V Kamniku je bil cilj kraljevske četrte etape Dirke po Sloveniji, vzdušje ob etapni zmagi Primoža Rogliča in drugem mestu Mateja Mohoriča je bilo sijajno. Foto: www.alesfevzer.com
V Kamniku je bil cilj kraljevske četrte etape Dirke po Sloveniji, vzdušje ob etapni zmagi Primoža Rogliča in drugem mestu Mateja Mohoriča je bilo sijajno. Foto: www.alesfevzer.com
Roglič v odličnem položaju pred zaključnim kronometrom

Organizator 25. Dirke po Sloveniji, KK Adria Mobil, se je letos skupaj s partnerji odločil za podelitev nagrade za najboljšega gostitelja te mednarodne prireditve. V izboru je sodelovalo 28 občin, odločali pa so vtis urejenosti destinacije, njena gostoljubnost in promocija na dirki, vključenost lokalnih društev pri organizaciji in navijaško vzdušje. Zmagal je Kamnik, kjer je bil cilj četrte etape, ki jo je dobil Primož Roglič, ki je naslednji dan na kronometru potrdil, da je gospodar dirke.

"Nagrade za naj gostitelja smo izredno veseli. Vedno smo bili prepričani, da imamo najboljše navijače, zdaj pa je to tudi uradno potrjeno," je ob prejemu nagrade poudaril podžupan občine Kamnik Matej Slapar.

"Veseli smo, da so se najboljši kolesarji ustavili tudi v našem mestu. Kamnik je namreč športno in kolesarsko mesto, kar dokazujejo tako številne kolesarske in druge športne prireditve kot tudi uspehi kolesarskih in drugih športnih klubov ter kamniških kolesarjev in drugih športnikov. Neverjetno vzdušje na trasi sobotne etape in tudi v cilju pa je temu dalo še dodatno potrditev," je še dodal Slapar.

Nagrado je dobila tudi destinacija, ki je dirko najbolj inovativno izkoristila za svojo promocijo in promocijo Slovenije pred domačo in tujo javnostjo. To je postalo Laško, in sicer zaradi formacij I Feel Laško in I Feel Slovenia, ki jo je izvedlo 500 otrok.

Slovenijo je sredi junija v petih dneh spoznavalo več milijonov televizijskih gledalcev in uporabnikov družbenih omrežij. Na Eurosportu je dirko spremljalo več kot 9,3 milijona gledalcev, promocijski videi slovenskega turizma pa so dosegli 10,6 milijona ljudi. Prek različnih družbenih medijev so objave v povezavi z dirko dosegle več kot 37,6 milijona sledilcev.

"Letošnja jubilejna 25. kolesarska Dirka po Sloveniji je bila izjemna v vseh pogledih. Prek televizijske mreže Eurosport in družbenih omrežij smo v svet ponesli znamko I Feel Slovenia in Slovenijo predstavili kot izjemno zeleno deželo s številnimi znamenitostmi, vrednimi ogleda, in gostoljubnimi ljudmi," je poudarila Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije.

Roglič v odličnem položaju pred zaključnim kronometrom