Kolesarstvo

Poudarki

  • Favoriti hranili moči za zadnjo pirenejsko etapo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 22 glasov Ocenite to novico!
Thor Hushovd
Thor Hushovd, ki je teden dni nosil rumeno majico, je z odlično taktiko dobil drugo pirenejsko etapo na letošnjem Touru. Foto: EPA
Thomas Voeckler
Thomas Voeckler je imel miren dan v rumeni majici. Hranil je moči za soboto, ko bodo favoriti znova napadli. Foto: EPA
Jeremy Roy
Jeremy Roy je bil na cilju na robu solz, malce boljše volje je bil na zmagovalnem odru, ko je oblekel pikčasto majico. Foto: EPA
Andres Klöden
Neverjetna smola za ekipo Radioshack se nadaljuje. Odstopil je še tretji kapetan na letošnjem Touru Andres Klöden. Foto: EPA
VIDEO
Svetovni prvak pokazal zobe
VIDEO
Šprinter Hushovd slavil v...

Dodaj v

Svetovni prvak Hushovd s surovo močjo ukanil oba Francoza

Odstopil tudi Andreas Klöden
15. julij 2011 ob 11:16,
zadnji poseg: 15. julij 2011 ob 17:19
Lurd - MMC RTV SLO

Druga pirenejska etapa na kolesarski Dirki po Franciji je bila pisana na kožo specialistom za pobege. Malce presenetljivo jo je dobil Thor Hushovd.

Vrhunec 152 kilometrov dolge 13. etape od Paua do Lurda je bil 16-kilometrski vzpon ekstra kategorije na Col d'Aubisque (1.709 m). Vrh so kolesarji dosegli 42 kilometrov pred ciljem, do Lurda pa je sledil večinoma spust.

Francozi ostajajo brez etapne zmage
Na vrhu Aubisqua je bil prvi Francoz Jeremy Roy, drugi je bil njegov rojak David Moncoutie, tretji pa Hushovd. Vse je že kazalo na zmago Roya, ki pa je v zadnjih desetih kilometrih popolnoma popustil, Moncutie je komaj sledil izjemnemu Hushovdu, menjati z njim ni želel. V zaključni ravnini je Norvežan z izjemnim ritmom opravil s Francozoma in postal prvi svetovni prvak po Oscarju Freireju leta 2002, ki je dobil etapo na Touru.

"To je moja največja zmaga na Touru, saj smo morali premagati Aubisque, kar prav gotovo ni moj teren. V zadnjih dneh sem bil zelo utrujen, saj sem v prvem tednu nosil rumeno majico, zato sem dajal vse od sebe. Na prvi pirenejski etapi sem hranil moči, zato sem imel danes znova zelo dobre noge," je bil vesel Hushovd.

Tudi pikčasta majica ni potolažila Roya
Roy je prišel v cilj popolnoma izčrpan, na tretjem mestu je zaostal 26 sekund, za nagrado pa je oblekel pikčasto majico. Zbral je 45 točk, junak četrtkove etape Samuel Sanchez pa na drugem mestu zaostaja pet točk. "Res je šlo za nekaj kilometrov, a to ni pomembno. Šteje samo etapna zmaga, zato čutim grenak priokus," je dejal Roy.

Miren dan za Voecklerja
V skupnem seštevku dirke ni prišlo do sprememb. Thomas Voeckler je prišel na cilj z glavnino na 17. mestu in ostal v rumenem. Pred Luksemburžanom Frankom Schleckom ima minuto in 49 sekund naskoka, tretji je Avstralec Cadel Evans z dobrima dvema minutama zaostanka.

Grega Bole (Lampre) je etapo končal na 14. mestu. Kristijan Koren (Liquigas) in Borut Božič (Vacansoleil) sta zaostala več kot 22 minut. Skupno je najbolje uvrščen Koren na 94. mestu, Bole je 121., Božič pa 142.

Odstopil tudi Klöden
Kmalu po začetku 13. etape je odstopil še en kolesar Radioshacka Andreas Klöden. Nemec je imel že dalj časa težave z bolečinami v hrbtu, v četrtek pa je še padel na spustu po enem izmed vzponov. Ekipa Radioshacka ima tako na Touru le še pet kolesarjev. Zaradi padcev so dirko že prej končali Jani Brajkovič, Chris Horner in Jaroslav Popovič.

V soboto šest vzponov
Favoriti so varčevali moči za veliki pirenejski finale v soboto, ko bodo morali opraviti kar s šestimi klanci, vključno s 15,8 kilometra dolgim ciljnim vzponom na Plateau de Beille. Povprečen naklon je 7,9-odstoten. Še zanimiv statističen podatek iz zgodovine: kolesar, ki se je prvi povzpel na Plateau de Beille, je na Touru vselej slavil.


13. etapa, Pau-Lourdes, 152 km:
1. T. HUSHOVD NOR 3:47:36 2. D. MONCOUTIE FRA +0:10 3. J. ROY FRA 0:26 4. L. BAK DAN 5:00 5. J. PINEAU FRA 5:02 6. E. B. HAGEN AVS 5:03 7. V. GUSEV RUS 5:08 8. A. PETACCHI ITA 5:16 9. M. TJALLINGII NIZ isti čas 10. P. GILBERT FRA 6:48 11. B. MOLLEMA NIZ 6:51 12. J. J. ROJAS ŠPA 7:37 ... 14. G. BOLE SLO isti 17. T. VOECKLER FRA čas
124. K. KOREN SLO 22:08
159. B. BOŽIČ SLO isti čas

Skupni vrstni red po 13. etapi:

1. T. VOECKLER FRA 55:49:57
2. F. SCHLECK LUKS +1:49
3. C. EVANS AVS 2:06
4. A. SCHLECK LUKS 2:17
5. I. BASSO ITA 3:16
6. D. CUNEGO ITA 3:22
7. A. CONTADOR ŠPA 4:00
8. S. SANCHEZ ŠPA 4:11
9. P. GILBERT BEL 4:35
10. T. DANIELSON ZDA 4:35
11. N. ROCHE IRS 4:57
12. K. DE WEERT BEL 5:07
...
94. K. KOREN SLO 1:08:48
121. G. BOLE SLO 1:25:09
142. B. BOŽIČ SLO 1:37:10
R. K., A. G.
Prijavi napako
Komentarji
problem43
# 16.07.2011 ob 12:26
a ne more?
jah, Armstrong je 2x zmagal Libere pa potem še Tour 2002 in 2003 pa tudi Indurain je to uspel narediti, pa mogoče še kdo ;) Tudi Contador lani bi, če bi Jani prej vedel da bo šel na Tour in ne bi že pred Libereju prišel v maximalno formo...

pa zanima me, kje sem te žalil?
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 11:36
problem jst dobr vem zakaj ga ni. KEr je pač odstopil. Hotel sem povedati da ponavadi zmagovalec LIBEREJA na touro ne more storiti veliko. Pa ne rabiš me žalit ker pač govorim svoje mnenje za katerega nisem nikoli trdil da je sveto in pravilno.
gogi114
# 16.07.2011 ob 11:24
Zakaj ne prenašate današnje etape??? Mislim, da bi nas večina športnih navdušencev raje spremljalo kolesarstvo kot pa odbojko.

lp
lwzr
# 16.07.2011 ob 10:32
upam, da bo vsaj na MMC prenos. če ne, je pa še vedno eurosport, ki jih trenutno boli k***c za odbojko, pa saj ni za verjet, takšna etapa, prenašajo pa odbojko. ne vem. lahko bi prenašači po tv kolesarstvo, na mmc pa odbojko, za tiste, ki so željni ogleda...
Hagbard
# 16.07.2011 ob 10:11
hahaha wtf...
Danes je na sporedu odbojka?!?!! Pa koga boli kurac za to odbojko?!? Pa to ne morš verjet, lol no
problem43
# 16.07.2011 ob 09:54
MIRNČAN pa daj 20x premisli predn pišeš, seveda ni WIGGINSA nikjer, če je pa odstopil

ne ne bsr sploh ni bilo realno pričakovati da bo kaj naredil na touru takrat. Praktično nemogoče. Sej vidiš da wiginsa ni nikjer. Ajde Evans mal preseneča sam vprašanje kako bo v Alpah.

wiggins je lepo okreva po operaciji ključnice in je že tudi na kolesu podobno kot Jani. Ne pa da ga ni, ker je bil v odlični formi na Dauphineju. Vsak dan si pameten tu gor, pišeš ogromno, komentiraš, pa vseeno napišeš takšne neumnosti.
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 09:29
Jst podcenjujem Evansa predvsem zato ker ima preveč kil da bi se lahko zelo dobro vozil v hrib. K bosta Andy pa Frank naredila tisti pravi napad bo ostal zadej. Lahko da se motim sam dvomim.
bsr
# 16.07.2011 ob 08:54
lwzr
Navijam za brata Schleck in po novem tudi Evansa, ki ga prej nisem dovolj poznal.
lwzr
# 16.07.2011 ob 00:14
veliko pripomoglo k temu to, da je moral ''furati'' armstronga na momente. pač imel je vlogo pomočnika, kar pomeni garati za druge, za kapetana. pričakovan padec forme, vleka armstornga --> fizična izčrpanost, na koncu mu je bilo vsega dovolj, visok zaostanek,...glede na njegov potencial, ki se ga upam da zaveda, in glede na to, da je prišel na tour kot pomočnik, mu ne gre zameriti, da je tudi psihično padel. postavi se v njegovo kožo. baje da je že hotu zapustit ekipo, vendar so ga prepričali, da bo odslej drugače. on je naš največji up za kakšne izjemne dosežke na največjih dirkah.

glede na trenutno situacijo pa: ne vem zakaj vsi evansa podcenjujete. gre za izvrstega kolesarja, ki bi se znal umešati v boj za končno zmago. včeraj me je presenetil frenk schleck, nekaj sta se z andyem pogovarjala, malce za tem je skočil. kljub temu, da je contador izvrsten kolesar, nekako letos ne verjamem v njega. voeckler verjetno nima šans, ko so favoriti 12 etapo odpeljali na ''lagano'', se je on komaj prijugal na cilj. ko bo šlo na polno, ga ne bo niti blizu. zame prvi favorit andy schleck :D
bsr
# 16.07.2011 ob 00:07
Če te zanima si poglej rezultate Toura 2007 in boš videl, da se je Evans povsod (Alpe, Pirineji) vozil z vsemi, mislim Contijem, Levijem. Za par minut jim je bežal le Rasmusen,ki je bi nekje v 16,17. etapi diskvalificiran s Toura. Evans je bil v TT drugi za Levijem, premagal Contija za skoraj 2 minuti in na koncu v CG za njim zaostal za 23 s. To nisem poznal do pred par dnevi in sedaj gledam ali lahko to ponovi.
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 23:50
ne ne bsr sploh ni bilo realno pričakovati da bo kaj naredil na touru takrat. Praktično nemogoče. Sej vidiš da wiginsa ni nikjer. Ajde Evans mal preseneča sam vprašanje kako bo v Alpah.
bsr
# 15.07.2011 ob 23:40
lwzr
v vsem se strinjam s tabo, razen v tem, da je bil slabši zaradi Armstronga. Za zadnji teden to ne velja, ampak je enostavno popustil fizično in po moje še bolj psihično.
lwzr
# 15.07.2011 ob 23:32
glede janija...jani je bil v najboljši formi lani na dirki dauphine libere, ki jo je tudi dobil. niti contador, ki pa takrat še ni bil v optimalni formi (razumljivo), mu ni mogel do živega. jani je letos tempiral formo za nekje sredi toura, ko se začnejo najtežje gorske etape. na žalost vemo, kaj se je zgodilo. jasno je, da če si v optimalni formi na dirki dauphine libere, do toura forma na žalost ne bo zdržala. tako, da kar se je lani zgodilo janiju je nekaj povsem razumljivega. pa tudi drugačno vlogo je imel, biti zmeraj ob armstrongu. kakšen pobeg ali kaj podobnega je lahko kar pozabil.
lwzr
# 15.07.2011 ob 23:19
TV Slovenija 2, sobota 16. jul. 2011
...
15:55 Odbojka: Slovenija:Španija - zaključni turnir Evropske lige, prenos iz Košic 1555
18:00 Kolesarstvo: Dirka Po Franciji - 14. etapa, posnetek 1800
...

jah ne vem no, spored pravi drugače
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 23:14
Jah sam Evans je bil lani poškodovan. Eno leto ga je pa Rasmusen uničil.
bsr
# 15.07.2011 ob 23:14
Tudi sam želim Janiju vse najboljše. Sedaj se mi je skozi našo debato posvetilo zakaj Janiju najbolj ne zaupam. To pomeni, da sem letos na Touru računal da bo nekje za prvih deset. Gledal sem ga na TT 2004, ko je postal SP. Potem pa na tisti Vuelti, ko je odpovedal v zadnjem tednu, lani na Touru, ko je bilo podobno, enkrat v dirki po Sloveniji na Vršič. Skratka takrat ko ni blestel, razen 2004.
go keith go
# 15.07.2011 ob 23:09
Ja, Evansu mislim, da še tudi nikoli ni uspelo celih treh tednov odpeljati brez vsaj enega precej oz. zelo slabega dne, ko je izgubil kar nekaj minut. Kar pa ne pomeni, da to letos ni možno :). Imam občutek (možno, da sem seveda oz. bom že jutri v popolni zmoti), da ko bo Andy resno napadel letos v hribih, da bo najmočnejši.
go keith go
# 15.07.2011 ob 23:04
Ja, to je malo relativno kaj so najboljša leta in odvisno od posameznika. Ulrich je bil že zelo mlad v "najboljših letih". Janiju itak ne ostane drugega kot, da gleda naprej (kar zgleda, da tudi dela) in pač poskuša na naslednji dirki. Zdaj je že v zrelih tekmovalnih letih in tudi nekaj izkušenj že ima. Upam, da mu bo uspelo tudi na 3 tedenskih dirkah.
bsr
# 15.07.2011 ob 23:02
Leta 2007 je Evans premgal Contija v TT za okoli 2 minuti in bil na koncu drugi za 20a li 30s. Ne vem ali je še tako dober v TT? Če je,bo zelo zanimivo. Tudi proti Schleckom, Contiju,....Seveda, če se bo klancih vozil kot 2007 s Contijem-ne preveč zaostal ali skoraj nič.
go keith go
# 15.07.2011 ob 22:58
Ja, saj to je po moje glavni problem, da bo enkrat moral dokazati, da lahko vrhunsko odpelje vse 3 tedne oz., da lahko formo v 3. tednu stopnjuje do takrat pa ostane z najboljšimi.
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 22:56
Ja sej se strinjam. Mogu se bo dokazat in ko se enkrat bo potem mu ne bo težko. Je pa zanimivo da nekateri veliki kolesarji dejansko vedo česa je sposoben in kako dober je. Moramo pa se tut zavedat da so 30 v kolesarstvo optimalna leta Jani je še na začetku. Na Vuelti je bil takrat še zelo mlad.
Mogoče bi mu bolj ustrezala funkcija proste roke. Bolj sproščen brez dodatnih bremen. Se je pa tut lepo videlo da je Kristjan KOren kr lep potencial. Brez težav se je v klanec vozil potem pa razumljivo popustil. Po mojem zato ker pač ni bilo smisla. Je tudi odličen kronometrist kar je lahko bi rekel kr specialiteta tele generacije Slovencev. Težko vidiš tako lahkega kolesarja pa tako dobrega kronometrista.
bsr
# 15.07.2011 ob 22:55
go keith go
Podobno je bilo z Janijem lani na Touru v zadnjem tednu.
go keith go
# 15.07.2011 ob 22:55
Ja, letos je Alberto tudi po moje najbolj ranljiv do sedaj (padci, Giro, slabša pripravljenost, dopinške obtožbe...). Jaz bi se odločil za Andyja...ampak kdo bi vedel :).
bsr
# 15.07.2011 ob 22:50
Oba Schlecka in Evans.
go keith go
# 15.07.2011 ob 22:49
Ja, MIRNČAN, Jani je bil že kar nekaj dni vodilni na Vuelti ampak je v 3. tednu čisto omagal in potem padel v precejšnjo krizo kar za mislim, da ene dve leti.
Enkrat se bo Jani enostavno moral dokazati...kot kapetan ali ne. Če bo prepričan vase in v svoje sposobnosti, bo po moje lahko dober rezultat dosegel tudi v situaciji v kakršni je bil letos, ker idealne situacije itak ni nikoli in težave (takšne ali drugačne) se v treh tednih sigurno pojavijo. Če si kapetan na tebe pade tudi vsa odgovornost, poleg zaščite in tudi to odgovornost je potrebno prenašati sproščeno sicer se spet lahko naredi, da padeš ali pregoriš.
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 22:45
Zate vem da tega ne počneš, ker pač si konstruktiven in puščaš drugačno razmišljanje. Jutri bomo pa videli česa je zmožen tvoj favorit Andy.:D
bsr
# 15.07.2011 ob 22:43
jaz ne
bsr
# 15.07.2011 ob 22:42
go keith go
No potrdil si moje razmišljanje in, ker sem zdaj malo iskal dokaj zadel tudi Bruyneelovo pred Tourom. O tem,da so zaradi tega ,štirih kapetanov, potegnili slabše nisem zasledil.
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 22:40
Ne vem pa kdo me tako ne mara da mi stiska minuse. Navsezadnje je to moje razmišljanje in sem poudaril da se lahko motim.
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 22:39
Ja točno to sem hotel povedati kar govori keith. Zame ni naključje da so popadali ravno 4 je kapetani RS. To govori v prid temu da so bili vsi po vrsti nesproščeni. A ni Jani enkrat bil celo v majici vodilnega na Vuelti? djte me popravt če ni res.
Jst sem Bruneela razumel kot da mu bo dal šanso da se dokaže. Ne vem pa kaj bi izgubil s tem. Preprosto bi mu dal kapetnasko mesto pa 5 pomagačev. Ostali trije pa bi se vozili pač po svoje. Gre se predvsem za psiho. Če bi jani bil kapetan bi po mojem mnenju vozil popolnoma drugače. Bil bi samozavestnejši in bolj v ospredju. Upam da bo zanj to dobra šola in da bodo drugo leto gledali vseskozi v ospredju grupe.
bsr
# 15.07.2011 ob 22:33
Mirnčan, kar tako me zanima in sem nekaj našel o obljubah Bruyneela Janiju. Res mu je lani po Dauphiné in Touru nekaj večjega obljubljal. Letos pred Tourom pa je zaradi letošnjih rezultatov treh "starcev" to spremenil v štiri in citiram:
"Too many leaders is not an ideal situation, but we are confident we can turn this into an advantage. Together we are strong to fight against Contador and the Schlecks."
Torej ni bil siguren v svojo odločitev.
go keith go
# 15.07.2011 ob 22:29
Hmm, če se malo vključim v tole debato. Po renomeju oz. po tem kaj so do sedaj dosegli v svoji karieri so v RadioShacku po moje štirje pred Janijem: Klöden, Leipheimer, Horner in Zubeldia. Največji potencial ima pa trenutno verjetno (verjetno zato, ker ga še na nobeni 3 tedenski dirki ni potrdil) Jani. In zato je bila to težka odločitev za Bruyneela. Jaz si ne upam reči kaj bi bilo kar se padcev tiče, če bi imeli samo enega kapetana. No, če bi bil to Armstrong v najboljših letih si upam reči, da pač enostavno ne bi padel, ker je pri padcih pomembno tudi ali predvsem to, da si sproščen, prepričan vase in samozavesten. In se mi zdi, da letos nihče v RS, ki bi bil edini kapetan ne bi mogel biti sproščen - na vsakemu bi ležalo (pre)veliko breme.
Jani bo moral pa v kratkem doseči kakšen dober rezultat na eni od 3 tedenskih dirk (recimo, da bo okoli prvih 5). Ne pozabimo, da je bil Armstrong na Vuelti 1998 po bolezni 4. preden je začel zmagovati na Touru in tam je dokazal, da je sposoben dobro odpeljati 3 tedenske dirke. Pa nisem prepričan, če je Vuelto takrat začel kot kapetan.
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 22:15
ja najbrž tudi v tem primeru.
bsr
# 15.07.2011 ob 22:12
Tudi, če Jani nebi bil kapetan?
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 22:08
Jst sem še vedno prepričan da v primeru enega kapetana Jani nebi padel. Sej najbrž se motim sam to je psiha. Čim nisi skoncentriran izključno in samo na dirkanje potem prihaja do tega. Lej sam moje mnenje ne me zdj napadat.
bsr
# 15.07.2011 ob 22:05
MIRNČAN
No o tem kaj je Bruyneel obljubil Janiju pač ne vem. Največ bi mi povedalo, če bi vedel kako je Jani plačan. Nekako posredno si potrdil moje razmišljanje še pred začetkom Toura, da če ni Jani kapetan pa naj si Bruyneel vzame še nekaj časa z štirimi. Niti nisem razmišljal 2 ali 4. Pa roko na srce, če Jani nebi nesrećno padel bi tako prišlo vse na svoje mesto.
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 22:04
sej jutr bo prenos na rtvju. Ne vem kdo govori o odbojki.:D
lwzr
# 15.07.2011 ob 21:53
a bo jutri vsaj prenos MMC? ker drugače bo pel eurosport jutri...odbojke pa ja ne bom gledal, ko pa je na vrsti taka etapa!
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 21:47
Kolikor jaz vem mu je bilo lani obljubleno kapetansko mesto. Lani je jani razmišljal o menjavi ekipe. Bruneel mu je rekel da bo letos kapetan zato je ostal. Vrjem da se nebi ob Armstrongu vozil če nebi Bruneel nanj računal. Če bi postavil Levija ozirma Kloedna bi bil zelo zelo presenečen. Kolikor sem lani razumel je bilo letošnje leto mišljeno kot prelomno za janija ko bo pač pokazal iz kakšnega testa je. Neke testne primerjave z Lancom so pokazale da je v določenih segmentih Jani celo boljši. Tega si ne izmišljujem. Seveda je realnost drugačna. Jani bo po mojem mnenju preprosto moral biti v ekipi ki bo vsaj na eni tritedenski etapi vse stavila nanj.
bsr
# 15.07.2011 ob 21:38
MIRNČAN
Nikjer nisem zasledil, niti od Janija, da mu je bilo pred Tourom obljubljeno, da bo edini kapetan. Tudi s tvojimi argumenti zakaj bi moral Bruyneel postaviti Janija za kapetana se ne morem v celoti strinjat. Kako bi gledal na Bruyneela, če bi postavil za kapetana Klödna ali Levija? Tudi v tem primeru Jani nebi bil posebej zaščiten.
klemy
# 15.07.2011 ob 21:27
Radio Shack bi moral storiti isto kot delata recimo liquigas in Lampre. Liquigas ima recimo Bassa in Nibalija Lampre pa Cunega in Scarponija. Te dve ekipi lepo razporedijo dirke Basso gre na Tour, Nibali pa Giro+Vuelta, isto Lampre, in tle ni nikakršnih problemov saj se točno ve za koga se vozi. Ali pa recimo Astana Kreuziger je bil kapetan na Giro na Tour pa je prišel kot pomočnik Vinokurova. Za Bruyneela pa na drugi strani še iz časov Armstronga obstaja samo ena dirka in to je Tour. In kakšen je izkupiček? Nobene pomembne zmage v spomladanskem delu zdej je pa še Tour polomija
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 21:26
bsr glede nato koliko Bruneel da na Janija in glede na to da že celo kariero bdi nad njim je nekak prišel čas da vse stavi na njega. Meni osebno je odločitev da je Jani kapetan bila samoumevna in mu je bila tudi oblublena. Sicer sam to ni izpostavlal kot težžavo sam nekak v podzavesti je tako. Si predstavlaš da bi naprimer ko je bil Lance star 27 dal poleg njega še tri kapetane? ne vem če bi bil zmožen osvojiti toliko naslovo. To je sam moje razmišljanje.
Problem ne razumem kaj si hotel povedati ampak okej. Cav ima tako 3 ob seb sam zato ker je kapetan. Ko je bil v težavah Martin ga je čakal zgolj eden preprosto zato ker ni bil kapetan. ISto je bilo pri Velitsu. Zanimivo kajne.
keketz
# 15.07.2011 ob 21:21
Še malo obrobne teme. Na nemškem eurosportu so dejali, da so se našli bedaki, ki so na nevarnih ovinkih in spustih polivali cesto oz. mazali z neko svinjarijo. Na srečo so to drugi opazili in organizatorji so uspeli bolj kot ne vse uničiti. Vsi stotisoči ob cesti očitno niso navdušeni nad 'pentljo'.
problem43
# 15.07.2011 ob 21:21
MIRNČAN zakaj ima Cav takoj 3 ob sebi??? si se mogoče vprašal kako bi neki klancarji lahko po ravnem vlekli peleton 50+km/h v ravninskih etapah? Misliš, da je Renshaw kot zadnji v vlaku slab sprinter? Lani je recimo Graipel bil v HTC-ju pa je vlekel cava, pa niti ni bil zadnji v vlakcu...razmisli...
bsr
# 15.07.2011 ob 21:18
MIRNČAN
Si tretji, ki mu postavljam enako vprašanje. Ali bi bil zato, da bi Bruyneel postavil na začetku enega kapetana, ki pa nebi bil Jani? Priznam, da sam nisem bi za to in sem računal, da se bi nekje do Pirinejev Jani že dokazal in postal kapetan.

Zakaj je imel, kar štiri? Po moje zato, ker se ni mogel odločit. Sam bi glede na dosežke dal Janija na drugo ali tretje mesto v ekipi RSH za Tour.

Za Armstronga in njegove ekipe sem vedno navijal in kolikor se spomnim so bili njegovi najboljši pomagači vedno zelo visoko, tudi med deset.
conse39
# 15.07.2011 ob 21:12
vsa čast Thoru za to predstavo, pokazal je da zmore zmagati etapo z Aubisquom, kar za 83 kilogramskega kolesarja ni mačji kašelj. Respect!

@garnett
na živce mi je šla pa prikolca ki se imenuje MONCOUTIE DAVID. Take kolesarje je treba tepst pa usest v učilnco in jih naučit mal bontona. Fakin prikolca, hushovd ga je vleku skus do cilja in model je še drugo mesto pol pobral. kolesarji kot on so ničvredni!


Moncutie je edino šanso imel se prilepit na Thora in kilometer ali dva pred ciljem mu pobegnit...in to je poskušal naredit, v vsakem drugem primeru je dobro vedel, da nima šans. a Thor je bil seveda daleč premočan :)
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 21:02
To taktiko je tale Bruneel izbral zarad lanskega leta po mojem. Lani so stavili na Lanca pa je na koncu Horner bil med deset na katerega ni nihče računal. Pa še Levi je bil zraven. Letos se je hotel temu izgoniti. Edin tuki mi je logičn drgač pa čudna taktika. Sej se ne gre sam Jani. Ne vem zakaj Schleck ni zaostal, pa Evans, pa Bassto. Preprosot zato ker so imeli ekipo ki je delala za njih.
bsr
# 15.07.2011 ob 20:52
problem43
O 4 kapetanih razmišljam podobno, kot ti. Že prej sem postavil vprašanje, kaj če bi bil pred Tourom izbran eden in to nebi bil Jani. No če nebi bilo padcev bi v Pirinejih že imeli izbranega. In bilo bi mi ljubše, da bi bil to Jani (seveda, če bi bil tako dober), kot da bi bil izbran na začetku nekdo drug. To pisanje o tem (ne tvoje), da niso čakali Janija tudi nima prave osnove, Drugače bi bilo, če bi nadaljeval in nebi imel pomoči. Sicer pa ga je Popovych tako čakal...
Benito
# 15.07.2011 ob 20:48
Jaz mislim, da je Bruyneel stavil na to, da bi bili vsi 4je kapetani med deset, kar se mi zdi zelo arogantno. Ampak, če bi imeli malo več sreče in ENEGA kapetana bi jim mogoče še celo uspelo, sedaj pa noben ne bo med deset :)
Npr: 2 leti nazaj, ko sta bila pri Astani ''kapetana'' Contador in Armstrong, je potem, ko je Lance videl, da se mu ne bo izšlo in da je Contador boljši, začel pomagati, tako kot se mora, letos pa RS katastrofa.
Obratni primer so Leopard Trek, neverjetna ekipa, pa kako Cancellara pomaga :))
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 20:40
sej sem povedal da Saxo bank ni ne vem kako dobra ekipa. Zaostane Cav ma takoj 3 pomočnike zraven.
problem43
# 15.07.2011 ob 20:38
pade Alberto ga počaka eden, pa še to čez 1-2km...pojdi gledat...
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 20:38
Ne vem no. Močnejše ekipe so svoje kapetane pripeljale izven nevarnosti. Na splošno so pazili na kapetana. Pri RS pa temu ni bilo tako. Ne vem kdo je zadnjič od njih padel pa ga spet ni nihče počakal. Saxo bank ne štejem med dobre ekipe da nov kdo mislil. Lahko špekuliram kaj bi se zgodilo v hrib. naprimer levi bi napadel jani bi pa njegov napad pokrival skupaj z ostalimi. Vozili bi drug proti drugemu. Mogoč sem sam jst ta tečka sam nisem še videl take taktike. Ne rečem 2 kapetana, ne pa 4. V glavnem na svoje kapetane je treba paziti, toliko padcev ni samo smola ne iskat izgovorov kjer jih ni.
Pa Kovšca je čist mim usekal glede uvrstitve Gilberta. Jst sem ga razumel da je govoril o tem da bo ostal na robi deseterice, ubistvu pa je deveti. Andy bo jutr napadal rabi več kot minuto
Tuemsi
# 15.07.2011 ob 20:32
problem43
Zakaj problem 4 kapetanov. RShacku se tokrat to res ni preveč poznalo ker so vsi prehitro odstopili vendar pa, lep primer je Vinokurov. Ko je letel v gozd se je VSEH 8 kolesarjev Astane ustavilo in ga čakalo, dva sta ga celo nesla iz gozda. Dobro, Vino si je zlomil nogo in ni mogel naprej vendar v nasprotnem primeru bi ga 8 kolesarje vleklo naprej in mu pomagalo. Če pade eden izmed kapetanov RS mu pomaga le eden, v najboljšem primeru dva kolesarja, saj jih nekaj pomagačev mora ostat z ostalimi kapetani in lahko se zgodi, da eden ali dva nista dovolj. Je padel van den Broeck, vsi razen Gilberta so čakali. Je padel Wiggins, vsi so čakali, celo Thomas, ki je imel belo majico in Uran, ki je tudi kandidat za visoko uvrstitev. Pade Vino vsi čakajo. Pade Gesink, vsi čakajo. Pade Jani, pojdi pogledat kdo čaka. Janija 8 kolesarjev nebi čakalo niti če bi imel rumeno majico.
O Machadu je Bruyneel pel hvalospeve pred Girom kar je na nek način razumljivo, da jih je pa pel po Giru pa ne razumem najbolj.
bsr
# 15.07.2011 ob 20:18
Tuemsi
Z večino tvojih trditev se strinjam.O Machadi ...ne vem , ker toliko RSH ne spremljam. Danes okoli poldneva sem na Eurosportu slišal strani RSH, da je sedaj kapetan RSH Levi. V zvezi s štirimi kapetani pa se mi poraja vprašanje kaj če bi bil pred Tourom izbran eden in to nebi bil Jani. No če nebi bilo padcev bi še pravi čas določili pravega.Kje prazaprav izveš vse to o RSH-Machadi.....?
problem43
# 15.07.2011 ob 20:12
ok, zdaj pa mi tisti, ki pravite, da taktika 4ih kapetanov ni bila dobra povejte kje so RS-ovci izločili same sebe?!?!
Še včeraj je bil Klöden, kot edini od četverice na prvem klancu skupaj z najboljšimi in na žalost nato padel in pač ni bilo več motivacije in očitno tudi ne več moči...

js ne vidim v tem nobene težave, če bi bilo vse vredu bi včeraj se pokazalo kateri je najmočnejši in bi se od včeraj naprej delalo za enega. Na žalost so se pa zgodili padci in so bili pač vsi štirje na nepravem mestu. Pa saj se ja niso med seboj izločali ljudje božji. V prvem in drugem tednu so padali tudi ostali favoriti, ki so imeli 110% podporo v svojem moštvu kot kapetani, Van Den Broeck, Wiggins, Vinokurov ti so tudi odstopili, pa so bili kapetani in edini v moštvu...padali so tudi Contador, več kot 1x, Sanchez in mnogi drugi...in kje je sedaj problem taktika 4ih??? če bi se včeraj, danes, jutri RS-ovci dajali med seboj in se izločili bi bil problem, tako pa so bili vpletene v mnoge (premnoge) padce in so potegnili najkrajšo, jeb*** ga pride tako...
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 19:39
Največja napaka RS so bili 4 je kapetani. Namesto da bi kolesarji delali za enega je njihov čudni športni direktor ustvaril ekipo ki tekmuje eden proti drugemu. In ja seveda rezultati so tukaj. Odličen zapis Tuemsi. Jani pa upam da bo kapetan na Vuelti in da bodo vsi delali zanj. Lepo se vidi kakšna je razlika med kapetanom za katerega delajo vsi in tistim ki si mora to mesto stalno boriti. Če jani ne bo kapetan na Vuelti potem je bolje da odide v kakšno moštvo pri katerem bo glavni.
Majster
# 15.07.2011 ob 19:19
Me zanima, kaj bo jutr Frenk pokazal.
Tuemsi
# 15.07.2011 ob 19:17
Ne vem kako je to mogoče, samo najbolj nikakova ekipa na touru je zagotovo RShack. Ok, padci so razredčili njihove vrste, žal so imeli res največjo smolo. Vendar pa je Bruyneel, ki je bil nekoč vrhunski strokovnjak za kolesarstvo dokončno izgubil kompas oziroma so se mu totalno skisali možgani. Ne morem verjeti, kaj počne z svojo ekipo. V celoti gledano ima zelo dobro ekipo, finančno preskrbljeno odlično ekipo pa na tritedenskih dirkah vozijo v nekem svojem svetu. Mislil sem, da so dobra ekipa, saj so dobili dirko po Kaliforniji in dirko po Švici vendar pa se je kot kaže to bolj usralo.
Na Giro so odšli z svojimi devetimi najslabšimi kolesarji, na začetku dirke je najbolje kazalo njihovemu Japoncu ?!?!, potem pa so za kapetana postavili Machada, ki že na klancih 3 kategorije ni mogel več slediti najboljšim štiridesetim kolesarjem.
Nato odidejo na Tour s 4 kapetani(Jani, Horner, Levi, Kloden). Še nikoli ni nobena ekipa imela štirih kapetanov za generalno uvrstitev, če pa pogledamo pobliže vidimo, da je njihov najboljši mož skozi Tour Zubeldia, ki je "preko noči" postal še 5 kapetan. Se pravi ima Bruyneel 5 kapetanov in 4 pomagače. Europcar z 22krat manjšim proračunom ima točno določene vloge, kar je res lepo vidno v vsaki etapi, Shack oziroma njegov šef pa na vse načine poizkušata odkriti toplo vodo v kolesarstvu.
Zgodba z Bruyneelom in Haimarjem Zubeldio pa je itak edinstvena. Zubeldia je bil leta 2006 skupno 5 na Touru, dirkal je za eno najslabših ekip Euskaltel kar pomeni še boljši dosežek predvsem pa, da je to odličen kolesar. Takrat je bil Zubeldia star 28let, kot naš Jani sedaj. Nekako začetek najboljših let v kolesarstvu. Mislil sem, da bo eden vodilnih mož če ne celo vodilni v Bruyneelovi ekipi vendar ne, Zubeldio smo lahko vedno opazovali kot prvega v pelotonu prvih 150km v etapi, videli kako daje svoja kolesa in celo svoje hlače ?!? drugim kolesarjem svoje ekipe. 5 let ga Bruyneel dobesedno zatira na vse možne načine (tukaj mislim seveda tekmovalno, finančno zagotovo ni zatrt :)) in na koncu je ta isti Zubelda njegov najboljši mož na Touru.
Zadnja cvetka Bruynela je seveda sestava ekipe za Vuelto. Sicer se zaradi vseh teh padcev ne ve, kdo bo vozil vendar če jih nebi bilo je bil za kapetana že takoj po giru določen Machado (verjetno zaradi svojih odličnih rezultatov :)), kateri bi se vnovič boril za manj kot uro zaostanka in preboj med pedeseterico.
Z enim dobrim strokovnjakom bi bil lahko Shack ena najboljših ekip na svetu tako pa so deležni kvečjemu posmeha zato Jani, beži stran!! :)
klemy
# 15.07.2011 ob 18:56
MIRNČAN so pa točke na cilju in v skupinskem šprintu proti Rojasu, Boletu, ... Gilbert nima šans
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 18:54
klemy današnji napad ni bil za zeleno majico tko da sta komentatorja prov špekulirala. Ni blo več letečih ciljev do konca.
Hanzy23
# 15.07.2011 ob 18:47
Super se mi zdi komentiranje na tem touru...
klemy
# 15.07.2011 ob 18:24
Sicer je pa tudi zanimivo dogajanje na kolesarskem trgu. Recimo za Hushovda se govori da je najbližje Saxo banku ali pa BMC-ju. BMC si ob tem želi še Gilbera s katerim bi sestavili izjemno ekipo za spomladanske klasike. Saxo bank pa naj bi se že dogovoril s Tonijem Martinom.
klemy
# 15.07.2011 ob 18:17
bsr ampak ma vseen več možnosti za zeleno majico kot pa za kaksno vrhunsko uvrstitev skupno se ti ne zdi? Zanj tako in tako uvrstitev med 15 v skupnem ne pomeni nič, v boju za zeleno majico pa zaostaja samo 20 točk.
bsr
# 15.07.2011 ob 18:02
Ima pa Roy pikčasto majico in respekt prd njegovim pobegom včeraj in danes. Pa ne navijam zanj.
MIRNČAN
# 15.07.2011 ob 17:55
Ne vem kako lahko 20 kilometrov pred ciljem trdiš da bo nekdo zmagal ko pa ima za sabo tako lokomotivo kot je Hushvod. Pa tut tempo na zadnjem vzponu je Roy imel prehud.
Vse pohvale Glibertu, dokazuje da je fenomenalen kolesar, ne taktizira v nobenem trenutku.
RudeCorona
# 15.07.2011 ob 17:54
The man with the hammer!
bsr
# 15.07.2011 ob 17:47
stoporkow
Že nekaj let so prenosi in komentatorji Toura enaki i ne šele letos.
mušica
# 15.07.2011 ob 17:45
"Svetovni prvak Hushovd taktično prelisičil Francoze"

Husvod ni nič taktiziral je zgolj pokazal svojo moč.
bsr
# 15.07.2011 ob 17:45
Webb
To je pa že preveč. Ali sploh veš kaj je bil in kaj je v kolesarstvu Hvastja? Tudi Štangelj je zame v redu toda želim še nekaj več širine (trenerskih pogledov).
urosh444
# 15.07.2011 ob 17:44
mislim imajo pa smisel letos za sestavljanje etap,en povprečen klanec na sredini in potem gledam cel popoldne,al se bo norvežan pripeljal do roya ali ne,to je vse kar se je zgodilo.upam da jutri spet brata šlek malo prebudita tole zaspano karavano in da voeckler končno ostane brez rumene majice,ker tole gledat je več kot dolgcajt.če ne bi bilo take lepe narave(okolice),ne bi človek imel kaj za videt.
veeert
# 15.07.2011 ob 17:42
@Webb

Ne klobasaj ... al pa vsaj argumentiraj, zakaj je tako.

Hvastja potolče vse komentatorje in strokovne komentatorje. Če pa od njegovih komentarjev nič ne odneseš, pa ti žal ni pomoči.
stoporkow
# 15.07.2011 ob 17:41
Rad bi pohvalil prenose TV Slovenija, ki se je letos res potrudila! Res, čestitam in upam, da boste še tudi v naslednjih letih s takšno vnemo prenašali Tour de France. Mislim pa, da nebi nihče imel nič proti, če bi prenašali tudi Vuelto in pa Giro. :)
bsr
# 15.07.2011 ob 17:40
klemy
Glede na še tri čisto ravninske etape, na tri, kjer je leteči cilj še na "ravninskem" delu in le eno z letečim med dvema vzponoma HC kategorije mislim, a Gilbert nima možnosti za zeleno majico na koncu.
uros23
# 15.07.2011 ob 17:40
Bravo, Hushovd, res je izjemno odpeljal, to danes in pa recimo tista solo vožnja v eni izmed najtežjih etap pred dvema letoma, ko si je zagotovil zeleno majico, so razlog, zakaj je, po moje, veliko boljši kolesar od čistih specialistov kot npr. Cavendish in podobni.
tarantino
# 15.07.2011 ob 17:36
dobra etapa, sem takoj vedel da bo husvod zmagal, saj si ni pribolril prevelikega zaostanka na klancu (kljub dvema minutama), a ce je kolesar odličen na spustu, je to šala za nadoknadit. Na koncu suvereno premagal roya, zal je roy prekuril prevec energije in mu jo je za zadnji kilometer zmanjkalo.
Jutri pa bomo videli, kdo je sef toura in jutri se bodo kart razkrile.
Webb
# 15.07.2011 ob 17:36
ne vem zakaj majo štanglja samo za prvih par dirk, če je evidentno, da je hvastija na nivoju drevove, križanove in ostalih "strokovnih" sokomentatorjev..
Benito
# 15.07.2011 ob 17:35
HUSHOVD CAR!!!
garnett
# 15.07.2011 ob 17:34
bravo thor, upraviču ugled mavrične majice...

žal mi je za roya, tok beži revež pa mu nč ne rata, sicer je dubu pikčasto majco danes, sam v komentarju po tekmi je blo vidt da je vs razočaran tut gesta ko je pršov v cilj je povedala svoje, revež res!! sočustvujem z njim.

na živce mi je šla pa prikolca ki se imenuje MONCOUTIE DAVID. Take kolesarje je treba tepst pa usest v učilnco in jih naučit mal bontona. Fakin prikolca, hushovd ga je vleku skus do cilja in model je še drugo mesto pol pobral. kolesarji kot on so ničvredni!
miha90
# 15.07.2011 ob 17:34
jutri ko je glavna etapa v Pirenejih, bo pa odbojka na sporedu :( no ja, tut odbojka je dobra
tily
# 15.07.2011 ob 17:31
bole 3. med tistimi v glavnini, torej skupno 14.
klemy
# 15.07.2011 ob 17:24
gilberju se gre za zeleno majico nevem kaj komentatorja govorita o skupnem seštevku
bsr
# 15.07.2011 ob 17:18
Bravo Hushovd!
rainbow1
# 15.07.2011 ob 17:16
Malo malo je zmanjkalo Roy-u. Škoda, saj bi si po tako dolgem begu več kot zaslužil zmago pred domačimi navijači.
g33ky_fr34k
# 15.07.2011 ob 16:24
Trenutno je Frank pred Andyom v skupnem seštevku, sam kolko vem bo Frank pomagal Andyu do zmage ker je Andy tud v kronometru hitrejši od Franka...

Drugač pa me res zanima kak je trenutno Andy Schleck dober v kronometru (zadni 2 leti ni bil) in če ga je kaj treniral, ker tu po moje vse zgubi za skupno zmago...
bsr
# 15.07.2011 ob 15:44
Me res zanima kako bo z najboljšimi sprnterji na vrhu.
tily
# 15.07.2011 ob 15:38
danes pa sami dobri šprinterji bežijo(Petachi, Hushovd, Boasson Hagen)
tily
# 15.07.2011 ob 15:36
Važno da škoda v reklamah za avtomobile uporabi besedo torTOUR(malo spremenjeno za mučenje)
JojoJanez
# 15.07.2011 ob 15:23
Zanima me, če se bo kaj dogajalo na spustu... v preteklosti je andy nekajkrat zaostal na spustu, contador je pa specialist za tvegane spuste... Mogoče je 40km pred ciljem preveč ampak Contador mora napadat! Sicer pa kolekcija padcev z letošnjega Toura Padcev.
JoshauBoy
# 15.07.2011 ob 15:13
sta komentatorja pozabila, kaj se je dogajalo na Col d'Aubisque leta 2007 (ena izmed redkih kriz Contadorja), ko je bil tudi zaključek etape na tem klancu.
bsr
# 15.07.2011 ob 15:10
okip48
Sokomentatorji v različnih športih so praviloma dobri in to tudi na drugih slovenskih postajah.
okip48
# 15.07.2011 ob 14:59
Pred leti si res nisem mislil, da bom tudi na SLO TV med športnimi prenosi poslušal vrhunske komentarje. Sploh ta teden, ko je gost Hvastja. Čestitke!!!
Popkill
# 15.07.2011 ob 14:57
Se strinjam s tily. So se kr sami. Neki takega se jim lahko ponovi tud na Vuelti, za katero je že bil pred časom določen kot kapetan Machado...pa nato še Brajko. Pa še se bo kdo najdu...
tily
# 15.07.2011 ob 14:49
jaz bom pa tako rekel: Prav jim je! Kaj pa delajo rivalstvo med kolesarji. Zdaj je od njihovih kapetanov na touru le še Leipheimer z velikim zaostankom
Popkill
# 15.07.2011 ob 14:24
Kloden quits the Tour :(
Nekdo je pa letos res hudo uročil ekipo RadioShack :(
bsr
# 15.07.2011 ob 14:12
Evans ni naenkrat favorit. Pogej komentarje npr.zadnjih petih dni. Jih je pa še vedno več. Conti ne je več mesa, da nebi več pisali o šniclih.
avspng
# 15.07.2011 ob 12:39
Contador je še vedno prvi favorit.
Lovec
# 15.07.2011 ob 12:38
Res škoda Janija. Mislim, da bi bil sedaj povsem v ospredju.
patrakadabra18
# 15.07.2011 ob 12:35
Evans kar naenkrat prvi favorit toura... pred contadorjem ima že veliko prednost, brata schlek pa vozita dobro minuto slabši kronometer kot cadel. Tako da bi trenutno stavil na njega
legendanajjaca
# 15.07.2011 ob 11:28
Je Kanta pojedel velik snicelj vceraj za vecerjo?:)
dadinho10
# 15.07.2011 ob 11:24
upam, da to ni spet napoved etpae brez akcije-....
Kazalo