EP v košarki 2009

Poudarki

  • Legendarni Janez Gašperlin za MMC
  • "Španija je glavni favorit"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 35 glasov Ocenite to novico!
Dražen Petrović
Kot mnogi drugi košarkarski novinarji, zlasti s tega področja, je tudi Janez Gašperlin na vprašanje o igralcu, ki mu je ostal najbolj v spominu, prvega omenil Dražena Petrovića. Foto: EPA
Vlade Divac
Vlade Divac je bil dolga leta pomemben igralec jugoslovanske reprezentance. Foto: Reuters
Beno Udrih
Beno Udrih je brez nastopa ostal še na tretjem zaporednem EP-ju. Leta 2005 je ravno tako zaradi poškodbe odpadel tik pred prvenstvom. Foto: MMC RTV SLO
       Slovenščina je velikokrat zelo pomanjkljiva. Drugače se komentira, kot se je včasih. Prepričani so, da vse vedo, in so strašno samozavestni. Sodbe mečejo kot iz rokava. Ne vem, na čem temelji ta samozavest. Včasih smo jugoslovanske selektorje s spoštovanjem poslušali, zdaj pa nekateri mislijo, da vedo več od vseh.       
Jure Zdovc
Kako se bo Jure Zdovc spoprijel z izzivi, ki so pred njim? Foto: MMC RTV SLO
       Pa še nekaj me moti: ta njihova drža ob igranju slovenske himne. Vse slovenske ekipe, lahko da sem katero spregledal, delujejo kot razbita vojska, kar ni v redu. Nikjer se na zunaj ne vidi tega odnosa do grba. Tu bi moralo vodstvo reprezentance ukrepati. Lakovič je nekaj usta odpiral, trije so gledali v tla, drugi kam drugam. To ni v redu.       
Matjaž Smodiš
Kot za marsikoga drugega je tudi za Gašperlina ključen slovenski mož na Poljskem Matjaž Smodiš. Foto: KZS/Rok Klemenčič

Dodaj v

V 80. na avtobusu ob Divcu, pred leti ni mogel na Krkinega

"Preveč govorijo, ljudje sploh ne morejo spremljati tekme"
6. september 2009 ob 14:04,
zadnji poseg: 6. september 2009 ob 14:39
Ljubljana - MMC RTV SLO

Prenosi Janeza Gašperlina so bili za mnoge košarkarske navdušence legendarni tudi zato, ker so bili nabiti z mnogimi podatki. Vsa leta jih je zbiral in urejal. Težko bi verjeli, da danes ni več tako.

Zaradi vse več "odpadkov", ki jih je dobival na svoj mesečni "RTV-meni", se je navdušenje nad komentiranjem izgubilo, še preden je leta 2005 v zgodovino odšel njegov zadnji košarkarski prenos finala lige NBA, motivacija ob prodoru medmrežja še nekoliko prej. "Ni mi bilo vseeno, da je nekdo iste podatke "snel" z medmrežja, in to ni šlo skupaj z mojim odnosom do načina dela," je razlagal v MMC-jevem intervjuju, kjer ni manjkalo tehtnih odgovorov.

Recimo tisti, kaj vse pogreša pri novih, mladih slovenskih komentatorjih, pa kako bi v medijih lahko drugače predstavili trenja na relacijah Zdovc-Vujačič in Zdovc-Milič in tudi o tem, kaj bo z reprezentanco na Poljskem. Z medaljo se sicer ne obremenjuje, je pa očitno tudi v njegovih očeh Slovenija velik del možnosti za uspeh izgubila s poškodbo Bena Udriha. "Ah, jaj ... škoda," mu je osuplemu uspelo izustiti ob naši novički, da pomembnega organizatorja igre ne bo niti na tokratnem evropskem prvenstvu.

Gašperlin, sicer diplomirani pravnik, zdaj občasno opravi še kaj tovrstnega posla, posveča se tudi družini. Mi smo ga, denimo, (z)motili ravno med varovanjem vnukov.

Zakaj se je sploh končalo vaše sodelovanje z RTV-jem?
30 sezon televizije, skupno pa kar 33 let dela na RTV-ju je dolgo obdobje. Košarke je bilo v prenosih vseskozi manj, komentatorjev pa kar nekaj. Dobil sem občutek, da delam bolj "odpadke". Vsaj 20 let sem delal dobre tekme, zadnja leta pa potem bolj manj. Tisto navdušenje je splahnelo.

Kako pa komentirate zdajšnji odhod Petra Vilfana s Kolodvorske?
Ali je treba komentirati? Slovenska javnost si je o teh stvareh že ustvarila svoje mnenje. Mislim, da se mora vsak, ki je nekje pogodbeno vezan ali zaposlen, prilagoditi kolektivu. Samovolja ni mogoča!

Kateri prenos vam je ostal najbolj v spominu?
Težko je reči. Recimo, da prvi radijski prenos v Splitu z EP-ja '75 med Italijo in Jugoslavijo. To je bil uvodni obračun. Tisti dan Mirko Strehovec ni prišel v Split in sem potem sam delal. Franci Pavšer mi je pri 21 letih rekel, da bom sam delal celo tekmo. Pričakoval sem, da se bom le nekajkrat vklopil, ne pa delal celotne strukture prenosa. Morda še finale SP-ja '90 proti Sovjetski zvezi, ko je bila Jugoslavija prvak, pa EP '77 v Belgiji, kjer je bila prav tako zlata medalja.

Gledalcem ste radi postregli s kopico zanimivih podatkov, predvsem tistih iz zgodovine. Še vedno tako podrobno spremljate košarko?
Ne. Zdaj je verjetno že 10 let ne spremljam več tako podrobno. Zelo me je motilo, da je šel razvoj v smer medmrežja, jaz pa sem ogromno delal na lastni dokumentaciji. Ni mi bilo vseeno, da je nekdo iste podatke "snel" z medmrežja, in to ni šlo skupaj z mojim odnosom do načina dela. Nisem imel več motiva. Ob taki hitrosti življenja nihče več ne ceni pravega dela. 30 let sem vsak dan spremljal ... Vsak dan izrezoval in lepil, bil na tekočem, zbiral.

Kdo je igralec, ki vam je ostal najbolj v spominu?
Dražen Petrović, Čosić, Kičanović, Dalipagić, Delibašić. Od slovenskih Hauptman, Kotnik, Polanec. Ne samo po igralski, tudi po življenjski plati. V tistem obdobju, 70., 80. leta, tudi prva polovica 90., je bil odnos drugačen. Na SP-ju 1986 sem se po tisti legendarni tekmi s Sovjetsko zvezo v hotel peljal z reprezentančnim avtobusom, zdraven mene pa je sedel Divac. Pred leti sem se skupaj s košarkarji Krke želel peljati na prenos ene tekme, pa nisem smel zraven. Vidite, kako so se stvari spremenile?

Kateri je za vas trenutno prvi slovenski košarkar?
Smodiš. Ima ključno vlogo v ekipi. To je košarkar, ki je res nosilec ekipe. Ne odpove takrat, ko je potrebno, upam, da bo tudi tokrat tako. Smodiš je ena velika rezerva.

Kateri slovenski košarkarski komentator je po vašem mnenju najboljši?
Niti ne poznam vseh, tako da ne bom komentiral.

Kaj pa izmed tujih? Nekoga ste zagotovo imeli za vzornika?
Zagotovo sta bila zelo dobra Sergio Tavčar in Dan Peterson. Na Hrvaškem mi je tudi Cvitković kar všeč. Vse tri sem poznal tudi osebno, človek tudi s te plati gleda.

Z nastankom športnih televizij se je pojavilo veliko novih komentatorjev. Kaj pri njih najbolj pogrešate?
Moram reči, da jih niti točno ne razlikujem. Nisem si zapomnil vseh. Slovenščina je velikokrat zelo pomanjkljiva. Drugače se komentira, kot se je včasih. Prepričani so, da vse vedo, in so strašno samozavestni. Sodbe mečejo kot iz rokava. Ne vem, na čem temelji ta samozavest. Včasih smo jugoslovanske selektorje s spoštovanjem poslušali, zdaj pa nekateri mislijo, da vedo več od vseh. Potrebujejo izkušnje. Na zadevo moraš gledati celovito in nekoliko bolj umirjeno. Ne pa da nekoga kuješ v zvezde, ko vodi, nato pa ga sesuješ. Preveč tudi govorijo, tako kot sem na koncu tudi jaz, tako da ljudem ne dajo miru. Sploh ne moreš v miru spremljati tekme.

Kaj pričakujete od slovenske reprezentance na Poljskem?
Pričakujem, da bodo igrali pogumno, borbeno in pametno. Da bodo pokazali tisto, kar znajo. Če bodo imeli še kanček športne sreče, bi morali biti dobri. Z medaljo se ne obremenjujem in tudi njih ne bi smeli. Naj pokažejo največ, kar znajo. Če bo to medalja, bo to strahoten podvig. Ekipa ima kar nekaj težav, zdaj je še brez Bena Udriha. V Evropi so večje države, sodnik ti lahko hitro obrne tekmo. Ne vem tudi, ali obstaja v tej ekipi rdeča nit. Pa še nekaj me moti: ta njihova drža ob igranju slovenske himne. Vse slovenske ekipe, lahko da sem katero spregledal, delujejo kot razbita vojska, kar ni v redu. Nikjer se na zunaj ne vidi tega odnosa do grba. Tu bi moralo vodstvo reprezentance ukrepati. Lakovič je nekaj usta odpiral, trije so gledali v tla, drugi kam drugam. To ni v redu.

Koga napovedujete za vrh?
Kar veliko jih je. Španija, Litva, Grčija, Hrvaška, Srbija, Turčija, Slovenija, tudi Rusija. V krogu za medalje je sedem ali osem ekip. Španija je glavni favorit.

Kaj pa Saša Vujačič? Njegova zgodba o neigranju za Slovenijo sproža številne polemike. Vaš komentar?
Verjetno bi lahko to malo drugače izpeljali. Da bi bolj poudarili poškodbo in to, da ga je ta toliko ovirala. Zadevo bi morali bolj rahločutno izpeljati, kot pa smo potem v medijih spremljali. Če je nekdo osmi igralec v Lakersih po ne ravno uspešni sezoni, se težko pričakuje, da se bo kar prilagodil evropski košarki. Nekaj je pa gotovo: če bo reprezentanca uspešna, bodo vsi rekli, da je bila to prava poteza, če ne, bo pa to krivo. Zdovc ima pravico to narediti, ker je v ekipi zelo potrebna kemija, on pa ima dovolj izkušenj, da je presodil, kaj je prav. Drugače pa je, kako je to povedal javnosti. To napako je naredil že pri Miliču, kjer prav tako ne bi smelo izpasti, kot je. Milič je še vedno idol za mnoge.

Pogrešate "romantično" košarko, tisto iz časov jugoslovanskih uspehov? Zdaj vse temelji na moči in trdni obrambi ...
Zagotovo jo pogrešam. Tudi zato, ker so to časi moje mladosti. Edina dobra stvar v Jugoslaviji takrat je bila košarka.

Ž. K.
Prijavi napako
Komentarji
pikinet
# 16.09.2009 ob 14:46
Legenda za vse večne čase !!!

Pj
moochie
# 09.09.2009 ob 16:42
Ma Gašperlin me je vedno nasmejal. Predvsem naštevanja igralcev ter doseženih točk za tekme 10, 20 let nazaj...pa ko se je razgovoril o Žički kartuziji in podobnem...da o komentiranju NBA tekem sploh ne govorim...dvometraš, "sofomor", "movst veljuejbl plejer", pa dvojec z Lanom Brenkom itd.

Na koncu je pa res še samo žensko košarko dobival in ni čudno, da ga je minilo vse skupaj...Bi bilo fajn še pogledat kako tekmo z njegovim komentiranjem, bi obudili še več spominov... :)
Dennis Bergkamp
# 09.09.2009 ob 03:14
RTV ima sigurno kakšno "njegovo" tekmo v arhivu... nam ne bi kaj od tega ponudili? Ker zvok oz. glas slišat bi bil takoj še boljši članek ;)
Janez1234
# 08.09.2009 ob 22:32
Gospod Gašperlin: zaerim va za sleherni trenutek košarke, ki ste mi ga vzeli z vašim dolgočasnim nakladanjem prazne slame. Hvala bogu, da vas ni več med koentatorji in upa, da se imate fajn v penziji.

Res je, da je bil Gašperlin ravno nasprotje od Mirka Strehovca.
Gašperlin je edini komentator, ki se je res spoznal na komentiranje
košarke in znenjem, ki je pri tem potrebno. Res pa je da ni bil tako energičen. Energičen pa je bil Strehovec, ki sicer ni imel pojma o košarki (komentirla jo je po isem receptu kot nogomet),
je pa znal pripraviti vzdušje. Zato sem bil najbolj zadovoljen, kadar sta bila oba. Edino Gašperlin je komentiral še postavitev obrambnih pozicij in podobne košarkarske podrobnosti o katerih
današnji komentatorji ne vejo nič.

Pa še nekaj, danes je na Š1 kanalu komentator med tekmo Slovenije in Srbije komentiral, da Ivkovič na SP 1991 ni dal medalje
Zdovcu. Mislim, da gre ta komentator lahko kar "spat". Osebno ne potrebujem komentatorja, ki bo trapal takšne bedarije in ne ve kdaj
je bilo SP in kdaj EP.
Janez1234
# 08.09.2009 ob 22:16
Pogrešate "romantično" košarko, tisto iz časov jugoslovanskih uspehov? Zdaj vse temelji na moči in trdni obrambi ...
Zagotovo jo pogrešam. Tudi zato, ker so to časi moje mladosti. Edina dobra stvar v Jugoslaviji takrat je bila košarka.

Popolnoma se strinjam s tem mnenjem. Tudi meni je bili Jugoslavije žal samo zaradi basketa in ker let 1992 na OI v Barceloni proti edinemu in pravemu ameriškemu dream timu nismo
mogli videti evropskega dream tema (Petrovič, Zdovc, Paspalj, Divac, Radja). Kuki pa je pri Ivkoviču vedno začel s klopi.

Hrvati so imeli takrat v finalu "zanič" playa (Alanoviča) tako, da tudi ostali niso imeli možnosti. Nikoli ne bomo mogli izvedeti, kaj bi bilo, če bi takrat igrala zgoraj navedena 6torica, ki je takrat pred seboj vse mlela ???????
kwayzdey
# 08.09.2009 ob 13:39
24. TiLkA (6. september 2009 ob 16:19)
Saj bodo prenosi tekem naših in ostalih na Šport TV. Profesionalnost bo sigurno na višjem nivoju, da o tehničnih in ostalih zadevah sploh ne govorim. Kdor se spozna na košarko, tekem ne bo gledal na RTV SLO.

Draga Tilka- mene pa zelo moti format slike (4:3) na Šport TV, za razliko od TV SLO (16:9). Sploh se ne vidi, kaj se dogaja levo in desno na igrišču. Toliko o tehniki- zelo se spoznaš, svaka čast.
Merlot
# 07.09.2009 ob 10:54
No ja, škoda, ker nam bo EP na Poljskem "popestril" komentator Žibrat :/ Ne vem, kaj je imela RTV z Vilfanom, a mislim, da so z njegovim odhodom izgubili eveliko košarkarskih privržencev, ki so radi gledali tekme slovenske reprezentance in Uniona Olimpije na TV. Ko komentira Žibrat dam raje na "mute" oz. se žrtvujem in zapeljem do Ljubljane ali kamorkoli, da si tekmo ogledam v živo.
comrade
# 07.09.2009 ob 00:45
Moram priznati, da se njegovega komentiranja sicer ne spominjam, a kar sem prebral zgoraj, je super povedano. Še posebej bi se obregnil ob del s himno in našimi reprezetanti. Tudi mene je to izredno zmotilo. Himna igra, Jagodnik pa gleda nazaj bog ve koga in se mu reži v fris. Kak je to odnos? Madona, to je nekaj na kar bi morali biti vsi ponosni in kar jih združuje. Nenazadnje jim da vedet, za koga se borijo in jim je lahko le še večji moiv, da dajo vse od sebe, pa še tisti dve minuti delajo vse drugo kot pa da zraven pojejo ali vsaj stojijo pri miru. Res sramotno!!
igor09
# 06.09.2009 ob 23:23
spomnim se finala eurobasketa 89 iz zagreba, ko je yu dream team ponižal grke in je JG ob eni nori akciji rekel. grki niso vedeli kje je žoga, in še enkrat ponovil - grki niso vedeli kje je žoga, torej si lahko mislite kakšna igra je to bila - ne spomnim se, da bi še kdo kdaj izjavil kaj podobnega na kakšni košarkarski tekmi.
melanholik
# 06.09.2009 ob 23:16
Mislim halo ...
Človek je razgledan, zna obogatit prenos, od njega lahko zveš kaj zanimivega, in kaj berem? Da se ga ne da poslušat?
Pa saj šport je DOGODEK! Če se komentira tekmo nekega kluba, ni čisto nič narobe s tem, da se pove tudi kako besedo o okolju, iz katerega izhaja. Pa še nekaj - ne vem, kako je z vami, ampak jaz umirjenost komentatorja cenim. Preprosto mislim, da je šport večinoma že sam po sebi dovolj zanimiv, da ne rabim nekoga, da se bo ob tem še histerično drl. Mislim, da je od vsakega novinarja bistveno bolj korektno, če dogodke na igrišču povzema umirjeno, s trezno presojo, ki konec koncev ob bolj emocionalnih trenutkih dajo tud vedet, da šport ni vse. In mislim, da naši komentatorji vse preveč posnemajo južnoameriški stil komentiranja, kjer je temperament vse, kjer informativnost, korektnost in razgledanost ne pomenijo nič. Mislim pač, da za razliko od južnoameriških množic mi vendarle šport doživljamo drugače, da znamo do njega zavzet neko distanco in tud ob porazih obdržat dostojanstvo in spoštovanje do nasprotnika.
Za konc pa samo še eno stvar - tistim, ki se odpravljate na Poljsko - glede na to, kaj vse ste imeli za povedat o omenjanju znamenitosti med prenosom - res upam, da svojega časa na Poljskem ne boste preživljali samo med dvorano in slovensko pivnico. Se da marsikaj videt tam tudi onkraj športa ...
Sicer se pa lepo mejte, tako ali drugače ...
petersnice
# 06.09.2009 ob 22:34
Res je, Gašperlina je prevečkrat zaneslo v opise pokrajine okoli Pauja ali pa v legendarne postave Olimpije iz sedemdestih.
Sicer pa ni nobenega dvoma - najboljši slovenski košarkaški komentator vseh časov je Sergio Tavčar, in prav žal mi je vseh, ki zaradi neznanja italijanščine niso mogli (oz. ne morejo) uživati v njegovih prenosih na Kopru.
dimomedo
# 06.09.2009 ob 19:34
Dobr vsi vi k pljuvate po RTV, a vamje Robert Kukovica plačal, da tkole govorite. Šport TV je letos zanimiv iz tega stališča, ker ima zelo zanimive strokovne sokomentatorje. To je bil zadetek v polno. Le še Pero (Vilfan) bi se mogu pojavt namesto Kukovive pa bi blo. Gregor Žvab je kr ok, čeprav komentira s premalo energije.
Skratka za RTV je velika sramota, da nimajo boljšega programa, komentiranja tekem in oddaj za ti EP. Več jim pomeni prijateljska tekma v nogometu Slovenija-Anglija, kjer so mel 2 strokovna komentatorja plus sodnika Draga Kosa kot EP. V vlogi komentatorja v studiu se bo z novinarjem nahajal osamljeni in za gledalce veliko manj atraktiven od tistih na ŠPORT TV, sicer legenda Dušan Hauptman!!!
dimomedo
# 06.09.2009 ob 19:27
Sej noben ni žleht, sam tist, ki se sej mal spozna na košarko, je pač občutil, da to ni to!!!!
rapots
# 06.09.2009 ob 19:06
Žleht vam pa ni treba bit. Čist OK komentator je bil.
meho1a
# 06.09.2009 ob 19:00
Poleg vseh zgrešenih koentarjih JG-ja, ki ste jih že omenili naj sponi še na številne NBA-teke, ki jih je prenašal.

Kot košarkaški zanesenjak in mladi poba sem ponavadi ob nedeljah, kljub šolskim klopem, ki so me čakale v ponedeljek, čakal in čakal jutranjih ur, da si bom pogledal v živo na RTV SLO 2 igrati moje idole iz daljne Amerike. No potem sem vez utrujen komaj dočakal 3-jo uro zjutraj, ko se je prenos začel. No, občasno se je ceremonija začela že 1uro prej z NBA-action oddajo. Ves vesel se usede na kavč, igralci so v soju žarometov prišli na teren in tekma se je začela. V polne upanju sem sedel pred ekranom, da bom videl končni rezultat....no, potem se je pa začelo....to mesto je znano po tem in to po drugem...leta 1956 je v pokalu radivoja korača Jure Zamejšek zadel 12 košev in legendarni delić 22...itd. itd...in zbudil sem se ob snežnem ekranu brez zvoka. Ves razočaran sem se odpravil spat še za tisto uro, za končni rezultat pa sem moral seveda pogledati v časopis.

Gospod Gašperlin: zaerim va za sleherni trenutek košarke, ki ste mi ga vzeli z vašim dolgočasnim nakladanjem prazne slame. Hvala bogu, da vas ni več med koentatorji in upa, da se imate fajn v penziji.

Lep pozdrav
Razočaran ljubitelj košarke
Jaz
# 06.09.2009 ob 18:54
Ej, kaj pa to. Najbolj razburljiva končnica basketa, Gašperlin pa, kako je Dalipagić daljnega leta 1963 na SP... dosegel 13 točk za Jugoslavijo, pa Ivo Daneu leta 1960 na tisti tekmi 20 točk. Jest sem se samo križal, če je to mogoče.:) Romantik.:)
dimomedo
# 06.09.2009 ob 18:02
PavelK pol ti pa zihr sede spat zraven tekme oziroma, so ti poleg neposrednega prenosa pomembne še druge informacije, ki nimajo veze s tekmo. O mestih in in zgodovini le teh priporočam ogled oddaje

ČEZ PLANKE z Mojco Mavec.
PavelK
# 06.09.2009 ob 17:16
Veliko košarkarskih komentatorjev sem v svojem dolgoletnem spremljanju te zanimive igre poslušal in spremljal in mislim,da je g.Gašperlin sigurno bil najboljši,predvsem v smislu izredno obsežnega podajanja zanimivih podatkov in prijetnega ter navsiljivega načina podajanja teh informacij - zato hvala!!!
TiLkA
# 06.09.2009 ob 16:19
Saj bodo prenosi tekem naših in ostalih na Šport TV. Profesionalnost bo sigurno na višjem nivoju, da o tehničnih in ostalih zadevah sploh ne govorim. Kdor se spozna na košarko, tekem ne bo gledal na RTV SLO.
pepi70
# 06.09.2009 ob 15:36
ter dodatek -
upam, da bo Koper prenašal tekme, da bom lahko poslušal dober komen†ar pa če tudi iz studia in ne v živo iz dvorane na Poljskem.
pepi70
# 06.09.2009 ob 15:34
najboljši komentator basketa v sloveniji je nedvomno Sergio Tavčar - žal komentira na TV Koper in to v italijanščini ampak kdor razume vsaj malo italijansko z veseljem posluša tavčarja, ker edini ki šteka košarko, ve kaj je to pick'n'roll itd. Če imaš na izbiro Miho Žibrata ali pa Sergia ni izbire - Sergio rules
justin7
# 06.09.2009 ob 15:13
. Pa še nekaj me moti: ta njihova drža ob igranju slovenske himne. Vse slovenske ekipe, lahko da sem katero spregledal, delujejo kot razbita vojska, kar ni v redu. Nikjer se na zunaj ne vidi tega odnosa do grba. Tu bi moralo vodstvo reprezentance ukrepati. Lakovič je nekaj usta odpiral, trije so gledali v tla, drugi kam drugam. To ni v redu.
cave
# 06.09.2009 ob 15:11
Vsak komentator ima svoj podpis. JG ga je imel s potopisi, opisi mest, cerkva ...

Nikoli ne bom pozabil, ko je Olimpija v gosteh premagala Žalgirisa, JG pa je naše igralce namenoma klical po "litovsko": Miličius, Zdovcas ... :))
s@mec
# 06.09.2009 ob 15:09
@dimomedo

tudi te tekme se spomnim, meni je ostala v spominu še ena pred tem, ko je Walter Barry odigral prvo tekmo za Olimpijo, z enim francoskim klubom so igrali v hosteh. Cel prvi polčas je Gašperlin komentiral mesto in okolico, predvsem kulturne znamenitosti - in to precej poznavalsko.Pač ob njegovih prenosih smo se še doadatno izobraževali :).
bostjan234
# 06.09.2009 ob 15:00
hahahahahahhahahaaha......hahhaahahahhaa
hhahaha

No, če se vrnemo še malo nazaj k fascinantnemu mestu...

zdele sm se pa res iz srca nasmejal :D
marcipan
# 06.09.2009 ob 15:00
sam da ni več vilfana.
ghostrecon
# 06.09.2009 ob 15:00
meni je sedanji reporter čisto v redu, ta z brkami.............komaj čakamo na jutrišnjo tekmo
dimomedo
# 06.09.2009 ob 14:45
Gospod Gašperlin - to kar ste doživeli z vsemi legendarnimi košarkarji, vse tekme in tekmovanje, kjer ste bil zraven - SVAKA ČAST!

Rojen sem leta 1984, tako da vašega komentiranja tekem skozi celotno vašo kariero ne morem soditi, če pa sodim recimo zadnja leta vašega komentatorstva pa se mi zdi, da niste ravno najbolje zadeli svojega poklica, pravzaprav sploh ne vem, kdo vas je porival od zadaj!?

Spomnim se odločilne tekme za preboj ne final four leta 2000, med Olimpijo in Barcelono, ko se je evroliga še zadnjič igrala pod okriljem FIBE. Takrat so za Olimpijo igrali Jasikevičius, Zdovc, Bečirovič, Milič, Kovačić, Golemac, Brezec, Walter Berry, Kotnik in ostali. Zadnja tekma se je igrala v polni Balugrani in je bila izredno izenačena ter napeta do zadnjih sekund. Vi pa skozi celo tekmo: Barcelono starodavno evropsko mesto, pomembno pristanišče še iz časov Krištofa Kolumba in podobno. In to skozi celo tekmo. Medtem so se na parketu odvijale številne zanimive akcije, vi pa nič. Tako z 10 sekundnim zaostankom ste se spomnili: "in koš Bečiroviča. lepa akcije je bila to, ki jo je zaključil mladi Sani Bečirovič. No, če se vrnemo še malo nazaj k fascinantnemu mestu, kar Barcelona prav gotovo je... in tra lala in tra lala. Pesmica celo tekmo, ki smo jo po izenačeni končnici izgubili, pokopal nas je Američan Anthony Goldwire, ki je nanizal nekaj zadnjih točk Barcelone med drugim tudi usodno trojko, ki nas je dokončno pokopala.

Skratka ne vem kdo vas je poslušal, čeprav vas spoštujem vašega komentiranje trekem subjektivno ne odobrava, ker velik del sploh nima veze z aktualnim dogajanjem na igrišče.

Vedno ste bili nekam zasanjani in romantično razpoliženi, kot da je na parketu kakšna ljubezenska drama.

Sicer pa v Sloveniji tako ali tako kronično primankuje dobrih komentatorjev. Edini vrhunski in pravi je bil in le PETER VILFAN!!!!

Vse otalo je en velik DOBER DAN ŽALOST.

Tako pač žal je!!!
koksli
# 06.09.2009 ob 14:38
Mene g. Gašperlin ni motil, ampak ko je pa 50 sek pred koncem infarktne tekme razlagal, da v okolici Limogesa raste koruza, se mi je pa čist odpelal...
gibson7
# 06.09.2009 ob 14:38
Zakon! Gašperlin-košarka, Stare-atletika!!!!
wade_#3
# 06.09.2009 ob 14:35
"Pred leti sem se skupaj s košarkarji Krke želel peljati na prenos ene tekme v Novo mesto, pa nisem smel zraven. Vidite kako so se stvari spremenile?"

Tole zgoraj napisano je pa bedarija... košarkarji Krke se na svoje tekme v NM še nikoli niso peljali skupaj... no ja razen če so bili na pripravah... bo kdo to objasnil?
Diego Armando
# 06.09.2009 ob 14:32
Podoben intervju z njim,samo daljši, je danes v Družini.Zamisli, v Družini...
Kauko
# 06.09.2009 ob 14:26
Kaj pa kaki video posnetek tekme, ki jo je komentiral? Samo ideja. ;)
ham-kam
# 06.09.2009 ob 14:26
Se vidimo :P
M-filter
# 06.09.2009 ob 14:25
tele 2.40 je sigurni izpred tivolija. se vidmo haha
vanbasten
# 06.09.2009 ob 14:24
glede grba pa himne se strinjam z njim
vanbasten
# 06.09.2009 ob 14:23
ta pa je legenda, pogrešam take komentatorje...in glede odnosa do himne in grba ravno tako
pepi70
# 06.09.2009 ob 14:23
srečno pot :-)
bostjan234
# 06.09.2009 ob 14:23
Pol ns bo pa res zgleda 2500. Še ene par urc pa pičim. Sm se ga učeri naseku pa morm še mal počivat :D
kiklop21
# 06.09.2009 ob 14:19
še 2h40 pa gremo
M-filter
# 06.09.2009 ob 14:08
še 50 minut pa gremo
JcH
# 06.09.2009 ob 14:07
Edina dobra stvar v Jugoslaviji takrat je bila košarka.

(:
Evropsko prvenstvo v košarki
link
Video: Novo mesto in Ptuj (za zdaj) ostajata prizorišči EP-ja v košarki 2013
65
16. maj 2012 ob 16:11 Ljubljana, Jesenice, Koper, Novo mesto in Ptuj ostajajo prizorišča evropskega košarkarskega prvenstva 2013. A vse se lahko spremeni že 30. junija.
Več novic ...
Kazalo