Kolesarstvo

Poudarki

  • V ponedeljek prost dan na Giru
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 15 glasov Ocenite to novico!
Alberto Contador
Contador, ki je Giro dobil leta 2008, je že oblekel rožnato majico. Foto: EPA
Alberto Contador
Alberto Contador je zlahka opravil s tekmeci in napovedal novo zmago. Foto: EPA

Dodaj v

Contador že v rožnati majici

Scarponi in Menčov precej izgubila
15. maj 2011 ob 17:31
Etna - MMC RTV SLO

Alberto Contador je v velikem slogu dobil deveto etapo Gira z vzponom na Etno. Silovito je potegnil 6,8 km pred ciljem in oblekel tudi rožnato majico.

Špancu je na 20 km dolgem ciljnem vzponu na vulkan Etno (1892 m) lahko sledil le Venezuelec Jose Rujano Guillen, 1,5 km pred ciljem pa je tudi on popustil, na koncu je zaostal tri sekunde. Tretji je bil Italijan Stefano Garzelli.

V skupnem seštevku ima Contador 59 sekund naskoka pred Belorusom Kanstantsinom Sivcovom in vse kaže, da je Giro že po prvi pravi gorski etapi odločen.

Nibali se ne predaja
"Danes sem se počutil zelo dobro. Imel sem močne noge, zato sem moral napasti. Na začetku sem mislil, da mi bo sledil Scarponi, a je omagal. Precej me je motil veter, ki je pihal zelo močno. Etapa ni bila dolga, bila pa je spektakularna, gledalci so zares lahko uživali ob cesti," je bil v cilju nasmejan Contador.

"Vsi smo videli, kako močan je Alberto, a do konca je še veliko težkih etap. Vsekakor Giro še ni končan. Že pred začetkom dirke je bil veliki favorit in danes je naredil velik korak k skupni zmagi," je dejal Vincenzo Nibali, lanski zmagovalec Vuelte, ki je trenutno na četrtem mestu.

Nizozemec Pieter Weening, ki je rožnato majico nosil v zadnjih dneh, je 10 km pred ciljem povsem popustil, zaostal je šest minut in 35 sekund.

Slovenci precej zaostali
Slovenci so bili bolj v ozadju. Najbolje je kolesaril najizkušenejši član slovenske trojke na italijanski pentlji, Gorazd Štangelj (Astana) je zaostal 23 minut in 46 sekund ter zasedel 92. mesto. Simon Špilak (Lampre) je bil 105. (+ 23:46), Borut Božič (Vacansoleil) pa 164. (+ 24:46). Skupno je zdaj prav tako najboljši Štangelj na 132. mestu (+ 59:38).

V ponedeljek je na Giru prost dan.



9. etapa, Messina-Etna, 169 km:   
  1. A. CONTADOR       ŠPA     4:54:08 
  2. J. RUJANO         VEN       +0:03 
  3. S. GARZELLI       ITA        0:50 
  4. V. NIBALI         ITA             
  5. R. KREUZIGER      ČEŠ         vsi 
  6. D. ARROYO         ŠPA        isti 
  7. K. SIVCOV         BLR         čas 
  8. I. ANTON          ŠPA        0:59 
  9. J. GADRET         FRA        1:07 
 10. H. DUPONT         FRA        isti 
...                                    
 12. M. SCARPONI       ITA         čas 
 23. D. MENČOV         RUS        2:16 
 45. P. WEENING        NIZ        6:35
92. G. ŠTANGELJ SLO 23:46
105. S. ŠPILAK SLO isti čas
164. B. BOŽIČ SLO 24:46

Skupni vrstni red po 9. etapi:

1. A. CONTADOR ŠPA 33:03:51
2. K. SIVCOV BLR +0:59
3. C. LE MEVEL FRA 1:19
4. V. NIBALI ITA 1:21
5. M. SCARPONI ITA 1:28
6. D. ARROYO ŠPA 1:37
7. R. KREUZIGER ČEŠ 1:41
8. J.-R. SERPA KOL 1:47
9. D. CATALDO ITA 2:21
10. M. CARRARA ITA isti čas
...
13. S. GARZELLI ITA 2:39
20. D. MENČOV RUS 3:18
132. G. ŠTANGELJ SLO 59:38
133. B. BOŽIČ SLO 59:41
141. S. ŠPILAK SLO 1:01:48
A. G.
Prijavi napako
Komentarji
nogav1ca
# 16.05.2011 ob 18:25
Če jaz prav vem, Valjavcu niso prepovedali tekmovat, ampak nekaj časa pač ni imel ekipe.

Dokler ga ni oprostila slovenska zveza je imel prepoved. Isto kot pri Contadorju.

Polymath: jaz bi stavil na Contadorja, ki mislim, da je mocnejsi v klancih.
rokers
# 16.05.2011 ob 10:08
Polymath..seveda je težko primerjat, a jaz sem mnenja, da je Contador veliko bolj raznovrsten kolesar saj je zmagal vse 3 velike dirke, Armstrong pa le Tour, ki je kot vemo kar precej drugačen od gira..se spomnim eno leto ko je Armstrong absolutno prevladoval na Touru, a trpel je le v eni etapi, kjer je bilo več krajših in strmejših klancev. Torej razlika med je v tem, da noben ne ve kako bi Armstrong v svoji najboljši formi opravil z Mortirolom, Zoncolanom, Kronplatzom in podobni klanci. Je pa res da če si v super formi si dober povsod. Škoda je da se je Armstrong tako odločil, kajti zelo rad bi videl kaj bi naredil proti Pantaniju, kasneje Simoniju in Bassu na njihovem terenu v strmih klancih....sem pa mnenja, da če bi Pantani takrat ostal v enaki formi (kot je bil leta 98) mu ne bi mogel Armstrong konkurirat. O Contadorju pa ne bomo mogli diskutirat, dokazal je in dokazuje da je absolutno najboljši (in to tudi brez super ekipe, kot jo je imel Armstrong)
Polymath
# 16.05.2011 ob 09:36
Me samo zanima kakšno bi bilo rivalstvo med njim in armstrongom v njegovih najboljših časih ... verjetno bi contador bil večno drugi ... tako kot ullrich.

Kako, da mu dokazano ni nič, če so pa ga našli na dopingu?
mr. pp
# 16.05.2011 ob 09:32
Če jaz prav vem, Valjavcu niso prepovedali tekmovat, ampak nekaj časa pač ni imel ekipe. Ko je bil sprejet v turško, je lahko dirkal. Sicer se mi pa zdi, da večina tu gor ne ve prav veliko o primeru Contador in niti o primeru Valjavec... Saj jaz tud ne vem vsega, vem pa, da je bila stvar pri Contadorju malenkost, ki ne odloča o ničemer in da je daleč najboljši kolesar trenutno!
MIRNČAN
# 16.05.2011 ob 07:10
Ne gre se zato da je drogeraš. Gre se za dvojna merila. Valjavec je imel samo sum pa je bil obtožen dopinga. Našli mu niso pa nič niti minimalnih vrednosti. Tukaj se naredi razlika.
slavkodobrina
# 15.05.2011 ob 22:36
@Tuemsi
Ravno v tem je problem,ko se ljudje pač ne pozanimajo kaj je res in kaj ne.Jaz sem tu že enkrat napisal,da bodo morali tudi v Lozani pogledati resnici v oči in ugotoviti,da se je zgodila velika zmota in težko si bo Contador kdaj sploh opral ime po tem,pa čeprav je nedolžen!Dejstvo je,da so bili vsi Contadorjevi testi,ki si bili pregledani v normalnih laboratorijih negativni!Potem pa so enega poslali na dodaten test(mislim da v Koln) in tam ugotovili preveliko prisotnost klenbuterola,kar so ugotovili z podrobno analizo pa še ta je potrdila,da je količina 400 krat manjša kot bi jo navaden laboratorij lahko zaznal.In tako majhna količina se v telo lahko dobi samo z pokvarjeno hrano,ker ob jemanju prepovedanih substanc v tej obliki bi bila količina v telesu precej večja.Sedaj bo to v Lozani tudi dokazano vendar njegovo ime bo vedno zaznamoval ta madež in tisti njegovi sovražniki bodo vedno govorili traparije.Pa sam nisem špančev navijač ampak podrobno spremljam kolesarstvo in poznam veliko naših profesionalnih kolesarjev,ki so mi tudi potrdili to napako,ki je bila prisotna v tem primeru.Lp
MIRNČAN
# 15.05.2011 ob 21:25
Čeprav je res prehitro si sam upam napovedat da bo zmagal Contador. Minuto prednosti nebo izgubil pa če se na glavo postavijo ostali. Preveč so ga spustili.
nogav1ca
# 15.05.2011 ob 20:01
Rujano pa ni izgubil po nepotrebnem, ampak je pač dober samo v vzponih, vsi drugi elementi pa so mu španska vas

Ce se ne motim, je na Giru 2005 odvozil zadnji kronometer zelo solidno.
JoshauBoy
# 15.05.2011 ob 19:47
Rujano pa ni izgubil po nepotrebnem, ampak je pač dober samo v vzponih, vsi drugi elementi pa so mu španska vas
dobro si tole napisal haha!


itak se vse napovedi delajo ob predpostavkah, da ne bo padcev.

in tudi na tem, da bo CAS odločil v njegovo korist? ;)
zuti11
# 15.05.2011 ob 19:40
@JoshauBoy

Takrat na Pariz - Nica je ostal AC sam, do konca je blo pa še veliko km (mislim, da je lovil LL Sancheza takrat, in to sam), tu se to ne bo zgodilo, ker sta IMO Hernandez pa Navarro predobro pripravljena, da bi se kaj takega zgodilo, pa še AC je v top formi. Rujano pa ni izgubil po nepotrebnem, ampak je pač dober samo v vzponih, vsi drugi elementi pa so mu španska vas (kot Perez Cuapiu, Solerju ipd.)
Vsak ma pravico do svojega mnenja, ampak jaz vztrajam, da je Giro že odločen, v kolikor ne bo kakih padcev ali česa podobnega (itak se vse napovedi delajo ob predpostavkah, da ne bo padcev.
tily
# 15.05.2011 ob 19:32
mene pa samo zanima, če bo pritožba UCI uspešna, ali mu bodo odvzeli morebitno zmago?
RockyV
# 15.05.2011 ob 19:29
Kaj dela pokvarjeno meso...od sedaj naprej vsi vozijo na pokvarjenem mesu...
interbarca
# 15.05.2011 ob 19:27
Ves okrepčan z poživili.
Tuemsi
# 15.05.2011 ob 19:24
Če bi se kdo bolj podrobno pozanimal o Contadorjevem primeru bi bil sigurno na njegovi strani. To kar se je zgodilo njemu lani na Touru mora bit neko naključje. Poleg tega pa, če AC nebi bil nedolžen in v to verjel, zakaj bi sedaj dirkal na Giru.
Ne moremo reči, da je Giro že odločen ampak glede na to, da je AC ostale nabil za minuto že na prvem klancu, ko so še vsi spočiti mislim da tudi na ostalih ne bo imel prevelikih težav. Edino kakšen padec ali okvara mu lahko prepreči zmago.
invisible man
# 15.05.2011 ob 19:13
Contador že pokazal svojo moč na prvi gorski etapi, preseneča pa me Sivcov na 2 mesto izjemno lep rezultat za kolesara HTC upam da bo zdržal med 10 do konca kar je tudi zmožen, Menčov že zgublja čas tak da mislim da znjega nebo nič tudi Rodrigueza ni bilo spredaj, škoda za Pinottija ki je zgubo dosti časa, Rujano pa lahko kolesari brezskrbno ker ga ostali nebodo pokrivali ker pač ni nevaren za skupno bo pa zagotovo iskal kašno etapno zmago, malce je mi je žal da Anton ni v top formi ker bi tako lahko bil zelo nevaren za zmago sedaj pa bomo videli kaj bo z njega, lepo se tudi drži Kreuziger ki bi lahko prišel med top 3
rokers
# 15.05.2011 ob 19:11
je car ni kaj..giro je dobil svojega gospodarja, a ni še odločen...Bomo vidli kako mu bo šlo na najbolj strmih klancih, Nibali bo po mojem napadal tudi v dolino, ko bo možno. No upam da Conti ni preveč superioren, da ostaja giro odprt..
JoshauBoy
# 15.05.2011 ob 18:40
@zuti11

Kaj vse se še lahko zgodi v naslednjih dveh tednih... Ena kriza ob nepravem času (kot jo je recimo doživel na Pariz-Nica pred leti), pa gre vse po gobe. En padec. Odločitev CAS-a konec junija in mu vse odvzamejo. Govorit, da je Giro po prvi gorski etapi odločen, je enako, kot da bi kdo rekel pred začetkom, da je odločen. Giro se še sploh ni začel (razen za Rujana, ki je sotekmovalcem podaril 6min), kdo misli drugače, si pač ni pogledal trase...

Eno je kar nekdo misli, nekaj drugega pa je napisat v novici, da je Giro že odločen. Če si ne bi Rujano po nepotrebnem nabral 6min zaostanka v preteklih etapah, bi mu lahko bil resen konkurent, ker pravi klanci šele prihajajo.

Če se bo Contadorju dalo, lahko zmaga tudi za več kot 10min. Vprašanje pa je, če ne želi hitro nabrati prednosti in potem "počivati" za Tour ... ampak na tej trasi bo težko počival.

pa nehajte že nabijat, da se dela kaka razlika med Valjavcem in Contadorjem. Oba sta bila takoj suspendirana, oba sta lahko po oprostitvi nacionalnih zvez tekmovala, razlika je v tem, da Valjavca nobena druga ekipa razen ene turške ni hotla vzet, zaradi situacije v kateri se je znašel, pri Contadorju je pa to druga pesem, ker njega pač želi vsaka ekipa
nogav1ca
# 15.05.2011 ob 18:34
juventino, rokec: ne blodit glede Valjavca. Raje se pozanimajta kako je blo.
zuti11
# 15.05.2011 ob 18:28
juventino, delno se strinjam, delno pa ne; po moje mora biti oboje, poglej recimo tour, ko naredijo ogromen medijski hype okoli ene etape (lani tourmalet, predlani mont ventoux), pol se pa ne zgodi nič pretresljivega (lani na tourmalet sta pač AC pa AS šla svojo pot, ni bilo nekega OMG momenta, razen pač tega da sta toliko boljša), predstavljeno je pa kot da se bo na novo pisala zgodovina..., če ni prave trase se tud konkurenca ne pokaže....
juventino
# 15.05.2011 ob 18:24
Zuti, konkurenca naredi dirko zanimivo, ne trasa. Je fajn, če mamo oboje, vendar vedno ni tako
juventino
# 15.05.2011 ob 18:22
dadinho...ker se piše contador, lahko tekmuje, vse dokler se o njegovem primeru ne odloči. Valjavca so takoj suspendriral in prepovedal tekmovati samo na podlagi suma!
zuti11
# 15.05.2011 ob 18:18
@JoshauBoy, čist preprosto je glej: Giro je že odločen!:D

Resno, kdo pa mu lahko odvzame minuto na vzponih, ki bodo še težji, če jim je že na tem, ki ni najtežji (povprečno 6%) pobral minuto. Scarponi mu je želel slediti, pa je padel kot kamen ko je AC napadel (pa sploh ne maram Contadorja), pa je bil Scarponi najresnejši kandidat za izzivalca, tudi Lampre je delal super celo etapo. Tale Giro ima potencial, da postane najbolj dolgočasen po giru 2006, ne glede na super traso. Edino, če bodo ostali pripravili super boj za 2. mesto, potem lahko ostane zanimiv.
dadinho10
# 15.05.2011 ob 18:17
no tudi meni je cudno vse okrog contadorja, no zanima me ce kdo ve, kaksen je nacrt za tour?
ali lahko nastopa, ali namerava nastopat?
juventino
# 15.05.2011 ob 18:14
Tuemsi, ne nabijaj. Kako mu ni bilo dokazano nič, če pa je padel na doping testu?! Če je že kje zmota, je to pri valjavcu, ki je fasal dve letno prepoved, kljub temu da sploh ni padel na nobenem doping testu.

In oprostila ga je samo španska zveza, pa še to po pritožbi mislim da. Sprava so mu dali eo letno prepoved. Vendar če cela država pritiska nate, da je alberto nedolžen, od športnikov, do politikov, potem ta oprostitev niti ni presenetljiva.

Se pa strinjam da je z naskokom najbolši kolesar na svetu, doping gor al dol
storz
# 15.05.2011 ob 18:08
Če je bil na doping kontroli pozitiven... nevem kako lahko nekateri trdite da se NI dopingiral.. oprostila ga je španska kolesarksa zveza in iz tega naslova lahko tekmuje....
In sedaj naj bi na "veličasten" način znova in znova dokazoval kako je najboljši - po mojem mnenju kvečem znova in znova dokazuje da ima najboljša poživila oz. zna to "najbolje" skrivati.... sramotno za kolesarstvo!
jack23
# 15.05.2011 ob 18:06
zame osebno se je saxo bank oz. contador zajebal, kajti prezgodaj je prišel do roza majice, sama ekipa saxo-ta pa se mi ne zdi tako vrhunska da bi lahko naslednjih 14dni jo uspešno branil, če pa se bo contador sam spuščal v te boje pa bo tudi kmalu porabil preveč moči in ga bo zmanjkalo v odločilnem zadnjem tednu...
ampak bomo vidl, kaj se bo zgodilo predvsem pa kako bodo sedaj reagirale preostale ekipe, ki računajo na zmago
kravakonj
# 15.05.2011 ob 17:57
Mamilar oz. bolje rečeno, njegov diler ima boljši staf od drugih.
JoshauBoy
# 15.05.2011 ob 17:54
in vse kaže, da je Giro že po prvi pravi gorski etapi odločen.

kak lahko to nekdo (danes) napiše glede na traso letošnjega Gira?!
Webb
# 15.05.2011 ob 17:52
že odločen giro??? niste bli glasni, da je to najtežja dirka, gor dol...??

sicer pa vse ostalo kot suvereno slavje najboljšega po Armstrongu bi bilo presenečenje.. to mate prav :)
zan
# 15.05.2011 ob 17:52
ne razumem, kako lahko pustijo zmagovati kolesarju, ki je bil pozitiven na dopingu. Potem bi lahko tudi Valjavec lani tekmoval na giru (on seveda niti pozitiven ni bil)
rokec
# 15.05.2011 ob 17:49
od 8:45 naprej:)
http://www.youtube.com/watch?v=EEQUZ6BZ6
4k

drogiljo!!
Nišikori
# 15.05.2011 ob 17:46
Đanki!
tiesto7
# 15.05.2011 ob 17:42
Lepo jih je zlomil danes Alberto, že en sam skok je bil dovolj, da je pustil favorite zadaj.
Drugouvrščeni se je dobro držal, preživel je dva skoka pistolerota, v tretje pa končno popustil. Si tudi ni zaslužil, da mu Alberto prepusti zmago, ker ni pomagal narekovati tempa in višati razlike pred zasledovalci.
slavkodobrina
# 15.05.2011 ob 17:41
Svaka čast majstore,izjemen nastop tole danes!Sam nisem pričakoval takšnega napada,ker klanec ni bil tako strm!Tisti,ki pa ga obtužujete dopinga pa raje počakajte in boste videli,da bo tudi sodišče v Lozani spoznalo veliko zmotu v tem primeru.
rokec
# 15.05.2011 ob 17:41
@Tuemsi; kako ni dokazano?? dokazali so, da je jemal klubentanol al kko se že napiše, pa mu vseeno pustijo dirkati.
Valjavcu ni bilo NIČ dokazano, pa so ga suspendirali in prepovedali dirkati na podlagi SUMA!!!!!

drogiljo je!!!!
Marko777
# 15.05.2011 ob 17:39
Tuemsi
se popolnoma stinjam s tabo
Tuemsi
# 15.05.2011 ob 17:34
Lahko se vsi zgražate nad njim, dokazano mu ni nič, je blo pa danes videt kdo je z naskokom najboljši kolesar na svetu.
1591
# 15.05.2011 ob 17:32
Dopingiran
Kazalo