EP v košarki 2009

Poudarki

  • V Ligi NBA mu ni bilo všeč
  • "Slovenija je dobra reprezentanca"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,6 od 33 glasov Ocenite to novico!
Juan Carlos Navarro
Prvič je na evropskem članskem prvenstvu zaigral leta 2001 v Turčiji in že takoj odnesel bron. Od takrat ni izpustil niti enega reprezentančnega tekmovanja. Foto: GIGANTES
       Nikoli mi ni bilo žal, da sem zaigral v NBA-ju, mi pa tam ni bilo prav všeč. Je pa res, da je zelo pomembno kje igraš, če bi bil član drugega kluba, bi zdaj morda govoril drugo zgodbo.       
Juan Carlos Navarro
Juan Carlos Navarro je bil na evropskem prvenstvu v Španiji nekoliko poškodovan, zaradi česar v prvem delu ni igral. Najboljšo tekmo je odigral proti Grčiji v polfinalu, ko je vpisal 23 točk, 4 skoke in 2 podaji, medtem ko je v finalu v 17 minutah njegova statistika ostala dokaj prazna (le ena podaja in osebna napaka). Foto: GIGANTES
       Mislim, da se najbolj pozna odsotnost Bernija, saj je moral odpovedati nekaj dni pred pripravami, za vse druge smo vedeli že bistveno prej. Odpovedi se bodo poznale, a novi košarkarji prihajajo z veliko želje po delu in brez strahu.       
Juan Carlos Navarro
V minuli sezoni Evrolige je Barcelona prilezla do polfinala, kjer je bil boljši CSKA. 29-letnik pa je postal najkoristnejši igralec tekmovanja. Foto: EPA
       Malo je še prezgodaj govoriti o tekmecih. Veliko se piše o reprezentancah in njihovih odsotnostih. Za nas je zdaj pomembna le prva ekipa, s katero se bomo pomerili - Srbija.       
Pau Gasol
Pau Gasol in Juan Carlos Navarro sta bila dolga leta soigralca in sta se drug na drugega zelo navezala. Foto: EPA
Ricky Rubio, Sergio Scariolo
Španijo bo na 36. evropskem prvenstvu vodil Sergio Scariolo, s katerim se da po Navarrovem mnenju pogovoriti vse. Levo od italijanskega trenerja tudi Ricky Rubio, tarča katalonske Barcelone. Foto: EPA

Dodaj v

Navarro: "To, da Gasol želi igrati za Španijo, pove veliko"

Ekskluzivni MMC-jev intervju s Juanom Carlosom Navarrom
11. avgust 2009 ob 10:46
San Fernando - MMC RTV SLO

Juan Carlos Navarro se je pred preteklo sezono vrnil v Barcelono, kjer je spet zaigral z Jako Lakovičem. Vesel je, da se bosta srečala tudi na Poljskem.

Zvezdnik Barcelone, ki je letos v polfinalu Evrolige izgubila s CSKA-jem, v finalu državnega prvenstva (Lige ACB) pa je ugnala Tau Cerámico (zdaj Caja Laboral), je strnil vtise na preteklo sezono in pogledal v bližnjo prihodnost in nastop na EP-ju na Poljskem. Vesel je, da se je vrnil h katalonskemu velikanu, kjer je spet postal nosilec igre, in da se je španski reprezentanci tudi letos pridružil Pau Gasol.


Osvojili ste naslov v španskega prvaka, v Evroligi pa je bil srečnejši CSKA. Kako bi ocenili letošnjo sezono?
Letošnja sezona se nam je dobro izšla, osebno pa sem osvojil že peti naslov državnega prvaka. Škoda, da nam ni uspelo tudi v Evroligi, a vseeno sem vesel, da sem se vrnil k Barceloni. Vrnil sem se, da bi bil spet pomemben igralec in da bi spet osvajal naslove. Vsi na svetu radi zmagujemo in nihče se od tega ne utrudi.

Bi lahko rekli, da so bile vseeno najboljše predstave vašega kluba v četrtfinalu Evrolige proti Tau Ceramici, ko je Jaka Lakovič igral izjemno?
Celotna ekipa je napredovala skozi leto, od slabših predstav do najboljših. Končnico smo odigrali v izredni formi in z ritmom, kar se je tudi poznalo. Zagotovo pa je bil finale državnega prvenstva najboljši trenutek.

Barcelona ima že od nekdaj odlične igralce, igra dobro, letos ste sami dejali, da igrate najboljšo košarko v Evropi. Zakaj je klub potem po toliko nastopih na sklepnih turnirjih Evrolige slavil le enkrat?
Ja, statistika je na teh sklepnih turnirjih res slaba. Na takih tekmah moraš biti popolnoma osredotočen, igraš pa s težkimi nasprotniki, ki so že prej osvojili veliko lovorik in katere se enako spoštuje kot nas. S tem se učimo, da se lahko učiš, pa moraš priti do tja.

Bi ostali v Ligi NBA, če bi igrali za boljšo ekipo? Ekipo, ki bi se bojevala za končnico?
Nikoli mi ni bilo žal, da sem zaigral v NBA-ju, mi pa tam ni bilo prav všeč. Je pa res, da je zelo pomembno kje igraš, če bi bil član drugega kluba, bi zdaj morda govoril drugo zgodbo. Želel sem poskusiti v ZDA, a sem zdaj zelo zadovoljen v Barceloni.

Tudi v prihodnji sezoni boste imeli zelo dobro ekipo, enako tudi Real Madrid. Kako vidite možnosti obeh ekip v Evroligi in Ligi ACB?
Real dela izredno ekipo, a mene ne zanima, kaj pripravljajo drugje. Zanima me le moja ekipa.

Veliko se govori o Rickyju Rubiu, ki bi znal podpisati za Barcelono. Bo Lakovič zaradi tega igral kaj manj?
Vsak igralec si želi imeti Rubia v svoji ekipi. To je igralec, ki ima ne glede na svojo mladost veliko izkušenj. Upam, da bo podpisal, to je vse, kar lahko povem.

Španska reprezentanca ima za sabo velike uspehe, za katere je zelo zaslužen nekdanji selektor Pepu Hernández. Nikoli ni lahko imeti 10 ali 12 zvezdnikov v ekipi in uspeti, kako je to uspelo njemu?
Ta ekipa ima veliko občutka in kdor koli pride, se popolnoma vključi.

Kakšna je razlika med španskimi selektorji Hernándezom, Renesesom in Scariolom?
Vsak trener ima svoj, različen način dela. S Scariolom treniram malo časa, a dela veliko na tem, da igralec ni sebičen, da se podaja več in da dobro brani. Je tudi trener, s katerim se lahko veliko pogovarjaš.

Kako se pozna odsotnost Bernija Rodrigueza, Joseja Manuela Calderóna, Frana Vázqueza in Carlosa Jiméneza?
Mislim, da se najbolj pozna odsotnost Bernija, saj je moral odpovedati nekaj dni pred pripravami, za vse druge smo vedeli že bistveno prej. Jiménez je bil zgled za vse nas, tako na igrišču kot zunaj njega, Calderón je izreden organizator igre, Berni pa ima izredne lastnosti. Odpovedi se bodo poznale, a novi košarkarji prihajajo z veliko želje po delu in brez strahu.

Nastop Pau Gasola na EP na Poljskem je dolgo časa visel v zraku. Koliko pomeni za ekipo njegova potrditev?
To je zelo pomembno. Poleg tega kar naredi na igrišču, ga cel svet izredno spoštuje. To, da igralec njegovega kova še vedno želi igrati za reprezentanco, pove veliko.

Bili ste tudi član reprezentance U-18 (evropski prvaki) in U-19 (svetovni prvaki). Zdaj v članski ekipi igrajo ti košarkarji, a državna vrsta še vedno ni bila evropski prvak. Je to pomanjkanje sreče ali česa drugega?
Ekipa je zagotovo sposobna biti prvak, in to bomo tudi poskušali biti. Na priprave smo vsi prišli z veliko želje, morda je razlog tudi, ker se je Pau odločil, da bo tudi letos zraven. Še vedno pa ne moremo trditi, da bomo prvaki letos, saj nismo odigrali še niti ene tekme.

Sta se z Lakovičem kaj šalila glede srečanja v predtekmovalni skupini C?
Govorila sva le, da se bova poleti videla, drugega nič. Vesel sem, da je tudi on član slovenske reprezentance in da se bomo pomerili.

Strokovnjaki trdijo, da se bosta Slovenija in Španija v prvem delu pomerili za prvo mesto, mnogi pa menijo, da se bosta udarili tudi v finalu. Pa vi?
Malo je še prezgodaj govoriti o tekmecih. Veliko se piše o reprezentancah in njihovih odsotnostih. Za nas je zdaj pomembna le prva ekipa, s katero se bomo pomerili - Srbija. Slovenija je zagotovo dobra reprezentanca, enako tudi Grčija in Francija, ki že lep čas trenira. Evropsko prvenstvo je turnir, na katerem lahko slavi marsikdo.

13. junija 1980 rojeni Katalonec je otrok Barcelone, pri kateri nastopa že enajst sezon, medtem pa se je za leto dni podal v Memphis h Grizlijem. V letošnji sezoni Lige ACB je povprečno dosegal 16 točk in 4 podaje na srečanje, v Evroligi pa 14,7 točke in 3,6 podaje. Njegov seznam lovorik je dolg, z Barcelono je bil 5-krat državni in 3-krat pokalni prvak, osvojil je eno Evroligo (2003) in Pokal Korać (1999). Kot reprezentant Španije je bil leta 1998 mladinski (U-18) evropski prvaki in leta 1999 (U-19) še svetovni, kot član pa je bil svetovni prvak (2006), enkrat drugi na olimpijskih igrah (2008) ter dvakrat drugi (2003, 2007) in enkrat tretji (2001) na evropskih prvenstvih.

Anže Blažič
Prijavi napako
Komentarji
proURSICH
# 13.08.2009 ob 11:31
nej zdej navara boli k.... za naše. Pa nej sestavjo najbolše moštvo, upam da se tut gasol pocajta da ne bo pol kakšnih izgovorov ko jih premagamo. Sploh pa je pri Lakersih naveza Bryant-Gasol in te naveze ne bo pri Špancih. Zato mamo pa mi Smodiš-Lorbek ki skupej igrata že pri CSKA in sta uigrana do potankosti. Če da neki zraven še Udrih in pa Nachbar bomo res nevarni. Sploh ej pa pomembno da Zdovc velik menja da bo ritem skos visok
M-filter
# 11.08.2009 ob 21:17
kaka rivala lakovič in navaro. navaro je par razredov boljši in je za moje pojme najbolši bek v Evropi. točn tko kot je en reku. boli ga k.... za jako. ta k ga je pa spraševal pa kar jaka, jaka, jaka.
SASSHO
# 11.08.2009 ob 20:22
77. metza3 (11. avgust 2009 ob 18:57)

Ja no potem fotr tvoje punce in punca nasprotujeta poroki;)))hehe
metza3
# 11.08.2009 ob 18:57
Evo me košarkaški navdušenci:
Le kaj bi lahko rekel na ta MCCjev pogovor z Juanom Carlosom Navarrom. Mogoče tisto, kar mislite vsi, totalna bedarija.
Kar se naših fantov tiče. Španijo bojo nasul za 15 pik.
Kar se ap mojega posta tiče. Fotr moje punce nasprotuje, da bi se wedgala, zdj se pa ona noče poročiti. Pas mater................
Replicirajte, če se vam da:)
tuditi
# 11.08.2009 ob 16:04
Danes te lahko premaga čisto vsaka ekipa!Če se nekomu po domače povedano strga in favoritu ne gre je lahko kaj hitro poraz tukaj.Glede Srbov je tako oni imajo mlado ekipo,lahko te premagajo kot za hec lahko pa čisto preprosto izgubijo.Nevem kako je lahko nekdo tkao prepričan da bodo naši Srbe z lahkoto premagali,daleč od tega.Kot prvo pa se bo najprej treba soočiti z Britanci in jih premagati šele potem pa razmišljati o naslednjem nasprotniku.
grd
# 11.08.2009 ob 15:53
Dobivam občutek, da se Srbe preveč podcenjuje. Imajo ekipo, ki je povrhu še dobro vodena. Balkan je bil pa ob zmagovalni mentaliteti itak vedno zakladnica talentov.
Ekipa je tista, ki šteje, se strinjam Pikiviki, treba jih je podpirati. Vseeno še beseda o nesrečnemu posamezniku Lakoviču. Zelo vesel bom, če se mu strga v kakšni končnici in odloči tekmo, na videno pa končnice niti ne bi smele biti tako tesne, če prvih 35 minut ne bo preveč igral na playu.
Velenjski knap
# 11.08.2009 ob 15:51
Pavlovič prestopil v Švicarski Arrau !!!Več sledi...
MILANINHO
# 11.08.2009 ob 15:46
Ne da se bo bala Srbije ZDA Turčije kakih Rusov morda Slovenije......mogla se bo bat še Argentine Španije Turčije kakih Rusov morda Slovenije..Srbi so jih pa vedno sladko zmagal=) Če kdo želi o basketu se menit zasebno me lah doda pa se bomo "kregal" heh..milan_bonito@hotmail.com to je msn=)
gradbenik92
# 11.08.2009 ob 15:45
Stefan Marković
Milenko Tepić
Miloš Teodosić
Ivan Paunić
Bojan Popović
Dušan Kecman
Uroš Tripković
Luka Bogdanović
Marko Kešelj
Nemanja Bjelica
Novica Veličković
Zoran Erceg
Milan Mačvan
Ivan Radenović
Nenad Krstić
Kosta Perović
Boban Marjanović
Miroslav Raduljica

in katera ekipa je v povprečju bolj stara...meni se zdi da srbska..
Partyboy
# 11.08.2009 ob 15:42
Ne bodite tako prepričani, da bomo premagali Srbe, še manj pa bi bil prepričan, da bodo tekmo dobili Srbi. Veliko bo odvisno od dneva. Ti srbski fantje so že v evroligi v dresu Partizana pokazali, da se ne bojijo nikogar, torej se ne bodo tudi nas. So zagotovo najbolj perspektivna reprezentanca v Evropi.Jaz osebno bi bil zelo zadovoljen z dvema zmagama v predtekmovalni skupini.
Driklc
# 11.08.2009 ob 15:41
68. MILANINHO (11. avgust 2009 ob 15:37)
Gradbenik ko si ti še z svojim tamalim po pesku riso sm js gledo košarko..Slovenija če bo kej naredla bo naredla na tem prvenstvu..to bo pa muha enodnevnica..Srbija bo pa vrhunec mela n OI v Londonu..takrat pa bolš da Amerika pride kompletna.. Španci pa nvm bojo kmal mogl podmladit ekipo

Ti si hujši kot Dannyeve zvezde. Skratka vse veš, od tega da bo Srbija izgubila za manj kot 8 pik, pa da se bo USA bala srbske ekipe v Londonu. Kako bo kaj z ljubeznijo in zdravjem ti šlogarca?
mikmik
# 11.08.2009 ob 15:40
Slovenija ima dost kakovostno ekipo, da bi z visokim tempom in pritiskom na njihove branilce (predvsem Dragič in Klobučar) mogla dobivati tekme. Tekme enostavno začeti z Dragičem in Vujačičem (če bo zraven), ter jih že od začetka držati na kratko, preden se pol nasprotne ekipe razigra!
Brezec naj se že končno spomne, kako se odkriva v napadu, v obrambi pa zapira nasprotne igralce.
MILANINHO
# 11.08.2009 ob 15:37
Gradbenik ko si ti še z svojim tamalim po pesku riso sm js gledo košarko..Slovenija če bo kej naredla bo naredla na tem prvenstvu..to bo pa muha enodnevnica..Srbija bo pa vrhunec mela n OI v Londonu..takrat pa bolš da Amerika pride kompletna.. Španci pa nvm bojo kmal mogl podmladit ekipo
Pikiviki
# 11.08.2009 ob 15:37
MILANINHO,imaš prav,naj zmaga boljši.Ne zamerit,malo sem se hecala.
MILANINHO
# 11.08.2009 ob 15:35
Srbija bo prvo tekmo verjetno izgubila od Španije sam ne za več kot 8 točk..Slovenija bi pa res bila konkurenčna le če bi prvenstvo blo v Ljubljani..Tak da bo bolš da premagajo na začetku Britance da se ne spotaknejo potem;)
kurirček
# 11.08.2009 ob 15:28
..košarka je ekipni šport, ne pa seštevek lepih in bogatih super posameznikov..Da ne bo na koncu problemov že z VB,.. Litva nas bo pa s kolektivno igro poj...a tako, da nobenemu od naših ne bo nič jasno, pol pa nos do tal, pa jokat v kot.
gradbenik92
# 11.08.2009 ob 15:24
MILANINHO
če ti misliš da so tepič tripkovič veličkovič ereg in krstič boljši od udriha vujačiča nachbarja smodiša in lorbka pol se mi pa smiliš... do poljske je še en mesec in do takrat se bo dvignila forma ter uigranost in bo tvoja srbija brez rakočeviča zgubla za minimalno 20 pik....
SASSHO
# 11.08.2009 ob 15:23
40. MILANINHO (11. avgust 2009 ob 14:33)

erazem lorbek je v tako dobri formi,da bo imel še pau gasol veliko problemov z njim..ne pa nek krstić..saj je dober,samo erazem je eden izmed najboljših centrskih igralcev v evropi,če že ne rečem kar najboljši v evroligi..miloš teodosic in pa milenko tepić nista niti primerljiva z benom udrihom,ki je 1.zvezdnik sacramenta,in na vsaki tekmi podeli ogromno asistenc,ki jih tadva lahko samo sanjata..mačvan je lahko talentiran,ampak talent pomaga zelo malo,če igralec še ni izbrušen..tripkovič in veličkovič pa nista na nivoju NBA kot sta bila nachbar in je še vedno vujačić(ubijalska roka)..nachbar je sicer v malce slabši formi,ampak se bo popravil...drugače pa imamo še izkušnje na naši strani..tako,da srbi ne bojo(ne boste) premagali slovenije..
SASSHO
# 11.08.2009 ob 15:22
38. kurirček (11. avgust 2009 ob 14:12

Pa da bo mel dostojno menjavo, če zablokira/zaserje

Bo imel??!?..usaj upamo lahko,da bo lakovič dostojna menjava benu udrihu in morda celo goranu dragiču..
SASSHO
# 11.08.2009 ob 15:21
58. fico7 (11. avgust 2009 ob 15:19)

Po EPju mi še enkrat postavi isto uprašanje glede vujačića;)..ok??..pa mislim,da ga neboš rabil postavljat,ker boš odgovor vedel-da bo zelo koristen za reprezentanco,ko ga bo potrebovala..
fico7
# 11.08.2009 ob 15:19
to pravim vsaj po tem kar sm videl do zdaj na stirih tekmah
SASSHO
# 11.08.2009 ob 15:19
40. MILANINHO (11. avgust 2009 ob 14:33)

erazem lorbek je v tako dobri formi,da bo imel še pau gasol veliko problemov z njim..ne pa nek krstić..saj je dober,samo erazem je eden izmed najboljših centrskih igralcev v evropi,če že ne rečem kar najboljši v evroligi..miloš teodosic in pa milenko tepić nista niti primerljiva z benom udrihom,ki je 1.zvezdnik sacramenta,in na vsaki tekmi podeli ogromno asistenc,ki jih tadva lahko samo sanjata..mačvan je lahko talentiran,ampak talent pomaga zelo malo,če igralec še ni izbrušen..tripkovič in veličkovič pa nista na nivoju NBA kot sta bila nachbar in je še vedno vujačić(ubijalska roka)..nachbar je sicer v malce slabši formi,ampak se bo popravil...drugače pa imamo še izkušnje na naši strani..tako,da srbi ne bojo(ne boste) premagali slovenije..
fico7
# 11.08.2009 ob 15:19
sassho....kaj je pa tvoj vujacic pokazal? da ma dobr auto pa fajn uro..... ne recem zdej da je Laka dobr....ker je trenutno res v slabi formi....prevec na silo vse...ko ve da mu ne gre.... kar se pa nasega zvezdniskega centra brezca tice....joj joj joj.....s to visino bi mogu razmetavat pod kosem ne pa da se kot picka skriva na trojki......se rezerva ni dobra.......vedno mi je bil neroden....zdej ko je starejsi je pa se slabsi...katastrofa...... prva postava bi mogla bit....dragic, b udrih, nachbar (ker drugega kvalitenega krila nimamo), smodis in lorbek......s temi bi mogl raztrgat.....upat da ma nachbar dan da se razpuca...pol pa notr jagodnika dat da drzi obrambo in dela za ekipo ne zase....
kurirček
# 11.08.2009 ob 15:17
..Srbi znajo presenetit v Partizanovem letošnjem stilu...majo mlad kader iz pravega testa. Letos pa ravno ne bi nobene ekipe slepo častil, so preveč izenačene.
MILANINHO
# 11.08.2009 ob 15:13
46. Pikiviki (11. avgust 2009 ob 14:51)
Prijavi neprimerno vsebino
Milaninho,ne naše v soboto pretepat???Hecam se,ne me resno vzeti.

v soboto se igra proti Hrvaški=) in v tem primeru navijam za Slovenijo..
Bi pa z veseljem gledo finale EP Slovenija-Srbija in naj zmaga bolši
njukamhamendej
# 11.08.2009 ob 15:08
hahaha...Sam glejte da nas ta slabi Lakovič ne bo zasral v odločilni tekmi. Zaenkrat je to bolj očitno.
comrade
# 11.08.2009 ob 15:03
@52, modro si povedal. Lakovič naj pa nas le reši, bomo veseli. Škoda, da mu včeraj ni uspelo, kar bi mu sigurno vzdignilo samozavest. On si zasluži s svojim dolgoletnim pristopom in za celotno kariero vse pohvale, žal pa njegova leta počasi odhajajo. Upam vseeno, da še nekaj bo iz njega, sploh njegove trice so nam potrebne.
Velenjski knap
# 11.08.2009 ob 14:57
Sam glejte da nas ne bo ta slabi Lakovič rešil v kakšni tekmi....
njukamhamendej
# 11.08.2009 ob 14:56
Rubio je res overrated, ampak to da ga bo Dragič popolnoma zaustavil bomo še videli... Kolko ja znam je Rubio že kar nekaj časa v močnem evropskem klubu, dokler je Dragič igral pri Olimpiji, pri kateri se ni nevem kako močno izkazal. Saj ne pravim da Dragič ni dober, samo da je Rubio za nič je pa narobe.
To da Klobučar ni naredil veliko narobe je tudi po eni strani prav, samo ni naredil niti nič kaj dobrega... Saj je normalno da bo zadel eno trojko v 30 minutah igre... Samo igralec nima nobenega drugega orožja razen obrambe, pa še ta ni tako fenomenalna. Pa on sploh ne more prodirati, nima niti šuta, podaja v tribune...Res ni kaj dober. Klobučar v Olimpiji ni niti med top 5 igralcev, tako, da je kar sramotno to da ga je Zdovc pozval v reprezentanco. Rajše bi vzel Joksimoviča, ki bi nam sedaj bil potreben na poziciji 2.
Se pa strinjam, da bi rajše vzel njega na prvenstvo kot pa Lakoviča, ki mu je edino orožje njegov šut, katerega nemore zadeti.
Pikiviki
# 11.08.2009 ob 14:54
gendale,tak je treba naše ekipo podpirat ne,pa kdo sodi v ekipo,kdo pa ne.
comrade
# 11.08.2009 ob 14:54
Dragič kaže, da se je izboljšal tudi v tej prvini in boljše zadeva kot je. Včeraj mislim, da je imel šut za 3 2/2. Imamo še udriha, ki je dober šuter.
Pikiviki
# 11.08.2009 ob 14:53
Moje mnenje je,da bodimo hvaležni,da imamo takšno reprezentanco,ne pa,da ene v ekipi pljuvamo,druge pa kujemo v zvezde.Vsi sestavljajo ekipo in podpiramo jih,ne pa pljuvati kot nori.
gendale
# 11.08.2009 ob 14:53
Tukaj veliko razglabljate o tem kdo je dober in kdo slab oz kdo je boljši od koga... Pozabljate da igra EKIPA. Zmagal bo tisti, ki bo bolj uigran, kajti slabih reprezentanc na EP-ju ni. Je vsaj 8-9 ekip, ki lahko premagajo vsakogar. Na prejšnjem so govorili da bo Španija pometla z vsemi, pa so jih premagali Hrvatje in Rusi. Zakaj jih nebi premagali tudi mi. Sem optimist in napovedujem medaljo. Jaka je pa dober organizator, in mislim da bo na EP-ju pokazal zakaj je podaljšal še za 2 sezoni z Barco. Vidim ga pa v drugem planu oz. postavi v navezi z Dragičem. Go Slovenija...
kurirček
# 11.08.2009 ob 14:52
..dragič lahko zaustavi rubia, bodo pa španci istočasno zaradi dragičevega slabega šuta lahko zaprli raketo, pa naše spravli v žep.
Pikiviki
# 11.08.2009 ob 14:51
Milaninho,ne naše v soboto pretepat???Hecam se,ne me resno vzeti.
go keith go
# 11.08.2009 ob 14:42
milaninho,
Tripković je res dober šuter (zdej a je slabši al ni od Vujačića je tule brezveze razglabljat). Je pa sigurno slabši v obrambi.
comrade
# 11.08.2009 ob 14:41
Aja, kar pa se tiče Rubia, mislim da je overrated in ni dorasel takšnemu tekmovanju. Po mojem ga o dragič popolnoma zaustavil.
comrade
# 11.08.2009 ob 14:39
Ne vem, kaj toliko kritizirate Klobučarja, ki za enkrat ni naredil nič ekstra narobe. Par trojk, asistenca tu in tam, v obrambi solidno in nasploh mnogo boljše kot Lakovič. Če bo šlo tako naprej, raje vzamemo Klobučarja zraven in Lakoviča pustimo doma. Verjamem pa, da bo natreniral šut in se popravil, časa ima še nekaj. Čakamo na Vujačiča, da vidimo kako in kaj. Finale NBA ne obeta prav veliko, saj je imel katastrofalen met in ni bil v formi, zaradi poškodbe pa mislim, da se ni kaj dosti spremenilo.
kurirček
# 11.08.2009 ob 14:35
..kar bo Šešok naredil s tole "zlato generacijo", bo na tem EP...kaj pride za njimi, mi pa ni znano. Tko, da tuji trener mogoče ne bo mogel prav veliko pomagat, če bo prepozno.
MILANINHO
# 11.08.2009 ob 14:34
Tripković pa ni nič slabši od Vujačića v Trojkah..to ne morte rečit
MILANINHO
# 11.08.2009 ob 14:33
beno udrih-saša vujačić-boštjan nachbar-matjaž smodiš-erazem lorbek

(Miloš Teodosić/Milenko Tepić ) Uroš Tripković , Veličković, (Mačvan/Erceg) Krstić ..to bi bla moja peterka tist kar je v oklepajih bi se posebi odločo kdo bi začeu..Milan Mačvan je eden bol talentiranih igralcev v Evropi, in svaka čast če ga bo vzel na EP zraven in mu ponudil šanso..Krstić bo že zaustavo Lorbka, za ostalo pa me ni strah..Kdo ne bi pokril Golemca Jagodnika Lakovića Klobučarja..
njukamhamendej
# 11.08.2009 ob 14:16
Navarro bi bil res bedak, da bi odgovarjal na takšna glupa vprašanja o Lakoviču... Kaj se sploh Lakovič toliko omenja, če igra ko ena p***a. Zgubi po 5 žog na tekmo, nemore nič zadeti... Prava katastrofa je. Saj ni samo on, ker več kot pol igralcev zaenkrat v slobi formi. Razen E.Lorbka, Dragiča, Slokara, Golemca so vsi ostali odigrali bedno. Celo Jagodnik je soliden, za katerega sem mislil da bo polomija. Lakovič, Brezec, Nachbar, S.Udrih, Klobučar, D.Lorbek, Vidmar so bili vsi slabi. Še največ pa Lakovič in Breza od katerih se je pričakovalo veliko. Tudi Smodiš je do zdaj igral precej slabo, mogoče zaradi poškodbe. Udrih je odigral solidno tisto eno tekmo ko je igral, ampak čas je da začne igrati malo več, a ne se izgovarjati na poškodbe. To je že počenjal v NBA-ju.
Zdovc tudi ni dobro treniral to ekipo. Ko izgubljaš za 3, 17 sek. pred koncem, se pokliče timeout in se na teren postavijo igralci, ki znajo zadeti trojko... A ne v igri imeti Golemca, Jagodnika, E.Lorbka, Dragiča in Lakoviča.
Tudi preveč rotira z igralci. Npr. en se zagreje on ga pa zamenja takoj za tem. Priprave ali ne, naši bi morali igrati malo resnejše v odločilnih trenutkih. Pa tudi Nachbar igra po 5 minut na tekmo, dokler Klobučar igra skoraj vso tekmo. Jojojo.... Včasih sem bil jezen na Pipana, ampak tale Tdovc tudi nima pojma kaj počenja. Lahko bi bil že čas da bi dobili kakšnega tujega trenera.
kurirček
# 11.08.2009 ob 14:12
...počakajmo na ep. Prip. tekme niso pravo merilo, se je že izkazalo. Upam, da bo dal Jaka najboljš od sebe, to pa je lahko veliko. Pa da bo mel dostojno menjavo, če zablokira/zaserje. Ostalo so le ugibanja.
SASSHO
# 11.08.2009 ob 14:01
34. kurirček (11. avgust 2009 ob 13:35)

lakovič zaenkrat kaže na vseh 4ih tekmah,da nima pojma o obrambi,nima šuta(rajši ne bom našteval meta,ki ga je imel na teh tekmah),da ne govorim o težavah s prenosom žoge..kaj šele o podajah,ki jih ima na vseh 4ih tekmah toliko kot beno na 1..mislim,da lahko tukaj kar zaključimo..
Profil
# 11.08.2009 ob 13:59
17. loup (11. avgust 2009 ob 12:06)
Prijavi neprimerno vsebino
Tile poskusi novinarja, da pove kakšen slavospev o Lakoviču izpadejo prov bedno :D Dejstvo je, da Jaka ni v formi in če bo tako ostalo, bo na EP rezerva, drugače bomo dost v pi***. Pa za končnice tudi ni, mislim, da je Udrih bolj primeren.

se podpišem!
blazius
# 11.08.2009 ob 13:45
haha tale milaninho, lol nimam besed ker optimist.
kurirček
# 11.08.2009 ob 13:35
...obramba je premalo, to lahko v parih letih naučiš dobrega atleta..če ni dobrega šuta na beku, je konec zabave...
kurirček
# 11.08.2009 ob 13:33
...ne razumeš preveč te igre, razen mogoče, da poznaš par zvezdnikov..
SASSHO
# 11.08.2009 ob 13:33
30. SASSHO (11. avgust 2009 ob 13:31)

da je lakovič boljši obrambni igralec od dragiča;))ups..
SASSHO
# 11.08.2009 ob 13:33
28. gregor1234 (11. avgust 2009 ob 13:26)

ajoj kje si našel d.lorbka;)???..njega bolje da ni na EPju,drugače bomo na usako tekmo vrgli usaj 2 airbola,,v obrambi pa itak prešibek in nasploh nekako boječ..vujačić je najboljša možnost na 2jki tako v obrambi kot v napadu..
SASSHO
# 11.08.2009 ob 13:31
29. kurirček (11. avgust 2009 ob 13:30)

dobro,da nisi napisal,da je lakovič boljši obrambni igralec od lakoviča..haha
kurirček
# 11.08.2009 ob 13:30
Ma puste že Lakoviča na miru. Bodite veseli, da ena SLO takega igralca sproducira. Obradovič ga je cenil, v Barci ga cenijo, vi pa serjete. Po drugi strani pa Dragiču razen Atleticizma še ogromno manjka, da bi lahko resne! tekme v napadu in v obrambi solidno, konstantno odigral. Navarro je po drugi strani eden najboljših bekov in po stilu igre in trmi unikatnih igralcev ne le v EU ampah tudi širše.
gregor1234
# 11.08.2009 ob 13:26
SASSHO v skrajnem primeru jih pa tudi preterka Dragič-D.Lorbek-Jagodnik-Golemac-E.Lorbek v obrambi povsem onemogoči.
SASSHO
# 11.08.2009 ob 13:24
25. MILANINHO (11. avgust 2009 ob 13:12)

haha..šala,kajne??slovenija ima takoj za španijo drugo najbolj zvezdniško ekipo..in finala ji ne napovedujejo samo slovenski strokovnjaki temveč tudi po svetu..če slovenija igra s prvo postavo(brez poškodb-da igrajo smodiš,vujačić,beno udrih) nima srbija 10% možnosti..samo za primerjavo ti napišem prvo peterko..

beno udrih-saša vujačić-boštjan nachbar-matjaž smodiš-erazem lorbek

v primeru,da nachbarju nebi šlo..pa taka
beno udrih-goran dragič-saša vujačić-matjaž smodiš-erazem lorbek..tedve peterke pojejo vaše tepiće,tripkoviće,velićkoviće,itd,it
d...
Shackler
# 11.08.2009 ob 13:17
tudi meni ni jasno zakaj ga je novinar tako posiljeval z Lakovičem..
MILANINHO
# 11.08.2009 ob 13:12
Ricky Rubio je pr teh letih zihr bolši organizator igre od Lakoviča..Novinar je res prav silo s vprašanji o njem..js nevem kaki so strokovnjaki ki napovedujejo Slovenijo v finalu...Kvečjemu bojo napredoval iz skupine dlje od četrtfinala pa ne bojo šli! sploh pa ne če bo Lakovič prvi organizator..Klobučar preveč igra in to sam zato kr mu je trener Zdovc..Brezec pa itaq ne bo nikol več igrau tako včasih ko je še biv za neki.. Res bi upo stavit da bo Srbija nadigrala Slovenijo..
Driklc
# 11.08.2009 ob 12:43
Res se norca delajo. Jaka jih podkupuje, haha:)
gregor1234
# 11.08.2009 ob 12:41
99. Vinci (10. avgust 2009 ob 21:53)
Prijavi neprimerno vsebino
Čakaj, zdaj bo dal trojko in potem bo na RTV v naslovu pisalo "Poraz kljub Lakovičevi trojki v zadnjih sekundah" :)


Samo, da ni na RTV :)
gregor1234
# 11.08.2009 ob 12:38
Poglejte to: Jaka skoraj pripravil preobrat :D
Costello
# 11.08.2009 ob 12:33
Brezec pa ni nič bolši. Pri taki višini bi moral zabijat ne pa kot ena pička stat pod košem.
Costello
# 11.08.2009 ob 12:31
Ma Lakovič je res v zelo, zelo slabi formi. Izgublja žoge kot po tekočem traku, žogo vodi ko baba.
CharltonHeston
# 11.08.2009 ob 12:12
Mogoče ne zna izgovoriti besede "lakovič"
tuditi
# 11.08.2009 ob 12:10
Morda pa razlog tiči v tem,da Navarro ni tako izobražen pa ne zna skupaj sestavit več kot tri stavke=).
loup
# 11.08.2009 ob 12:06
Tile poskusi novinarja, da pove kakšen slavospev o Lakoviču izpadejo prov bedno :D Dejstvo je, da Jaka ni v formi in če bo tako ostalo, bo na EP rezerva, drugače bomo dost v pi***. Pa za končnice tudi ni, mislim, da je Udrih bolj primeren.
ghostrecon
# 11.08.2009 ob 12:04
ni rečeno da bo gasol enako učinkovit kot je v nba,::tilka imamo najboljšo ekipo, na žalost bres sanija

.....brezec pa bo moral začeti igrati, drugače nam ne bo uspelo
gradbenik92
# 11.08.2009 ob 11:59
komi čakam da dragič izšola navarra na ep... kk se bom smeju...
diazepam
# 11.08.2009 ob 11:38
Itak, da noče govorit o Lakoviču, če sta pa rivala za pozicijo. Sicer pa upam, da Španci pridejo v celotni zasedbi in jih nabijemo - 2 x. Najprej v skupini potem pa še v finalu....npr. Lako trojko Navarru v fiko v zadnji sekundi :)....ali pa Vuja Gasolu :)
CharltonHeston
# 11.08.2009 ob 11:31
Nekako ne mara omeniti besedo Lakovič :P
gregorow
# 11.08.2009 ob 11:28
Ne vem zakaj je novinar silil s takimi vprašanji. Pa to ni prvič ko tuje zvezdnike sprašujejo o slovenskih igralcih.... Ko da to njih kaj briga oz. bo nas kaj več zaradi tega!!!
borre
# 11.08.2009 ob 11:28
juan in bržkone tudi vsi njegovi rep. soigralci se obremenjujeo predvsem sami s seboj in ne z drugimi, to bolje obvladamo Slovenci.
MTMeisteR
# 11.08.2009 ob 11:25
Res ga boli k za lakoviča..
TiLkA
# 11.08.2009 ob 11:23
Itak, da mu dol visi za Lakoviča in Slovenijo. Mi smo zgolj ena izmed reprezentanc, ki ima solidno ekipo, ne bo se nam pa vsak nekaj posebej posvečal. Je pa to hiba naših novinarjev, da na vsak način hočejo iz sogovornika iztisnit neke hvalnice o naših igralcih in reprezentanci. Če je Jale beden pri prenosu žoge in pri pregledu nad igro, mu ni Navarro za to prav nič kriv.
hiphopstar
# 11.08.2009 ob 11:12
Gasol je šel na operacijo in je njegov nastop na EP pod velikim vprašajem!
gregor1234
# 11.08.2009 ob 11:11
V hokeju jih gladko premagamo, z Gasolom ali brez.
Driklc
# 11.08.2009 ob 11:10
To, da Navarru dol visi za Lakoviča pa je precej očitno, ja. Novinar je silil z vprašanji o Jaki in Sloveniji, Navarro pa se je delal blesavega in je odgovoril na pol ali pa sploh ni:)
Gravesen
# 11.08.2009 ob 11:06
Boli k... carlosa za Jakata, je prau očitno ja.
Driklc
# 11.08.2009 ob 10:56
Tako kot Juan bi morali razmišljati tudi mi. Brez velikih predvidevanj preden se prvenstvo sploh začne. Zgodi se lahko marsikaj in potrebno je biti osredotočen le na tekmo ki je pred tabo, ne pa na finale če bo, ko bo.
benito
# 11.08.2009 ob 10:54
Pa ka ta Rubio ni biu zdej izbran na NBA naboru???
gregorow
# 11.08.2009 ob 10:53
Pa ne vidite da sploh noče govoriti o Lakoviču?? Ko bi vsaj zgubili v finalu s Slovenijo!
pisosiht
# 11.08.2009 ob 10:49
upam da se ne srečata z Lakovičem na Poljskem...
Kazalo