Jani Brajkovič je bil na tritedenskih dirkah najboljši leta 2012, ko je Dirko po Franciji končal na 9. mestu. Še prej je dobil Dirko po Sloveniji. Foto: BoBo
Jani Brajkovič je bil na tritedenskih dirkah najboljši leta 2012, ko je Dirko po Franciji končal na 9. mestu. Še prej je dobil Dirko po Sloveniji. Foto: BoBo
Michele Scarponi
Michele Scarponi bo kapetan ekipe Astana. Leta 2011 je dobil Giro, takrat v dresu ekipe Lampre. Foto: EPA

"Glavni cilj je etapna zmaga. Poskušal bom na eni od gorskih etap," je povedal Brajkovič, ki mu je nekoliko pomagal športni direktor Astane Gorazd Štangelj. "Po moji poškodbi na Dirki po Romandiji pri Astani niso vedeli, v kakšni formi sem, zato je obstajal dvom. Posrednik je bil Gorazd, ki se je potegnil zame, a seveda so imeli zadnjo besedo Kazaki."

Smola na prologu Romandije
Brajkovič upa, da bo Giro prinesel preobrat v sezoni: "Do zdaj je bila sezona zelo slaba. V Romandiji sem sicer računal, da bi več pokazal, ampak žal sem na prologu udaril ob krmilo in si poškodoval pogačico."

Je vesel, ker je dobil priložnost med Astanino deveterico? "Sem, čeprav sem bil še pred enim mesecem skeptičen, saj mi to obdobje, v katerem je Giro, zaradi alergij ne leži. A zadnje dni so se začele noge vrteti tako, kot se morejo, zato sem optimističen."

Kapetan bo Scarponi
Moštvena hierarhija je znana: "V ekipi imamo Micheleja Scarponija, ki bo kapetan. Upam, da bom lahko zraven, kolikor se bo le dalo."

Od slovenskih kolesarjev bodo na Giru dirkali še Borut Božič (Astana), Jan Polanc (Lampre) in Luka Mezgec (Team Giant-Shimano).


30-letni Brajkovič ima z največjih kolesarskih dirk že veliko izkušenj, žal precej bridkih. Tudi ko je bil prepričan, da bo lahko mešal štrene pri vrhu in je bil kapetan svoje ekipe, je bilo prepogosto kaj narobe. Morda padec, poškodba, spet drugič mrzlo vreme. Česa se tokrat najbolj boji? "Slabega vremena. Že na štartu v Belfastu naj bi nas tri dni pralo. Mraz bo, čeprav - večji problem je, če je dež v Dolomitih."

Kaj pa padci? "Ker ne bom dirkal na skupno razvrstitev, ne bo treba toliko tvegati, zato bo manjša verjetnost za padec."