Kolesarstvo

Poudarki

  • V ponedeljek prost dan
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 10 glasov Ocenite to novico!
Juan Jose Cobo
Juan Jose Cobo je v najboljšem položaju pred zadnjimi šestimi etapami. Foto: EPA
Juan Jose Cobo
Cobo je bil v prvi polovici letošnjega leta v depresiji, zdaj pa je v rdeči majici. Foto: Reuters

Dodaj v

Cobo z veličastno zmago na Angliruju do rdeče majice

Brajkovič izgubil devet minut in 40 sekund
4. september 2011 ob 18:07
Alto de L'Angliru - MMC RTV SLO

Kraljevska etapa Vuelte z izjemno strmim vzponom na Angliru je postregla z epskim bojem. Juan Jose Cobo je ob velikem navdušenju Špancev oblekel rdečo majico.

Eden izmed najtežjih vzponov na svetu je bil na sporedu petič, prvič so ga kolesarji prevozili leta 1999, ko je slavil Jose Maria Jimenez.

Wiggins popustil v zaključku
Cobo je bil najboljši na najstrmejšem delu Cuena les Cabres, kjer je maksimalni naklon kar 23,6-odstoten, večina kolesarjev se je komaj obdržala na kolesu. Španec, ki je v gosti megli napadel šest km pred ciljem, si je privozil 48 sekund naskoka pred Wouterjem Poelsom, Denisom Menčovom in Christopherjem Froomom. Kapetan ekipe Sky Bradley Wiggins, ki je bil v rdeči majici pred začetkom 15. etape, je v zadnjih kilometrih popustil in si nabral minuto in 21 sekund zaostanka.

"Bizon" iz depresije do skupnega vodstva
V skupnem seštevku ima Cobo 20 sekund prednosti pred Froomom, Wiggins je padel na tretje mesto. V preostalih treh gorskih etapah bo ekipa Sky prav gotovo skušala dobiti nazaj rdečo majico.

"Napadel sem precej pred ciljem, še posebej na tako strmem vzponu se kilometri zelo vlečejo. Športni direktor mi je ves čas poudarjal, da naj ostanem miren, počutil sem se dovolj močnega. To je vsekakor največja zmaga v moji karieri," je povedal 30-letni Cobo, ki ga prijatelji kličejo "bizon".

Kapetan ekipe Geox je bil od januarja do junija letos v depresiji, prav nič mu ni šlo po načrtih. "Razmišljal sem že o koncu kariere. Vodstvo ekipe me je prepričalo, da naj vztrajam. Težke čase sem preživel, zdaj sem dobil nagrado za vztrajanje," je pojasnil Cobo, ki ne razmišlja o skupni zmagi: "Sky ima dva kolesarja takoj za menoj, težko jih bo ustaviti v prihodnjih dneh. Čakajo nas še trije težki dnevi, posebej v sredo bo naporno na strmem vzponu do Pene Cabarge."

Nibali in Brajkovič znova zaostala
Lanski zmagovalec Vincenzo Nibali je zaostal kar dve minuti in 37 sekund, Jani Brajkovič pa je v cilj prišel na 51. mestu, zaostal je skoraj deset minut. V skupnem seštevku zaostaja že več kot 14 minut.

V ponedeljek bodo imeli kolesarji drugi prost dan.



15. etapa, 
Aviles-Alto de L'Angliru, 142 km:
1. J. J. COBO ŠPA 4:01:56 2. W. POELS NIZ +0:48 3. D. MENČOV RUS isti 4. C. FROOME VB čas 5. B. WIGGINS VB 1:21 6. I. ANTON ŠPA isti čas 7. J. RODRIGUEZ ŠPA 1:35 8. M. MONFORT BEL vsi 9. B. MOLLEMA NIZ isti 10. S. LAGUTIN UZB čas ... 15. V. NIBALI ITA 2:37 16. J. FUGLSANG DAN 2:43 51. J. BRAJKOVIČ SLO 9:40

Skupni vrstni red po 15. etapi:
1. J. J. COBO ŠPA 59:57:16 2. C. FROOME VB +0:20 3. B. WIGGINS VB 0:46 4. B. MOLLEMA NIZ 1:36 5. M. MONFORT BEL 2:37 6. D. MENČOV RUS 3:01 7. J. FUGLSANG DAN 3:06 8. V. NIBALI ITA 3:27 9. J. VAN DEN BROECK BEL 3:58 10. W. POELS NIZ 4:13 11. D. MORENO ŠPA 4:32 12. M. NIEVE ŠPA 4:50 13. J. RODRIGUEZ ŠPA 5:17 ... 22. J. BRAJKOVIČ SLO 14:24
A. G.
Prijavi napako
Komentarji
stanka
# 28.10.2011 ob 20:00
preberi objavo cycling za vajo
stanka
# 28.10.2011 ob 19:56
vaja
stanka
# 28.10.2011 ob 19:53
test
stanka
# 28.10.2011 ob 19:51
[url="test"/http://www.cyclingnews.com/]
stanka
# 28.10.2011 ob 19:50
[url="test"/][/http://www.cyclingnews.co
m/]
stanka
# 28.10.2011 ob 19:49
stanka
# 09.09.2011 ob 22:25
No pa mi je ratal :P Več glav več zaprav
stanka
# 09.09.2011 ob 22:21
Google[ "]
stanka
# 09.09.2011 ob 22:11
[url="Google"][http://www.google.si]
stanka
# 09.09.2011 ob 22:10
Mogoče mi bo pa ratal [*url="Google"][http://www.google.si]
ElTorro
# 06.09.2011 ob 12:50
@rokers
Sky nima toliko težav, ker bi imeli dva kapetana (kot kapetan je bil trdno določen Wiggins), kot to, da so izbrali napačnega. Ni pa Froome nič kriv, če je bil kljub temu, da je pomagal Wigginsu po najboljših močeh, dovolj dober, da je skupaj z njim prihajal v cilj :)
Bolj se mi zdi, da če bi pravi čas menjali kapetana, bi morda lahko Froome na kateri etapi bolj potegnil....še posebej, če bi mu Wiggins pomagal (in ne obratno)
ElTorro
# 06.09.2011 ob 12:48
@rokers
nogav1ca
# 06.09.2011 ob 11:32
Aja, Paulinho in O'Grady (za tega sem 100% - GreenEdge) bosta zamenjala ekipe, tako da ne bojo v RSH-Leo.
nogav1ca
# 06.09.2011 ob 11:30
Benito, pri Quickstep OmegaPharma Lotto si naredil napako. OmegaPharma Lotto se je "razdelila", OmegaPharma se je zdruzila s Quickstepom, Lotto pa obstaja naprej se kot druga ekipa. Tako imas Quickstep OmegaPharma in Lotto (vozi VDB, Vanendert).

rokers, danes jaz ne bi stavil na Sagana, prej kak Petacchi ali pa Bennati, sem pa preprican da bo med tri. V cistih sprintih ne vem, ce je ze zmagal.
pozitivc
# 06.09.2011 ob 11:06
saj Jani je še mlad! ej....!

Dejmo raj navijat za njega, kot mu pa moralo zbijat!
rokers
# 06.09.2011 ob 09:18
pa dajmo še kaj o Vuelti, na srečo razlike niso velike, če bi bile med prvimi več kot minuto bi rekel, da je konec Vuelte, tako so še šanse, da se kaj zgodi, a v formi, ki jo kaže Cobo,ga bodo težko nascali v strme, a kratke klance.. Danes tretja zmaga Sagana?? zelo verjetno...
rokers
# 06.09.2011 ob 09:16
No naj se oglasim še jst...Glede leoparda je ta ekipa že sedaj za 3tedenske dirke po mojem najmočnejša: Fuglsang, oba Schlecka, Kančelara kot pomočnik,Monfort, Ogrady,...Kar sem slišal naj bi Andy drugo leto šel na giro provat zmagat, tako da ne vem kolko šans ima Jani..tu bodo še Zubeldia,Kloden,Paulinho pa še kdo...Čeprav pravim ne vem zakaj vsi silijo na Tour sem mnenja, da ima Jani prav največ šans na Touru, kajti se mi ne zdi tip za prestrm klance in še ponavadi je na touru največ km na kronometrih (ok letos jih je imel giro več, a je bil en gorski kronometer)...Je pa Andy prav obratno kot Jani bolj tip kolesarja za Giro kot Tour, a mislim, da Jani nima nikakršnih šans, da bi bil kapetan pred njim. Letos je pa zmaga Andy utekla po mojem predvsem zaradi slabega načrtovanja in vodenja. Dva kapetana se večkrat ovirata kot kaj drugega (če bo na Vuelti zgodba ista bo zelo zanimivo: prvi Cobo, drugi in tretji pa SKYjovca...bo to šola za nekatere??)
Benito
# 06.09.2011 ob 08:47
@JackBauer: poglej si malo rezultate zJuriša na Vršič, ne vem, če je prvih 200 atov s trebuhi! Se vidi, da si samo za kompom.
Pa pustimo rekreativno kolesarstvo. Glede na to, da nas je 2 milijona imamo veliko odličnih kolesarjev...
A je po tvoje za to, da lahko rečemo, da smo kolesarski narod potrebna zmaga na Vuelti?!
Ja, sem pozabil, da je Božič dobil etapo, velik uspeh.

Združitev RS in Leoparda, ja super (sicen ne za Janija), to bo res ena najmočnejših ekip. Naslednja sezona bo zelo zanimiva, močan BMC, Quickstep Omega Pharma Lotto in Radioshack, zelo lepo.
Čeprav ni Contador ni nekaj simpatičen menim, da če bo v formi bo težko premagljiv na Touru, pa čeprav bo RS super močan.
Go Cadel!
ElTorro
# 06.09.2011 ob 07:28
@bsr
Letos spomladi sem kupoval kolo, tako da ne govorim na pamet....dva modela sta bila pod 500 EUR, še nekaj jih je bilo okrog 600.....če kupuješ kolo zdaj (jeseni), ko se z lahkoto dobi 20% ali več popusta, je še lažje dobiti nekaj v tem rangu.....pedala, čevlji, nosilci za bidon in torbica pa tudi skupaj ne stanejo več kot 150 EUR, če si na majhnem budžetu.
Samo malo se je treba potruditi in pogledati po več trgovinah, in malo pogajati s prodajalci ali še bolje lastniki trgovinic za ceno.
JoshauBoy
# 05.09.2011 ob 23:27
stanka, haha je bil tebi namenjen ;) in ne nogav1ci

drugače pa kot je že zpeter napisal ... bring it on :P
stanka
# 05.09.2011 ob 23:12
sta pa imela Conti in Bruyneel tudi eno debato na vuelti, o starih zamerah ne duha ne sluha, a dodam še :P ??
JoshauBoy
# 05.09.2011 ob 23:11
haha :)

Drugače pa mislim, da Jani združitve ni vesel - če bi vedel, da se bo to zgodilo, ne bi podpisal nove pogodbe - podpisal bi jo naj že v času Toura. No, morda se motim.

Sam upam, da gre v drugo ekipo, čeprav če je podpisal, ga ne bodo pustili. Če ostane, pa mislim da ga bodo kot kapetana uporabili na Giru in Vuelti in da ne bo vozil Toura - bomo videli :) ... Bi se pa smejal, če bi bratoma Schleck na Touru stisnil "Sastreja" - ampak Bruyneel ni Riis, mislim, da on tega ne bi dopustil in da je do te združitve prišlo samo zaradi tega, da Andy končno že zmaga Tour - kot kaže je interes v ozadju za to velik.
nogav1ca
# 05.09.2011 ob 23:07
Se ena beseda pride ponavadi na koncu :P

Sicer se mi zdi pa svinjska poteza Leoparda, saj kolesarji do zadnjega niso vedeli, da si bojo morali nove ekipe poiskati. Andy+Bruynell zna bit zelo nevarna kombinacija na Touru, a Contador v formi iz letosnjega Gira, bo zelo tezko premagljiv.
zpeter
# 05.09.2011 ob 23:03
bring it on :P
stanka
# 05.09.2011 ob 22:55
uf, Latex in Nogav1ca, hvala za pomoč, ko osvojim "limanje" boste videli kaj je brzina, zpeter in Joshauboy bosta morala fajn šibati, da bosta držala moj tempo, hehehe ....
stanka
# 05.09.2011 ob 22:47
ja,ja, Johan je prišel na Vuelto in povedal svojim, da bojo dobili nove teammateje, pa prav takrat, ko so začeli terati v klance, sam da jih je razštelal ... saj se hecam ... mi je bilo pa zelo čudno, da je Levi tik pred zdajci menjal ekipo, najbrž je že kaj vedel, Jani pa hitro podpisal, da bo ja ostal z Johanom.
JoshauBoy
# 05.09.2011 ob 22:10
zpeter

lol, ti si 2min bil za mano, jaz pa 2min za cyclingnews, zdaj gledam, da so novico objavli 21.07 (CET), jaz pa 21.09 haha
zpeter
# 05.09.2011 ob 21:46
čeprav, če pogledaš po drugi strani, je nastanek "super ekipe" logičen - rsh je sam lahko "kvalitetno" pokril samo en grand tour, "frandy" rabita dobro vodstvo (JB). tako bodo lahko imeli super možnosti praktično na vseh treh velikih turih in v klasikah. prava konkurenca BMC-ju, ki je prav tako za prihodnje leto oblikoval "super ekipo" ... upam le, da jim ne bo primankovalo domestique-ov in da ne bo preveč "jst sm kapetan" sporov.
bsr
# 05.09.2011 ob 21:36
zepter, Joshau Boy
Sem prebral članek. Lepo, da v novo ekipo od RSH vključujejo tudi Janija. Malo me čudi (ni v tem članku) da, jih bo Leopart Trek menda kar 11 odpustil. Vidim, da gre pri združitvi predvsem za ugoditev sponzorjem in ne za to, da bi Leopard Trek rabil tekmovalce RSH. No v tekmovalnem smislu, ker "starci" so imena.
zpeter
# 05.09.2011 ob 21:23
@joshauboy: damn, 2 minuti zamudu :P
zpeter
# 05.09.2011 ob 21:20
Potrjena je združitev Radioshack-a in Leopard-Trek-a!! ČLANEK
vsekakor to ni dobro za brajkota, sicer pa bo to po moje zelo zelo močna ekipa!
bsr
# 05.09.2011 ob 21:13
avspang.......zanimiva odloćitev 34/32. Toda za odločitev niso zaslužni mehaniki. Tudi sam znam to montirat. Za prestavno razmerje se odloči tekmovalec in predvidevam, da je to preskusil že pred Vuelto na samem Angliruju ali na podobnem vzponu. Predvsem to mora biti tudi trenirano, ker je kadenca precej večja od normalne na manj strmijh delih.
Zanima me kje ste izvede (nekdo je včeraj navedel za štiri ali pet) li za ta prestavna razmerja?
bsr
# 05.09.2011 ob 20:42
ElTorro
Bolj pravilno se mi zdi, da bi navedel ceno 1000 EUR.
ElTorro
# 05.09.2011 ob 20:24
Najcenejša cestna kolesa so okrog 500 EUR, z vso opremo vred še zmeraj pod 700....in takšno kolo je dovolj dobro za 95% rekreativcev. Če se hočeš iti profesionalca, ti bo kolo kupila ekipa.

Kar se tiče pomoči ekipe pa.....v situacijah, v katerih je odpadal Brajkovič, bi mu lahko kolegi ekipe pomagali zgolj tako, da bi mu govorili "dajmo, saj bo šlo, še malo stisni". In pa, ko bi odpadel iz skupine, bi mu lahko delali zavetrje, in mu s tem zmanjšali zaostanek.....ampak, če bi zdaj zaostajal 2 minuti manj.....big deal.
Če odpadeš iz skupine 30 kolesarjev, ki vozi z enakomernim tempom, ti nobena ekipa ne more pomagati.
nogav1ca
# 05.09.2011 ob 19:29
reflexaspire, ni pisat neumnosti. Tekavec nabije slovensko rekreacijsko sceno s kolesom, ki je "pod povprecjem" - sicer sedaj se mi zdi, da ima novo. Ali pa poglej Tour of Utah in Colorado s kaksnimi kolesi so vozili Gobernacion (Henao, Sevilla). Tukaj je odlicen clanek.
Sicer pa ce gres trenirat kolesarstvo (juniorji) ti da ekipa kolo in opremo.
mr. pp
# 05.09.2011 ob 19:05
Po prvem klancu zmeraj ostane sam, ker je njegova ekipa pred njim!

Zdej se pa moram oglasit. Tudi sam sem upal, da bo Brajko precej višje, pa ga zdaj vseeno ne bom popljuval. Si upam stavit, da nisi tako govoril ob lanski zmagi v Franciji, a ne? Seveda, Jani car le takrat ko je dober, drugače pa bolš da je doma... V kolesarstvu odloča tisoč stvari, če kakšno etapo zaostaneš še ne pomeni, da si slab kolesar. Jani je že dokazal, da je odlićen. In še kdaj bo... takrat bomo pa spet vsi njegovi zvesti podporniki že od nekdaj. Tudi razniJacki... Pa še enkrat: zmagal je Douphune, se pravi da ni njegov domet zgolj za med pet. Pa to ni kar ena dirka! Kar poglej si zmagovalce...
reflexaspire
# 05.09.2011 ob 19:03
JackBauer
Kakšna je povprečna starost Slovenca, ki si kupi cestno kolo? 50?


Če so pa cene pretirane da si redko kdo lahko privošči.. najslabše cestno kolo stane nekaj malega pod 1000 eur... kolesarska oprema zraven še pol tok. Če se hočeš it nekega profecionalca pa že rabiš kolo ki je okol 6000-7000 evrov.
Tilč1
# 05.09.2011 ob 19:02
ja točno tako.rabil bi vsaj enega pomočnika.Evans je zmeraj do zadnjega klanca imel še vsaj enega iz ekipe.če v jani ostane sam pred 3 klanci pa normalno,da ne more.Padec na touru je bil odločilen.Na touru bi bil med 20,če ne bi padel.Seveda pod pogojem,da bi bil kapetan ekipe

:D
reflexaspire
# 05.09.2011 ob 18:57
@ Jack Bauer... preden začneš komentirati, vsaj poglej kakšno etapo. Boš videl kje je ostala ekipa RadioShacka. Edini ki je bil vceraj pred Janijem iz RS je bil Tiago Machado na 27 mestu... Pa se to je izjema kot pravilo.... drgace pa so vsi tam od 150 do 170 mesta.
JackBauer
# 05.09.2011 ob 17:52
brajkovič bi bil veliko boljši,če bi imel ekipo!
Po prvem klancu zmeraj ostane sam!


Po prvem klancu zmeraj ostane sam, ker je njegova ekipa pred njim!
nogav1ca
# 05.09.2011 ob 16:56
JackBauer, na Lombardiji je bil ze drugi, zmagal je Dauphine, leta 2006, ko je bil 5. na Svici pa so bila tudi zelo zanimiva imena pred njim.
nogav1ca
# 05.09.2011 ob 16:50
brajkovič bi bil veliko boljši,če bi imel ekipo!
Po prvem klancu zmeraj ostane sam!


Evans skoraj ni imel ekipe, pa je zmagal Tour. Nekaj pomeni ekipa, a spet toliko ne. Ni vedno ekipa kriva, na tej Vuelti mu preprosto ne gre.
Tilč1
# 05.09.2011 ob 15:45
brajkovič bi bil veliko boljši,če bi imel ekipo!
Po prvem klancu zmeraj ostane sam!

ma kdo slučajno link za eurosport,ko ga nimamo doma?!
JackBauer
# 05.09.2011 ob 15:38
sam ne pa govort, da Slovenci nismo kolesarski narod!

Še enkrat: ati s trebuhi na specialkah niso kolesarski narod.

pa si poglej malo rezultate na rekreativnih prireditvah, poglej si udeležbo!
Točno to. Poglej si to udeležbo. Rekreativne prireditve imajo številčno dobro udeležbo, samo kakšna je povprečna starost, ko se Slovenec začne ukvarjati s kolesarstvom? 35? 40? 45? Kakšna je povprečna starost Slovenca, ki si kupi cestno kolo? 50?

Glede Brajkoviča pa ekipe, v nobeni ekipi ne bo nič boljši, v vsaki drugi ekipi najdeš enega, dva ali tri kolesarje, ki so boljši od njega. Brajkovič je mogoče vrhunski pomagač in nič več. Tudi na Vuelti bi bilo za RSH veliko bolje, če bi bil kapetan Zubeldia, ki je Brajkoviča na vsaki zahtevni etapi pustil 30s za sabo (razen na ITT in v soboto, ko mu je počila guma).

In tudi glede klasik in enotedenskih dirk, o katerih zdaj sanjate, si malo poglejte, kdo zmaguje in kdo je v prvi peterici, Brajkovič tudi tam enostavno nima šans. Njegov domet na tritedenskih dirkah je, kar govorim že ves čas, 20-60, na enotedenskih 5-20, na klasikah pa sploh nima kaj iskat. Šanse ima edino, če celo najslednjo sezono prilagodi dirki po Sloveniji, pa še to bo moral pazit, da mu ne bo kakšen kravji kakec zašel v bidon.
avspng
# 05.09.2011 ob 15:04
Nisem bral ostalih postov.Ma etapo so tokrat dobili mehaniki pri Geoxu.Prestavmo razmerje 34/32 jim je dalo rezultat.Prav videlo se je kako obrača Cobo in kako se je s prenosi mučila falanga Sky-ja.Včasih je treba rabit tudi glavo, ne sam noge.
Alek
# 05.09.2011 ob 12:55
Teško je rečt, kaj je boljše za Janija, ker nimamo celotne slike, bi pa rekel kot obstranski opazovalec, da bi res mogoče bilo boljše za njega, da poišče drugo ekipo in se vrne staremu treningu ( včasih je namreč skoz treniral, non stop ) letos pa je po naročilu ekipe več počival. In tudi od kar ne sodeluje več z Erženom ni tisti pravi. Bi pa naj bil Jani proti združitvi z Lepard-Trekom. Škoda, da je zavrnil Katjušo, Rabobank in Sky ( v Sky bi bil sicer pomočnik na Touru bi pa imel na drugih dirkah proste roke ) je pa trenutno Sky najboljša ekipa kar se tiče razvoja opreme in načina dela z kolesarji. Moje mnenje pač, mogoče je čist zgrešeno.LP.
nogav1ca
# 05.09.2011 ob 12:55
Glede zdruzitve Leoparda in RSH, pa kljub temu, da sem najprej govoril, da do tega ne bo prislo, sem po tem clanku spremenil mnenje. In ce do tega pride, se mi res ne zdi postena poteza Leoparda, da je rekel 11 kolesarjem naj si poiscejo novo ekipo.
nogav1ca
# 05.09.2011 ob 12:52
Oziroma kliknes na "Povezava", vstavi link noter, potem pa med ] in [/url] napises teksts
[*url="vstavi link tukaj"]tekst[/url*]
Latex
# 05.09.2011 ob 12:40
@Stanka

[*url="vstavi link tukaj"][/url*]

Zbriši zvezdice in to je to :)
komponist SV
# 05.09.2011 ob 12:32
Osebno ne verjamem, da kdo prevozi Angliru s prestavo 39-28.
Pred devetimi leti je Simoni vozil ta vzpon z 39-30 in je cik-cakal.
stanka
# 05.09.2011 ob 12:30
nogav1ca, JoshauBoy, zpeter, grd, bsr in ostali .... sem vam v dno duše fouš, ko znate limati linke, A bi me ful zmerjali in bili hudi name, če dobim nekoga, da me to nauči in tule mal sprobavam ?
zpeter
# 05.09.2011 ob 12:27
res je, če pride do združitve, bo jani gotovo v drugem planu in tudi touru lahko samo pomaha od daleč. No, morda pa ga bi imeli za pomočnika ...
stanka
# 05.09.2011 ob 12:24
če bi se zgodila združitev Leopard Trek + Radio Shack, se po mojem Janiju slabo piše, kljub temu, da bi taktirko imel v rokah JBruynel. Včasih se mi zdi, da z njim le manipulira, podobno kot je s Popovičem in še nekaterimi. Škoda, da je pogodbo za naprej že podpisal, sicer pa je menjava ekipe v bistvu menjava službe in eni se težko odločijo za tako spremembo, čeprav v lastno škodo, pa ne mislim s tem samo v kolesarstvu.
zpeter
# 05.09.2011 ob 12:22
ok, slabo sem prilimal link =) TUKAJ
zpeter
# 05.09.2011 ob 12:21
@Benito: božič ima zmago iz vuelte leta 2009 (link)
nogav1ca
# 05.09.2011 ob 11:09
drawlord: cyclingnews
Benito
# 05.09.2011 ob 10:52
@Jack Bauer: Se strinjam s tabe glede Brajkoviča, sam ne pa govort, da Slovenci nismo kolesarski narod! Čeprav še nimamo etapne zmage na 3eh največjih dirkah, imamo cel kup lepih uspehov! Glede rekreativnega kolesarstva, pa si poglej malo rezultate na rekreativnih prireditvah, poglej si udeležbo! Definitivno smo kolesarski narod, sigurno je kolesarstvo drugi najbolj razširjen rekreativni šport v Sloveniji.
Zakaj pa nimamo nekega šampiona ala Schleck; premalo se vlaga v talente,, katerih nam ne manjka, ko so še mladi.
Vendar tudi Brajkovič še ni za odpisat, mogoče lahko res čez par let poseže po stopničkah na Touru ali Vuelti, lahko celo zmaga, vendar trenutno ne, bo moral malo spremeniti način dirkanja in se bolj posvetiti enotedenskim dirkam in etapnim zmagam.
Potem je pa tu še Bole, ki ima sposobnosti, da zmaga kako etapo ali še kakšno večjo klasiko kot je Plouay
Alek
# 05.09.2011 ob 09:43
Sem eden iz med tistih, ki sem od Brajkoviča letos pričakoval veliko, nisem pa razočaran, kot eni, ki vse popljuvate, težak teden je bil za slovenski šport ( veliko bolečih porazov ) in ko berem komentarje pod novicami, se mi gnusi z kakimi ljudmi živimo, res da je vsaka dobra kritika dobrodošla, vendar kritika z malo okusa. Ne moremo zahtevati od naših športnikov, ki so nam prinesli toliko veselja, da zmagujejo vse povprek, če tudi to napovejo. Tudi njim se kaj zalomi in ne gre vse kot so načrtovali saj so samo ljudje. Me prav zanima, če tisti, ki tako radi kritizirate vse povprek tudi sami tako dobro sprejemate kritike, tudi tiste zlobne.
klemy
# 05.09.2011 ob 09:18
evo prenosi:
Cobo: 34x32
Froome: 36x28
Wiggins: 38x32
Mollema: 36x28
bullshit_
# 05.09.2011 ob 08:53
a ma kdo info, na kakih prenosih so vozli tole etapo, oz. ta klanc? 39/28?
drawlord
# 05.09.2011 ob 02:07
Mi lahko kdo pove, kaj se je zgodilo s Kesiakoffom? Očitno sem zamudil. Je odstopil pred včerajšnjo etapo?
nogav1ca
# 05.09.2011 ob 01:27
Ce primerjamo BMI Wigginsa in Andya, ima Wiggins nizjega. Letos je Andy pridobil eno ali dve kili, tako, da jih ima 68 (zato sem tudi pricakoval, da bo dosti, dosti manj izgubil na TT na Touru) pri 186 cm visine. Armstrong pa je imel 72 kg pri 177 cm (+/- 1), kar ga niti ne naredi tako lahkega kolesarja + dosti povdarka na aerodinamiki (zato sta lahko tudi Jani in Contador dobra na TT.

.in sama veš,
in sam ves ;) sej vem, da je nick bolj cuden :P
bsr
# 05.09.2011 ob 00:50
nogavica.....Ne vem kako bo z Wigginsom in še kom glede Toura in OI od 27. julija do 12. avgusta 2012. Zraven njegove želje je to tudi državna politika VB, da osvojijo čim več medalj: plavalci, atleti, kolesarji......
Glede teže imaš prav. Sedaj ima 1.90 m /69 kg in to je že podobno Andyu. Zadnjič so o tem govorili tudi na Eurosportu, da je zato boljši v hribih. O tem, da lahko to vpliva na TT ni bilo govora. Tudi sam nisem pomislil. Se pa spomnim, da je Armastrong pred Touri zaradi hribov shujšal tudi po 5 kg in še zmagoval v TT. Bomo videli. Potem tudi Janiju za dober TT manjka okoli 10 kg v perimerjavi z dobrimi v TT sem danes že pisal.
Drugače pa ne spremljam toliko dirke. Res že dvajset ali več let Tour (posebej Armstronga), dosti manj Girro (začel s Pantanijem) in še manj Vuelto (začel z Janijem). V zadnjem času še Dauphine. Saj pogledam kakšno etapo v ZDA, Paris-Nica, San Sebastian, poSloveniji, Poljski.....in sama veš, da če se ne vživiš in ne poznaš situacije cele dirke to ni to. Nekako izgubi smisel inni zanimivo. Zato nekatere stvari poznam še kar, o drugih pa nimam pojma. Me pa zanima in pač preberem, ko je to potrebno.
LP
JackBauer
# 05.09.2011 ob 00:22
No, pa imate. Spodaj kopiram svoj komentar (za katerega sem kasiral minuse) iz časov, ko ste bili tukaj še vsi evforični, kako bo Brajkovič med prvimi tremi letos na touru:

Joj, se trudim, da ne bi izpadlo, kakor da 'našim' ne privoščim uspehov. Samo, joj, kakšne stresate, čist adijo: "Sta pa trenutno v karavani edin Brajko pa Andy sposobna pokrivat skoke Contadorja na zahtevnih klancih, tko da lahko prčakujemo na koncu samo te 3 v boju za stopničke."
Pa dajte no, to je tko, kot da bi rekli, da se za stopničke lahko borijo edino Kostelić pa Cuche pa Gorza! Brajkoviču želim vse najboljše, vendar pravim, da bo uvrstitev med 20 uspeh, med 10 pa neverjetn uspeh.

Mogoče, mogoče, Slovenci z veliiko sreče in ob primernem spletu okoliščin lahko računajo na etapno zmago. Kar bi bilo genialno! Ne pa na prvih 3 skupno, no.

Slovenci pač nismo kolesarski narod - kolesarskega naroda še ne naredijo ati s trebuhi na specialkah.
nogav1ca
# 04.09.2011 ob 23:48
bsr, to, da ni se boljsi v TT niti ni tako cudno, ker odkar se je posvetil le cestnemu kolesarstvu je izgubil veliko kg. Letos jih ima okrog 69, na Touru 2009 jih je imel okrog 72, prej pa nekje 78. Te podatke govorim bolj iz glave, a sem skoraj preprican, da za prav dosti se nism zmotil (vem, da je shujsal za vec kot 5 kg za Tour 2009).
Ce se spomnis Paris-Nice 2009 (ko je imel Contador veliko krizo v eni etapi), je bil Wiggins "edina moznost" za zmagat prolog, nato pa ga je premagal Contador (OK, tu je pozitivno presenetil tudi Contador in ne le Wiggins negativno), potem pa Wigginsovega presenecenja na Touru 2009 se pa sigurno spomnes.

Me pa zanima kaj misli naredit drugo leto - pod pogojem, da gre na Tour (bo se videl po Vuelti na svetovnem TT, kako se telo odzove na tak napor), ali pridobit par kg in s tem izboljsat TT, posledicno slabsi na klance (kolikor vem, mu je res velika zelja zmagat TT na olimpijskih) ali obdrzati to tezo in odpeljat tudi dober Tour in ne tako mocen v TT.
bsr
# 04.09.2011 ob 23:25
joplin....prav je, da imamo ralična mnenja. Sam msilim, da Vuelta še ni končana. Tudi mislim, da so pri SKYU že rešili, da boljši sme naprej. Na osnovi današnjega rezultata.
bsr
# 04.09.2011 ob 23:17
nogavica.....hvala za informacijo. Sem si malo prebral. V Pekingu 2008 je osvojil dve zlati na pisti, prej na dveh OI tudi medalje. Od 2008 je samo na cesti. Čudim se, da ni še boljši v ITT. Pa še bo! Včeraj zvečer sem malo prebiral Armstronga. Osnova mu je bil odličen ITT. Nekaj let, ko je že zmagoval na Tourih je veliko časa preživel v vetrovniku in so iskali držo z najmanj zračnega upora. Ne vem kako je s tem z Janijem? To veliko stane in še dostopnost. Tega ne plačajo moštva ( mislim), ampak kolesar sam. Visoko kadenco je Armstrong z ITT prenesel v hribe in to izpopolnjeval več let. Se tudi odvadil dvigovanja s sedeža. Vsa leta je vozil osebni gorski kronometer na Col de la Madeleine (po neki stari cesti) in tako preverjal formo. Navaja, kako so se ti rezultati popolnoma ujemali z rezultati od Tourov do drugih tekem.
joplin
# 04.09.2011 ob 23:13
@bsr kakor zdaj kaže, je GEOX izbral boljšo taktiko, saj so rdečo majico osvojili šele zdaj, ko je večina gorskih etap mimo in se jim ni bilo kaj prida naprezati; medtem ko Froome vleče Wigginsa že kar nekaj etap, in sta verjetno oba že kar precej utrujena. Po drugi strani pa vidimo Coba in tudi Menčova, da vozita iz dneva v dan bolje. No, Menčovu danes ni bilo treba na polno, ker je imel kolega Coba v vodstvu in je zgolj kontroliral Frooma.
@nogav1ca od začetka verjetno ne, zagotovo pa od takrat, ko je oblekel rdečo majico, ki jo je nato moral takoj predati Wigginsu. kdo ve, kako bi se danes izteklo, če bi drugi delali zanj in ne obratno
legendanajjaca
# 04.09.2011 ob 23:08
Sicer je pa konkurenca na tej Vuelti porazna. Še veliko bolj kot prejšna leta. Na papirju sta tu Menchov in Sastre, vendar sta omenjena že kar precej odpisana zadnje čase. Poleg slabe konkurence na Giru je tu še porazna konkurenca na Vuelti. Tour pa je imel izjemno zasedbo, škoda pa da so poškodbe terjale svoj davek.

V čem je razlog, ne vem. Mogoče menjava generacij? No, je pa zato ta Vuelta precej zanimiva.
legendanajjaca
# 04.09.2011 ob 22:53
@bsr: ja, precejšna neumnost. ASO tako ali tako cel čas postavlja neka svoja pravila, ki pa so pristranska. Hvača je bil izključen iz Toura ker se je sredi le-tega začela preiskava o nekem dohtarju, h kateremu naj bi se dopingirat hodil tudi Hvača, po drugi strani pa Kantador brez vsakršnega problema tekmuje, pa čeprav je padel na dopinškem testu...

Pač, če ima neka ekipa rumen dres naj ga ima. To so sponzorske barve in sponzorji plačujejo ekipe. Rumena majica je vedno vidna, ni potrebno tukaj nič omejevat ostalim ekipam...
nogav1ca
# 04.09.2011 ob 22:43
bsr, Wiggins je prisel iz piste in ne MTB.
joplin, kako bi lahko bil Froome od zacetka kapetan, ce niso niti vedeli, da je tako dober?
bsr
# 04.09.2011 ob 22:35
joplin....kaj bi bilo drugače, če bi bil Froome kapetan? Navijam za oba (malo bolj za WIgga) in vidim, da si pomagata. Višje bo pač boljši. In to nebo prvič, da je "pomočnik" premagal "kapetana".
Sicer pa računam, da še oba kaj popravita. Kdo je izbral bolj uspešno taktiko bomo videli v nedeljo.
joplin
# 04.09.2011 ob 22:28
glede Janija ni potrebnega dodatnega komentarja, ker se je že kar nekaj časa nakazovalo, kako bo. Sicer pa nekoliko presenetljiva zmaga Coba, na katerega mnogi morda nismo računali, a je Geox pripravil dobro taktiko, za razliko od ekipe Sky, kjer bi moral biti Froome kapetan že od samega začetka.
Tako da jim zdej ostane samo še ena resna šansa, in sicer v sredo, ko je po profilu še edini dan, ko še lahko nastanejo večje spremembe v GC. mislim pa, da ima GEOX dobro ekipo, ki lahko pokrije vse napade. škoda, da niso dobili povabila na Tour
bsr
# 04.09.2011 ob 22:26
Nibali je osmi in še lahko kakšno mesto pridobi. Res sem in še poleg Wigga navijam predvsem zanj. Sem pogledal profile naslednjih etap. Tri so hribovske, res lažje en vrh prve kategorije, na eni cilj v hrib, čeprav je vzpon kratek in podobno. Nekaj za Rodrigueza.....
bsr
# 04.09.2011 ob 22:18
MIRNČAN
Ali veš zakaj gorci prestopajo? Zaradi denarja, ki je na cestah dosti večji. Mislim, da sem to prebral pri Evansu. So pa ti prestopmiki v glavnem zelo dobri in meni je zanimivo, da dobro vozijo ITT (Evans, Wiggins, .......
Vidiš na koncu vsi pozabljamo, da je kolesarjem to poklic. Stanka je danes pisala kako mora Cancellara garati na tritedenskih dirkah in tam sem pomislil na to.
MIRNČAN
# 04.09.2011 ob 22:13
Nibali pa razočaranje tele vuelte.
bsr
# 04.09.2011 ob 22:10
legenda....zaradi rumenih dresov Saunier Duval-Scott (SDV) leta 2008 so na Touru rumeni dresi prepovedani. Sem preveril, da jih po tistem ni, oziroma beli z zelo malo reumene so z tistim imeli Columbia in HTC.
Je to neumnost?
bsr
# 04.09.2011 ob 21:59
legenda.....preveri kako je sedaj na Touru in potem govori, da je neumnost. Sam sem po tisti izjavi pogledal v prenosih in drži.
Mislim, da je ravno o njih S.D., kot o problemu govoril Hvastja.
legendanajjaca
# 04.09.2011 ob 21:51
@bsr: to je oslarija....še pred parimi leti je Saunier Duval nastopil s klasičnimi dresi....
MIRNČAN
# 04.09.2011 ob 21:46
Ena zanimivost. Froome je naprimer tudi začel na gorsekem kolesu in presedlal.
bsr
# 04.09.2011 ob 21:30
Ni problem v barvi majice vodilnega, ampak bi moralo biti po vzoru na Tour, da ni ostalih rdečih dresov. Na Touru že nekaj let ne sme biti rumenih. Sam niti nisem opazil, je pa povedal Hvastja v času Toura.
stanka
# 04.09.2011 ob 21:21
Ja, bsr, tudi jaz želim Janiju uspešno nadaljevanje kariere, predvsem pa mora razčistiti sam s seboj: zakaj na vsak način na tritedenske dirke za kapetana, če lahko top formo drži le kratek čas, tedenske dirke pa npr. fajn raztura. Cancellara je odličen kolesar, ampak na tritedenske dirke gre samo garat, lovorike pa pobira na tedenskih in TT-jih, tam je "doma". Verjamem, da ne glede na to, kaj je razlog za njegov polom, preživlja težke čase, pa bo že, no, za dežjem posije sončece, a ne, torej glavo gor ... Sicer pa je bil danes Cobo z eno besedo "CAR".
klemy
# 04.09.2011 ob 20:47
men je žal da je pred včerajšnjo etapo zbolel Kessiakoff. Bil je največje presenečenje dirke do takrat pomoje bi se lahko boril tudi za zmago danes
bsr
# 04.09.2011 ob 20:38
SKY ima za enkrat dva na stopničkah. Tudi, če nebo nobeden na najvišji bo v redu. Če veljajo za tuje in naše tekmovalce enaki vatli je letošnja Wigginsova zmaga na Dauphine tudi pomembna. Škoda, da se je na Turu padel in se polomil. Danes sem med iskanjem nečesa drugega opazil, da so zmagovalci Dauphine bili tudi zmagovalci Toura. Res, da navijam zanj, da je danes na koncu popustil, toda roko na srce ne katastrofalno in je tudi pokazal kako se brani rdeča majica, kljub dvema ali trem krizam v etapi in zaostal za Cobom 1,01 minute (brez bohifikacije). Čestiteke Cobu za zmago in vsem iz prve današnje deseterice, ki so se solidno borili. Zato je Cobova zmaga še več vredna. Dobro je, da sta dva od SKYA in se bodo že dogovorili kako naprej.
Janiju želim uspešno nadaljevanje karijere. Npr. da ponovi Dauphine 2010.
JackBauer
# 04.09.2011 ob 20:05
Brajkovič tam, kamor spada, 5 minut za penzjonista Sastreja.
kafkaf
# 04.09.2011 ob 20:04
potop janija...
drawlord
# 04.09.2011 ob 19:58
Nikoli ni bila rumena, ampak zlata.
legendanajjaca
# 04.09.2011 ob 19:50
@Matzag: že lansko leto je bila in tudi preden so uvedli zlato majico. Tradicionalna barva Vuelte je vedno bila rdeča, tisto vmesno obdobje zgrešenega marketinga z neko posiljeno zlato (rumeno) barvo pa so skenslali lansko leto ko je organizacijo Vuelte prevzel nov oranizator.

Glede Brajkoviča pa lahko rečem samo škoda. Bil je eden izmed izjemnih talentov, vendar naši nato vedno poniknejo. Nekateri zato, ker jih v italijanskih klubih kot neitalijane in medijsko manj zanimive ne forsirajo dovolj, Brajko pa je predolgo ostal pod okriljem Armstronga. Prvih nekaj let se razume da je fant pomagač, potem bi si pa moral najti ekipo, ki bi ga nesmotrno postavila za kapetana na vsaj eni izmed treh največjih dirk. Pa tud če ekipa ni iz ProToura...tam začneš in narediš rezultat potem pa dalje. Radioshack pa itak zgrešena ekipa. Stari ati, ki so bili nekoč uspešni a danes prestari za največje dirke in zavoženi talenti kot so Popovič in upam da ne bo potrebno čez 5 let isto reči tudi za Brajkota...vendar na žalost vse tako kaže.
Matzag
# 04.09.2011 ob 19:36
kdo zna zakaj je letos RDEČA majica za najboljšega.
Po moje je premalo vidna; je bla rumena čisto ok.
RockyV
# 04.09.2011 ob 19:33
Brajkovič totalno razočaranje, kot celotna ekipa Radioschak. Pač je čisto povprečen kolesar, ki vedno išče izgovore za svoj neuspeh.
obelix20
# 04.09.2011 ob 19:17
Tudi, če ne bi dosegel nič več v karieri, je njegova zmaga na Dauphineju zgodovinska, eni se še kr ne zavedate kaj je dosegel.

mislim da so njemu napovedovali dosti boljšo kariero kot pa to da je zmaga na Dauphineju vrhunec njegove kariere.
res je da sem bil vesel ko je zmagal ampak s tem še vedno ni dokazal da je vrhunski kolesar.
to se dokazuje na velikih treh dirkah kjer pa on nima nobenega odmevnega uspeha.
cave_men
# 04.09.2011 ob 19:13
To Brajkovič. Še mal pa boš med 50. Sej tud to ni slabo.
SteVsiNeumni?
# 04.09.2011 ob 19:06
"Tudi, če ne bi dosegel nič več v karieri, je njegova zmaga na Dauphineju zgodovinska, eni se še kr ne zavedate kaj je dosegel."
Zmaga na Dauphine je seveda super (sploh ker je našopal Contija). Je pa popolnoma neprimerljiva z Valjavčevim 10im mestom na Touru.
klemy
# 04.09.2011 ob 19:05
Izjemna predstava Coba danes. Se mi zdi da noben ni računal da bi lahko on dobil Vuelto zdaj pa je temu zelo blizu. Praktično ga od tiste farse pri ekipi Saunier Duval na Turu 2008 skorajda ni bilo videt zdaj pa praktično od nikodar do zmaga na Angliru in najbrž tudi Vuelte. Je pa zanimivo da se je dirka sprevrgla v boj pomočnikov (Cobo, Froome, Mollema), medtem ko je večina favoritov razočarala.
Pa še za RadioShack: očitno bo njihova najboljša uvrstitev na velikih tritednskih dirkah 16. mesto Zubeldie na Tour de Francu kar je za tako ekipo katastrofa pa tut na drugih dirkah niso ne vem kako blestel.
JoshauBoy
# 04.09.2011 ob 18:55
Brajkovič nažalost dokazal da je bil samo talent, končal bo pa kot povprečen kolesar.

Tudi, če ne bi dosegel nič več v karieri, je njegova zmaga na Dauphineju zgodovinska, eni se še kr ne zavedate kaj je dosegel.

Sicer mi pa res ni všeč, kak se vas veliko obrača z vetrom. Ko je bil leta 2008 Jani v globoki krizi zaradi prenatreniranosti (pa tudi konec sezone 2007 je bil za v pozabo), ste ga vsi odpisali, da pač iz njega ne bo nikoli nič in da bo večni talent. Ko je zmagal Dauphine ste se spet obrnili in pravili kak ste vedno vedeli, da nekaj iz njega bo, ob letošnjem polomu(!) na Vuelti pa ste se spet obrnili za 180 stopinj. ... pripravite se na ponoven zasuk za 180 stopinj v letu 2012 ;)
obelix20
# 04.09.2011 ob 18:50
iz leta v leto čakamo da Brajkovič pokaže svoj talent..in vsakič smo znova razočarani.. za njega je verjetno boljše da je hitro zaključil letošnji Tour ker ob vsem optimizmu bi verjetno tudi tam pogrnil. Za Vuelto je mel dovolj časa da se pripravi. Brajkovič nažalost dokazal da je bil samo talent, končal bo pa kot povprečen kolesar. čeprav je naš in bom vedno držal pesti za njega ampak treba je realno pogledat in si priznat.
JoshauBoy
# 04.09.2011 ob 18:49
Pričakovano super etapa danes. Izjemni Cobo in ostali. Presnečenje Vuelte pa zagotovo Froome, ki je bil več kot 60km pred koncem v krizi, potem pa takole nadaljeval. Re vse čestitke vsem borcem danes, ker ta klanec je res brutalen.

Super, da so pred zadnjim tednom še vedno tako majhne razlike med še ostalimi kandidati za zmago.

Brajkovič je Vuelto zapravil že pred današnjo etapo in če upoštevamo, da je povsem izven forme, je prav vseeno, če bi danes zaostal 3min, ali 23min. Koga pa zanima skupna razvrstitev za 10im na Vuelti (razen, če gre za mlade tekmovalce, seveda). Upam, da bo v kakšni izmed etap kaj pokazal.

brajkovicfans
Benito
# 04.09.2011 ob 18:47
Zanimiva etapa, Cobo razred zase.
Jani je pa imel kar krizo te dva dni...
Res je vprašanje, če je on za 3 tedenske dirke, tako kot že cel čas pravim, poskusi naj raje zmagati kako etapo in skoncentrira naj se na enotedenske dirke, kot Leipheimer letos npr., zmaguje enotedenske dirke kot po tekočem traku, Jani mislim, da je iz podobnega testa.
zpeter
# 04.09.2011 ob 18:46
dobr, sej niti ni tako slabo odpeljal, glede na to, da je že na prejšnem klancu zaostajal .. je daleč pred zubedio iz RSH, ki so ga imeli za sokapetana. ne rečem, da je odpeljal dobro, precej pod pričakovanji (navijačev), toda mene zanima njegovo mnenje, kaj sam misli zakaj si je nabral zaostanek ...

osebno mislim, da ga je za konkurenčno vožnjo v 3. tednih "premalo skupaj" - moral bi se mišično okrepiti in tako bi mende lahko konkuriral ... potem je tu še vprašanje podpore ekipe in bla bla bla ...
MIRNČAN
# 04.09.2011 ob 18:43
Uvav. Tut Menčov je prišel nazaj pa je bil že čist zadej.
kolesar666a
# 04.09.2011 ob 18:40
brajkovič je zaključil z obdobjem "večni talent". sedaj vemo, kam spada in kaj lahko pričakujemo v bodoče od njega.
nekaj pa bo moral spremeniti, ker za 3 tedenske dirke očitno ni dovolj močen.
bsr
# 04.09.2011 ob 18:15
Več kot polovica že pred časom odpisanih (ne z moje strani) v prvi deseterici.
Tilč1
# 04.09.2011 ob 18:15
Kje si jani sedaj?10 min zaostanka???Mislim.......jani je rekel,da bo med top 3 ampak sedaj se je videlo,da še ni pripravljen na take vzpone.Cobe se je izkazal ampak vprašanje je koliko moči mu je to pobralo.
Matzag
# 04.09.2011 ob 18:12
...in zmagovalec Vuelte 2011 je znan...
zpeter
# 04.09.2011 ob 18:10
fantastična vožnja Cobeja, super etapa!
reflexaspire
# 04.09.2011 ob 18:09
brutalen vzpon... Wiggins se je koraj ustavil tam pri 24% naklonu... in glih takrat kamerman padu z motorja hehe
Kazalo