Kolesarstvo

Poudarki

  • Borut Božič etapo končal na 10. mestu
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,4 od 37 glasov Ocenite to novico!
Edvald Boasson Hagen
Edvald Boasson Hagen je bil na vzponu na Pinerolo razred zase in je zasluženo dobil 17. etapo. Foto: Reuters
       To je fantastičen dan! Danes sem si res želel zmage, sploh zato, ker sem včerajšnjo etapo končal na drugem mestu.       
 Edvald Boasson Hagen
Thomas Voeckler
Thomas Voeckler je imel na ciljnem spustu nemalo težav, zaradi neprilagojene hitrosti je dvakrat zletel s proge in izgubil 27 sekund v boju z najbližjimi zasledovalci. Foto: Reuters
Ruben Perez Moreno
Kolesar Euskaltel-Euskadija Ruben Perez Moreno je prvi prikolesaril v Sestriere, a ga je nato dobrih 12 kilometrov pred ciljem ujel Sylvain Chavanel, nato pa še Edvald Boasson Hagen. 29-letni Bask je etapo končal na 12. mestu. Foto: Reuters
       Osredotočen sem le na svojo vožnjo in danes se mi je obrestovala. Voeckler je zelo, zelo dober kolesar in zelo sem vesel, če lahko vsaj nekoliko zarežem v njegovo prednost.       
 Alberto Contador
Cadel Evans, Alberto Contador in brata Schleck
Cadel Evans, Alberto Contador in brata Schleck so ciljno črto prečkali z istim časom. Foto: Reuters
VIDEO
Norveška prvič dvakrat za...
VIDEO
Voeckler izgubil dragocen...

Dodaj v

Foto: Zlovešči ciljni spust še oklestil Voecklerjevo prednost

Brata Schleck sta se na koncu rešila
20. julij 2011 ob 13:05,
zadnji poseg: 20. julij 2011 ob 17:38
Pariz - MMC RTV SLO

Na 17. etapi s ciljem v Pinerolu je Thomas Voeckler po napakah na ciljnem spustu izgubil še nekaj dragocenih sekund v boju s favoriti, ki so pridobili 27 sekund. Zmagal je Edvald Boasson Hagen.

Etapa od Gapa do Pinerola je bila dolga 179 kilometrov in izjemno razgibana. Kolesarji so poskušali z več pobegi, a je prvi pravi pobeg uprizorilo 14 kolesarjev, med katerimi je bil tudi Borut Božič. Po 95 kilometrih so si pred glavnino nabrali približno sedem minut in 15 sekund naskoka. Prednost je nato v naslednjih kilometrih začela počasi, a vztrajno kopneti, pred glavnino so imeli ubežniki, na čelu katerih je bil Španec Ruben Perez Moreno, 60 km pred ciljem dobre tri minute prednosti.

Na zadnjem vzponu pobegnil Hagen
V Sestriere, kjer je, mimogrede, Sergej Bubka leta 1994 postavil svetovni rekord v skoku s palico (6,14 m), je prvi prišel prav Moreno, ki si je pred zasledovalno skupino nabral že dobro minuto prednosti. Na začetku zadnjega vzpona pred ciljem, vzpona na Pramartino, je zasledovalni skupini pobegnil kolesar Astane Dimitrij Fofonov, dobrih 12 kilometrov pred ciljem je Morena vendarle ujel Francoz Sylvain Chavanel, tri kilometre pred vrhom pa ga je na prvem mestu zamenjal Edvald Boasson Hagen, ki je "divji" spust odpeljal brezhibno in je zasluženo dobil še drugo etapo na letošnjem Touru.

"To je fantastičen dan! Danes sem si res želel zmage, sploh zato, ker sem včerajšnjo etapo končal na drugem mestu," je po veličastni zmagi dejal Hagen.

Ciljni spust povzročal nemalo preglavic
S ciljnim spustom so imeli nekateri kolesarji kar nekaj težav, še največ Francoz Jonathan Hivert, ki je na začetku spusta komaj še ostal na cesti, nato pa nekaj sto metrov pozneje zletel s proge. 26-letnik je spust precenil še tretjič in je bil s proge prisiljen zaviti na dvorišče presenečenega prebivalca. Še bolj so do izraza prišle napake vodilnega v skupnem seštevku Thomasa Voecklerja, ki je podobno kot Hivert najprej zletel s proge, potem pa na istem ovinku zavil na dvorišče in izgubil še nekaj dragocenih sekund.

Contadorjev beg pred bratoma Schleck
Od favoritov se je s pobegom v zadnjih kilometrih etape izkazal lanski zmagovalec Alberto Contador, ki je skupaj s Samuelom Sanchezom tik pred spustom ušel zasledovalni skupini, v kateri so vozili še Cadel Evans in brata Schleck. Kljub vratolomni hitrosti v zadnjih kilometrih etape mu bratoma Schleck in Evansu ni uspelo uiti, etapo so končali z istim časom.

Nenapadanje bratov Schleck ga ni presenetilo
"Spust je bil zelo nevaren. Ponudila se mi je priložnost za napad in izkoristil sem jo. Pomembno je, da iz dneva v dan manjšam zaostanek za vodilnim v skupnem seštevku," je po etapi dejal Contador, ki ni bil presenečen, da brata Schleck nista izvedla niti enega resnejšega napada. "To me sploh ne preseneča, osredotočen sem le na svojo vožnjo in danes se mi je obrestovala. Voeckler je zelo, zelo dober kolesar in zelo sem vesel, če lahko vsaj nekoliko zarežem v njegovo prednost," je še povedal 28-letnik iz predmestja Madrida.

Božič pridobil 16 mest
Od trojice Slovencev se je najbolje odrezal Božič, ki je ciljno črto prečkal deseti z 2:20 zaostanka, medtem ko Kristjan Koren in Grega Bole nista bila v ospredju. Prvi je etapo končal na 62. mestu (+12:36), drugi pa je bil 152. (+14:15). V skupnem seštevku je Božič pridobil 16 mest in je zdaj 126., Bole je dve mesti nižje, od omenjene trojice pa je najbolje uvrščeni Koren (92.).

17. etapa

Gap-Pinerolo, 179 km:
1. E.-H. HAGEN NOR 4:18:00
2. B. MOLLEMA NIZ +0:40
3. S. CASAR FRA 0:50
4. J. EL FARES FRA isti
5. S. CHAVANEL FRA čas
6. D. FOFONOV KAZ 1:10
7. M. PATERSKI POL isti
8. D. MURAVJEV KAZ čas
...
10. B. BOŽIČ SLO 2:20
17. F. SCHLECK LUKS 4:26
18. C. EVANS AVS vsi
19. S. SANCHEZ ŠPA isti
22. A. CONTADOR ŠPA
24. A. SCHLECK LUKS čas
28. T. VOECKLER FRA 4:53
62. K. KOREN SLO 12:36
152. G. BOLE SLO 14:15
                                     
SKUPNI VRSTNI RED PO 17. ETAPI
1. T. VOECKLER FRA 73:23:49 2. C. EVANS AVS +1:18 3. F. SCHLECK LUKS 1:22 4. A. SCHLECK LUKS 2:36 5. S. SANCHEZ ŠPA 2:59 6. A. CONTADOR ŠPA 3:15 7. D. CUNEGO ITA 3:34 8. I. BASSO ITA 3:49 9. T. DANIELSON ZDA 6:04 10. R. URAN KOL 7:36 11. J.-C. PERAUD FRA 7:53 12. K. DE WEERT BEL 8:07 ... 92. K. KOREN SLO 1:43:01 126. B. BOŽIČ SLO 2:10:56 128. G. BOLE SLO 2:11:34
   
   
R. K., M. L.
Kolesarji
Kolesarji
Ekipa Leoparda
Thomas Voeckler
Edvald Boasson Hagen
Thomas Voeckler
Thomas Voeckler
Thomas Voeckler
Prijavi napako
Komentarji
rokers
# 21.07.2011 ob 09:58
naj še jaz povem svoje: glede dopinga ne bi debatiral, sem že večkrat povedal mnenje: Contador je bil 100x preverjen in bil vedno čist, le 1x so mu dobili nekaj drugače nezaznanega..ok ma ne bi o tem, je Joshau lepo povedal...
Rad bi povedal nekaj drugega: zanimivo koliko komentarjev je bilo na giru, kakšni so Italijani ko so Contija na Zoncolanu izžvižgali..kakšni so italijani pa to...No naj povem noben ni žvižgal Contiju zaradi dopinga (ne kot so to sramotno počeli francozi en dan pred začetkom TDFja), ampak zaradi tega ker naj bi bil Conti en glavnih pobudnikov, da niso naredili spusta iz Crostisa, ki je bil mimogrede odlično zavarovan. Včeraj pa Conti napada ne 100x bolj nevarnem klancu in se nič ne pritožuje..čudno?? Conti je bil na giru v super formi in je z lahkoto zmagoval, le v dolino je imel tekmeca in to je bil Nibali, ki bi ga lahko tisti dan fajn nascal v spustu. Torej če moram priznat, da je Conti superioren kolesar, pa ga moram tu malo okrcat: zdaj ko zaostaja mu ni bil nevaren spust???Še vedno mi je žal da ni bilo Crostisa na giru, za katerega so se prireditelji res potrudili..

Ok še glede toura...mislim, da če bodo čakali da Galibiera zna Voeckler (in Evans) zdrćat do vrha. Mislim, da ima več ekip naredit res hudo dirko, da koga znebijo: Leopard mora napadat, da se znebi Evansa, Basso lahko naredi svoj tur pozitiven, le če se znebi nekaj tekmecev že pred zadnjim vzponom, Conti pa zagotovo ne sme pripeljat evansa do cilja...Možna je naveza Conti, Basso in Sanchez..Basso se mi zdi da ob konstantnem hitrem ritmu je edini možen držat Contija, če pa bodo prišli skupaj do zadnjega vzpona je možno da pride več tekmecev v pol minute....predvidevam zelo hiter tempo na Agnello (škoda da je to 1 klanec...tour naj se zgleduje po giru-če bi bil ta zadnji bi res vidli borbo), ali bo narekoval ritem Liquias ali Leopard, potem pa forsing Contija in Saxoja...Če bo šlo na gas mislim da Voeckler nima šans in tudi Evans ne bo zdržal...no bomo videli..Hvala bogu, da se je vrnil Conti, brez njega ni bilo spektakla.....saj če pogledamo so vse razlike med najboljšimi nastalae zaradi padcev, spustov in ekipnega kronometra...
fruc
# 21.07.2011 ob 09:02
Uživam ob prenosih letošnjega toura ter dogajanju v samem 'peletonu' . Me pa zelo veseli, da RTV končno posveča zasluženo pozornost temu spektaklu tako kot se spodobi!
The Stig
# 21.07.2011 ob 08:32
treba je ukinit to farso, ki jo nekateri celo uvrščajo med športe...

ali mi lahko nekdo našteje samo tri kolesarje, ki niso popolnoma nafiksani?

ne? se mi je zdelo...
Rome2
# 21.07.2011 ob 00:32
Enostavno vas ne razumem! Če je človek obtožen jemanja poživil in če ni pravnomočno dokazano na sodišču, je enak vsakemu drugemu kolesarju( ljudje enostavno takoj človeka obtožimo).
klemy
# 21.07.2011 ob 00:23
Pa pustite da doping zdaj dejstvo je da je bilo Contadorju dovoljeno nastopati na Touru in to tudi počne. Še več očitno je edini, ki je in bo lahko naredil dirko res spektakularno. Sej bo po Touru do zaslišanja dovolj časa za diskusije, do takrat pa uživajte u spektaklu ki nas čaka v naslednjih treh dneh
lwzr
# 21.07.2011 ob 00:20
zmotil sem se.
tukaj pa si malce preberite. http://www.times.si/slovenija/kolesarski-skandal-contador-dopingiran-odgovor-uci--c691f0c4a9-ab1fdbcfcf.html
lwzr
# 21.07.2011 ob 00:14
@boomslang, ampak bilo je rečeno, da je razne strokovnjake zmotilo ravno to. takšna količina. ker če bi zaužil meso v katerem je bil kelnbuterol, bi morala biti količina kelnbuterola v krvi višja. bile so razne razprave o tem.
lwzr
# 20.07.2011 ob 23:56
zame je contador daleč najbolj sporen kolesar na letošnjem touru. organizatorji bi mu mogli prepovedat nastop. večina strokovnjakov je podprla dokaze, zvlekli so ga odvetniki. na drugi strani strokovnjaki dokažejo, da je valjavec nedolžen, pa dobi 2 leti kazni. to se mi ne zdi pravično. pa ne mi sedaj, saj so vsi dopingirani. dokazi obstajajo. valjavca so obsodili zaradi nepravilnosti v t.i biološkem potnem listu, za katerega strokovnjaki trdijo, da je poln napak. contadorja pa so ulovili na dirki po franciji! do lanskega toura sem ga občudoval, od takrat naprej pa preziram.

da ne bi samo o tem. danes je schlecka izvlekel tudi evans, saj je poganjal kot nor, da bi ulovil conadorja. kljub temu mislim, da so na klancih tako contador kot brata schleck boljši od evansa. evans bo moral paziti, da ne zaostane preveč. potem bo imel šanse v soboto na kronometru. voeckler je odličen kolesar, kar je tudi dokazal. vendar mislim, da bo šlo jutri in v petek precej bolj na nož kot te dni. vprašanje je le, če bo zdržal napade contadorja, bratov schlek, evansa pa tudi sancheza. tempo bo jutri kar oster. verjetno bo klasika. pobegi. ''konjenica'' pa bo začela sredi drugega vzpona vleči na polno, na zadnjem vzponu jih bodo polovili, nato pa bo začelo pokati :D. na rtv začnejo prenos ob 15h, kot sem razumel bodo kolesarji takrat na poti proti drugemu vzponu. na eurosport pa prenos že ob 13.15
nocik
# 20.07.2011 ob 23:07
Verjetno je mislil na časovno obdobje po Armstrongu.
nogav1ca
# 20.07.2011 ob 22:56
Kam pa uvrscas Merckxa?
MIRNČAN
# 20.07.2011 ob 22:49
Contador je za mene sporen zaradi sodelovanje s Fuentesom. Pač tega madeža na bo izbrisal. Še vedno pa je fenomenalen kolesar. Najboljši po Armstronu. Absolutno.
slavkodobrina
# 20.07.2011 ob 22:41
Komaj čakam jutrišnjo etapo pa seveda tudi pojutrišnjo in sobotni kronometer,ko bomo dobili vse odgovore kdo bo letošnji zmagovalec Toura.Sam mislim,da se bodo jutri glavni favoriti skupaj pripeljali do nekje zadnjih 10 ali 8km pred ciljem oz. do Col du Lautareta od tam naprej proti Galibieru pa je tudi precej bolj strmo in tam pričakujem,da se bo začela delati prava selekcija in v zadnjih 5km bosta pomoje ostala le še Andy in Alberto.Evans mislim,da bo odpadel vendar jutri kaj več kot 1min. ne bo izgubil.Večjo razliko sam pričakujem na Alpe-d Huez !
No bomo videli upam na čim več akcije zaradi mene že na Col Agnel...
Vamos El Pistolero
ltkroznik
# 20.07.2011 ob 22:32
Kaj se vsi pritožujete kje se vozijo, saj fantje dobro vedo v kaj se spuščajo še preden se začne Tour, če se pa ne upajo spuščat po takih klancih naj gredo pa s triciklom. Tako kot bi šej jaz po vsej verjetnosti, hahaha.

V vsakem športu so tveganja in to moraš sprejet, če hočeš da si dober.
bsr
# 20.07.2011 ob 22:30
Prebiram neko zadevo in si ne morem kaj, da vam ne posredujem naslednjih podatkov:
"WADA ocenjuje,da s sedanjim programom anti-dopinških kontrol ujamejo od 1,5 – 2% športnikov,ki se poslužujejo dopinga ! Do leta 2020 naj bi odkrili do 10% dopingirancev."
Da nebi v bodoče preveč debatirali kako je s tem.
nogav1ca
# 20.07.2011 ob 22:28
ni mogoce neposredno s testi dokazati*
nogav1ca
# 20.07.2011 ob 22:23
boomslang: sem se sedaj malo bolj pozanimal in avtotransfuzije ni mogoce dokazati. Le transfuzijo krvi druge osebe.

Wikipedia
WADA, potem pa kliknes na "Which forms of blood transfusion can be detected?"
klemy
# 20.07.2011 ob 22:10
Sej pomojem je Contador tudi tistim dvomilcem ki niso verjeli v njegovo nedolžnost le to dokazal že s svojo vožnjo na Giro. tam je bil res izjemen celo dirko pa siigurno je imel ogromno doping kontrol in na nobeni ni padel, tako da vsaj zame je to en velik dokaz njegovo nedolžnosi
conse39
# 20.07.2011 ob 21:58
mislim, da sta Cadel in Alberto na kronometru relativno izenačena...če bo Contador odpeljal kot pred 2. leti mu lahko da več kot minuto, če pa tako kot lani pa bo obratno ;)
boomslang
# 20.07.2011 ob 21:56
hehe, nogavica... z besedico "z lahkoto" sem samo malo poeticno hotel povedat, da autotransfuzija ni nek nedokazljiv postopek in je to ze dolgo precej rutinska zadeva... Tisto bistveno, ki je tu, pa je, da ni nikjer uradnega zaznamka, da naj bi to autotransfuzije tudi prislo pri Contadorju....
nogav1ca
# 20.07.2011 ob 21:47
boomslang, da je mogoce avtotransfuzijo z lahkoto dokazati na doping testu pa nisem preprican. Da se jo dokazat na dolgi rok, kjer se gleda nihanje krvnih vrednosti.
boomslang
# 20.07.2011 ob 21:40
Evo, pa da res koncamo tole s Contijem, ker res nima smisla.... Edina moznost, ki se preostana, kot je nekdo ze prej napisal je, avtotransfuzija krvi... Se pravi transfuzija z lastnko krvjo, ki je bila odvzeta v preteklosti in ta naj bi vsebovala Clenbuterol.... Kar pa seveda zopet ne drzi vode... Autotransfuzijo se da z lahkoto dokazat na doping testu, o cemer pa porocilo UCI ne govori nikjer... Ne samo to... Ce bi bil to slucaj bi moral UCI topogledno podati uradno izjavo... O tej pa ni nikjer ne bu ne mu...p.s.... Clenbuterol predvsem uporabljajo BB za ohranjanje misicne mase v fazi cuttinga in zmanjsevanje mastnega tkiva...Uporablja pa se zelooooooo malo tudi pri hardcore bilderjih , ker ima lahko strahotne stranske ucinke....
bsr
# 20.07.2011 ob 21:37
JoshauBoy
Okoli Evansa in njegovih možnosti , če bi danes bila sobota, sva enakega mnenja. V čudež Voecklerja ne verjamem, ker sem ga zadnjič poslušal in si predvsem sam ni dajal možnosti, še današnje napaki pri spustu,....Torej, če ostane Evansova prednost do sobote približno enaka mu lahko končno rata.
joy
# 20.07.2011 ob 21:37
Contadorju se po moje ne bo izšlo za končno zmago. V prvem tednu je naredil prevelik zaostanek.
bsr
# 20.07.2011 ob 21:27
boomslang

Se strinjam s tabo. Sam ne poznam vseh teh podrobnosti. Se pa čudim, da strokovnjaki ne vedo, da jo to dejansko možno z uživanjem takšnega mesa in se ne gredo »preganjanja čarovnic«. Iz prebranega vem, da so prepovedane snovi v mnogih izdelkih, ki jih navadni potrošniki uživamo in so v prosti prodaji od nekaterih zdravil (pozabil sem ime, nekdo je navedel katera njegova sestavina je na listi WADE), ki se dobijo celo brez recepta, raznih športnih napitkov....navedel si tudi v mesu itd. Vsega tega se športniki, ki so podvrženi doping kontroli izogibajo, da nebi po nedolžnem padli v to.
boomslang
# 20.07.2011 ob 21:26
Ceprav , jaz se vedno ne bi odpisal Sancheza.... Vedno je zraven in vedno izgleda mocan, kot "konj"... Razen seveda ce ni v ozadju, kaksen dogovor med njim in Contadorjem...
klemy
# 20.07.2011 ob 21:10
Contador rabi za kronometer kakih 30 sekund pa ma dost. Dejte si mal pogledat rezultate kronometrov v zadnjih letih (razen tisti od lani ko je veter precej nagajal zadnjim tekmovalcem). Contador je v pravi formi zmožen kronometer tudi dobiti.
boomslang
# 20.07.2011 ob 21:02
Naj bo tole zadnjic, kot pisem o dopingu, ker ce pogledamo vse razseznosti le tega, nima vec smisla spremljat vrhunski sport per se.... Jaz sem preprican , da bo Contador oproscen, predvsem zato, ker je njegovo pojasnilo edino logicno in realno... Na testu so pri njem nasli 50 pi(c)kogramov na mml krvi kelnbuterola, kar pomeni po vsakem resnem biokemicnem izracunu, da je Contador zauzil cca 540 nanogramov clenbuterola.... Kar je manj, kot 1/40 ina terapevtske doze...( 20 - 80 mikrogramov )... To pa je kolicina, ki jo vsak z lahkoto zauzije s kontaminiranim mesom... Sicer je uporaba klenbuterola v EU prepovedana, pa vseeno vemo, da vecina pridelovalcev skropi krmo goveje zivine s klenbuterolom, da o uvozenem mesu niti ne govorimo...
nocik
# 20.07.2011 ob 21:02
Evans bo zgubil v naslednjih dveh etapah, to bi šel stavit. In glede na profil obeh se da hitro zgubit minute.
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 21:01
No na koncu sva se le sporazumela, seveda veš več o kolesarstvu.
:)
sploh ni point kdo ve več, kdo manj. Vsak lahko komentira, kar je kul. Jaz sem samo pristaš tega, da se zadevo vsaj malo preveri, preden se napiše kaj napačnega v komentar. Ker nekdo napiše nekaj napačnega v komentar, pol se pa to mnenje ponavadi začne hitro množit ;).

To je seveda mišljeno o stavreh, ki so dejstva. Druga je pa pesem glede mnenj - tu pa ni nič narobe, če se ta pišejo brez preverjanja. Sem spada tudi tvoj slednji post in ga spoštujem, sam pa svojega pogleda ne bom razkril haha, se je pa moj pogled v zadnjih letih precej spremenil.

Glede Evansa in Contija je pa nemogoče reči kdo je boljši v kronometru, ker sta oba izvrstna. Vsak lahko drugega prehiti - odvisno kdo je takrat v boljši formi. Moje mnenje je, da se bo Contador otresel Evansa pred kronometrom in zmagal Tour. Če bi bila ju3 sobota in zaostanki takšni kot so, bi seveda Evans zmagal Tour, razen če ne bi Voecklerju še enkrat naredil čudeža.
MIRNČAN
# 20.07.2011 ob 20:58
JSt glih zaradi dolžine kronometra pravim da je Evans eden glavnih za zmago. Dlje kot je več pridobiš.:D
bsr
# 20.07.2011 ob 20:57
Poglej si profil 20. etape, ki ni ravno ravnina (dva vzpona po okoli 200 m) in 42,5 km.
MIRNČAN
# 20.07.2011 ob 20:53
Po ravnini je Evans po mojem velik boljši od Contadorja. Vsaj minuto.
nocik
# 20.07.2011 ob 20:51
Ne pravim da mora Contador napasti, ampak dejstvo je da bo napadel. Kdo drug pa bo? Šleka se bosta rajši 3/4 etape gledala in nato "napadla", da bi pridobila par metrov. Contador se mora otresti Evansa in Šleka (za Frankom je cca 2 minuti) in bo zato napadel in dvomim, da bo čakal na zadnji vzpon.
bsr
# 20.07.2011 ob 20:49
JoshuauBoy
No na koncu sva se le sporazumela, seveda veš več o kolesarstvu. Ne vem ali si bral moj kometar z dne16. julij 2011, kjer sem se v odgovor nekomu razpisal:
"Ne verjamem v vrhunski šport brez dopinga, ki pa je tako kot kriminal vedno korak pred zakonom. Res je tudi, da so najboljši kolesarji, atleti in smučarji tekači najbolj kontrolirani in če jih niso konkrentno ulovili pač niso krivi. Nisem navijač Contija, toda dokazi proti njemu so vprašljivi (minimum minimuma). Se pa čez leta nekaj izve, tako npr. za atlete-svetovne rekorderje Lewis, Jonson in Bubko, ki so bili s strani pokojnega predsednika olimpijskega komiteja označeni kot »nedotakljivi«. Zaradi tega se nagibam k legalizaciji dopingov in bo bolj pregledno. Na tih način (ni dovoljeno se pa ne kontrolira) imajo to v ameriških moštvenih športih od ameriškega nogometa dalje....."
To je moje mnenje o dopingu. Posebej mi ne gredo v račun tiste kratke kazni, ki delajo športu, športnikom, navijačem, več škode kot koristi......
Ali je po tvojem mnenju trenutno Evanas boljši od Contija v ITT?
conse39
# 20.07.2011 ob 20:49
@nocik

tudi Col de Mans ni Albertov najljubši vzpon pa je vseeno pošteno napadel ;)
Možen je tudi že napad na Agnello, to bi bila etapa za zgodovino Toura...a jaz bi bil že zelo zadovoljen z napadom na Izoard in vse bolj verjamem, da bo Alberto poizkusil, če se bo počutil tako močnega kot zadnje dni...in če potem dobi še kakšno pomoč od ubežnikov v prvih kilometrih Galibiera lahko gre do cilja...
najbolj pa končno res pričakujem Andyja, tudi on nima več kaj čakat
MIRNČAN
# 20.07.2011 ob 20:47
No boste na koncu povedali če imam prav ali ne. Andy proti Evansu rabi dve minuti, Contador pa še več. Ne znam si predstavljat kje bosta to nabrala, edino če bo res kje v krizi Evans. Andy je svojo priložnost zapravil v pirinejih. Contador se je regeneriral in je v čedalje boljši formi. Boste jutr vidl o čem govorim.
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 20:45
Valjavcu so brisali rezultate med 19. aprilom (predvidevam da je bil takrat prvi sporni rezultat v biološkem potnem listu) in 30. septembrom (konec sezone). letnica je tu 2009, UCI mu je na prste stopla šele pred začetkom Gira 2010.
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 20:44
nogav1ca
vprašanje kak je s tem brisanjem rezultatov in kdaj začne teči kazen. Valjavcu so brisali rezultate med 19. aprilom (predvidevam da je bil takrat prvi sporni rezultat v biološkem potnem listu) in 30. septembrom (konec sezone). Kazen mu je pa začela teči 20. januarja 2011 (ko je bilo zaslišanje na CASu).

Po tej logiki Contador obdrži zmago iz letošnejga Gira in Toura (če zmaga), zgubi pa lansko zmago na Touru in na tekmovanja se lahko vrne šele avgusta 2013. Lahko je pa seveda tudi druga varijanta - kot si omenil, da mu začne kazen od odvzema spornega vzorca in ne od prvega zaslišanja, ampak v tem primeru izgubi vse po odvzemu vzorca. Najbolj verjetna je pa seveda tista, da bo oproščen, oz. bo kazen tako velika, da izgubi lanski Tour, kazen se bi mu pa iztekla do konca 2010.
boomslang
# 20.07.2011 ob 20:34
Pa ljudje bozji, dajte no malo kolesarske strategije uporabljat... Ko sem vceraj omenil, da je danes odlocilna etapa, sem imel predvsem v mislih, dejstvo, da Conti dobro ve, da je Andy slab v spustih in kronometru ( tempo po ravnem ), zato je danes tudi napadel.... Kot je tudi smesno, da nekateri razmisljate o tem, kdaj in kje bo jutri napadel Contador... Jutri MORA napasti Andy, ali pa morda kdo misli, da lahko obdrzi te tricetrt minutke prednosti v kronometru... Sicer rahlo navijam za Evansa, se pa bojim, da bo jutri odpadel...
nogav1ca
# 20.07.2011 ob 20:21
To, da so odvetniki Contadorja zavlekli primer v avgust je ugodno (kolikor se sploh da rect ugodno) za Contadorja tudi zato, ker ce bo obsojen in mu uspe izsilit, da kazen zacne veljati z datumom spornega vzorca ali pa recimo zacetkom tega leta, ima eno sezono dirkanja v dobrem. Tako bo namesto dveh let pocival le eno. Rezultate se pa logicno pobrise.
nocik
# 20.07.2011 ob 20:21
Ma dej no, zaradi česa že je Andy danes izgubil Tour. Edino pravilno, da ni šel brezglavo napadat, če jih jutri čaka super duper etapa s takimi špičaki, da bo vsakemu žal, če se je prejšnje dni preveč zaganjal.

Bolj bo zanimivo kje bo Contador jutri napadel. Galibier ni ravno njegov tip hriba, prej bi rekel, da bo probal na Izoardu ali pa na Agnelu (najtežja gora letošnjega Toura), ampak ta je precej daleč.
Galibier pa bi znal ustrezati kakemu Bassu, če bo imel v redu noge. Še zmeraj pa mislim, da bo boj med Andyem in Contadorjem.
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 20:20
Se mi pa pojavlja vprašanje zakaj so potem sploh začeli (odkrili so minimum od minimuma)
seveda to ni uradno, ampak UCI je zadevo že pometla pod preprogo, pa je potem nekdo iz laboratorija v Kolnu zašpecal zadevo enemu nemškemu novinarju in je stvar prišla v javnost.

in še bolj zakaj niso letos na pomlad še pred začetkom sezone postopka zaključili
Odgovor je enostaven - zato ker živimo v narobe svetu.
bsr
# 20.07.2011 ob 20:13
Tudi sam mislim, da bi ga glede na do sedaj znano morali oprostiti. Se mi pa pojavlja vprašanje zakaj so potem sploh začeli (odkrili so minimum od minimuma) in še bolj zakaj niso letos na pomlad še pred začetkom sezone postopka zaključili. Španci in CAS.
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 20:02
Po drugi strani pa tudi kaj bo pomenilo za kolesarstvo in boj proti dopingu, če bo spoznan za nedolžnega.

To kar so Contadorju našli, ni imelo povsem nobenga vpliva na njegove sposobnosti. Najbolj verjetni sta 2 teoriji - okužba z govedino ali pa, da je prejel krvno transfuzijo (v tem primeru se sklepa, da naj kri ne bi bila očiščena dopinga takrat, ko bi si kri prvotno vzel iz telesa). Če mu ne morejo dokazati, da je goljufal s krvno transfuzijo, ga enostavno morajo oprostiti. Ni druge logike.

(zdaj govorim malo na pamet, zgodba je taka kot je, številke verjetno niso čisto točne, ne da se mi jih zdaj preverjat) - 9 mehiških nogometaše je bilo pred dobrim mesecom pozitivnih na isto substanco kot Contador, potem, ko so jih nenapovedano testirali na pripravah. Njihov izgovor pa enak kot pri Contadorju. Pa še to, uradno so bili mislim da pozitivni 4je, ostalih 5 pa je kao melo premalo količino clenbuterola v urinu, zato so te rezultate hitro pometli pod preprogo. Čeprav, poudarjam, čeprav je teh 5 imelo več kot 50krat večjo količino omenjene snovi v urinu kot pa Contador.
conse39
# 20.07.2011 ob 19:55
si pa nisem mislu, da je Andy skorej tak "posranc" kot Ivan Basso...tista gesta na vrhu Pramartina res ni na nivoju šampiona
MIRNČAN
# 20.07.2011 ob 19:52
Danes lahko rečem da je Andy izgubil tour. Edini kandidati za zmago so ostali COntador, Evans in Sanchez. Nekako sem pričakoval danes napad Andy da bi proti Contadorju kaj pridobil. Potem pa je tukaj še Evans.
bsr
# 20.07.2011 ob 19:46
Joshua Boy
No tako detajlno za Valjavca nisem vedel. Mislim, da sva tako zašla. Vsaj zase vem.

Našel sem naslednje:
»Športno razsodišče v Lozani bo avgusta dokončno presodilo, ali je Contador dopinški grešnik ali ne. Kakšen razplet pričakuje Hvastija: "Težko rečem, vendar sem slišal govoriti ljudi, ki so dobro seznanjeni z njegovim primerom, češ da bodo Contadorja gotovo oprostili!«

Po moje bi bila bolj pametna najina debata kakšen »smisel« imata Toura in Giro, če bo Contador kriv. Po drugi strani pa tudi kaj bo pomenilo za kolesarstvo in boj proti dopingu, če bo spoznan za nedolžnega.
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 19:30
JBoy, kako misliš, je Andy pred spustom hotel zapreti dirko ? Sicer se je res ful oziral nazaj, sam spust pa definiral kot smrtno nevaren - a da bi vozili dol nekako "turistično" ?

proti Taaramae-ju je začel žugat, da si ta ne bi slučajno drznil hitro odpeljati spusta.
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 19:27
dragi bsr,

Valjavec je bil s strani nacionalne antidopiške komisije oproščen 29. julija 2010, kar je pomenilo, da lahko dirka. UCI se je na zadnji še možni dan pritožila na CAS. Valjavec je še lahko tekmoval. Tam je bil Valjavec zaslišan 20. januarja 2011. Valjavec je tudi še potem datumu lahko tekmoval. Valjavec je bil s strani CASa spoznan za krivega 21. aprila 2011. Po tem datumu ni smel več tekmovati.

upam, da znaš sešteti 1+1
Benito
# 20.07.2011 ob 19:18
Schleckov še ni za odpisat, Andy je včeraj zaostal, Contador je bil prejšnji teden slab, zame sta še zmeraj obadva favorita.
Glede na prikazano sedaj navijam za Evansa.
No, naj zmaga najboljši, samo ne na tak način, kot lansko leto Contador!
stanka
# 20.07.2011 ob 19:18
JBoy, kako misliš, je Andy pred spustom hotel zapreti dirko ? Sicer se je res ful oziral nazaj, sam spust pa definiral kot smrtno nevaren - a da bi vozili dol nekako "turistično" ?
klemy
# 20.07.2011 ob 19:18
vsaj pomoje se postopek začne s tem ko je nekdo obtožen torej v Contadorjevem primeru lani jeseni. Ampak konec koncev bo tako in tako najbrž oproščen in to sploh ni pomembno
bsr
# 20.07.2011 ob 19:13
Sicer ni pomebno, toda "Dokler se postopek ne začne, lahko dirka" govorijo tisti, ki bi naj vedeli kako to gre in ne po razsodbi CAS, kot si navedel ti.
miha90
# 20.07.2011 ob 19:08
na 10. sliki je šel še Hushovd porivat Voeckler-ja :)
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 19:01
seveda bo lahko nastopal, vse dokler ne bo znana odločitev bo lahko nastopal.
bsr
# 20.07.2011 ob 18:58
No z dnem zaslišanja se uradno začne postopek in ne bo smel več nastopat.
bsr
# 20.07.2011 ob 18:54
No končno sem našel članek na katerga sem se spomnil in ga komentiral in od petih dobil misuse. Torej ti vedo, da je zadeva drugačna, kot navaja Hvastja.
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 18:53
Contador je v postopku (odvisno kako definiraš to besedo), zaslišanje na CASu pa je predvideno med 1. in 3. avgustom.

Oprosti, če se počutiš, da sem te napadel :), ampak sem pričakoval od nekoga, ki tako pogosto komentira, da pozna kako zadeve stojijo. Če si se le čudno izrazil, pa naj bo tako :)
bsr
# 20.07.2011 ob 18:47
Pomembno je le: ali je Contador v postopku?
Za mnenje o tem smo vprašali Martina Hvastijo, ki je bil leta 2004 na podlagi lažnih dopinških obtožb izključen iz Dirke po Franciji. "Takrat sem bil le v postopku, vendar nisem smel nastopati na Touru. Čez dva meseca so me oprali krivde ... Contador je imel pozitiven dopinški test, toda španska kolesarska zveza ga je oprostila in dejansko ni v postopku, je pa pritožba na Mednarodnem športnem razsodišču. Dokler se postopek ne začne, lahko dirka. Gre za pravne interpretacije njegovega statusa, ne pa za vprašanje, ali je bil pozitiven ali ne. Pomembno je samo: ali je v postopku? Ima dobre odvetnike, ki so dosegli, da se bo postopek začel po Touru.
nocik
# 20.07.2011 ob 18:32
Jutri bo špasno. Na Galibieru naj bi padal sneg??
V petek pa še Huez.
bsr
# 20.07.2011 ob 18:31
JosuaBoy
No vidim, da je v protislovju, toda zaradi tega me nebi rabil tako napasti. Sem se nerodno izrazil, čeprav vem zakaj gre. Pa tudi proti Contadorju je neka pravna "finta", da še ni v Lozani v "pravem postopku".
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 18:22
bsr - to si oboje napisal in to je v protislovju.

Kolikor vem proti Valjavcu že teče postopek na sodišču, proti Contadorju pa še ne in zato lahko nastopa.


Tadej Valjavec po odločitev športnega razsodišča v Lozani ne sme nastopat.


Postopek proti Valjavcu se je že končal, postopek proti Contadorju pa še teče.
Tuemsi
# 20.07.2011 ob 18:09
Kot je že nekdo napisal, Andy je dober samo v klanec, vse ostalo pa pod povprečjem. Če nebi imel danes brata, Evansa in Cunega bi spet fasal minuto. Škoda za smolo Sancheza v prvih dveh etapah, drugače bi bil danes v rumenem, vseeno pa je treba računat nanj, čeprav dajem prednost Contadorju in Evansu, med ko si Schleck zasluži samo nagrado za jokanje. Imel sem ga za boljšega človeka toda očitno je, da zna samo kritizirati druge in jokati. Vsi ki govorite o Contadorju kot dopingerju pa, poglejte kaj je naredil na Giru za Tiralonga, ko ga je skoraj porival v cilj do zmage, kaj takega Andy nebi naredil niti za svojega brata.
bsr
# 20.07.2011 ob 18:08
JoshauBoy
Ne najdem na kaj me napeljuješ.
Vem pa, da je zadeva nekako takšna.Tadej Valjavec po odločitev športnega razsodišča v Lozani ne sme nastopat. Conador pa še ni v postopku v Lozani, ker je njegovi odvetniški mašineriji to uspelo zavleči. Nekako tako je nekje komentiral Hvastja i vključil tudi svoj primer.
cjed
# 20.07.2011 ob 18:02
sam eni pa res že pošteno najedate s tem dopingom. me zanima kakšen bo izgovor v primeru da contador dobi tour. pa ne navijam za nikogar razen naših.
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 17:57
preberi nazaj komentarje? preberi nazaj novice iz tega portala?
bsr
# 20.07.2011 ob 17:55
Joshau Boy
Pa ti povej.
bsr
# 20.07.2011 ob 17:53
Če bi že danes bil ITT bi bil najverjetnejši zmagovalec Toura Evans. Torej ne sme v naslednji dveh etapah preveč izgubiti, odpeljati ITT kot v najboljših časih (2007,2008), ko je bil že dvakrat drugi na Touru za Contadorjem.
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 17:48
bsr, no, pa še ena v vrsti brlijantnih od tebe lol
bsr
# 20.07.2011 ob 17:45
Kolikor vem proti Valjavcu že teče postopek na sodišču, proti Contadorju pa še ne in zato lahko nastopa.
lili_noey
# 20.07.2011 ob 17:44
Najprej čestitke zmagovalcu, zelo lepa zmaga, še lepši nasmeh ... :D

Ko je napadu Contador na klancu, me je spet mal stisnal, ker Andy-ja ni blo zraven, ampak na srečo so bili tokrat pripravljeni in se ni zgodilo nič posebnega. Ko pa se je zopet odpelu AC na spustu skupaj s Sanchezom, sem pa začela razmišlat v smeri -> Kakorkoli obrneš je Contador eden najboljših kolesarjev na svetu. Dober je tako v klanec, na spustih in na kronometrih. Za mene ima on idealno postavo kolesarja, Andy je v primerjavi z njim kot manekenka lepe postave proti veliko preveč suhi. V tem primeru imam seveda velikooo rajši slednjo.

Sicer ne vem kako je uspelo skupinici priklučit, ker je še malo prej zgledal, da sta kar precej spredaj. Ampak še dobro, da so in da je jutri nov, dan ter nova priložnost za napad.

In prosim ne norčujte se, če se ne upa spustit. Lahk bi izpadu tak liček, ko Voeckler in še prej Hivert. :D -> http://media.tumblr.com/tumblr_lmw9zsuaB
y1qbj8jz.gif
conse39
# 20.07.2011 ob 17:17
za kar je Alberto danes reskiral na spustu pa četudi se mu ni izšlo...kapo dol!
Hagbard
# 20.07.2011 ob 17:14
Lol, Schlecka dolgočasna. In potem folk navija za Evansa, ki vedno samo sedi v ozadju z rameni na balanci..
boomslang
# 20.07.2011 ob 17:13
Kaj, ko bi pri vrhunskem sportu sploh nehali razpravljati o dopingu, ker nima smisla.... Dopingirajo se VSI, ce ne v tekmovalnem, pa v pripravljalnem obdobju... Plus, da je danes biokemija ze tako napredovala, da se prakticno ne da vec locit, kaj je legalno in kaj ni.... Kar pa se danasnje dirke tice, pa se je odvijala tako, kot sem povedal vceraj.... Pobeg je bil odlocilen. Se pac ni posrecil... Ce bi se, pa bi bil danes Tour za Contija ze dobljen.... O brezkrvnih bratih Schleck, pa skoda vsake besede...
Latex
# 20.07.2011 ob 17:12
@vslivnje
Valjavec bi do razsodbe lahko nastopal, vendar pa mu klub ni hotel dati pogodbe!
nocik
# 20.07.2011 ob 17:11
Šleka sta zanimivega, ker sta dva in se morata še med sabo gledat. Če pa bi bilo enemu ime Šlek, enemu pa ne vem Basso, se pa strinjam, da bi bila dolgočasna.
drop dead
# 20.07.2011 ob 17:11
Na 17. etapi s ciljem v Pinerolu je Thomas Voeckler, po velikih napakah na zadnjem spustu, izgubil še nekaj dragocenih sekund v boju z Albertom Contadorjem.
A drugi pa ne obstajajo
bsr
# 20.07.2011 ob 17:10
Bravo Hagen!!!
vslivnje
# 20.07.2011 ob 17:09
matnik, JoshauBoy
Se opravičujem, nisem vedel da je Valjavec lahko nastopal po tem, da je bil dopingiran. Jaz sem mislil, da Cantador lahko nastopa na tekmovanjih, Valjavec pa ni smel.
joy
# 20.07.2011 ob 17:09
Contador je dejansko dokazal (pustmo zdej doping, če se da), da je izjemen praktično v vseh prvinah, v klanec, spust in tudi kronometer. Šleka na drugi strani sta precej manj dinamična in zame osebno dolgočasna kolesarja gledano z vidika nevtralnega opazovalca.
urosh444
# 20.07.2011 ob 17:07
čeprav je mogoče tale spust oz ravninski del po spustu pokazal,da šleka sploh nista tako slaba na kronometer,bomo videli,koliko lahko tam cepljeni pridobi napram njima.
maestral
# 20.07.2011 ob 17:07
Voeckler's yard:)
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 17:07
vslivnje
kljub temu, da se je že 100krat razložilo, da je iz pravnega stališča situacija med Contadojem in Valjavcem povsem enaka, se še najdejo taki kot si ti in pišejo take komentarje. Če CAS spozna Contadorja za krivega, lahko izgubi lanski Tour, letošnji Giro in letošnji Tour (če ga zmaga). Tekmuje pa lahko do razsodbe CAS-a, kot je lahko Valjavec lahko tekmoval do razsodbe CASa. Razlika pa je v tem, da Contador zastopa barve Saxo Banka, Valjavec je pa tekmoval za turško ekipo, zato ti verjetno nisi slišal za njega.

Andy je pa hotel pred zadnjim spustom zapreti dirko, pa mu ni uspelo :)
slavkodobrina
# 20.07.2011 ob 17:06
Sreča danes za brata Schlek,da nista ostala sama ampak z Evanson in še nekaterimi,ker bi spet izgubila dodatnih 20sek.Sta pa Contador in Sanchez pokazala da sta prava kralja!Jutri in v petek pa pričakujem,da Evans ne bo več držal Contadorja!Pomoje bo edino Andy zmožen slediti Contadorju
kralj matjaž
# 20.07.2011 ob 17:05
To so norci.
matnik
# 20.07.2011 ob 17:04
kako nekateri kot ti vslivnje lahko tako komentirate novice ko očitno spremljate le tour in nič ostalega.....100x je bilo že rečeno da contador še ni imel zaslišanja in do takrat lahko nastopa na dirkah. prav tako je lahko vozil valjavec letos nekaj časa za turško ekipo manisaspor do zaslišanja oz obravnave kjer so ga spoznali za krivega in od takrat dalje ne nastopa.
meni tudi contador ni všeč ampak roko na srce-letos je bil sigurno veliko kontroliran in nikoli pozitiven pa se je na giru igral s tekmeci na touru pa bo podobno jutri in v petek
Bobr
# 20.07.2011 ob 17:03
Opasan spust tole...Contador je šel na polno, proti Evansu in Schlekoma se mu tveganje ni splačalo, je pa Voecklerja dvakrat "spravil" s ceste ko mu je skušal slediti. Hagen je pa faca...že včeraj tik pred zmago s pobegom, danes pa je vendarle zmagal :)
Chelsea HH
# 20.07.2011 ob 17:02
Pistoliero dokazuje da je profesor kolesarstva za brata Šmrkšmrk
joy
# 20.07.2011 ob 16:59
Šleka sta se zvlekla.
miha90
# 20.07.2011 ob 16:52
Tle ti pa doping nič ne pomaga, samo doza adrenalina in velik sreče
vslivnje
# 20.07.2011 ob 16:37
Schlecka sta me letos tako ali tako razočaralo s pasivno vožnjo, Contadorja pa ne maram, ker se mi že zdaj ne zdi pošteno, da je bil dopingiran in je obddržal zmago na Touru, pa je vseeno lahko nastopil na Touru in Giru. Naš Valjavec pa ni smel. To je korupcija. Ajde, Evans pa mi je kar simpatičen
vslivnje
# 20.07.2011 ob 16:37
Od vseh vodilnih bi najbolj privoščil zmago Voecklerju!
On je letos pokazal borbo v največjih, najtežjih etapah. Enkrat je napadel, s tem naredil vse. Pa še, kar me je najbolj presenetilo je to, da ko en kolesar napade(npr. kot včeraj Contador), Voeckler prvi odgovori na napad. In to cenim!
mikic007
# 20.07.2011 ob 15:55
Moram proznati rtvju, da je prenos izjemno zanimiv, dobro so pripravili. Vcasih sem se precej dolgocasil, zdaj pa skoraj nimam casa spremljat dirke :-). V glavnem, vcasih vam res ne rata, tokrat pa vse pohvale!
JoshauBoy
# 20.07.2011 ob 15:50
zdajle pa ga je naš statistik malo mimo pihnil ... lani je bil rekord po številu kako veliko kolesarjev je končalo Tour - 170 in ne kako malo. 2009 - 156, 2008 - 145, 2007 - 141, 2006 - 139, 2005 - 155 itd.
napo11
# 20.07.2011 ob 15:43
http://gaps.letour.fr/us.php
tule lahko tudi spremljate zaostanke in virtualno imate prikazan visinski presek proge.
zaenkrat se Bozic se vedno dobro drzi in upam, da tako ostane se naprej
friks
# 20.07.2011 ob 15:34
Naj kdo napiše, kako se kaj drži naš Božič in koliko jim še manjka do vrha?
Strojnik
# 20.07.2011 ob 15:18
PREDRAGA RTV!

Ali lahko Hvastjo date bolj naglas, ker govori zelo nerazločno oz. če ga opozorite na to, da govori bolj naglas?
Strojnik
# 20.07.2011 ob 15:12
Al pa ga dejte bolj naglas!!!!!!!!
Wortex16
# 20.07.2011 ob 14:32
Res je da sta Schlecka ža skoraj da v izgubljenem položaju....vendar me pa zanima ali je bil včeraj slab dan za Andya ali je forma prišla prehitro pa je ni izkoristil.....če je bil včeraj slab dan in je formo tamperal na alpe, potem me res zanima kaj lahko pokaže jutri, kjer bo moral napadati, še bolj pa me zanima kaj lahko naredi na Alpe d'Huez!!
Sicer navijam za Andya, vendar pa od ostalin najbolj privoščim Evansu čeprav mislim da bo začel popuščati jutri in v petek, tako da je kot kaže ponovno glavni kandidat Contador ki so ga nekateri po prvem tednu že odpisali!!!!
Nesmemo pozabiti na Sancheza ki bi danes lahko ponovno napadel saj je odličen spustaš, včeraj me je nekoliko razočaral saj mu je Evans ušel na spustu!!!!
Citroenar
# 20.07.2011 ob 14:24
Hahaha, friks. dobro razmišljaš.
Upam le, da so vsi ostali pravoslavci in bodo za Božičem tako zaostali 14 dni...
friks
# 20.07.2011 ob 14:19
Sicer pa se menda tekmovalci v glavnini dobro zavedajo, da ko bodo enkrat prišli do Božiča, Novo leto ne bo več daleč:)
retardedtvslo
# 20.07.2011 ob 14:15
Božič je na begu, da se pokaže sponzorjem. Na eurosportu hd je že prenos v živo živo. Ne samo tekst...
aleksandergreat
# 20.07.2011 ob 13:59
Šrinter že samo plezalec pa ne!
klemy
# 20.07.2011 ob 13:59
Boason Hagen je spet zraven, ki je tudi odličen šprinter. Ampak prej je treba pridt čez Sestriere in ostala vzpone
friks
# 20.07.2011 ob 13:56
Ko bi le ta ubežna skupina delovala dovolj složno. Vem, da je zdaj še mnogo prezgodaj, ampak najbrž je Božič najboljši šprinter med njimi?
aleksandergreat
# 20.07.2011 ob 13:54
@kolesar666a: fižol ha ha dobra za popizdit! Ni mi jasno zakaj je Božič med ubežniki, verjetno dela samomor! Vsaka mu čast, da ima velika jaja!
kolesar666a
# 20.07.2011 ob 13:50
ezat_anim
20. julij 2011 ob 13:29
Prijavi neprimerno vsebino
"al jebat ga, če si dober si dober"

al pa si na dopingu...tako kot contador definitivno je !


----------------

misliš, da ostali na fižol laufajo?
rush1
# 20.07.2011 ob 13:49
Po 60 km današnje etape si je skupina 14 ubežnikov privozila minuto in 30 sekund prednosti. Med ubežniki je tudi Borut Božič.
SamoR
# 20.07.2011 ob 13:47
Bojim se ponedeljka, ko ne bo več tura :-)
gpag
# 20.07.2011 ob 13:45
@ezat_anim:
a drugi pa niso našopani?
bro_die
# 20.07.2011 ob 13:44
Andy...kako luzersko je pa tole obnašanje na Touru 2011 :O Od tega, da sem bil tvoj fan, sedaj močno upam da Toura ne dobiš.
rok85
# 20.07.2011 ob 13:43
Voeckler danes ne bo čisto nič izgubil, mogoče bi znal na spustu še kaj pridobit. Me pa zanima koliko so snega spucal za jutrišno etapo.
aleksandergreat
# 20.07.2011 ob 13:42
@itschkovc: maš prav mal sem iz glave na pamet zdaj pa sem preveril, pomešal sem mislil sem Evans pa Frank schleck, drugače pa omaš prav. Sastrejeva zmag je bila res veličatna kako jih je dotolkel. Mogoče se še letos kaj podobnega zgodi zdaj v alpah?
rush1
# 20.07.2011 ob 13:39
Po mojem bo Voeckler obdržal rumeno majico danes. Včeraj smo lahko videli, da se zelo dobro in pogumno pelje v spustu in tudi če bo na Sestriere izgubil kaj časa, sem prepričan da lahko pride do konca in nadoknadi nekaj časa, ker minuta in 45 sekund le ni tako majhna prednost. Voeckler je dokazal, da ima srce in bo se zelo trgal za to rumeno majco. Evans pa po mojem tudi nebo danes toliko tvegal v spustu kot včeraj.
joplin
# 20.07.2011 ob 13:31
sej so že vsi povedali, toda Andy bi moral že v Pirenejih narediti ene par minut prednosti, formo za to očitno ima in poleg tega ne bo imel več takšne priložnosti dotolči Contadorja. naj tudi enkrat za vselej razjasni vlogo z bratom, ali naj vozi on zanj ali obratno. lani se je lepo videlo, kam ga pelje vožnja brez pogledovanja nazaj in taktiziranja
škoda da na tak način zapravlja svoj talent, letos je vlak žal že odpeljal, Evansu bo težko vzeti 4 minute, kolikor bi jih potreboval za brezkrbni kronometer
itschkovc
# 20.07.2011 ob 13:30
@aleksandergreat: 2008 Contadorja ni bilo na Touru zaradi prepovedi nastopanja, ki jo je imela Astana. Je pa res takrat msalenkost nepričakovano zmagal do takrat večni pomočnik Sastre z izjemno vožnjo na Alpe d'Huez.

Mislim pa da bo Vockler po današnji etapi še vedno rumen, na zadnjem vzponu ne bo kasiral toliko, Sestriere pa je predaleč od cilja.

Upam, da bo Cadel pokazal, kaj zmore. Bi bila dobrodošla še kakšna sekunda v primerjavi s Contijem.

Schleka pa verjetno, glede na videno včeraj, brez možnosti za zmago. Razen, če je bil včerajšnji dan izjema glede na celotno sliko do sedaj.
friks
# 20.07.2011 ob 13:29
Meni pa se zdijo tako tvegani spusti kljub vsemu nepotrebni. Saj je vse fino, dokler se nekdo fejst ne polomi. Takrat pa se navadno vsi strinjamo, da tega ni bilo treba.
ezat_anim
# 20.07.2011 ob 13:29
"al jebat ga, če si dober si dober"

al pa si na dopingu...tako kot contador definitivno je !
-jene-
# 20.07.2011 ob 13:27
prenos mogoče??
Urko
# 20.07.2011 ob 13:26
Evo ga Contadorja...mislim, da bo letos suvereno zmagal Tour, ker je, roko na srce, med vsemi najbolj popoln tekmovalec.

Pa mi načeloma ni najbolj všeč...al jebat ga, če si dober si dober.
aleksandergreat
# 20.07.2011 ob 13:23
Ja sem malo jezen na Schlecka, ker sta pupušila na celi črti. Mogla bi uničit oz. si prevozit prednost v Pirenejih. Zdaj pa sta malo v težavah, ker sem si mislil, da se je Contador sposoben vrniti!

Voeckler pa bo danes dokončno odpadel, ker njega pa res ne pričakujem, da bo zdržal dandanašnjo etapo!

Upam, da Evans malo bolj začini etapo in dobi rumeno majico, kar pa bilo zelo nevarno.

Ne smemo pozabiti Samuela SANCHEZa, ki se mizdi neverjetno močen. Na njega tudi ne smemo pozabiti. Sprašujem se če se bo zgodilo enako, kot tisto leto, ko smo vsi pričakovali spopad Schleka in Contadorja pa je zmagal tour Sastre. Ali je lahko Sanchez preseneti?
rdečinavijač
# 20.07.2011 ob 13:21
A bo prenos na MMC-ju?
EjaY
# 20.07.2011 ob 13:17
@dadinho10

Domnevam da obstajajo različni klanci ter ceste, kjer so spusti lahko bolj ali manj nevarni. Domnevam tudi, da je Andy ciljal ravno na to, da bi lahko organizatorji izbirali klance, ki imajo manj nevarne spuste.
.Ledeni
# 20.07.2011 ob 13:14
Danes se nam obeta zanimiva in razgbana etapa, a vecjih sprememb vseeno ne gre pricakovati. Jutrisnja in predvsem petkova etapa z vzponom na legendarni Alp d' Huez pa bosta dali odgovor na stevilna vprasanja. Ja, Tour je se vedno zelo odprt in lahko se zgodi marsikaj. Pricakujem pravo dramo. Veliko uzitkov vsem ob spremljanju kolesarstva.
*Miha*
# 20.07.2011 ob 13:14
Bravo dadinho!

Če nista sposobna zmagat Toura ni potrebno sedaj vse druge obtoževat, ker nisi zmogel v klanec vozit ko so konkurentje začeli napadat.
melanholik
# 20.07.2011 ob 13:13
dadinho,
PODPIS.
dadinho10
# 20.07.2011 ob 13:10
ja no andy, od njega sem pricakoval bolj spostljive izgovore zaradi zgubljenega toura....
spusti so sestavni del kolesarjenja, ce gres gor, moras tudi dol, ali kako misli da prevozis 5 klancev v eni etapi, da jih potem z avti odpeljejo dol???
hoteli smo tudi v pirinejih na klancih videti vec akcije, pa razen 3 pospeskov ki so trajali 25m nismo nic videli....jebat ga, zdaj je priloznost zamujena.....
vem da je nevarno, ampak padali so tudi na ravninskih etapah.....
Kazalo