Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.3 od 21 glasov Ocenite to novico!
Kyrie Irving
Kyrie Irving bo kariero nadaljeval v Bostonu. Foto: Reuters

Dodaj v

Boston dobil Irvinga, a plačal visoko ceno

V Cleveland odhajajo Thomas, Crowder, Žižić in prvi izbor nabora
23. avgust 2017 ob 08:02
New York - MMC RTV SLO

Buren prestopni rok v Ligi NBA je postregel še z enim veleposlom. Najboljši ekipi na Vzhodu sta si izmenjala organizatorja igre, toda Cleveland je za Kyrieja Irvinga dobil še "posladke".

Irving, ki ni želel več ostati v Clevelandu, in je to vodstvu kluba tudi odkrito povedal, torej odhaja v Boston, Cavaliersi pa so dobili Isaiaha Thomasa, krilnega igralca Jaea Crowderja, centra Anteja Žižića in prvi izbor na naboru leta 2018 (od Brooklyna), ki ni zaščiten.

25-letni Irving, eden od junakov šampionske predlanske ekipe, ni več želel biti v senci LeBrona Jamesa. Vse od njegove zahteve za odhod sredi julija je bil organizator igre zvezd tarča številnih špekulacij. Na koncu so bili s ponudbami najbolj konkretni v Bostonu.

Toda zanj so Celticsi plačali visoko ceno, po mnenju mnogih previsoko. 28-letni Isaiah Thomas je v prejšnji sezoni v povprečju dosegal 28,9 točke in 6 podaj na tekmo in je bil eden izmed najbolj priljubljenih igralcev v Bostonu. Letošnja sezona bo njegova zadnja pred podpisom nove pogodbe, zato bo še toliko bolj motiviran, natanko to, kar potrebuje LeBron James. Poleg njega v Cleveland prihaja Jae Crowder s povprečjem 14 točk na tekmo. 27-letnik je v Ligi NBA cenjen kot izjemen krilni obrambni košarkar. Cavsi so dobili še novinca v Ligi NBA Anteja Žižića, izjemno nadarjenega hrvaškega centra, ki so ga v Bostonu leta 2016 izbrali kot 23. na naboru. Češnja na torti je prvi izbor na naboru 2018.

"Vem, plačali smo visoko ceno, toda dobili smo 25-letnega igralca zvezd, ki se tudi časovno lepo vključuje v naše moštvo. Je eden izmed najboljših v ligi v napadu. Zanj je bilo treba dati veliko in smo dali," je povedal športni direktor Bostona Danny Ainge. Irving ima podpisano še triletno pogodbo za 60 milijonov dolarjev. Prekine jo lahko leto pred koncem, a so v Bostonu prepričani, da bo Irving podpisal novo pogodbo in ostal v klubu. V prejšnji sezoni so bile njegove številke 25,2 točke in 5,8 podaje na tekmo.

Strokovnjaki v Ligi NBA so mnenja, da bo po zamenjavi igralcev Cleveland ohranil primat na Vzhodu.

Tako Irving kot Thomas sta bila izbrana na naboru leta 2011. Irving je bil izbran prvi, Thomas pa zadnji 60. od Sacramenta. Cleveland in Boston bosta odprla sezono Lige NBA z medsebojnim obračunom 17. oktobra.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
Andershow8
# 23.08.2017 ob 08:09
Kakšen nateg. Danny Ainge je cepec A klase. Thomasa trejdat, nekaj mesecev za tem ko je dušo spustil za Boston, dan prej pa mu je sestra umrla. Igralca ki je basically manjsa kopija Irvinga, ISO scorer ki da je 25-35 pik..

Ampak wait. Dodal se eno najboljsih pogodb(Crowder), Zizica.. potem pa se dejal, ce ste glih na telefonu, izvolis skoraj garant 1 pick na 2018 draftu(Verjetno Luka Doncic)..

Cleveland pa ima res srece kot dreka. Tudi po Bronu bodo imeli super prihodnost ker jim jo je Ainge pravkar zagotovil.
_50centy_
# 23.08.2017 ob 09:15
Irving je loser in navaden ball hog. Govorim o njemu kot osebi, ki ni imela ob sebi LeBrona ali Lovea, torej o tistem Irvingu, ki ni prišel niti blizu playoffa in je igral v najslabši ekipi v ligi takrat
Irving je bil star 21 preden je prišel LBJ...
borchica
# 23.08.2017 ob 08:59
Končno en tread brez trolov... Hvala, fantje, za različne perspektive in informacije. Na zanimivo NBA sezono!
sivi gandalf
# 23.08.2017 ob 08:48
strokovnjaki se tokrat motijo, kar bo tudi dokazano skozi sezono, thomas je odličen igralec, ampak irving je 3 leta mlajši in je imel v senci jamesa povprečje 25,2, v bostonu bo to povprečje izrazito nadgradil

ista fora kot v nogometu, primer neymar
_50centy_
# 23.08.2017 ob 08:49
V trenutni situaciji je to win-win po moje. Cle je MAX iztržil in še dobil pick za prihodnost ( če LBJ res gre). BOS pa je dobil Irvinga in še malo manj gužve na sf poziciji...
maliP
# 23.08.2017 ob 09:16
Že pred časom sem omenil da je IT cokla razvoja Bostona. Boston je največja ekipa NBA v zgodovini in tako se tudi vede. Irwin bo bodoči franšizni igralec Bostona in nosilec ekipe, do obnove pogodbe mu bodo naredili celotno ekipo in najbrž bomo spet spremljali legendarne dvoboje na vzhodu z Phi in Cle in na zahodu z LAL in še kom.
Tudi za Cle je tole win trade, samo če bodo znali IT-ja malo umirit.
xskip
# 23.08.2017 ob 09:11
Fina bo prva tekma sezone NBA lige:
BOS@CLE, torek 17. 10.
še 8 tednov...
Scouser268
# 23.08.2017 ob 09:13
Irving 2011 verzija, po 11 tekmah na Duku, sveže v NBA ni glih enako Irving 2017 verzija.

Vmes je namreč bil ROY, NBA prvak, 4x All star, All star MVP, svetovni prvak z reprezentanco, obenem tudi MVP SP, ter olimpijski prvak, ob dejstvu da je dal še go-ahead game winnerja za prvi naslov CLE v zgodovini.

Malo je razlike, mar ne? To, da ni true PG in pač ne nabija asistenc že vemo. Niti ni rabil, ko je igral z Lebronom v zadnjih letih, v začetku kariere pa ni bil dovolj dober, da bi soigralce delal boljše. Ne želi zapustiti Lebron, da solira drugje, ampak ve da bo James naslednje leto spakiral in odletel v Hollywood, zato ne želi ostati v CLE z ekipo, ki je zgrajena za Lebrona. Taking the initiative.

Verjetno je CLE še vedno malo boljši, ampak ni taki lock za finale kot lani, to se verjetno strinjamo. BOS je resna grožnja, sploh če se Thomas ne pozdravi popolnoma, kar upam da se, ker mu želim vse najboljše and let the better team win.
xskip
# 23.08.2017 ob 09:54
NBA draft 2011:
1. pick - Kyrie Irving
60. zadnji pick - Isaiah Thomas

kakšno naključje. In oba sta super igralca. Srečno obema.
Scouser268
# 23.08.2017 ob 08:29
Visoko ceno? Pošteno ceno.

Imeti 28 letnega Thomasa, ki ga moraš skrivati v obrambi in je nazaj iz operacije kolka ter bo naslednje poletje zahteval super max pogodbo, kar je večkrat potrdil v intervjijih letos. To pomeni, da bo v globokih 30tih letih dobival skoraj 40M na sezono. Ne hvala.

Raje vzamem Irvinga, ki je star 25 let, ima že prstan, ga ne rabiš skrivati v obrambi, četudi ni obrambni biser, in zna zaključiti pomembne tekme.

To je pač emotion vs. ration. Itak, da je Thomas dal vse za Boston, je ljubljenec navijačev, verjetno najpopularnejši Celtic po Birdu (po mnenju Simmonsa), ampak če izločiš čustva iz tega in samo pogledaš črno na belem, je to no brainer deal za Boston. Ainge je pač storil Bellichicka.

Crowder bi jemal minute Brownu in Tatumu, ki oba zgledata dosti boljša od njega in rabita minute za razvoj. IT4 - Kyrie je itak direkten swap na PG poziciji, Žižič ni dovolj dober za NBA, še v Summer League so ga vozili, pick pa tudi ni nujno da bo med prvimi tremi, ker so se Netsi nekoliko okrepili. Pa tudi če bo, je bil vedno na mizi za future super stara, kar Irving je. And superstars wanna play with superstars. Dosti lažje bo v prihodnjih letih recruitati še kakega, če imaš že Irvinga in Haywarda ter top5 trenerja v ligi.

Boston zmagovalec tega trejda, brez dvoma, se bomo pogovarjali čez 3-4 leta kje so Celticsi in kje Cavaliersi. As a Boston fan, absolutely delighted!
gz4468
# 23.08.2017 ob 08:26
Tole je odlicna menjava za Cleveland. V zameno za enega igralca, ki si je zelel oditi, so dobili scorerja (Thomas), Crowderja, ki bo lahko pokrival tudi Duranta, mladega Zizica in verjetno prvi pick 2018, sigurno pa top 5 pick. Jedro Bostona je pa povsem drugacno, kot lani.
friks
# 23.08.2017 ob 08:19
Tole res zgleda kot zelo slab posel za Boston. Sicer je Ainge že večkrat dokazal, da vleče zelo premišljene in prave poteze, ampak tokrat pa mislim, da je res zgrešil. Sploh po drami s Thomasom v lanski končnici.

Po drugi strani pa sploh ne vem, zakaj bi bil Irving tako pomemben. Za takšno menjavo bi moral biti novi Kobe, pa se njuna statistika pri 24 letih praktično v nobeni kategoriji ne more primerjati. Kaj šele odnos do igre.
maliP
# 23.08.2017 ob 11:08
No, CLE ima trenutno 20 igralcev na rosterju, to pomeni 5 - 7 viška za še kakšno zanimivo menjavo.
Da vidimo.
San diego vidim da nisi zgubil smisla za zajedanje.
borchica
# 23.08.2017 ob 08:51
lukace5
Tako pač je v ZDA, oni vedno raje izberejo dobrega NCAA igralca kot pa EL igralca.


No, glih vedno ni. Kar spomnimo se leta 2006. Prvi pick Andrea Bargnani, drugi pick LaMarcus Adridge. Bargnani je igral EL v Trevisu pri Benettonu. Letos je pa res malo specifično leto, ker je draft močan in se bo moral Luka boriti za prvo mesto z več igralci, vsaj na papirju. Da bi pa bil četrti, je pa nemogoče, še NBA analitiki ga uvrščajo že sedaj med top 3. No, razen če se poškoduje, itak. V glavnem top 3 ali kar 2 bo sigurno, drugače pa osebno menim, da imamo spet prvi evropski izbor po mnogih letih.
_50centy_
# 23.08.2017 ob 08:50
@sivi gandalf dvomim da bo mel Irving kaj večjo povprečje v BOS. Gotovo ne toliko kot je imel IT. sedaj je prišel še hayward ki bo tudi imel okoli 20...
lukace5
# 23.08.2017 ob 08:40
Za Boston tole niti ni tako slabo, ampak Cleveland pa boljšega trada ni mogel dobiti. Boston je dobil boljšega in mlajšega igralca kot je Thomas, na Crowderjevi poziciji imajo Tatuma in Browna ki ju želijo razvijati... Edino kar je tukaj slabo za Boston je Žižič in pick 2018, ostalo je ok. Ampak oni imajo svojo računico in očitno so se v vodstvu odločili da je to dober posel.

Cleveland pa je v tem tradu prišel do tistega, na kar je lahko samo upal. Dobili so solidnega playa, odličnega obrambnega igralca v Crowderju ki bo razbremenil Jamesa v obrambi, Žižiča ki bo po moje zelo koristen igralec v prihodnosti in pa visok izbor na prihajajočem draftu. Ta izbor bo verjetno top 3 imam pa občutek, da bi ga znali zapakirati sredi sezone z Loveom ali Thompsonom za Cousinsa, če Pelicansom ne bo šlo po načrtih. Scenarijev je ogromno, Cleveland je sedaj v precej boljšem položaju kot še pred nekaj urami.

@andershow
Luka je po slabših predstavah na F4 in finalu ACB nekoliko zdrsnil po lestvici drafta 2018 in je sedaj an 3/4 mestu. Trenutno sta Bagley in pa Porter precej pred njim in če bosta imela dobri sezoni v NCAA, potem Luka nima šans za 1. izbor. Tu je potem še Ayton, ki bi Luko prav tako prehitel ob dobri sezoni. Dončič bi bil prvi izbor edino v primeru, da letos dominira v EL in ACB ob visoki minutaži, se Real uvrsti na F4 in tam Luka odigra odlično. Tako pač je v ZDA, oni vedno raje izberejo dobrega NCAA igralca kot pa EL igralca.
topix
# 23.08.2017 ob 12:41
sandiego1995

# 22.07.2017 ob 17:29
Prijavi neprimerno vsebino Sedaj je čas kislih kumaric in prav pride tudi taka izmišljotina, da zapolnijo poletno mrtvilo. Irwing je trenutno na Kitajskem in se je samo sladko nasmehnil, ko so ga spraševali o tej pravljic


Taksnih kislih kumaric je kar veliko od tebe:)
kumimonster
# 23.08.2017 ob 10:15
Pismo, Danny na polno v akciji to poletje :) Trade mi je načeloma všeč, oziroma se mi zdi, zato ker je šel zraven še pick, nekako uravnotežen. Čeprav sem bil kot navijač Celticsev res pozitivno presenečen z njegovimi predstavami, se mi IT nikoli ni zdel igralec za naslov in v tem trenutku je njegova vrednost najbrž na maksimumu, zato se trade splača. Naslednjo sezono bi zahteval max ali pa baj, baj, ne glede na predanost ekipi, Dodajmo še poškodbe, človek je ravno po operaciji in ga je zmanjkalo v zadnjih dveh plaxoffih. Po drugi strani je občutljiv na poškodbe tudi Irving in od njegovega zdravja je odvisno, ali bo ta trade na koncu izpadel pozitivno ali ne. Kakorkoli obračamo, Irving v tem trenutku verjetno je boljši igralec od IT.

Crowder je sicer fajn, ampak v tej zasedbi Celticsov, ko bodo razvijali Browna in Tatuma, ki imata oba predispozicije, da postaneta boljša igralca od Crowderja, in če upoštevamo, da sta sedaj nekje na tej poziciji že Hayward in M.Morris, za Crowderja pač ne ostane nič prostora in ga zato ni bilo mogoče vključiti v trade. Kar se tiče picka, je pa to tisto, kar dela ta trade uravnotežen. Ainge pač tudi grafi ekipo za vse krajši rok (nekaj še manjka na centru, če mene vprašate) in ti njegovi trejdi do sedaj so se zdeli vedno kot nekakšen nateg nasprotne ekipe. Čas je že bil torej za en posel, kjer plačaš toliko kot dobiš. če to pomaga izgradnji ekipe.

Sem zadovoljen.

Let's go Celtics!!!
renti
# 23.08.2017 ob 10:12
rok13

Se strinjam. Eden je preveč
Scouser268
# 23.08.2017 ob 09:50
@lukace5: Iz tvojih ust v ušesa superstarjev. Ker zdaj je rahlo bedno, ko že vemo kakšen finale bo na Eastu in Westu.

Drugače pa vem jaz to vse kar si napisal, ampak realnost je drugačna. Tudi Davis bo vroča roba, če Pelicansom ne uspe ta big man eksperiment. Giannis je že povedal, da želi konkurenčno ekipo in bo ostal. Torej, če ne bo konkurenčna... Westbeast še ni podaljšal, če se ne motim? Zakaj je Durant odšel iz small market ekipe v Kalifornijo? Ja, tudi zaradi lepega vremena. PHX ima Bookerja, ampak to je pa tudi to. Denver ima kopico dobrih igralcev in Jokiča, ki je pritegnil Millsapa. Brez Srba ni šans, da ga dobijo, pa še to je 3 year deal, kar je postalo moderno, short term deali za več denarja ekip ki imajo cap space (lep primer Redick in PHI).

Itak pa se tampering dogaja na polno. Igralci se med sabo recruitajo ob vsaki priložnosti in igrajo skupaj, kjer pač želijo. NBA je definitivno player's league. Lebron je začel s tem in bo naslednje leto najbrž nadaljeval.

Glede tega trada pa samo to: očitno so oboji zadovoljni s tem kar dobijo, drugače se ne bi strinjali. Bodimo zadovoljni tudi mi, prva od dveh domin (Melo a.k.a. Hoodie man je še na čakanju) je padla in zdi se, da so se moči spet malo razporedile in premešale na kratek in dolgi rok na Eastu. Veliki zmagovalec pa liga NBA, saj tudi ko ni tekem vsi tvitajo in govorijo samo o tem. Nor offseason.
xskip
# 23.08.2017 ob 08:31
Zdravje IT4 je bil faktor pri menjavi...
http://www.celticslife.com/2017/08/isaia
h-thomas-health-was-factor-in.html

meni ok deal, glede na VSE prebrano.
skydrumm
# 23.08.2017 ob 08:26
Velik plus za Cleveland. Zmanjšali so salary cap in še dobili so top pick, ki ga lahko za trejdajo za kkašnega odličnega igralca .
cimi23
# 23.08.2017 ob 15:58
LBJ se je s tem,ko je pred playoffom izjavil, da nujno potrebujejo PG-ja,pošteno zameril Irvingu. In kaj ima zdaj? Na PG poziciji Rose+IT4, ki oba skupaj nista za enega pravega pass first PG-ja + brez obrambe. Crowder pa žal igra isto pozicijo kot James, tako da tudi to ne pije vode...
Prstan adijo.
Trenutno je Boston najmanj enakovreden Cavsom, če ne boljši.
Še že veselim finala vzhoda.
bim--bam-bom
# 23.08.2017 ob 10:14
Ni sporno, da je Irving izjemen košarkar, vprašanje le, koliko je koristen za ekipo. Nekateri imate Irvinga za nekoristnega igralca. S tem se ne strinjam. Če bo v Bostonu imel pravo vlogo v ekipi, bo to dobra okrepitev. Ainge je že vedel, kaj dela, čeprav se na prvi pogled zdi, da je za to plačal preveč. Stevens bo za Irvinga našel pravo vlogo.

Cleveland je na prvi pogled mislim da več izgubil kot dobil (kratkoročno). Vendar... ne bi me presenetilo, če bi pick od Netsov (morda tudi Žižiča) in še koga menjali za kakšnega zvezdnika. Če lahko dobijo kakšnega centra, bodo najbrž ponudili pick od netsov in Lova, za kakšnega zunanjega pa pick od Netsov in morda Thomasa. Jamesu je verjetno vseeno, ali Clevelend dobi naslednje leto 1. pick na draftu ali pa 25. pick, saj bo korist od tega le na dolgi rok, James pa čez eno leto morda ne bo več v Clevelandu. James ima verjetno kar pomembno besedo pri menjavah.
erky33
# 23.08.2017 ob 09:53
Kar je napisal Scouser268 drži. Poštena cena za Boston, medtem ko CLE lahko le upa, da LBJ ostane tam, ker če držijo govorico o odhodu v LAL drugo leto, tam sigurno ne bo Thomasa in še kakega pomembnega igralca, ki se mu izteče pogodba, ker preprosto CLE ni California, NYC, Miami ipd.
teolight332
# 23.08.2017 ob 09:42
http://www.youtube.com/watch?v=-tJaDqNQkuM&t=70m10s

Nemški top šahovski velemojster predvidu trade :)
xskip
# 23.08.2017 ob 09:36
Je pa zabavno brati vse komentarje, mnenja in zarote...
Kot da smo vsi bolj pametni kot odgovorni v obeh klubih in da vemo več kot oni.
Vsak klub je imel svoje razloge za menjavo in posel.
Na koncu sta zadovoljna oba.
Navijači pa...
hypatos
# 23.08.2017 ob 09:36
Cleveland je iz tega posla definitivno izvlekel bistveno več.

Irwing se je itak že zdavnaj dokazal kot igralec, ki ni ključen za uspeh ekipe. Medtem, ko je Thomas pokazal in dokazal ravno obratno. Pa ne gre niti toliko za to, kaj bo Thomas prinesel Clevelandu, ker itak ne bo ključen igralec. Bo pač play in bo imel svojo (stransko) vlogo, kot jo je imel Irwing. Ve se, kdo je v Clevelandu glavni. Žižić pa tudi ni slab dodatek temu trejdu in bo, če bo napredoval, z lahkoto menjal Thompsona. Lahko bi ga celo izrinil iz peterke (če to, pa naslednjo sezono).
xskip
# 23.08.2017 ob 09:17
Hayward, Irving, Horford in Tatum... new BIG4?
Upajmo.

In še največja okrepitev letos....Aron Baynes :-)
Scouser268
# 23.08.2017 ob 09:16
@lukace5: CLE naj upa, da podaljša IT4, ker to ni ravno free agent destinacija. Ni vse tako črno in belo. BKN ima cap spaca več kot dovolj, enako PHX, pa niti sestanka s top free agenti ne dobijo. Igralcem je pomembno tudi to, da ob košarki zaslužijo kak dolar z marketingom. Small market ekipe kot je CLE morajo zadeti na draftu, ker brez Lebrona free agenti tja ne bodo hodili.
Nitko 23
# 23.08.2017 ob 09:15
Drgac pa win win situacija za obe ekipi. Ainge eden najbolksih GM- jev v ligi
Nitko 23
# 23.08.2017 ob 09:14
Andershow8
Chicago bullsi so letos se bolj shit ekipa se bolj brez repa in glave. Pa se zanalasc ciljajo na 1.pick (upam da jim uspe, sem bulls fan)
xskip
# 23.08.2017 ob 09:08
Mi je pa zelo žal da IT4 odhaja. Super igralec.
Kombo
# 23.08.2017 ob 20:29
Na vzhodu bodo to leto itak Bucksi z Antetom pretepli vse.. Cavsi in Celticsi naj ne upajo preveč.
din-diin
# 23.08.2017 ob 20:17
A si zeli h Warriorsom? :)
maliP
# 23.08.2017 ob 11:53
poljudsavc
mi lahk kdo pove kaj več kaj se dogaja pri NYK....bi bil že čas da nardijo kšn korak naprej...

NYK se že celo desetletje trudijo da me zgubijo kot navijača, še malo pa jim bo uspelo....,-)
sandiego1995
# 23.08.2017 ob 10:46
Jaz bi pa takole rekel. Kjer se prepirata dva, (Boston in Cleveland), tretji dobicek ima. V tem primeru MIA, ki je podpisal izvenserijskega igralca Jordana Mickeya in tako so postali kar naenkrat prvi in edini kandidati za zmago na Vzhodu. Pat Riley je se enkrat vec dokazal svoje mojstrstvo in se dolgo ne bo v NBA ligi GM, ki bi mu lahko bil kos.
Poleg tega so uspeli zadrzati tudi nosilce igre McGruderja, Johnsona, Ellingtona, Haslema, ki boda ob pomoci Dragica, Whitesidea in ostalih z lahkoto premetavsli tekmece na igriscu.
rok13
# 23.08.2017 ob 10:08
Enega prevec so dali (Crowder\Pick). Brez tega bi bil fair deal, tako pa vsekakor win za cleveland, ceprav ma boston guzvo na krilu.
dragonmiami
# 23.08.2017 ob 09:17
Kakorkoli obrneš bo letos soet prvak GS...nihče jih ne more ustaviti razen poškodbe....
xskip
# 23.08.2017 ob 09:08
Upam, da BKN letos zmaguje :-)
Andershow8
# 23.08.2017 ob 08:57
Jaz ne vem zakaj nekateri pogojujete da Nets pick ne bo top 3? To je shit ekipa, brez repa in glave, še edinega relevantnega igralca, Lopeza so trejdali za Russella, ki je itak bust.

Irving je loser in navaden ball hog. Govorim o njemu kot osebi, ki ni imela ob sebi LeBrona ali Lovea, torej o tistem Irvingu, ki ni prišel niti blizu playoffa in je igral v najslabši ekipi v ligi takrat(i.e Wiggins draft). Tip je že tako braindead da želi zapustiti LeBrona, v nameri da lahko on solira drugje. Da poškodb in dejstva, da sploh ni pravi PG ne omenjam. Lani ne vem če je 5x DD naredil.

Bom vprašal Boston fane, ko bodo dobili po glavi letos od Clevelanda. Komaj čakam da Thomas nabija 30-40 pik na Irvingu. Vprašal jih bom pa tudi 2019, ko bo Irving pred podpisom svoje glavne pogodbe v karieri, ko ga bodo drugi superstarji klicali po ligi;)
borchica
# 23.08.2017 ob 08:43
Scouser268

Mislim, da je tudi tebe, kot navijača Bostona, na področju emotion : ration, kot praviš ti, malo odneslo. Drugače se popolnoma strinjam s tabo. Namreč, počakajmo, da vidimo, kaj bo. Danes evaluirati ta trade je težko. Pa, mislim, da ni potrebno tri leta čakati. Dovolj eno sezono. Ker Cleveland ne razmišlja za tri leta vnaprej, saj takrat bo imel LeBron 35 let, predvsem je pa vprašanje, ali bo sploh nadaljeval kariero pri njih. Cleveland hoče naslov nazaj, to je jasno. In to v letošnji sezoni. Kujmo železo dokler ga imamo na tnalu, je njihov moto. Čez tri leta pa prav mogoče, da bo Boston boljše moštvo od Clevelanda, ampak ravno s tem se tolči po prsih, je emocionalno.. To je itak rdeča nit v NBAju. Da ena moštva oddelajo svoje in gredo potem v rebuild iz ozadja. Drugače bi gledali ena in ista stalno na vrhu. Kje je bil Boston zadnjih pet sezon?

Vsako moštvo pa ve, kaj je dobilo in kaj izgubilo. Vsi vemo pomanjkljivosti in prednosti obeh PGjev. Thomas bo še zmeraj lahko stal nasproti Curryu v finalu, kar se obrambe tiče. Tu razlika med njim in Irvingom ni tako velika. Problem nastane, ko stoji nasproti PG Milwaukejja recimo. :)
Gandhi1
# 24.08.2017 ob 08:00
Deal je dolgoročno slab za cavs ker po tej sezoni ostanejo brez najboljsega vseh časov, IT4, ekipa je polna starckov, ta pick ki so ga dobili, pa je edino upanje za prenovo.
Iz vidikov fanov Lebrona pa je to dober deal, zagotavalja mu še eno leto konkurenčnosti, potem gre itak v LAL. In ker je fenov cavsov malo, večinoma smo vsi feni Lebrona, sem zadovoljen.

Za Cavse se mi pa fucka, ce propadejo naslednje leto
Bow
# 23.08.2017 ob 22:53
Mislim, da je Boston navkljub navidezni visoki ceni na boljšem.
Če zgodovina kaj šteje, potem je na boljšem ekipa, ki dobi boljšega igralca.
Kyire je absolutno boljši od IT v vseh statističnih podatkih.
IT je poleg tega poškodovan in vprašanje časa je, kdaj bo moral pod nož
Z 1,75m ne bo nikoli presežek v obrambi, pa še soler je.
V Bostonu Crowderja ne potrebujejo ker so dobili Tatuma
Žižić je talent ampak ekipe igrajo hitreje in visoki neokretni centri nimajo več ne vrednosti ne cene
Netsov pik itak ne bo med prve tri, torej loterija
Zdi se da bo LeBron jezno odkorakal v Lakerse še pred naslednjo sezono.
cimi23
# 23.08.2017 ob 17:10
Gandhi1

Res je. Tekem v ligi ogromno ..zdaj na zrela leta pa bolj 3 na 3 Challengerji,itd.
Verjetno ti tudi, a ne?
borchica
# 23.08.2017 ob 11:55
bim bam bom
James ima verjetno kar pomembno besedo pri menjavah.


Pomembno po moje ne, lahko pove svoje mnenje, to je pa tudi vse. Saj ni solastnik firme, kateri je pomemben dobiček. Če bi imel tako velik vpliv, kot nekateri mislijo, bi se v Clevelandu trlo zvezdnikov in potem bi bilo zmagati ligo mala malica. Lastniki bi pa plačevali minus na računu zaradi dodatnega davka na presežen proračun kluba.
Andershow8
# 23.08.2017 ob 10:14
https://twitter.com/ColinCowherd/status/
900205125414813696

Co-founder Jason McIntyre je veliko prej predvidel to, falil je samo "talent" in dal Žižiča.
maliP
# 23.08.2017 ob 09:51
http://www.youtube.com/watch?v=-tJaDqNQkuM&t=70m10s

Nemški top šahovski velemojster predvidu trade :)

islandski
_50centy_
# 23.08.2017 ob 09:30
Js sm samo napisal da je irving danes boljši kot je bil pri 21 letih , kar se verjetno strinjava. In da mi zgleda to zaenkrat win win trade za obe moštvi.
In ja BKN bo še vseeno bottom 5 ekipa lige
borchica
# 23.08.2017 ob 08:56
sivi gandalf

Se pridružujem 50_centyu. Kaj dosti več kot 25 poprečje, bo imel Irving težko. Razen če ima v pogodbi, da bo ball hoger, kar pa dvomim, saj si tako Boston omeji šanse v končnici. Med letom pa bo verjetno imel par tekem s 40 koši. Boston igra tudi drugačno košarko kot Cleveland in bo stavil na več opcij v napadu.
Kazalo