EP v košarki 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.6 od 16 glasov Ocenite to novico!
Dario Šarić
Dario Šarić je bil s 16 točkami, 11 skoki in 4 podajami izbran za najkoristnejšega igralca tekme. Foto: Reuters

Dodaj v

Udaren začetek Hrvatov v pripravah na evropsko prvenstvo

S Slovenijo v soboto ob 18. uri v Opatiji
9. avgust 2017 ob 07:59
Ljubljana - MMC RTV SLO

Naslednji nasprotniki slovenskih košarkarjev v pripravah na evropsko prvenstvo Hrvati so navdušili in na uvodni tekmi v Parizu premagali Francoze z 92:87.

V vrsti varovancev Aca Petrovića so blesteli predvsem trije NBA-igralci. Prvi strelec je bil Bojan Bogdanović, ki se je ustavil pri 21 točkah. Za MVP-ja srečanja so izbrali Daria Šarića, ki je 16 točkam dodal še 10 skokov in 4 podaje. Dragan Bender je v svojem prvem nastopu za reprezentaco prispeval 11 točk. Pri Francozih je bil s 24 točkami najučinkovitejši Evan Fournier. Nando De Colo je vknjižil 15 točk in 5 podaj.

Srečanje je bilo odločeno v sami končnici, ko so Hrvati naredili delni izid 7:0 in ušli na nedosegljivih 92:85. Pet točk v tem obdobju je dosegel veteran Marko Popović. Hrvaška bo danes v Franciji igrala še z Litvo.

Tekma s Slovenijo bo v soboto ob 18. uri v Opatiji.

V svoji prvi pripravljalni tekmi so bili uspešni tudi Španci, ki so z 71:45 nadigrali Tunizijo. Najboljši strelec branilcev naslova evropskega prvaka je bil Juancho Gomez s 13 točkami. Dve manj je prispeval Pau Gasol.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
študent88
# 09.08.2017 ob 10:09
Dragič, Dončič, Čančar, Randolhp in Vidmar je boljša kot pa prva peterka Hrvaške.
borchica
# 09.08.2017 ob 08:53
M_K

Hrvati so naši prvi sosedje. V primeru članka naši naslednji rivali med pripravami. Ena najboljših repk na prvenstvu. Razumem pa, da si pod vplivom politike z Hrvati obremenjen. Vabim te, da malo pogledaš vase in se tega podzavestnega vzorca, ki vpliva na tvojo trezno presojo pri dajanju izjav, znebiš.
mihas
# 09.08.2017 ob 08:07
Res je, da ne igrajo vsi najboljši Francozi, a so naši južni sosedje zelo dobri. V soboto bomo videli ali so naša pričakovanja prevelika.
mihas
# 09.08.2017 ob 09:43
Bilzerian. Murić je silom prilik krilni center, da pa za Vidmarja praviš, da je palček, pa ne vem, če govorimo o istem fantu. Tipičen robusten težki center. 211 cm mišic, pa tudi Žiga Demec je vse prej, kot palček 211 cm. Krilni center je Randolf, ki pri svojim cc 2110 cm tudi ni palček. Če dobro premislim tako visoke ekipe sploh še nismo imeli. Če bo Rebec odpadel, bo Goran 194 , Nikolič 191, Prepa 191 in Blažič 196. Ostali pa dvometraši.
johnny007
# 09.08.2017 ob 10:03

M_K je napisal(-a)

bog ne daj, da ne bi kateri dan izpustili novice o hrvatih


???

Zadnja dva meseca se sploh ne spomnim, da bi bila kaka novica o hrvatih v kosarki, tale je prva.

Sploh pa, za sport gre. Sport nas zanima, drugace ne bi bili tukaj v tej rubriki? Ali pa sem jaz nekaj spregledal...
Bormio
# 09.08.2017 ob 10:25
Košarkaše imajo Hrvati, mi imamo košarkarje.
jasej1
# 09.08.2017 ob 08:46
Hrvati imajo razmeroma slabe playe, a po drugi strani dovolj izkušene, da lahko z njimi nekaj dosežejo. Ne bi rekel, da smo mi za razred slabši, čeprav imajo konkretno daljšo klop. Imajo pa težave z odpovedmi (Hezonja, Žižić, Zubac, Rudež, Bilan). Če bi bili v najmočnejši postavi, bi spadali med tiste ekipe, ki bi se morale sprehoditi do medalje.

Mislim pa, da takšne ekipe v bistvu ne bo na tem prvenstvu, vse ekipe so okrnjene. Zato so napovedi, kje bodo končali naši, povsem nesmiselne. Imamo kvaliteto, da premagamo vsakogar, po drugi strani pa lahko z vsakim izgubimo. V sistemu na izpadanje je vse mogoče, če nimaš ravno ekipe Španije izpred nekaj let ali Francije nazadnje, ko je bilo praktično že pred prvenstvom jasno, kdo bo prvak. Letos tega ni.
dolinc
# 09.08.2017 ob 10:48
ma jst pa upam da zgubimo! predno me pribijete na križ, naj to razložim. Vedno smo prvaki pripravljalnih tekem, premagamo tudi hrvate, potem pa popušimo v četrtfinalu!

No tokrat navijam za obratno sliko!
Pastafarian
# 09.08.2017 ob 12:19
Popovica/Ukica primerjas z Rebcem/Nikolicem? A si ti v redu? Sta hrvata vseeno razred boljsa in ogromno bolj izkusena....
artfilmfan
# 09.08.2017 ob 10:53
Zbornaya, očitno tvoji niso upali dat normalne postave ker bi vseeno izgubili. Zbornaya, redna stranka slovenskih ekip (od nogometa do košarke) toliko da imajo Rusi že kompleks ko igrajo proti izbrani vrsti slovenije v ekipnih športih. Kolikokrat ste nas že premagali, +100 milijonska nacija? :D
Partyboy
# 09.08.2017 ob 09:38
bilizeran, saj veš da lahko igra samo en naturaliziran igralec, a ne? IIn da je zvezi uspelo pripeljati Randolpha, kar je zelo dober ulov, saj smo ravno na štirici najslabši...
tedi77
# 09.08.2017 ob 11:39
1. Kdor primerja Popovića in Ukiča z Rebcem in Nikoličem, nima pojma o košarki. Njihovi playi morda niso top svetovna klasa, so pa še vedno klasa. Nuna največja težava je, da sta malo "pristarala".

2. Glede Gasola in Dragiča ... Veliko lažje je pri 37 letih dobro igrati na poziciji centra kot na poziciji branilca. Ko ti gre eksplozivnost, te mladeniči prebijajo za šalo. Ne pomaga prav veliko, za razliko od centrov, nobeno znanje ali rutina.
4-3-2-1
# 09.08.2017 ob 09:37
@borchica

Kakšen pa ja vrstni red naših sosedov?

1. Hrvaška
2. ?
3. ?
4. ?
borchica
# 09.08.2017 ob 08:49
Hrvati igrajo s popolnoma novo postavo. Ne igra kar 6 igralcev z lanskih olimpijskih iger. Aco je povedal par krepkih v medijih glede odpovedi, hkrati pa ostal zadržan do enega krivca, menedžerja Mege Miška Ražnatovića.

Pri Hrvatih med drugim ne igrajo Tomić, Zubac, Hezonja, Žižić, Rudež, Babić, Bilan, pa še koga sem verjetno pozabil. Spet se kaže, da najboljši igralci ne pomenijo najboljše ekipe.
akcijaaa
# 09.08.2017 ob 08:13
Uou, totalno so jih sesuli ... Po naslovu sem mislil, da je je bila razlika vsaj 15, potem pa vidim, da je bilo 5 in še to so dobili v končnici :)
simon-rupsi
# 09.08.2017 ob 11:23
Mi imamo nekaj, kar Hrvati nimajo

Dončića in Dragića.

Sploh pa, kdo je gledal včeraj tekmo med hrvaško in francijo je lahko videl kako počasi igrajo hrvati.. zanašajo se precej na trojke ( včeraj so jih metali 12/25) ... Tako, da Hrvatov se jaz ne bi bal.
jasej1
# 09.08.2017 ob 08:47
Kar se pa letošnje reprezentance Francije tiče... Nimajo ravno ekstra ekipe, tako da ta rezultat ni presenečenje. Vsaj Hrvati, Srbi, Španci in Grki (morda sem še koga pozabil) so na papirju močnejši.
MJ-23
# 09.08.2017 ob 12:28
Uou, totalno so jih sesuli ... Po naslovu sem mislil, da je je bila razlika vsaj 15, potem pa vidim, da je bilo 5 in še to so dobili v končnici

Na RTVju tud mal trolajo s temu naslovi. Gledal sem tekmo. Bla je izenačena čist do konca, potem je pa Popović na koncu zadel 2 trojki. Hrvatje so trjke metali skor 50% in zadel vse kar so vrgli. Nobena ekipa ni igrala čist nobene obrambe. Obe trojki od Popovića sta bili čist neovirani. Še ruski študenti so zadnjič igral bolj trdo obrambo, kot včeraj Hrvati ali Francoozi. Jaz po tej tekmi ne bi pisal kako dobri so Hrvati, ampak bi bolj pisal, da Francozi na tem prvenstvu ne bojo glavni kandidati za medaljo,
REsnica
# 09.08.2017 ob 10:34
Slovenija ima realno in tudi glede na št prebivalcev izjemno prvo peterko. Žal pa je klop malo prekratka da bi od njih zahtevali medaljo. To prvo peterko čaka precej težkih tekem in v hudem ritmu.

Napovedujem, da bomo do prvenstva precej izboljšali formo . Vprasanje pa je kako dolgo jo bomo na prvenstvu uspeli zadržat. do padca zaradi " fizike".
REsnica
# 09.08.2017 ob 10:26
Hrvaška reprezentanca je zelo močna. Žal ali na srečo pa take forme be bo ohranila do končnice prvenstva. Slovenska reprezentanca je zelo spremenjena, neuigrana in nima niti enega resnega testa za seboj. Sam verjamem, da je dončić lahko velika okrepitev v končicah tekem. Njegov jok ko je zmrznil na pomembih dveh tekmah reala ga je po moje veliko naučil.

Verjamem da je slovenija z njim dobila tudi psihično moč za končnice. Veliko pa bo odvisno kakšena bo uigranost in pristop randalpha.

Gledat na zmago uigranih hrvatov nad šibkejšo francosko reprezentanco in to v neprimerno manj kvalitetni predstavi kot bodo na prvenstvu, lahko lahko samo kavč strokovnjaki napovedujejo prihodnost.
Tudi čehov ( če bi se recimo z njimi srečali na prvenstvu) nikakor ne bi smeli podcenjevati ker smo jih premagali v pripravljalni tekemi. Tudi hrvatje bodo naivni če bodo v morebitni končnici gledali na to tekmo s francozi kot tu prisotni slo pesimisti.
CameraObscura
# 09.08.2017 ob 12:45
2 nacionalizirana Srba?

Kaj je bostbart, a ti pod kamnom živiš? Mami od Dragića in Dončića sta Slovenki, ergo od kje tebi ugotovitev, da sta nacionalizirana?

Drugič se raje malo informiraj, preden greš objavljat take bedarije.
eRepublik
# 09.08.2017 ob 10:10
Hrvati imajo slabšo reprezentanco, Šarić, Bogdanović in Bender so scrubi v NBA, Dragić je pa top 30 igralec. Prav tako je Randolph boljši kot katerikoli njih košarkaš.
cartekmedo
# 09.08.2017 ob 14:34
Saj pa Hrvatje vedno pišejo po pripravljalnih tekmah,da sedaj bo padla medalja in potem izpadejo.

Navijala bom za naše. Hrvati naj se hvalijo ,kolikor hočejo,mene nič ne briga.
Lastna hvala se pod mizo valja.
VelikiGoban
# 09.08.2017 ob 11:13
@ Janezski
Bi bil lahko še za eno črko bolj len in pisal raje o repi?
borchica
# 09.08.2017 ob 09:47
Sosedom kljub nesporni kvaliteti za naskok na sam vrh po moje manjkata res dober organizator in center. Hrvati so brez res dobrega playa brez odpovedi, to je kronična rana Hrvatov že nekaj let. Ukić in Popović sta približno na nivoju našega Rebca ali Nikolića recimo, s tem da včeraj Pop, kot ga imenujejo, izvrstno v končnici po zapisih sodeč. Hrvati bi za naša dva prva playa takoj dali enega svojega centra po naši izbiri. :)

No, ampak so še prav brez pravega dobrega centra po odpovedi treh prvih kandidatov (Bilan - Cedevita, Žižić - Boston, Zubac - LA Lakers). Žižić in Zubac imata 20 let! Predvsem odpoved Bilana je trenerja Aco Petrovića zabolela, saj ga je prav on spromoviral skozi reprezentanco. Čez par let bodo Hrvati v polni postavi prvi kandidati za zlato v Evropi - če dobijo kakega playa :)

Igrali bodo tako pač več small balla s shift up tempom, ko se bosta verjetno Šarić in Bender menjala na položajih 4 in 5. Zelo močna linija krilnih centrov in praktično vsak od njih lahko stopi na pozicijo 5. Poleg prej omenjenih še Buva in Zubčić, pa krilo Ramljak, ki bi v tem primeru stopil na 4. Težka centra Planinić in Žorić, ki sta približno na nivoju našega Vidmarja, pa ko bo potrebno.

Dragan Bender je ultra talentiran center, bosanskega rodu, 20 let, lanski četrti izbor na draftu, sedaj igralec Phoenix Suns. Zagotovo prihodnost hrvaške košarke. V small ballu so repreznetanti "Lijepe naše" mogoče celo prva ekipa na prvenstvu.

Dokler seveda ne vidimo, kako se bo naša small ball postava (Dragić, Dončić, Čančar, Murić, Randolph) ujela... :)

Mi je prav žal, da nisem gledal tekme Francija : Hrvaška in se veselim sobotne tekme, ko bomo prvič videli, ali se lahko kosamo z najboljšimi na tem prvenstvu. Vabim vas, da ne gledate rezultata, ampak kako bomo izkoriščali naše prednosti in zakrivali naše slabosti. Verjetno bomo izgubili, iz več razlogov, kljub temu da bi bilo lepo zmagati v Opatiji. Rezultat je drugotnega pomena na tej tekmi, na prejšnjih treh ni bil!

Škoda da nimajo kakega res dobrega centra, da bi lahko videli, ali se Vidmar lahko kosa z njim in kako bi ga podvajali. Verjamem, da je bilo tudi to eno od vodil KZSja pri izbiri Hrvatov za nasprotnika na pripravah, vendar nihče ni pričakoval takega osipa na centrskem položaju pri sosedih.
shark77
# 09.08.2017 ob 16:37
Samo če ne zaradi drugega pa že zaradi njihovega ponosa in tradicije Hrvatom vsaka čast.Pri nas ni niti 20 % prebivalstva tako ponosnih na svojo državo tako kot so oni na svojo.To svojo šahovnico imajo vsepovsod in po tem jih vsi poznajo in tega ne menjajo,medtem ko mi svoje slogane in barve menjamo kot spodnje gate.Jaz sicer razmišljam da bi šel na evropsko prvenstvo ampak na izločilni del v Turčijo,toda ne mislim oblačiti ta novi dres s to grdo barvo,oblečen bom imel dres iz prejšnjih prvenstev...
cartekmedo
# 09.08.2017 ob 14:31
Hi,hi ,kako se smejim posameznikom tu,ki tako opevate hrvaško reprezentanco in trdite, kako so boljši od naše reprezentance.
Spominjam se ,da so hrvaški mediji vedno pisali evforično,kako so njihovi košarkarji oh in sploh.
Spominjam se tudi ,kako so mediji južnih sosedov opevali prejšnje evropsko prvenstvo,kako bodo njihovi košarkarji prinesli
medaljo domov in so jih Čehi premagali. Nič ni bilo od medalje za Hrvate in so šli par ur za nami domov.
borchica
# 09.08.2017 ob 14:13
tedi77
1. Kdor primerja Popovića in Ukiča z Rebcem in Nikoličem, nima pojma o košarki.
2. Veliko lažje je pri 37 letih dobro igrati na poziciji centra kot na poziciji branilca.


Popović je dobrih 35, Ukić 32 plus, naša dva mladca pa v rosnih 20ih. V bistvu si v dveh stavkih sam sebe negiral. Kolikor sta Hrvata bolj izkušena, sta naša bolj hitra in prodorna. Neke bistvene razlike ni v kvaliteti. In napisal sem približno in recimo, ker sem vedel, da se bo najdel nekdo, ki se bo obesil na to primerjavo, hkrati pa upal, da bodo vsi toliko inteligentni, da bodo videli, da je šlo za primerjavo zaradi konteksta. Sicer pa o podhranjenosti hrvaške repke na playu itak vsi čivkajo. In kar nekaj je branilcev, ki v zrelih letih lahko igrajo še vedno na visokem nivoju. Živi primer so Parker (35), Ginobili (40), Carter(40)...

Drugače pa je Popović letos v Fuenlabradi bil samo ena od opcij na playu za Švedom Hakansonom in tudi našim Rupnikom s slabšim odstotkom meta in manj asistencami na tekmo ob malo višji minutaži od Rupnika. Rupnik je prišel v Fuenlabrado sredi sezone iz druge lige prav zaradi oscilacij Popovića. Hakanson, ki je sicer res perspektiven košarkar, pa ni niti v reprezentanci Švedske. Letos bo Popović menjava Rupniku. Toliko o Popoviću.

Roko Leni Ukić, kateremu so napovedovali kariero Dražena, je pa fail hrvaške košarke. Pogorel je v NBA in potem še v Evroligi ter pristal letos v Cedeviti, ko mu v AEKju niso hoteli podaljšati pogodbe.
zarman
# 09.08.2017 ob 12:45
...naša reprezentanca ima kar nekaj hendikepov. Imenujejo se Nikolič, Rebec, Lapornik, Zagorac, Dimic, do tja le malo manjka še Muriču, pa tudi Blažič in Prepelič v tej formi, kot sta, nista ravno zelo uporabna. Torej imamo nekaj takih nendikepov, ki se jih enostavno ne moremo rešiti in nekaj takih, ki so še rešljivi. In prav zaradi tega smo vedno od 5 do 12.mesta, kar je sicer fantastično, vendar nam do medalje ponavadi manjka še kar nekaj. Tudi tokrat kane biti tako.
bleeeee
# 09.08.2017 ob 12:06
Hrvati vsaj izbirajo kvalitetne tekmece na pripravah. Francija, Litva, Slovenija,..

Španci, kot vidiš, počnejo enako kot mi. Prva tekma s Tunizijo. Do začetka Eurobasketa jih čakajo še tekme z Belgijo (2x), Mehiko, Venezuelo in na koncu (25.8.) z Litvo.
noprou
# 09.08.2017 ob 10:36
meni se zdita Slo in Hrv tam tam
cartekmedo
# 09.08.2017 ob 15:55
friks, dobro se spomnim tistih tekem.
Ja ,vem,da smo mi bili žalostni ,ker smo izgubili.
Hrvati pa čisto v deliriju,ker so nas premagali in so že mislili,da bodo prišli do medalje.
Niso ne naši prišli do medalje, ne Hrvaška.
Smo kar res tam tam z njimi,ampak vseeno pretiravati,da so naši južni sosedje boljši od nas
ni potrebno.
Janezski
# 09.08.2017 ob 10:49
Pau Gasol pa pri svojih 37-ih še vedno ponosno nosi dres repke.

Eni pa postanejo že pri 31-ih preveč stari...
eRepublik
# 09.08.2017 ob 10:34

Bormio je napisal(-a)

Košarkaše imajo Hrvati, mi imamo košarkarje.


Mogoče če ne poznaš SSKJ, košarkaš je tudi slovenska beseda.
Binder Dandet
# 09.08.2017 ob 10:34
Vsekakor sta oba omenjena kar lepo število tednov letos zaznamovala s svojimi predstavami. ne strinjam se, da so igralci, ki pobirajo ostanke.
Janezski
# 09.08.2017 ob 10:34
Tale Marko Popović je bil na naših medsebojnih tekmah vedno sitn kot muha.

Morda se pa tudi Goran vrne pri 35-ih nazaj v našo repko.
friks
# 09.08.2017 ob 08:18
Hrvaška ima trenutno bolj kvalitetno, predvem pa bolj uigrano ekipo od naše. Glavni igralci igrajo skupaj od Šarićevega prihoda (najmanj 4 leta). Na ta način verjetno lahko zmagajo nekje 7 od 10 medsebojnih srečanj, ampak če se srečamo v izločilnih bojih bo veliko odvisno tudi od dnevne forme.

Z njimi bi se npr. srečali v četrtfinalu, če bi bili mi 3. (za Grčijo in Francijo), oni pa 1. (pred Španijo) v skupini, kar je precej realen scenarij.
Fs
# 09.08.2017 ob 18:57
Partyboy
bilizeran, saj veš da lahko igra samo en naturaliziran igralec, a ne?

Izjema so ZDA, Francija ipd.

Hrvati bojo tako ali tako dobesedno razpadli proti Srbom, škoda besed. Imajo solidne igralce, povprečno ekipo in luzersko mentaliteto.
bilzerian
# 09.08.2017 ob 11:51
@ artfilfan

rusi so nas premagali enkrat v nogometu. in sice leta 2009, v dodatni tekmi za uvrstitev na SP v JAR. 2:1 je bilo v rusiji. ni pa nič pomagalo, ker so potem v MB izgubili in so naši šli naprej.

tak da ta zmaga spet ne šteje veliko in so rusi dejansko izgubili vse tekme v vseh športih proti sloveniji. ampak zbornayi tega ne moreš dopovedati.
Nelly25
# 09.08.2017 ob 11:38
Ja vse lepo in prav..ampak kaj tocno ti pomaga zmaga na pripravljalni tekmi..nic :-)
bleeeee
# 09.08.2017 ob 10:50
Zanimiv pristop - prva pripravljalna tekma z eno od favoriziranih ekip prvenstva. Naši delajo kontra. Španci (očitno) tudi.
friks
# 09.08.2017 ob 10:45
eRepublik
Šarić, Bogdanović in Bender so scrubi v NBA

Ne vem, katero NBA ti gledaš, ampak Bogdanović je bil zadnjo sezono pri Brooklynu starter s povprečjem 14,2 točke na tekmo. Šarić je pa v svoji prvi (rookie) sezoni pri izredno talentirani Phili začel že 36 tekem in imel povprečje 12,8 točk in 6,3 skokov. Dvakrat zapored je bil na vzhodu novinec meseca in bil ob koncu imenovan v prvo ekipo novincev. Oba pa sta igrala v povprečju prek 25 minut na tekmo.

Za primerjavo je naš veliki up Randolph v prvi sezoni imel povprečje 7,9 točke in 5,8 skokov, igral pa je 17,9 minut.
Binder Dandet
# 09.08.2017 ob 10:33
@eRepublik:
Nekoč smo tudi mi imeli več NBAjevcev. In smo mislili, to je to. Pa ni bilo. Zakaj? Ker med njimi ni bilo vodji. Vodjo zdaj imamo. Imamo tudi mladeniča, ki ga v Realu šolajo za vodjo.

Kaj pa Hrvati? Njihovi NBAjevci vodje niso. Bogdanović je role player. Šarić pa ne vem. Za las je zgrešil rookie of the year award. Tip je/bo več kot role player.
rayray20
# 09.08.2017 ob 17:20
bostbart

# 09.08.2017 ob 12:04
Prijavi neprimerno vsebino @ bilzerian

V rokometu in hokeju nas Rusi redno že 27 let premagujejo na prvenstvih. Po moje so nas tudi v košarki kdaj ven ruknli.


Pa na trojko Monia-e v zadnji sekundi par let nazaj je tudi pozabil.. Ampak to sploh ni pomembno. Don't feed the troll please.
fc11
# 09.08.2017 ob 14:46
nono nekateri malo pretiravate, da smo klaso slabši od hrvatov. Tole res.da so samo pripravljalne tekme, ki ne pokažejo vsega lahko bodo francozi na tapravih tekmah hrvate razbili za 20 in tudi ekipa, če bi bila popovna se mi nezdi nekaj strasujoča.
friks
# 09.08.2017 ob 14:44
cartekmedo

medtem ko se ti smejiš naj ti povem, da smo Hrvaško zadnjič po hudem boju premagali 2009 na Poljskem. Od takrat smo z njimi dvakrat izgubili EP 2013 v Ljubljani in EP 2015 v Zagrebu.

V osmini finala 2015, ko so oni zgubili s Čehi, smo pa mi z Latvijo, tko da se preveč hvalit tudi ne moremo.
bleeeee
# 09.08.2017 ob 12:08
Španci, kot vidiš, počnejo enako kot mi. Prva tekma s Tunizijo. Do začetka Eurobasketa jih čakajo še tekme z Belgijo (2x), Mehiko, Venezuelo in na koncu (25.8.) z Litvo.

Vzamem komentar nazaj, šele zdaj vidim, da si prišel pljuvat in trolat.
Janezski
# 09.08.2017 ob 10:31
Hrvati imajo slabšo reprezentanco, Šarić, Bogdanović in Bender so scrubi v NBA,..

Tole je seveda čisto mimo.

Sploh pa, med nami in Hrvati, niti ni toliko pomembno, kdo je v repki pri nas in pri njih, ker je to vedno en pravi fajt.
johnny007
# 10.08.2017 ob 08:38
Kaj pa vem... Malo sem bral njihove mmc-je in gledal njihovi tekmi (ne v celoti), pa se mi zdi, da so v podobni situaciji kot mi. Vidi se, da hocejo, celo niso jezni/uzaljeni en na drugega zarad kake slabe podaje, kar je blo v preteklosti nuja. Bo se zanimivo.

Je pa res, da je mal nehvalezno bit prvak pripravljalnih :)
kindobovs
# 10.08.2017 ob 01:50
..hrvatje so priprave vedno odlicno obdelali, prvenstvo pa tako kot nasi v kljucni tekmi pogoreli ce odstejemo njihovo zlato generacijo.

Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družbena omrežja (Twitter, Facebook, Scribble, ...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikov.

S pritiskom se strinjate z uporabo piškotkov!