EP mlajših članov v košarki
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,9 od 42 glasov Ocenite to novico!
Klemen Prepelič, Luka Rupnik
Prvo ime tekme je bil nedvomno kapetan slovenske reprezentance Klemen Prepelič, ki je dosegel kar 29 točk. Foto: Vladimir Nikolič
Zmago Sagadin
Zmaga Sagadina in njegove izbrance najprej čaka obračun s Španijo, nato pa pot v ljubljanske Stožice. Foto: Vladimir Nikolič
Alen Omić
Alen Omić je znova igral dobro. Prvi slovenski center je prispeval 12 točk in ujel še devet odbitih žog. Foto: Vladimir Nikolič
VIDEO
Mladi slovenski košarkarj...
VIDEO
Morina zadel v zadnji sekundi

Dodaj v

Sagadin: Velika športna krivica bi bila, če tekme ne bi zmagali

Odmevi po tekmi mlajših članov med Slovenijo in Turčijo
18. julij 2012 ob 08:45
Domžale - MMC RTV SLO

Mladi slovenski košarkarji se proti Turkom kljub zaostanku niso vdali in si na koncu celo prigarali dramatično zmago. Zmago Sagadin je po tekmi dejal, da so bili Slovenci enostavno boljši.

Slovenska izbrana vrsta še naprej brez praske potuje proti visokim ciljem, ki si jih je zadala pred prvenstvom. Drugič na turnirju so Slovenci slavili po napeti končnici. Tokrat je bil mož odločitve Gezim Morina. "Srečko" (slovenska izpeljanka njegovega imena), kot krilnega centra kličejo v reprezentanci, je po podaji Klemna Prepeliča zadel v zadnji sekundi za veliko zmago nad izjemno čvrsto Turčijo (72:71).

Slovenci so bili enostavno boljši
Proti Turkom so imeli gostitelji prvenstva kar precej težav, a so znova dokazali, da se zlahka ne vdajo, uspelo se jim je vrniti v igro in na koncu celo zmagati. Po tekmi je bil zadovoljen tudi selektor: "Zmago smo si prigarali. Turki niso slučajno visoko premagali Italijanov in igrajo vse bolje. V nekaterih delih tekme smo igrali odlično košarko, tako v napadu kot tudi v obrambi, v nekaterih pa že poznani veliki padci in veliko napak. Če ne bi bilo teh napak, bi tekmo gladko pripeljali do konca. Napake, zlasti slabe podaje, so nas stale, da so se Turki nekajkrat vrnili v igro in celo povedli. Fantje so že utrujeni, ne le mi, vsi so, vendar ne popuščamo niti za milimeter. Enostavno smo bili boljši nasprotnik. Velika športna krivica bi bila, če te tekme ne bi zmagali. 'Srečko' je dal odločilen koš, vendar mu je Prepelič tudi odlično podal."

Odličen je bil Prepelič. Kapetan izbrane vrste je bil na zadnjih tekmah precej nervozen, posledično je slabše igral tako v napadu kot tudi v obrambi, tokrat pa je zablestel z 29 točkami. Iz 12 poskusov je zadel šest trojk, povsem osredotočen pa je ostal tudi v ključnih trenutkih. Najprej je sicer v zadnji minuti zgrešil polaganje. Nato so Turki po akciji Safaka Edgeja in Ramazana Tekina povedli, a je Prepelič v odločilni akciji lepo našel Morino, ki je priigral zmago.

Zadnji napad odigran na Prepeliča
"Postavili smo tri,štiri blokade, da je Prepelič lahko dobil žogo. Nato smo se razširili in mu pripravili prostor. Načrt je bil, da gre v prodor, zaključi, ali izsili osebno napako, ali pa poskuša podati nekomu pod koš. Akcijo je izvedel briljantno," je zadnjo akcijo opisal Sagadin. Prepelič, ki se je tokrat izkazal kot pravi kapetan, je bil zadovoljen, da je pokazal, da zna dobro odigrati tudi tedaj, ko je to najbolj potrebno: "Sem bil že kar nervozen, saj se nisem na prvih tekmah mogel povsem razigrati. Tokrat mi je stekel met. Pokazal sem tudi, da nisem le igralec, ki bi le vse čas metal, ampak imam tudi kvaliteto, da znam zadeti v pravih trenutkih. Na koncu sem pokazal, da znam tudi razigrati soigralce."

Slovenci so tokrat pokazali, da se lahko kosajo tudi s fizično bistveno močnejšimi nasprotniki. Čvrstost vrstnikov iz Turčije je izpostavil tudi "Prle": "Turki so fizično zelo močna ekipa in res se jim je težko postaviti po robu. Predvsem so nevarni v skoku, in tokrat smo jih kar uspešno omejili. V obrambi smo jih kar dobro ustavili. Dobiti 71 točk od Turkov, ki so tudi zadeli nekaj neverjetnih metov, je kar malo. Na koncu smo našli prave rešitve, zadeli te odločilne mete in srečno zmagali."

Na vrsti 'pretep' s Španci
Slovenija je z zmago osvojila tudi prvo mesto v skupini F in bo v četrtfinalu v Stožicah dobila četrto uvrščeno moštvo iz kranjskogorske skupine. Še pred tem Slovenijo čaka ena tekma v Domžalah, in sicer proti zdaj že starim znancem Špancem, ki so nazadnje izgubili proti Italiji s 78:76. Branilce naslova, pri katerih je letnik 1992 bistveno slabši od 1991, ki je bil ključen pri osvojitvi lanskega naslova, so Slovenci že dvakrat premagali pred prvenstvom. Enkrat so na pripravljalnih tekmah slavili tudi Španci, ki so lanski naslov osvojili s pomočjo izvrstnega Črnogorca Nikole Mirotića.

Zaradi nešportnega obnašanja Špancev na teh treh tekmah bodo po besedah Sagadina Slovenci še dodatno motivirani: "Španci so zelo trd nasprotnik. Igrajo ostro in čvrsto košarko, ki nam ne ustreza. Upam, da bodo dovolili manj grobosti in manj igre z rokami, kot jo dovoljujejo. Mislim, da se na tem turnirju v obrambi preveč igra z rokami. Španci niso tako dobri, da jih ne bi mogli premagati, a igrajo tako ostro, da smo odvisno od kriterija sojenja. Smo kar malce nastrojeni proti Špancem. Od tistega turnirja naprej, ko so bili zelo nekorektni do nas. Fantje bodo zagotovo zelo motivirano. Enostavno se moramo z njimi stepsti, in če bomo fizično enakovredni Špancem, bomo tekmo dobili, saj smo tehnično bistveno boljši."

Prijavi napako
Komentarji
Alen64
# 19.07.2012 ob 10:01
Čarli še enkrat si preber. On praktično ODLOČENE tekme zajebe. Sej pravm ne rečem če tekma pride u egal mora nekdo(ja to mu je ene 3x ratalo). Sicer pa ti samo za tekme prot Partizanu lahko rečem da je zgrešil tolk prostih metov na konc tekme ko jih Jaka recimo v celi karieri ne bo;)...pa da ne govorim kako je na F4 vrgu air ball v zadnjih sekundah pa ga je rešu čildres. On bi moram met zdej že kako prvo mesto ja...pa ga nima. Moral bi ga met letos pa je že rešno tekmo začel rešvat sam(zakaj je to potrebno itak noben ne ve).
jbzt
# 18.07.2012 ob 20:43
Celo trije znajo himno.Treba bo "delati" tudi na tem.
legenda7
# 18.07.2012 ob 20:38
Omič in prepelič v olimpijo!
melkiat
# 18.07.2012 ob 20:00
se opravičujem najbrš več kot 13 pik ker trenutno litva neusmiljeno tolče turčijo
melkiat
# 18.07.2012 ob 19:58
mislim da se gleda koš razlika, torej humm španci bi mogli za 13 pik zgubit da grejo domou
Janiel74
# 18.07.2012 ob 19:43
Italijani očitno so out
Janiel74
# 18.07.2012 ob 19:40
Kaka nora skupina je naša...Kaže, da bodo imele 4 ali pa celo 5 ekip 2 zmagi in 3 poraze! Odvisno le od tega ali naši premagajo Špance...kdo potem tu odpade???:)
Slovan
# 18.07.2012 ob 18:38
Morda kdo ve, če bo petkova četrtfinalna tekma naše reprezentance, ne glede na vnaprej predvideni razpored, avtomatsko prestavljena na večerni termin ob 20:45? S stališča obiskovalcev bi bila prestavitev smotrna.
roccat
# 18.07.2012 ob 18:24
daleč so še za našimi asi ;dragič z,dragič g,lorbek,e,d.nacbar,bečerovič,slokar,u
drih s in b, vidmar, zupan, brezec,ožbolt,slokar,begić,smodiš .Upam da še kaj teh pokličejo v repko posebej naslednje leto.
sporties
# 18.07.2012 ob 18:10
Segedin je najboljši trener naokol!!!
Marko32
# 18.07.2012 ob 17:58
Klemen je igračina. Prav je, da je samozavesten. Trdo dela. Le tak naprej.
tenisač
# 18.07.2012 ob 17:37
Žal mi je, da bo Sagadin očitno še letos vodil Helios, zato, ker bo imel le domačo ligo in pokal, ne rečem, če bi bil Helios v ABA ligi. Res škoda.
Franc Pijanc
# 18.07.2012 ob 16:35
@ Čarli23, to si me pa nasmejal, da bi z njim Slovenija imela že nekaj medalj. LOL

Mislim da si ga "malo" precenil.

Je pa Teodosić znan po temu da je v odločilnih momentih mnogokrat žrtev svojih lastnih neumnosti. Veliko izgubljenih žog, napačnih podaj, zgrešenih prostih metov itd....
Franc Pijanc
# 18.07.2012 ob 16:31
@sunshine*

Daj prosim te najdi še izjave iz teh "vseh drugih" tekem kjer kao tako izpostavlja sam sebe.

Kakšne buče, vidim da ti gre na živce vsak ki malo izstopa.
aufbiks
# 18.07.2012 ob 15:58
:)
aufbiks
# 18.07.2012 ob 15:57
Torej bo medalja, ko bo Prepelič igral na EP-ju.
čarli23
# 18.07.2012 ob 15:46
Alen64...Drugo je pa Teodosić, ki je rojen luzer(pustmo zdej tiste 3 tekme ki jih je odloču).
Če je Teodosić rojen luzer, kaj so pol SLovenski igralci...ali Tony Parker ki je zgrešil nevem koliko odločilnih prostih metov. Teodosić je odločil veliko tekem(ne samo 3), precej jih je tud zajebu. Ampak zadnje minute tekme bi vedno dal žogo njemu ker je clutch. Ne gre pa pozabit da je star šele 25 let in šele prihaja v najboljša leta. Z njim na playu bi Slovenija imela že nekaj medalj, tako pa nimamo nobene in dokler takega igralca ne bomo imeli tudi medalje ne bo.
Fabregas1991
# 18.07.2012 ob 15:40
Se strinjam, da nam v splošnem manjka samozavestnih igralcev in da potrebujemo kakšnega takšnega kot je Prepelič.
Je pa na 24 ur video njegove izjave in se mi zdi, da je zelo korektno povedal. Ne vem od kje so ti citati iz zgornjega članka, ampak včeraj po tekmi je malce drugače povedal kot piše zgoraj.

izjava Klemna Prepeliča
no72
# 18.07.2012 ob 15:24
Zmago je v tem pogledu car, čeprav mi kot človek, ni simpatičen! Ampak cenim delo in sposobnosti!
no72
# 18.07.2012 ob 15:22
Ve se, da edino Zmago poleg Đileta, ki ježe odšel, obvlada delo z košarkarsko mladino!
Alen64
# 18.07.2012 ob 15:15
To ste mal pomešal. Razlika je če ti vzameš odgovornost čist na konc in skušaš tekmo rešit v svoj prid. Ko je rezultat tesen do konca pa samo minuta ali še majn. Takrat bodo igralci ki nimajo dovolj samozavesti zlo težko kej naredl...pa tut želje nimajo vrjetno, če so le mal timski. In to da v takih trenutkih Prepelič vzame odgovornost ni nč narobe.

Drugo je pa Teodosić, ki je rojen luzer(pustmo zdej tiste 3 tekme ki jih je odloču). Pr njem je problem to da že dobljeno tekmo, kjer ma 2, 3 dobre razigrane igralce, njemu pa ne gre izgubi. Na vsak način skuša prevzemat vse nase da bo ja on tist glavni faktor pa čeprav bi recimo tistadva igralca kamot pripeljala tekmo do konca s +10. In to se dogaja konstantno in tut precej strokovnjakov v Srbiji to opaža inje kar dost blo povedano o tem...
cartekmedo
# 18.07.2012 ob 15:03
Največji krivec pri članski reprezentanci,da je sedaj Maljković selektor članske reprezentance je tako in tako KZS. Rajši dajo 1000 krat večjo plačo nekomu,ki ne naredi prav velikega napredka z našimi košarkarji . Zdovc je delal skoraj zastonj,enako tudi z vsemi ostalimi prejšnimi članskimi selektorji,pa so več dosegli vsi skupaj kot pa Božo.
mile952
# 18.07.2012 ob 14:35
Seveda je večina slovenskih športnikov v ekipnih športih premalo samozavestnih. Zato je Prepelič za mene kar pravi. Ne tako kot naši fuzbaleji in košarkarji , ki so sposobni v zadnjih petnajstih minutah zajebati vse, kar so dosegli v prejšnjih igralnih minutah. Enostavno začnejo igrati kot drogirani. Tale mlada košarkarska reprezentanca pa zmaguje ravno v zadnjih minutah.
pesnik123
# 18.07.2012 ob 14:26
Mirnčan
Prepotenost sicer ni enako samozavesti, ampak prepotentnost v smislu hočemo bit prvi, ker smo to sposobni je samo pozitivna, ampak prepotentnost v smislu mi smo itak najboljši lako čemo, ali še slabše jaz sem najbolši jaz sem pol ekipe... je slaba. Slovenci bi pa potrebovali vsaj eno desetino samozavesti in prepotentnosti, ki jo imajo srbi, hrvati...
sporties
# 18.07.2012 ob 14:14
za slovence je samozavest = prepotentnost in to je pri nas ZGREŠENO!!!
MIRNČAN
# 18.07.2012 ob 13:54
pesnik predstavnik teh ki jih imenuje sporties. Treba je bit prepotenten.
sporties
# 18.07.2012 ob 13:48
točno tako, treba je biti samozavesten...pri nas pa imate raje hlapce pa ponižn folk, kr poglejte kako je v tujini, delajo na tem, da se gradi samozavest, pri nas pa skoraj najboljše, da te ni oz. da nič ne izjaviš, ker karkoli izjaviš se zameriš zakompleksanim slovencem!!!!!
pesnik123
# 18.07.2012 ob 13:39
Scenic
Res se ne morem strinjat z ničemer kar si napisal.
1. Izjava Prepeliča:Tokrat mi je stekel met. Pokazal sem tudi, da nisem le igralec, ki bi le vse čas metal, ampak imam tudi kvaliteto, da znam zadeti v pravih trenutkih. Na koncu sem pokazal, da znam tudi razigrati soigralce."
Samozavest je eno, dokazovanje drugim je pa drugo. Tu gre kvečujemu za to da hoče zapret usta tistim ki govori da se posiljuje v metih . Ves čas govori o sebi( jaz jaz jaz...) namesto da bi govoril mi, naša ekipa...To je bistvu kar je narobe v njegovem razmišljanju, sebe postavlja pred ekipo. Pri Hrvatih Ivano Balič nikol ne reče js sm najboljši.itd. vedno mi, mi ekipa mi smo najjači...
2."Všeč mi je tudi njegov temperament,ker če samo pogledamo naprimer Slokarja,Vidmarja pa še koga,ko imajo čist isti obraz,brez čustev skozi celo tekmo,tudi ob kakšnem pomembnem košu,potem je to lep primer nesamozavesti"
Če nekdo nima izraza na obrazu pomeni da ni samozavesten? Kvečjemu to pomeni da je osredotočen in ga ne ponesejo čustva, kar zna bi dvorezen meč.
3. "Ali pa če Vidmar naredi malo bolj grob favl in se mu potem nasprotnik postavi poobu in ga napade,Vidmar pa kot miška stran pogleda.Jaz da sem tak "bik" kot Vidmar,ma potrgam nasprotniku parkle,če bi se kaj zaganjal v mene."
Tu mora posredovat cela ekipa in ne samo en igralec.
4. Samozavest je pogojena z odnosi v ekipi, saj vse izvira iz ekipe in ne posameznika ne vem pa po čem sklepaš da niso samozavestni, saj vsi omenjajo, da jim je cilj medalja( tako mladinci kot člani). je pa splošen problem pri naših športnikih da so preskromni in se zadovoljijo z malim.
levak
# 18.07.2012 ob 13:36
Se popolnoma strinjam s tem komentarjem. Slovencem manjka taka samozavest. Rabimo kakšnega Teodosiča, ki brezkompromisno prevzame odgovornost v zadnji sekundi tekme.
--
Tu je tudi moj podpis. Sem malo starejši in se še dobro spomnim Kičanovića pri 18 letih, ko je z lahkoto, samozavestjo, malo "nesramnosti", lahko odločil tudi reprezebtančno tekmo zlate generacije YU košarke.
Ja rabimo samozavestne igralce.
pigl
# 18.07.2012 ob 13:35
....in jo v večini primerov zahebe. nvm kok tekem teodosiča si spremljal ampak tip ni ravn za končnico odigrat.
drgač je pa od naših prepelič zaenkrat odigrou vrhunski končnici v obeh tekmah kjer se je na koncu lomil rezultat. obakrat je zadel ali podal točno takrat, ko je bilo najbol potrebno in slovenija ima, v veliki meri, zaradi njega, dve zmagi več.
pijanc
# 18.07.2012 ob 13:11
scenic

# 18.07.2012 ob 12:45
Prijavi neprimerno vsebino sunshine*
S temi izjavami Prepeliča ni čisto nič narobe.Pob je samozavesten in čisto prav je tako,ker v Sloveniji je vse premalo samozavestnih igralcev.
Všeč mi je tudi njegov temperament,ker če samo pogledamo naprimer Slokarja,Vidmarja pa še koga,ko imajo čist isti obraz,brez čustev skozi celo tekmo,tudi ob kakšnem pomembnem košu,potem je to lep primer nesamozavesti.
Ali pa če Vidmar naredi malo bolj grob favl in se mu potem nasprotnik postavi poobu in ga napade,Vidmar pa kot miška stran pogleda.Jaz da sem tak "bik" kot Vidmar,ma potrgam nasprotniku parkle,če bi se kaj zaganjal v mene.
V glavnem to in še kar nekaj stvari kaže na to nesamozavest naših igralec in navsezadnje se še vedno čudite zakaj pokleknemo vedno takrat,ko se lomi tekma?
Malo razmislite,ker samozavest velikokrat odloči tekmo.


Se popolnoma strinjam s tem komentarjem. Slovencem manjka taka samozavest. Rabimo kakšnega Teodosiča, ki brezkompromisno prevzame odgovornost v zadnji sekundi tekme.
Partyboy
# 18.07.2012 ob 13:09
Vem da ni lepo zgubljat tekme, vendar danes bi naši morali igrati s pol moči in z igralci, ki so na prvenstvu igrali manj! 9 tekem v 11-ih dneh je pač preveč in če imaš možnost počivati kakšen dan več od konkurentov, ni nič narobe! Tudi to je taktika...o Špancih je bilo dosti povedanega, kar se tiče njihove grobosti in če bi se zgodila poškodba na nepomembni tekmi, kot je ta, bi bilo razočaranje samo še večje! Sicer pričakujem minuse za ta komentar, ker so mnogi mnenja, da je treba odigrati vsako tekmo na polno (seveda je to bolj športno in pravično do drugih), vendar bi se marsikdo od teh, ki bi mi dal minus, po tekmi pizdil na naše strokovno vodstvo, zakaj smo igrali to tekmo na nož, ko pa je bila nepomembna....
pametenkodrek
# 18.07.2012 ob 12:55
Če prav razume lestvico, lahko Španci tudi izpadejo:
Slovenija premaga Španijo
Litva premaga Turke
Italija premaga Latvijo
Če so jim res kaj dolžni, jim danes lahko močno vrnejo in jih pošljejo domov.
Stern4president
# 18.07.2012 ob 12:47
Jaz bi zraven tej reprezentanci samo še dodal E. Lorbka, G. Dragića in Begiča in gremo na EP. :D

Nachbar je pa po tvojem preslab ? Zame je Nachbar skoraj enako pomemben kot Lorbek in je pomembnejsi od Dragica, ki ga z lahkoto nadomesti Udrih oz malo manj dobro Lakovic, vendar se vedno zelo zadovoljivo.

Prepelic si pa nujno zasluzi vpoklic v clansko reprezentanco, ker ce se je Muric vstulil notri si pa potem isto zasluzi vsaj polovica teh mladcev.
scenic
# 18.07.2012 ob 12:45
sunshine*
S temi izjavami Prepeliča ni čisto nič narobe.Pob je samozavesten in čisto prav je tako,ker v Sloveniji je vse premalo samozavestnih igralcev.
Všeč mi je tudi njegov temperament,ker če samo pogledamo naprimer Slokarja,Vidmarja pa še koga,ko imajo čist isti obraz,brez čustev skozi celo tekmo,tudi ob kakšnem pomembnem košu,potem je to lep primer nesamozavesti.
Ali pa če Vidmar naredi malo bolj grob favl in se mu potem nasprotnik postavi poobu in ga napade,Vidmar pa kot miška stran pogleda.Jaz da sem tak "bik" kot Vidmar,ma potrgam nasprotniku parkle,če bi se kaj zaganjal v mene.
V glavnem to in še kar nekaj stvari kaže na to nesamozavest naših igralec in navsezadnje se še vedno čudite zakaj pokleknemo vedno takrat,ko se lomi tekma?
Malo razmislite,ker samozavest velikokrat odloči tekmo.
Iuckylee.is.back
# 18.07.2012 ob 12:31
ALEKSANDAR ĆAPIN, poslušaj GEZIMA MORINO kako govori slovensko pri svojih letih in kako jo govoriš TI, slovenski reprezentant ALEKSANDAR ĆAPIN, ki ti je izpod časti govoriti slovensko ali pa si samo tako neumen, da se jo nisi naučil.



pesnik123
# 18.07.2012 ob 12:05
Sagadina za selektorja članske ekipe!
sporties
# 18.07.2012 ob 12:01
17theone, evo link youtube

http://www.youtube.com/watch?v=yNx_dX1RE
vw
vombat98
# 18.07.2012 ob 11:58
ko je nastala ta vlada, sem takoj rekel, da bo jj naredil vse, da ne bo ep, ker on res ne bi prenesel euforije v stožicah, pri katerih se je tako zelo trudil, da ne bi bile zgrajene
sporties
# 18.07.2012 ob 11:58
men je bil pa tut Jaka Lakovič všeč kot gledalec, tako je užival, prav videl se mu je, da je ful ponosn na te mladce!!!!
17theone
# 18.07.2012 ob 11:39
A je kakšen link zadnjega koša (youtube, itd.)? V tujini mmc video ne špila. Hvala :)
tomaz14
# 18.07.2012 ob 11:38
Jurica

Kuco ali kako se napiše. Igral je za Laško nato pa tudi v eni od turških ekip v evroligi. Gostoval je tudi v Lj.
Drgac pa je blo včeraj slišati naglas, koliko sponzorjev se je umaknilo iz košarke odkar je JJ premie.
sunshine*
# 18.07.2012 ob 11:38
Prepelič je sicer dober igralec in držim pesti, da se bo razvil v vrhunskega. Ampak se mi zdi, da se je malce prevzel. Po vsaki tekmi berem izjave in on v svojih vedno izpostavi sebe in svojo igro. To mi pa res ni všeč. Sploh od kapetana bi pričakovala, da pohvali ekipo in ne sam sebe!! Izjava po Tučiji: Tokrat mi je stekel met. Pokazal sem tudi, da nisem le igralec, ki bi le vse čas metal, ampak imam tudi kvaliteto, da znam zadeti v pravih trenutkih. Na koncu sem pokazal, da znam tudi razigrati soigralce."
Cmon'!! :)
sik
# 18.07.2012 ob 11:37
Slovenija igra kot ekipa.So borbeni in hitri, razen že omenjenih pa neke kakovosti ne vidim.Fantje so vsi zrasli iz ŠKL-ja in zamisel za šolsko ligo je bila prava, sicer še tega kar danes gledamo ne bi imeli.Je pa res, da se s takšnim špartanskim delom, kot ga nudi Sagadin lahko fantje ogromno naučijo in pridobijo, ter se iz povprečja nekateri dvignejo na višji nivo in ravno to je Sagadinov cilj.Dobro, da je prvenstvo v Sloveniji, saj predvsem zaradi tv prenosov in odmevnih iger naših, spet raste priljubljenost za košarko med mladimi, ker ob stalnem spremljanju reševanja klubov iz finančnih težav, tudi mladim malce pade želja po tem športu.
jurica
# 18.07.2012 ob 11:11
Ne vem zakaj ste VSI tako pametni glede tega kako velik talent ima ta reprezentanca..uh,ah in sploh...
Bistvo je,da se igra doma in za nas Slovence je sploh znano,da smo na domačem igrišču 10x boljši...
Če bi včeraj igrali v Ankari,bi to tekmo izgubili za 25 točk....
V tej reprezentanci sta bodoča resna igralca le Omič in Prepelič...
In morda Morina,a bo moral pridobiti vsaj še 10 kg,da bi bil podoben igralec kot je npr. bil Tušek.
Sicer pa me naj kdo demantira,a v vsej zgodovini košarke se jaz razen legendarnega Zuferja Avdije ne spomnem Albanca vrhunskega košarkaša...
roccat
# 18.07.2012 ob 11:11
super ampak preveč je napak se vidi da so še nezreli .Prepelič se še trudi to je res po košem pa sta morina in omič .rupnik mi deluje prestrašen kajti če hočemo super rezultat moramo igrati bolj zbrano in odločneje . Če se morda našim uspe prebit do kolajne pa lahko kar kzs razmišlja da še bo gospod zmago sagadin naslendje leto vodil člansko reprezentanco,
7up
# 18.07.2012 ob 11:07
če so že I. v skupini, zakaj hudiča bi grali na vso moč?
lopez
# 18.07.2012 ob 11:03
Off topic. Skoraj kap me je, kar mi je včeraj kolega povedal včeraj v Domžalah.

EP U 20 naj bi bil pod drobnogledom zaradi Ep 2013. In to ne samo s strani KZS.

Če bo EP za člane 2013 prišel do situacije, da naj bi predtekmovalna skupina namesto v NM , Ptuju , Celju ali MB pristala v Ljubljani, je večina vladajoče koalicije s svojimi pogajalc-i/-em pripravljena narediti vse, da Jankovićeva Ljubljana ne bo gostila skupin predtekmovanja, kjer bo nastopala Slovenija. Zavedajo se namreč iz zgodovine (1970?) da je evforija v takih primerih velika in v primeru uspeha to pomeni veliko priljubljenost tistih, ki so omogočili projekt. Pripravljeni so iti celo tako daleč, da ne bodo plačali kotizacije Fibi, kot izgovor pa bodo na krožniku seveda izbrisani in prevelika proračunska luknja.

Ta Slovenija bo zaradi ideoloških razlik propadla.
pesnik123
# 18.07.2012 ob 11:02
Dam levo jajco za to da z onim penzionistom ne bi niti prišli niti iz skupine predtekmovanja!!! Bravo Sagadin!
slovenc pa pol
# 18.07.2012 ob 11:02
upam,da zmagamo 1/4 finale,pol smo nevarni za naslov!!!
MIRNČAN
# 18.07.2012 ob 10:59
vombat isto vprašanje se poraja meni. Cronus sej vsi vemo da niso to (še) top zvezde. Vsekakor pa ni tako slabo kot je govoril Božo in tudi kot trdijo v Olimpiji. Talenta je kar nekaj sam trenerji niso imeli volje delat z njimi. Zmago pa pač zna, čeprov nekateri še vedno trdijo da on ni zaslužen za to.
vombat98
# 18.07.2012 ob 10:55
vendarle pa ne vem, po čem so tile mladi beki slabši od jeretina?
cronus
# 18.07.2012 ob 10:45
Gravesen..nima talentov v smislu najvecjih legend - Zdovca, Bodiroge, Lakovica, Petrovica,.. Pa tud to ni definirano..lahko da kle par igralcev dejansko eksplodirajo in postanejo top na svetu.. Lej Srbi majo vsako generacijo mladih ravno fantasticno pa se jih vedno ksne 50% pol nekje zgubi..sam posrfi na netu za Darkom Milicicem alpa Kosto Perovicem..sam primer dveh "talentov" k sta razturavala vse mozn v mladih kategorijah..v starejsih je pa Darko hitr.v NBA pobegnu kjer ni NC naredu..Kosta se pa matra pa raznih Barcelonah in podobnih kjer ma slabo minutazo..sam pravm da se mau pomirite z napovedmi k nazalost tole prvenstvo ni 100% znak da bodo teli igralci top od topa.. Zelim seveda jim ampak je realnost na zalost drgacna..
tomaz14
# 18.07.2012 ob 10:44
Tale naša repka, res deluje homogeno. Na tekmi je bilo res lepo gledati kako vse skupaj funkcionira. Edino kar se pozna in to pri vseh ekipah, da ke fizika ze bolj svoh. Sodniki: tudi vceraj dokazali, da niso dorasli ali pa so z mislimi na dopustu. Oškodovali so obe ekipi, se posebej se je pa videlo pri TN, ko sta se druga dva sodnika le spogledala in zmajala z glavo.
Navijači: južna tribuna 5ka, severna... pogreb. Na njej folk z brezplacnimi kartami, nima pos o športu in debatira hladno o politiki. Sam sem kupu dve karti in nesrečno pristal med takimi asi.
Sam zakon je pa pir po 2€.
tomaz14
# 18.07.2012 ob 10:44
Tale naša repka, res deluje homogeno. Na tekmi je bilo res lepo gledati kako vse skupaj funkcionira. Edino kar se pozna in to pri vseh ekipah, da ke fizika ze bolj svoh. Sodniki: tudi vceraj dokazali, da niso dorasli ali pa so z mislimi na dopustu. Oškodovali so obe ekipi, se posebej se je pa videlo pri TN, ko sta se druga dva sodnika le spogledala in zmajala z glavo.
Navijači: južna tribuna 5ka, severna... pogreb. Na njej folk z brezplacnimi kartami, nima pos o športu in debatira hladno o politiki. Sam sem kupu dve karti in nesrečno pristal med takimi asi.
Sam zakon je pa pir po 2€.
daryankoff
# 18.07.2012 ob 10:40
http://www.siol.net/sportal/kosarka/2012
/07/turki_po_porazu_razbijali.aspx
Gravesen
# 18.07.2012 ob 10:39
... "veleum" maljkovič je pred mesci govoril kako v Sloveniji nimamo košarkaških talentov in potencialo. Pfuj te bodi!!!...
vombat98
# 18.07.2012 ob 10:38
Dragič ponoči dosegel 9 pik, trojke 3-1, prosti 2-2, 2 skoka, igral 17 min.
Jerofšek
# 18.07.2012 ob 10:23
Sedaj pa berem, da je Delo že pred 3 dnevi pisalo o tem, da se naj bi Zmago vračal na Olimpijino klop:
http://www.delo.si/sport/kosarka/zmago-sagadin-vnovic-na-olimpijino-klop.html/

Haha eni pa ne verjamejo, ker kao 'vir' ki to podaja ni zaupanja vreden hehe
Janiel74
# 18.07.2012 ob 10:19
Mene je zelo pozitivno presenetil mali Lapornik. Prej ga nisem poznal. Glede na to, da je mlajši, vidim v njemu svetlo prihodnost.
mr.cook
# 18.07.2012 ob 10:09
Zmago Sagadin-Albus Dumbledore...
BRAVO, BRAVO, BRAVO, .......
MIRNČAN
# 18.07.2012 ob 09:57
Morina odlično igra. Upam da dobi šanso v Olimpiji. Drugače pa Zmago pač obvlada. Tako obrambo jih je naučil igrat on nihče drug.
AH0J
# 18.07.2012 ob 09:56
Zdaj si pa zamislite kako dobri bi nasi sele bili, ce bi Sagadin do zadnje cetrtine predremal, nato vzel time-out in dal prvemu mimoidocemu, da narise napadalno akcijo!
lexani89
# 18.07.2012 ob 09:52
čestitke mladcem ter seveda zmagotu
Jerofšek
# 18.07.2012 ob 09:50
mc007

nk LOLimpija, kk Olimpija in hd Olimpija nimajo v bistvu nobene zveze med sabo saj gre za 3 različne klube oz društva, ki imajo skupno samo ime, ni to enako Barceloni ko je pod okriljem enega kluba več ekip: mogomer, košarka, rokomet, celo hokej...
anny22
# 18.07.2012 ob 09:46
No, no, tudi če bi Turki zmagali, bi zasluženo, pa še sodniki so malo mižali. Tekma je bila izenačena. A Zmago je Zmago...
Jerofšek
# 18.07.2012 ob 09:45
No meni je tak vseeno če verjameta al ne, pač sem podal naprej insiderske govorice ki so mi poznane, če bo šlo v to smer takoj kupim 2 letni karti za Stožice
rexi888
# 18.07.2012 ob 09:36
Jerofšek, ce ne bi to od tebe slisu bi ti mogoce se verjel
gregsa
# 18.07.2012 ob 09:36
Če ne bi tega napisal Jerofšek bi še malo verjel ! Sicer pa glede Omiča in Prepeliča se dejansko nekaj šušlja !
gregsa
# 18.07.2012 ob 09:34
Fantje čestitke , pozabit na utrujenost, mi imamo PUBLIKO ! Dajmo stisnit riti in zmagat !
Jerofšek
# 18.07.2012 ob 09:27
Baje gre Zmagec po tem EP v Olimpijo za glavnega trenerja, Filipovski bo pomočnik, skupaj z Zmagom naj bi v Olimpijo šli Omić, Prepelič, Rupnik in Bončina. Pogodbe bodo vse minimalno 3 letne, Zmago pa naj bi v klub pripeljal še dva vrhunska igralca, ki sta že igrala v klubih katere je on treniral, ker pa je U20 prvenstvo idealna prilika kjer se vidijo bodoči zvezdniki na delu, naj bi potekali pogovori še z enim obetavnim Latvijcem in pa enim Srbom, seveda so v igri spet večletne pogodbe.
Zgleda da se res nekaj premika in če se to uresniči bomo spet večkrat napolnili Stožice, spet se obetajo zlati časi Olimpije!
mihatirs
# 18.07.2012 ob 09:25
Neverjetno, da raj gledam tele naše mladce, kokr pa člane...teli naši mladinci dejansko imajo kakšno akcijo in odigrajo lepo trdo, medtem ko tisto kar je blo na zadnjem članskem prvenstvu res ni bilo ničemur podobno!
and13
# 18.07.2012 ob 09:24
Nisem bil kakšen fan Zmaga, ampak dejstvo je, da zna najti pravi trenutek za minute odmora, zna motivirati te mladce, pa tudi zna jih okarati, ko je to potrebno.
Elemental
# 18.07.2012 ob 09:23
Jaz bi zraven tej reprezentanci samo še dodal E. Lorbka, G. Dragića in Begiča in gremo na EP. :D
cronus
# 18.07.2012 ob 09:17
Ce bi Omic zadel vsaj enga oz zabil enga od 4-5ih zicerjev k jih je mel v zadnjih 5-10 minutah mogoce nebi rabl take infarktne koncnice..madona sej nima metr 60 da ne more zoge skoz kos zabit..
kristijan-slo
# 18.07.2012 ob 09:13
BRAVO SLOVENIJA !!!

off topic:
http://www.balkansport.info/threads/2302
201-Wednesday-18-July-2012
tukaj bo prenos tekme MARIBORA in ZELJO seveda zav prek bosanskega FACE TV-a.
Registrirajte se in potem kliknite na "2" in prenos bo. ZASTONJ!

GREMO NK MARIBOR, GREMO SLOVENIJA !!!

lp iz nürnberga
hansi
# 18.07.2012 ob 09:05
V glavnem, res jih je užitek gledat. Energija in volja, pa seveda Zmago.
slovenc pa pol
# 18.07.2012 ob 08:57
jang.....pa si drugič oglej celo tekmo,pa boš videl realno sliko srečanja
BaRcA14
# 18.07.2012 ob 08:56
braaaavooooo!!! gremo po prvo mesto, fantje igrajo z srcem in to je najbolj pomembno!
jang
# 18.07.2012 ob 08:56
jaz sem gledal le 3. čtrtino in tam so bili Turki boljši... imeli so precej bolj izdelane akcije s super asistencami na visoke igralce in posledično dosti lahkih košev. Naši so pa v napadu paničarili in v glavnem metali trojke iz vseh položajev, še sreča da je Prepelič precej zadeval
H2SO4
# 18.07.2012 ob 08:53
Fantje so zakon ,mogoče samo malo proste mete potrenirat pa bo še lažje !!!
slovenc pa pol
# 18.07.2012 ob 08:51
na koncu so nam mal sodniki pomagal,ampak vedno je le 1 domačin,včasih so nas kradl,doma nas ne bodo..........bravo fantje,čestitke za borbo in srčno igro,kljub napakam nikoli nismo v paniki.......Zmago za zmago
sporties
# 18.07.2012 ob 08:50
Bravo, borba do konca...Užitek je gledat tele mladce!!! Imamo prihodnost v košarki in to je najbolj pomembno!!!!!
yanker
# 18.07.2012 ob 08:49
Zmago legenda!
EP mlajših članov v košarki ...
link
Foto: Sagadin: Sojenje je bilo sramotno!
126
21. julij 2012 ob 08:29 Pot mlajših članov se je na domačem EP-ju končala v četrtfinalu. S 77:54 je bila prepričljivo boljša Francija, slovenski tabor pa je ob velikem razočaranju predvsem poudaril sodniški kriterij.
Več novic ...
Kazalo