Košarka

Poudarki

  • Bo vlada prisluhnila KZS-ju in pomagala pri gradnji?
  • Do prvenstva v Sloveniji samo še 18 mesecev
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 31 glasov Ocenite to novico!
Portoval
Bo nova večnamenska dvorana Portoval res zgrajena? Pred 3 tedni je Muhič že odpovedal projekt, zdaj pa vliva novega upanja. Foto: Sadar+Vuga
Portoval
Novo mesto bi moralo gostiti eno izmed štirih predtekmovalnih skupin EP-ja v košarki 2013. Foto: Sadar+Vuga

Dodaj v

Bo Krka res pripomogla k izgradnji novomeške dvorane za EP?

Občina po sestanku želi pridobiti začasno gradbeno dovoljenje
21. februar 2012 ob 08:55
Novo mesto - MMC RTV SLO

V Novem mestu naj bi vendarle obstajala možnosti, da se zgradi dvorana za evropsko košarkarsko prvenstvo 2013. Projekt naj bi finančno podprla tudi tovarna zdravil Krka.

Na ponedeljkovi seji novomeškega mestnega sveta je bil zajeten del zasedanja namenjen usodi večnamenske dvorane Portoval, za izgradnjo katere razpis ni uspel. Zaradi tega se je pred tremi tedni pojavilo vprašanje, ali bo Novo mesto lahko gostilo Evropsko prvenstvo 2013, ki bo v Sloveniji.

Župan Alojzij Muhič se je v ponedeljek udeležil sestanka na ministrstvu, kjer je ponovil, da se Novo mesto trudi za pridobitev začasnega gradbenega dovoljenja, s katerim bi bilo omogočeno črpanje državnih in drugih sredstev na razpisih.

Do odobritve sredstev še dolga pot
"Pobuda je bila podana s strani ministrstva in košarkarske zveze, ki sta sodelovala na tem
sestanku, da nadaljujemo s pridobivanjem gradbenega dovoljenja, ki je osnova za pridobitev
sredstev iz državnega proračuna,"
je svetnikom stanje obrazložil Muhič.

"Druge izbire v tem trenutku nimamo. Do odobritev sredstev je še dolga pot, in dokler ne bomo imeli stoodstotno postavljene finančne konstrukcije, ne bomo šli v izvedbo projekta. Če bodo sredstva, bomo k temu pristopili, če pa jih ne bo, pa ne bomo pristopili. Stroški občine do takrat so 170 tisoč evrov za spremembo namembnosti zemljišča, ki ga moramo plačati državi. To bomo plačali takrat, ko bodo zagotovljena sredstva v občinskem proračunu," je župan še obrazložil, kakšne so možnosti in kolikšni so stroški Novega mesta.

Brez Novega mesta ogrožen EP 2013
Župan je svetnikom tudi potrdil, da so se obrnili na več uspešnih dolenjskih podjetih, med njimi tudi na farmacevtskega velikana Krko, ki naj bi privolila v sofinanciranje gradnje dvorane, ki je potrebna za nemoteno izpeljavo Eurobasketa 2013. Največja ovira za izpeljavo največje športne prireditve v Sloveniji so ravno težave z ustreznimi dvoranami.

Novomeški farmacevti so previdni z besedami in bolj malo izdajo. "V Krki že od vsega začetka podpiramo zamisel o ustrezni večnamenski dvorani v Novem mestu, ki jo vidimo kot sestavni del infrastrukture v našem prostoru. Naše stališče glede tega se ni spremenilo," se glasi odgovor službe za odnose z javnostmi.

Po odpovedi Novega mesta, so se pojavile težave tako v Kopru kot na Ptuju. Z odpovedjo zimske univerzijade v Mariboru pa je novi minister za šport Žiga Turk tudi opozoril KZS, naj bo zmerna pri prireditvi in naj dobro premisli o nujnosti in smiselnosti investicij. "Med projektoma je kljub temu veliko razlik, tako v organizaciji kot promociji, ki jo prinašata Sloveniji. Proračun ni vreča brez dna in zavedati se moramo, da imajo druge stvari prednost," je pred tednom dni povedal Turk, predtem pa je vlada že ocenila, da sta dvorani v Novem mestu in na Ptuju nerealni.

T. G.
Prijavi napako
Komentarji
macupicu
# 16.05.2012 ob 17:45
Še na brca v temo tole prvenstvo. Zakaj se pripravijo delat ene stvari, ki jim niso kos in to le eno leto in pol pred zadevo. Še ena velika blamaža.
marque
# 21.02.2012 ob 19:18
upam, da še Eurobasket 2013 odpade :-)
siromak
# 21.02.2012 ob 15:53
mislim,da je 5000 premajhna mogli bi zgraditi za 12000
graditelj
# 21.02.2012 ob 15:12
Se strinjam že z nektarimi zapisi. Sem iz tega konca in popolnoma podpiram izgradnjo dvorane. To je edina dvorana, ki je v SLO res potrebna. Vse ostalo ima slo industrijski polmesec Maribor, Celje, Ljubljana in delno Kranj in Jesenice, ter Koper. Naš konc nima ne pametnega nogometnega stadiona, ne ledene dvorane, ne pametnega bazena NIČ!!! In vsaj dvorano bi lahko dobili.
Potem pa se dogovori z Celjem in malo obnovi Maribor in Koper in to je to.
Tisto stanje v šolah v NM pa ni tako strašno kot se prikazuje. Pri vsemu skupaj je cilj samo rušenje župana Muhviča. Če se ga pa lahko za kaj ruši je to, da je dopustil da mu direktor uprave vodi vse in tudi vse mahinacije so njegovo maslo.
pd
# 21.02.2012 ob 13:41
Ne razumem zakaj ne naredijo ene normalne štirioglate dvorane, ne pa da se nekaj preseravajo z samim steklom in futurističnim izgledom.
Ghost_Rider
# 21.02.2012 ob 12:53
pa naj Krka kapne par milijončkov pa je....težko njim
Vaati
# 21.02.2012 ob 12:16
@KennyAngel

Ogrevanje je plačano. Gospodarstvu gre pa zelo dobro, res je.
snop
# 21.02.2012 ob 12:11
@tuditi:
Verjemi, euroligo si lahko privošči večina klubov. Samo ta klub mora imeti normalno vodstvo ;)
Klubi kot so Krka in ostali mali klubi, morajo večinoma igrati z domačimi igralci in jih razvijati v kombinaciji s npr. tremi dražjimi tujci, ki so na nivoju ;)
Edino tukaj se gradi na prihodnosti SLO košarke in ne to kar dela UOL ;)
Dolenjc
# 21.02.2012 ob 12:08
Govorite, kot da gospodarstvo v novomeški občini nevem kako cveti, a ne pozabimo, da občina niti ogrevanja šol ni sposobna plačevati.

Plačuje, z zamikom. Kdo pa tega ne dela? Itak, ve, da odklopil ne bodo ničesar, ker ne upajo, zato se jim jebe ... Enostavno.

Sicer pa če bo dvorana, v sklopu tega je predvidena še gradnja pokrite tribune stadiona.
mdural.
# 21.02.2012 ob 12:06
Gospodarstvo != nesposobna občina
KennyAngel
# 21.02.2012 ob 12:05
Govorite, kot da gospodarstvo v novomeški občini nevem kako cveti, a ne pozabimo, da občina niti ogrevanja šol ni sposobna plačevati.
Vaati
# 21.02.2012 ob 11:56
Brez skrbi, novomeško gospodarstvo je definitivno sposobno zgraditi dvorano ali pa dve, saj gre za gospodarsko za eno najmočnejših, če ne celo najmočnejšo občino. Vendar pa bodo to pogojevali oz. so že, vsaj Krka, z umikom določenih ljudi, ki so vedno zraven takšnih in podobnih projektov in bi radi dobršen delež pospravili v lasten žep. Tega pa Colarič pod nobenim pogojem ne bo dovolil. In to gre nekaterim v nos.
Coen
# 21.02.2012 ob 11:52
Sicer mi univerzijada nič ne pomeni, ampak kapo dol Krki za to potezo!
mdural.
# 21.02.2012 ob 11:32
Ne more si jo privoščiti, ampak privoščiti si jo ne more niti Olimpija. Dvorana za Eurocup in kap. 5000 je popolnoma standardna, poleg tega je problem Štuklja v tem, da je to dvorana za šolski center in je dvorana za Krko čisto po sili razmer. Tako je tudi precej neugledna in ni prilagojena za večje prireditve-parking in promet.
ics
# 21.02.2012 ob 11:31
Zdej pa si predstavljajte situacijo da sploh nimam stozic..oz kje bi igrali finalne tekme..v tivoliju ? :))
tuditi
# 21.02.2012 ob 11:28
Pa ne mislim tukaj Evrolige, tu imam bolj v mislih kakšen Eurocup. Evrolige si Krka dolgoročno za moje pojme ne mora privoščiti. Enkrat so že skoraj propadli in dvomim da so v formi Krka željni še ene takšne situacije.
tuditi
# 21.02.2012 ob 11:27
mdural. se opravičujem spregledal licenco A.

Jaz pravim takole če bo klub Krka imela cilj igrati Evropo potem potrebujejo dvorano, ampak to dolgoročno. Če pa temu ne bo tako, potem je npr za ABA ligo res ne potrebujejo. Vse je sedaj v rokah kluba kakšne ima dolgoročne cilje.
mdural.
# 21.02.2012 ob 11:25
V premajhnih torej za standard, ki začne veljati naslednje leto, Krka bi prišla v Evroligo edino z B oz. C licenco, kjer je 5000 dovolj....
mdural.
# 21.02.2012 ob 11:23
Ja, in kaj točno sem jaz napisal? To, da bo pravilo veljalo za klube z A licenco in dejstvo, da omenjeni trije klubi, oz. dva z A licenco letos igrajo v premajhnih dvoranah. Kaj sem zapisal narobe in koga zavajam?
tuditi
# 21.02.2012 ob 11:22
mdural. daj si prosim preberi:Effective as of the 2012–13 season, Euroleague clubs with "A License" must host their home matches in arenas that have a seating capacity of at least 10,000 people. In 2008, ULEB voted to increase the arena seating requirement to 10,000 within four years time in order to force clubs to move into and/or build bigger arenas. This was done in hopes of increasing revenues through more ticket sales.

Torej pravilo začne tečit od naslednje sezone, 4 leta so imeli klubi,da se na to pripravijo.

Nehajte že zavajat ljudi pa nekaj po svoje!
SlavkoKlobasa
# 21.02.2012 ob 11:09
Maher....
citiram:''Se pravi, da plačujemo (pre)draga zdravila zato, da lahko sofinanciramo take idiotizme!''

Če bi švical v teh telovadnicah,ti ne bi bilo treba jemat tolko zdravil....kapiš?:)
Podpiram,da se zgradi dvorana v Novem Mestu.Ko si tam vsaj vidiš koga na igriščih igrat košarko,drugje po Sloveniji je bolj žalost.....
boxi
# 21.02.2012 ob 11:02
Pri teh cenah zdravil,jo lahko zgradi zlevo roko...
miškolinka
# 21.02.2012 ob 10:43
Upam, da se uspejo zmenit, pa da so toliko resni in bo Krka stvari podprla!
Urban2309
# 21.02.2012 ob 10:40
pa Novo mesto, če hoče Krka igrat neko resno košarko, tako rabi novo dvorano, tako da tole mislim, da je pravilno
Ptuj dvorane po mojem ne rabi (kdo jo bo uporabljal po koncu EPja, kako se bodo vlaganja povrnila?), Jesenice tudi rabijo prenovo, potem Tivoli, pa na primorju se očitno s Cimosom resno razvija rokomet

mislim pa, da, če vsi ostali vedo, da je kriza, bi morala evropska zveza to videt in znižat kotizacijo na 3 mio - kakršna je tut vedno do zdaj bila (zdaj v krizi bomo pa dal 2x tolko?!), pa tut če so ostali kao odstopli od kandidature "samo zaradi visoke kotizacije" - zdaj so še precej težji časi kot takrat
mdural.
# 21.02.2012 ob 10:38
Heh, proizvodnih hal je v Novem mestu ogromno, Krka se bo širila dalje in prozvodne hale in ostali objekti bodo obstajali,prav tako revoz.
Da pa bi Nm dobilo dvorano, od katere bi lahko uživali vsi, ne samo tisti zaposleni v halah, pa neee.
Če se zgradi dvorana to ne izključuje bazena, ampak eni bi iz žlehtnobe sabotirali dvorano, samo zato, ker ne dobijo bazena.
@verbatim989
10 000 je kapaciteta za klube z A licenco, torej je 5000 popolnoma dovolj.
Cska igra v dvorani za 6000 tako kot Cantu in Siena.
KennyAngel
# 21.02.2012 ob 10:33
Dvorana za 5k ljudi v NM je totalna bedarija. Raje naj se kakšno proizvodnjo halo zgradi, bodo ljudje vsaj delo imeli. Ali pa bazen, zagotovo bi ljudje imeli od bazena veliko več. Pa ne nabijejte s "če so toplice predaleč". Toplice so toplice, tam not je nabasano starčkov in otrok, voda je pretopla. Tam niso plavalni bazeni, tam se namakaš. Rabmo olimpijski bazen pa 8 pist.
soulstripper
# 21.02.2012 ob 10:23
Mislim, da je to le še zadnje motoviljenje Muhiča, ki so ga mediji takoj pogoltnili, smešno naprej objavi eden in usi kopirajo od njega:) Krka je bila še pol leta nazaj še izrazito nenaklonjena plačevanju dvorane, to vem ker poznam zanesljive vire, dvomim da so zdaj kar spremenili mnenje, sploh po vseh zapletih, da ma niti gradbenega dovoljenja niso uspeli urediti je pa seveda zgodba zase, in taki bi gradili dvorano. Pa da ne bo pomote, dvorane bi si kot športni navdušenec želeu-
Fleaa
# 21.02.2012 ob 10:20
to je pa kot z Benijem. . . pa bi, pa nebi, pa nisem čist ziher, če bi. . . . .
kayli
# 21.02.2012 ob 10:08
Novemu mestu in KK Krka privoščim dostojno dvorano, saj je ob Ljubljani edino mesto v Sloveniji, kjer se igra tudi evropska košarka. Lep pozdrav iz Maribora.
Saš89
# 21.02.2012 ob 10:08
EuroBasket je ena pozitivna zadeva, sploh za tako košarkarsko državo kot je Slovenija. Tukaj ni dileme - slovenski navijači so fenomen, sploh v Evropi. Dvorano si zasluži klub Krka in slovenska reprezentanca, novomeški atleti in da ne omenjam vseh športov, ki v Novem mestu nimajo pravih pogojev.

Ampak na žalost dolgoročnega načrta ni predstavil še nihče. Kaj bo po EuroBasketu? A bo potem prišel Džikić in dvignil Krko na lanskoletno raven? Če ni denarja za normalno potekanje izobraževanja na osnovnih šolah, od kod bo potem v občino prišel denar za obratovanje (treba je priznati - manj pomembne) tako velikega objekta.

Sem velik navijač vsega slovenskega, ampak še enega zgrešenega projekta, kjer bi razni tajkuni napolnili svoje žepe, pa ne podpiram.
k24b
# 21.02.2012 ob 10:07
Prvo hejtanje NE dvorane v NM, potem hejtanje NE dvorane na Ptuju.
sedaj pa lahko rečemo, če Krka ne bo investirala dovolj €, pa pa EP 2013 v Sloveniji.
Gravesen
# 21.02.2012 ob 10:07
Krka naj kar zgradi dvorano, po prvenstvu pa bodo dvorano preuedili za svoje namene, npr. v laboratorije ali proizvodnji obrat in tako priskrbeli še nekaj delovnih mest, recimo....
verbatim989
# 21.02.2012 ob 10:04
@z0r4n, če tudi jo zgradijo, je na žalost novi pogoj za Euroligo dvorana kapacitete najmanj 10.000 sedišč.
galoper
# 21.02.2012 ob 09:59
Krka, ki je s prodajo zdravil črpala sredstva iz zdravstvenega zavarovanja za svoj razvoj, naj raje denar usmeri v zdravstveno blagajno.
atal
# 21.02.2012 ob 09:51
Vendar naj zgradijo dvorano, ki ne bo prevelika, da bodo stroški vzdrževanja po evropskem prvenstvu normalni in obvladljivi.
atal
# 21.02.2012 ob 09:48
To je tudi edina prava pot za športne objekte in tako funkcionirajo tudi druge razvite države. Lastniki, ki svojega velikega dobička ne vračajo nazaj v lokalno skupnost niso vredni, da obremenjujejo okolje s svojo proizvodnjo. Treba bi bilo sprejeti zakonodajo, ki bi predpisovala, da bi bil del dobičkov namenjen lokalni infrastrukturi, samo to bi vodilo k splošni blaginji, saj bi se kapital vložen v novo infrastrukturo in s tem povezanimi novimi delovnimi mesti pričel hitro plemenititi in vračati investitorjem.
z0r4n
# 21.02.2012 ob 09:48
SsDrag,

sramotno je to, da se Krka uvrsti v Evroligo, pa tam ne more igrat, ker nima svoje dvorane. Če je ne bodo zgradil zdaj, je ne bodo nikoli.
SsDrag
# 21.02.2012 ob 09:46
Aja, to o bazenu je drug napisal. Ups :-P
Dolenjc
# 21.02.2012 ob 09:43
SsDrag

# 21.02.2012 ob 09:41
Prijavi neprimerno vsebino Dolenc, Šmarješke, dolenjske predaleč?

Saj jaz podpiram dvorano, se pa ne strinjam s tistim, ki govorimo, da imamo tri dvorane, bazena pa ne. Mamo 3 dvorane, ki so telovadnice, namenjene dijakom in klubom. To je to.
SsDrag
# 21.02.2012 ob 09:41
Dolenc, Šmarješke, dolenjske predaleč?
Dolenjc
# 21.02.2012 ob 09:39
Raje v topli učilnici, kot mrzli dvorani.

Daj ne verjemi medijem. Nobena šola v NM ni mrzla, vse se lepo ogrevajo (ena učilnica na Grmu je bila en dan bolj hladna), sicer pa so vse šole ves čas ogrevane.

To mediji napihujejo, kar sploh ni res.
vzhodna_tribuna
# 21.02.2012 ob 09:38
Raje v topli učilnici, kot mrzli dvorani.
scuffydog
# 21.02.2012 ob 09:38
ce ze krka, naj nekdo od njih prevzame vodenje tega in ne uni bebci iz obcine, ki bodo sam pokradl kar se bo pokrast dalo. krkasi vsaj vejo kako se dela biznis in ne bo nekih pijavk, tako kot vsepovsod drugje..
Dolenjc
# 21.02.2012 ob 09:34
Bazena pa nimamo v Novem mestu. 3 dvorane ni problema, bazena pa ne. Banda!

3 dvorane. Smrdljiv in zastarel Marof (telovadnica), Štukelj, ki je šolska telovadnica ŠC Novo mesto in šolska telovadnica Stopiče.

Ne me ba...
velikipeter
# 21.02.2012 ob 09:33
Neverjetno je, da je aktualna vlada v svojem prejšnem mandatu na kant spravila (skupaj s sposobnimi menedžerji) kar nekaj uglednih podjetij, sedaj pa se gredo varčevanje in racionalno trošenje... kako je lažje šparat ko imaš polne žepe še iz prejšnega mandata.
KennyAngel
# 21.02.2012 ob 09:32
Bazena pa nimamo v Novem mestu. 3 dvorane ni problema, bazena pa ne. Banda!
EjaY
# 21.02.2012 ob 09:32
Dejansko je košarkarska dvorana smiselna samo v Novem mestu in Ljubljani. Na Jesenicah in na Ptuju se ne igra ravno kvalitetna košarka. Pač na Jesenicah je super zaradi tega, ker je to lahko večnamenska dvorana, tudi za hokej recimo, v Laškem pa jo lahko uporabljajo poleg košarkašev še rokometaši.

Dvorane za enkratne priložnosti kot sta bili mišljeni na Ptuju in Kopru sta brezveze. Še na EP v košarki ne bo 5000 gledalcev, kasneje ob drugih športnih prireditvah pa še manj.
Dolenjc
# 21.02.2012 ob 09:31
luka101

# 21.02.2012 ob 09:26
Prijavi neprimerno vsebino Nova dvorana za 5000 ljudi v Novem mestu je neumnost.

Če je to res, da Krka d.d. razmišlja o doniranju sredstev za tak projekt, se mora takoj sestati njen nadzorni svet in za začetek direktorja vprašati po zdravju.

A si iz LJ? Tipična foušija, ko ne privoščiš nam v NM. Si gledal včeraj v Financah? Po kakovosti življenja je Novo mesto na istem mestu kot Ljubljana.
mortir
# 21.02.2012 ob 09:30
matr kok enih zatezenih komentatorjev... bravo Krki ce bo sofinancirala gradnjo!
luka101
# 21.02.2012 ob 09:26
Nova dvorana za 5000 ljudi v Novem mestu je neumnost.

Če je to res, da Krka d.d. razmišlja o doniranju sredstev za tak projekt, se mora takoj sestati njen nadzorni svet in za začetek direktorja vprašati po zdravju.
bozz
# 21.02.2012 ob 09:25
Ampak če stroji ne bodo zabrneli v nekaj tednih, bo težko ujeti roke.
vzhodna_tribuna
# 21.02.2012 ob 09:24
Še Hildo vprašte, če bo kej sofinancirala!
horus1
# 21.02.2012 ob 09:22
krka bi to že zdavnaj sfinancirala, ampak ko so prišli na pogajanja so tam zagledali boruta novaka in se samo obrnili saj vedo kako je poslovati z njim. če se ne nalima 100.000€ na rit ni nič! zgleda da si je novak premislil saj je županski stolček muhiča preveč ogrožen in so se raje odpovedali par k€.
Senna-Maze 28
# 21.02.2012 ob 09:21
Zlobni genij

Hehehe prijatelj, ti imaš vsak dan drugo sliko. Car.
Senna-Maze 28
# 21.02.2012 ob 09:19
Mislim na tovarno zdravil Krko, sam klub je prereven, da bi kaj gradil.
Zlobni genij
# 21.02.2012 ob 09:19
Ja, seveda.
Senna-Maze 28
# 21.02.2012 ob 09:16
Še sami ne vedo, kaj bi radi. Enkrat rečejo ne. Drugič ja. Sem že čisto zmeden. :-) Se strinjam Krka jo lahko spuva, se kopa v denarju.
kučkučki
# 21.02.2012 ob 09:12
to je pač slovenija predno se ljudeje zmenijo kako in kaj traja cela večnost, pri tem pa je seveda najbolj pomembno pripradnik katere politične stranke si in kakšno korist boš imel od tega.
tuditi
# 21.02.2012 ob 09:03
Po več kot letu dni še vedno nimajo urejenega gradbenega dovoljenja? Pa dobro kaj ti ljudje sploh počnejo?
vzhodna_tribuna
# 21.02.2012 ob 09:01
Začnite delat!
jernejt
# 21.02.2012 ob 09:01
upam da zgradijo že to nesrečno dvorano... To je edina nova dvorana ki jo podpiram za EP... Ostale pa ali že imamo, ali pa pač mal prebarvat hodnike, nov obešalnik v garderobe in to je to...
štamprle
# 21.02.2012 ob 09:01
Novemu mestu bi zelo privoščil dvorano, ker jo po mojem mnjenju tudi zelo potrebuje. Vprašanje pa je, če se je smiselno na vrat na nos zaletavati v ta projekt, pri tem pa spregledati dejstvo, da novomeške otroke v šolah zebe, ker ni denarja za kurjavo in da denarja na splošno v teh časih ni na pretek. No upam, da bodo na koncu našli neko smotrne rešitev, ki se ne bo zopet izrodila v kakšen finančni škandal, kot se pri nas rado dogaja.
maher
# 21.02.2012 ob 09:00
Se pravi, da plačujemo (pre)draga zdravila zato, da lahko sofinanciramo take idiotizme!
študent88
# 21.02.2012 ob 08:58
Sedaj pa si bojo še potakali žogico do decembra, januarja pa ne bo nihče nič kriv.
jo3cinho
# 21.02.2012 ob 08:57
to zagato, lahko res reši samo še Krka. DOL Z MUHIČEM !!!!!!!
Kazalo