Kolesarstvo

Poudarki

  • V nedeljo ključni vzpon na Angliru
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,2 od 13 glasov Ocenite to novico!
Bradley Wiggins in Christopher Froome
Bradley Wiggins bi lahko postal prvi Britanec z zmago na eni izmed treh največjih dirk sveta. Foto: Reuters
Rein Taaramae
Rein Taaramae se je veselil ene izmed največjih zmag v karieri. Foto: EPA

Dodaj v

Brajkovič zapravil vse možnosti za visoko uvrstitev

Wiggins ostaja v rdečem
3. september 2011 ob 18:03
Lagos de Somiedo - MMC RTV SLO

Estonec Rein Taaramae je dobil 14. etapo Dirke po Španiji s strmim vzponom na Lagos de Somiedo. Jani Brajkovič je na 32. mestu zaostal več kot štiri minute.

Taaramae je na 16,8 km dolgem ciljnem vzponu ekstra kategorije za 25 sekund prehitel Španca Juana Joseja Coboja, tretji je bil David de la Fuente.

"To je zares poseben trenutek zame. Še dva dni nazaj sem imel vročino in razmišljal sem o odstopu. Na petkovi etapi sem popustil že 35 km pred ciljem, še celo šprinterji so imeli več moči. Danes sem se že dopoldne počutil precej bolje. Po dveh letih brez zmage je to pravi čudež," je bil do ušes nasmejan Taaramae. To je bila njegova prva zmaga na eni izmed treh največjih dirk sveta. Že v prvi uri se je izoblikovala skupina 17 ubežnikov, Estonec pa se je de la Fuenteja otresel dva km pred ciljem.

Nibali in Rodriguez veliko izgubila
V rdeči majici vodilnega je še vedno Britanec Bradley Wiggins. Christopher Froome, ki je znova zelo pomagal Wigginsu, zaostaja sedem sekund. Tretji je Bauke Mollema, Brajkovič pa na 20. mestu zaostaja že pet minut in 19 sekund.

Štiri mesta je izgubil lanski zmagovalec Vincenzo Nibali, ki je zdaj na sedmem mestu. Italijan je bil v veliki krizi na zadnjem vzponu, kar se je zgodilo tudi Joaquimu Rodriguezu.

Sky v sijajnem položaju
"Vse se nam je izšlo. Na zadnjem klancu smo pritiskali do konca, saj smo vedeli, da je to ena ključnih etap, ko se bodo naredile velike razlike. Nibali je pred to etapo zaostajal le štiri sekunde, zato smo morali pospešiti. Wiggins je zares v izjemni formi na strmih vzponih, današnja predstava me sploh ni več presenetila," je dejal športni direktor ekipe Sky Servais Knaven, ki se zaveda, da ima vse niti Vuelte zdaj v svojih rokah in nogah.

"Vse gre po naših načrtih, zdaj lahko le mi izgubimo skupno zmago. Odlično se počutim, na klancih sem zelo močan. Če me zapečejo noge, pomislim na to, da tudi tekmeci zelo trpijo. Angliru je zares naporen, zelo prav mi bo prišel ves pridobljen čas v današnji etapi. Imam sijajno ekipo, brez pomočnikov ne bi bil v rdeči majici," je bil samozavesten 31-letni Wiggins.

V nedeljo je na sporedu kraljevska etapa z vzponom na Angliru.



14. etapa,
Astorga-Lagos de Somiedo, 176 km:
1. R. TAARAMAE EST 4:39:01 2. J. J. COBO ŠPA +0:25 3. D. DE LA FUENTE ŠPA 0:29 4. W. POELS NIZ 0:40 5. B. WIGGINS VB 0:45 6. C. FROOME VB vsi 7. B. MOLLEMA NIZ isti 8. D. MENČOV RUS čas 9. M. NIEVE ŠPA 0:55 10. J. VAN DEN BROECK BEL 1:00 ... 15. J. FUGLSANG DAN 1:24 26. J. RODRIGUEZ ŠPA 2:06 27. V. NIBALI ITA isti čas 32. J. BRAJKOVIČ SLO 4:04
Skupni vrstni red po 14. etapi:       
1. B. WIGGINS VB 55:54:45
2. C. FROOME VB +0:07
3. B. MOLLEMA NIZ 0:36
4. J. J. COBO ŠPA 0:55
5. J. FUGLSANG DAN 0:58
6. F. KESSIAKOFF ŠVE 1:23
7. V. NIBALI ITA 1:25
8. M. MONFORT BEL 1:37
9. J. VAN DEN BROECK BEL 2:16
10. D. MORENO ŠPA 2:24
11. D. MENČOV RUS 2:56
...
18. J. RODRIGUEZ ŠPA 4:17
20. J. BRAJKOVIČ SLO 5:19
A. G.
Prijavi napako
Komentarji
stanka
# 09.09.2011 ob 22:41
glej filmček tukaj
bsr
# 04.09.2011 ob 18:01
1 Juan Jose Cobo Acebo (Spa) Geox-TMC 59:57:16
2 Christopher Froome (GBr) Sky Procycling 0:00:20
3 Bradley Wiggins (GBr) Sky Procycling 0:00:46
4 Bauke Mollema (Ned) Rabobank Cycling Team 0:01:36
5 Maxime Monfort (Bel) Leopard Trek 0:02:37
6 Denis Menchov (Rus) Geox-TMC 0:03:01
7 Jakob Fuglsang (Den) Leopard Trek 0:03:06
8 Vincenzo Nibali (Ita) Liquigas-Cannondale 0:03:27
9 Jurgen Van Den Broeck (Bel) Omega Pharma-Lotto 0:03:58
10 Wout Poels (Ned) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team 0:04:13
boboman
# 04.09.2011 ob 17:59
dobr jim je dal Cobo tinte pit. SKY bo moral res premislit na koga bojo fural, dans je bil Froome dost v ospredju, če bi njega ščitl in bi na koncu sam odgovarjal na Cobo-ja bi lahk mogoč bil v rdečem, ali pač?
JoshauBoy
# 04.09.2011 ob 17:53
Odlična etapa, ni kaj!
bsr
# 04.09.2011 ob 17:48
SKY ima dva na stopničkah!
stanka
# 04.09.2011 ob 17:46
Cobo dal lekcijo, toooo !!! Upam, da bo ostal rdeč do koca, S U P E R etapa
rokers
# 04.09.2011 ob 17:44
Froome pred Wigginsom..kdo bo za koga delal?? Cobo fantastično...Tudi Menčov super. geox kontra SKY
rokers
# 04.09.2011 ob 17:44
Froome pred Wigginsom..kdo bo za koga delal?? Cobo fantastično...Tudi Menčov super. geox kontra SKY
bsr
# 04.09.2011 ob 17:39
Wiggo z drugim mestom še ima šanso.
zpeter
# 04.09.2011 ob 17:39
fantastična vožnja cobo-ja!
rokers
# 04.09.2011 ob 17:37
kljub vsemu zaostanki ne bodo preveliki...Cobo v rdečem
rokers
# 04.09.2011 ob 17:35
kaj se dogaja zadaj???
bsr
# 04.09.2011 ob 17:31
Za 5 sekund.
rokers
# 04.09.2011 ob 17:30
Cobo ogroža..... res lep klanec
bsr
# 04.09.2011 ob 17:30
Cobo v rdečem.
bsr
# 04.09.2011 ob 17:18
Mene vprašuješ? Malo preberam tudi na Vuelti Live komentarje.
rokers
# 04.09.2011 ob 17:15
Nibali v krizi
rokers
# 04.09.2011 ob 17:14
kje si vidu??

Anton je zmagal Zoncolan...a ni v isti formi
bsr
# 04.09.2011 ob 17:11
Wiggins prebrodil krajšo krizo.
bsr
# 04.09.2011 ob 17:00
Brajko in Kessakoff...po live grafiki iz Vuelte. Pa ne več, ali pa nrobe prikazuje.
rokers
# 04.09.2011 ob 16:58
sta pa Sagan in Cancellara res vrhunska kolesarja in prava profija...pomagata na plono čeprav imata na dirki lastne interese
rokers
# 04.09.2011 ob 16:56
nibali in liquigas mislijo resno
JoshauBoy
# 04.09.2011 ob 16:56
Joshau kje si to zvedel glede Frooma??

Videl v videu ... na vrhu Cordala je izgledal precej boljše, tako da...
rokers
# 04.09.2011 ob 16:54
kdo
bsr
# 04.09.2011 ob 16:52
No za enkrat zaostajata samo minuto.
stanka
# 04.09.2011 ob 16:52
kessiakoff je bolan, težave z želodcem
rokers
# 04.09.2011 ob 16:42
brajko tudi odpada..a to na žalolst ni več novica
rokers
# 04.09.2011 ob 16:35
Kessiakoff pa res v težavah
rokers
# 04.09.2011 ob 16:29
bsr..kdo pravi, da ni imel konkurence laže: ampak je tudi res, da je Armstrong pač zmagoval Toure, ker so bili pisani njemu na kožo: kronometri, vzponi, a ne prestrmi. Se spomnim leta, ko je bil Basso (takrat v vrhunski formi) na stopničkah. edina kriza, ki jo je doživel in je zaostal, ko je bilo malo bolj strma (a ne alpska etapa). Je pa tudi res, da sem mnenja, da je bil le Pantani takrat sposoben ga premagat na kaki dirki, a na žalost je takrat Pantani že doživel veliko šokov v karieri.

Joshau kje si to zvedel glede Frooma??
bsr
# 04.09.2011 ob 16:23
go keith go
http://www.youtube.com/watch?v=6q38Gyjv4
EE
Posnetek na Mont Ventoux 2000 (seveda si imel prav). No ali mu je Armstrong res vsilil zmago z zavirajem iz posnetka nebi razbral, sem prebral ali poslušal menda Pantanija. Predvsem pa se mi zdi pomebneje v tisti etapi videti dva takšna tekmovalca, ki se brez krize enega ali drugega udarita takorekoč v šprintu na vrhu gorske za zmago. Za tiste, ki ne vedo, da je Armstrong sicer dobival Toure in pri tem premagoval zelo dobre kolesarje. Nekateri so med letošnjim Tourom pisali, da je zmagoval, ker ni bilo konkurence.
reflexaspire
# 04.09.2011 ob 16:17
Sej nemoreš verjet.. 0d 200 kanalov na pof..... kabelski nobeden ne prenaša (trenutno) najzanimivejše dirke letošnje Vuelte
bsr
# 04.09.2011 ob 16:08
go keith go
Saj sem napisal, da je Lance zaviral (sicer malo nejasno). Letnica pa bo tvoja držala.
JoshauBoy
# 04.09.2011 ob 15:49
2. uvrščeni Froome že 62km pred ciljem v resni krizi, zanimivo

Pred kraljevsko etapo Vuelte
go keith go
# 04.09.2011 ob 15:26
2003 sigurno ne, ker Pantanija ni bilo. Se ne spomnim kdaj bi to lahko bilo, da bi Pantani zaviral. Verjetno leta 2000 ampak takrat mu je Armstrong (bojda) ravno podaril zmago na Mont Ventoux (tega se spomnim). Kasneje pa ne vem , če sta sploh še kdaj prišla skupaj proti cilju (Pantani je še dobil eno etapo). Armstrong leta 2000 sploh ni dobil nobene gorske etape, čeprav je bil očitno najmočnejši. A je Pantani po 2000 sploh še kdaj vozil na Touru? Mislim, da ne. Tale o Pantanijevem zaviranju se mi zdi bolj mit. Mogoče si mislil obratno, da je Armstrong malo pred ciljem ustavil na Mont Ventoux.
bsr
# 04.09.2011 ob 12:44
go keith go
Tudi sam sem gledal že Induriana ( 5 Tourov samo z ITT zmagami), Pantanija(nikakav v ITT), Ulricha in Armstronga Za Lanca mi je bilo važno, da zmaguje in si podrobnosti niti nisem poskusil zapomniti. Mislim etapne zmage. Razen v kakšnem dvoboju Armstrong-Pantani v eni gorski (mislim 2003) ali z Ulrichom. Ali veš, da Pantani ni dovolil, da mu Lance podari zmago in ga je v tej omenjeni (2003) moral prevarati z zaviranjem nekaj metrov pred ciljem. Pantani mu je takoj odgovoril in zmagal menda že naslednjo in to naprej napovedal in zakaj.
go keith go
# 04.09.2011 ob 10:42
Ja, bsr.
Vse Armstrongove zmage sem pa gledal v neposrednih prenosih (pa še tudi pred njim vse do Induraina :) . Armstrong je bil superiroren tako v hrib kot v kronometru, čeprav ni v vseh 7ih uspehih vedno dobil obojega. V kronometru je bil vedno vsaj med prvimi tremi, če že slučajno ni zmagal (npr. 2003 je premalo pil, dehidriral in izgubil na kronometru proti Ullrichu ogromno...in na zadnjem - mokrem kronometru samo nadzoroval Ullricha in ni vozil na zmago na kronometru ampak na skupno zmago) . V gorskih pa kadar je napadel za ostale ni bilo več rešitve. Ampak tudi tam včasih ni zmagal, ker so imeli npr. ubežniki preveč prednosti pred zadnjim vzponom, čeprav je bil Lance daleč najmočnejši ali pa je pokrival samo svoje neposredne tekmece in je zmagal kdo od nefavoritov. Največ etapnih zmag pa mislim, da je dobil 2004, ne. Ullrich je bil pa tudi že 1996 npr. 2. za Riisom kot njegov pomočnik na svoji prvi veliki 3 tedenski dirki. Ampak glede na to, da štejejo do 25 leta kolesarje na 3 tedenskih dirkah še kot mlade, ima Jani sigurno še kar nekaj let pred sabo ampak ali bo lahko kapetan? V to pa nisem več prepričan. Vsi kapetani so se pred tem statusom že nekako dokazali na 3 tedenskih dirkah.
daryankoff
# 04.09.2011 ob 10:05
Brajkovič vsekakor še ni prestar za kake vidne uspehe na tritedenskih dirkah. Je pa problem, če bo sploh še imel kdaj to priložnost. Bojim se, da ne bo več kapetan na kateri od treh največjih dirk, tako da mu potem ostane samo še lov za zmage na posameznih etapah.
bsr
# 04.09.2011 ob 09:56
rokers
Saj veš za koga bom držal pesti. Je pa že veliko naredil na glede na uvrstitev na koncu.Zdaj grem pa na kolo, ker je bolj zdravo od PC.
MIRNČAN
# 04.09.2011 ob 09:53
Zelo zelo zanimiva debata.:) Vsi po vrsti veliko veste bravo.
bsr
# 04.09.2011 ob 09:51
go keith go
Pogledal sem malo še za Armstronga. Na štirih Tourih je zmagal ITT in vsaj eno gorsko. Več zmag ima v ITT kot gorskih. Bilo pa je tudi leto ali dve, ko je zmagal samo gorsko in eno ko je dobil samo ITT. Bili so pa trije ITT na Tour.Starejši je postajal boljši gorski in dobival Tour tudi z manj etapnimi. Spomnim se tudi, da je gorske včasih prepustil. Generalno sem mimogrede pogledal teže nekaterih najboljših v kronometru: Idurian, Armstrong, Ulrich, Cancellara, Evans in ugotovil, da ima Jani v razmerju med višino in težo kakšnih 10 kg premalo v primejavi z njimi.
rokers
# 04.09.2011 ob 09:34
Pantani, Nibali, Contador, Berzin, so vsi zelo mladi že posegli po zmagi na velikih dirkah..In najde se jih še nekaj, ki so pred 26letom dosegli veliki zmage v zadnjih 20letih. Schlecku pa še ni uspelo. Če ne bi se packla z dopingom, bi to zagotovo uspelo tudi Riccoju.

Joshau nabijate minuse, čeprav tip kar neki ve o kolesarstu, ter še lepo se potrudi...pohvale Joshau!!!

Danes če je v formi zmaga Nieve (je zmagal kraljevsko etapo na giru, Anton bi bil itak opasan), ne vem tudi Nibali je še nevaren, če je bla včeraj le ponesrečena etapa. Verjamem, da bo napadel že v spustu, če se bo čutil v redu. Pozor na Mollemo....no sej sem naštel kmalu vsa imena..bo zanimivo:)
go keith go
# 04.09.2011 ob 09:27
Ja, maš prav. Sem imel nekako v spominu, da je pri 21ih zmagal. Ampak spomnim se, da so takrat govorili kako mlad je zmagal in, da je še vsa prihodnost in veliko zmag pred njim...no, če se ne bi pojavil Lance :).
bsr
# 04.09.2011 ob 09:17
Sem preveril za Ulricha (rojen 1973, edini Tour zmagal 1997).
go keith go
# 04.09.2011 ob 09:09
@bsr,
ja, za te (vrh od vrha) vem sam (Ullrich celo ni zmagal pri 24ih ampak je bil še veliko mlajši). Mislil sem bolj na tiste malo manj znane, ki pa se še vseeno občasno uvrščajo med 10 najboljših.
Armstrong, ne, da je enkrat dobil kronometer in gorsko etapo na Touru, ampak je v njegovih zlatih letih kot po tekočem traku dobival kronometre in gorske etape. Ampak dobro, on je pač fenomen, ki se pojavi zelo redko.
bsr
# 04.09.2011 ob 08:55
ElTorro
Mislim, nisem siguren, da je Armstrohg dobil kronometer in gorsko etapo na Touru.
bsr
# 04.09.2011 ob 08:49
go keith go
Tudi zelo mladi. Poglej Andya (3x drugi do 26 leta) Za tem se spomnim tudi Ulricha, ki je zmagal na Touru pri 24, Armstrong je dobil svojo prvo etapu na Touru star 22 let. V Janijevih letih je dosegel svojo prvo zmago od sedmih na Touru. Contador je dobil svoj prvi Tour pri 25. Še najbolj primerljiv mu je Evans, ki je v njegovih letih bil peti in pri 30 drugi na Touru.
Skratka, težje je najti zares dobre, ki to nebi bili že zelo mladi. Z podrobno analizo pa ni časa ali volje. Pa saj je verjetno že nareta.
ElTorro
# 04.09.2011 ob 08:46
Po navedbah Eurosportovega komentatorskega dvojca med Tourom, je glavni razlog, da skoraj ni tekmovalcev, ki bi bili dobri v hribolazništvu in kronometru ta, da igrajo pri obeh disciplinah ključno vlogu različna mišična vlakna (hitra oz. počasna)....razmerje enih in drugih je genetsko pogojeno.
go keith go
# 04.09.2011 ob 08:17
Zanimivo bi bilo videti pri kakšnih letih približno so kolesarji, ki so se kasneje uvrščali med recimo 10 na 3 tedenskih dirkah, dosegli svojo 1. dobro uvrstitev na 3 tedenskih dirkah. Bi bilo zanimivo videti zaradi Janija. Se da komu narediti to analizo? Jaz trenutno res nimam časa.
Chelsea HH
# 04.09.2011 ob 07:35
Hitri skoki mune ustrezajo hahah potem je istia 0 od kolesarja kot Valjavec! Ko so drugi skakl se je on vozil v svojem počasnem tempu na vrh in vedno rekel da je dobro odpeljal pa čeprav z + 2 minutam z eno besedo AMATER
Chelsea HH
# 04.09.2011 ob 07:33
Kot sem že 1000000x napisal.
Brajkovič je in bo vedno bil veliki gobezdač pa nič drugega. Bil je fenomenalni kolesar v mladinskih selekcija a zapravil ves svoj talen ko se je pridružil še večjemu gobezdalu Aremstrongu! On bi obvezno moral zapustiti nesposobni Radioschack in dirkati za eno Evropsko ekipo kjer vejo kaj delajo.
Benito
# 04.09.2011 ob 01:27
Mene bo pa Jani prepričal takrat, ko bo zmagal kakšno izmed etap na kaki 3 tedenski dirki
JoshauBoy
# 03.09.2011 ob 23:28
bsr, Dirko po Georgii je zmagal v "slabi" formi, potem ko je bil v 1. etapi v pobegu
MIRNČAN
# 03.09.2011 ob 23:18
Pa naj se še popravim. Maš pa tudi ti zelo prav glede kronometristov. Zanimivo bi bilo videti potisno moč kakšnega od Schlekov in potem to primerjati.
MIRNČAN
# 03.09.2011 ob 23:14
ja sam za kronometer rabiš tudi potisno moč, brez potisne moči si težko dober v kronometru. Potisna moč pa ponavadi izhaja iz konstitucije, kr poglej si Cancelaro kakšna mašina na dveh nogah je. Hribolazec na nivoju Evansa bi Jani lahko bil,vsaj tako pravijo. Joshau vsi govorijo da ga je pripravil Eržen zdj pa ne vem če je to res al ni. Ker je mnenje večinsko sem jst vzel kot da je res. Tudi Froom pa Wiggins sta dobra kronometrista. Jst bi rekel odlična.
bsr
# 03.09.2011 ob 23:06
JoshauBoy
Nisem posebej gledal ravninskih etap zadnjega tedna in ne vem kakšne možnosti ima za beg. Janija ne poznam v takšnih begih (še nisem videl ali slišal), res pa je na njegovi strani dober kronometer.
JoshauBoy
# 03.09.2011 ob 23:01
Eržen pa ga je pripravil za dirko Douphine
Si ziher, da ni imel bolj Dirk Friel prstov vmes? :)

Ali lahko Jani izbojša trenutno uvrstitev v generalnem?
Edino s pobegom. Sicer pa nima smisla več dirkati na generalno, bolje bi bilo poiskusiti s kakšnim etapnim rezultatom, če bo forma kateri dan to omogočala.
bsr
# 03.09.2011 ob 22:55
MIRNČAN
Nisem nek poznavalec, toda v nečem te moram koregirat. Pri kronometristih so pomebne druge lastnosti, kot pri hribolazcih. Zelo redki so v obojem dobri. Contador, Armstrong, Ulrich,.... Poglej si tudi prvih deset iz tukajšnjega kronometra in kje so v hribih. Še najboljši je Wiggins, ki je letos baje shujšal in pridobil na moči. Cilj: OI London 2012
To o moči na kg v hrib sem poslušal zadnjič Hvastjo, tudi na EUROSPORTU in vezano na to z merilcem tega na kolesu.
Za kronometer pa tako vemo: drža, vožnja brez nihanj telesa, dolgotrajna vzdržljivost z visoko kadenco ali težkimi prenosi, vožnja v zavojih, spustih in še kaj.
MIRNČAN
# 03.09.2011 ob 22:41
Sem pa danes na dolenjskih cestah srečal Štangla kako trenira.:D Je šel v hrib kr pošteno. Glede Janija pa še tole. Odkar ne sodelujeta več z Erženom (vsaj mislim da je bil ta) ni pokazal nič kaj veliko. Eržen pa ga je pripravil za dirko Douphine
bsr
# 03.09.2011 ob 22:38
JoshauBoy
Sem spregledal," na prost dan". No sam sem si nekje v 2,3 etapi "postavil" na stopničke Wigga, Nibalija in Fuglsanga. Coba pa omenjam ,ker mi je sedaj postal "nevaren".

Ali lahko Jani izbojša trenutno uvrstitev v generalnem? Bolj napamet vem, da se drug teden nebo nič več spreminjalo.
MIRNČAN
# 03.09.2011 ob 22:31
Glih to mi je nelogično. Jani je odličen kronometrist kar naj bi pomenilo da ima zelo dobro potisno moč. Ponavadi so dobri kronometristi mal bolj močno strukturirani kolesarji in tukaj ima veliko prednost. Ker ima veliko potisno moč, nekje sem zasledil da v rangu velikega Lanca bi človek pričakoval da bo najboljši v hrib. Njemu pa hitri skoki ne ustrezajo. Vse skupaj mi je malce čudno, kot da bi se napačno razvil.:D
JoshauBoy
# 03.09.2011 ob 22:29
bsr ta 3 imena sem napisal na prost dan, če dobro prebereš in ne pred začetkom Vuelte... se pravi po 10ih etapah

ti lahko nogav1ca potrdi
Trobentica
# 03.09.2011 ob 22:28
@ponudnik

kot že velikokrat, tudi tokrat dokazuješ, da si cepec
ponudnik
# 03.09.2011 ob 22:28
ponudnik... največje uspehe Valjevca (vem, da ga imaš na svoji črni listi) sem skopiral (ne pregedal) iz Wikipedie in priznam, da je začetek vsaj čuden.

Jo, sej vem, moj komentar je bil ravno v smislu kako zabavno se ta seznam prične :D
sport_lunatic
# 03.09.2011 ob 22:27
@temsi

Kesiakoff d aje lani začel trenirati? Star je 31, močno dvomim, da je začel trenirati pri 30-ih.

Samo moment, da preverim (ker nerada trosim laži tako kot nekateri drugi) ...

Prve dirke se je dueležil leta 1995. nima nobene veze, da je to bilo gorsko kolesarstvo, mnogi so začeli tam.

Imejte svoje mnenje, ampak pišite pa vsaj približno preverjena dejstva. Prosim.
bsr
# 03.09.2011 ob 22:26
JoshuaBoy
Težko verjamem, da si pred Vuelto napisal ta tri imena. Sam vsaj Coba nebi. Posebej, ker sem zasledi, da si tudi Janija predvidel za oder. Kaj pa Nibali, Scarponi?.
bsr
# 03.09.2011 ob 22:21
ponudnik... največje uspehe Valjevca (vem, da ga imaš na svoji črni listi) sem skopiral (ne pregedal) iz Wikipedie in priznam, da je začetek vsaj čuden.
bsr
# 03.09.2011 ob 22:16
MIRNČAN
Si eden redkih, ki prizna, če ga polomi. No v naslednjem ne trdim, da imam sam prav in ti ne. Ne vem, če bo za Janija res tako velika sprememba menjava ekipe. Zadnjič sem napisal, da imajo tuji spletni portali Janija za specialista za ITT in po moje naj se tega še bolj drži in natrenira in preko tega doseže kakšne vidnejše skupne uvrstitve. Sam si zadnjič ugotovil, da ni ravno prvoklasni hribolazec, kljub idealni teži za to. Res je bolj važno moč na težo, ki jo razviješ v hrib. Tadej pa je bil in še je zelo dober hribolazec (npr. 2 meso na Girru v kraljevski etapi).
Kaj je z Janijem je težko predvidevat. Po moje bolj psiha, kot fizična forma.Tudi me moti, kot sem prebral, da trenira in to rad predvsem sam. Želim mu, da do koca popravi današnjo generalno uvrstitev.
Čeprav navijam za Wigginsa bom tudi ne glede na končni rezultat. Njegov način dirkanja me pritegne, tudi, če bi npr. jutri bil slabši.
reflexaspire
# 03.09.2011 ob 22:13
Tipicno nezadovoljna slovenska publika, ki misli da bomo z 2 milijona prebivalcev krojili vrh v vseh sportih.
MIRNČAN
# 03.09.2011 ob 22:04
Upanje umre nazadnje. Sej veš.:D
nocik
# 03.09.2011 ob 22:01
Sej ni finta hvaljenje, malo realnosti pa ne bi škodilo, ker se je to da ni v formi kazalo že od prvega pravega klanca naprej, če smo pošteni.
MIRNČAN
# 03.09.2011 ob 21:53
bsr bila je butasta primerjava z moje strani glede Scarponija ja. Naši kolesarji se odlično odrežejo v mladinskih kategorijah potem pa očitno izbirajo napačne ekipe ki jim ne dajo šanso. Tadej je dirkal v egoistični francoski ekipi ki pa mu je dala proste roke. Če bi Tadej imel kronometer na ravni Janija bi bil redno med top 5.
Wiggins res preseneča ampak mu iskreno privoščim. Jani je res v vseh krogih veljal za velikega talenta predvsem zaradi presenetljivo dobrega kronometra vendar se še ni izkazal. Ja nocik hvalim ga mogoče preveč, sam ne vem koga bi drugega kot Slovenca pohvalil.
bsr
# 03.09.2011 ob 21:44
MIRNČAN
Ne mešat kaj je bilo v mladinskih kategorijah.
JoshauBoy
# 03.09.2011 ob 21:40
Že dolgo pišeš, da je Wiggins slab kolesar
Zato ker pišem, da je Wiggins slab kolesar sem po Touru napisal, da glede na to kako se je Tour odvijal, da bi se tudi Wiggins boril za zmago. In zato ker mislim, da je Wiggins slab kolesar, sem kolegu na dan odmora, kjer sma si izmenjala imena kako bo oder izgledal na koncu napisal, da bo 1. Fuglsang 2. Wiggins 3. Cobo ... to sem mu seveda napisal, ker mislim, da je Wiggins slab kolesar!
ponudnik
# 03.09.2011 ob 21:38
Največji uspehi Valjevca:
1. mesto Državno prvenstvo 2007 Polhov Gradec Slovenija
1. mesto Državno prvenstvo 2003 Gabrje Slovenija


:D :D
bsr
# 03.09.2011 ob 21:35
MIRNČAN
Ne mešaj Scarponija, če ne veš kaj je dosegel:
2011
2nd Overall Giro d'Italia
1st Overall, Giro del Trentino
2nd Overall, Volta a Catalunya
3rd Overall, Tirreno–Adriatico
1st, Stage 4
1st Points classification
4th Overall, Giro di Sardegna
1st, Stage 5
6th, Milan – San Remo
2010
1st Overall, Settimana Ciclistica Lombarda
1st, Prologue
2nd Overall, Tirreno–Adriatico
1st, Stage 4
4th Overall Giro d'Italia
1st, Stage 19
2nd, Giro di Lombardia
2009
1st Overall, Tirreno–Adriatico
1st, Stage 6
1st, Stage 6, Giro d'Italia
1st, Stage 18, Giro d'Italia
2007
1st Overall, Settimana Ciclistica Internazionale
Stage 2
Stage 5
2nd overall, Giro del Trentino
Stage 2
4th, Giro d'Oro
5th, Vuelta a Murcia
9th, Tirreno–Adriatico
2006
6th, Vuelta a Castilla y León
2005
7th, Vuelta a Burgos
Stage 3 (ITT)
2004
1st Overall, Peace Race
1st, Stage 4
1st, Stage 6
1st, Stage 7
1st Overall, Settimana Ciclistica Lombarda
1st, Points classification
1st, Mountains classification
1st, Stage 1
1st, Stage 2
1st, Stage 4
2nd, Tour of Austria
1st, Stage 2, Tour of Austria
3rd Overall, Settimana Ciclistica Internazionale
4th, La Flèche Wallonne
7th, Liège–Bastogne–Liège
2003
3rd Overall, Giro d'Abruzzo
1st, Points Classification
1st, Stage 3
4th, Liège–Bastogne–Liège
1st, GP Fred Mengoni
6th Overall, Settimana Ciclistica Coppi-Bartali
7th, Amstel Gold Race
9th, Meisterschaft von Zürich (WC)
2002
2nd Overall, Settimana Ciclista Lombarda
1st, Stage 3b
1st, Stage 4, Giro del Trentino
8th, Settimana Ciclistica Internazionale Coppi-Bartali
nejko91
# 03.09.2011 ob 21:33
Morem priznati da ne vem, zakaj tako pljuvate po janiju, res je da je dosegel manj kot je napovedal in mi je bolj všeč, ko so Slovenci samozavestni in jim potem ne uspe kot pa da se že vnaprej išče izgovore. Sicer sem bil tudi sam zelo skeptičen in presenečen, ko je napovedoval stopničke, še posebno ko sem videl traso, ki mu niti približno ni pisana na kožo.

In res ne vidim, kako lahko po prvem večjem touru, kjer je imel kapetansko vlogo rečete, da ni kolesar za tridenske dirke, če je Vuelta najverjetneje dirka, ki mu najmanj ustreza. Dirka je bila narejena za eksplozivne španske kolesarje, veliko kratkih, strmih klancev, kronometer že zelo zgodaj, vendar Španci očitno niso v dobri formi. Klanci so na Vuelti krajši in strmejši kot na Touru z veliko spremembami naklonine. Medtem ko na Touru najstremejši deli klancov zelo redko presežejo 10-12% je na Vuelti veliko dvigov naklonin tudi do 15% (jutri celo preko 20%), kar je še ena značilnost, ki Janiju izrazito ne ustreza. Tudi Jani je kolesar, ki zelo redko v sezoni lahko doseže več vrhuncev forme in bil je pripravljen za Tour in tudi brez poškodbe bi bil težko konkurenčen na Vuelti.

Zelo mi je žal Janijevega odstopa na Touru, prepričan sam da bi bil tam po času v bližini Contadorja (po mojem mnenju je bil Contador letos na Touru še v malenkost slabši formi kot takrat, ko se je Jani poigraval z njim na Alp-d Huezu) in bi bil okoli 5. mesta, z malo sreče še višje, saj mu je bil letošnji Tour pisan na kožo (malo sprememb tempa, malo napadov, enakomerni klanci in pozen odločilen kronometer).

Me pa izredno preseneča Wiggins, prepričan sem bil da bo na najstrmejši delih odpadel, vendar je očitno v izjemni formi in bi se v taki formi na Touru boril z Evansom za zmago na Touru, kjer bi obračunala med sabo v kronometru. Me pa res zanima kaj bo prinesel jutrišnji dan z deli, kjer je več kot 20% naklon.
bsr
# 03.09.2011 ob 21:29
komponist SV
Največji uspehi Valjevca:
1. mesto Državno prvenstvo 2007 Polhov Gradec Slovenija
1. mesto Državno prvenstvo 2003 Gabrje Slovenija
1. mesto Giro d'Italia U23 1999 Italija
2. mesto kraljevska etapa dirke po Italiji 2005 Livigno - Lissone Italija
2. mesto 16. etapa Vuelta España 2004 Málaga - Granada Španija
3. mesto dirka Po Andaluziji 2007 Andaluzija Španija
3. mesto kraljevska etapa dirke po Italiji 2004 Bormio - Presolana Italija
3. mesto Midi Libre 2000 Francija
4. mesto Tour de Romandie 2004 Švica
10. mesto Tour de France 2008 Francija
bsr
# 03.09.2011 ob 21:26
ponudnik....nisem siguren, ker tiste ekipa znajo dodati samo piko na I
JoshauBoy
# 03.09.2011 ob 21:21
hahaha

ti dokažem, kako neumen je bil tvoj post, ti si pa tako k srcu vzameš in se začneš še bolj smešit

Že dolgo pišeš, da je Wiggins slab kolesar in da je Jani najboljši na svetu.
Pa dobro, kje sem jaz napisal prvo in kje sem jaz napisal drugo. A si ti slučajno nepismen, ali imaš neko potrebo po tem, da drugim pripisuješ napačne izjave.

Glede druge povedi pa raje ne bi, ker morš bit res (neom napisal kaj), da kaj takega izustiš.

Zdaj če napišeš bedast post, pa ti nekdo nastavi ogledalo, ti se še ni v obrambi svojega nicka potrebno bolj degradirati.

zadnji tvoj odstavek me pa sploh ne moti, je tvoje povsem legitimno mnenje :)
Tuemsi
# 03.09.2011 ob 21:12
Joshua, dejansko sem mislil, da si resen človek, se spoznaš na kolesarstvo in ne govoriš neumnosti pa sem se očitno motil.
Sej je že dolgo opazno, da si zaljubljen v Janija, kar me ne moti ampak vse kar sem jaz napisal je res. Že dolgo pišeš, da je Wiggins slab kolesar in da je Jani najboljši na svetu. Ni treba meni dokazovati nasprotno, samo rezultate je treba pogledati.
In tisto zadnje, imaš prav, Janiju ni treba nič dokazovati in se izgovarjati, glede izgovorov sem imel v mislih točno tebe in mogoče še koga z istim mnenjem, ki ste našli že miljon izgovorov, zakaj Jani nima rezultatov.
Jani je odličen kolesar in hvalabogu da ga imamo vendar je ŽAL PRESLAB, da bi zmagal tako dirko kot je Vuelta. Nikoli je ne bo. Žal.
Thiver
# 03.09.2011 ob 21:10
kljub vsemu šele spoznava, kako se je treba pripraviti na tritedensko dirkanje.

Vuelta 2011 je njegova 6 (šesta) 3-tedenska dirka.

Kessiakoff npr. zaostaja 1 minuto čeprav je do predlani gonil izključno gorsko kolo.
nocik
# 03.09.2011 ob 21:09
Edina možnost, da Brajko kdaj naredi kaj v karieri je če ga v roke dobi ista zdravniška ekipa, ki je urejala kri Armstrongu :)

Hehe, sej pri Bruyneelu je itak že :)
DamijanD
# 03.09.2011 ob 21:02
Zakaj ni nobene izjave Janija tudi mene zanima?

A mogoče kdo ve koliko je bil poškodovan Wiggins in koliko časa ni treniral zaradi poškodbe?
melanholik
# 03.09.2011 ob 21:01
@stanka, @bsr

Točno, Wiggins si je poškodoval ramo, seveda! No, ampak po mojem mnenju je bolj čudež ta vrhunska predstava Wigginsa kot pa zaostanek Brajkoviča.

Mimogrede, če so na wikipedii podatki zanesljivi, je Van Den Broeck na touru staknil zlomljeno ključnico, nekaj reber in pnevmotoraks. Pa mu vseeno na Vuelti kar v redu gre. Ta je šele car!
ponudnik
# 03.09.2011 ob 21:00
Edina možnost, da Brajko kdaj naredi kaj v karieri je če ga v roke dobi ista zdravniška ekipa, ki je urejala kri Armstrongu :)
komponist SV
# 03.09.2011 ob 20:46
Vsem v vednost:
Tadej Valjavec je tudi pri 27-ih dosegel prvi večji uspeh, leta 2004 je bil 9. na Giru. Pred tem je imel veliko tritedenskih dirk za seboj (mislim da dva gira in dve vuelti). Brajkovič jih še nima in je dejansko novinec v tej situaciji. Nikakor ne vozi slabo (pljuvači, premagajte ga, če ste tako "pametni"), kljub vsemu šele spoznava, kako se je treba pripraviti na tritedensko dirkanje.
Zanimivo, da nikoli ne da nobene izjave kako se počuti, kako je potekal dan. A ga RTV nič ne poišče? Ali to nobenega ne zanima? Ne verjamem.
ave1977
# 03.09.2011 ob 20:35
Keri ded z 59kg, pa lahko zmaga 3 tedenesko dirko.
Lahko, ampak samo tako, da tanki ostri kovinski pikci, "stalno luknajo stene žil"(vstavi sem karkoli od kemije).
rokers
# 03.09.2011 ob 20:15
Glede dirke: Sky je ob enem času zgledal brez moči, še Frooma ni bilo videt in sem mislu, da ga bodo napadli z vsemi topovi, a ni enega res močnega kolesarja, ki bi naredil razliko. Nibali se je vso dirko dosedaj vozil odlično, a danes ne vem kaj je bilo. Kessiakof še vedno preseneča in tudi to kar je naredil je velik rezultat. Mislim, da je Mollema še najbolj nevaren Wigginsu, ali celo lahko Froome. Geox bo jutri poiskušal kar z večimi kolesarji in danes je bilo lepo končno videt Menčova v dobri formi..Glede Janija, no poškodba je opravičilo je pa res, da je malo preveč napovedoval in mu želim, da gre drugo leto v ekipo, kljer bo točno določena hierarhija, ter naj najprej prova bit kapetan na kaki drugi dirki ne na Touru, kjer je ekipa veliko veliko bolj pomembna kot na Vuelti ali Giru. Mislim, da nas lahko Jani še kdaj razveseli..

Jutri bo veselica, naj ugibam: Mollema bo ali v rdečem ali zelo blizu, zmaga pa Nieve..
JoshauBoy
# 03.09.2011 ob 20:12
Aja in sport_lunatic, Kesiakoff je lani začel trenirat pa je lagano pred Janijem tako da tudi tvoje mnenje ne bo držalo.

ja direkt iz fotelja je prišel, maš prav hahaha

Wiggins je 15 cm višji in 15 kg težji kot Jani,

Wiggins je po nekaterih podatkih letos na 68/69kg, to ni 15kg, ampak dobrih 10

za njim je začel trenirat kolesarstvo
ja leta 2000 je tudi Wiggins direkt iz fotelja priletel in osvojil olimpijsko medaljo

par bosih si v tem postu natrosil :)

počasi bo zmanjkalo izgovorov.
ta pa zmaga. Zavedaj se ti nekaj. Jani ni nobenemu nič dolžn, da bi moral imet kake izgovore. Lahko se mu samo reče hvala za to kar je že naredil.
kum 50
# 03.09.2011 ob 20:03
tako se vozi BRAJKO,sem vedu da bo se neki iz tebe LUZER
ElTorro
# 03.09.2011 ob 20:00
To zlomljeno ključnico gonite kot nek razlog za slabe rezultate.....tudi Wiggins jo je imel....in glede na njegove lastne napovedi (stopničke) pred dirko, se je očitno dobro počutil in ocenjeval, da poškodba nima več posledic.
Tudi slaba ekipa tukaj nima neke veze.....če ne more držati enakomernega tempa v skupini 30 kolesarjev, mu tudi 2 ali 3 pomočniki ne bi nič pomagali.....kvečjemu bi morda do konca etape zaostal le 3:30 namesto 4:04, če bi se lahko vozil v zavetrju pomočnikov ko je odpadel. Ne pozabimo, odpadel je že preden so se začeli prvi napadi v zaključnem klancu.
V bistvu si je za kopico kritik kriv v prvi vrsti sam s svojimi napovedmi pred dirko. Meni bi bilo čisto razumljivo, če bi bil slab ker je bila forma tempirana za tour.....in če še ne bi bila poškodba čisto sanirana, ali bi se pač poznal izpad treninga zaradi poškodbe.....če pa napoveduješ boj za stopničke, in potem niti v eni resni etapi nisi konkurenčen, pa pač ne moreš pričakovati, da ti bo športna javnost čestitala.
kolesar666a
# 03.09.2011 ob 19:58
ja, streznitev za marsikoga. žal. glavni problem pa vidim v tem, da njegov karakter ni šampionski, ni rojen lider. zato se z njim tako "zajebavajo" v ekipi in nima nobene podpore. tako bi tudi armstrong težko zmagoval. ampak, armstrong ni brajkovič...ali obratno, kar je komu ljubše.
Tuemsi
# 03.09.2011 ob 19:55
Me veseli, da vas je še vedno večina istega mnenja, se pravi, da je Wiggins preslab kolesar za visoko uvrstitev medtem ko je Jani še vedno glavni kandidat za zmago.
Wiggins je 15 cm višji in 15 kg težji kot Jani, za njim je začel trenirat kolesarstvo, isto tempiral formo za tour, isto padel,... počasi bo zmanjkalo izgovorov.
Aja in sport_lunatic, Kesiakoff je lani začel trenirat pa je lagano pred Janijem tako da tudi tvoje mnenje ne bo držalo.
NB21
# 03.09.2011 ob 19:52
Glede na to, da je bil imel Brajkovič pred kratkim ZLOMLJENO KLJUČNICO, je vseeno car da nastopa. Če bi jaz imel kaj zlomljenega niti pomislil ne bi na kolo, kaj šele da bi tekmoval.
tigr1924
# 03.09.2011 ob 19:52
Brajkovič je dober kolesar ampak na tritedenskih dirkah ima majhne možnosti, še posebej brez pomoči svoje ekipe. Letos se je že na TdFu videlo, da ni sposoben za top 5, sedaj na Vuelti je še v slabši formi. Ne vem sicer zakaj je bil samo tako samozavesten, mogoče so mu v ekipi obljubili mesto kapetana ampak očitno se to ni zgodilo in mislim, da v Radioshacku ne bo nikoli kapetan, moral bi si poiskati kakšno manjšo ekipo kjer bo kapetan.
Thiver
# 03.09.2011 ob 19:50
Ključnica gor ali pa dol, tole je verjetno najhujši poraz v njegovi karieri. Če pride do tega, da se bo Radioshak združil z Leopard Trekom bo to po vsej verjetnosti njegov zadnji poraz na 3 tedenskih dirkah v vlogi kapetana, ker bo lepo ostal dobro plačan pomočnik, tako kot je bil do zdaj. In roko na srce, pri 29 letih je njehova najboljša skupna uvrstitev na 3 tedenskih dirkah 18 mesto da Giru, 43 mesto na Touru in 30 mesto na Vuelti, ki ga bo verjetno lahko letos izboljšal, ne verjamem pa da bo dobil pogodbo kapetana kjerkoli s takimi rezultati. Je pa še vedno vrhunski kolesar, ki lahko zmaguje 1 tedenske dirke in bo prej tam našel svoj prostor.
sport_lunatic
# 03.09.2011 ob 19:36
@stanka, @bsr

Točno, Wiggins si je poškodoval ramo, seveda! No, ampak po mojem mnenju je bolj čudež ta vrhunska predstava Wigginsa kot pa zaostanek Brajkoviča.

@Webb

Samo kot zanimivost, ko praviš, da ga obravnavamo, kot da je star 17 let ... A veš, da je Brajkovič pri 17-ih šele začel trenirati? Ali pa je bil že celo star 18, odvisno. Rojen je namreč 1983, trenirati je začel pa 2001. Kar je samo po sebi dokaz, da je fenomen.

Pa nekdo je rekel ,da je star 29 ... saj ne da je ravno bistvena razlika, ampak star je 27.
Ribiič
# 03.09.2011 ob 19:33
A ste vsi pozabili, da je imel pred nekaj tedni še zlomljeno ključnico?!?!
Jani je car in to bo tudi dokazal!
Važno je, da vsi hitite pljuvat po njemu!
Gasper2010
# 03.09.2011 ob 19:17
jaz sem se pripravil gledat 35 km do cilja, jani je pa odpadel 33km do cilja, tko da sem hitro ugasnil. morda je potem se priklopil vodilnim, ampak je bil ze unicen.
joplin
# 03.09.2011 ob 19:13
@reflexaspire: brajko je odpadel že na predzadnjem vzponu, a je imel srečo, da je to bilo blizu vrha, in je na spustu lahko priključil
reflexaspire
# 03.09.2011 ob 19:12
Jutri pravijo da nebo prenosa na eurosportu. Pa lih ko je najbol zanimiv vzpon. A kdo ve za kak drug kanal ki prenasa vuelto
joplin
# 03.09.2011 ob 19:09
Jani ima, kar je treba za ta velke dirke, dovolj je pogled na tisti Dauphine, kjer je storil tisto, s čimer se pohvali le malokdo - na večdnevni dirki je premagal Contadorja. Se mi zdi, da je bil najbolje pripravljen za Tour, in da bi se znova optimalno pripravil za Vuelto v tako kratkem času, še posebej po prisilnem počitku, tako žal ne gre.
Kar se pa najboljših tiče sta razočarala Purito in Nibali, spet je s tempom lomil Froome in Wigginsu znova naredil veliko delo. presenetljivo dobro se vozi Mollema in kdo ve, morda jutri lahko napade rdečo majico. Tudi Menčov se prebuja.
Jutri lahko tako definitivno pričakujemo veliko akcije
nocik
# 03.09.2011 ob 19:09
Mirnčan jst bi bil na tvojem mestu tiho. Po tem ko je na vsakem klancu kazal, da je krepko izven forme, si ti še do včeraj govoril kako bo on ta dva dni v formi in neko blebetanje kolesarskega trenerja in ostale neumnosti. In glede na to kako uspešne so tvoje napovedi, bi se krepko zamislil nad tem kar zdaj napoveduješ in komu se ti smejiš.
klemy
# 03.09.2011 ob 19:07
Zubeldia je zaostal več kot 20 minut. Pomoje Zubeldia upa na pobeg in zmago jutri
go keith go
# 03.09.2011 ob 19:06
Hja, zaenkrat imajo na žalost prav tisti, ki pravijo, da Jani ni za 3 tedenske dirke. Roko na srce še nikoli ni potrdil, da lahko konstantno dobro odpelje 3 tedne. Upajmo, da bo v kakšni resnejši ekipi,kot kapetan, še dobil priložnost, da se bo lahko dokazal, čeprav časa je vse manj. V bistvu je star 27, ne? in še nima nobenega vsaj približno vrhunskega rezultata (recimo vsaj okrog 10-tega mesta) na 3 tedenskih dirkah. Tole izgleda še precej slabše, ker je sam napovedoval top 5 pred dirko kar naj bi pomenilo, da je v formi.
reflexaspire
# 03.09.2011 ob 19:06
Sm gledu dirko... Zanimivo je da je bil prva dva vzpona v skupini z vodilnim. Tudi na zadnjem vzponu 4 kilometre pred ciljem sem ga se vidu, potem pa je izginil, roko na srce nobenega pomagaca ni imel ob sebi kot ponavadi. Radioshack je vzel dirko po spaniji z levo roko. So po moje najslabsa ekipa. Nikjer jih ni za videt, celo niti enega pobega se ne udelezijo. A kdo ve kako je Zubeldia koncal in ce je se pred Janijem
klemy
# 03.09.2011 ob 19:03
ma Jani bi se enostavno moral posvetit enotedenskim dirkam kot je Dauphine Libere recimo. Tam ima možnosti med tem ko so tri-tednske dirke očitno prenaporne zanj. Nekak podobno kot Toni Martin, ki dobiva enotednske dirke med tem ko na tri-tednskih nikakor ne more držat z najboljšimi
Urban2309
# 03.09.2011 ob 19:03
ja pa dejte no, če ne bi bil vrhunski, bi potem na touru bil kapetan Radioshacka?!

al ste pa mogoče pozabili poškodbo na začetku toura? rane, praske, ki so takrat nastale, so verjetno zaceljene, so pa vsekakor posledice, ki jih izbriše čas

ne vem sicer, kako se je uspel fizično pripravit po poškodbi (mislim da je tako sam rekel, da forma ni taka kot na touru), moraš pa bit pri vsakem športu tut v glavi 100 %, da lahko konkuriraš najboljšim
klemy
# 03.09.2011 ob 18:57
MIRNČAN Scarponi je bil drugi na Giru letos za Contadorjem, tako da ga ne primerjaj z Janijem. Nwm čudna etapa je bila danes Jani je skoraj odpadel že na predzadnjem vzponu, med favoriti pa presenetljivo velike razlike. Bo pa zanimivo jutri gledat ali bo Sky pustil Froomu, da gre na zmago ali bo ostal le pomočnik. Ostali pa ne verjamem da še lahko prehitijo Wigginsa razen če so se šparali danes
kafkaf
# 03.09.2011 ob 18:57
bo jani le talent ostal...morebiti pa kdaj le tour de slovenie dobi..
MIRNČAN
# 03.09.2011 ob 18:56
Jst predvsem pravim da mora menjati ekipo. Dam sam en primer. Tegale Estonca je Koren brez težav premagoval v mladinskih kategorijah na vseh tekmah.(tko mi je prijatelj trener rekel)
Sedaj pa je zmagovalec dirke Koren pa je še vedno pomočnik. Naši preprosto ne dobijo šans da se izkažejo.
Webb
# 03.09.2011 ob 18:54
eni ga še vedno obravnavate, ko da je 17 star :)
MIRNČAN
# 03.09.2011 ob 18:52
hahahahah kolk se vam režim ko uživate v tem da pljuvate lastnega kolesarja. Jani bo dokazal svojo moč in takrat se bom jaz režal. Po vašem razmišljanju potem tudi Scarponi ni za tritedenske dirke. Mene je razočaral vendar sem prepričan da bo pokazal koliko je vreden. Je pa Nibali presenetljivo zaostal.
bsr
# 03.09.2011 ob 18:45
Ne vem kaj naj rečem za Janija. Nisem računal, da bo med pet. Morda do desetega mesta ali kakšno slabši. Predvsem pa sem računal, da ga bom videl v ospredju vsaj v poskusih. Bo drugič boljše.
bsr
# 03.09.2011 ob 18:40
sport_lunatic

Je, vodilni Wiggins!!!!
stanka
# 03.09.2011 ob 18:39
ja, Wiggins
sport_lunatic
# 03.09.2011 ob 18:35
Seveda ni v blesteči formi ... težko bi tudi bil, glede na to, da je celo leto tempiral, da bo v top formi v zadnjem tednu julija. Meni se zdi glede na vse to in glede na dejstvo, da je obdobje od Toura do Vuelte preživel deloma poškodovan in tako daleč od optimalnega treninga, da so njegovi trenutni rezultati precej pričakovani.
Edino kar me preseneča je, da je sam dejansko pričakoval, da bo lahko na Vuelti vrhunski.

A je sploh kdo, ki je Tour predčasno zapustil zaradi poškodbe, sedaj na Vuelti v top 10? Nimam statistike v glavi, zato hvala za odgovor.

Jaz še vedno menim, da bi brez tistega padca na Touru bilo vse drugače ... imel bi vrhunski rezultat s Toura in za vse vas bi bil legenda in junak. Sedaj pa dol z njim, kajne?
SteVsiNeumni?
# 03.09.2011 ob 18:26
In spet se bo začelo pljuvanje...

Jani je super kolesar, ni ravno Contador ali Evans - to je bilo meni že dolgo jasno, nekateri ste ga precenjevali. Je pa pomojem zmožen ob idealni formi (škoda za Tour de France letos) biti tam okrog 10 mesta. Za drugo leto pa upam, da ponovi izredno Valjavčevo 10 mesto na Touru!

Bo pa drugo leto sigurno zelo važno saj je sedaj že v prvem planu. Upam da dobi priložnost biti kapetan in da pokaže da zmore. Ker drugače zna hitro postati samo pomočnik.

Ne vem no, ampak meni se zdi da kljub vsemu ni ravno v res blesteči formi na Vuelti, na kar nakazuje že več ali manj povprečen kronometer.
JoshauBoy
# 03.09.2011 ob 18:26
Nekaj je pač šlo narobe, ker bi s formo iz Utaha bil med 10, zdaj je pa daleč od forme iz Utaha, kaj šele top forme, ki jo je sposoben. Kakorkoli, Jani se bo že pobral po tem in bo drugo leto presegel sezono 2010 :)

brajkovicfans
Gravesen
# 03.09.2011 ob 18:24
Jani je dličen kolesar, ampak žal zaenkrat še ne sodi v svetovni vrh!...
dmen
# 03.09.2011 ob 18:18
vidim da je Brajkovič tud en basač. Napovedoval je stopničke pred dirko. Jutri pričakujem da bo pušnil še ene 5 minut. Fant pač ni med top 10. Žal.
Krik
# 03.09.2011 ob 18:12
Jani je zopet padel, verjetno pa res ni človek za zmage!
mike81
# 03.09.2011 ob 18:11
dobil sem ogromno minusov od pametnjakovičev ko sem dejal da fant preprosto ni kolesar za visoke uvrstitve na 3 tedenskih dirkah!!!!!!!!!!!!!!!!!
pri svojih 29 letih bi moral trgat pedala ne pa se nekaj vozit v povprečju...........
nocik
# 03.09.2011 ob 18:08
Eh jutri pa še Angliru, kjer bo spet nabiral minute.... upam da ne bo nihče več sanjal o deseterici na tritedenskih dirkah.
Enigma1
# 03.09.2011 ob 18:08
No kje so zdaj pametnjakoviči z MIRNČANOM na čelu ki so bili glasni kako sodi v sam vrh... evo vam realnost.
Kazalo