Kolesarstvo

Poudarki

  • Evans od gorskega kolesarja do šampiona Toura
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,8 od 16 glasov Ocenite to novico!
Cadel Evans
V nedeljo so kenguruji skakali po Elizejskih poljanah. Veliko Avstralcev je zadnje noči gledalo prenose Toura, Evans pa se je s skupno zmago vpisal med nesmrtne. Foto: EPA
Andy Schleck in Cadel Evans
Andy Schleck je bil precej manj razočaran kot lani, ko je imel smolo z verigo, nato pa so zmagovalca Alberta Conatdorja še ujeli pri jemanju nedovoljenih poživil. Foto: EPA
Cadel Evans
Prvič se je v središču Pariza slišala avstralska himna. Foto: EPA
VIDEO
Odmevi po veliki zmagi Ev...
VIDEO
Po koncu izjemno napetega...
VIDEO
Evans prvi Avstralec z zm...

Dodaj v

Evans brez slabega dne in šibkih točk do zgodovinske zmage

Izkoristil vse slabosti preostalih favoritov
25. julij 2011 ob 16:27
Pariz - MMC RTV SLO

Ko je Cadel Evans leta 1991 prvič gledal Dirko po Franciji po televiziji, si je postavil življenjski cilj. Želel je postal prvi Avstralec z zmago na najuglednejši kolesarski dirki sveta.

Malo strokovnjakov je verjelo vanj, tudi na začetku letošnjega Toura ni veljal za enega izmed glavnih favoritov za skupno zmago. "Avstralec z zmago na Touru, mnogi so se mi le smejali. Ključni trenutek se je zgodil leta 2001, ko me je italijanski trener Aldo Sassi prepričal, da gorsko kolo zamenjam za cestnega. On je vedno verjel v moj uspeh, še precej bolj, kot sem sam," je Cadel z izbranimi besedami govoril o svojem mentorju, ki je lani umrl za posledicami tumorja na možganih. Na Italijo ima zares lepe spomine, saj je leta 2002 spoznal ženo Chiaro Passerini.

Vabljeni k branju:
- Blog Slavka Jeriča: Tour v številkah - Cadel Evans od 1 do 131.


V blogu lahko odgovorite na anketno vprašanje: "Ali bo Jani Brajkovič kdaj osvojil Tour?"

Najprej odličen gorski kolesar
Kariero je začel na gorskem kolesu, v letih 1998 in 1999 je postal zmagovalec svetovnega pokala. Leta 2001 se je odločil za cestno kolesarstvo. Najprej je vozil za ekipo Saeco, leta 2002 pa je odšel k Mapeiju in na Giru oblekel rožnato majico. V Dolomitih je imel nato slab dan in sanj o stopničkah v Milanu je bilo hitro konec. Pri Telekomu se v letih 2003 in 2004 ni znašel.

Zelo blizu že v letih 2007 in 2008
Precej bolje mu je šlo v moštvu Davitamon Lotto. Julija 2005 je bil že osmi na Touru in s tem prvi Avstralec po Philu Andersonu (1985), ki je končal med najboljšimi desetimi. Leto zatem je zasedel četrto mesto, sledili pa sta dve drugi mesti. Leta 2007 je za Contadorjem zaostal le 23 sekund, kar je druga najmanjša razlika v 108-letni zgodovini Toura (leta 1989 je Greg LeMond ugnal Laurenta Fignona za osem sekund). Počasi je dobil vzdevek večno drugi.

Prvi vrhunec kariere predlani v Mendrisiu
Vse se je spremenilo na svetovnem prvenstvu leta 2009 v Mendrisiu, ko je postal prvi Avstralec z naslovom svetovnega prvaka. Lani je prevzel vlogo kapetana ekipe BMC, a veliko stvari ni šlo po načrtih. Na Touru je nosil majico vodilnega le en dan, saj je padel in si zlomil kost v levem komolcu, nadaljeval je do Pariza, a močno zaostal.

Najstarejši zmagovalec v moderni dobi
"Pri ekipi Lotto se je preveč pozornosti dajalo šprintom Robbieja McEwena, leta 2007 je Contador odpeljal fantastičen kronometer, nisem ga uspel prehiteti. Leto zatem sem bil popolnoma izčrpan pred vožnjo na čas in Sastre je zadržal rumeno majico, čeprav so mi vsi pripisovali vlogo favorita. Letos se je končno vse ujelo in čakanje se je obrestovalo," je bil navdušen Evans, ki je do končnega zmagoslavja prišel z eno etapno zmago. S 34 leti in petimi meseci je postal najstarejši zmagovalec Toura po letu 1923, ko je bil najboljši žilavi Franoz Henri Pellisier. Izkoristil je eno zadnjih priložnosti za skupno zmago na najuglednejši dirki sveta.

Izognil se je padcem v prvem tednu
Evans je bil taktično brezhiben. Drugi mesti v letih 2007 in 2008 sta ga zares izučili. Zavedal se je, da njegova ekipa BMC ni konkurenčna Leopard Treku in Saxo Banku. Čakal je na kronometer predzadnji dan, v Pirenejih in Alpah ni napadal, le nadzoroval je položaj. "Vsak dan posebej smo dirkali, kot bi bili na enodnevnih dirkah. Taktiko smo sestavljali kratkoročno, kar se nam je obrestovalo," je bil zadovoljen menedžer ekipe BMC John Lelangue.

Manuel Quinziato in izkušeni George Hincapie sta ga v prvem tednu uspešno vodila v ospredju glavnine, izognil se je padcem. Alberto Contador, Aleksander Vinokurov, Jani Brajkovič, Chris Horner, Andreas Klöden, Jurgen van den Broeck in Bradley Wiggins niso imeli take sreče.

Brata Schleck mu v kronometru nista bila kos
Po padcih se je število tekmecev prepolovilo, a ostali so brata Schleck in izjemni Thomas Voeckler, ki je presegel samega sebe. Andy Schleck je v Pirenejih preveč čakal, po etapi na Plateau de Beille je imel še vedno devet sekund zaostanka za Evansom, ki pa se je na spustu do Gapa v deževnem vremenu v 16. etapi le še povečal. Tudi izjemni napad Andyja v četrtkovi kraljevski etapi do Galibierja ni uničil Evansa. V skupini favoritov nihče ni lovil Luksemburžana, zato je Cadel sam prepolovil zaostanek, kar se je na koncu izkazalo za ključno. V kronometru v Grenoblu sta bila brata Schleck nemočna.

Obeta se veliko slavje v domovini
V Avstraliji je zdaj pravi nacionalni junak. Župan Geelonga je že napovedal, da bo ob sprejemu šampiona Toura dela prost dan. "Res se ne spomnim, kdaj smo v Avstraliji imeli prosti dan ob športnih zmagoslavjih. Če se ne motim, se je to nazadnje zgodilo leta 1983, ko je Avstralija zmagala v jadralnem Pokalu Amerike. Upam, da ne bo naša ekonomija preveč trpela zaradi tega slavja," se je pošalil Evans, ki tekoče govori tudi italijansko in francosko. Novinarji ga imajo zelo radi, saj je zelo zgovoren, v soboto je njegova tiskovna konferenca trajala skoraj pol ure.

Evans se je izkazal za najbolj vsestranskega kolesarja na letošnjem Touru. Prav so mu prišle vse izkušnje z zadnjih šestih francoskih krogov, na spustih pa je unovčil bogato znanje s svetovnega pokala v gorskem kolesarstvu. Še enkrat se je izkazalo, da na Touru ne zmagujejo mladi kolesarji, ampak največkrat izkušeni veterani, ki imajo za seboj tudi že kakšen grenak poraz.



           zmagovalec           najboljši Slovenec  rumena majica
-------------------------------------------------------------------
 1. etapa: Philippe Gilbert     20. Grega Bole      Philippe Gilbert
 2. etapa: Garmin Cervelo                           Thor Hushovd
 3. etapa: Tyler Farrar          8. Borut Božič     Thor Hushovd
 4. etapa: Cadel Evans          34. Jani Brajkovič  Thor Hushovd
 5. etapa: Mark Cavendish       75. Kristijan Koren Thor Hushovd
 6. etapa: Edvald Boasson Hagen 17. Borut Božič     Thor Hushovd
 7. etapa: Mark Cavendish       13. Borut Božič     Thor Hushovd
 8. etapa: Rui Faria da Costa   60. Kristijan Koren Thor Hushovd
 9. etapa: Luis Leon Sanchez    97. Kristijan Koren Thomas Voeckler
10. etapa: Andre Greipel         8. Borut Božič     Thomas Voeckler
11. etapa  Mark Cavendish       23. Borut Božič     Thomas Voeckler
12. etapa: Samuel Sanchez       81. Kristijan Koren Thomas Voeckler
13. etapa: Thor Hushovd         14. Grega Bole      Thomas Voeckler
14. etapa: Jelle Venendert      88. Kristijan Koren Thomas Voeckler
15. etapa: Mark Cavendish       14. Borut Božič     Thomas Voeckler
16. etapa: Thor Hushovd         70. Kristijan Koren Thomas Voeckler
17. etapa: Edvald Boasson Hagen 10. Borut Božič     Thomas Voeckler
18. etapa: Andy Schleck        100. Grega Bole      Thomas Voeckler
19. etapa: Pierre Rolland       56. Kristijan Koren Andy Schleck
20. etapa: Tony Martin          15. Kristijan Koren Cadel Evans
21. etapa: Mark Cavendish        7. Borut Božič     Cadel Evans

A. G.
Prijavi napako
Komentarji
Polymath
# 26.07.2011 ob 21:58
Če je nekaterim sumljivo, da je Lance Armstrong bil dopingiran, in da ni mogoče, da prideš do 7 zmag zapored ... zakaj pa vam potem nič ni sumljivo v tenisu, na primer, ko je Rafael Nadal bil dolgo časa številka ena ... je to zaradi dopinga ali zaradi talenta do tega športa? Bolt je vedno najboljši oz najhitrejši ... zaradi talenta ali zaradi dopinga ... Potem so tu razni zmagovalci, ki krojijo sam vrh že par let, potem moštva v raznih ekipnih športih - na fusbal se nič ne razumem ... ampak najbolj znana sta mi real madrid pa ... menčester junajted ... verjetno so ti klubi zato tako dobri nonstop, ker se vsi dopingirajo ali zato ker so notri odlični fusbalerji ... Začnite že enkrat ločit amaterje od profesionalcev ...

Če se nekdo parkrat na leto vsede na kolo, po parih kilometrih skoraj izdihne in si misli, da je nemogoče po 150-200 km dnevno narediti, tak naj raje bo tiho ...
Jaz lahko vsak dan naredim 200km, če me je volja - le da v malo daljšem času ... zato pa so profesionalci, ki živijo za ta šport ... isto kot fusbalerji, košarkaši, tenisači, plavalci, atleti, itd ... vsi ti trenirajo to vsak dan, medtem, ko mi, če nam je volja, parkrat na teden ...
stanka
# 26.07.2011 ob 12:55
chocko, v dopolnilo tvojim fotkam - tista noga na ta zadnji je od Georga Hincapieja, ki je dirko končal in je po svojih najboljših zmožnostih pomagal Evansu do zmage, pa še sedemkrat Lancu in enkrat Contiju, ... eni se celo hecajo, da če vzameš Hincapieja v ekipo, garant dobiš tour, pa še do konca ga vedno zvozi, kljub auuu nogi
JoshauBoy
# 26.07.2011 ob 00:12
v vsej zgodovini to ni uspelo še nobenemu, kar je dovolj zgovoren podatek

Včasih, ko so vsi vse vozili, je bilo to mogoče. Ampak takrat je bla ena druga ovira. Vuelta je imela drugačen termin kot danes - pred letom 1995 je bila na sporedu aprila, včasih se je končala le kakšen dan pred začetkom Gira. Zato v zgodovini v enem letu ni nobenemu uspelo trojčka, ne pa zato, ker tega ni bil nihče sposoben. Merckxu bi v tistih časih zagotovo uspel trojček (dandanes seveda ne), če bi bile 3 tedenske dirke razporejene po koledarju, kot so to danes.
conse39
# 25.07.2011 ob 23:53
močno dvomim, da bi lahko kdo dobil "kolesarski grand slam" t.j. vse 3 največje dirke v enem letu. v vsej zgodovini to ni uspelo še nobenemu, kar je dovolj zgovoren podatek ;)
pet144
# 25.07.2011 ob 23:13
Armstrong je jedel dobro meso. Še boljšega kot Contador.
bsr
# 25.07.2011 ob 22:45
conse 39, Bicikl
Saj sem napisal v zvezi z Armstrongom, da ni resno, a sem se slučajno spomnil za predlani. Tudi sam sem navijal za Evansa in oba Schlecka. In tako kot sem sedaj na strani Evansa, bi bil tudi na Andyevi, če bi si v Alpah priboril dobri dve, ozieroma tri minute prednosti pred ITT.
Vem kaj so osvojili drugi in kaj Armstrong. Sam ga jemljem le kot kralja Tourov. V njegovem pregledu nisem podal še mnogo tega od setovnega prvaka, ameriških dirk, prve etapne zmage na Touru 1993….
Včeraj je Hvastja povedal v zvezi z dvojčki Giro, Tour in ali Vuelta, da moraš imeti tudi malo sreče, da si ti v najboljši formi, tekmeci pa v malo slabši. Sam bi želel, da binekomu uspel celo trojček v enem letu.
fios
# 25.07.2011 ob 22:34
Armstrong največji prevarant vseh časov. Smilijo se mi tisti, ki dejansko zares verjamejo, da je on na čisti način prišel do 7 zmag na touru. Vsi po spisku iz njegove ekipe so priznali da so se dopingirali, ampak on ki je bil za 2 razreda boljši od svojih pomagačev je vozil pa na makarone in korenček. Sej mu verjetno ni lahko vsak dan eno in isto ponavljat. Sm kaj pa naj, zdaj ko je tolko ljudi nategnil s svojimi knjigami, cdji, predstavami.
conse39
# 25.07.2011 ob 22:13
res je, 2 leti nazaj :)
a jaz sem napisal, da ni nikoli vozil v najboljših letih (1999-2005) nič drugega kot tour...dauphine in švica pa sta "le" pripravljalni dirki za tour in zato jih lahko jemljemo samo kot pripravo na TdF!
Lance je po svoje tudi legenda, s tem se absolutno strinjam.
Bicikl
# 25.07.2011 ob 22:13
bsr, Armstrong je vozil svoj prvi in zadnji Giro šele po povratku pred parimi leti. Drugače pa sem osebno ful zadovoljen, da je Evans dokazal, da je mogoče tekmovati in zmagovati skozi celo sezono še danes, v dobi modernega kolesarstva (kot so to počeli še Jalabert, Bettini itd.)

In za primerjavo, česa Armstrong ni osvojil (in ni nikoli niti poskusil, pa bi glede na svoj talent moral):
1. Coppi - 2x dvojec Giro + Tour, svetovno prvenstvo v cestni vožnji, svetovno prvenstvo v zasledovalni vožnji (velodrom), Sanremo, Lombardia, Roubaix, rekord v vožnji na eno uro (in še je izgubil 5 let zaradi vojne)

2. Merckx: 5x Giro, 5x Tour, 1x Vuelta, 3x svetovno prvenstvo, 7x Sanremo, 3x Roubaix, rekord na eno uro etcetc

3. Hinault: 5x Tour, 3 Giro, mislim da 2x Vuelta, svetovni prvak, Roubaix, LBL etctec
bsr
# 25.07.2011 ob 21:57
conse39
Malo za šalo, malo za res. Armstrong je vozil na Giru in Touru v istem letu. Pozabil?
bsr
# 25.07.2011 ob 21:47
Armstrong je 7 kratni zmagovalec Toura, ni pa čisto res, da ni vozil ničesar drugega in glavne zmage so v nadaljevanju. Res ni zmagal na Giru in Vuelti in glede tega ni primerljiv z Merckxom ali Hinaultom, ki sta v mnogih pregledih najbolših vseh časov na prvih mestih.

Grand Tours Armstrong:
Tour de France
General Classification
(1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005)
22 Individual Stages
Stage Races

Critérium du Dauphiné Libéré
General Classification (2002, 2003)
Points classification (2005)
Tour de Suisse
General classification (2001)
Tour de Luxembourg
General classification (1998)
Single-Day Races and Classics

World Cycling Champion (1993)
US National Cycling Champion (1993)
Clásica de San Sebastián (1995)
La Flèche Wallonne (1996)
bsr
# 25.07.2011 ob 21:31
Zadnjič sem vam že napisal preberite si intervju z Angelom Heredia, ki je bil celo desetletje glavni dobavitelj dopinga atletov. Sedaj dela za FBI. Gre za to, da najboljši praktično ne morejo dobiti zaradi dopinga. Ti dopingi so izredno dragi - sto ali več tisoč EUR na športnika na leto. Dopinge razvijajo več let, preskusi na živalih, na špornikih, ki ne tekmujejo v najvišjem rangu, odkrivanju substanc, ki izničijo prisotnost dopinga in to na različne znanstvene načine (zamenjajo molekule itd.). Vohuni v Wada in nacionalnih organizacijah. Nas strani dopingirancev so največji proizvajalci športne opreme in največj TV hiše.
JoshauBoy
# 25.07.2011 ob 21:15
Rasmussena 4krat ni bilo na testiranje in ne 2krat (po 2krat iz 2eh različnih zvez ... in 2+2=4, če pa 3krat manjkaš je to enako pozitivnemu doping testu in dobiš 2 leti - se pravi dokazan doping) ... prav tako je na Touru, iz katerega so ga izključli, vrnil ne-negativni rezultat na dynepo (druga generacija epo-ja).
Benito
# 25.07.2011 ob 21:15
conse39
Se strinjam, da je Armstrong legenda, ker je premagal raka in se zmagovito vrnil
A definitivno je tudi legenda zaradi 7ih zmag na Touru in zaradi naslova svetovnega prvaka.
Z lahkoto, ga primerjamo z Merckxom, Anquetilom, Hinaultom, Indurainom in Coppijem!
Edini je zmagal Tour 7krat!
Vsak je legenda svojega časa.
Dodal bi pa še Pantanija.
nocik
# 25.07.2011 ob 21:15
Pa recimo Bjarne Riis, ki ga niso nikoli dobili pa je leta 2007 sam priznal (z ostalimi) dopingiranje na Touru in so mu naslov odvzeli. Itd., itd....
keketz
# 25.07.2011 ob 21:06
Lancea nikoli niso dobili, pravtako kot ne Virenqua, Ullricha, Zabela in še koga. Cela ekipa nekdanjega T.Mobila je priznala sistematsko dopingiranje, tudi Festina, veliko nekdanjih Armstrongovih kolegov pravi isto. Dobivali so Toure, zelene majice, pikčaste majce in njihova imena so bolj umazana kot Vinukurovo, ki je odslužil kazen in spet zmagoval. Res pa je najboljša španska zveza, ki na vse kriplje ščiti Contadorja, še bolj, kot je Valverdeja. (že vedo zakaj - primer Fuentes)Pa še primer Rasmussena, ki ga je zj....l danski olimpijski komite, ker se 2x ni javil, kje se nahaja. In potem ga je odpustila ekipa Rabobanka. Nikoli mu niso dokazali dopinga.
nocik
# 25.07.2011 ob 21:00
Ma dej no Mirnčan. Cela ekipa je že priznala da so bili na EPOju in si menjali kri kot v klavnici, on je pa zgleda tam zadaj v busu sedel, gledal v luft in pisal poezijo o francoski pokrajini. Zraven tega pa je še postavil take čase na vsako goro, da zgledajo v danšnjem času kot da bi jih postavljal z motorjem, ne kolesom.
Kako pa razlagate to, da so dosežki kolesarjev v zadnjih letih takoč čudežno slabši? So vsi slabši kot so bili 3 leta nazaj? Ali je to kar tako, čudež pač.
Naziv "najbolj pregledan kolesar" si lahko zatlači kamor hoče, cel kup kolesarjev imaš, ki so za nazj priznali svoje dopingiarnstvo pa jih niso nikoli dobili, kaj je pa s temi? Sploh pa ima ta naziv, če odmisliš tisti "slavni" vzorec z dirke po Švici, ki naj ga ne bi bilo. Hihihi, tako je če je Armstrong edini kolesar v zgodovini, ki je med kariero dal donacijo UCIju "za boj proti dopingu".

Blah, brezveze zgubljam čas. Vsi ki jih niso ali ki jih ne dobijo so čisti, Contador je bil lani in predlani čist, Tour je čist, gremo spat, ker je svet tako lep. :) Kot je rekel Ullrich ko so ga spraševali o tem - if you can't add 1 + 1 then i can't help you..
conse39
# 25.07.2011 ob 20:09
@ Benito
Armstrong spada med največje legende kolesarstva, v temu ni dvoma, pač je dirkal na zmago samo na Touru...kar pa tudi šteje, mar ne?


res je, seveda šteje a legenda je predvsem zaradi dobljenega boja z rakom in njegovega povratka, ki preseže vseh 7 tourov in naslov svetovnega prvaka...
...a poglejmo rezultate, ki so jih v svoji karieri nizali tisti štirje ki sem jih napisal (pa še Fausta Coppija sem še pozabu omenit).
MIRNČAN
# 25.07.2011 ob 20:07
In še vedno trdiš da najbolj pregledani kolesar vseh časov ni bil čist. Moram rečt da ga očitno globoko sovražiš. Naj te spomnim. Njegove vzorce bodo hranili še za daljše obdobje da bodo v prihodnosti s kakšno "sodobnejšo" tehniko odkrili če je mogoče bil drogiran. Pa naj te še enkrat spomnim da bi Francozi storili vse da bi ga dobili na dopingu pa vendar ga niso. Napis pod sliko je pa žaljiv. Lahko so bili vsi njegovi timski kolegi dopingirani pa on ni bil. Najbolj zanimivo pa je da so jih "dobili" ponavadi takrat ko niso bili več člani ekipe Lanca Armstronga.
dldl3
# 25.07.2011 ob 19:59
Kok ste eni dosadni s tem dopingom. Dokler ni dokazano, da si je kolesar s nedovoljenimi sredstvi pomagal izboljšati rezultat je nedolžen in ga nihče ne more razglasiti za "neupravičenega zmagovalca". Pa sploh nevem kaj vas briga, če se dopingirajo, saj negre za vaše telo. In dokler spremljamo zanimivo kolesarstvo mi je res vseeno če ima Lance 28 mg poživil, Contador 17 mg in Evans 7 mg. Dopingirajo se tako ali tako vsi, nekateri pač prestopijo mejo in če jih dobijo jo tudi pošteno plačajo.
Polymath
# 25.07.2011 ob 19:55
Logično, da se nekateri dopingirajo ... mislim, da so letos samo enega ujeli na dopingu, kolikor sem slišal ... Nikoli pa ne morete trditi, da je nekdo dopingiran, če proti njemu ni dokazov ...
To, če je Lance vozil z ali brez dopinga, mi je čisto vseeno ... dokazano je, da ga niso nikoli ujeli - torej je bil vedno čist, če pa ga že kdaj bodo, pa mu tudi noben nikoli ne doseže do kolen ...
Ni vse v dopingu ... če si misliš, ti pametnjakovič - nocik, da z dopingom prideš do zmage ... daj mi te substance, z veseljem grem drugo leto na tour po zmago, brez večjih skrbi, da me bo kakšen profesionalni kolesar prehitel ...

Ne vem, zakaj se nikoli ne vprašaš, zakaj fusbala in ostale športe ne preglejujejo dopinga? Ker ... Če bi (na primer fusbal), bi šport izgubil veliko gledalcev in navijačev ... ob tem pa bi TVji vedno manj služili, ker bi jih vedno manj gledali - češ, kdo bo pa gledal te dopingirance, ki lečejo za eno brezvezno žogo ...

Ko bodo začeli kontrolirati fusbalerje, košarkaše, rokometaše itd ... takrat mi bo pa čisto vseeno kakšno predavanje boš imel o dopingu v kolesarskem kotičku ...
nocik
# 25.07.2011 ob 19:13
To še ne pomeni, da ga ne bodo dobili..... Žalostno, da se za zmage pridobljene z dopingom in korupcijo reče samo - saj ga pa ja niso dobili. Briga nas za naše tajkune, saj pa ja ni nihče kaznovan, torej niso delali nič narobe.

Kar je Lanceov problem je to, da v svoji arogantonsti in v svojem občutku pomembnosti na vse kriplje trdi kako je nedolžen, čeprav njegovi timski kolegi cepajo kot muhe. In zato toliko ljudi komaj čaka, da še njega in njegove "livestrong" (lol) milijone doleti "nagrada".
storz
# 25.07.2011 ob 19:04
@nocik...dej prebol. Če ga niso dobili ga niso! Torej Uradno je tako da NIKOLI ni zmagal pod vplivom dopinga! Torej je čist in njegove zmage so čiste!
Logično je sicer da praktično vsi rabijo nek dodaten pogon da lahko oddelajo 3 tedensko dirko...kako uspe kateremo ta "pogon" skriti je pa njegova zadeva....žal je v kolesarstvu tako..in tu ni samo armstrong ..tukej so skorajda VSI, kateri se pač tega poslužujejo...komur pa ni dokazano ga pač ni za OBTOŽEVAT in razglašat za KRIVEGA!

Sicer pa čestitke Evansu, letos je res odpeljal inteligentno! Ni se zaletaval, ni skakal na napade drugih....pametno je čakal in morebitne večje zaostanke preprečeval z vstrajnim stopnjevanjem tempa proti koncu najtežjih klancev! :) Zaslužu si je tole zmago! :)
kum 50
# 25.07.2011 ob 18:26
spoštovanje EVANS ,spet po LANCU čist kolesar zmagovalec
chocko
# 25.07.2011 ob 18:15
Čestitke Evansu in pa tudi vsem ostalim. Tudi tistim, ki niso končali dirke. Zaradi takih ali drugačnih vzrokov - Padci in nesreče Tour 2011
nocik
# 25.07.2011 ob 17:35
Armstrong je legenda dopinga oz. tega kako se lahko toliko let izogibaš temu, da te ujamejo, če pa te pa plačaš kakšno "donacijo". Počakajmo kaj se bo izcimilo iz FBIjeve preiskave po Landisovi izpovedi.
JoshauBoy
# 25.07.2011 ob 17:32
Čestitke Evansu še enkrat!

Glede Contadorja - je že povedal, da Gira ne bo več vozil nikoli, ker je Tour največja dirka. Zanimivo, morda pa ga čez nekaj let spet zamika in bo poizkušal zmagati Giro in Tour v eni sezoni.

Upam, da se Evans pojavi na Vuelti - pred časom je že bil potrjen za Vuelto, vendar se po tej zmago to lahko spremeni :S
Benito
# 25.07.2011 ob 17:30
conse39
Armstrong spada med največje legende kolesarstva, v temu ni dvoma, pač je dirkal na zmago samo na Touru...kar pa tudi šteje, mar ne?
Trobentica
# 25.07.2011 ob 17:28
A v 10. etapi je pa Voecklerju rumeno majico prevzel en Voexkler? :D
conse39
# 25.07.2011 ob 17:16
Vse čestitke Cadelu, všeč mi je ker je kompleten kolesar (dober v klanec, spustaš, kronometer in šprint) in zato ker tekmuje praktično čez celo sezono (zmagal je že od Tirreno-Adriatico, valonsko puščico, sv. prvenstvo, 3x v karieri odpeljal tudi po 2. veliki dirki v enem letu na polno..)!

Jaz bolj cenim take kolesarje, ki so sposobni zmagati na različnih dirkah in v različnih pogojih in se ne celo leto pripravljajo zgolj na eno dirko. S tem seveda mislim na kavbojca Armstronga (ne me narobe razumet, bil je odličen kolesar) a zamerim mu, da nikoli ni poizkusil vozit dve veliki dirki v enem letu in da se je v šampionskih letih 1999-2005 celo leto zgolj pripravljal na tour...oprostite a ne moremo ga enačiti z največjimi legendami tega športa (Merckx, Anquetil, Hinault, Indurain...)

Opravičujem se za off topic a želim le povedat, da je treba gledat tudi na to, ko ocenjujemo nasope Evansa, Contadorja in drugih kolesarjev, ki so že zmagali vse 3 velike dirke in grejo na zmago od marca do oktobra...
Benito
# 25.07.2011 ob 16:56
Bravo Evans! Tako inteligente zmage že dolgo ne! Kot, da bi tudi ''naštudiral'' konkurenco
Enigma1
# 25.07.2011 ob 16:32
Čestitke. Samo da ni antipatičnih špancev z Contadorjem na čelu na vrhu. Do drugega leta pa upam da Andy popravi kako minuto kronometer, potem pa bo mogoče šlo.
retardedtvslo
# 25.07.2011 ob 16:32
10. etapa: Andre Greipel 8. Borut Božič Thomas Voexkler
Kazalo