



Vaša ocena: 



Ocena 4,2 od 19 glasov
Ocenite to novico!
Tudi brez poškodovanih Kobeja Bryanta in Andrewa Bynuma so bili košarkarji Los Angeles Lakersov prevelik zalogaj za San Antonio. Saša Vujačič je ob 100-odstotnem metu dosegel 8 točk.
Pet Jezernikov je v zmagi s 101:89 preseglo mejo 10 točk. Z 21 točkami in 19 skoki je prednjačil Pau Gasol, ki so mu sledili Ron Artest (18), Lamar Odom (16, 10 skokov), Jordan Farmar in Derek Fisher (oba po 13). Vujačič je v 14 minutah zadel oba meta izza črte. Pri Spursih, ki so izgubili četrtič zapored, je bil z 21 točkami najučinkovitejši Manu Ginobili.
48 točk Vincea Carterja
Orlando je proti New Orleansu v drugem polčasu zaostajal že za 17, na koncu pa po zaslugi 48 točk Vincea Carterja slavil s 123:117. Branilec Magicov, ki je iz igre metal 19/27, je za rekordom kariere zaostal za 3 točke. V januarju je bil njegov met le 28-odstoten. "Nov mesec prinaša nove stvari. Za mano so težki meseci. Vem, da imajo navijači visoka pričakovanja, razumem jih in s tem nimam težav. Žvižgi ob moji igri me ne skrbijo, ker vem, česa sem sposoben. Upam, da bom še naprej igral tako in blestel," je bil zadovoljen Carter, ki je v zadnjem času padel v nemilost navijačev. Samo v drugem polčasu je prispeval 34 točk.
V edini preostali tekmi je Dallas na gostovanju premagal Golden State s 127:117. S 36 točkami (rekord sezone) je bil igralec tekme Jason Terry.
LA LAKERS - SAN ANTONIO 101:89
Gasol 21 in 19 skokov, Artest 18, Odom 16 in 10 skokov, Vujačič 8 (3/3) in skok v 14 minutah; Ginobili 21, Parker 20, Duncan 16 in 15 skokov.
ORLANDO - NEW ORLEANS 123:117
Carter 48, Howard 25 in 12 skokov, Lewis 18; Stojaković 29, West in Collison po 27.
GOLDEN STATE - DALLAS 117:127
Morrow 33 in 11 skokov, Ellis 27; Terry 36, Howard 25, Gooden 24 in 10 skokov.
Tekme 9. februarja:
CLEVELAND - NEW JERSEY
INDIANA - CHICAGO
PHILADELPHIA - MINNESOTA
CHARLOTTE - WASHINGTON
MIAMI - HOUSTON
NEW YORK - SACRAMENTO
MILWAUKEE - DETROIT
MEMPHIS - ATLANTA
DENVER - DALLAS
PORTLAND - OKLAHOMA CITY
LA CLIPPERS - UTAH
VZHODNA KONFERENCAPrijavi napako
Atlantska divizija T Z P %
BOSTON CELTICS 49 32 17 65,3
TORONTO RAPTORS 51 28 23 54,9
PHILADELPHIA '76 50 19 31 38,0
NEW YORK KNICKS 50 19 31 38,0
NEW JERSEY NETS 50 4 46 8,0
Centralna divizija:
CLEVELAND CAVALIERS 52 41 11 78,8
CHICAGO BULLS 49 24 25 49,0
MILWAUKEE BUCKS 49 23 26 46,9
INDIANA PACERS 51 18 33 35,3
DETROIT PISTONS 49 17 32 34,7
Jugovzhodna divizija:
ORLANDO MAGIC 52 35 17 67,3
ATLANTA HAWKS 49 32 17 65,3
CHARLOTTE BOBCATS 49 24 25 49,0
MIAMI HEAT 51 24 27 47,1
WASHINGTON WIZARDS 49 17 32 34,7
ZAHODNA KONFERENCA
Severozahodna divizija T Z P %
DENVER NUGGETS 51 34 17 66,7
UTAH JAZZ 49 31 18 63,3
OKLAHOMA CITY 50 29 21 58,0
PORTLAND TRAILBLAZ. 53 30 23 56,6
MINNESOTA TIMBERWOL. 51 13 38 25,5
Pacifiška divizija:
LOS ANGELES LAKERS 53 40 13 75,5
PHOENIX SUNS 52 31 21 59,6
LOS ANGELES CLIPPERS 50 21 29 42,0
SACRAMENTO KINGS 50 16 34 32,0
GOLDEN STATE WARRI. 50 13 37 26,0
Jugozahodna divizija:
DALLAS MAVERICKS 51 32 19 62,7
SAN ANTONIO SPURS 50 29 21 58,0
HOUSTON ROCKETS 50 27 23 54,0
MEMPHIS GRIZZLIES 50 26 24 52,0
NEW ORLEANS HORNETS 52 27 25 51,9
10. februar 2010 ob 16:47
10. februar 2010 ob 13:42
9. februar 2010 ob 22:37
Nekako sem malce upal, da bi ti trik meti lahko privabili še katerega od igralcev Cleveland Cavaliersov. Tako pa se je torej zgodilo, da bo najboljše moštvo trenutno v ligi na All-Star vikendu z vsega enim igralcem in še ta je bil izglasovan s strani gledalcev za All-Star tekmo in tudi nastopa le tam. Kar malce čudno na nek način, ampak tako je.
9. februar 2010 ob 22:20
V njem bojo tekmovali:Durant,Caspi in pa Rondo.
9. februar 2010 ob 20:51
No, glede Vujačića in Farmarja si potrdil mojo misel, ne more se gledati le enostransko, ker obstajata obe plati. Glede Horryja je pač tako. Bil je izjemen clutch igralec in je zadeval izjemne pomembne mete v končnici, po tem se ga tudi spominjajo (tako kot recimo Fisherja, ki je tudi zadel nekaj tako odločilnih metov in ima kar lepo bero prstanov), ampak se strinjam, med najboljšimi v zgodovini vsekakor ne more biti.
9. februar 2010 ob 19:58
Ja kot prvo smo klele spet pri stilu igre ekipe. Ker ce ti dejansko gledas Clevleland vidis da Lebron naredi vse sam in pac poda al pa vrze, med nekaterimi akcijami mu soigralci stojijo v kotu z rokami za pasom, pac to sta 2 razlicna nacina igre. Lebron je izjemen podajalec in pa odlicen vodja, a nacin kako ga Cavsi "izkoriscajo" me nervira vsakic ko jih gledam. Kot je reku Barkley, on je edina superzvezda, ki mora met popolno tekmo, da njegova ekipa zmaga in zato ma pac statisticen presezek. V Laju je triangle offense in so redke sanse za take podaje Bryanta ker je pac postavitev napada razlicna, v njegovo sebicnost pa sam dvomim.
Nash je bil MVP predvsem ker je ekipo Phoenixa povlekel iz dna lige v elito in to dela tudi James ker dejansko Clevland brez njega nebi dajal niti 70 tock povprecno in vsak napad, (ce bos danes gledal bodi pozoren na to) ko se James ne dotakne zoge so posiljeni meti iz neizdelanih situacij in to me mori. Sam bi letos dal MVP Durantu, ce bo ekipa nadaljevala tako kot sedaj. Tip je odlicen scorer, a zal nima tako bujne statistike kot James v asistencah in pa skokih, da bi ga steli zraven. Se vedno med tekmami poslusam komentatorje o MVPju in vedno je dvoboj James-Bryant.
Kar se tice slave.
Takim igralcem kot je Vujacic,Farmer bla bla bla skratka skromni role playerji je visek vsaka minuta, ki jo prebijejo na igriscu in taki igralci vedno sanjajo o cem vecjem, predvsem si zelijo slave,denarja in pa pick. Govorim za legende, ki so med vsemi statisticnimi kategorijami na vrhu pa nimajo prstana, tiste pike na i, ki bi ga naredila se bolj uveljavljenega.
Horry pa le ni taka legenda, da bi se ga lahko spominjali kot nekega super igralca, to je tudi nakazal Shaqv interviju pred parimi tedni, ko je na vprasanje ali Horry steje v elito z Magicom in podobnimi (kar se tice naslovov) ponudil samo nasmesek v stilu "a se hecate". Res je osvojil tistih 7 prstanov vendar je on po domace "štulc", ki je pac imel to sreco da je zadel nekaj odlocilnih metov in vsako leto bil v dobri ekipi, konkurencni za naslov.
9. februar 2010 ob 19:47
9. februar 2010 ob 19:35
Kar se tiče prstanov in MVP-jev, pa povem le eno. Če si marsikateri igralci, ki niso bili prvaki, najbolj želijo tega, da bi bili, pa obstaja tudi kar lepo število igralcev s prstani, ki bi si še kako želeli biti legende lige NBA z izjemno statistiko, ob tem pa tudi medijsko popularni in znani, tako kot so bili John Stockton, Karl Malone, Elgin Baylor, Pete Maravich, Charles Barkley, Reggie Miller in še kateri. Kakšen Vujačić bi verjetno dal prav vse za to, da bi bil pomnjen kot legenda po sami igri z nekaj MVP naslovi in se za svojo prepoznavnost in zvezdništvo ne bi rabil boriti po raznih rumenih revijah skupaj s Šarapovo. :) Ker so bili prej navedeni tako nasploh dobri, se jih bomo tudi še kako spominjali, ko bo govora o zgodovini, kakšnega Barryja, Kerseyja, Farmarja in še kar nekaj podobnih pa se ne bo spominjal prav nihče, pa čeprav so osvojili prstane. V glavnem, meni je vedno zanimivo tudi to, kako imata recimo Scottie Pippen in Robert Horry 6 in 7 naslovov, pa ju nobeden ne omenja med največjimi vseh časov, saj je prvi bil očitno preveč v Jordanovi senci, drugi pa je imel preslabo statistiko. Jasno, Bryant si ni želel Pippnove usode in je želel biti bolj prepoznaven v zgodovini kot le Shaqov pomočnik, zato pa se je zgodilo to, kar se je.
9. februar 2010 ob 19:28
9. februar 2010 ob 18:58
James v primeru,da ne bo osvojil niti enega prstana nebo nikoli boljši od bryanta..Pa si uzemite navijači clevelanda in jamesa kakor hočete..Po 15 letih se jamesa nihče nebo spominjal kot najboljšega (ravno zato,ker morda nebo imel prstana,ali pa samo enega)...Tako,da...
aja pa P.S..Zanima me kdo od SEDANJIH navijačev clevelanda,je za cleveland navijal pred prihodom jamesa???no res me zanima...Mislim,da skoraj 0..In če ste sedaj KAO navijači clevelanda,vam povem,da ste wnb fani, ker ste fani postali zaradi enega igralca,.Tako,da ne mi govorit da ste navijači clevelanda, ker STE NAVIJAČI LEBRONA JAMESA,.tako,da...
9. februar 2010 ob 19:06
A jst sm pa napisal da si reku da je nepomemben in nekoristen?Ne skrbi, točno to kar si napisal sem prebral in dobro razumu.
No, potem pa preberi, kaj si napisal:
Kako lahko napiše da ni Kobe pomemben za ekipo oz celo da ni koristen svoji ekipi?
Toliko o tem ...
9. februar 2010 ob 18:58
9. februar 2010 ob 18:35
Dany Ainge je rekel Allenu, da ga sicer ne bod tradeal, ampak mislim, da je trenutno 50:50. Krožijo govorice o menjavi Ellis, Allen, ampak ta menjava naj ne bi imela veliko možnosti, potem je prav tako možnost tradea Allen za Martina, nekateri pa celo pravijo, da se Boston pogovarja z 76ersi o Iguadali in celo o T-Macu. Drugače pa naj bi bila najbolj vroča igralca na tržišču prav Igoudala, ki naj bi imel največ možnosti, da pristane v Cavsih ali Sunsih in Amare, ki bi lahko pravtako pristal v Cavsih, mogoče v 76ersih (trade za Igudalo) in še kar nekaj ekip se omenja kot možnih za menjavo. No je pa še eden za katerega se zanimajo Cavsi in sicer je to Jamison, ki je tako imenovan "stretch PF", a imajo Wizardsi zadržke, da bi tradeali z Cavsi, ker so jih od leta 2006-2008 trikrat zaporedoma izločili v 1. rundi končnice in pa zato, ker naj bi jim Cavsi l. 2005 speljali Larryja Hughesa.
9. februar 2010 ob 18:43
9. februar 2010 ob 18:43
9. februar 2010 ob 18:35
9. februar 2010 ob 18:14
9. februar 2010 ob 18:07
Poglej Triptico jaz spremljam NBA mislim, da bojl natančno kot 98% ljudi, ki tu pušča komentarja. Samo pač LeBron mi je najboljši, lahko me vprašaš vse o NBA pa ti povem vse, še skoraj vse rezultate, vse trade, vse novice kar se dogaja. O Jamesu tu govorim le zato, ker 80% ljudi tu govori, da je soler in kot, da svetlobna leta zaostaja za Kobeom, v resnici pa ga je že kakšno leto nazaj prekosil. Nekateri pa bodo sedaj spet začeli s prstani, ampak to nima vpliva kdo je trenutno boljši igralec (to je 20% "ocene" igralca ob koncu kariere)!!
9. februar 2010 ob 18:11
Ti si tole repliko vzel kot napad na Jamesa, ki je sodec po tvojem nicku tvoj najljubsi igralec in zacel metati ven podatke v katerih prekasa Bryanta. Moja replika pa je bila namenjena Kemiku in njegovemu pisanju o Jamesu.
9. februar 2010 ob 18:07
9. februar 2010 ob 17:57
9. februar 2010 ob 17:56
9. februar 2010 ob 17:21
zato tudi nemore dominirati vsake tekme kot je to lahko delal pred 4-5 leti, ko je z nicvredno ekipo Lakersev prisel do playofa in skoraj izlocil Phoenix
LeBron je tri leta nazaj še z veliko manj vredno ekipo prišel do Finala, na poti pa so izločili takrat skorajda nepremagljivi Detroit!! Pa a misliš, da Kobe zmeče kaj manj metov kot LeBron - še več, LeBron ima povprečje metov na tekmo 20, Kobe pa 21!!! Raje si preberi kaj o NBAju in ne piši nekih stvari, ki so neumne!!! Sploh pa oba Kobe in LeBron mogoče vržeta na koš kakšnih 20%-30% metov svojih ekip (Kobe kakšen procent več od LeBrona). V zadnjih petih tekmah ima LeBron 60 asitenc (ker igra organizatorja ob odsotnosti Delonteja in Moja)
Pri teh komentarjih je tako, da če ne pišeš hvalospevov Kobeju greš že vsem na živce, ker je greh če ti Kobe ni najboljši, sploh če pišeš kaj o LeBronu, ti nekdo vedno nekaj reče, da si čisto obseden z njim. Pač je toliko slajše, če LeBron premaga Kobeja ali pa naredi nekaj boljše od njega!!!! Čeprav nekatere fane Lakersov lahko pohvalim, da so postali zelo objektivni!!! Mnogi boste rekli, da spet pišem nevem kakšne hvalospeve Jamesu in da ga branim, a samo govorim dejstva za katere če bi brali novice in spremljali NBA pobližje bi tudi sami vedeli!!! Sedaj pa kar na dan z komentarji kako sem na strani Jamesa in kako neumnen je tale komentar!!!
9. februar 2010 ob 17:34
9. februar 2010 ob 17:21
Ti človek počasi zgubljaš stik z realnostjo s svojimi eseji o Jamesu. Je odličen igralec a ko berem tvoje komentarje se mi zdi, da pripovedujes o namisljenem junaku ala superman-batman. Gledam Clevland skoraj vsako tekmo ( nisem navijac Clevlanda, pac pa uzivam u gledanju kosarke in oni so ponavadi najbolj zgodaj). James ze res naredi Hicksona in ostale boljse a tak je sistem clevlanda, ki forsira Jamesa skoraj vsako tekmo in to med rednim delom se nekako deluje,a ko bo prisel PO se bo lanskoletna zgodba zal ponovila. Igra 1 na 5 kar prakticira James je lahko uspesna samo na kratek rok, da bi pa s tem dominiral celo serijo pa malo verjetno. In ja ima tudi do 15 asistenc, a to zame ni presnecenje glede na to da ima zogo vsak napad! To je cca 80-90 posesti. Zadnjic me je presenetil tudi podatek da ima 48% vseh ekipnih FGjev kar samo prica da je 1 man band.
Kar se tice Bryanta ti vecji hater nemores biti pa ceprav se sam ne klices tako. Presenetila me je zale izjava. "Kakorkoli že gledano, to potrjuje, da Kobe le ni tako pomemben za ekipo in navsezadnje tudi ne tako izjemno koristen, kot si mnogi mislijo, saj zato pa je postal le enkrat v svoji karieri MVP sezone." Iz katerega je razvidno da ne locis jabolk od hrusk in postavljas individualizem pred ekipno igro. Kot prvo je Bryant star 31 let in ni vec v vrhuncu kariere kot tvoj preljubi James, zato tudi nemore dominirati vsake tekme kot je to lahko delal pred 4-5 leti, ko je z nicvredno ekipo Lakersev prisel do playofa in skoraj izlocil Phoenix. Je najbolj koristen igralec Lakersih poleg Gasola, saj tudi ce ne mece oz zadeva zahteva konstantno prisotnost branilca, to da so zmagali 2 tekmi brez njega pa gre bolj na duso obrambe, ki je obe tekmi odigrala fenomenalno in vsi vemo, da je Bryant med boljsimi v temu. Seveda sedaj ze mislis o svojem LBJu in pa tvojih chasedown blokadah, ki jih omenjas vsak drugi dan in pa kako je on najbolsi branilec lige. In se nazadnje tvoji MVPji. Ce bi sedaj odletel v Ameriko in prasal legende kot so Barkley,Malone,Iverson, Nash kaj bi imeli raje 10 MVPjev ali 1 naslov prvaka bi dobil odgovor v 2-3 sekundah in to je seveda sampionski prstan.
9. februar 2010 ob 17:16
9. februar 2010 ob 17:15
9. februar 2010 ob 17:15
Končno Vince nekaj pokazal, škoda zadnja leta da kolena niso več kar so bla, ker včasih ni blo nba actiona, da ni blo Vinsanitya med top 10 plays.
9. februar 2010 ob 17:06
Kakorkoli že gledano, to potrjuje, da Kobe le ni tako pomemben za ekipo in navsezadnje tudi ne tako izjemno koristen, kot si mnogi mislijo, saj zato pa je postal le enkrat v svoji karieri MVP sezone.
A jst sm pa napisal da si reku da je nepomemben in nekoristen?Ne skrbi, točno to kar si napisal sem prebral in dobro razumu. Kobe je bil predlanskim MVP sezone, ko je bila ekipa praktično z izjemo Artest-Ariza enaka torej je izjemno pomemben in koristen za svojo ekipo. Pa tudi če lani in letos ni bil MVP. Jaz si Lakersov ne predstavljam brez njega, tako da ker so zmagali 2 brez njega ne piši takih reči. Pa to je redni del, v končnici se sploh pokaže kako sloni marsikateri aspekt igre Lakersov na njemu. Al če bodo Cavsi zmagali 2,3 tekme brez Lebrona bomo lahko napisali da vseeno ni tako pomemben za svojo ekipo kot se govori?
9. februar 2010 ob 16:59
9. februar 2010 ob 16:57
9. februar 2010 ob 16:55
9. februar 2010 ob 16:52
9. februar 2010 ob 16:49
Kakorkoli že gledano, to potrjuje, da Kobe le ni tako pomemben za ekipo in navsezadnje tudi ne tako izjemno koristen, kot si mnogi mislijo, saj zato pa je postal le enkrat v svoji karieri MVP sezone.
Kje ti vidiš, da sem jaz napisal, da ni koristen za ekipo, da zanjo ni pomemben in da bi bili tudi brez njega Lakersi takisto prvaki? To hočeš videti v svojih očeh, v resnici pa je zapisanega nekaj popolnoma drugega.
Napisano je, da ni tako izjemno koristen, kot mnogi mislijo. To je kar velika razlika od tega, da bi napisal, da sploh ni koristen. Govorim le o tem, da ga mnogi preveč kujejo v zvezde glede njegovega t. i. vesoljskega in nebeškega nenadkriljivega prispevka k ekipi. Govorim o tem, da ni najkoristnejši igralec za svojo ekipo v ligi (in je bil tudi le enkrat v svoji karieri, pri tem bo morda tudi ostalo) ter da so mu celo nekateri njegovi soigralci v koristnosti za ekipo dokaj blizu. Čeprav tega nikakor ne maram reči, pa je tukaj definitivno Pau Gasol še kako blizu. Nisem Kobe hater, kakor praviš, pri Lakersih nekako ne morem edino Gasola, Kobeja pa cenim.
9. februar 2010 ob 16:08
9. februar 2010 ob 16:06
9. februar 2010 ob 15:38
9. februar 2010 ob 15:32
Pa smo spet pri hvalospevih jamesu, čeprav novica sploh ne omenja ne cleveland ne jamesa..Žalostno
9. februar 2010 ob 15:32
Lakersi pa očitno zelo dobro shajajo tudi brez Bryanta. Ko sem danes gledal ta obračun (in seveda navijal za Spurse, to je druga ekipa, za katero navijam), se mi je zdelo, da jim nič ne manjka in da lahko tudi brez Bryanta odigrajo normalno, ne da bi čutili kakšno veliko pomanjkljivost. Z drugimi besedami, morda igrajo celo bolje brez njega oz. jih je on nekako tudi omejeval, potem ko je imel poškodovan prst in je imel takšne katastrofalne mete, tako da ekipi vsekakor koristi, da sedaj počiva in si obenem pozdravi poškodbe, kakšne večje razlike ne bo. V Lakersih so resnici na ljubo okoli Bryanta zelo kvalitetni igralci, ki lahko tudi sami odigrajo, glede klopi sem vedno pravil, da imajo dobro, tako da kot ekipa so vsekakor močni, z Bryantom ali brez njega. Kakorkoli že gledano, to potrjuje, da Kobe le ni tako pomemben za ekipo in navsezadnje tudi ne tako izjemno koristen, kot si mnogi mislijo, saj zato pa je postal le enkrat v svoji karieri MVP sezone.
No, po drugi strani pa se mora vedeti, da tako rečeno James s Clevelandom dela čudeže, ker so ekipno kljub temu trenutno najboljša ekipa in so tudi obakrat, ko so se pomerili, premagali Lakerse, prav tako imajo sedaj izjemen izkupiček proti najboljšim elitnim moštvom. Upam in verjamem, da bo tako letos končno tudi v končnici, potem ko so bili lani marsikateri povsem neizkušeni, pa tudi orožja pod košem ni bilo ravno velikega, letos pa to seveda je.
Glede na to, da se pri Orlando Magicih prebuja Vince Carter, bo kar zanimivo videti obračun med Clevelandom in Orlandom v četrtek, to bo zadnji izjemen obračun pred All-Star vikendom. Sem pa tudi v pričakovanju All-Star vikenda, lepo je videti vse te zvezde na kupu in najrazličnejša tekmovanja. Me prav zanima, kateri igralci bodo tokrat nastopili v zanimivi igri H-O-R-S-E oz. katera dva bosta tokrat poskušala odvzeti naslov Kevinu Durantu, lanskemu zmagovalcu. Vidim pa, da Bryant še trenutno ne ve, če bo nastopil na All-Star vikendu.
9. februar 2010 ob 15:27
9. februar 2010 ob 15:24
9. februar 2010 ob 15:15
9. februar 2010 ob 15:11
glede zmage LAL pa ni kaj velik za rečt. je pričakovana, ampak če bi Spursi odigral na nivoju, bi zmagal to tekmo. letos pač ne štima pr njih.
kaj je s Pavletom iz Hornetsov da ne igra? spremlja kdo novinca Curryja pri Warriorsih? zenkrat se je mali kr izkazal.... dobro podaja, tud zadeva
9. februar 2010 ob 14:55
9. februar 2010 ob 14:49
Kar se tega poveličevanja Jamesa tiče ne vem no..tip jebil ne vem kam opevan že kod novinec, čeprav ni zaigral še niti ene redne tekme. Tip je pač podprt s strani medijev, ki so mu nadeli nadimek "king" še preden je karkoli pokazal. No, sedaj je dokazal, da je soliden igralec...a podpora medijev se je še zvečala. Ne bom rekel, da je slab. Je izredno fizično močan, lepo se giblje za svojo višino, a vseeno ne seše do kolen Jordanu. Prav tako ne Bryant. Bryant glede na svoj stil bolj spominja na Jordana in je meni osebno (če odštejemo njegovo košarkarsko mentaliteto) trenutno najboljši košarkar na svetu. Kakorkoli, pogrešam tisti NBA iz 90ih. Jordan ni bil le dober košarkar, ampak je tudi razumel igro, znal izboljšati soigralce...tega pa tile današnji "superzvezdniki" ne znajo več, saj gledajo le na to, da bojo na koncu leta s pomočjo statistik MVP-jih in da bi se s s svojimi zabijanji in nemogočimi meti čimvečkrat pojavili na YouTube.
9. februar 2010 ob 14:48
Lakersi so pa pokazal to, da imajo pač najbolšo ekipo v ligi, vsaj za mene je najboljša.
9. februar 2010 ob 14:39
9. februar 2010 ob 14:37
Glokta
9. februar 2010 ob 13:31
Prijavi neprimerno vsebino
Se strinjam z Evo Longorio , klop Lakersov ni nic posebnega ... se ne more primerjat z klopjo od npr. Sunsov (preden kdo zacne z OMG WTF SUNS naj si pogleda malo statistike od njihove klopi , ki redno nadigra klop od druge ekipe, bilo kdo to bil).
Pa ne morš primerjat Sunsov z Lakersi predvsem zaradi stila igre. Sunsi igrajo Run n gun basket, poglej si tudi koliko več mečejo na koš in sploh to da imajo zeloooo slabo obrambo proti Lakersom. Tako da-obupna primerjava:))
9. februar 2010 ob 14:32
Lakersi so pa me ful presenetli, da so tako zelo dobro odigrali proti Spursom brez 2 igralcev.
Bryant pa upam, da bo še mal počival, da malo nabere moči in voljo, da bo pol lahko spet raztural.
9. februar 2010 ob 13:36
Saša igrou 14 min metu 3x dou 8 točk
9. februar 2010 ob 13:31
9. februar 2010 ob 13:14
9. februar 2010 ob 13:00
Nisem Lakerhater ampak sem dal povsem realen pogled na situacijo. Sigurno se Phil ne zanima zamanj za Hinricha s katerim bi dobil odličnega igralca s klopi, če ne bi celo Fisha odpihnil na klop!
9. februar 2010 ob 12:27
9. februar 2010 ob 12:21
9. februar 2010 ob 12:10
9. februar 2010 ob 11:47
Mal heca, vsak ma svoje mnenje in prav je tako !
9. februar 2010 ob 11:42
9. februar 2010 ob 11:37
9. februar 2010 ob 11:23
Farmar je imel že preveč dobrih tekem letos, tko da ne moreš rečt da so to prebliski... če ne veš tega si malce poglej njegove predstave v zadnjih 2 mescih, ko ima povprečje približno 10 točk kar je zame dovolj z njegove strani. Glede Vuje pa se strinjam-tisto pa so prebliski:) Čakam še Waltona da se pobere po poškodbi, ker je igralec ki lahko vsakič da 10 točk in kak skok, asistenca, kar bo čist dovolj z njegove strani...
9. februar 2010 ob 10:48
9. februar 2010 ob 10:47
9. februar 2010 ob 10:41
9. februar 2010 ob 10:40
Duranta in Jamesa primerjat:)))) ko da bi zajca in kravo;) Durant je tak stil igralca kot Lewis (Orlando)-višina,šut,prodornost in tehnika-le da je že sedaj 10krat bolši kot Lewis...
9. februar 2010 ob 10:38
9. februar 2010 ob 10:37
9. februar 2010 ob 10:33
Je pa res koliko točk ded dosega bravo!
9. februar 2010 ob 10:25
Evo filmčk o Kevinu Durantu...ne morem verjet kolk malo filmčkov je o njemu :(
@tuditi HVALA!
9. februar 2010 ob 10:18
9. februar 2010 ob 10:17
9. februar 2010 ob 10:09
Drugače je pa ta Dallas najbolj smešna ekipa lige. Sicer so danes zmagal ampak zjutraj ko sem se odpravljav v službo sem vidu da po polčasu še zaostajajo proti res slabi ekipi GSW. In nebi blo prvič, da bi izgubili proti enim siromakom lige. To ne bodo letos spet nč naredl.
Ja Spursi pa potrjujejo to kar sem že zadnjič napisal: starčki letos ne bodo nič naredil. Boston ima še kukrtolk neki malga šans ampak Spursi so pa že odpisani. Prvi krog je njihov maksimalen domet.
9. februar 2010 ob 10:03
[url="http://www.youtube.com/watch?v=JoU
b4hSRQhw"]
link[/url]
Jeff Van Gundy, Charles Barkey, and Reggie Miller all proclaim that LeBron James is the best player in the NBA, he's the NBA MVP, and he would make the Lakers better than Kobe Bryant does. LeBron James already has the 2010 NBA MVP wrapped up, forget the 2010 NBA MVP race, it's over.
JVG, Barkley, and Reggie Miller say LeBron James is the best player in the NBA
9. februar 2010 ob 09:17
9. februar 2010 ob 09:15
9. februar 2010 ob 09:14
Bravo Lakersi tko naprej, brez ali z Kobetom!
9. februar 2010 ob 09:03
V glavnem seveda je klop LA dobra, kar se kaže na teh tekmah brez Kobe-ja in to vedo vsi, ki spremljajo NBA !!
Zelo dobro se je klop odzvala na pritisk in pokazala, da znajo igrati :)
9. februar 2010 ob 09:01
9. februar 2010 ob 08:13