Košarka
Luka Dončić pobira priznanja in podira rekorde kot za stavo. Foto: EPA

Dodaj v

Dončić v idealni peterki Evrolige

Od lani med peterico ostal le Nando De Colo
10. maj 2018 ob 11:05
Ljubljana - MMC RTV SLO

Priznanja za Luko Dončića kar dežujejo. Po razglasitvi za vzhajajočo zvezdo in trojnem dvojčku v španskem prvenstvu je bil 19-letnik izbran tudi v idealno peterko letošnje evroligaške sezone.

Slovenskemu reprezentantu družbo delajo Nick Calathes (Panathianikos), Nando De Colo (CSKA), Tornike Šengelia (Baskonia) in Jan Veselý (Fenerbahče). Med omenjeno peterico se skriva tudi najkoristnejši igralec (MVP) Evrolige v sezoni 2017/18, ki ga bodo razglasili prihodnji teden na zaključnem turnirju v Beogradu.

Pri glasovanju za prvo peterko Evrolige je bilo upoštevanih 75 odstotkov glasov novinarjev in 25 odstokov navijačev. Edini, ki je bil v idealni peterki tudi lani, je De Colo. Veselý je bil že med peterico, medtem ko so Dončić, Calathes in Šengelia to čast doživeli prvič.

Dončić je bil že v torek soglasno izbran za najboljšo vzhajajočo zvezdo lige, priznanje, ki ga dobi najboljši košarkar do 22 let. Branilec Reala Madrid je imel najboljši povprečni statistični indeks med vsemi (21,8). Petkrat je imel indeks 35 ali več. Nobenemu od preostalih košarkarjev to ni uspelo več kot dvakrat.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
threepointer
# 10.05.2018 ob 11:08
Jasno, MVP je bil še vedno v prvi peterki :).
threepointer
# 10.05.2018 ob 12:01
Calathes zagotovo ne bo MVP, ker tudi sicer razen s številom podaj tega naslova ni upravičil, niti z uvrstitvijo ekipe v rednem delu niti z uvrstitvijo na F4 (pa še Luka ga je na koncu pošolal :). Panathinaikos ima očitno največ zvestih navijačev, ki so ga izglasovali. Zato pa 3/4 glasov prispevajo mediji. Že vsaj celo drugo polovico sezone je bilo jasno, da je edini pravi protikandidati Dončiću De Colo, ki pa je bil na glasovanju šele sedmi. Največji argument zanj je, da je bil daleč najboljši igralec gladko najboljše ekipe v rednem delu.

Sicer ni nobenega pravila, da je lahko MVP samo nekdo, ki se uvrsti na F4. V praksi se to ni zgodilo še nikoli verjetno zaradi tega, ker glasujejo mediji, ko so udeleženci F4 že znani.

Luka bo letos MVP skoraj zagotovo! Vprašljivo pa še je, ali bo tudi MVP F4 :).
Thazz
# 10.05.2018 ob 13:02
Shved ma verjetno na tekmo več metov kot vsi člani idelane peterke
gz4468
# 10.05.2018 ob 11:19
Je bil MVP ze kdaj clan ekipe, ki se ni uvrstila na F4?
vombat98
# 10.05.2018 ob 12:40
ne daj se @2px_orbitala, mi smo s tabo, haha, edini ki se bori za slo klube
pistacija
# 10.05.2018 ob 11:32
gz4468

# 10.05.2018 ob 11:19
Je bil MVP ze kdaj clan ekipe, ki se ni uvrstila na F4?
+0


Ne.
pistacija
# 10.05.2018 ob 11:32
Vsaj ne odkar je euroleague v tej obliki.
lookaaa
# 10.05.2018 ob 11:28
maestro
threepointer
# 10.05.2018 ob 13:40
Idealna peterka je čisto prava. Shved je kot Westbrook v NBA, dober za statistiko, ekipi pa večkrat bolj škoduje kot pomaga.
gargamel MK
# 10.05.2018 ob 13:39
Shved je totalen indijaner. Takšnega igralca ne želi imeti nobena resna ekipa. Popušil je tako v NBA-ju kot pri CSKA-ju.
happy schimetzky
# 10.05.2018 ob 15:05
po moje bo o končnem mvp-ju odločil kar rezultat tekme med realom in cska-jem, ne glede na učinek obeh igralcev.
odesnik
# 10.05.2018 ob 14:12
90%, da bo Luka MVP, 10 jih dam pa De Coloju.
Jouža
# 10.05.2018 ob 13:58
Bravo, mali !!!
Samo tako naprej!!!
firbec111
# 10.05.2018 ob 12:18
threepointer

Luka bo letos MVP skoraj zagotovo! Vprašljivo pa še je, ali bo tudi MVP F4 :).

a se je že zgodilo da MVP F4-a prišel iz ekipe, ki ni bila prvak?
napo11
# 10.05.2018 ob 13:16
De Colo 175/311 met iz igre, Shved 139/587 iz igre, Doncic 149/326, kar pomeni, da je De Colo dalec najboljsi suter, saj porbi bistveno manj zog, tudi procent trojke pa ima nad 50%. Je pa res, da ima De Colo kljub tekmi manj od Doncica, 3 sekunde vec igralnega casa na tekmo, no Shved pa bistveno vec od obe ostalih, ki igrata na tekmo v povprecju 25:43 oz. 25:46 minut, saj ima na svojem kontu dobrih 32 minut na tekmo.
threepointer
# 10.05.2018 ob 21:04
Nobena primerjava s katerimkoli 19 letnikom ni pretirana. Pri tej starosti pač še nihče nikoli ni dosegel toliko.
threepointer
# 10.05.2018 ob 17:51
Ja, ampak potem še cel dolg mesec ne bomo vedeli, koga bodo izbrali. Vmes bo pa še F4 EL in tam bo Luka pokazal, da pri njegovi popularnosti ne gre za pomp, ampak je ta posledica njegove igralske in osebnostne veličine.

Še nikoli prej nisem niti približno tako kot Luko hvalil nobenega Slovenca, niti športnika niti kogarkoli drugega. Prav tako tudi sam opazim Dončićeve pomanjkljivosti. Pa še baba ni, da bi se lahko v njega zaljubil :). Mogoče bi mi šel celo malo na živce, če bi bil mlajši, ker ima vse, vključno z nesramno dobro babo :). Ampak je.iga, kdor je dober, je pač dober :).
napo11
# 10.05.2018 ob 13:19
Thaz, ce smo cisto natancni, ima Shved na tekmo v povprecju 17,26 metov, celotna ekipa Khimkija pa 61 metov na tekmo, kar pomeni cca. 28 procentov metov celotne ekipe :D
jurcman
# 10.05.2018 ob 17:58
Poleg tega je danes prejel še eno nagrado Premio Endesa.
https://www.realmadrid.com/en/news/2018/
05/doncic-endesa-prize-winner-2017
Kot je nekdo na nekem drugem portalu napisal:
Fant je v evropi obrnil igrico. :)
DAbears
# 10.05.2018 ob 17:13
Tle v zda samo se o njemu govorijo in pisejo
Sem 100% ce sunsi dobijo prvi pick bo kokoskov takoj lukeca zbral
borchica
# 10.05.2018 ob 15:08
s strinjam z happyem
threepointer
# 10.05.2018 ob 14:16
95% za Luko, ker je kakšnih 5% vedno možnosti, da so v ozadju kakšni drugi interesi.
1a34
# 10.05.2018 ob 17:16
Košarka je zakon.
Slovenija pa je po zaslugi naših košarkarjev prvak!
Ze spet jest!
# 10.05.2018 ob 15:22
Mislim, da MVP-ja rezglasijo pred finalno tekmo.
threepointer
# 10.05.2018 ob 12:53
@firbec111, ne od leta 94, ko je bil MVP Paspalj, član poraženega Olympiacosa. Zmagal je takrat Joventut.
perpetruum
# 10.05.2018 ob 18:10
19 let
Evropski prvak
Član prve peterke EP
y x igralec kroga evro lige
igralec meseca evrolige
član idealne peterke evro lige
udeleženec fuinal four
statistično najbolje ocenjen igralec evro lige
??? MVP evrolige
Prvak evro lige ???????
Kam se bo to nadeljevalo če pogledamo krivuljo, ne vem ?
Mogoče je prav nasprotno od 2px_orbital krivulje?
King bo moral počasi v penzijo, ker prihaj princ košarke.
Fant je nad ravnjo Kukoča, Dražena, Delibašiča
Mislim da ga čka res bogata NBA kariera in kamor bo šel bo no7 visela pod stropom .
Skular
# 10.05.2018 ob 16:00
Bravo Luka, za svoja leta igra kot da ni s tega planeta, samo tako naprej tudi v NBA-ju če bo šel tja.
cimi23
# 11.05.2018 ob 16:21
gargamel MK
Shved je totalen indijaner. Takšnega igralca ne želi imeti nobena resna ekipa. Popušil je tako v NBA-ju kot pri CSKA-ju.

Totalni indijanerji ste vi, ki pišete take neumnosti. Šved je na EP dokazal kvaliteto in skoraj sam premagoval kvalitene ekipe.
A pri njemu pa ne boste jamrali, da nima nobene pomoči - kot npr. pri LBJ ????
_50centy_
# 10.05.2018 ob 18:08
Kukoc je bil mvp ff in kasneje zbran na draftu.
gz4468
# 10.05.2018 ob 20:56
Za Doncica bodo verjetno to zadnji 2 tekmi v Euroligi. Upam, da bo dal vse od sebe in da bo imel dober dan.
Diego Armando
# 10.05.2018 ob 15:52
Zanimiva peterka, nobenega Američana... In kar štirje "vzhodnjaki" v njej (štejem tudi Dončića) + Francoz. Verjetno bi si Pangos bolj zaslužil mesto v njej kot Calathes, ampak OK. Šved seveda izstopa statistično, a med najkoristnejše igralce pač ne sodi.
jurcman
# 10.05.2018 ob 18:07
https://www.realmadrid.com/en/news/2018/
05/doncic-endesa-prize-winner-2017/18
No ta povezava je prava. Evroliga je objavila tudi top 5 akcij Reala v letošnji sezoni.
Luka ni sodeloval samo pri akciji št.4
threepointer
# 10.05.2018 ob 17:42
@Ze spet jest!, tudi jaz mislim, da je tako, ampak tudi, če ne bi bilo, je jasno, da novinarji glasujejo že pred F4 in tam potem rezultat samo razglasijo. Če bi polfinale štelo za MVP prvega dela, potem na koncu ne bi razglasili MVP-ja F4, ampak bi razglasili MVP-ja finala. Luka ima po moje naslov MVP prvega dela praktično že v žepu.
Bugarijunaci
# 10.05.2018 ob 16:31
Mene zanima ce kdo ve, ce je bil MVP Evrolige v tekoci sezoni, ze kdaj isto leto potem na draftu?

Po logiki ne, ker nihce tako mlad ni bil nikoli MVP, da bi se potem prijavil na draft. Se motim?

Ker tudi tukaj lahko Doncic pise zgodovino, ce bo seveda MVP.
Rocknrolla
# 10.05.2018 ob 15:29
Zanimivo, da se še noben politik ni ZDJ slikov z njim... Glede na to, da smo pred volitvami ;)
Ze spet jest!
# 10.05.2018 ob 15:23
Razglasijo*
d_a_r_k_o
# 11.05.2018 ob 05:28
mojster, znalec
mile952
# 10.05.2018 ob 19:41
Kdaj glasujejo za MVP-ja EL, pred ali po finalu Final four-a? Mislim da bo MVP Dončič. Že zato, ker ga drugo leto ne bo več v Evropi in ne bi mogli popraviti napake, če bi se zmotili.
firbec111
# 10.05.2018 ob 17:42
threepointer

mislim, da ima tokrat @DAbears kar prav, čeprav formalno res izbira GM. Sam je rekel, da ga je Kokoškov prepričal tudi z izjemnim vodenjem naše reprezentance na EP. Če pripeljejo Dončića, lahko tudi v Phoenixu vzpostavijo tak sistem. Navijam za Phoenix, da dobijo prvi izbor. Luka se bo počutil kot doma. Rezultat ne bi izostal in to že v prvi sezoni. Po moje vsaj borba za PO.

resnično upam, ampak mi tukaj nismo objektivni, če Kokoškov misli da je Ayton boljši potencial bo izbral njega. Vsaj na današnji dan več ali manj vsi postavljajo Aytona kot prvi pick. Upam da Phoenix dobi 2 pick pa da Memphis ali pač kdo bo pred njim vzame Aytona pa je problem rešen. Bomo videli 15ga
HisAirness23
# 10.05.2018 ob 16:10
s kom igra Real v polfinalu in kdaj se začne F4?
threepointer
# 11.05.2018 ob 19:40
Shved je strelec in skoraj nič drugega. Drži, da nima dovolj podpore, ampak on bi v ekipi rabil enega Dončića, da bi kreiral, ker on tega ne zmore. Tako nizke odstotke meta ima zato, ker pogosto meče iz nemogočih situacij, a ga nič ne izuči. To je bil recimo deloma tudi Dončićev problem v sredini sezone, a se je že prilagodil in zdaj ne meče več toliko težkih metov, tudi za ceno tega, da potem pogosto meče bolj malo. Takšnega racionalnega obnašanja Shved ni sposoben niti slučajno. On vidi samo koš. Pod pravim trenerjem, s pravo podporo soigralcev in z malo več zrelosti, bi bil lahko koristen role player tudi v NBA. To pa je njegov plafon.
threepointer
# 10.05.2018 ob 21:31
Za MVP EL šteje redni del in četrtfinale. Torej morajo glasovati pred F4, na F4 pa razglasijo zmagovalca. Če se Luka ne bi uvrstil na F4 bi bil njegov največji indeks verjetno zaman, saj MVP še nikoli ni bil igralec, ki se ne bi uvrstil na F4. Tako pa dvoma ne bi smelo biti :).

Za naslov MVP F4 bo moral Real postati prvak. Da Luka ne bi bil njegov najboljši igralec pa je zelo malo verjetno. Še manj verjetno je, da bi postal MVP, če bi Real izgubil. To se je nazadnje zgodilo leta 94, ko je bil Olympiacos poražen proti Joventutu, njegov igralec Žarko Paspalj pa je vseeno postal MVP F4.

Ampak Luka se požvižga na naslov MVP, samo da bo osvojil EL.
threepointer
# 10.05.2018 ob 17:38
@firbec111, mislim, da ima tokrat @DAbears kar prav, čeprav formalno res izbira GM. Sam je rekel, da ga je Kokoškov prepričal tudi z izjemnim vodenjem naše reprezentance na EP. Če pripeljejo Dončića, lahko tudi v Phoenixu vzpostavijo tak sistem. Navijam za Phoenix, da dobijo prvi izbor. Luka se bo počutil kot doma. Rezultat ne bi izostal in to že v prvi sezoni. Po moje vsaj borba za PO.
firbec111
# 10.05.2018 ob 17:24
DAbears

Tle v zda samo se o njemu govorijo in pisejo
Sem 100% ce sunsi dobijo prvi pick bo kokoskov takoj lukeca zbral

GM ekipe izbere pick ne trener, pa do sedaj je dokaj slabo izbral razen Bookerja
Ziavenelioshe
# 10.05.2018 ob 20:21
Dejansko bi bil Lebronto najboljsi mentor Doncicu.
firbec111
# 10.05.2018 ob 18:35
perpetruum

Fant je nad ravnjo Kukoča, Dražena, Delibašiča

me veseli da ga podpiraš ampak ne pretiravat
perpetruum
# 10.05.2018 ob 18:12
Mogoče bi bilo najbolj pošteno da 1 pisk dobi CLE (preko BKN), obdrži še LBJ in potem lahko že drugo leto naskakuje NBA prstan
Haribo
# 10.05.2018 ob 11:59
Bravo, Luka res igra kot se za Ljubljančana spodobi.
RTLJ
# 10.05.2018 ob 12:49
Shved??? Najboljšega strelca lige ni v prvi peterki...komedija!!!
Kazalo