Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 16 glasov Ocenite to novico!
Luka Dončić
Turški prvak je takoj na začetku tekme prišel do najvišje prednosti na tekmi (2:12). Nobeni izmed ekip si v nadaljevanju ni uspelo priigrati večje prednosti. Izenačena igra pa se je končala z dramatično končnico, v kateri so zmago potrdili varovanci Željka Obradovića. Foto: EPA
Luka Dončić je dosegel 14 točk, od tega 12 v prvem polčasu. Foto: EPA
V grškem derbiju je Olympiacos po podaljšku ugnal Panathinaikos (85:87). Foto: EPA

Dodaj v

Fenerbahče se je maščeval Realu, Dončić dosegel 14 točk

Olympiacos proti Panathinaikosu
2. marec 2018 ob 20:44,
zadnji poseg: 2. marec 2018 ob 23:37
Madrid - MMC RTV SLO

Fenerbahče je porazil Real na madridskem parketu in se tako maščeval za decembrski poraz (83:86). Junak turške ekipe je bil Kostas Slukas, ki je dosegel 20 točk. Luka Dončić je bil s 14 točkami drugi strelec Reala.

Šlo je za ponovitev lanskega polfinala, uvrstitve v finale in končne zmage v lanski sezoni se je na koncu veselila turška ekipa. Današnja tekma je bila tako kot decembrska (77:79 za Real) zanimiva do konca.

Turški prvak je takoj na začetku tekme prišel do najvišje prednosti na tekmi (2:12). Nobeni izmed ekip si v nadaljevanju ni uspelo priigrati večje prednosti. Izenačena igra pa se je končala z dramatično končnico, v kateri so zmago potrdili varovanci Željka Obradovića.

Dončić je bil razpoložen v prvem polčasu, ko je dosegel 12 od svojih 14 točk (4/5 za dve, 1/4 za tri), v 28 minutah je prispeval še en skok in štiri podaje Drugi slovenski reprezentant Anthony Randolph je v 20 minutah vknjižil devet točk (3/5 za dve, 1/3 za tri), štiri skoke in dve podaji.

2:12 za Fenerbahče
Fenerbahče je silovito odprl tekmo, povedel je z 2:12, Real pa se je počasi začel približevati. Po prvem košu Dončića iz igre je zaostajal za sedem točk (9:16). Dončić je s podajo lepo zaposlil Rudyja Fernandeza, ki je zadel trojko za popolno priključitev (17:18). Fernandez je po dveh zadetih prostih metih izenačil ob koncu prve četrtine (20:20).

Vrnitev Reala na krilih Dončića
Dončić je z odlično igro nadaljeval v drugi četrtini, po tem, ko je prelisičil svojega obrambnega igralca, Nikolo Kalinića, je akcijo uspešno zaključil (35:34), nato pa je še podal Randolphu, ki je stekel v protinapad (37:34). Real je imel ob odhodu na odmor pet točk prednosti (45:40).

Dončić je v prvem polčasu dosegel 12 točk, dodal je še štiri asistence.

V tretji četrtini so bili Turki boljši, v zadnji del igre so tako vstopili s prednostjo treh točk (65:68). Turki so hitro podvojili prednost (67:73), za toliko so vodili večkrat. Realu se je uspelo približati po drugi trojki Jayceeja Carrolla (76:79).

Dončić zgrešil met za izenačenje
Pri izidu 79:81 je Carroll zgrešil trojko za izenačenje, na drugi strani je bil natančen za tri točke Kostas Slukas in Turki so spet vodili za šest (78:84). Real je zadnjo minuto bolje odigral, 11 sekund pred koncem je po podaji Randolpha trojko zadel Fernandez in Real je zaostajal le še za točko (83:84). Slukas je zadel oba prosta meta (83:86). Real je imel dovolj časa za izenačenje, s katerim bi izsilili podaljšek, a je žogo s sredine igrišča neuspešno vrgel Dončić.

EVROLIGA
24. KROG

REAL MADRID - FENERBAHČE
83:86 (20:20, 25:20, 20:28, 18:18)
Carroll 15, Dončić 14 (4/5 za dve, 1/4 za tri), en skok in 4 podaje v 28 min ... Randolph 9 (3/5 za dve, 1/3 za tri), 4 skoki in dve podaji v 20 min; Slukas 20, Datome 17, Nunnally 16.


PANATHINAIKOS - OLYMPIACOS
85:87 (18:16, 16:27, 16:19, 21:9)
* - po podaljšku
Kalates 23, Gist 21; Roberts 18, Printezis in Spanulis po 15.

CRVENA ZVEZDA - UNICAJA MALAGA
80:76 (24:24, 16:13, 22:15, 18:24)
Rochestie 21, Bjelica 13, Feldeine 11 ... Omić skok v 3 minutah; Waczynski 13, Milosavljević in Brooks po 12.

Odigrano v četrtek:
ŽALGIRIS
- BARCELONA
90:74 (19.15, 25:19, 26:16, 20:24)
Toupane 21, Pangos 18, Udriha ni bilo v ekipi; Oriola 18.

MACCABI - CSKA MOSKVA
73:93 (18:22, 18:30, 20:15, 17:26)
Cole 13; de Colo 19, Higgins 16.

VALENCIA - BROSE BAMBERG
86:70 (28:11, 9:23, 23:20, 26:16)
Abalde 18, San Emeterio 16; Musli 14 ... Nikolić 5 (2/2 iz igre) v 6 minutah.

MILANO - ANADOLU EFES
77:64 (17:17, 27:12, 14:16, 19:19)
M'Baye 14, Goudelock in Jerrells po 13; Weems 19.

BASKONIA - HIMKI
87:77 (18:26, 26:13, 25:13, 18:25)
Beaubois 16, Šengelia 15; Šved 23.

Lestvica:                              
CSKA MOSKVA         24 19  5 +247 43   
FENERBAHČE          24 17  7 +128 41   
OLYMPIACOS          24 17  7  +40 41   
ŽALGIRIS            24 15  9  +38 39   
REAL MADRID         24 14 10 +151 38   
HIMKI MOSKVA        24 14 10  +10 38   
PANATHINAIKOS       24 14 10   +7 38   
MACCABI             24 12 12  -71 36   
------------------------------------   
BASKONIA            24 11 13  +38 35   
UNICAJA MALAGA      24 10 14  -51 34   
CRVENA ZVEZDA       24 10 14 -113 34   
VALENCIA            24  9 15  -54 33   
BROSE BAMBERG       24  9 15 -104 33   
OLIMPIA MILANO      24  8 16 -110 32   
BARCELONA           24  7 17  -20 31   
ANADOLU EFES        24  7 17 -114 30   
 
 
D. S.
Prijavi napako
Komentarji
Oymyakon
# 02.03.2018 ob 23:27
Ni tako lahko prit do dobrega meta za 3 v 6ih sekundah, ko nujno rabiš trojko in ko veš, da te lahko nasprotnik vsak čas favlira in enostavno pošlje na linijo za proste mete. To je Dončić tut pričakoval, ko se je obrambni igralec Fenerja zagnal proti njemu in Luka ga je poskušal nekak prevarat, da bi ga favliral v metu za 3. No očitno se je obrambni igralec uspel izognit kontaktu. V nobenem primeru pa ni šlo za neko katastrofalno zamisel Dončića. Pač ni uspelo.
poletjevskoljki
# 02.03.2018 ob 23:17
Ce bi zogo vodil naprej, bi na njemu naredili favl, dva prosta meta premalo casa za karkoli. Poizkusal je izsiliti favl pri metu za 3 tocke. Kar se mene tice cisto ok, zgledalo je pa res kr neki. Uredu, gremo dalje. Danes se mi je zdelo, da bi lahko spet odigral eno od tistih super tekem. Ampak kaj, ko ga vedno PL potegne ven po prvi napaki ...
Nitko 23
# 03.03.2018 ob 00:04
Kva se tok sekirate fant je 19 in ne 29 da ne bi smel nobene napake vec u karieri narest on je sele na zacetku svoje kariere pa ze tkole raztura kaj sele bo
TamaraK
# 02.03.2018 ob 21:42
LUKAAAAAA!!!!!!! Wow, nora poteza!!!
Bošty
# 02.03.2018 ob 23:21
Luka je v zadnjem napadu verjetno mislu, da ima manj časa kot ga je imel. Se zgodi. Napaka je bila narejena že prej, ko ga je Laso poslal v igro pri 6 pikah zaostanka. Na koncu je bil Luka +1, Kaco pa -6. Največja neumnost je pa, da Kaco igra playa, Luka je pa v kotu, ko sta skupaj v igri. Luka bi rabil zraven sebe playa, s katerim bi se lahko izmenjevala na enki. Kaco ni tak play, ker je brez žoge neuporaben. Če bi Luka igral zraven dobrega 3&D playa, ki bi ga lahko malo razbremenil, bi bil še boljši. Tako se je pa iztrošil v prvem delu sezone, ko je bil Kaco še na dopustu, zdaj pa verjetno samo še čaka na draft, ker se je Laso očitno s temi rotacijami začel delat norca iz njega.
Oymyakon
# 02.03.2018 ob 23:57
@ fiston

V taki situaciji je precej pogosto, da obramba naredi favl..seveda ne ob poskusu za 3, ampak preden se do tega poskusa pride, v kaki nenevarni situaciji in tako onemogočiš poskus za izenačenje ampak dovoliš le 2 prosta meta.. Tako je ta situacija tudi delovala.. da bo Fener na sredini pač favliral Dončića in ga poslal na linijo za 2 prosta meta.. Dončić je to pričakoval in poskušal "nadmudrit" obrambnega igralca, da ga favlira pri trojki..
Krissssss
# 02.03.2018 ob 23:30
mene bolj kot Lukatova igra v zadnji cetertini in minuti moti to kar je spet laso pocel , mislim da je on glavni danasnji krivec zato da je real zgubil
deadeye1
# 02.03.2018 ob 23:15
Dončič je bil prepričan da bodo nad njim naredili favl, kar bi bilo tudi logično pri +3 in je pač vrgel ko se mu je zdelo da ga bo nasprotnik favliral ter bi tako dobil 3 proste mete. Pač saj bo še čas da dobi izkušnje in popravi tudi takšne napake.
xP
# 02.03.2018 ob 22:53
Zakaj Luka ne igra končnice? Laso je res izgubil kompas.
matejj24
# 02.03.2018 ob 22:46
tale Lamonica je pa najbol katastrofaln sodnik kar sem jih kdaj videl... nevem kdo njemu še vedno dovoli soditi euroligo
john idriz
# 03.03.2018 ob 12:28
Dragi troli, mi že vsi vemo, da sta Dragič in Dončič slaba košarkarja, zato nas ni potrebno neprestano opominjati. Vaše delo je tukaj opravljeno. Hvala. Zdaj greste lahko malo na zrak.
bojfab
# 03.03.2018 ob 09:07
Lasa ne smemo pljuvati. Je odločilen faktor, ki je lansiral Luko. Poglejte primer Vezenkova iz Barcelone. Kdor ga je spremljal v mlajših kategorijah, ve, da je trgal (čeprav le za Bolgarijo). Toda ni imel sreče, da bi pri 16-tih letih naletel na nekega Lasota.

Odnos Lasa do Luke se je v zadnjih mesecih sicer spremenil. Čisto razumljivo. Jasno je, da je Luka v odhodu. Torej Lasu preostane kot dolgoročna investicija Campazzo, katerega maksimum je igranje za Real. In je več kot očitno, da je Luko na zadnjih tekmah nekajkrat zamrznil na klopi.
veza
# 02.03.2018 ob 23:54
Zadnjič proti Barci je podal, pa so drugi zgrešili, nikoli vam ni prav, fant vseeno trga, je pa še vedno utrujen, nekaj mu manjka, mogoče magnezij, ne vem.
gregsa
# 02.03.2018 ob 23:41
E moj Pablo pablo ... Pa Luka SPLOH ni igral slabo preden si ga posadil na klop!
veza
# 02.03.2018 ob 23:34
findTheTruth
# 02.03.2018 ob 23:30

Ja, verjetno bi lahko stekel do črte za tri

kako bi stekel naprej, če je bil igralec na njemu, tudi, če bi ga preigral, bi ta naredil mali faul, šel je pač na vse ali nič in ne vemo, če res ni bilo faula.
veza
# 02.03.2018 ob 21:38
Obradivić pa rdeč kot kuhan rak, dobro srce ima, da mu ne poči!
findTheTruth
# 02.03.2018 ob 23:30
Ja, verjetno bi lahko stekel do črte za tri ali počakal sekundo ali dve, da se kdo odkrije. Je pač ocenil v tistem trenutku, da je to najboljša poteza. Je pač tvegal, nam je lahko pametovat.
vle
# 02.03.2018 ob 21:50
Dončić se je razigral, ko ni bilo na igrišču Campazza
rangerno1
# 02.03.2018 ob 21:45
Dončič pa danes zaenkrat odlično! Dejansko je sam naredil preobrat! Ni boljšega, kot da šola zadnje prvake Evrolige!
veza
# 03.03.2018 ob 00:10
Fernandez je na koncu prve četrtine na podoben način izsilil tri proste mete, a kaj čmo, De la monica se boji Obradovića.
veza
# 03.03.2018 ob 00:01
Ta Real ne bo videl F4, niti od daleč!
Lahko pa se kaj spremeni v dveh mesecih, čeprav ne verjamem.
Laso ima sedaj spet probleme, ker ima preveč igralcev, pa na katerega kar pozabi, star si Laso, star.
findTheTruth
# 02.03.2018 ob 23:15
Luko so tesno pokrivali in je v metu skušal izsilit prekršek, da bi dobil 3 proste.
a.orhidejca
# 03.03.2018 ob 10:06
Lamonika je najslabši sodnik ever. Prav smešno je že.
johnny007
# 03.03.2018 ob 08:57
Ker niso piskali faula Datomeja nad Doncicem, so skopenzirali, da Realov faul ni bil nesportna. Druge razlage ni, ker tisto je bil res ze kung fu kick :D

Postava Pazzo, Rudy, Carrol, Ayon, Reyes je igrala v zadnji cetrtini ±5:00 do ±1:45. Kdo je tu nor???

Obradovic ziher ne. Kosarkarsko nepismeni niti ne vedo, kaj se je zgodilo v zadnji posesti Doncica. Onanirajo pa na samooklicanega Kralja.
veza
# 03.03.2018 ob 08:45
ZagorCiko
# 03.03.2018 ob 07:28

Laso zelo slabo dela s fantom. Ne mores ti najboljsega igralca po dveh napakah zamrznit na klopi. A je miwli, da bo Campazzo dobil tekmo?


Laso ne zna rotirat, smatram, da bo letos po koncu sezone letel, nima filinga, pa tudi bodimo realni, Fenerbahčevci na splošno hitrejši in močnejši od Realovcev, kar se najbolj pozna pri igranju v obrambi.
Se pravi, že v temelju je Real zadaj, drugi napredujejo, sami stagnirajo, za med prve štiri to ni!
5tane
# 03.03.2018 ob 08:43
Pablo je zaj... tekmo že prej. Zadnji napad je nepomemben.
threepointer
# 03.03.2018 ob 01:10
Luka očitno ne zmore cele tekme na tem nivoju. V prvem polčasu dobro, v drugem polčasu pa se je izgubil. Kdo bi sicer razumel Pabla, da ga da noter šele minuto pred koncem praktično v izgubljenem položaju. Ali bi ga dal noter prej ali pa pustil na klopi še to zadnjo minuto.

Da ni pritisk Dončićev problem, ve zelo dobro tudi Obradović. Ko bo bolje fizično pripravljen, bo dobival tudi tesne končnice. No, pa dodatne izkušnje bodo seveda tudi pomagale.
gregaa
# 03.03.2018 ob 00:34
na začetku igral malo preveč, na koncu premalo. Se pa je poznalo par dni več brez tekem, sploh na začetku, kjer je kazal precej več energije kot zadnje tekme, tudi v obrambi. V NBA, kjer je hitrejša igra bo tole letelo v tranziciji ;)
vle
# 02.03.2018 ob 23:11
Ah Luka, takle zaključek pa je kar neki.
breypameti
# 02.03.2018 ob 23:10
Ta zadnja akcija pa je bila res .....
mismasmiki
# 02.03.2018 ob 22:42
Bogi doncic more zraven takih idiotov spilat
veza
# 02.03.2018 ob 21:43
Toooo mi delaj, bravo Luka, kako se je postavil, glavca!
TamaraK
# 02.03.2018 ob 21:12
Uf, kako slab začetek Reala. Campazzo že v svojem elementu (tip odigra res eno dobro tekmo, pol pa 4 zelo slabe). Pol pa naj Luka lovi 10 točk zaostanka. Ne vem no, kaj temu Pablu Lasu ni jasno, zakaj ne začenja z Luko? Luka odigra vsaj 5 dobrih, pa potem eno mogoče malo slabšo.
threepointer
# 03.03.2018 ob 12:47
Luka je diamant, samo slepi tega ne opazijo. Seveda še ni do konca izbrušen, a kaj šele bo delal, ko bo!

Tudi nad možnostmi Reala nikakor ni za obupovati. Real je igralsko povsem enakovreden aktualnemu evropskemu prvaku. Če bi trenerja zamenjala strani, bi bil zmagovalec drug. Pa ni Pablo tako zelo slab, samo Obradović je klasa zase.

Real ima tudi še veliko rezerv. Ayon pričakovano še ni pravi, kmalu se vrača tudi Llull. Če še Luka pride nazaj v formo iz začetka sezone, bo Real zame spet prvi favorit!
veza
# 03.03.2018 ob 12:22
Nikolaj
# 03.03.2018 ob 12:10

Dončič je kvaliteten igralec, ni pa vrhunski igralec za NBA.

čas bo pokazal
jurcman
# 03.03.2018 ob 09:21
Realno gledano dončiču zadnje čase končnice ne grejo, zato mislim da ga je lasso tudi posadil na klop. Če bi mu na začetku zadnje četrtine šlo, bi verjetno igral, tako pa je imel preveliko željo in je hotel s stepbackom zadeti trojko in poslal aley oop do tavaresa kjer je izgubil žogo. to je to, enkrat se mu bo odprlo, vsi upamo da čimprej, idealno bi bilo v playoffu.
veza
# 03.03.2018 ob 00:28
fiston
# 03.03.2018 ob 00:17

@Ma daj kaj se boji Obradovića, če tam ni piskal namerne Realu, pa še tukaj, da bi favl piskal....

pa naj piska vse , ne da nekaj piska, nekaj ne, tekma traja do konca, ne moreš pustiti zadnje tri sekunde, da se dela, kar se hoče.
veza
# 03.03.2018 ob 00:04
Oymyakon
# 02.03.2018 ob 23:57

ja, in lahko bi zadel in še dobil dodaten prosti met, ne morem pogledat za nazaj, je kdo gledal zadnji met, a res ni bilo faula?
veza
# 02.03.2018 ob 23:25
Bošty
# 02.03.2018 ob 23:21

ni imel nikogar odkritega, če bi šel na preigravanje, bi bil faul za dva prosta meta, zakaj niso pogledali?
Zato, ker se bojijo Obradovića!
duke
# 02.03.2018 ob 23:10
Kva je blo pa tole?
timoti
# 02.03.2018 ob 23:09
Ajajajaj.

Na napakah se učimo.
mike1968
# 02.03.2018 ob 22:56
Trener RM je res en bebo....
johnny007
# 02.03.2018 ob 22:34
bahahahaha, evo ti Kalina
domen_92
# 02.03.2018 ob 22:05
Luka danes precej bolj lahkotno. Očitno mu je premor dobro del.
veza
# 02.03.2018 ob 21:57
Causer zaključuje, pa kaj jim je, ali Dončić ali Fernandez bi morala imeti zadnjo žogo, ne razumem.
veza
# 02.03.2018 ob 21:31
Čuden tačetek Reala, sedaj so se pobrali, bravo, Dončć, čeprav z napakami, sedaj pa trojka.
GreekFreak
# 02.03.2018 ob 21:02
Pa zakva more ta kurcev lamonica sodt. Campazo pa ze u elementu
johnny007
# 04.03.2018 ob 09:41
Slavni Drazen ni mel problemov s prilagajanjem igre. Imel je pa probeme z diskriminacjo, rasizmom in elitizmom trenerjev, ki ga niso dali igrat.

http://www.espn.com/nba/story/_/id/22590
062/zach-lowe-drazen-petrovic-lasting-basketball-legacy-nba

@dadinho10 se en v vrsti ki sploh ne ve, kaj se je zgodilo v zadnji posesti igre. Ni sploh slo za navaden sut cez pol igrisca. Slo je za priznanje mata Obradovicu. Ce obrambni ne bi favliral takoj, ko bi Luka sploh pomislil iti cez sredinsko crto, bi dobval batine v garderobi do ponedeljka. In Luka je to vedel.

Real je klub, ki zahteva zmage. V ACB se slepa na racun kakovosti drugih mostev (pa se to so izgubili (realov hihi) pokal), v Evroligi je drugace. Zato se maje stolcek Lassu, ne zaradi Luke samega.

Peterka Reyes, Pazzo, Carroll, Rudy, Taylor/Causeur je za v ucbenike vseh casov, kako ne zakljucevat taksnih pomembnih tekem.
threepointer
# 03.03.2018 ob 17:57
Faku je res v formi, Luka pa ne. V teh okoliščinah sta podobno učinkovita, a Luka še vedno bolje igra proti najboljšim nasprotnikom. Poleg tega si najbrž Pablo želi, da Luka spet pride v formo, saj je takrat neprimerljivo bolj učinkovit od Campazza, ki sedaj igra približno na svojem plafonu. Saj Campazza nočem podcenjevati, ampak kako lahko preferira tega pingvina pred genijem mi nikakor ni jasno!
God Shammgod
# 03.03.2018 ob 16:52
Laso zelo slabo dela s fantom. Ne mores ti najboljsega igralca po dveh napakah zamrznit na klopi.

To je morda celo ključna razlika med lansko in to sezono. Vsaj v zadnjem času Laso pogosto Dončića potegne na klop takoj po prvi napaki. Če bi imel isti kriterij za Campazza bi ga moral menjati vsak drug napad. Campazzo brez dvoma naredi precej več napak kot Luka.

Te taktike ne razumem zato, ker je bil Laso lani dosti bolj potrpežljiv in Dončića ni menjal tudi če je naredil 2 ali 3 napake zapored. Zadnje čase pa Luka nima prav nobene protekcije, pogosto pa ga Laso s svojim načinom menjavanja tudi precej ohladi.

Real je gigant, ki je v preteklosti s slabim vodenjem uničil že nekaj velikih talentov, zato res upam, da Dončić čim hitreje zaključi sezono brez poškodb in se poda v NBA kjer ga čaka prava kariera. Te tekme sedaj so šele priprava za prave tekme, ki jih bo igral v NBA.
Kazalo