EP v košarki 2011

Poudarki

  • Memi Bečirović ogorčen, a polemizirati noče
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,7 od 85 glasov Ocenite to novico!
Božidar Maljković
Božidar Maljković je verbalno obračunal še z enim svojim kritikom. Foto: Reuters
       Zelo hitro mi je postalo jasno, da v slovenski košarki obstajata pozicija in opozicija. Na eni strani so ljudje, ki vodijo zvezo, in s katerimi odlično sodelujem. Na drugi strani so ljudje, ki so bili in so v košarki, njihova velika želja pa je, da pridejo v zvezo. Tukaj se vodijo velike bitke, v katere se ne želim vmešavati. Ta antagonizem škoduje slovenski košarki. Iz medijev se da razbrati, kdo pripada kateri struji. Nimam nič proti argumentirani kritiki, ampak ne smemo se zmerjati. Bodimo pošteni ... je Slovenija kdaj osvojila medaljo? Zdaj smo sedmi in to je strašanski neuspeh, Menim, da smo na EP-ju naredili dober rezultat. To ni samo moje mišljenje, vprašajte preostale selektorje najboljših osmih ekip.       
 Božidar Maljković za Sportske novosti

Dodaj v

Še en Maljkovićev izbruh: "Memi je dober slaščičar, ne pa trener"

Bečirović: Nisem povedal nič takega, kar ne bi povedali drugi
21. september 2011 ob 14:34
Ljubljana - MMC RTV SLO

Božidar Maljković je izustil nov "biser". Potem ko je pred dobrim mesecem Vladeta Divca označil za "lažnivca in prevaranta", je zdaj nekdanjega selektorja Memija
Bečirovića proglasil za "slaščičarja".

"Če bi me kritizirali Sagadin, Subotić, Zdovc ali Pipan, bi se še malce zamislil, toda ta gospod pretirava. Napada me od prvega dne, ker v reprezentanco nisem vzel njegovega sina. Govori, da je 7. mesto neuspeh. Moje sporočilo je, da je on zelo dober slaščičar, ne pa košarkarski trener. Njegove kritike me tako kaj dosti ne prizadenejo," je v intervjuju za Sportske novosti povedal slovenski košarkarski selektor.

Tako se je Maljković odzval na kritike Bečirovića, ki je menil, da je bila reprezentanca v Litvi neuspešna in da bi proti conski obrambi morda prišel prav tudi njegov sin Sani.

Bečirović presenečen in ogorčen
Memi Bečirović
, ki se je lani uvrstil med osem najboljših na svetovnem prvenstvu, je bil ob MMC-jevem klicu zadržan: "Da, ravnokar sem slišal za izjavo Maljkovića. Kaj naj rečem ... Sem presenečen in ogorčen. Nisem povedal nič takega, kar ne bi povedali že drugi. Z gospodom Maljkovićem ne mislim več polemizirati. To ni dobro ne za stroko ne za košarko."

Selektor avgusta napadel tudi Divca
Maljković se je sredi avgusta ostro odzval že na besede Vlada Divca, ki je povedal, da bi Slovenija na velikem tekmovanju veliko lažje prišla do medalje, če bi na njeni klopi sedel Jure Zdovc.

"Od Divca sem to lahko pričakoval. Je prevarant in lažnivec, ki ne pozna realnega stanja. Novinar, ki ga je intervjuval, ni imel obzirnosti do njega, ker je bil pogovor opoldne, medtem ko se gospod po navadi zbudi šele ob treh popoldne. S to zadevo se bom pozabaval po koncu EP-ja," je takrat povedal Maljković.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
omnicus
# 24.09.2011 ob 20:04
Lej model je star, vidilo se je da zna obrambo 5:5 če je počasna igra, se pravi evropska košarka izpred 10-15 let. V tem času se je pa evropska košarka spremenila konretno saj vsi igralci in trenerji stremijo k temu, da bi premagali NBA moštvo. Izboljšala se je atletska pripravljenost, hitrost prenosa žoge itd... Obenem košarka ni več samo šport na splošno,obvezno moraš upoštevati učinek globalizacije ki nam jo prinaša neposredni TV prenos tekem iz kjerkoli! Kaj boš raje gledal, napeto tekmo polno akcije, košev, atraktivnih potez, ali mučenje žoge v nedogled in edinega cilja ki ga ima moštvo je - preprečiti nasprotniku da vknjiži manj kot 60 točk!! Kje je šele napad...
Pred 10 leti sem se čudil kako igralcu lahko uspe v 2.5 sekunde priti izpod svojega koša čez sredino in izvesti met na koš, danes pa je 2.5 sekunde dovolj da že zabija na drugi strani! No, to obdobje napredka je pa Faflakovič zamudill...
evogana
# 24.09.2011 ob 16:03
Nekdo je omenil,da bodo Srbi nagnali Ivkoviča. Kaj pa ko bi mi njim uvalili Maljkoviča oni pa nam Ivkoviča? Bi bilo bolje? Hmmm...v NBA je mrtva sezona... Kakšna ideja?
sanauna
# 22.09.2011 ob 20:11
Maljkovic prepotentnez ,ki ne prizna poraza in konstruktivne kritike ,..pac srbski primitivc!
piton
# 22.09.2011 ob 18:18
Priznejmo si, da če bi bla slovenija u tadrugi skupini, neb pršla s tako igro niti v četrtfinale, tko da mora it tale malko.
edvinder
# 22.09.2011 ob 17:17
Res je, in trener ni kriv, če košarkarji žoge ne uspejo spraviti skozi obroč :D
xyxy
# 22.09.2011 ob 15:53
Slab košarkakrsi trener ne bi z ekipo postal slovenski državni prvak, in ne bi dosegel rezultata kot ga je na SP.
meho1a
# 22.09.2011 ob 13:30
Za mene je Sani Bećiri že en cajt sladoledar.
agron111
# 22.09.2011 ob 12:41
kokr jst vem je Sani albanec drugac pa to sploh nima veze kva je on je igral kar nekaj let za rep. in si je tud za to prvenstvo zasluzu vpoklic, ker je boljsi od udriha in rupnika skupi
aja pa se to kvalitetni trenerji ne zbirajo igralcev na podlagi nacionalnosti tko da maljkovic ce je bil to razlog da ga ni blo poj sam spokaj v rusijo in ne prhajaj vec nazaj
snowsantacruz
# 22.09.2011 ob 11:40
Svaka čast! Sej ma vsak drugi šipter v sloveniji slaščičarno ali pa pekarno :) lool
Merlot
# 22.09.2011 ob 11:36
No ja, res da je povedal nekaj resnic itd. a če bi jaz tako slabo pripravil igralce za EP in tam prikazal res slabe igre bi bil raje modro tiho in požrl kakšno kritiko.
čarli23
# 22.09.2011 ob 10:08
FooFighter-Lakovič pa v Barceloni nikoli ni bil prvi play.
Ni res, Jaka je bil pa prvi play Barcelone v sezoni 2006/07, 07/08, 08/09, v sezoni ko ni bilo Navarra(07/08) je bil celp prvi igralec Barce. Zadnje 2 leti igra manj, letos pa je večino časa igral dvojko kot menjava Navarru...
FooFighter
# 22.09.2011 ob 09:34
sim1
21. september 2011 ob 22:59
...ni bilo niti za pričakovat razen E. Lorbka so imeli vsi slabe sezone glede igranja Lakovič sedel, Begič isto, G. Dragič je imel slabo sezono, Smodiš poškodovan pol leta, Udrih slaba sezona, Ožbolt OK, Z. Dragič OK, pa da ne bom naprej našteval dejstvo je to niso več igralci iz pred 2-3 let ko je bil Smodiš najboljša 4 - ka Evropo. Dejstvo je treba generacijo zamenjati in to čimprej


ampak to pove točno to, da to niti ni tako zelo pomebno, saj je Begič igral super. Od Smodiš-a je bilo pred 2-3 leti je bilo od njega še manj, saj je bil poškodovan. Ožbolt vedno igra toplo hladno. Lakovič pa v Barceloni nikoli ni bil prvi play. Tudi Dragič v NBA ne. Pa recimo, da je tokrat bila forma nekoliko slabša, niso pa to več zeleni igralci, ki bi prvič igrali skupaj. Jaz uigranosti v napadu nisem videl, kombinatorike ni bilo, igralci so bili vidno prepuščeni samemu sebi. Forma gor ali dol, jedro teh fantov zdaj igra skupaj že nekaj let, v napadu so zgledali, kot da se prvič vidijo.
Za menjavo generacije na horuk je pa zdaj prepozno, 2013 je pomebno leto za slovensko košarko, po tem letu pa niti ne bo druge možnosti, saj bodo igralci sami odšli.
zamudnik
# 22.09.2011 ob 09:14
Itak se bomo šli spet kak veleprestižni turnir balkanske enotnosti. Še večja veselica luzerjev bo, kot je bila poleti v Stožicah, saj bo zdaj zraven tudi Grčija, ki bo imela, tako kot ostali - razen Makedonije - prosto poletje.
xcw
# 22.09.2011 ob 09:13
Me zanima, kakšen bo Maljkovićev vulkanski izbruh takrat, ko bo odpuščen :)

Bo poslal vse Slovence v rodila naših mater :D
vombat98
# 22.09.2011 ob 01:57
sedaj bo lahko treniral srbijo, ko bodo odslovili ivkoviča
42adb
# 22.09.2011 ob 00:57
Lahko tudi veliko tekem, najbolje da toliko, kot bi jih naslednje leto odigrala na EU, ce namerava do rezultata. Nekaksno privatno prvenstvo za trening.
42adb
# 22.09.2011 ob 00:46
Naj se naslednje leto zmenjo za prijateljsko tekmo s Spanci pa kak turnir v Stozicah, pa bo trening.
42adb
# 22.09.2011 ob 00:29
Bravo Maljkovic.
thaBongo
# 22.09.2011 ob 00:16
Na EP11 smo sli kot prvi nosilec naše skupine zaradi 4. mesta na EP09. Zato smo tudi bili deležni "srečnega žreba", ki nam je omogočil, da z res porazno igro prilezemo do 7. mesta. Božo je torej "realen" uspeh dosegel samo zaradi uspeha Jureta Zdovca na EP09.

Kje bi bil Maljkovič, le bi bi imel izhodišče in žreb kot ga je imel Zdovc (skupina s Španijo, Srbijo in Veliko Britanijo (končali smo na 1. mestu)? Po moje je veliko vprašanje, če bi premagali Veliko Britanijo (Soseda bi najbrž kap) in osvojili 3. mesto.

Na EP09 so se nam v 2. delu potem pridružile še Turčija, Polska in Litva. Več na http://en.wikipedia.org/wiki/EuroBasket_
2009

No zdaj pa primerjajte to z Božovim izhodiščem, ki je posledica tega, da smo bili 1. nosilci zaradi Zdovca.
Najprej: Rusija, Gruzija, Bolgarija, Ukrajina, Belgija
Potem pa še: Makedonija, Grčija in Finska.

Katastrofa je, da smo naletel v 4. finalu na špance - 1. nosilci pri tem, da smo bili tudi sami 1. nosilec. Enostavno ker v razigravanju niti ene prave ekipe nismo premagal. Niti makedoncev.

Posledice te zapravljene priložnosti bomo čutili na EP13 ko bomo verjetno v kakšnem 3 bobnu.

Maljkovič pa se lahko samo zahvali Zdovcu, da nismo končali kot Hrvaška že v rednem deli.

Prava katastrofa od igre in rezultata res. Ma če bi vsaj videl, da igramo z navdihom in zgubljamo bi blo lažje.

Kapa dol pred Zdovcem, ki je res profesionalno zastavil z minimalnim proračunom. Jaz bi mu dal na voljo Maljkovičev proračun in proste roke do EP13.

Najprej
sim1
# 21.09.2011 ob 22:59
to je marsikdo že izjavil tudi Sagadin da je Memi slaščičar, to je zgodba za novinarje ne pa za košarko................ni bilo niti za pričakovat razen E. Lorbka so imeli vsi slabe sezone glede igranja Lakovič sedel, Begič isto, G. Dragič je imel slabo sezono, Smodiš poškodovan pol leta, Udrih slaba sezona, Ožbolt OK, Z. Dragič OK, pa da ne bom naprej našteval dejstvo je to niso več igralci iz pred 2-3 let ko je bil Smodiš najboljša 4 - ka Evropo. Dejstvo je treba generacijo zamenjati in to čimprej
MIRNČAN
# 21.09.2011 ob 22:01
On lahko žali kogar hoče, če pa nekdo njega je pa vse narobe. Kera prepotentnost.
Rantals
# 21.09.2011 ob 21:30
Če možakar žali vaskega, se vprašam če v slačilnici ni delil mnenja tudi igralcem, če ne boš zadel si to.., če ne boš skakal si to...
Fantje so bili na parketu prestrašeni kot da bi se nekoga bali...
( tudi Srbi so imeli enako težavo - ugibam, je to morda srbski pristop ? )
zamudnik
# 21.09.2011 ob 21:27
Ti bi pa res moral akcije risati, ker te drugače ne bi razumeli.
prosmar
# 21.09.2011 ob 21:26
Ne trener, samo slaščičar bi vzel Rupnika namesto Bečiroviča...
bago11
# 21.09.2011 ob 21:23
zdovc ne more bit selektor
ker je predrag
še za zadni ciklus ni dobu gnara
lohk mene zveza pokliče pa bi bil jest trener pa bi zmagal
c
piatim69
# 21.09.2011 ob 21:15
no,tale srbski naci naj se kar pobere iz slovenske kosarke...od kje pa njemu pravica,da zali nase ljudi???..ja,pa memi in sani sta nasa,pa ce mata 500slascicarn...in sani na vsak nacin mora biti v slovenski reprezentanci,medtem ko bozota niti priblizno ne rabimo.se je lepo dokazal na tem ep-ju....slovenija se nikoli ni igrala tako slabe kosarke kot ravno pod maljkovicem..in po takem debaklu ima clovek se jajca,da serje po nasih ljudeh???..adijo,bozo,sedi na voz za beograd i nikad se ne vracaj!
Slovencelj
# 21.09.2011 ob 21:07
Kaj bi dal da mu Memi zabije: No potem so pa še slaščičarji boljši trenerji od vas :D
tmk
# 21.09.2011 ob 21:06
Res je, dragi Maljkovič - 7. mesto v evropi je soliden uspeh, da tako rečem. Ma kaj ko bi lahko bili veliko višje, če bi igrali malenkost bolj pametno in ne bi delali začetniških napak...
MIRNČAN
# 21.09.2011 ob 20:59
Sramotna izjava. Za to bi moral dobiti odpoved. To je res nek jaki selektor.
stanolio
# 21.09.2011 ob 20:51
Ne vem zakaj mislimo, da smo najboljši na svetu v košarki. Slovenci ali res mislimo,da znamo igrati igra z žogo boljše kot tam kjer se je to začelo, s kom igraqmo konkurenčno košarko ali druge igre z žogo, ko pa nismo sposobni sestaviti ekipe iz domačih igralcev niti v eni igri z žogo ,razen mogoče v igri med devema ognjema. <<tisti ki kaj znajo gredo igrat v tujino in od tam mi vlečemo igralce v reprezentanco in se gremo vrhunsko tekmovanje z igralci, ki komaj eden drugega poznajo. Govorimo o domači stroki, ki je sposobna narediti igralce z žogo za 4. EU ligo. Zakaj si isčemo trenerje od drugod, da bi iz tistih, ki nočejo skupaj igrati naredili ekipo, zapravljamo denar in po naše nimamo uspehov. Jaz osebno mislim, da je osmo mesto Bečiroviča in sedmo mesto Maljkoviča za slovenske razmere uspeh, ne pa neuspeh. Za vrhunske dosežke, kot jih radi iemnujemo nam manjka EKIPA in to v vseh žogarskih športih. Sicer pa še enkrat povem, da smo slovenci domišljavi, ko si mislimo, da lahko vzamemo medalje na katerem koli žogarskem športu v evropi in na svetu, razen, če je prvenstvo pri nas in je organizator Jankovič (rokomet), sicer se pogovarjamo o nemogočih zadevah. Košarka je na poti rokometa, ampak Litva letos nam lahko marsikaj pove, tudi v košarki doma z vsemi pomočmi sodnikov in funkcionarjev bo težko prišla do medalje. Ne pozabiti, da tudi drugi trenirajo. To, da pa nek Miljkovič nekoga imenuje sladoledar je pa odraz kulture v žogarskih športih, saj vam ni treba soglašati, vendar bom vesel če boste prebrali, pa čeprav pišete minuse.
pop-drakula
# 21.09.2011 ob 20:51
drago plačujemo primitivca in nacionalista.
slovenija letos prvič neprepoznavna po igri in rezultatsko.
pa ne mi zdej o tem 7mem mestu! tega je priigral žreb.
mamutar
# 21.09.2011 ob 20:44
ni za sekirat, tale scena bo trajal se kak teden, pol pa bo mir; ob EP se je dosti tega nabralo (stres, utrujenost, neizreceno) in mora pac ven. S tem ni nic narobe, edino ta mini aferica "memi-divac-boza" govori, da nekega okusa oz. nivoja se ni. me niti ne moti, ce bodo uspeli to izpihati iz sebe in se počasi dati skupi da bodo "cista posla" - tako bo ekipa na koncu dabest, pogoji dabest, delo dabest: in medalja dabes ostane lahko tudi doma.
blackone003
# 21.09.2011 ob 20:42
bebočimovič...
bago11
# 21.09.2011 ob 20:29
ja nič če božotu ni uspel medalje dobit jo ne bo nobenmu
edin jest bi zrihtov medaljo
dejte me za selektorja pa vam obljubim da bomo svetovni prvaki
bago11
# 21.09.2011 ob 20:27
božo je za rožo
McEnzie
# 21.09.2011 ob 19:57
bOŽO JE hRVAT. POGLEJTE NA WIKIPEDIJO
polzaliva
# 21.09.2011 ob 19:52
Še en Maljkovićev izbruh: "Memi je dober slaščičar, ne pa trener"

Takole bomo rekli. Rezultat gospoda Maljkoviča je identičen, kot bi ga dosegel g. Bečirovič, slaščičar. Ali pa moja malenkost, ki se v košarko sploh ne razumem. Strokovnemu vodstvu priporočam, da se z Maljkovičem takoj resno pogovori. Če namerava doseči enak rezultat, kot ga je nedavno, naj mu povedo, da je vseeno, če ga zamenja pol manj dragi slaščičar.
urosh444
# 21.09.2011 ob 19:24
sej vse lepo dragića borbena in skočna,hitra,vendar 20 in let in še bolj nazaj s takim metom ne bi mogla igrati za nobeno resno ekipo,kaj šele reprezentanco.pa da danes igraš s 1,90 m v NBA in nisi sposoben zadet trojke,ali metat vsaj 80% prostih metov,potem pa tud ne vem.Ne rečem,da je bil ta rezultat max. že glede na nasprotnike,bi se dalo izvleči kaj več,ampak s tako ekipo(in predvsem kakšne ekipe so sestavile ostale repke)je 7. mesto povsem soliden rezultat.Dokler bodo za naše baletnike bolj pomembni medeni tedni,priprave za en tretjerazredni sibriski klub,medtem ko vsi ki kaj pomenijo nastopajo na eurobasketu,in ostale bedarije,nas niti Phil Jackson ne morem pripeljati višje od tega,kjer smo zdaj,pa igrali pick'n roll ali pa ne.
slavkodobrina
# 21.09.2011 ob 19:18
Spakiraj prevarant srbski,da si drzneš v Sloveniji tako govorit...Beži nazaj v penzijo
t0039285
# 21.09.2011 ob 19:12
@comrade ! Podpišem tvojo izjavo o playih ! To je bila glavna Maljkovićeva težava !
Mile
# 21.09.2011 ob 18:50
Dj Božo senilc, pejt si noge brit.
Voly
# 21.09.2011 ob 18:41
jakacop
In Zdovc in Bečirović imata z reprezentanco kar nekaj zmag proti dobrim ekipam,koga je pa Maljković premagal?Belgijo,Bolgarijo,Gruzijo in Finsko ter razbito srbsko vojsko v "prijateljski"tekmi!
In prav briga me,koliko trofej ima Maljković izpred dvajset let!POVOZIL GA JE ČAS in naj se čimprej spoka!
napo11
# 21.09.2011 ob 18:40
Maljkovic, isti mutibaric kot Serdarusic. Vse, kar obvladata, je mesanje zraka. Ne zagovarjam Memija, vsekakor bi pa Sani bil dobrodosel v ekipi. Zakaj je Ilievski odlicno odigral prvenstvo, ceprav vsi vemo, da mu letos v prejsnji sezoni pri Olimpiji ni ravno slo najbolje (po mojem dobre priprave). A nasi suterji (tu ne stejem Dragicev, ker nista suterja) niso bili sposodni zadeti nicesar. V enem napadu nekdo zadane trojko (redek pojav), ze v naslednjem poskusu pa AIR BALL! po mojem so bili nasi fizicno cist zjeb..., tak da suta niti ni moglo biti. ne zanima me niti 7. mesto, ampak me najbolj zalosti sama igra in takticno vodenje ekipe. Za to pa niso krivi igralci. vsi vemo, da fantje znajo igrati, saj niso ravno rosno mladi, izkusenj jim pa tudi ne manjka. Pomanjkanje koncentracije je posledica utrujenosti!kje je razlog? niti edini, ki je lahko v nasi reprezentanci serijski suter (Jagoda), ni bil sposoben odprtih metov, kar me je zelo presenecalo. in nekje mora biti razlog!

Udrihanje Maljkovica po vseh, pa je najbolj neu.mno pocetje, ki bi si ga lahko privoscil. najboljse, da kar sam odstopi. Spanija in Francija sta realno bolsi ekipi, vse ostale ekipe pa menjajo generacije in so zelo enakovredne in zame 7. mesto ni uspeh. Premagali smo ekipe, ki so precej manj kvalitetne od nase, pa se s temi smo se mucili in kar srecno zmagali. Letos bi z Americani popusili za 50 in vec točk, 100%
UnderLeach
# 21.09.2011 ob 18:37
Memi je že ostro zanikal, da bi bil dober slaščičar.
ata
# 21.09.2011 ob 18:19
Preplačan gobezdač počne edino kar še zna: pljuva in ponižuje.
Naj čimprej spoka in z njim tisti, ki ga pripeljali.
komentiram
# 21.09.2011 ob 18:12
Rezultat je super! Sedmo mesto je enkratno.

Zakaj? Ker so šli v Litvo samo nekateri. Spet drugi so imeli obveznosti, ki jih davkošplačevalci - vsaj večina téh - pozablja: poroka, bolečine take in onake, etc... Masljković naj ostane, ker ve kaj dela.

Over&out.
dusansilni
# 21.09.2011 ob 18:05
Mislim, da se mora Maljkovič posloviti, kajti svojega dela ni oziroma ga je slabo opravil. Mislim, da bi se morala Slovenija z igralci, ki jih ima na voljo v 1/4 finale , uvrstiti brez kakega posebnega vodenja med tekmami.
boris pelko
# 21.09.2011 ob 18:04
će je zares dober zakaj božidar ni povedal naslov slaščičarne pa de se gremo najest
megan
# 21.09.2011 ob 18:03
Tako, kot se Maljkovič obnaša ni za nikamor. Sploh ni pomembno, kakšno mnenje je kdo izrazil in kako dober je na nekem področju, takole žaljenje ljudi preko medijev ni sprejemljivo.
Sploh pa: Bečirovića so vprašali za mnenje in on ga je povedal. V demokraciji je dovoljeno izrazit svoje mnenje, če se drugi strinjajo s tem ali ne.
daysleeper2
# 21.09.2011 ob 18:01
A bo kdo...
jakacop
# 21.09.2011 ob 18:00
Bečirovič je slabši trener, Zdovc je pa plašen zajec ušel je iz Olimpije in reprezentance. Oba pa skupaj nimata toliko naslovov kot šjor Maljkovič, zato prosim ne pišite neumnosti.
bago11
# 21.09.2011 ob 17:56
božo legenda
tinkara kovač (ne odhaja pletje)
res je odhaja naša basket generacija
vombat98
# 21.09.2011 ob 17:55
in ostalo bi ogromno denarja
bujko1
# 21.09.2011 ob 17:53
pomoje bi slovenija boljše igrala brez trenerja na tem ep
B in .
# 21.09.2011 ob 17:52
Božo sej maš dobre... ampak niso poceni te tvoje partizanske priče i pošalice, igralci rabijo kapaciteto od trenerja ne stand up komika, u krivi čas u krivo vreme, hvala in adijo.
cartekmedo
# 21.09.2011 ob 17:51
To pa že postaja komedija. Najboljše,da se vsi skupaj pomirimo. Sedaj ima KZS -2 leti prosto in lahko razmišljajo domačega prvenstva kako in kaj.
vombat98
# 21.09.2011 ob 17:50
še enkrat, memei je imel igro, na sp je premagal hrvaško, izjemno brazilijo, s fantastično igro avstralijo, zgubil šele z domačinom, štejejo se zadnji rezultati in po teh je memi boljši, božotu pa so ostale samo zgodbice izpred 20 leti, še zadnjič se je nekaj hvalil, kako je igral z limožom pred 18.leti, haloooo?
bago11
# 21.09.2011 ob 17:46
malkovič nam je nardiv tok veselja z jugoplastiko ( pa sm biv mulo pa se še zmerom spomnim)
franzz
# 21.09.2011 ob 17:44
Mu dam prav. Kaj je pa Bećirović naredil. Bodimo iskreni - NIČ. Maljković je vsaj trem mladim dal priložnost, ki so jo dobro izkoristili.
daysleeper2
# 21.09.2011 ob 17:36
slaščičarska afera
Urban2309
# 21.09.2011 ob 17:33
Memi je bil 8. na svetovnem, Boža 7. na evropskem prvenstvu

Memi je slab trener, kaj pa je potem Boža?
Hik
# 21.09.2011 ob 17:30
"Zelo dober slaščičar" je pohvala, žaljivka bi bila "zanič slaščičar".
rap_coko
# 21.09.2011 ob 17:20
čarli 23
Preden je bil Maljković imenovan so vsi tulili hočemo tujega trenerja in pisali imena Obradovića,Ivkovića in Maljkovića.
Lahko trdim da 3 četrt ljudi tu sploh ni vedelo kdo je Maljkovic!

In ja hoteli smo tujega selektorja, ampak ne nekoga ki živi v preteklosti!

Prepričan sem da bi s to ekipo lahko osvojili celo kolajno, zaradi žreba, ampak seveda ne z tem fosilom!
bago11
# 21.09.2011 ob 17:07
mi u bistvu ne rbmo trenerja al selektorja , ampak enga al pa eno da igrajo vsi naši
pomojem bi bil najbolš selektor za naše kšna porno star igravka
eve angel al pa nikki rider
bi vsi igravci vedl kk igrat
če ble te 2 selektorki dam roko v ogn da tut beno pride igrat
vozek
# 21.09.2011 ob 17:02
@fico7
in naj si velespostovani gospod bozo to da dopovedat ne pa da daje v nic vse dosedanje uspehe in lepe igre slovenske reprezentance!

Vse dosedanje uspehe? Ja, 2 zlate, srebrno pa 5 bronastih mamo a ne. Jesos.

Tu na MMC je opazno strašno obračanje proti vetru. Pred prvenstvom, ko je erazem odpovedal, je bil kakikoli pozitiven komentar nanj ovrednoten z minusi, enako so dobivali minuse vsi, ki so govorili proti Maljkoviću, zdaj naenkrat po prvenstvu slika zasukana, vse kaj je proti Božotu, prejema pluse, zdaj je že celo Memi v očeh javnosti dober, a lani je bil strašno popljuvan po prvenstvu. Na neki lepi igri se zdaj očitno gradi selektorjevo delo, a pod Memijem smo spustli gate proti Turčliji. Isto bi melo zdaj 90% Zdovca nazaj, a po polfinalu in konstantno med prvenstvom je bil kritiziran ohoho. Sploh za zadnje akcije proti Srbiji. In spet smo kao meli lepo igro.
Ne vem no, odločite se kaj bi radi, najboljše da mamo 5 selektorjev, pa se potem po vsaki tekmi enga ven rukne al kaj.

Ovce.
jang
# 21.09.2011 ob 16:57
ta rezultat ni uspeh, s tako posrečenim žrebom in takimi nasprotniki bi isto osvojil katerikoli slovenski trener, za mnogo manjše denarce...
Sani bi pa moral igrat, za več kot polovico reprezentance v Litvi je gospod profesor košarke
diazepam
# 21.09.2011 ob 16:56
Zdovc je v zadnjih letih dejansko edini trener, ki je v zadnjih desetih letih naredil zares odmevne rezultate v Sloveniji. Prišel je v polfinale EP in nesrečno izgubil po podaljških ter točko za 3. mesto. Preporodil je Olimpijo, ki se je po dolgem času zopet uvrstila med top 16. Za vas ne vem, sam pa vem koga bi izbral za selektorja na domačem EP.
diazepam
# 21.09.2011 ob 16:50
Božjidar pojdi jokat k Serdarušiću on te bo znal najbolje potolažiti :-)
nikkoc
# 21.09.2011 ob 16:49
folk daj bodite pametni in podprite Memija, tega Maljkovića pa sterite u boko kotorsko. Slovenci smo res eni hlapci, pol nas pa taki kvazi strokovnjaki kot je maljković jeb.. v glavo. Filipovskega ali Zdovca za selektorja pa dobimo medaljo čez dve leti.
fico7
# 21.09.2011 ob 16:49
comrade, pa dej ne bluzi....nasi kosarkasi se itak niso upal nic slabega cez selektorja rect. pod zdovcem so kri scal na pripravah pa se vedno mel dobr sut....pod tem klovnom pa ni noben sploh znal zadet od dalec...in to je kriv trener.....dejte si dopovedat da ne more bit cela ekipa v slabi formi, matr sej pa ste kdaj mogoce igral kosarko. nasa igra v napadu na tem prvenstvu je bla na ravni rekreativne lige!
čarli23
# 21.09.2011 ob 16:49
@rap_coko- dej s temi populističnimi forami? Najslabše vodenje v zgodovini slovenskih športnih kolektivov? WTF? A spremljaš vse slovenske športne kolektive in njihove selektorje 20 let da lahko daš tako oceno? Preden je bil Maljković imenovan so vsi tulili hočemo tujega trenerja in pisali imena Obradovića,Ivkovića in Maljkovića. Ko je Maljković postal trener je bil car, nedotakljiv, zdej po EP se gre pa v drugo skrajnost in se vsako stvar izkorišča da se ga pluva. Udarec Edu Muriću ki je poslal na timeouti Lakoviča v p.m. se potencira kot da ga je pretepel do nezavesti , človek nej vrne denar itd... Iz ekstrema v ekstrem se gre.
comrade
# 21.09.2011 ob 16:47
Kako so bile letošnje priprave komedija, če je Goran lepo povedal, da niso bile nič slabše kot pod Zdovcem in da je bil sam odlično pripravljen?! Kako?!
fico7
# 21.09.2011 ob 16:44
pa dejte nehat bluzit o tem da trener ni kriv da ima CELA ekipa slab sut!!!! kdo pa je kriv?! ne morjo bit kar vsi v slabi formi.....

KRIV JE TRENER! ker jih ni pripravil dovolj dobro, letosnje priprave so bile komedija.... naj se stari pobere pod kamen izpod katerega so ga potegnil in naj se ne vraca vec v slovenijo! clovek gre meni in pomoje se marsikomu iz minute v minuto bolj na zivce.

letosnje prvenstvo je bilo razocaranje na celi crti! cilj ni bil dosezen, igra in pristop katastrofalna, vodenje na klopi pa se slabse.....to je NEUSPEH! in naj si velespostovani gospod bozo to da dopovedat ne pa da daje v nic vse dosedanje uspehe in lepe igre slovenske reprezentance!
rap_coko
# 21.09.2011 ob 16:41
Pa kaj še mora Božo izjavit da bo ene sloveceljne, ki ga po NAJSLASLABŠEM VODENJU V ZGODOVINI SLOVENSKIH ŠPORTONIH KOEKTIVOV, ŠE VEDNO BRANIJO!

Najmanj kar lahko pričakujemo od njega je da vrne ves denar, če ga je sploh kaj dobu seveda, in da ga nemudoma naženejo iz Slovenije!!!!
tarzan01
# 21.09.2011 ob 16:38
žalostno kam je prišla slovenska košarka, da imamo takega primitivca za vodjo nacionalne ekipe, pa saj obnašanje te BUDALE niti za v "kafić" ni kamor realno spada
spokat ga čimprej, da ne dela sramote še naprej
medvedof
# 21.09.2011 ob 16:33
takih ne rabimo, še manj pa duo bečirovič....
Urban2309
# 21.09.2011 ob 16:33
Memi, ne se dat!
lord6
# 21.09.2011 ob 16:29
to maljković :!!!!!!!!
Urban2309
# 21.09.2011 ob 16:26
ampak ne smemo se zmerjati. Bodimo pošteni ...

ahaha, kdo zdaj tule zmerja, pa kdo ni pošten, a?
do zdaj sem še govoril, da naj se umirimo in, blablabla...
dans pa je tut men šlo "over the limit" s temi izjavami

rezultat? ni največja katastrofa, ni pa dober, pa tut ni to tako važno, igra ni bila taka, kot smo jo že gledali in pričakovali + najbolj na jetra mi gre, da tale Maljkovič ne zna krivde prevzet na sebe, vedno so krivi igralci, on pa perfekcionist, ki nikoli ne naredi nič narobe

videlo se je, kakšna "spodbuda" je to za igralce...hočemo Zdovca! (... upam da si tudi on sam želi podobno)
jakacop
# 21.09.2011 ob 16:22
Bravo šjor Maljkovič. Vsem nejevernim Tomažem ki omenjate da je Bečirovič boljši trener. On je s sinekom, ki ga je forsiral na vsaki tekmi in je imel met pod 30%, z Nachbarjem, Vidmarjem dosegel 8 mesto lansko leto. Letos smo pa bili 7, tako da prosim. Hvala lepa.
čarli23
# 21.09.2011 ob 16:19
skoro84-Tako da, Brazilija spada k večjemu v razred: Poljska, Izrael, Črna gora, Bolgarija na evropskih tleh.
Ma ne spadajo v razred Lichtensteina, Andore in Vatikana- si zadovoljen? Pa če bi Memi lani premagal ZDA bi pa eni jokal da to ni to ker ni igral Kobe Bryant...Brazilija je odlična ekipa, kdor se spozna na košarka ve kdo so Marcelinho Huertas, Varejao, Tiago Splitter, Leandro Barbosa, kdo je njihov trener Ruben Magnano. Primerjat jih z Bolgarijo ali Poljsko!!! je pa izjava leta. Hrvati so pa bili lani na SP močnejši z dvema najboljšima igralcem Roko Ukićem in Marko Tomasom ki letos nista igrala. Memi je naredil odličen rezultat , več s tisto ekipo ni mogel. Izjava Maljkovića je pa pod nivojem...
skoro84
# 21.09.2011 ob 16:10
@diazepam
Hrvaška ni ekipa že dolgo časa, stalno so po turnirjih za kvalifikacije, Brazilija ima pa par posameznikov in nikakor ne sodi med velesile basketa. Mi smo jih premagali za 29 pik, za 28 smo pa s Turki zgubili. Tako da, Brazilija spada k večjemu v razred: Poljska, Izrael, Črna gora, Bolgarija na evropskih tleh.
surfer
# 21.09.2011 ob 16:08
Avanzo je za Zurnal priznal, da Bozidar ni vec selektor ali pa da imajo multiple personality disorder:

"Gre za izjave Božidarja Maljkovića in ne selektorja Slovenije, zato se niti jaz niti KZS ne želimo vmešavati."
The Metnek
# 21.09.2011 ob 16:08
Kašen izbuh neki, on sam vrača.
jakosol
# 21.09.2011 ob 16:07
Sljadoljed po deset Božo kupi, se zastrupi, Memi kasira, Sani profitira :))
Anar Hija
# 21.09.2011 ob 16:05
Maljković ima prav! Samo spomnite se na posiljevanje s Sanijem... Tastari Bečirović dela isto neumnost s sinom, kot jo je počel Hasanefendić v rokometu z Manaskovom
sadako
# 21.09.2011 ob 16:04
Bravo Maljković za sedmo mesto in da si s svojo vrhunsko taktiko (komaj) usepl premagati ekipe ala Ukrajina, Finska, Gruzija,...

Res kapo dol takemu velemojstru.
md
# 21.09.2011 ob 15:57
Razočaran sem bil že lani z Memijem! Nisem si mogel predstavljati, da obstajajo lsabši in bolj neprofesionalni trenerji! Sedaj vidim da obstajajo!
nad
# 21.09.2011 ob 15:52
Dajte tega gobezdača čimprej nagnat. To je narcisoidni bolnik, ki je skregan z realnostjo, poleg tega je pa še nesramen kujon.
jlmezed
# 21.09.2011 ob 15:52
božo spelji se.. bečirovič je kralj za tebe
o'fenomeno
# 21.09.2011 ob 15:51
kaj pa naj drugega reče albancu? da je dober pek edino, alpa švercer
bago11
# 21.09.2011 ob 15:50
drAsh
zdovca si že videl
drAsh
# 21.09.2011 ob 15:46
Haha, tale me je nasmejala...
Drugače pa Maljković ni pravi za našo reprezentanco (smo dost vidl in slišal), raje bi videl Zdovca...
_50centy_
# 21.09.2011 ob 15:45
Ne kriviti maljkoviča , saj se je za vsakega igralca posvetoval vsaj z 10 slo. trenerji preden ga je vpoklical. Maljkovič sploh ni (bil) selektor, saj tudi med minutah odmora ni govoril, kaj šele da bi jih vzel. Maljkovič je maskota :)
xyxy
# 21.09.2011 ob 15:45
bago11
ne vem a za maljkovića misliš da je Slovenec, hahaha. Ne Bečirovićevi predniki so po narodnosti največjoi sovražniki srbov. Čeprav je Sani rojen Slovenec, ga ima Maljković za vse kaj drugega.
king23
# 21.09.2011 ob 15:43
tigerček

Si narobe razumel. Jaz nisem rasist in ne sovražim nikogar zaradi dejstva da prihaja iz iste države. Maljkovič pa je vojak in kdo ve kako so ga vzgajali in kakšen odnos do drugih ljudi in narodov je imel. Po njegovih izjavah sodeč nadvse sovražen. No o tej temi bi lahko še razpravljali, a ne sodi pod košarko zato bom končal. Tisto z izbitimi zobmi pa je bilo napisano v prenesenem pomenu - želel sem le povedati, da če že želi s kom obračunavati, naj gre to početi kam drugam, nas pa pusti pri miru.
Kauko
# 21.09.2011 ob 15:43
Čakajte malo, a njega lahko vsi pluvajo on pa se braniti ne sme? Aja, nekateri delajo to bolj prefinjeno in motovilijo on pa pove diretk. AJAAAA, tako se to dela. Zdaj pa razumem politike naše...
rebelrebel
# 21.09.2011 ob 15:43
Živčki Božo, živčki. Zdej pa s prvim letom & enosmerno karto nazaj v BG.
xyxy
# 21.09.2011 ob 15:42
Maljković go home! Božo idi kuči! Božidar pojdi domov! Maljović shkoni në shtëpi! Božo volver a casa! Božidar rentrer à la maison! Божидар домой! бозидар иде кући!
bago11
# 21.09.2011 ob 15:41
xyxy
na podlagi kakšne nacionalnosti
a ni sani slovenc
gor123
# 21.09.2011 ob 15:38
kaj bo šele pol govoru ko/če ga odslovijo
xyxy
# 21.09.2011 ob 15:36
Ko sem med turnirjem povedal zkaj ni bil vpoklican Sani ste se mi vsi smejali. Vpoklical ga na na podlagi nacionalnosti in pika.
Napoleon
# 21.09.2011 ob 15:36
Maljković mu je dobro povedal!
bago11
# 21.09.2011 ob 15:33
mene je obramba prov fascinirala
kaj bi se zgodlo če bi bil sani not pa noben neve
če če če ( če bi moja babica imela lulek bi bila dedek)
dodogr
# 21.09.2011 ob 15:32
Tale Božo pa res ne zna prenest kritike.

Bravo Memi, treba je povedat tako kot je - take zmage kot smo jih dosegli na prvenstvu so neuspeh, ne glede na to, da je končni rezultat celo soliden.
dusansilni
# 21.09.2011 ob 15:32
ponudnik
Jah te debate so odveč, treba je jasno povedat, Slovenija je na tem prvenstvu izgubila vse pomembne tekme - brez ene izjeme - in selektor bi moral za to odgovarjati s svojim stolčkom. s

Pod tole se pa podpišem. Praktično razen levakov, ki so prišli zraven samo zaradi povečanja števila ekip nismo premagali nikogar.
stoychi
# 21.09.2011 ob 15:31
s to in takšno ekipo kakršna je letos bila v litvi je dosežen rezultat odličen,
nihče od naših trenerjev ne bi dosegel boljši rezultat od maljkoviča,
igralcem pač ni šel met,
je pa obramba bila na nivoju najboljših reprezentanc,
verjetno nam ne preostane drugega kot to,
da beno postane prvi plej kupimo pa še kakšnega tipa mccaleb.
bago11
# 21.09.2011 ob 15:30
pa sej ni maljkovič kriv če ne znajo zadet koša
po moje je naredu čudež da je slovenija končala kot sedma
obramba je prava še šut popravmo pa se za 2013 ni nič bat
mamutar
# 21.09.2011 ob 15:29
Šjor Boža, oprosti, malo si cugnil... sploh me ne zanima kaj sta imela vidva, res me boli... ampak
če je Memi z 8. mestom SP slaščičar, kaj iz tebe naredi 7. mesto na EP? ;)
Hanzy23
# 21.09.2011 ob 15:28
Ker mu ne gre bi se zdej kr s celo košarkaško stroko skregal a kaj? :)
papiga
# 21.09.2011 ob 15:28
.Jaz pa hočem, da ta človek odide. Zakaj MMC ne objavi videa kako udari Muriča??
Da udari igralca kar tako, da pljuva po vseh, s tem da je sedmo mesto res neuspeh vsaj z ozirom na njegov napuh, to je pa malo preveč. Da se pa izraža in obnaša tako primitivno, če bi mi to kdo rekel pred 5 meseci ne bi verjel. Zdaj verjamem.
bolj kot vse, mu ne odpustim udarca Muriča, pri nas še starši ne smejo dvigniti roke na otroka, ta srb pa pride in tepe naše igralce, odrasle ljudi???? Pa bejž u tri krasne Maljkoviča.
KZS naj ga odpusti.
a-dee-jay
# 21.09.2011 ob 15:27
Popravek, Eurobasketa 2013 seveda :).
a-dee-jay
# 21.09.2011 ob 15:24
Bolj kot ti izpadi mene skrbi to, da je Božo zadovoljen z rezultatom na evropskem prvenstvu. Nobeden od ciljev ni bil dosežen, on pa je z rezultatom na koncu zadovoljen. Igra je bila slaba. Premagali nismo niti ene kakovostne reprezentance, če odštejemo tisto zadnjo tekmo s Srbijo, kjer je bil naboj enak ničli. Pričakoval bi malo več samokritike, glede na to, da je govoril, da v svoji karieri nikoli ni razočaral. Za mene je bil ta prvenstvo razočaranje. Kljub vsemu pa ga jaz še vedno podpiram in ga po tem prvenstvu nikakor še ne bi odpustil, ampak bi počakal na rezultat Eurobasketa 2012. Če tam ne bo kolajne, mora biti pa sodelovanja konec.
cartekmedo
# 21.09.2011 ob 15:24
Je pa res,da ni potrebno sedaj tu nobenega žaliti na nacionalni bazi.
objektivc
# 21.09.2011 ob 15:23
Božo ni dober slascicar, kaj sele trener. In 2 words, Božo sux.
cartekmedo
# 21.09.2011 ob 15:23
EP je mimo,sedaj pa je na potezi KZS.
Hanzy23
# 21.09.2011 ob 15:21
Memi je pač slaščičar, Maljkovič pa je pravljičar in noben od teh dveh ni dober trener...
Kerlc1
# 21.09.2011 ob 15:20
Koga je sploh premagala Slovenija na EP pod vodstvom Maljkovića? Bolgarijo, Ukrajino, Gruzijo, Belgijo in v nepomembni tekmi brezvoljno Srbijo. Za tak "uspeh" pa res ne rabimo "slovitega" trenerja. Dosegel bi ga lahko vsak slaščičar. Pa še bolj poceni bi bil!!!
napo11
# 21.09.2011 ob 15:20
Becirovic ni rekel nic, kar ni res. Se kako bi Sani prisel prav. Lepo, da je Rupnik dobil prostor v reprezentanci, vendar na EP ni imel kaj delati. na zalost. Precej bolj prav bi nam prisel nekdo, ki ima jajca, ki je dovolj umazan in ki od dalec tudi kaj zadane. Ce je bil Memi slascicar na klopi, kaj je potem bil Maljkovic? PAVZA!? to je bilo verjetno edini slabi dve uri casa v dnevu, ko on ni naredil popolnoma nicesar!!!

On je tisti, ki bi moral postaviti igro, ki bi moral reci in narisati, kako igrati, ampak ga je na zalost cas ze pred par leti povozil!
diazepam
# 21.09.2011 ob 15:17
skoro23
Tako kot si napisal premagali smo Brazilijo in Hrvaško koga smo pa v Litvi ? Tekma s Srbijo (brez Krstića) seveda ne šteje.
slavkodobrina
# 21.09.2011 ob 15:14
Daj spokaj srbin od koder si prišel!!!Mi te ne potrebujemo,imamo mlade slovenske trenerje,ki so zate res mojstri svojega poklica!Ti stari prodajalec zgodb pa nazaj v penzijo odkoder si prišel...KSZ ste na potezi...
skoro84
# 21.09.2011 ob 15:12
king23
V Turciji smo igrali 5 tekem, premagali, Brazilijo, Iran, Hrvaško, Tunizijo in Avstralijo. Zgubili proti Zda 22 pik in Turcije za 28pik.... Na evropskem smo igrali 11 tekem 6 zmagali 5 zgubili in smo bili 7. Eurobasket je težje tekmovanje od SVETOVNEGA prvenstva!!!
zozo
# 21.09.2011 ob 15:11
Ja, Memi je res boljši slaščičar od Božota, ampak tako, kot Božo obrne prasence na ražnju, pa kako ga strokovno pošprica s pivom, pa....
Memi lahko samo gleda....
cartekmedo
# 21.09.2011 ob 15:11
Nad to izjavo,upam,da novinarji ne samo nekaj nakladajo nisem navdušena,kakor tudi na neke komentarje lani ,ki so letele lani na Bečiroviča, pa tudi prej leta 2009 na Zdovca.
petrainpika
# 21.09.2011 ob 15:10
Takole bi Maljovićeve izpade komentiral Germano Mosconi:

http://www.youtube.com/watch?v=4qqoL8Vsc
mc&feature=mh_lolz&list=LLwIXbt_
GvPqy5YQgwq0AHGQ
jemaad
# 21.09.2011 ob 15:09
Ta izjava pove dosti več o Maljkoviću kot Bečiroviću. Bolje pa bi bilo, če bi namesto teh primitivnih izpadov govorili njegovi rezultati, ki pa jih ni od nikoder. In ne govorite, da 7. mesto in neuvrstitev na OI nista neuspeh, ambicije so bile višje. Če Maljković misli, da je to skrajni domet naše reprezentance, naj svoje mesto prepusti drugemu, ki do Slovenije in Slovencev ne bo imel podcenjujočega odnosa.
tuditi
# 21.09.2011 ob 15:06
Memi je s svojo izjavo pokazal da je večji ČLOVEK kot Maljković in se ni pustil provocirat in vrniti udarec Maljkoviću.

Bravo Memi, pameten in razumen človek bo tako odreagiral, Maljković pa je pri meni izgubil čisto vse pike že teh pa je imel zelo zelo malo.
el CARTEL
# 21.09.2011 ob 15:04
glede na to,da smo v 20 letih bili ene dvakrat med 8, je 7.mesto solidna uvrstitev oz.je naša realnost med 5-8,če pa se bo enkrat vse pokloplo,pa bomo med dobitniki medalj.

točno to.. slovenija ni nek faktor v evropski košarki, navsezadnje v vsem svojem obstoju in vseh EP, smo imeli le eno polfinale, osvojili 4 mesto.. tako da gledano s tega stališča, 7 mesto res ni neuspeh.. še posebej za vse nas, ki sploh nismo pričakovali medalj (vsa ostala razvajena javnost pa si je sama kriva)

če smo z tako neučinkovito in grdo igro pristali le 3 mesta nižje od ZGODOVINSKEGA uspeha, potem se vpašam, kaj bo šele, ko bomo lepo igrali..je pa seveda vprašanje, če lahko lepo igramo pod maljkovićem.. ker tole je bilo dosti katastrofalno.. le proti (šokirani) litvi je bilo kolikotoliko okej, tisto smo nesrečno zgubili (če ne bi bili na OI, in zelo blizu največjega uspeha)
cartekmedo
# 21.09.2011 ob 15:03
Ocelot drži. Je pa tudi res,da nekateri lanski komentarji,ki so leteli na Memija so bili enaki te novinarski izjavi.
Vajkard
# 21.09.2011 ob 14:58
Begič - prvi BLOKER evropskega prvenstva.

Maljkovič - prvi BLEFER evropskega prvenstva.
Zverčk
# 21.09.2011 ob 14:58
sam neki lohk povem kar bo kr na večino letel: Po bitki je lahko biti general!!! ane :)
Ocelot
# 21.09.2011 ob 14:57
No, če me je Maljković razočaral s svojimi rezultati in predvsem igro reprezentance, kaj naj potem rečem na njegove užaljene komentarje, ko je evidentno, da človek, pa naj še tako trdi nasprotno, ni zmožen prenesti kritike in se nanje odziva skrajno žaljivo in nedostojno njegovemu imenu in ugledu!
Kritike so vedno bile in vedno bodo bile del športa, stalna praksa je tudi v tujini, da strokovnjaki komentirajo delo trenerjev in selektorjev, to je njihova pravica in zanjo so pogosto tudi plačani. Navsezadnje strokovni komentatorji s svojimi izjavami dajejo svoja SUBJEKTIVNA mnenja, od katerih se bo "napadeni", če mu niso všeč, pač ogradil in jih ignoriral. Ne pa da se bo odzival na skrajno žaljivi način, v tem primeru pa se je Maljković odzval celo ksenofobno in nacionalistično, kar resnično ni dopustno. Razumljivo je, da se na takšen način čustveno izražajo navijači, ampak človek na njegovem mestu pa bi MORAL za takšne besede odgovarjati! Resnično ne potrebujemo podpihovanja srbskega nacionalizma proti Albancem v naši lepi deželici! In "velecenjenega" trenerja resnično nismo imenovali na selektorski stolček zato, da bo trosil tovrstne neumnosti!
diazepam
# 21.09.2011 ob 14:56
Memi je lani premagal odlično reprezentanco Brazilije (ki bi mimogrede skoraj premagala ZDA), premagal je tudi Hrvaško. Proti Turčiji mu ne gre zameriti poraza, malo je le padel temen madež, ker je potem izgubil vse tekme za razpored od 4-8 mesta (Francija, Rusija). Imel je zelo solidno, gledljivo, napadalno igro. Skratka bil je 8. na SP z lepo igro in težkimi nasprotniki, Božo pa se lahko pohvali z zmagami nad eksoti (Bolgarija, Belgija, Finska, itd. ) pa še to komaj in osvojil 7. mesto na EP imel negledljivo in neučinkovito igro. Tako, da lahko Memi Maljkoviću mirne duše odvrne, da je vsak slaščičar boljši kot on :-).
mihamiha23
# 21.09.2011 ob 14:56
glede na to,da smo v 20 letih bili ene dvakrat med 8, je 7.mesto solidna uvrstitev oz.je naša realnost med 5-8,če pa se bo enkrat vse pokloplo,pa bomo med dobitniki medalj.
mene je bolj kot uvrstitev zmotila igra, ki je bila porazna
Vajkard
# 21.09.2011 ob 14:56
Bečirovič je elegantno pokazal, da pametnejši v sporu z neumnejšim neha. Maljkovič z vsako izjavo dokazuje, da je le še en nestrpen balkanski blefer. Sramota za slovensko košarko, ki bi bil hudo prevelik strošek tudi v nekriznih časih.
doblica
# 21.09.2011 ob 14:55
zdaj je glasen, na tekmah pa skrit kot miš
tigerček
# 21.09.2011 ob 14:55
king23

Ti si dokaz zahrbtnega slovenca - najprej obsodiš nekoga da je agresiven in napadalen vojak, kar je po tvoje čisto narobe, na koncu pa omeniš da naj raje zbeži, da ga ne bi ti in tebi podobni izgnali in mu celo izbili zobe. Ni kaj dodati!
el CARTEL
# 21.09.2011 ob 14:53
točno tako.. slovenija je imela solidne igralce po imenih, a VSE razglašene (od lorbka, tradicionalno lakoviča pa tudi dragića).. to se še nikoli ni zgodilo, poleg tega je manjkal nachbar in udrih bi še kako prav prišel..maljković pa tudi ni pripomogel s svojim pristopom med time outi, zdelo se mi je, kot da ekipa nima niti ene pripravljene napadalne akcije :) pa jaz osebno nikoli nisem videl maljkovića karkoli risati na tisto njegovo desko

a še vedno z "slaščičarjem" NE BI BILO nič bolj.. prej bi rekel, da se slabše..
comrade
# 21.09.2011 ob 14:53
Aja, pa še to. Smešno je, kako Memi kritizira Božona zaradi njegovega Sanija, medtem pa je Memi praktično nagnal Benota zaradi identičnega razloga - da je njegov sinko dobil priložnost (sicer je dobro igral, a vseeno, Beno je Beno) Se spomnite, kaj je Udrih dejal po tem...ciljal je točno na to maškarado okrog tihih dogovorov in simpatij.
Gravesen
# 21.09.2011 ob 14:53
Model prosi za odstop, pa dajte mu ga že!!!!
mušica
# 21.09.2011 ob 14:53
Jaz sem že rekel ,če je forma slaba pri enem igralcu je še sprejemljivo ,da pa večina igralcev igra pod pričakovanim nivojem ,pa je po mojem kriv koncept ,strategija ter vzdušje v ekipi kar je posledica vodenja.
rrobi
# 21.09.2011 ob 14:52
Majlkovič že od prvega dneva samo išče izgovore za neuspeh. Js bi ga že ob njegovi prvi izjavi, da nismo zreli za medaljo odpustil. Človeka, ki naduto gleda na Slovenijo ne moreš dati za poveljnika!
comrade
# 21.09.2011 ob 14:50
Res je, razlika v naši igri med lani in letos je ogromna. Ampak, prav tako je razlika v igralcih. Sploh se mi ne da naštevat vseh pomankljivosti, ampak tako slabih igralcev še nismo nikoli imeli. Praktično vsi so bili pod nivojem, najhujši problem pa je ta, da so možgani igre, torej playmakerja, Lakovič in Dragić realno gledano bila v katastrofalni formi. Makedonska playa McCalebb in Ilievski sta bila 3 nivoje nad našima dvema in če nimaš playev, škriplje vse. Pa saj ne, da bi druge pozicije imeli zapolnjene.
mihas
# 21.09.2011 ob 14:49
Kdaj dobimo dokončno oceno o (ne)uspehu na evropskem prvenstvu?
mušica
# 21.09.2011 ob 14:48
Okej,slaščičar ,toda po videnem letos blo bilo bolje za nas ,da bi tudi Božo ta čas čevapčiče na žaru obračal.
skoro84
# 21.09.2011 ob 14:48
Mni je Božo car, ker vse pove....Ko je povedal resnico o Lorbku, ste pa vsi bili veseli...Povedal je resnico o našem number 1. igralcu in tudi takrat imel ja.... Raje take, kot pa neke sponzorirane igralce....
el CARTEL
# 21.09.2011 ob 14:47
in nehajte limati ta posnetek od eda "po pobriti glavi sem dobil" murića.. ker kaj ima en mulc gobcati, ko trener govori, še posebej pa kaj se ima pizditi na svoje (starejše) soigralce.. maljkovićeva je bila vzgojna :) grem stavit da murić ne bo NIKOLI več gobcal med minutami odmora lol
BOGataVIOLA
# 21.09.2011 ob 14:47
...Sani bi bil za Rupnika učitelj,... Božo bi pa bil njemu lahko le frizer!
king23
# 21.09.2011 ob 14:46
Božidar Maljkovič se upa rečt Memiju, ki ga pravzaprav sploh NIKOLI NI NAPADEL, pač pa zelo zelo objektivno podal svojo oceno tega prvenstva in kljub temu da bi si njegov sin še kako zaslužil ne le igranje, pač pa tudi pomembno vlogo v naši izbrani vrsti rečti slaščičar!!! :O

Zdej vemo zakaj ni bilo Sanija v reprezentaci. Maljkovič namreč sovraži makedonce, Sani pa sicer res ima korenine od tam.

Pa kako je lahko takšen človek trener, stari je zdrav za zapor ne pa za trenerja! Navzven miren in resen, navznoter pa agresiven, napadalen vojak, kar se lepo vidi ob njegovih izpadih, ko pretepa Muriča ali se agresivno odzove na nedolžne izjave Divca in sedaj sploh brez kakršnega koli vzroka še Bečiroviča !

haha da Memi ni dober za trenerja. No pa poglejmo Memi je bil 8 na SVETOVNEM prvenstvu, z atomsko igro in nekim sistemom. Vedel je kdaj vzeti minuto odmora in narisati akcije.

Božidar Maljkovič pa je bil 7 na evropskem prvenstvu z katastrofalno igro in odnosom do naše države, kar priča tudi dejstvo, da je naš najslabši rezultat ki smo ga dosegli v zadnjih 6 letih ocenil kot zelo dober.

Maljkovič, iskreno ti svetujem da se hitro in samovoljno pobereš iz NAŠE domovine in se ne vračaš več, ker boš v nasprotnem primeru bil odgnan, za popotnico pa boš nosil svoje zobe v vrečki (če že nimaš proteze)!
Mindmaster
# 21.09.2011 ob 14:45
Narcisoid brez trohice samokritike, ki živi 20 let za vsemi ostalimi, je presegel vse meje dobrega okusa. S takšnim obnašanjem si ne zasluži druge možnosti, ne glede na to koliko trofej ima v svojih vitrinah.
el CARTEL
# 21.09.2011 ob 14:44
slaščičar :D maljković je kralj.. kake tip ven meče

je pa res, da mehmed bečirović ni bog ve kaj dosegel v košarkaškem svetu, tako da razumem, zakaj maljković ne ceni napadov od takih trenerjev.. in ne, sani ne bi prav prišel, ker bi vsak, ki bi ga kril nasul 10 pik več kot drugače.. in kdo pa pravi da pa sani bi zadeval? če ostalim šuterjem ni šlo, njemu pa kar bi..

edino kjer bi sani bil dober, so prosti meti.. teli košarkaški forti morajo biti malo manj užaljeni..
BOGataVIOLA
# 21.09.2011 ob 14:43
...če je 7 mesto uspeh sem jaz nevemkaj...7 mesto bi ta ekipa osvojili brez trenerja!
gor123
# 21.09.2011 ob 14:43
Božo Mourinhović
velikipeter
# 21.09.2011 ob 14:43
Mogoće še kej... :D
Sam smisel za humor pa ima, tukaj ne moremo oporekati :D
rokec
# 21.09.2011 ob 14:43
@iluvatar; ČE, ČE, ČE...ni bil 5 oz. 6, tako da vse ostalo so izgovori!!
Zdovc je imel toliko jajc, da je rekel, da je on odgovoren za to, da niso osvojili medalje...kaj pa ta _______(vstavi po želji, kar hočeš) govori?? sami izgovori so ga in nič drugega!!!!!
graditelj
# 21.09.2011 ob 14:42
Čeprav je Božo biser, je pa res, da nima dlake na jeziku, ker je že preveč dal čez, da bi ga zajebavali razni treneri brez večjih uspehov. Verjamem, da je surla zaradi malega Bečiroviča. Tudi o stanju v SLO košarki je povedal prav. Ene stvari ma pač prav. Tudi 7 mesto ni tako strašen neuspeh. Ni pa uspeh.
Neuspeh pa je igra, ki jo je igrala naša reprezentanca, ki ni bila niti senca igre izpred dveh let v Poljskem. Tako, kot smo mi takrat igrali, so zdaj igrali makedonci. To pa je neuspeh tega trenerja!!
SaabinaOgra
# 21.09.2011 ob 14:42
če še niste videli: http://www.youtube.com/watch?v=KwDctuLrn
_E&feature=player_embedded

oprostite, ampak od kdaj se na takle način spodbuja igralce? zgleda ravno tako kot, da če ga ne bi udrail, ga ne bi poslušal, avtoritete se pa ne dobi s tepenjem svojih igralcev. Nekaj že mora biti narobe, ... le še en velik minus na njegovem računu. Da ne bo pomote, odličen trener, vendar res ne vem, če je on pravi mož za Slovenijo, ker je imel dosti odločitev, ki so gladko rečeno smešne. :D
Samči
# 21.09.2011 ob 14:42
Slaščičar naj bo kar ogorčen, samo da ne bo polemiziral. Nikogar ne zanima njegovo mnenje.
kravakonj
# 21.09.2011 ob 14:41
@iluvatar
And your point is...??? Bili smo slabi, zato ga kritiziramo. Če bi bili dobri, ga ne bi. To ni glih nuklearna fizika.
comrade
# 21.09.2011 ob 14:41
Le čevlje sodi naj kopitar in Memi ni k od kopitarja. Kaj je pa osvojil, če je tako vrhunski trener?
gregory2010
# 21.09.2011 ob 14:42
Bečirović je res imel slaščičarno!
lony
# 21.09.2011 ob 14:41
Mogoče obračunavanje na osebni ravni ni ravno primerno, ampak je pa res, da se Bečirovič zadnje dni neprestano pojavlja v medijih in kritizira trenerja. No, pa saj vsi vemo, da je to zaradi Sanija. Vedno, ko se prvenstvo konča, se najde nešteto pametnih mož, ki so bili pred prvenstvom tiho, potem pa kritizirajo vse po dolgem in počez. Da sploh ne govorim o tem, kako te zgodbe napihujejo mediji. Jaka Lakovič je povedal, da ne ve še, če bo lahko 2013 še igral za reprezentanco, kar je za njegovo starost popolnoma logično, in mediji iz tega naredijo senzacijo, da je bila s Srbijo njegova zadnja tekma.
gregory2010
# 21.09.2011 ob 14:41
Morem pa nekaj priznat, človek se ni zmotil ima popolnoma prav.
ledu84
# 21.09.2011 ob 14:40
Napačen selektor in napačen izbor igralcev in to je nekdanji vrhunski trener
pahorček
# 21.09.2011 ob 14:40
Božo bi moral nehati s takimi!!!

Kritike bodo vedni, nemoreš si izbrat kdo te lahko kritizira kdo pa ne!

Memi mi nikoli ni bil všeč, samo tega Božo nebi smel rešt!
iluvatar
# 21.09.2011 ob 14:39
hehe.
Če bi bili pa 5 ali 6, bi ga pa vsi po rokah nosili. Dajte no, malo objektivnosti.
tuditi
# 21.09.2011 ob 14:38
Če pa sedaj KZS ne ukrepa potem so dosegli pa res dno!

comrade ja kaj pa je povedal? Bluzi že od začetka priprav, ja te zgodbice smo že 100x slišali. V SN jih je samo še enkrat ponovil, dodal pa SRAMOTNO izjavo!

Je pa tako Divac je pravilno povedal, Zdovc je dejal v stilu da je Maljković izgubil kompas za sedanjo košarko in na koncu ga je že Sosed razkril ni kaj pa vsi so imeli še kako hudičevo prav!
Jure_mb
# 21.09.2011 ob 14:38
Božo žal mi je, ampak ti si srbski primitivec. Nekoč sem v tebi videl odličnega trenerja, danes vidim čedota.
sejnik
# 21.09.2011 ob 14:38
lol, no zdaj ko ima tako dolg jezik kot Mourinho, upam da pridejo še uspehi
ponudnik
# 21.09.2011 ob 14:37
Jah te debate so odveč, treba je jasno povedat, Slovenija je na tem prvenstvu izgubila vse pomembne tekme - brez ene izjeme - in selektor bi moral za to odgovarjati s svojim stolčkom.
Blazz
# 21.09.2011 ob 14:37
se pa moram strinjati, ko je Becirovic vodil reprezentanco, bi bilo vseeno če bi na klopi prodajal sladoled gledalcem za njim....morda bi bilo to še bolje haha
comrade
# 21.09.2011 ob 14:36
A zdaj boste milijon člankov objavili na to temo?! Dajte raje prebrat izvorni intervju, ki je bistveno drugačen od teh medijskih prenapihnjenih zgodbic. Božo je povedal marsikaj.
Blazz
# 21.09.2011 ob 14:36
V bistvu je Divac napadel Maljkovića ampak ok....
ezat_anim
# 21.09.2011 ob 14:36
bitka med albanci in srbi se nadaljuje na slovenskem :)
AnKOrn
# 21.09.2011 ob 14:35
Sicer ni prav kar je rekel, ampak priznam, da sem se zasmejal :) Vsaj dolgočasen ni :p
Videonovice
Iz Litve brez izpolnjenega cilja 00:01:30, 17.09.2011
Španci bodo lahko branili naslov 00:01:59, 16.09.2011
Košarkarji niso izpolnili cilja 00:01:44, 16.09.2011
Francozi prek Grkov v polfinalu 00:00:30, 15.09.2011
Kaj je krivo za poraz z Makedonci? 00:01:31, 11.09.2011
Goran Dragić malo drugače 00:02:25, 10.09.2011
Boleč poraz Slovenije 00:01:34, 10.09.2011
Grki s trojkami strli Slovence 00:01:59, 09.09.2011
Mirza Begić malo drugače 00:02:06, 08.09.2011
Španci ugnali Nemce 00:01:37, 07.09.2011
Slovenci se pripravljajo na Grke 00:01:59, 07.09.2011
Slovenci že trenirajo v Vilni 00:01:46, 06.09.2011
Slokar in Murić po porazu z Rusi 00:01:54, 05.09.2011
Erazem Lorbek želel postati kuhar 00:02:06, 05.09.2011
David Blatt o prvenstvu 00:02:59, 05.09.2011
Slovenci mirno do četrte zmage 00:02:22, 05.09.2011