EP v košarki 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 26 glasov Ocenite to novico!
Luka Dončić
Z Goranom Dragićem in Luko Dončićem ima Slovenija verjetno najboljši branilski par na prvenstvu. Foto: EPA

Dodaj v

Na EP-ju v ospredju privlačna košarka brez "davljenja" igre

Slovenci so začeli prvenstvo, radi bi ga tudi končali
11. september 2017 ob 16:30
Carigrad - MMC RTV SLO, Radio Slovenija

Ta konec tedna je matilda dobro kosila med košarkarskimi reprezentancami, tudi največjimi: domov sta odšli veliki Litva in Francija, ki sta na zadnjih treh prvenstvih skupaj pobrali več kot polovico vseh možnih kolajn, kar pet.

Veseli nas, da je na tekmovanju spet v ospredje stopila hitrejša košarka, tudi atraktivna, s številnimi koši, brez neskončno dolgih napadov in davljenja igre. Še najbolj šahovsko so igrali Italijani in Grki. Slovenski košarkarji so navdušili s serijo zmag, ob branilcih naslova Špancih so edini neporaženi, žanjejo pohvale za hitro, sodobno košarko, dobro organizirano in taktično pripravljeno – z verjetno najboljšim branilskim parom na prvenstvu Dragić – Dončić.

Šteje pa le rezultat: z uvrstitvijo v četrtfinale so se slovenski košarkarji že izognili slabi oceni, prislužili so si prav dobro, za odlično pa bo treba priti v polfinale. V dosedanjih sedmih četrtfinalih na evropskih in svetovnih prvenstvih jim je le enkrat uspelo zmagati – z Zdovcem na srečanju proti Hrvatom leta 2009.

Četrtfinalni dvoboj z Latvijo bo poleg uvrstitve v polfinale tudi neposredno odločal o tem, katera reprezentanca je največje presenečenje prvenstva. Vseh preostalih šest četrtfinalistov že ima osvojeno kolajno v zadnjih dveh desetletjih. No, tudi Latvija že ima dve – priigrani pred drugo svetovno vojno, ko Slovenija še ni imela niti države niti košarkarske zveze.

Slovenski košarkarji so odigrali otvoritveno tekmo prvenstva, želijo si tudi zaključno. Veste, kaj to pomeni ...

Franci Pavšer (Radio Slovenija)
Prijavi napako
Komentarji
mihas
# 11.09.2017 ob 16:51
Sašo Zagorac si verjetno mislil?
Albus
# 11.09.2017 ob 17:17
Malo bi popravil tole oceno novinarja:
- z uvrstitvijo v četrtfinale so si zaslužili oceno dobro (in ne prav dobro)
- z uvrstitvijo v polfinale bi si zaslužili oceno prav dobro (in ne odlično)
- z osvojeno kolajno bi si zaslužili oceno odlično
Binder Dandet
# 11.09.2017 ob 17:51
figlio
# 11.09.2017 ob 16:56
Iskreno jim želim uspeha, pa tudi nam navijačem, da se ta kamen odkotali.

Se pišemo v polfinalu:)
caree
# 11.09.2017 ob 16:40
Željko Zagorac bo reskirav 5 favlov na Prozingisu in bomo zmagal.
1a34
# 11.09.2017 ob 17:22
Tudi pred četrtfinalom na Eurobasketu leta 2009 sta dva ali trije troli poskušali širiti neresnice, da Slovenija nikoli ne more zmagati v četrtfinalnih bojih, pa smo potem zmagali, in se uvrstili v polfinale.

Tako da Slovenija gre naprej!

Vsi za enega, eden za vse!
1a34
# 11.09.2017 ob 17:36
Pravilno je govoriti v pretekliku - so nam preprečevale; in ne v sedanjiku (nam preprečujejo)
1a34
# 11.09.2017 ob 17:26
Posamezni troli bodo iz vsake tekmo v tekmo oziroma pred vsako tekmo ponavljali: Na naslednji tekmi bodo naši pokazali najslabšo predstavo. Tako da se ne ozirajte nanje.

Slovenija gre naprej!
Franc Pijanc
# 11.09.2017 ob 17:52
Tudi letos vse bolj spominja na to, da bomo najslabšo predstavo prihranili za najpomembnejšo tekmo - to je četrtfinale.

S čim točno te ta igra "spominja" na to, da bomo izgubili? A če bi igrali zanič do sedaj, bi pa to "spominjalo" da bomo zmagali?

Je res da hočeš tempirat formo, samo vedno pa probavaš odigrat najboljše kar lahko.

Pa tud to k se stalno ponavlja da je četrtfinalna tekma tista ki nekaj šteje. Kaj pa osmina finala? Kaj pa polfinale, ali pa tekma za tretje mesto?
Men je čist vseen a smo četrti al pa deseti, edina stvar ki bi se je veselil bi bila kolajna in pa seveda dobra igra, ki pa jo že lahko gledamo...
caree
# 11.09.2017 ob 16:51
Ja, zmotil sem se
KiNgKoNg
# 11.09.2017 ob 17:37
Španija, Srbija, Francija, Litva in to se reprezentance ki nam prepričujejo stopiti stopničko visje.

Še sreča da dveh ni več, kajne?
sik
# 11.09.2017 ob 17:49
Se v popolnosti strinjam z naslovnico.
Toliko lepih akcij in lepe košarke kot tukaj vidiš v enem krogu predtekmovanja nekaj let nazaj nismo videli na celem turnirju.
Lepo in atrakrivno igrajo domala vsi in res je te tekme užitek gledati.
Eni Latvijci, ki so bili skoraj da neznanka, na vsaki tekmi izvedejo po 10 NBA akcij, zudi naši seveda, pa Španci, Srbi, in tudi tiste malo slabše ekipe so se odlično izkazale.
noprou
# 11.09.2017 ob 18:01
@Zihinho
poln si strahov, in to skušaš prenesti še na druge
ne bo ti uspelo, ostal boš ujet v svoji škatlici, bogi
KiNgKoNg
# 11.09.2017 ob 17:17
Tesna tekma, ki pa bo dokončno rešena v prid naših kakšne 3 ali 4 minute do konca zadnje četrtine, ko bomo naredili občutnejšo razliko.
jCoob
# 11.09.2017 ob 21:16
Ziginho
# 11.09.2017 ob 17:14
7 odigranih četrtfinal: 1 zmaga in 6 porazov. Prvaki skupinskega dela in poraženci četrtfinal. Ta ključ se ponavlja že od kar spremljam košarko. Tudi letos vse bolj spominja na to, da bomo najslabšo predstavo prihranili za najpomembnejšo tekmo - to je četrtfinale. To, da smo že kar šestkrat izgubili v četrtfinalu ni zgolj naključje. Enostavno se takrat, ko bi morali biti najboljši izgubimo. Žoge začnejo polzeti po rokah, zicerji se grešijo, odprti meti se grešijo, divja se, itd. Statistika nam ne govori v prid. Raje bi videl, da igrajo v skupinskem delu slabše in se začnejo dvigat v izločilnem delu kot pa obratno. Poglejte recimo Grke. Odigrali so zanič skupinski del, zdaj pa izločili Litvo in na dobri poti, da posežejo po najvišijih mestih.
- - - - - - - - - - - - - - - - -
kaj je ziginho? so tvoji starši res tolk hitr obupal nad tabo?...
verjetno si se blazno razveselil ko so zapisali gor v članku za naša četrtfinala 1:6.. si komaj čakal, da lahko tako kot že ves čas tega prvenstva nažigaš spet svojo "prvaki skupinskega dela, poraženci četrtfinal.."
.. ampak veš.. ne vem, če se zavedaš.. tvoja mantra prvaki-skupinskega-dela-poraženci-četrtfinal, to tvoje trolanje že v skupinskem delu, kaže edino na tebe kot poraženca.. medtem, ko so se naši borili in dejansko to skupino zmagali, si se ti že pred tekmami v skupinskem delu podelal, ustrašil.. in zdej so ti drugi krivi?.. dopuščam možnost, da ne razumeš svojega početja..

in če že hočeš bit kej, kako bi rekel,.. relevanten, kompetenten,.. nekdo, ki stoji za svojimi besedami ... povej mi, razloži mi, kaj je tisto, kar kaže na: "Tudi letos vse bolj spominja na to, da bomo najslabšo predstavo prihranili za najpomembnejšo tekmo"? je bila to tekma proti franciji? rutina proti ukrajini? islandiji? grčiji? finski? poljski? .. kje ti že sedaj vidiš, da bojo naši ravno jutr odigral najslabšo tekmo?

in če bi naši igrali to prvenstvo na način, kot so ga do sedaj igrali grki, ti čisto nič ne verjamem, da bi bil bolj srečen. samo še bolj bi stresal svoj negativizem tu gor in kazal svojo prestrašenost..
(in ko opisuješ grke, želiš zraven tko med vrsticami navržt, da naši pa v izločilnem delu padajo? od kod ti to? iz rutinske zmage nad ukrajino?.. to je bolano početje...)

zakaj se sploh mučiš že vseh teh 10 dni s košarko?.. spremljanje prvenstva ni zate..
1a34
# 11.09.2017 ob 18:34
Ne, ker nihče ne privošči drugemu poraza (ni privoščljiv); še posebej ne sosedom.
Artep
# 11.09.2017 ob 17:57
Niti Željko, niti Sašo, pač pa Saša. :)
Na pou Slovenc
# 11.09.2017 ob 17:49
1a34

:) res je, upam samo da tokrat ne bo to Latvija aka Wawrinka :)
fiston
# 11.09.2017 ob 19:56
Ma saj je vse jasno da bo tekma na POP TV, je bilo sedaj še v 24 ur, tako da ne vem v čem je še problem. So pa morali kmetijo prestvit za cel teden.
1a34
# 11.09.2017 ob 17:40
Najbolj sladke so zmage nad dobrimi nasprotniki.

P.S. Sploh smo pa zdaj fokusirani samo na naslednjo tekmo.
1a34
# 11.09.2017 ob 17:03
@Franci Pavšer
Slovenski košarkarji so odigrali otvoritveno tekmo prvenstva, želijo si tudi zaključno. Veste kaj to pomeni ...

Vemo - in prav je, da tako razmišljamo.

P.S. Če pa smo že pri tem prvenstvu in pri besedah, ki izhajajo iz besede ključ:

Zlat ključ odpre vsaka vrata. (francoski pregovor)
jCoob
# 11.09.2017 ob 21:29
vinklj.kugla
# 11.09.2017 ob 19:58
pricakujem zaletavanje v naspotnike in mahanje z rokami sodnikom
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
jest pa pričakujem, da se odkotališ v kot..
(in tam tiho počakaš do konca prvenstva)
bruno1985
# 11.09.2017 ob 21:19
Prepričan sem da Latvija NE more odigrati se enkrat take tekme kot proti CG. Dejanski tisti ki ste gledali to tekmo ste videli da drugi polčas ni bilo obrambe na strani CG.Odprti meti prodori itd. Latvija bo metala veliko trojk tu ni nobenega dvoma. Če bomo dobro drzali te trojke ne bodo sle vse notri in s tem vzameš tisto sigurnost ekipi. Pa se to: Latvija je dobra ekipa, prosim ne pa mi vsi po vrsti nabijat kako huda je in kako strupena. Ja jebemu m....kaj pa bomo pol rekli za Španijo Grčijo Srbijo...pa dajmo si priznat da so to pač "samo Latvici" in nič več. Cel dan pa že povsod prebiram in poslušam o tej Latviji kot da so z druzga planeta. Jih ne podcenjujem se manj pa da se jih bojim. P.S. Za reprezentance Španije Grčije in Srbije se pa prvenstvo sele začenja tako da bodo vsi se kako nevarni. Sloveniji napovedujem bronasto medaljo.
MJ-23
# 11.09.2017 ob 21:49
Ja jebemu m....kaj pa bomo pol rekli za Španijo Grčijo Srbijo...pa dajmo si priznat da so to pač "samo Latvici" in nič več

Latvijci so na tem prvenstvu do zdaj pokazali več kot Srbi in Grki.
DLeagueStar
# 11.09.2017 ob 20:46
Tako kosarko so najboljse reprezentance igrale ze kar nekaj let nazaj. Bozo Maljkovic je bil najhujse, kar se je zgodilo slovenski reprezentanci.

Seveda ni nakljucje, da je taka igra prisla z NBA strokovnjakom Kokoskovom, ki mu je jasno kaksna igra je danes ucinkovita in ki dejansko ve, da se kosarka vseskozi razvija. Ne mores vec jajcat zoge 20+ sekund in napadat postavljene obrambe.

Kar vidim kako bi prejsnji trenerji igral z Doncicem in Dragicem- en drugmu bi bloke postavljala dokler ne bi zmanjkalo casa in bi bilo treba metat posiljeno trojko.

Ali pa ko pomislim na Zdovcev drugi termin, ko je Dragic izrazil zeljo po hitrejsi kosarki in je Jure rekel odlocen "NE" in s tem je bila stvar zakljucena. Trdoglavci staromodni.
troha
# 11.09.2017 ob 20:00
Komaj čakam 20:30 jutri, skos razmišljam sam o tem! GREMO SLO!
vinklj.kugla
# 11.09.2017 ob 19:58
pricakujem zaletavanje v naspotnike in mahanje z rokami sodnikom
levak
# 11.09.2017 ob 19:11
Na EP-ju v ospredju privlačna košarka brez "davljenja" igre
---
Res se "lepota" vrača v košarko. V tem stoletju je tako košarko igralo zelo malo ekip. Spomnim se samo Litve.
threepointer
# 11.09.2017 ob 22:53
Jaz bom pa zelo miren. In če bo zelo izenačeno, kar pričakujem, bom še vedno miren. Pričakujem, da bodo mirni in zbrani tudi naši reprezentanti. In seveda upam ter pričakujem zmago. Gremo naši!
e12ka
# 11.09.2017 ob 22:04
Latvija bo zadevala samo toliko kolikor jim bomo mi dovolili pa nič več, tako da je vse od nas odvisno, kako bomo igrali.
To prvenstvo se ne mora primerjati s prejšnjimi, sploh, ker gre za povsem nov način igre, novega trenerja imamo, ekipa je še bolj enotna, povezana, predvsem so pa precej precej bolj samozavestni, motivirani, da domov končno prinesejo to željeno medaljo. Ni bilo še padca, ki bi jim načel samozavest in to je velik plus. Jutri bom najbrž težko gledal tekmo, se pa veselim konca. :)
Tudi če bo na koncu bron, bo za nas zlata!
snjaper
# 11.09.2017 ob 21:12
Matrna no, ne bom se sekiral kako bodo naši igral, ker vem da bodo dobr, ampak to prvenstvo naj čez dve leti prevzame Sk, saj ga tudi plačujem, vsaj nagledal bi se tega EP ja ;)
ala-persk
# 11.09.2017 ob 20:59
Slovenija bo favorit tudi za zmago ce jutri premaga Latvijo.

Live streami vseh tekem bodo zihr tle...
Srecno Slovenija!
1a34
# 11.09.2017 ob 19:55
Mene pa bolj zanima, kje bomo lahko gledali tekmo? Kanal A vsekakor ne sme zamuditi Barcelone.

Eno možnost je ogled tekme v Turčiji kot gledalec, druga pa v Sloveniji pred ekrani; ali pa kje drugje.
janm
# 11.09.2017 ob 19:48
Kvaliteta dokazano je.
Zdaj bo treba samo odigrat po svojih najboljših močeh in uspeh ne bi smel izostati.
Kekec99
# 11.09.2017 ob 19:44
Slovenski košarkarji so odigrali otvoritveno tekmo prvenstva, želijo si tudi zaključno. Veste, kaj to pomeni ...
-------------------------------------------
Veni, vidi, vici?
1a34
# 11.09.2017 ob 19:24
Še dobro, da imamo desettisočletja.
tomlin
# 11.09.2017 ob 18:48
nisem gledal veliko tekem, a bi se kar strinjal da je večina tekem lepa , dobra za gledat. Morda se kaki analitiki ne strinjajo, pa vendar. Kar nekaj ekip igra zelo tekoče v napadu, več je podajanja , kombinatorike.
Opažam pa , da so začeli že nekoliko gledati skozi prste glede korakov, kar pa naj bi uradno prišlo v veljavo šele v novi sezoni.
jaz osebno bi še odpravil izbijanje žoge nad cilindrom, saj je vedno več igralcev , ki so tega sposobni. Do večjega števila košev bi pomagalo tudi ustavljanje ure zadnje 2 minuti v vsaki četrtini , kot v NBA. Nisem sicer neki veliki ljubitelj NBA , ampak ta tri pravila pa so mi všeč.
u dun goofed
# 11.09.2017 ob 18:10
[/img]http://skrci.me/0jRQh[/img]
mitja-presecnik
# 11.09.2017 ob 19:45
Mene pa bolj zanima, kje bomo lahko gledali tekmo? Kanal A vsekakor ne sme zamuditi Barcelone.
e12ka
# 11.09.2017 ob 19:32
Artep

Je kr Sašo Zagorac, ne Saša.
Zlobni genij
# 11.09.2017 ob 18:31
Dobro se spomnim kako so nam Hrvati privoscili velik neuspeh proti Latviji, potem pa se sami izgubili prepricljivo proti Cehom. Da le ne bi bilo letos obratno. Ceravno mi ni najbolj vsec, da ta ekipa spominja prej na klub kot na reprezentanco, ji privoscim velik uspeh, saj si ga naposled po zaenkrat videnem tudi zasluzijo.

Lp.
Jeffrey
# 12.09.2017 ob 00:58
@jCoob...."....so to pač "samo Latvici" ..."

Tile tvoji "samo Latvici" bojo letos osvojili eno od kolajn, pa če se ti na glavo postaviš...^^
brehme
# 11.09.2017 ob 16:54
Košarka brez davljenja igre...se vidi da ni zraven Zmaga Sagadina, enega tistih "strokovnjakov", ki so uničili ta šport sredi 90ih, trend ser je nadeljeval 20 let, z redkimi izjemami. Sam sem bil pred Sagadinovim obdobjem velikokrat pred TV, in gledal Pokal prvakov, ali pa jugoslovanski ligo, dokler ni prišlo do mučenja žoge. No Novinarji ste hvalili tisto mučenje.
Gledal par tekem na tem EP na pol, ja je bolj zanimivo, kot je bilo pred desteletjem.
Še vedno pa daleč od Sabonisa, Paspalja, Petrovića, Divca...
Ziginho
# 11.09.2017 ob 17:14
7 odigranih četrtfinal: 1 zmaga in 6 porazov. Prvaki skupinskega dela in poraženci četrtfinal. Ta ključ se ponavlja že od kar spremljam košarko. Tudi letos vse bolj spominja na to, da bomo najslabšo predstavo prihranili za najpomembnejšo tekmo - to je četrtfinale. To, da smo že kar šestkrat izgubili v četrtfinalu ni zgolj naključje. Enostavno se takrat, ko bi morali biti najboljši izgubimo. Žoge začnejo polzeti po rokah, zicerji se grešijo, odprti meti se grešijo, divja se, itd. Statistika nam ne govori v prid. Raje bi videl, da igrajo v skupinskem delu slabše in se začnejo dvigat v izločilnem delu kot pa obratno. Poglejte recimo Grke. Odigrali so zanič skupinski del, zdaj pa izločili Litvo in na dobri poti, da posežejo po najvišijih mestih.
Na pou Slovenc
# 11.09.2017 ob 17:31
Zdaj ko sem prebral ta clanek, sem se takoj spomnil na tenis in četverico ki dominira ze nekaj zadnjih let :Federer, Nadal, Djoković, Murray in podobno je v košarki : Španija, Srbija, Francija, Litva in to se reprezentance ki nam prepričujejo stopiti stopničko visje.

Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družbena omrežja (Twitter, Facebook, Scribble, ...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikov.

S pritiskom se strinjate z uporabo piškotkov!