Direktor podjetja EuroBasket 2013 Aleš Križnar je pojasnil, da sodelujejo z več kot 300 podjetji. Foto: Aleš Fevžer
Direktor podjetja EuroBasket 2013 Aleš Križnar je pojasnil, da sodelujejo z več kot 300 podjetji. Foto: Aleš Fevžer
Studio ob 17ih: Pred EuroBasketom

Križnar je bil gost radijske oddaje Studio ob sedemnajstih, kjer so gostje Francija Pavšerja razpravljali o poslovnih vidikih, priložnostih in učinkih evropskega prvenstva v košarki, ki se začne 4. septembra. Poleg Križnarja je Pavšer gostil še Marka Sikurja, predstavnika uradne turistične agencije EuroBasketa, in Marjana Batagelja, direktorja Postojnske jame.

V videonovici desno lahko poslušate celotno oddajo Studio ob sedemnajstih.

Prodaja vstopnic glavni vir zaslužka
"400.000 dodatnih prenočitev zaradi EuroBasketa je bila ocena, na koncu pa bomo videli, koliko je bila resnična. Samo reprezentance bodo naredile več kot 15.000 prenočitev," je dejal Križnar in nato pojasnil, da je prvenstvo s finančne plati pod kontrolo: "KZS ne bi šla v organizacijo, če ne bi bilo pozitivne ničle. V sponzorskem smislu smo izpolnili načrte, nekaj majhnega nam je še ostalo, a glede na gospodarsko situacijo smo lahko zadovoljni. Velika želja KZS-ja je, da bi se zgradil košarkarski center, a vprašanje je, koliko bo na koncu po prvenstvu ostalo denarja. To je odvisno predvsem od prodaje vstopnic, ki so poleg sponzorstev eden naših glavnih virov zaslužka."

Za zdaj so razprodane slovenske tekme v prvem delu, finalna tekma in dve tekmi Italijanov v Kopru - proti Finski in Rusiji. Za drugi del je vstopnic še dovolj, tudi za slovenske tekme, za katere se že ve, da bodo na sporedu 12., 14. in 16. septembra ob 21.00.

Sikur: Presenetil obisk iz Skandinavije
Sikur, predstavnik uradne turistične agencije evropskega prvenstva, je pojasnil, da pričakujejo prodajo okoli 10.000 navijaških aranžmajev: "Presenetile so rezervacije iz Skandinavije, veliko bo Litovcev, seveda pa tudi gostov iz nekdanjih jugoslovanskih republik, Italijanov, dejansko bo obisk pester. Trend je takšen, da še vedno zvonijo telefoni. Velika večina se jih bo odločila v zadnjem hipu."

Igor Mervič, direktor ene izmed trgovskih verig, ki je sponzor prvenstva, pravi, da se povratnih učinkov sponzorstva ne da izmeriti. "Vsaj jaz tega ne znam. Moje mnenje enostavno je, da se firma, ki deluje v Sloveniji, ne bi smela izogniti temu, da vrača denar nazaj."

Marjan Batagelj, direktor Postojnske jame, pa v EuroBasketu vidi priložnost z vidika promocije največje turistične znamenitosti v Sloveniji: "Nismo računali direktnih učinkov, ampak gre za prepoznavnost blagovne znamke. Kakšen je izplen, bomo videli po prvenstvu. Zdaj je priložnost, da se dela za naslednja leta."

Studio ob 17ih: Pred EuroBasketom