Kolesarstvo

Poudarki

  • Garate zmagovalec vzpona na Mt. Ventoux
  • Contador odbil napade, na vrhu vse odločeno
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,6 od 21 glasov Ocenite to novico!
Andy Schleck in Alberto Contador
Alberto Contador (desno) je vseskozi dihal za vrat Andyju Schlecku. Foto: EPA
Alberto Contador
Contador je zmagoslavno dvignil roko. Drugo zmago na Touru (po letu 2007) mu lahko odvzame le še nepredstavljiva smola. Foto: EPA
Juan Manuel Garate
33-letni Juan Manuel Garate se je takole veselil prve etapne zmage na Touru. Član Rabobanka velja za gorskega specialista. Leta 2006 je bil najboljši hribolazec na Giru, sicer pa se lahko pohvali tudi z naslovom španskega cestnega prvaka (2005). Foto: EPA
Likanje
Združitev dela z razvedrilom: gospa si je med likanjem ogledala najboljše kolesarje na svetu. Foto: EPA
VIDEO
Pol milijona navijačev na...
VIDEO
Spektakel na Mont Ventoux...

Sorodne novice

Dodaj v

Garate novi junak Mont Ventouxa

Contador v kali zatrl napade A. Schlecka
25. julij 2009 ob 13:05,
zadnji poseg: 25. julij 2009 ob 19:09
Mont Ventoux - MMC RTV SLO

Španec Juan Manuel Garate je dobil zloglasno etapo na Mont Ventoux, ki ni premešala vrstnega reda na vrhu. Zmagovalec Toura bo skoraj zagotovo Alberto Contador.

Garate je bil del ubežne skupine 16 kolesarjev, ki je bežala od 3. kilometra 167 km dolge preizkušnje med Montelimarjem in Mont Ventouxom. Ob začetku vzpona na 1.919 m visoko 'plešasto goro' so potegnili Garate, Tony Martin in Francoz Christophe Ribon. Zadnji je kmalu odpadel, tako da sta do vrha nadaljevala sama Španec in Nemec. Na koncu je imel nekoliko več moči prvi.

Preberite si klepet z Martinom Hvastijo po koncu etape na Mt. Ventoux.

Contador pripravljen na vse izzive
Favoriti so medtem v ozadju pazili drug na drugega. Nekajkrat je z napadom poskušal Andy Schleck, a mu je rumena majica Alberto Contador vselej odgovoril. Mlajši izmed bratov Schleck je končal na 3. mestu, takoj za njim pa sta v cilj pripeljala Contador in Lance Armstrong, ki je na ta način ubranil skupno 3. mesto. Etapo je spremljala ogromna množica ljudi, po nekaterih ocenah naj bi jih bilo celo 400.000.

Španec priznal, da je trpel
"Edina stvar, ki sem jo moral storiti, je bila nadzorovati Andyja, kar mi je uspelo. Večkrat je poskušal z napadi, bil je zelo močan, a tudi jaz sem bil, čeprav ni bilo lahko. Precej sem trpel, predvsem v psihološkem smislu. Ponavljal sem si, da sem vsak meter bližje zmagi. Ta misel mi je dajala moči. Zadovoljen sem, da je Lanceu uspelo ubraniti skupno 3. mesto," veselja ni skrival 26-letni Contador. Dve leti mlajši Luksemburžan je športno priznal poraz: "Contador je bil nedvomno najmočnejši kolesar na Touru. Slabega dne ni imel. Poleg tega je velik gospod. V tokratni etapi je bil cilj ubraniti moje 2. mesto in na zmagovalni oder spraviti še Franka, a je bil Armstrong premočan."

Garateju so se sanje uresničile
Garate je po Giru in Vuelti dopolnil trojček etapnih zmag na največjih treh dirkah: "Nagrada za mojo borbenost je vendarle prišla. In to na legendarnem Mt. Ventouxu. Sanje so se mi uresničile."

Armstrong: Za starega prdca so stopničke uspeh
Ob 21,2 km dolgem vzponu na Mt. Ventoux se je zbralo neverjetnih pol milijona gledalcev, kar je presenetilo tudi Armstronga: "Nikoli še nisem videl toliko ljudi na Mt. Ventouxu. Vraga, videti je bilo, da je prišlo pol ZDA in vsa Francija." 37-letni Teksašan je bil sicer z izkupičkom na Touru zadovoljen: "Ne morem se pritoževati. Stopničke za starega prdca v konkurenci teh mladih fantov niso slab rezultat."

Tour se bo v nedeljo končal na Elizejskih poljanah, kjer gre pričakovati etapno slavje šprinterskih specialistov. 6. zmago letos bo naskakoval Britanec Mark Cavendish.

Montelimar-Mont Ventoux, 167 km:    
1. J. M. GARATE ŠPA 4:39:21
2. T. MARTIN NEM +0:03
3. A. SCHLECK LUKS 0:38
4. A. CONTADOR ŠPA 0:38
5. L. ARMSTRONG ZDA 0:41
6. F. SCHLECK LUKS 0:43
7. R. KREUZIGER ČEŠ 0:46
8. F. PELLIZOTTI ITA 0:56
9. V. NIBALI ITA 0:58
10. B. WIGGINS VB 1:03
11. J. VAN D. BROECK BEL 1:39
12. A. KLÖDEN NEM 1:42
...

102. S. ŠPILAK SLO 22:41


SKUPNI VRSTNI RED PO 20. ETAPI:

1. A. CONTADOR ŠPA 81:46:17
2. A. SCHLECK LUKS +4:11
3. L. ARMSTRONG ZDA 5:24
4. B. WIGGINS VB 6:01
5. F. SCHLECK LUKS 6:04
6. A. KLÖDEN NEM 6:42
7. V. NIBALI ITA 7:35
8. C. VANDE VELDE ZDA 12:04
9. R. KREUZIGER ČEŠ 14:16
10. C. LE MEVEL FRA 14:25
11. M. ASTARLOZA ŠPA 14:44
12. S. CASAR FRA 17:19
13. V. KARPEC RUS 18:34
14. R. NOCENTINI ITA 20:45
15. J. VAN DEN BRÖCK ŠPA 20:50
...
109. S. ŠPILAK SLO 2:52:24
S. J.
Prijavi napako
Komentarji
Hrodberht
# 26.07.2009 ob 13:08
Špilak ni specialist za vzpone, daleč od tega. Njegova specialnost so še vedno enodnevne klasike, čeprav se lahko izkaže tudi na vzponih, če le ima dober dan. Sicer pa se je Špilak na letošnjem Touru izkazal, imel je pač to smolo, da je bil vedno udeležen pobegih, obsojenih na propad.
nogav1ca
# 26.07.2009 ob 09:00
dzeko4: a veš ti, da so večino Lanceovih pomočnikov dobili, ko so zapustili US Postal(Discovery Channel)? Sicer pa s tem ne namigujem, da bi bil Lance dopingiran.
jur'
# 25.07.2009 ob 22:12
mi je blo pellizottija kr mal žal na konc, ker se je res izkazal z napadom, sam je kolesaru prot izjemno močnemu vetru in skor bi mu uspel, na konc ga je pa na mojo žalost zmanjkal.
MIRNČAN
# 25.07.2009 ob 22:01
čestitke contadorju za zmago,neverjetno je suveren. lance bi danes lahko peljal hitreje vendar ni hotel ker bi napadel svojega kapetana. izjemen tour je bil letos samo ekipa saxo banka je preveč izgubila na moštvenem kronmetru zato šleka nista mogla blizu. mislim da če andy malo izbolša kronometer potem bo drugo leto močan. sem pa mnenja da bi tadej tukaj bil zraven pravtako jani. me je pa malce razočaral špilak ker on je specialist za vzpone pa ni vedn pokazal tega vendar je pa še mlad
kordis
# 25.07.2009 ob 21:41
@DbB: Ja, ne bi mu bilo treba (teoretično), ampak je. Sploh nima veze ali je on pokrival napade Andyja, ker Armstrong ni ciljal na njega ampak je hotel samo obdržati 3. mesto s pokrivanjem napadov Francka in Wigginsa. Lancu ne bi prov nč škodilo če bi se AC in Andy odpeljala naprej. Gre se za to, da Contador ni pomagal Lancu, ampak je vozil naprej.
dzeko4
# 25.07.2009 ob 21:25
Mislim kolk mi greste že vsi k Lancea enačite z dopingom na k****. Saj sploh ne vem če veste kaj govorite in se pač ne morate sprijaznit s tem, da je pač dober....čist tipična škodoželjnost....metati polena pod noge in pljuvati brez kakršne koli osnove. Naj vam pač razširim obzorje, če vam ga mogoče še nihče ni: Lance je imel s tovrstnimi obtožbami v Franciji, kjer je treniral-živel-zmagoval venomer težave. Enostavno ga niso marali, ker je bil Američan - v Franciji, kjer se res vsi nosijo kot petelini američanov na sploh ne prebavljajo in vse kar je z njimi povezano. In ker je najlažje očrniti športnika na ta način so se ga tudi poslužili...znova in znova...šele eni četrti zmagi so ga nekako začeli sprejemati, ker mu pač niso mogli nič dokazati. Pa naj vam bo jasno, da to niso bili običajni dopinški testi, kot jih imajo ostalo tekmovalci...kontrolirali so ga 10x bolj...mu shranjevali vzorce urina in krvi, ter jih ponovno čekirali po več let nazaj...in vedno NULA!!!....mislim, sploh mi ni jasno kaj ste tolk glupi...Bruynela so ja že dobili s tem, da so bili njegovi tekmovalci dopingirani...a pa vam ne potegne, da bi potemtakem tudi Armstronga...ali mislite, da je imel on za njega en "special" koktejl poživil...ja itak..vas bom s tem futral, da me dobijo, Lancea bom pa z nečim drugim, da me ne bodo dobil!?!?!...Matr ste mone..
DnB
# 25.07.2009 ob 21:11
Kordis , Contadorju pokrivati napade Andija pač ni bilo treba. Nabrati si prednost 5 minut(kolikor bi Andi potreboval , da bi ga ujel v skupnem seštevku) na takem klancu pred kolesarjem takega kova kot je Alberto pač ni realno mogoče. Kvečjemu minuto ali 2 bi pridobil v kolikor ga Alberto pač nebi sledil.
tady13
# 25.07.2009 ob 21:07
Ne govorte nč čez Armstronga, bote drugo leto(če bo sploh potrebno, ker se mi zdi da bo brezhiben);)
kordis
# 25.07.2009 ob 20:52
@DnB: gledal sem isto dirko... Contador je ves čas pokrival napade Andy-ja, ker je pač moral in Andy ni imel veze z Lancom. Lepo se je videlo kako Andy ves čas gleda nazaj proti Francku, Contadorju je bilo kolikor sem jaz videl za Lance-a več ali manj vseeno.

Zakaj nista šla sama naprej? Gotovo ne zaradi tega, ker bi Contador hotel "čakati" Lance-a ali mu pomagati, ampak zaradi tega ker je Andy čakal. Seveda ne bo AC, ki je vodil v GC za 4 minute vlekel naprej in bežal?? Lepo je sedel za Andy-jem in branil njegove skoke.

Še enkrat, nimam prav nič proti AC! Še več, priznam da je bil letos fenomenalen in razen kakšnih dvakrat ko se je pokazal kanček ranljiv, odpeljal brez napake. Vožnja v klanec lahkotna, kronometer brezhiben... Ne bom pa priznal, da je danes pomagal Lancu. Zdi se mi, da je imel tudi svoje razloge, da mu je vseeno. Ampak to je druga zgodba, jaz po videnem mislim, da mu ni pomagal.
pinkobalinko
# 25.07.2009 ob 20:36
Pred kom pa naj bi Contador pomagal Lanceu braniti 3. mesto? Ne Franck ne Wiggins nista bila sposobna napasti danes.
DnB
# 25.07.2009 ob 20:28
Se strinjam Latex Andy Schleck je danes odpeljal fenomenalno. Kot amaterski kolesar dobro vem kaj pomeni že veter s hitrostjo 15 km/h v prsa po ravnini kaj pa šele na takem klancu in glede na to da je večino klanca vozil prvi je opravil ogromno delo. Sploh si ne morate predstavljati kakšno moč rabiš za kaj takega.
DnB
# 25.07.2009 ob 20:23
Kaj vi govorite folk Contador je danes 100% pomagal Lanceu, ne samo da mu je večinoma klanca delal 'windtunnel' tudi hitro je pokril tisti nevarni napad bratov Schleck nekje na sredini klanca.
DnB
# 25.07.2009 ob 20:19
Kordis jst nevem kero dirko si ti dons gledal ampak AC je danes pač šel Armstrongu popolnoma pred kolo in mu pomagal ubraniti 3. mesto. Če bi hotel pa bi z Andijem pobegnila tako Lancu kot Franku in jih pustila , da čisto sama obračunata. Vendar sta tako Andy kot Alberto danes šla na roko kolegoma oz. bratu.Svaka čast.
nogav1ca
# 25.07.2009 ob 20:03
BorutMaja: Armstrong je več časa prevozil pred Contadorjem kot obratno, predvsem, ko sta bila v zasledovalni skupini skupaj.

a res? Če vozita v zavetrju Andya, potem ni pomembno kdo je pred kom.
pinkobalinko
# 25.07.2009 ob 19:48
Ne vem, zakaj bi bil Lance ogrožen, če bi Contador napadel? Franck ni zmogel napada danes. Če bi ga, bi skočil takoj za Contadorjem, ko je ta pokril napad Andyja.
Danes je bila hudo naporna etapa. Vzpon na Ventoux je hud že sam po sebi, kaj šele na koncu takšne etape in ob koncu tritedenske dirke. Tudi Alberto je pošteno stiskal zobe od Chalet Reynarda proti vrhu.
Latex
# 25.07.2009 ob 19:40
@komar
A da si mogoče malo preveč zavzeto igral top spin pa nisi pomislil ane? No poglej si posnetek in boš videl da je Frank Schleck napadel malo večkrat kot le enkrat.
Precej burne odzive na moje pisanje pa pripisujem predvsem temu da razmišljam s svojo glavo in pač ne vrjamem vsemu kar mi Kovšca in podobni prodaja po TV-ju. Zato se z žaljivimi koentarji, kot so tudi tvoji ne obremenjujem preveč.
drawlord
# 25.07.2009 ob 19:40
Zgledal je, kot da Frank Šlek trashtalka Lanceu. :)

Ne, sj se hecam, mislm, da sta prijatelja.
Zeebro
# 25.07.2009 ob 18:16
Prav tako se pridružujem vsem čestitkam, top 10 kolesarjev je res pokazalo zakaj so tako visoko uvrščeni, posebni so vsak na svoj način, pa oba najboljša šprinterja (ki se še jutri borita), pa vse ekipe, ki se trudijo priti na sam vrh...

Za naslednje leto se napoveduje še bolj strnjen vrh (bo mo videli kaj bo v resnici). Še Rasmussen in Vinokurov, pa vsi ostali mladi, ki še dobivajo na izkušenosti, če omenim še Lance-a, ki bo verjetno močno treniral in imel ob sebi še kopico "sužnjev". In pa moja največja želja je, da bi bila udeleženca poleg Špilaka še Valjavec in Brajkovič. Takrat nam bo srce še bolj razbijalo ob pobegih naših tekmovalcev.
stanka
# 25.07.2009 ob 17:42
TDF pokazal realno sliko - AC naj.., takoj za njim mali Schleck (slabši kronomometer,TTT), LA prekaljeni ata-maček tretji, ostali so tam, kamor približno spadajo. Mislim, da je JB naročil AC-ju, naj se drži Andyja, LA-ju pa, naj se pazi Francka in Wigginsa, kar je logično - dobro uvrstitev se brani, napada se takrat, ko se proba še kaj profitirati (zato sta pač morala Schlecka napadati, v duetu ali solo, popravek sta želela oba). Me pa prav zanima, kaj za eno debato sta imela LA in Schleck, to bo najbrž ostalčo skrivnost.
koman
# 25.07.2009 ob 17:38
kaj tebi ni jasno
kloden je bil celotno dirko za lancom, po skupnem seštevku mislim, če bi napadel, ko so skupaj v skupini, bi še tisti dan letel iz ekipe. kot sem ti povedal, naj ti sovraštvo ne zamegli realne slike.
kloden je skoraj celotno dirko narekoval tempo za contadorja, tudi lance je bil takoj za njim, to pomeni še večje zaveterje za contija. astana je letos šla na prva tri mesta in ni važno kdo bi bil na teh mestih, tistemu bi se pomagalo

to da je contador pokrival frenkove napade, pa se samo lahko smejem, kdaj je frank sploh napadel, edino na začetku hriba, takrat je lance sam pokril napad, drugače je ves čas napadal andy, frank mu je samo sledil. če pa andy napade pa gre contador za njim, kar sem ti že povedal

in še nekaj, skoraj celotno dirko sem igral top spin in hkrati spremljal dirko, in še vedno boljše od tebe.

no, sorry za napad, samo že kar nekaj dni spremljam te komentarje in se nisem hotel udeležit debate. a pomoje si malo prepotenten in neboš nikoli sprejel poraza, zato boš imel vedno neko repliko,pač tak karakter si, kaj hočemo

se pa opravičujem za morebitne slovnične napake, sem bolj logik kot retorik :)

lp vsem in komaj čakam na drugo leto, menim da bo tour še bolj zanimiv, samo da se malo ekipe pomešajo
CharltonHeston
# 25.07.2009 ob 17:34
" Drugo leto pričakujem 8 zmago armstronga"
Malce preveč pričakuješ. Razen če bo imel (spet) superiorno ekipo ostalim (si že na moštvenem kronometru privozil 1 minuto prednosti) ter recimo Contador pristal v eni levi ekipi.
pussylover
# 25.07.2009 ob 17:31
Svaka čast Lancu.dobro se je držal in Contador me je pozitivno presenetil,ker mu je pomagal.
CharltonHeston
# 25.07.2009 ob 17:31
Prvič slišim, da bi rumena majica morala pomagati nekomu iz iste ekipe lol.

Mislim, da bi Contador danes spet lahko izvedel simultanko! Ampak jo pač ni. Ker bi bilo ogroženo tretje mesto Lance-a.
BorutMaja
# 25.07.2009 ob 17:29
Res dobra etapa. Drugo leto pričakujem 8 zmago armstronga. Mislil sem že letos, ampak sem vedel, da bo težka, saj se že nekaj mesečna odsotnost od velikih tekmovanj, dirk ipd že veliko pozna pri rezultatu in času.

Če bo Brajkovič v Armstrongovi ekipi drugo leto, bo armstrong imel dobrega pomočnika, predvsem v moštvenem kronometru in ob kakšnem majhnem klancu.

Armstrong je več časa prevozil pred Contadorjem kot obratno, predvsem, ko sta bila v zasledovalni skupini skupaj.
Pač vsak kolesar doživi celodnevno krizo ali pa samo parminutno in če kolesar vidi, da mu nekdo pomaga, mu da še voljo in hitro regeneracijo.
Da pa je Contador pomagal Armstrongu, pa je težko rečti, ker če sem dobro opazoval, ga Contador sploh ni gledal nazaj.

Vsaj sam to vem kako premagam krizo, ko sem v njej, ker ko se kdaj na kake vzpone peljem oz drikam, včasih opazim, da kar letim na velik (isti) vzpon, včasih pa ne gre nikamor, pa tudi če bi mi veter v hrbet pihal par deset kmh..
melanholik
# 25.07.2009 ob 17:24
čestitke contadorju in vsem ki so bili v zasledovalni skupini, zaslužijo si mesta na katerih so, kapo dol wigginsu in niballiju ( upam da sem prav napisal)

Nisi. Bo kar Nibali. Pa brez zamere ...
Latex
# 25.07.2009 ob 17:24
@komen
Klöden se je boril za tretje mesto tako kot Lance pa je moral narekovati tempo pa to ni edina etapa kjer je to počeu za Armstronga. Contador je na koncu pokrival tudi frenkove napade.
Nisem pa nič govoril o nenapadanju Armstronga. Cela finta tega je samo to da je pri takem vetru v prsa veliko lažje braniti rezultat kot pa ga delati. In ker je Armstrong branil pozicijo mu je to šlo izjemno na roke.
koman
# 25.07.2009 ob 17:15
glede vetra imaš prav, čeprav si to pomoje slišal od kovšce in zdaj tukaj pamet soliš, ob branju tvojih komentarjev vedno znova zasledim kak citat komentatorjev

contador je branil napade andya, kar je logično. pomoje se je andy odpovedal končni zmagi že na sredini hriba in je hotel pripeljati svojega brata do tretjega mesta. zato so sledili ti napadi. contador je pač moral reagirat na vsak napad kot lance, kar je čist logično.

lance in contador sta tokrat samo branila svoji mesti, zakaj bi potem napadala??

contador pomagal armstrongu, hmmm saj je, ne rečem, a to nibilo tako izrazito, da nebi mogel lance sam pokriti napada, kar je vedno

tudi bruyneel(mislim da sem prav napisal) je včeraj povedal, da contador mora najprej mislit na andy-a, in kot sekundarno pomagat lancu, kar je tudi čist logično, ker to je ekipni šport

in še nekaj
rekel si da je kloden narekoval tempo, saj je, a kakega, nič nimam proti klodnu, ker je letos dokazal da je najboljši pomagač v ekipi in velik športnik

tudi brata šlek :) si pomagata en drugemu

še enkrat ponovim
lance danes ni rabil ničesar dokazat, samo braniti je moral napade

latex, naj ti sovraštvo nad lancom ne zamegli realne slike

čestitke contadorju in vsem ki so bili v zasledovalni skupini, zaslužijo si mesta na katerih so, kapo dol wigginsu in niballiju ( upam da sem prav napisal)
ThEPaNdAIcE
# 25.07.2009 ob 17:13
Čestitke vsem, bal sm se, da lance danes ne bo zmogel pa je šel čisto solidno, seveda pa mu je izdatno pomagala ekipa...
Drugače pa vprašanje za vse: Bi Scleck ali pa Contador(čeprav si je pridobil kar precej mojih simpatij) bila sposobna biti na zmagovalnem odru, če se s kolesarstvom 3 leta ne bi profesionalno ukvarjala? Pa sta oba čez 10 let mlajša od Lancea....
rokec
# 25.07.2009 ob 17:05
@Latex; so morali na prejšnjih etapah priti pred po tvojem in še nekaterih drugih mnenjih, ateku Armstrongu. Armstrong je prekaljen maček in točno ve kaj mora storiti za obranitev mesta:)
ko je Frank napadel je pokril napad in to je bilo vse kar ga zanima...kje bo Frank.
Latex
# 25.07.2009 ob 17:03
@darej
Preveč poslušaš Kovšco. Andy je praktično pol klanca prevozil na veter. V cilju pa je pihal celo veter 70km/h v prsa in za moje oči je danes pokazal fantastično predstavo!
darej
# 25.07.2009 ob 17:00
Nad Andy-jem sem razočaran, ker je imel v nogah več dinamita kot pa ga je pokazal samo zato, drugače pa se je dobro peljal...
kreten=kreten
# 25.07.2009 ob 16:58
darej.......kako si lahko razočaran nad nekom ki je celoten vzpon vozil na čelu, kljub kontra vetru? pa kot si že sam napisal morda Frank ni mel dovolj moči......
Latex
# 25.07.2009 ob 16:58
@koman
Kot si videl je Contador kot vodilni v generalni pomagu Armstrongu, prav tako je tudi Klöden narekoval tempo Armstrongu pa je bil tudi on še v boju za tretje mesto. Dirkanje z vetrom 40km/h v prsa je nekaj povsem drugega kot v brezvetrju ali z vetrom v hrbet in obrne napade v samomorilske. Amstrongu je šel tale vetr zelo zelo na roke in je praktično cel klanec prevozil v zavetrju med tem ko sta Andy in Frank bila primorana poskusiti z že v naprej obsojenimi na propad napadi.
darej
# 25.07.2009 ob 16:53
Škoda da se je skupinica najboljših skupaj pripeljala na vrh, sem upal na kakšno razbijanje te skupine, ampak oba Schlecka nista bila sposobna skupaj pred vsemi na vrh, ker Frank danes ni imel več moči. Potihem sem upal, da bo Contador pripravil še kakšno simultanko za ostale v stilu Verbiera pa četudi ni bilo potrebe, ampak očitno je res pomagal Lanceu, kateremu pa vsaka čast za 3. mesto... Nad Schleckoma pa sem razočaran, ker en brez drugega očitno ne zdrži...
koman
# 25.07.2009 ob 16:48
latex, da posplošim to tvojo trditev
kaj se ti ne zdi, da bi potem morala glavnina prit skupaj v cilj, čeprav si v zaveterju, moraš držat tempo. tudi alberto je bil v zaveterju, zakaj le??

da ubraniš napade, temu pa se reče taktiziranje in še to
brez dobre ekipe nimaš pogoja zmagat tour, kar je dokazalo nekaj perspektivnih kolesarje, ki žal niso imeli ekipe
kordis
# 25.07.2009 ob 16:44
AC v intervjuju sedaj razlaga, da je poskušal slediti Andy-ju in gledal če lahko kaj pomaga Lancu... Vsaka čast Contadorju, ampak tole je pomoje mal iz trte zvito :)
Latex
# 25.07.2009 ob 16:44
Lancu se je pač sreča znova nasmehnila, kar je nekako v njegovem življenskem stilu :)
Drugače pa klanec ni odločal o ničemer vrednem več, je pa znova dokazal da Sta Alberto in Andy imeni, ki bosta naslednja leta med sabo obračunavala za prvo mesto na touru. Dedki pa se bjo skrivali v zavetrju in upali da jim pol ekipe pomaga do vidnejše uvrstitve.
zuti11
# 25.07.2009 ob 16:44
zadetek dej se ti mal umiri no; pač ne navija za Lancea; ni ga treba zdej napadat, ker za ene pač ni bog pa za to mi še nismo idioti.
kreten=kreten
# 25.07.2009 ob 16:43
zadetek.......zelo si pokazu svojo inteligenco z žaljenjem, taki kot si ti kvarite tole stran namenjeno ljubiteljem kolesarstva, ki uživamo v bojih kolesarjev za katere navijamo neglede na to kdo zmaga
zuti11
# 25.07.2009 ob 16:42
Ful dobra etapa; žal mi je za Martina; se mi je zdel, da je več on vleku v vzpon. Ne vem, ka je Andy dans mislu, vsaj do zmage bi lahka probu pridit, če je vidu, da mu Frank ne more sledit (mogoč mu bi lahka Riis kej povedu prek radia). Vsaka čast pa še 1x Wigginsu pa Nibaliju, ki sta največji presenečenji.

Komentiranje na letošnjem touru mi je zelo všeč, edin tam še bolj po ravnini sta vedno govorila, da v hrib najbolj vleče od Saxo banka Nicki Ornsen, v bistvu je to vedno Chris, razen tega pa nimam pripomb.
kordis
# 25.07.2009 ob 16:42
@THE MAN: kdaj točno pa je AC pomagal Lancu? Pomoje bi z veseljem gledal kako bi se sama z Andyjem vozila proti vrhu. Tudi ne pravim, da bi Lance kaj preveč pomagal AC če bi bilo obratno, ampak danes je Alberto mislil čisto na vse prej kot Lance-a.
gunslinger
# 25.07.2009 ob 16:41
THE MAN - ja neverjeten dosežek , ki ga lahko dosežeš samo z enormno dozo dopinga. Vendar je pač lance velika reklama za kolesartsvo.
koman
# 25.07.2009 ob 16:39
troletni pauzi
---THE MAN---
# 25.07.2009 ob 16:38
svaka čast armstrongu. 3 mesto po dvo-letni pavzi je neverjeten dosežek vreden spoštovanja. upam da je zdej zavezu usta vsem ki ste ga postavlal čist nekam na konc pa izven deseterice pa vse. se mi je pa dons tt contador prkupu bol ker je res pomagu lancu takrat ko je blo treba
koman
# 25.07.2009 ob 16:37
latex, bravo, vedno znova dokažeš svojo izjemno inteligenco
gunslinger, pojdi raje komentirat fuzbal, če nimaš pojma o kolesarstvu, lance danes ni imel kaj napadati, razen za 2 in 3 mesto. ste biseri eni
kreten=kreten
# 25.07.2009 ob 16:36
se strinjam če ne bi tolk pihal bi šlo bl na nož
Latex
# 25.07.2009 ob 16:35
Veter je precej pokavu show.
kreten=kreten
# 25.07.2009 ob 16:34
ufff.....
čestitke Andyu k je skor cel klanc vleku in probavu vsi ostali so samo branili položaje
gunslinger
# 25.07.2009 ob 16:21
armstrong pa ko neka pussy , se frenku za ritjo vleče
kreten=kreten
# 25.07.2009 ob 15:45
kaj je folka.....fak ej
BorutMaja
# 25.07.2009 ob 15:36
Dajmo Armstrong. Upam da bo uspel obdržati 3. mesto. Če pa bo dobil drugo, pa bo izjemen rezultat.
Stajerman
# 25.07.2009 ob 15:18
odlična komentatorja, BRAVO RTV
Mitcho1970
# 25.07.2009 ob 14:51
Letos so na RTV-ju zadeli z obema komentatorjema.Pravi užitek je gledati Tour in poslušati Tomaža in Martina. Čestitke
Latex
# 25.07.2009 ob 14:40
Armstrong višje od petega mesta žal ne more.
gunslinger
# 25.07.2009 ob 14:10
ajde frenk pokaži ateju kako se vozi
korenjak
# 25.07.2009 ob 14:03
Rad bi videl, da bi kateri od bratov Schleck ujel Contadorja in slavil na Touru. Ampak vem da je to nemogoče.
hockeymaster
# 25.07.2009 ob 13:50
epski danes je samo klanec, druzga ne bo nic
resist
# 25.07.2009 ob 13:46
110 .. ahaha .. Pa to te more na mestu ustavt :)
grd
# 25.07.2009 ob 13:41
sunki vetra so danes na vrhu že dosegali 110km/h, ne bo ravno primerno za kak epski napad, če se ne umiri
popravek
# 25.07.2009 ob 13:34
zato ker bi naj to bla najzanimivejša etapa. kraljevska etapa. mene je itak čudilo zakaj začenjajo komaj ob 15
filius
# 25.07.2009 ob 13:29
ja dons je od začetka :D
kreten=kreten
# 25.07.2009 ob 13:21
od 14 naprej na TVSLO2 z komentarjem Tomaža Kovšce in Martina Hvastije......mimgrede a kdo ve zakaj dns že od 14
johnb
# 25.07.2009 ob 13:21
fajn zamisel organizatorjev, da se odloča na predzadnji dan toura, z bojem mož na moža. Vse bo odvisno od tega ali bo Lance sledil Schleckoma, ko bodo napadli Contadorja. Upam, na dobro borbo.
GStuhec
# 25.07.2009 ob 13:17
Prenos?
kreten=kreten
# 25.07.2009 ob 13:11
komi čakam......ajde Andy in Franck
Kazalo