Kolesarstvo

Poudarki

  • Chavanel še vedno v skupnem vodstvu
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 12 glasov Ocenite to novico!
Joaquin Rodriguez
Joaquin Rodriguez je potrdil, da je eden izmed glavnih favoritov za skupno zmago. Foto: Reuters
Sylvain Chavanel
Sylvain Chavanel ima le še 9 sekund naskoka pred Danielom Morenom. Foto: EPA
VIDEO
Rodriguez pokazal zobe v...

Dodaj v

Brajkovič na zaključni strmini izgubil 20 sekund

Chavanel ostal v vodstvu
24. avgust 2011 ob 17:51
Valdepenas de Jaen - MMC RTV SLO

Joaquin Rodriguez je dobil peto etapo Vuelte, ki se je končala s strmim zadnjim kilometrom. Jani Brajkovič je zaostal 20 sekund in je v skupnem seštevku padel na 19. mesto.

Španski kolesar je v torek do zmage pomagal rojaku in ekipnemu kolegu pri Katjuši Danielu Morenu, danes pa mu je ta vrnil uslugo. Na zadnjem vzponu v mestu Valdepenas de Jaen je bil izjemen, največji naklon je bil kar 24-odstoten. Drugo mesto je zasedel Nizozemec Wouter Poels, ki je za zmagovalcem zaostal za štiri sekunde, Moreno pa je bil tretji s petimi sekundami zaostanka.

"Današnjo etapo posvečam svoji ekipi, ki mi je pomagala do zmage. To je neverjetno! Zelo sem zadovoljen," je dejal Rodriguez.

Francoz Sylvain Chavanel je zadržal rdečo majico vodilnega, etapo je končal na 37. mestu. Moreno v skupnem seštevku zaostaja le še devet sekund, Rodriguez se je prebil že na tretje mesto. Brajkovič zaostaja minuto in sedem sekund. Branilec naslova Vincenzo Nibali je bil danes enajsti, skupno pa je na petem mestu s 33 sekundami zaostanka za Chavanelom.



5. etapa, 
Sierra Nevada-Valdepenas de Jaen, 187 km:
1. J. RODRIGUEZ ŠPA 4:42:54 2. W. POELS NIZ +0:04 3. D. MORENO ŠPA 0:05 4. B. MOLLEMA NIZ 0:07 5. M. SCARPONI ITA 0:08 6. H. ZUBELDIA ŠPA vsi 7. J. FUGLSANG DAN 8. N. ROCHE IRS isti 9. J. VAN DEN BROECK BEL 10. F. KESSIAKOFF ŠVE čas 11. V. NIBALI ITA 0:11 ... 19. J. BRAJKOVIČ SLO 0:20 37. S. CHAVANEL FRA 0:31

Skupni vrstni red po 5. etapi:

1. S. CHAVANEL FRA 18:02:34
2. D. MORENO ŠPA +0:09
3. J. RODRIGUEZ ŠPA 0:23
4. J. FUGLSANG DAN 0:26
5. V. NIBALI ITA 0:33
6. F. KESSIAKOFF ŠVE 0:36
7. M. MONFORT BEL 0:38
8. S. PARDILLA ŠPA 0:43
9. J. VAN DEN BROECK BEL 0:44
10. M. BRUSEGHIN ITA 0:52
...
15. M. SCARPONI ITA 0:58
19. J. BRAJKOVIČ SLO 1:07
21. B. WIGGINS VB 1:20
26. C. SASTRE ŠPA 1:52
A. G.
Prijavi napako
Komentarji
obid83
# 25.08.2011 ob 17:41
Če Sagan danes nebi skoču bi Liquigas ostal brez zmage, pa naj se nibali se tko pizdi. Za Janija je pa škoda teh sekund ja. Od začetka spusta bi mogu bit bolj spredaj.
rokers
# 25.08.2011 ob 17:34
Mislim, zdej sm šele vidu, da je bil Nibali šele 4..kako so ta zaj..., pa tak lep napad so naredili, ma kar neki, sej ne rečem, da je Sagan (za katerega sem napovedal 3 zmage na tej Vuelti) zmagal in bil Lastras 2, ma 3 mesto in 8 sekund odbitka bi Nibaliju pe kako prav prišlo..po taki akcije, je to res blesarija...Brajko pa razočaral, če je Scarponi, ki po ravnem počasen zamudil 17s, kako jih je lahko Brajko 23s...Če misli bit kapetan in štartat na skupni rezultat mu take prilike ne smejo uit. V glavnem res enkratna akcija Liquigasa..Nibali je tudi dokaz kako dober je bil Contador na Giru..
rokers
# 25.08.2011 ob 17:25
kaj so danes naredili Liquigasci...so res močni, pametno Lastras, da se je tako znajdel, drugače pa ne vem kdaj sem zadnjič videl kaj takega, če sploh sem...Ja Nibali je močen in še celo prav, da ni zmagal, kajti rdeča majica bi bolj obremenila ekipo..ups sej res sej Liquigas dela cel čas:) Brajko pa nisem videl kje je končal..
daryankoff
# 25.08.2011 ob 17:21
Tole je bil pa kr polom Brajkoviča. Take razlike ne bi smel dopustit. Zdaj že 57s za Nibalijem.
retardedtvslo
# 25.08.2011 ob 17:14
Danes tudi dodatnih 20s.
JoshauBoy
# 25.08.2011 ob 13:46
Jani bo na koncu med 5, če ne bo kaj nepričakovanega, ima povsem realne možnosti za zmago. Sem že pred začetkom Vuelte napisal, da bo po prvem tednu zaostajal in v drugem tednu, ki je daleč najbolj zahteven in pomemben, pridobil.

Tudi v soboto bo zagotovo izgubil nekaj časa, ko bo spet zaključek v kratki in izjemno strmi klanec. Ko bodo od nedelje naprej na vrsti "pravi" klanci, pa bo Jani konkurenčen vsem. In brez skrbi, ko (in predvsem če) bo potrebno po kronometru napadati, bo Jani to zagotovo storil, če bi napadal do sedaj, bi to pomenilo povsem nepotrebno trošenje moči, brez možnosti, da se kaj ključnega pridobi.

Morda že danes kaj poiskusi na spustu pred ciljem ;)

brajkovicfans.com - kmalu :)
bsr
# 25.08.2011 ob 11:50
obid83
Strinjam se s tabo. Tudi sam mislim, da je Janijev doseg in uspeh med prvih deset. Toda Jani sam je pred Vuelto izjavil: »Menim, da dirko lahko končam med najboljšimi tremi.« in tako TVOJE (MOJE) razmišljanje odpade. Potem agresivnost ni brez veze pametovanje, ker z enim samim ITT se nebo dalo vsega naredit. Morda je njegov doseg izboljšanje njegove najboljše etapne uvrstitve na Vuelti (mislim da 4. mesto). Sicer pa sem optimist in računam na njegovo izjavo. Konkurernca je vseeno tudi slabša kot na Touru.
amateur
# 25.08.2011 ob 09:10
kot sem že nekajkrat dejal...fant preprosto nima kvalitete za kaj več kot 10 mesto in navzdol!!!!!!!!!!!!

mike81
Predlagam ti, da greš komentirat šah. Kdo pa je Contija nazadnje resnično dobro potresel (ne štej leošnjega toura) ko je šlo ena na ena?
obid83
# 25.08.2011 ob 09:07
mater ste eni pametni. Brajko in ekipa vozijo po svojih najboljših močeh in se noben ne špara kot nekateri pišejo. "bodi bolj agresiven pa take". Včeraj je dal sigurno svoj maksimum, kolko mu tak zaključek ustreza ve on. Na kronometru zna res pridobit če bo pravi. Njegova forma je bila sigurno tempirana za Tour, pa tudi psihološko zna bit malo slabši, ker se mora z vuelto reševat. Mislim da če mu uspe deseterica je to za slovensko kolesarstvo velik uspeh. Drži se Jani.
conse39
# 25.08.2011 ob 01:35
Jaz bi novinarje RTV (Kovšca, Črmelj) prosil, če lahko dobijo vsaj kakšno izjavo od Janija, da izvemo kaj se z njim pravzaprav dogaja, kakšne občutke ima...če še siol lahko dobi več izjav, zakaj se vi ne potrudite??
nocik
# 25.08.2011 ob 00:36
Kdo bo skakal na Angliru, zdaj ko je še Anton v mizerni formi? :(
bsr
# 25.08.2011 ob 00:31
klemy
Tudi Jani se boji Anglira, oziroma ga skrbi je izjavil pred Vuelto.
bsr
# 25.08.2011 ob 00:25
garnett
Samo en TT (v ponedeljek) je še in ne dva kot ti pišeš!!!!
bsr
# 25.08.2011 ob 00:18
Popkill
Imaš prav, 2009 še pri Astani Jani ni bil v ekipi za Tour.
klemy
# 25.08.2011 ob 00:16
Wiggins ni slab kolesar je izjemen v kronometru in pa soliden na dolgih in položnejših vzponi kot je bil recimo vzpon na Siero nevado včeraj. Medtem ko so zaključki kot je bil recimo danes ali pa kakšen Angliru prestrmi zanj
garnett
# 25.08.2011 ob 00:14
true that rokes, ne vem kva me je zmedl, bil sm prepričan v buči da je še eden TT, kir bušman sm. No se prav je celotna vuelta še lažja ker si lahko vsako etapo pomagajo z ekipo.... drugačna situacija čist, sam grem raj spat kokr d nabijam tlele.
bsr
# 25.08.2011 ob 00:12
Wiggins je letos dobil Dauphine in potem ni tako slab kot nekateri pišete. MI pa je vseeno za njega. Tudi ne gledam angleški Eurosport.
bsr
# 25.08.2011 ob 00:05
Popkill
No potem pa 2010. MIslim, ne trdim, da je Jani bil obe leti po povratku Armstronga. Ne morem trditi in bom preveril. Predvsem se spomnim Janija na nekaj gorskih etapah, ko je je bi zadnji ali predzadnji Armstrongov pomočnik visoko v hribih.
bsr
# 24.08.2011 ob 23:59
rokers
No Wigginsa so postavili med 10 favoritov na Cyclingnews. Dodal pa sem ga, ker prebiram, da je v TT boljši od Janija. Ne vem kako bo z njim v hribih. Pa saj ne navijam zanj. Predvsem za Janija.Drugače pa bom skopiral od prej. Sicer bodo po moje najvišje Španci, od drugih pa Nibali. Pri Janiju me posebej zanima ali bo v TT v ponedeljek med prvimi tremi.
.
rokers
# 24.08.2011 ob 23:59
garnett lepa misel, a bo samo 1 kronometer...
garnett
# 24.08.2011 ob 23:51
Bradley Wiggins je favorit sam zato, ker poslušate britanske komentatorje isto velja za dana martina danes, slučajno je bil v skupini spredi in je bil že favorit za zmago. Mastrubirajo na svoje jasno...

Kar se pa favoritov tiče, kdor ga zle šopa ne bo zmagal, ker to je 3-tedenska dirka in vsak napad se ti pozna, še posebej ker mamo na sporedu še dva dolga kronometra in povem vam da če prideš z minuto zaostanka na zadnji kronometer in si frišen zarad tega ker nisi pretiraval prej, si naredu odličen biznis za zmago!
Tako da jani se naj sam drži favoritkov, zgublja po 5 sekund in naj ma pred zadnjim kronometrom okol 40s-60s zaostanka, pol jih nej pa potrga. Na 35 stopinjah vsak porabljen watt šteje!
rokers
# 24.08.2011 ob 23:39
bsr ...wigginsa nisem nikoli štel med favorite in ga ne mislim, OK za med 10 je sposoben, a boš videl da bo zaostal na vseh strmejših klancih.. Problem je ker gledate Eurosport in tam ga itak poveličujejo, na strme klance bo zagotovo odpadel in to ne za malo... Po pravici povedano je braz kronometrov po mojem najbolj opasen Scarponi, kateremu forma raste, Joaqin pa bo večkrat explodiral in 1x bo zagotovo počil in zaostal...Brajko nič še ni izgubljeno, a nič še ni niti narejeno...Mislim pa, da če ne izgubi do ponedeljka še pol minute proti najboljšim zna bit v rdečem....
Popkill
# 24.08.2011 ob 23:04
Ej bsr.... kako se lahko spominjaš janija na touro 2009, ko pa ga le tam ni bilo...?
ksela
# 24.08.2011 ob 22:38
če brakotu klanci s takšnim naklonom ne ležijo, se mu ne piše prav dobro, kajti na vuelti je še eden tak klanec ki pa je veliko dalši. Res pa je težko kolesarit v 24% klanec, to te skoraj preverne s kolesa.
mike81
# 24.08.2011 ob 22:07
kot sem že nekajkrat dejal...fant preprosto nima kvalitete za kaj več kot 10 mesto in navzdol!!!!!!!!!!!!
bsr
# 24.08.2011 ob 21:44
nocik
Seveda Zubeldia ni "navaden" pomočnik, zato pa je lahko še boljši pomočnik. Takšne pomočnike (več kot enega) je imel vedno Armstrong. Sicer pa kolikor vem je bil pred Vuelto najbolj v igri za kapetana pri RS Kloden in so ga pri Cycling news imeli za enega od desetih favoritov za skupno zmago. Sam sem navijal za Janija in me je to motilo. Kloden se je sam izločil, ker je čisto izven forme. Sicer bodo po moje najvišje Španci, od drugih pa Nibali. Pri Janiju me posebej zanima ali bo v TT v ponedeljek med prvimi tremi.
.
stanka
# 24.08.2011 ob 21:30
ja no, Jani mora svojo formo tempirati tudi po pameti, maksimalno izkoristiti svoj potencial in razturati na ITT-ju, ne se zdaj z nekimi napadi iztrošiti, .. Zubeldia je ful dober in izkušen kolesar, vozi doma in ima najbrž res precej proste roke, je pa vprašanje, koliko se je uspel po opravljenem TDF-ju spet regenerirati
amateur
# 24.08.2011 ob 21:18
Jaz pa sem mislil, da bo danes Contador napdel!
nocik
# 24.08.2011 ob 21:15
Zubeldia ni ravno "pomočnik". Če se ne motim je Jani/Bruyneel tvitnil, da sta Jani in Haimar "leaders" za Vuelto. Tako da če ni ravno kapetan, pa ima zelo svobodno vlogo.
avspng
# 24.08.2011 ob 21:07
Danes se je že videlo, kam pes taco moli.Ni zastonj vleku Karpec, da je polovu ubežnika, pać šou Katjuše, ki pa nima moža za končni uspeh.
bsr
# 24.08.2011 ob 20:59
conse39
Lahko bi se strinjal s tabo, toda to pomeni le Janijeva uvrstitev med deseterico in še to ne v prvo polovico. Brez agesivnosti ne vidim stopničk. Najbolj agresivnega Janija se spomnim 2009, ko je bil Armstrongov pomočnik na Touru. Na tem temeljim optimizem tudi sedaj. Seveda je to njegova prva tritedenska dirka, ko je kapetan in to ker je trenutno pri RS najboljši v borbi za GC. Sam sem bil deležen precej kritik, ko sem pred Tourom pisal, da je v zadnjem tednu vseh tritedenskih dirk zelo, zelo popustil. Že zaradi optimizma sem prevzel razlage tistih, ki so mi razlagali zakaj je to bilo tako. Danes je pri RS zelo dobro odpeljal Zubelidia, ki je končal 6. Torej prave pomočnike (3 ali 4), Jani ima.
conse39
# 24.08.2011 ob 20:32
Kdor pričakuje več agresivnosti od Janija ga biksa...to je njegova prva velika dirka, ki jo pelje kot edini kapetan in se od njega dosti pričakuje, zato mora te prve etape predvsem slediti najboljšim, po kronometru bo pa že bolj jasno ali bo mogel pokrivati kakšne skoke ali pa morda sam skočiti če bo imel moč.
Mislim, da je velika razlika voziti na zmago na enotedenski dirki ali pa na tritedenski in Jani si mora te zmagovalne izkušnje še pridobiti, ne pozabit tega.
MIRNČAN
# 24.08.2011 ob 20:27
Ja mene dostikrat zanese. Priznam. Pač agresivno bo mogu vozit veliko bolj kot ne touru zato sem tam tudi tako pisal.
bsr
# 24.08.2011 ob 20:02
MIRNČAN

Pametno bi bilo, da bi se v zvezi z Janijem malo umiril in ga nehal kritizirat (sindrom Slovencev, ni za strme vzpone.....). To predvsem zato, ker si v času Toura (z bistveno močnejšo konkurenco kot tukaj) večkrat pisal kaj bi Jani z njimi delal. No v tem stilu.

Sicer navijam za Janija in skupaj z njim upam na stopničke. Bo pa moral pokazat več agresivnosti, ker samo kronometer , ki je kar precej pred koncem Vuelte ga ne bo pripeljal na stopničke.
bsr
# 24.08.2011 ob 19:47
rokers
Na Wigginsa si pozabil.
MIRNČAN
# 24.08.2011 ob 19:41
se strinjam z nocik. Očitno ima tut on sindrom Slovencev. Treba je napast, treba je tvegat ne pa se sam vozit in upat da bodo najboljši odpadl.
nocik
# 24.08.2011 ob 19:34
Premalo napadalen je, rajši grinda. Verjetno je pa to tudi povezano s tem, da ni toliko ekspolziven kot nekateri drugi. Ima pa krono, kjer lahko pridobi proti praktično vsem favoritom, če bo pravi.
Kdaj je Jani sploh zadnjič vozil resen (dolg) kronometer? V Utahu je bil nek kratek, kjer je kar izgubil proti leipheimerju, na Touru je pred kronom že odstopil...?
MIRNČAN
# 24.08.2011 ob 19:29
Po mojem na Covatillo Jani nebi smel veliko izgubiti. Vzpon je malo daljši in se ne gre tako hitro kot se je šlo danes. Me pa preseneča da mu zelo strmi vzponi ne ležijo. Je lahek kolesar zato bi pričakoval prej nasprotno.
conse39
# 24.08.2011 ob 19:17
Ja na krono je marsikaj možno a ne pozabit, da je dan prej (v nedeljo) težak ciljni vzpon na Covatillo (zadnjih 7km povprečno 10% naklon), kjer se lahko izgubi minute...
nocik
# 24.08.2011 ob 19:09
A bi zmagal (letošnji) Gilbert na temu klancu? :)
conse39
# 24.08.2011 ob 18:57
Lepa zmaga "kadilca" Rodrigueza, kar mu ni uspelo lani je letos popravil :)

Mislim, da za Brajkota ne bi bilo pametno napadati do kronometra. V teh etapah nima kaj napadat, ker v soboto je etapa z veliko kratkimi a strmimi vzponi in zaključkom podobnim temu, v nedeljo pa se držati najboljših in prišparati čim več moči za ponedeljkov napad na krono. Brajko mora napasti na kronometru na vso moč, tam je njegov teren in lahko dosti pridobi proti Puritu in Scarponiju.
borci
# 24.08.2011 ob 18:55
VAN DE BROECK ima slab kronometer če ga primerjamo z BRAJKOTU VSAJ 2.30 MINUTE!!!!!!
borci
# 24.08.2011 ob 18:54
Pravzaprav sem danes pričakoval zmago Rodrigueza, ker je zelo eksploziven in močan na takih zaključkih.Teh 40 sekund z bonifikacijo vred ni nič tragičnega, kajti brajko je od rodrigueza boljši v kronometru vsaj za 3-4 minute!!!!!tako da za zmago se bodo definitivno borili NIBALI,SCARPONI,BRAJKOVIČ,VAN DE BROECK IN WIGGINS!!!!!po kronometru sem prepričan da bo v rdečem ali BRAJKOVIČ ALI WIGGINS.....BRAJKOVIČ lahko da NIBALIJU ob idealnem dnevu vsaj 45-60 sek v kronometru..ne pa pozabljat na WIGGINSA je odličen kronometrist (BOLJŠI OD BRAJKOTA)v zadnem času dober v hrib in verjemte zelo težko ga bo premagat!!!!!
go keith go
# 24.08.2011 ob 18:53
Vsekakor škoda, da danes Jani ni prišel v cilj s skupino, ki je zaostala 11 sekund. Če bi mu to uspelo, bi rekel super. Tako pa bom rekel...bomo videli.
MIRNČAN
# 24.08.2011 ob 18:45
V nadaljevanju sam pričakujem mal bolj napadalno vožnjo našega. Vsaj upam na to. Veliko bo odvisno od kronometra. Kdo ve kako se kaj van der broeck v kronometru vozi?
klemy
# 24.08.2011 ob 18:37
Kesiakof je bil do leta 2009 gorski kolesar, zdej pa je tretje leto cestni kolesar. Je pa letos že dobil Dirko po Avstriji, ki ima par težkih etap (Kitzbuhel, ...) pa tut konkurenca ni bila slaba s Sastrejem na čelu.
jack23
# 24.08.2011 ob 18:33
mislm da je jasno da mu bo zubeldia pomagal v gorskih etapah, kajti brajko je toliko boljši od njega v kronometru in teh 8s razlike ni nekaj velik...

upam pa da ne bo več zgublaj napram nibaliju, kajti na kronometru ga lahko komot premaga za 30s+ in s tem bi bil pa dejansko že zelo blizu rdeče majice, sploh pa ker je radio shack kar presenetljivo močan...dans sta spet 2poskušala s pobegom, pa še maceda (portugalc) je bil zgolj par sekund za brajkotom...tko da če so noge in forma prave bi znal brajko celo dobit tole vuelto al pa bit vsaj na odru :)
Tuemsi
# 24.08.2011 ob 18:30
Res je vprašanje kaj se dogaja z Antonom. Bil je eden glavnih favoritov pa že ob zelo počasnem tempu včiraj in danes ni mogel več držati. Cela ekipa se trudi zanj, ne vem če se splača.
Res pa bi rad zvedel, kdo je švedski kolesar Astane Kesiakof, kot kaže je to pri 31 letih njegova prva resna profesionalna sezona in je že kapetan ekipe, predvsem pa z lahkoto ostaja ob boku najboljših.
Drugače pa mislim, da bo Rodriguez kmalu omagal, da Menčov ni v top formi tako da se bosta za zmago udarila Nibali in Scarponi.
klemy
# 24.08.2011 ob 18:26
Res me zanima koliko je Rodriguez izboljšal svoj kronometer, če mu uspe izgubiti tam največ 2 minuti proti favoritom potem je vsaj zame glavni favorit za zmago. Jutri je spet cilj kjer bi bil lahko močan. Na Angliruju pa je bil tudi že tretji ko je zmagal Contador.
Kar se pa Janija tiče pa nastaja problem, ker vsaj za Zdaj Zubeldia v njegovi ekipi vozi bolje.
JoshauBoy
# 24.08.2011 ob 18:24
Taki "šprinterski" zaključki mu res ne ustrezajo, sem pa pričakoval da se bo Nibalija držal.
Poglej si video od lanske etape z enakim zaključkom in boš videl, da Nibaliju takšni zaključki ne predstavljajo nobenih težav. Če se ne bi danes takoj zagnal za Rodriguezom, bi bil vsaj še nekaj sekund hitrejši.
lanska etapa

brajkovicfans.com - kmalu :)
nocik
# 24.08.2011 ob 18:22
Kaj za vraga je pa z Antonom? Lani je na Valdepenas premagal tako Nibalija kot Purrita in recimo Gilberta.
rokers
# 24.08.2011 ob 18:20
tako malo za štos...ostali so 3 močni favoriti (čeprav te 4 etape povejo bore malo, a tako its a feeling): Nibali, Rodriguez,Scarponi in 3 manj močni, a nevarni: Fuglsang, Brajko in Menčov...druge odpišem..drugače pa lepa etapa, pričakovana zmaga Joaqina, nekateri pričakovano zaostali na tej strmini. Nibali ima res močno ekipo, a se ve da tej klanci niso zanj, se je preveč silil na začetku ko je potegnila katjuša.. Za Brajkota prave etape šele prihajajo...dosedaj nič tragičnega, le zaostanke za Nibalijem je že pol minute.
MIRNČAN
# 24.08.2011 ob 18:20
Taki "šprinterski" zaključki mu res ne ustrezajo, sem pa pričakoval da se bo Nibalija držal. Do Nibalija je izgubil 9 sekund, na kronometru lahko pridobi okoli pol minute v primerjavi z njim. Samo moje mnenje.
JoshauBoy
# 24.08.2011 ob 18:16
Bravo Rodriguez, po pričakovanjih zelo suvereno. Nibali se je zapodil z njim v borbo za zmago, pa si je hitro "premislil".

Bravo Jani, izgubil je praktično samo proti Rodriguezu (40s ... 20s + 20 bonifikacije), od katerega je izrazito boljši na kronometru. Glede na to da mu takšnji zaključki ne ustrezajo, je nalogo opravil povsem zadovoljivo.

brajkovicfans.com - kmalu :)
avspng
# 24.08.2011 ob 18:13
V ponedeljek bo vse na svojem mestu!
Kazalo