Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 47 glasov Ocenite to novico!
Goran Dragić
Goran Dragić je bil proti nekdanjim soigralcem zelo razpoložen. Foto: AP
Brandon Ingram in Marcus Morris
Boston in LA Lakersi sta dve izmed najbolj slovitih franšiz, ki sta pred leti precej padli. Boston se je že vrnil v sam vrh, Lakersi pa se tja vračajo z nekoliko počasnejšimi koraki. Foto: Reuters
Stephen Curry
Stephen Curry je iz igre metal 7/16. Foto: Reuters

Dodaj v

Dragićev rekord sezone: nekdanji ekipi nasul 29 točk

Deseta zaporedna zmaga Bostona
9. november 2017 ob 07:31
New York - MMC RTV SLO

Goran Dragić v celotni karieri Lige NBA v povprečju dosega po 13 točk, v dresu Miamija pa proti Phoenixu v povprečju dosega po 23 točk.

Kapetan slovenske košarkarske reprezentance je spet blestel proti nekdanjemu moštvu, saj je ob zmagi Miamija v Phoenixu s 126:115 dosegel 29 točk (njegov rekord sezone).

Bogato napolnjena statistika
"V tej dvorani sem odigral res veliko tekem, kar gotovo pomaga," je bil po tekmi zadovoljen Dragić, ki je za dve točki metal 8/14, zadel je vseh deset prostih metov, ujel devet odbitih žog in podelil še štiri podaje.

Najboljši met iz igre
Vročica je iz igre metala 53-odstotno, kar je najbolje v sezoni. "Letos smo zgrešili kar nekaj odprtih metov. Ostane ti le to, da treniraš, treniraš in treniraš, met se prej ali slej izboljša. Zame je morda malce drugače, ker sem igral praktično celotno poletje in sem že v formi," je še povedal Dragić.

Novi poškodbi pri Bostonu
Boston je v obračunu dveh najbolj uspešnih ekip v zgodovini lige na svojem parketu premagal LA Lakerse s 107:96. Aron Baynes je dosegel 21 točk, Kyrie Irving pa jih je dodal 19. Za Kelte je to že deseta zaporedna zmaga. Boston, ki je že tako ali tako v prvih minutah sezone ostal brez Gordona Haywarda, ima na zdravniškem kartonu novi imeni. Al Horford je tekmo preventivno izpustil zaradi pretresa, Jayson Tatum pa si je v drugi četrtini poškodoval koleno.

Bojevniki s peto zmago na vrh konference
Golden State je v derbiju zahoda brez večjih težav premagal vzhajajočo silo Minnesoto s 125:101. Obračun je bil izenačen le v prvem polčasu, ki so ga Bojevniki dobili s točko razlike (51:50). Gostitelji so prestavo dvignili v tretji četrtini, ki so jo dobili s 44:26. Klay Thompson je zadel šest trojk (28 točk), Steph Curry se je ustavil pri 22. Golden State je s peto zaporedno zmago skočil na vrh konferenčne lestvice.

Liga NBA, tekme 8. novembra:
PHOENIX - MIAMI 115:126
Booker 30, James 18, Warren 16; Dragić 29 (met: 9/19), 9 skokov in 4 podaje v 38 minutah, Whiteside 23 in 10 skokov.

DETROIT - INDIANA 114:97
Harris 23, Jackson 18, Drummond 14 in 21 skokov; Oladipo 21, Jefferson 19.

BOSTON - LA LAKERS 107:96
Baynes 21, Irving 19, Morris 18; Ingram in Clarkson po 18, Randle 16.

ORLANDO - NEW YORK 112:99
Vučević 24, Fournier 23, Gordon 21; Hardaway 26 in 11 skokov, Porzingis ni igral zaradi poškodbe.

GOLDEN STATE - MINNESOTA 125:101
Thompson 28, Curry 22, Casspi 13; Wiggins 17, Towns 16 in 12 skokov.

Tekme 9. novembra:
WASHINGTON - LA LAKERS
TORONTO - NEW ORLEANS
HOUSTON - CLEVELAND
SACRAMENTO - PHILADELPHIA
DENVER - OKLAHOMA CITY

VZHODNA KONFERENCA                    
BOSTON CELTICS          12 10  2  83,3
DETROIT PISTONS         11  8  3  72,7
ORLANDO MAGIC           11  7  4  63,6
TORONTO RAPTORS         10  6  4  60,0
PHILADELPHIA 76ERS      10  6  4  60,0
NEW YORK KNICKS         11  6  5  54,5
WASHINGTON WIZARDS      10  5  5  50,0
MIAMI HEAT              11  5  6  45,5
--------------------------------------
CLEVELAND CAVALIERS     11  5  6  45,5
CHARLOTTE HORNETS       11  5  6  45,5
INDIANA PACERS          12  5  7  41,7
MILWAUKEE BUCKS         10  4  6  40,0
BROOKLYN NETS           11  4  7  36,4
CHICAGO BULLS            9  2  7  22,2
ATLANTA HAWKS           11  2  9  18,2
 
ZAHODNA KONFERENCA                    
GOLDEN STATE WARRIORS   12  9  3  75,0
HOUSTON ROCKETS         11  8  3  72,7
MINNESOTA TIMBERWOLVES  11  7  4  63,6
MEMPHIS GRIZZLIES       11  7  4  63,6
SAN ANTONIO SPURS       11  7  4  63,6
PORTLAND TRAILBLAZERS   11  6  5  54,5
NEW ORLEANS PELICANS    11  6  5  54,5
DENVER NUGGETS          11  6  5  54,5
--------------------------------------
LOS ANGELES CLIPPERS    10  5  5  50,0
UTAH JAZZ               11  5  6  45,5
LOS ANGELES LAKERS      11  5  6  45,5
OKLAHOMA CITY THUNDER   10  4  6  40,0
PHOENIX SUNS            12  4  8  33,3
SACRAMENTO KINGS        10  2  8  20,0
DALLAS MAVERICKS        12  2 10  16,7
 
S. J.
Prijavi napako
Komentarji
Jata5
# 09.11.2017 ob 07:54
Letos bomo pa res morali pridno glasovat, da bomo Gogija lahko poslali na Allstar. Iz tekme v tekmo je boljši. Zvečer pa še Luka razbije Maccabi in bo to po lepem začetku dneva, potem še lep zaključek dneva. :-)

P.S. Danes verjetno ne bomo tako kot zadnjič brali neumnosti o tem kako Goran ni pravi vodja. To lahko preberemo samo na vsake 10 tekem, ko Goran odigra slabše.
burkelca
# 09.11.2017 ob 07:52
Crtomirjansa, no tu pa nastane problem.. ce ne mores na prvo stran, brezveze da sploh kaj pises ;)
xcw
# 09.11.2017 ob 07:59
mamblita
# 09.11.2017 ob 08:48
Boston je v obračunu dveh najbolj uspešnih ekip

hint: najuspešnejših
unitrode
# 09.11.2017 ob 09:26
Uspel sem pogledati samo zadnji minuti tekme, zato pa sem šel pogledat statistiko Miamija: presenetilo me je koliko Goran odstopa od vseh ostalih soigralcev, pri tem pa je imel zelo naporno poletje in jesen. Najbolj pa v oči pade izjemno slab procent meta pri ostalih igralcih, edini ki mu je blizu je J.J. Zanimivo je, da ima kot žogovodec manj TO kot ostalo starterji. Res je občudovanja vredno to, da imamo najboljšega igralca v enem od moštev NBA.
skydrumm
# 09.11.2017 ob 08:31
Bravo Goran le tako naprej. Lonzo pa še naprej dokazuje da je bust. Overhype by daddy.
oneupthebside
# 09.11.2017 ob 08:56
občudujem Balla, ki na dober dan meče 30%, pa si še vedno upa naredit 15 metov na tekmo
simon-rupsi
# 09.11.2017 ob 07:59
Gogi se je vrnil na mesto zločina.
threepointer
# 09.11.2017 ob 09:14
@skydrumm
Kot pass first play Lonzo niti ni tako slab, saj je deseti po številu asistenc v NBA. Jasno pa je, da s takšnim izmetom in fiziko ne more biti ravno vrhunski strelec. Najbrž bo potreboval nekaj časa, da to ugotovi in potem bo postal bolj koristen. Povsem jasno pa je, da ni niti približno v kategoriji Dončića.

Kdor ima čas in ga zanima mnenje strokovnjakov o Dončiću, naj si pogleda tole.

Zanimivo, kaj vse je o igralcu mogoče ugotoviti samo iz števil. Kot nekdo, ki Luko spremlja os samega začetka njegove kariere, lahko trdim, da je analiza zelo realen pokazatelj njegovih dejanskih sposobnosti.
threepointer
# 09.11.2017 ob 09:28
Goran se statistično giblje okrog 30. mesta, kar je odlično! Sploh, če upoštevamo, da ima trenutno šele 54. plačo v NBA. Pogodba se mu sicer izteče šele 2020. Če bo nadaljeval v tem stilu, ga Miami po moje ne bo želel menjati, kar bi lahko bila njegova želja v prihodnjih sezonah, če ekipa ne bo napredovala proti izzivalcu za vsaj vzhodno konferenco. Sicer ne vem od kod, ampak nujno morajo dobiti še enega elitnega igralca, potem bi postali resen kandidat za sam vrh!
ThePretender
# 09.11.2017 ob 08:11
Pa ne še Tatum no...
friks
# 09.11.2017 ob 08:59
Goran seveda ne zamudi priložnosti, da bi svojim nekdanjim delodajalcem pokazal, koga so postavljali v kot. Verjetno jih po tej epizodi z Bledsoem to še malo bolj boli.

To in seveda imperativ zmage. V trenutni situaciji si porazov proti slabšim ekipam ne smejo privoščiti.

Celtics - Lakers pa sladko-granka izkušnja. Sladka seveda zaradi zmage, grenka pa zaradi poškodbe Tatuma.

Dvoboj Irving - Ball je seveda dobil Itving, vendar ga je Lonzo kar dobro pokrival. V napadu pa spet povsem brez meta.
as_kgarnett
# 09.11.2017 ob 08:17
Boston pričakovano zmagal Lakerse, Dragičev Miami pa bo imel letos spet veliko dela, da se prebije v končnico, po moje Dragič igra v življenjski formi
mha
# 09.11.2017 ob 10:35
Kako ocenjujete možnosti Miamija proti Kokoškovu oz. Jazzu.

Na splošno gledano ima Miami veliko možnosti za zmago, ker Jazz letos ni prepričljiv, še vedno iščejo svojo novo identiteto. S tako igro kot proti Sunsom, torej z veliko tekanja (igrajo hitreje kot Jazz) in motiviranim Hassanom, bi Heat moral imeti prednost.

Ključna stvar bi znale biti izgubljene žoge pri Miamiju, oz njihova obramba/preprečevanje protinapadov. Miami je eden najboljših moštev pri preprečevanju protinapadov v ligi, Jazz pa nasprotno, prvo moštvo po številu točk doseženih po predhodni napaki nasprotnika (cca 20 točk na tekmo). V postavljenem napadu je Jazz slab, saj Gobert nima go-to potez, Rubio pa nima meta, zato potem to poskušajo nadoknadit z dobro obrambo in dobrimi podajami Rubia na odprtem terenu. Če je le možno, bo Jazz igral na hitro kontro.

Miami bi lahko zato napadalno strategijo postavil na P&R igro, in mogoče bo tokrat tudi več kratkega P&P sodelovanja med Goranom in Hassanom (Gobert bo preprečeval visoke podaje pod košem), in klasični drive &dish Gorana, pa tudi Waitersa. Jaz bi recimo bil bolj vesel izgubljenih žog Waitersa, ker se te praviloma zgodijo pod košem, kot da bi igro z motion shemami vodila JJohnson in Olynyk, ki žogo zgubljata bolj na vrhu raketa oz. dalj od obroča. Vsekakor bi večkrat dal žogo Goranu v roke, ker je najbolj zanesljiv žogovodec pri njih.
friks
# 09.11.2017 ob 08:48
borut-blas

zakaj pa nisi prebral? Saj ti še v članku piše.
Seneca
# 09.11.2017 ob 08:55
Bravo Goran. Če boš še tako dober, te pa mogoče vseeno povabimo v reprezentanco.... :)
Sapp
# 09.11.2017 ob 19:12
Vsaj 20.2 točk, 4.7 skokov, 4.4 asistenc in 38% šut za tri imajo le Durant, Harden, Curry in Dragić.
matejj24
# 09.11.2017 ob 12:31
kenzu pravi da scaunting služba katastrofa haha poglej koga vse so draftali na poznejših pozicijah in kateri igralci so bili draftani pred njimi.

lukace ne obračaj besed: nihče ne pričakuje all star igralca že v prvem letu in ne ni mi ball niti toliko všeč kot igralec, sam sem hotel da na naboru izberejo foxa ali pa tatuma predvsem zaradi težav, ki jih ima z metom, je pa res da je magic izbral igralca, katerega profil je najbol potreboval: pravega playa ki bo razigraval igralce. lukace ti pa začni gledati malce pozitivno na življenje ker iščeš samo slabo, si mogoče opazil kakšno pozitivno stran v ballu ali si iskal oz videl samo slabe?
friks
# 09.11.2017 ob 12:06
V ameriških medijih je hype okrog igralca odvisen od precej več stvari, kot samo od njegove kvalitete.

1. v kateri ekipi igra
Lakersi, Knicksi so npr. tradicionalno najbolj izpostavljeni ekipi zaradi velikega trga (ESPN ima npr. za ti dve mesti posebne spletne strani).

2. Položaj ekipe na lestvici
Višje uvrščene ekipe in njihovi glavni igralci dobijo več pozornosti - logično.

3. s katerega trga prihaja (to vpliva predvsem na izpostavljenost tujcev)
Jeremy Lin (zaradi svojega azijskega porekla) in Ricky Rubio (latino) sta npr. v karieri dobila veliko več pozornosti kot kakšen boljši tuji igralec, ki prihaja iz Evrope.

4. Zanimivost
Power dunckerji in strelci z razdalje so vedno bolj zanimivi od igralcev, ki točke zbirajo z hooki, middle range jumperji in polaganji.

Pa še kaj bi se našlo.
SPB54
# 09.11.2017 ob 09:48
Threepointer

Hvala. Super analiza.
karnekdo
# 09.11.2017 ob 09:17
Ball pa zgleda hud "bust" za sedaj. Če takole nadaljuje, bo končal v rangu Bennetta, Odena, Browna, Morrisona, Milicica pa še koga morda. Tole res ne zgleda za nikamor, tudi sam sem pričakoval slab % meta zaradi katastrofalnega izmeta, ki v NBA proti boljšim obrambam pač ne more delovati, ampak tako slabo pa tudi nisem pričakoval...pa ne more 1. pick v tako močnem draftu metati pod 30% in okoli 50% FT, tole je res porazno.
REsnica
# 09.11.2017 ob 09:03
Nelogična primerjava točk dragića.

Ko je bil "začetnik" in se je kalil v phoenixu, ni bil na kasnejšem nivoju in ni mogel dosegati ( manj) pik proti lastni ekipi. Zato je taka statistična primerjava precej ponesrečena. Je pac samo statistika. Če daš eno roko v led drugo pa v ogenj lahko statistika dokaže da je povprečna temperatura nespremenjena.
-Anubis-
# 09.11.2017 ob 19:47
Pomp :)
mha
# 09.11.2017 ob 12:00
maliP,

Dallas po moje ni slab, vendar ima recimo New York prednost, da ima že enega franšiznega igralca (če se ta ne poškoduje, itak ne bodo imeli možnosti izbirat Dončića).

Realno lahko pride verjetno v: Sacramento, Dallas, Lakerse, Chicago, Phoenix. Od teh bi mu privoščil:
1. Phoenix
2. Dallas
5. Chicago
nikoli. Lakers
nikoli. Sacramento
karnekdo
# 09.11.2017 ob 09:08
Gogi letos zelo, zelo dobro. Malo smo se že razvadili, da kritiziramo skoraj da že takoj, ko ne doseže vsaj ene 23 pik.

Žal mi je pa poškodb bostona (čeprav te nove ne delujejo preveč hude), ekipa je res dobra in homogena, Stevens je eden boljših trenerjev v ligi. Letos težko verjamem, da bi videli finale, v naslednjih sezonah pa jih z lahkoto vidim kot ene glavnih favoritov za prstan.
Binder Dandet
# 09.11.2017 ob 09:04
"občudujem Balla, ki na dober dan meče 30%, pa si še vedno upa naredit 15 metov na tekmo"

To dela po trenerjevih navodilih. V enem intervjuju je izjavil trener, da se za met ne sekira. He will get there, so mislim da bile besede.
mha
# 09.11.2017 ob 09:00
Heati so pa kot švicarska ura ... predvidljivi do sekunde. Recimo da je od nasprotnika odvisno, s kakšno prednostjo pridejo v četrto četrtino, potem to zapravijo, in na koncu gledajo Waitersa, a bo uspel zadeti met čez roke.
GromHellscream
# 09.11.2017 ob 13:26
Ball je po mojem mnenju se presibek in zato tudi ne zadene odprte mete za 3, ker je tempo povsem drugacen kot v studentski ligi... pa tudi ko gre v polaganje mu zmanjka za zakljucek in dobi banano ali pa povsem slabo zakljuci. Nekdo je omenil kako je igra tekoca, ko je v igri, pozabi pa izpostaviti, da z pristnostjo tudi omogoci nasprotniku lazjo obrambo!
Bo pridobil na moci ampak ga bo vseeno j.... izmet, ker ko bo zacenjal zadevati bodo sigurno tudi bolj skoncentrirani ob blokih.

Najbolj me moti ker ga dobesedno vsi forsirajo. Vceraj recimo zgresi polaganje in komentator rece kako je on videl da je center (nasprotni tudi)v blizini in je bil agresiven, da nima veze ker je zgresil ker je potem center dal kos. Potem takem bi to nonstop delal :) pac je center dobil zogo in zakljucil tu ni neke znanstvene fantastike. In nonstop kako ima skoraj double double cmon.

ps: pa ne mislit, da se bo Doncic sprehajal po raketi kot to dela v Euroleague... enako bo imel probleme, ker lahko govorimo da igra proti "moskim" ampak NBA je za moje pojme kar 1 nivo visji glede moci in tempa.
matejj24
# 09.11.2017 ob 12:05
lukace dvomim, da si pogledal kakšno tekmo, nasplošno je pri tebi problem, da si že od vsega začetka še predenj je odigral kakšno tekmo močno proti Ballu, kako ne bo nič iz njega in podobno... ko je ball na parketu, veliko lepše kroži žoga igralci prihajajo do odprtih metov (samo danes se spomnim 4 situacije ko je brook lopez ostal sam na trojki po podaji balla pa je zgrešil odpri met), velikokrat poda tako imenovani key pass, ki privede do lahkega koša igralca, ko napada obroč se lepo odpira prostor za ostale igralce (res je pa da velikokrat igra zadržano), v obrambi ima potencial kar kažejo njegove blokade, je pa res da še ni na nivoju ampak treba se je zavedati, da ima komaj 20 let kaj ste vi pričakovali da bo novi jordan? igralci pridejo v najbolša leta tam od 24-29 leta in mislim da če je kje pravo okolje za razvijanje in doseganje maksimalnega potenciala je to prav LA. preveč se obremenjuješ z ballom dragi lukace, lakersi so ekipa ki se razvija in gradi ekipo, nihče ne pričakuje že prvo sezono all star igralca.
Me pa zanima kakšno mnenje imaš oziroma imate glede ingrama?
maliP
# 09.11.2017 ob 11:12
Indiana je očitno opešala, zanimivo pa da NYK kar konkurenčen do sredine 3/4, potem pa pričakovano padli, z Porziginsom bi tole tekmo najbrž dobili, tako da jih še nebi odpisal za PO (škoda ker Dončič bi k njim pasal kot tata na mamo)
mile952
# 09.11.2017 ob 10:51
Miami je igral dobro, predvsem napadalno. Dragič v stilu letošnje sezone, zelo dobro. Mene niti ne preseneča njegova igra, jaz že itak stalno pišem, da je odličen. To ali bo Miami dobil še kakšnega top igralca, pa ni njegova skrb. Sploh ni pomembno, so kandidati samo za PO ali za zmagovalca NBA. Njegova naloga je, da da ekipi kolikor je največ mogoče.

Mislim pa, da je trenutno njihov problem, ker Whiteside še ni v pravi formi. Ko bo, bo za Miami vse laže. So pa včeraj igrali na zelo podoben način kot lani v drugi polovici sezone. Posebej dobro je igral tudi Waiters.
matejj24
# 09.11.2017 ob 18:46
Definitivno je potrebno se pocakati sezono ali 2 da bi delali neke zakljucke kot sm se prej rekel igralci so na svojem vrhuncu nekje od 24 do 29 leta. Poglejte naprimer razvoj greek freeka prve 2 sezone ni bil nic posebnega imel je slabse stevilke kot sedaj ingram naprimer pa si vefjetno takrat nihce ni mislil da bo fant v tem trenutku eden iz med glavnih kandidatov za MVP
borchica
# 09.11.2017 ob 17:21
Neymar
Tako, da bi z vašim “hejtom” počakal še sezono, dve.


Absolutno. Prekrižat rookieja po desetih tekmah je smešno. Nekateri rabijo tri ali celo pet sezon, da pridejo k sebi.
threepointer
# 09.11.2017 ob 13:37
Luka se tudi v Evropi ne sprehaja ravno brez težav po raketi. Seveda bo v NBA to še bistveno težje. Ampak Luka ima na rezervi ogromno različnih variant zaključevanja, da ne rečem skoraj vse, ki obstajajo :). Kar je skoraj še bolj pomembno je pa to, da se izjemno hitro prilagodi na spremembo obrambe. Dajmo ga raje primerjati s kakšnim Simmonsom, ne pa s tem Lojzom :).
simon-rupsi
# 09.11.2017 ob 12:45
Če bi že moral izbirat, potem naj bodo to Lakersi, ker tam je showtime. Vedno v središču pozornosti in ima možnost, da postane nekoč eden od velikanov Lakersov. Lakersi, če odmislim Balla , ki je statično povsem na dnu. imajo mlado in talentirano ekipo. Manjka jim ravno Luka, ki bi v odličilnih trenutkih prinesel mirnost in zmage.

Kako slab je Ball? Po statistki, ki prikazuje, koliko je vreden igralsko, je med vsemi igralci v ligi na 413 mestu. Vseh igralcev je drugače 428.
threepointer
# 09.11.2017 ob 11:57
@mailP
Se strinjam, človeška neumnost res nima meja :). Moral bi napisat, v katere ekipe realno ne bi spadal v prvo peterko.

Drugače pa se strinjam z vsemi tvojimi predlogi, CHI, NYK ali CLE bi bili vsi odlična izbira. V CHI bi imel možnost preporoditi ekipo, NYK bi z njim takoj postal resen kandidat vsaj za zmago na vzhodu, CLE pa mogoče celo za prstan.
maliP
# 09.11.2017 ob 11:23
No evropski igralci so vse bolj šolani že od mladih nog dalje, praktično v vseh EU državah obstajajo šole košarke tako po privatni kot po državno pedagoški strani, tako da mlade talente zelo zgodaj odkrivajo širom košarkaško razvite evrope in jih kar primerno razvijajo in šolajo. S tem se zelo manjša razlika do združenih držav, kjer tak sistem (preko srednjih in visokih šol) poznajo že 75 let. Tako da sedaj talent (včasih se je 90% talentov "zgrešilo" oz izgubilo) dobi večino telesnega, taktičnega in strokovnega znanje že do 18 leta, kjer so nekdaj eu talenti šele začeli spoznavat osnove košarke. Z zdravim telesnim razvojem se procentualni primankljaj pri fizičnih sposobnostih napram črnim fantom zmanjšajo in z malo bolj širokim pogledom (izobrazba, razgledanost, inteligenca) so lahko enakovredni ali boljši kot ameriško šolani igralci (največkrat imajo 20 letniki iz EU že izkušnje iz lig ki so za večkratnik močnejše in zahtevnejše kot NCAA)
trolicnez
# 09.11.2017 ob 08:51
@crtomirjansa

No potem pa nas se ti razsvetli, kako se pravilno naredi musaka, ce imas toliko za povedati cez goranovo kuhinjo!
threepointer
# 09.11.2017 ob 23:07
Hvala, Anubis :). Prav res imamo za to čisto lepo slovensko besedo. Jo bom v prihodnje uporabljal :).
mile952
# 09.11.2017 ob 18:40
Eden vrže na post eno prismuknjno besedo in nekaterim se kar naenkrat zazdi, da bodo pa oni, če jo uporabijo tudi sami, izgledali pametno, da se bo kar kadilo, ostali bizgeci, ki še zmeraj vztrajamo pri slovenščini pa bomo gledali v to novo čudo kot bik v nova vrata.
Neymar_
# 09.11.2017 ob 16:24
Ball ima po 10, 11 tekmah skorajda identično statistiko kot Jason Kidd na začetku kariere. Tudi procentualno glede povprečja meta iz igre in trojkah sta si zelo podobna. Tako, da bi z vašim “hejtom” počakal še sezono, dve. Verjamem pa, da vam gre v nos ker je okrog njega toliko hypa.

@Friks

Mene je kar malo šokiralo, ko sem zasledil tole informacijo: Steph Curry 0,40 release, Klay Thompson 0,45 release in pa Lonzo Ball 0,47 release. Povprečje izmeta v celotni ligi pa je 0,54 sekunde. Sam bi prej rekel, da je problem v psihi kot pa v hitrosti izmeti, saj je ta pri Ballu še vedno dosti hitrejši kot “league average”.
Kombo
# 09.11.2017 ob 12:55
Rubio je popularen ker je deklicam všeč
friks
# 09.11.2017 ob 12:46
In če že omenjamo Rubia. On je zame odlična paralela z Lonzom. Odličen pregled in podaje, dober v obrambi. Ima pa podpovprečen odstotek meta (pa še vedno boljši kot Ball).

Če potegnemo vzporednico naprej v prihodnost, bo Ball lahko starter v eni od ekip, nikoli pa franchise player, kaj šele kakšen hall of famer.
maliP
# 09.11.2017 ob 11:40
threepointer @mailP
A napišeš kakšno ekipo, v katero Dončić ne bi pasal? Jaz namreč ne vidim ekipe, ki ne bi z veseljem v svojo igro vključila tako univerzalnega igralca kot je on. Sicer nisem ravno zelo dober poznavalec vseh NBA ekip, ampak z izjemo GSW-ja ne vidim ekipe, v kateri Luka ne bi začenjal v prvi peterki. Ali drugače, ekipe, ki ima na vseh mestih od 1 do 3 trenutno še boljše od njega. Meni kdo, da je še kakšna takšna ekipa, oziroma katera trojica poleg Curry, Thompson in KD bi ga še lahko izrinila iz prve peterke?

S tem da ima Dončič kvaliteto se strinjam, vendar vsi ki poznajo NBA se bodo strinjali, da kvaliteta ni vse, odloča ogromno faktorjev:
Trenutne pogodbe igralcev in razne klavzure o igranju v prvi postavi ipd lahko uničijo marsikaterega talenta.
V manjših franšizah in medijsko manj zanimivih klubih težje sestavijo ekipo z konkurenčnimi soigralci ki bi Luki prinesli možnost razvoja in prstana. V takem klubu bi sicer lahko nabijal statistiko igral frajerja 10 let un če bi imel srečo na stara leta prišel v ambiciozen klub.
V nekaterih zveznih državah (+ kanada) imajo večje davke in s tem manjšo malho za plačilo igralcev (oziroma so neto plače manjše) s tem so omejeni. (tudi Boston ima s tem velike težave, prav tako Minesota)
Nekatere uprave pa so preprosTo "butaste" in z vsako potezo naredijo več škode kot koristi.
(PHX, SAC ipd)
Seveda je to moje mnenje in nisem neki strokovnjak, temveč komentiram bolj po občutku in se dostikrat zmotim.
Dončiču bi glede na trenutno stanje privoščil:
CHI ker rebildajo ekipo, kjer bi sicer nosil rukzak "JORDAN" vendar se tega ne bojim, če bo zdrav ga luka lahko približa
NYK kjer se bi lahko vpisal v zgodovino enega najvplivnejših klubov,
CLE kjer si celotno mesto z ogromno bogataši želi naslovov v vseh športih (povsod imajo preseške v Salarycup-u) podobno je tudi v Dalas-u.
Ne vem pa kdo od boljši klubov ima še kuplene oz rezervirane pick-e na letošnjem naboru.
Prosim poznavalce za odgovor na zadnje vprašanje, mislim da ima tudi Boston še en potencialno dober pick????
threepointer
# 09.11.2017 ob 11:20
@mailP
A napišeš kakšno ekipo, v katero Dončić ne bi pasal? Jaz namreč ne vidim ekipe, ki ne bi z veseljem v svojo igro vključila tako univerzalnega igralca kot je on. Sicer nisem ravno zelo dober poznavalec vseh NBA ekip, ampak z izjemo GSW-ja ne vidim ekipe, v kateri Luka ne bi začenjal v prvi peterki. Ali drugače, ekipe, ki ima na vseh mestih od 1 do 3 trenutno še boljše od njega. Meni kdo, da je še kakšna takšna ekipa, oziroma katera trojica poleg Curry, Thompson in KD bi ga še lahko izrinila iz prve peterke?
borchica
# 09.11.2017 ob 11:03
Dragić je imel ob koncu tretje četrtine met 9:14, torej vrhunski procent. V zadnji četrtini je zgrešil vseh pet metov in skoraj zapravil zmago, ki jo je, kot je že nekdo zapisal, rešil Waiters z dvema nerezonskima zadetima metoma. Zadel je prvo trojko, ostale štiri falil. Po prvi četrtini je imel 11 točk in mislil sem, da bo padla 40ka al pa najmanj 30ka. Roko na srce je bil pa res Goran pred tem najbolj zaslužen za visoko vodstvo Miamija skozi celotno srečanje. In popravil si je procent za proste mete z 10/10. Njegov nerazumljiv padec v zadnji četrtini te sezone se pa nadaljuje.

To da ni igral TJ (bolan), je bil pa tudi po svoje blagoslov, ker je bila igra najbolj tekoča dosedaj v sezoni. Opazna je razlika, ko Goran vodi napad ali kdo drug. On edini zna organizirati dostojen pick'n'roll, na žalost pa "it takes two to tango". Picki se sicer trudijo, ma recimo pnr z Randolphom je v primerjavi s tem, kar je v Miamiju, bil prava poezija. Je pa viden napredek in letos bodo precej prej prišli v pravo formo kot lani. Razveseljuje tudi, da se je končno prebudil Ellington, ki za dva sploh ne meče. Pa Winslow je metal precej bolj racionalno. Poznalo se je pa tudi res, da je nasproti stal Phoenix, ki nima kvalitetnega centra in obrambo bolj tako tako. Bender je imel par prebliskov in raste v pravega NBA centra.

Mi je pa najbolj smešen igralec v ligi Dudley. Ima očitno preveč kg in zgleda kot en neškodljiv bucast medvedek. Ne razumem, kako mu trenerji ne zatežijo. Zgleda pa da sta kar kolega z Dragićem, še iz časov, ko sta skupaj igrala eno sezono pri Phoenixu, ker sta se res prisrčno objela na koncu.
Zlobni genij
# 09.11.2017 ob 10:46
Zakon bivsega, :)
mstrgar1
# 09.11.2017 ob 10:08
Želim si, da Detroit in Boston nadaljujeta v tem ritmu, kar bo zelo težko.
SkodaOctavia
# 09.11.2017 ob 17:33
naj mi nekdo razloži prosim kaj pomeni "hypa"? hvala
Kazalo