Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,1 od 21 glasov Ocenite to novico!
Jure Zdovc in Matevž Zupančič
Jure Zdovc je moštvo prevzel sredi lanske sezone. Foto: MMC RTV SLO/A. B.

Dodaj v

Jure Zdovc

O prevzemanju odgovornosti
24. januar 2010 ob 10:19
Ljubljana - MMC RTV SLO

Dolgo sem jaz prevzemal odgovornost za poraze, zdaj je na vrsti še kdo drug. V našem klubu se namreč dogajajo čudne in smešne stvari, a odgovarjamo samo trenerji.

V časopisih berem, da naši košarkarji lahko zapustijo klub, kar je nedopustno, saj je naše moštvo še vedno v igri za finalni turnir Lige NLB.

Trener košarkarjev Uniona Olimpije Jure Zdovc je bil nezadovoljen po porazu v Ligi NLB, ko je Ljubljančane v Tivoliju premagal Zagreb. Vir: Uradna spletna stran Lige NLB.

Prijavi napako
Komentarji
hyosung
# 26.01.2010 ob 14:45
že jamramo....ne more pa iti ker ni denarja za odpravnine...
Flegica
# 26.01.2010 ob 12:48
Kar se pa tiče EP res je Zdovc imel dobro strokovno ekipo ki jo je sam naredil oz jih je povabil in res je imel precej dobre igralce.A je to znak slabega trenerja da zna naredit strokovni štab?A je znak slabega trenerja da so prvič zaigrali skoraj vsi igralci?A je znak slabega trenerja da osvoji 4. mesto na EP kje je bilo vsaj 6 ekip enakovrednih z samo enim playom?To je tipično za slovence -človeku neznajo stisnt roke in mu čestitat in rečt dobr si naredu. NE mormo mu zasadit nož u hrbet ga popluvat pametovat o stvareh v katerih nismo aktivno udeleženi.
Flegica
# 26.01.2010 ob 12:44
Hm GD jest nism nikol reku da je Segedin slab trener(tudi ni odličen) sm pa reku da je potopil Olimpijo. In kr se tiče pogodb in podobnih stvari...G. Segedin je dobil procente pri vsaken prestopu in ravno zato se ni razumel z določenimi igralci ker se oni niso strinjali s tem.Kar se mene tiče je to izrazito neprofesionalno in podlo.Če je to zate dobr trener in dobr način dela potem ne vem več kaj nej ti rečm.Pri Crveni zvezdi je hotel podoben način dela uvest pa so ga s tem razlogom hitro nagnali.Tm imajo tak način dela mafijski šefi.In zato Segedin ni nikol šel na zahod kjer je davkarija in inšekcije bol dosledna.
obelix complicus
# 26.01.2010 ob 09:57
mein
25. januar 2010 ob 11:52
Prijavi neprimerno vsebino
Zdovc je reprezentanco dobro vodil in to lahko zanika samo totalni košarkarski analfabet.

S košarko sem se ukvarjal aktivno. Res da že pred leti, ampak recimo da košarkarski analfabet nisem.
In trdim, spoštovanim mein, da je Zdovc reprezentanco na EP vodil slabo. To je lahko opazil vsakdo, ki ni popoln košarkarski analfabet. Vodstvo reprezentance mu je ustreglo praktično v vsem. Imel je odlične pogoje za priprave, pomočnike ... Ravno tem pomočnikom gre zahvala za 4. mesto. Zdovčevo vodenje reprezentance na odločilnih tekmah se je namreč končalo pretežno pri znanem čohanju po obrveh. Menjave v odločilnih trenutkih in vodenje ekipe pa je bilo katastrofalno. Zdovcu žal manjka tisti prefinjeni občutek za timing menjav in potrebna psihična trdnost, ki loči povprečne trenerje od vrhunskih. Zato bo Jure žal vedno le povprečen trener.
mein
# 26.01.2010 ob 08:57
pisosiht,

Zamočil EP!!??? Daj, spravi se iz fotelja in nehaj živeti od socialne podpore ali pa nehaj sesati mamino joško. Ko boš ti kdaj 4 v evropi kot trener, potem gobcaj. Tako pa, vzemi mamino joško iz ust in se idi učit ali pa trenirat ali pa se spokaj iskati službo !!!!
benchi
# 25.01.2010 ob 21:44
Katastrofa...vodstvo se dela norca iz kluba kot je Olimpija...v Evroligi Olimpiji drugo leto poteče pogodba za nastopanje, kar pomeni, da je naslednja sezona zelo pomembna, če pa enkrat izpade se pa dolgo ne bo vrnila, ker imajo Ukrainski, Češki, Polski klubi že večje proračune kot Olimpija! Ne vem kaj delajo, če bi bil jz Zdovc bi že popizdil....
pisosiht
# 25.01.2010 ob 15:00
martinic

res je...ampak ne dolgo nazaj so ga imeli...
lahk se bockamo o zdovcu gor dol...za moje pojme je popolnoma zgrešen in ne odstopim od tega..zamočil je EP, Olimpijo pa še bolj.
lip07
# 25.01.2010 ob 14:47
Kar se tiče reprezentance, smo vsakič na EP igrali dobro, vedno nam je zmanjkalo par točk. Že v Beogradu smo premagali Grke, ki so potem postali prvaki. V Španiji je bilo blizu itd,... Moje mnenje je, da je Zdovc dobro peljal ekipo na EP, je pa gotovo velika razlika med UO in repko.

Če si vodja izmene v tovarni, pod sabo imaš 12 zaposlenih. Šefi pritiskajo nate, da je potrebno izboljšati storitve, tvoji delavci pa že tri mesece niso dobili plače. Zanima me, kdo je sposoben peljati izmeno, da bo delala korektno in šefom v zadovoljstvo, tvoji delavci pa ne dobivajo denarja.
To je samo banalen primer, vendar denar je sveta vladar, pa naj bo to v tovarni ali pa v UO. Če mene vprašaš, dobri so igralci, da se sploh še podijo za žogo. Vsega bo kriv Zdovc. Pa ne vem, če bi se strinjal s tistimi, ki ste tega mnenja. V vsakem kolektivu je osnova Denar, in še enkrat denar. Šefi naj zrihtajo denar, tako bodo igralci oz. delavci igrali s čistimi glavami, dokler pa NI denarja, pa je to nemogoče.
GD
# 25.01.2010 ob 14:41
mein
Sagadin ni biu nikol uprava, on ni nikoli iskav sponzorje, nikoli se ni podpisal pod nobeno pogodbo on je bil trener (in športni direktor) ki je iskal igralce tako kot delajo to po celem svetu. A misliš da je današnji direktor Olimpije na svojo pest pripeljal bečiroviča,slokarja,vidmarja,walsha,..
.ne vse to je prej bila želja zdovca o plačah se je pa res pogovarjala uprava....tko kot v prejšnih sagadinovih časih...edina razlika je v tem da so takrat ljudje v upravi med drugimi tudi bivši premier Rop "pozabili" plačevati davek državi in ko se je ta davek nabral za par milijonov je klub začel propadat. Če pa ti misliš da mora Sagadin pregledovati račune in nato odplačevati davke ...ja potem pa res ne potebujemo uprave v nobenem klubu...

Vsi ljubljanski klubi so delovali na enak način zato so pa tudi vsi bili v finančnih težavah...kdo pa je vodil te klube...politika...kdo pa so bili na oblasti tista leta in še sedaj so
daysleeper2
# 25.01.2010 ob 14:13
Uprava je res dobra...to so tako sposobni ljudje, da z levo roko zrihtajo ogromno denarja...not.

Dajmo Jure!
Djolc
# 25.01.2010 ob 13:47
Problem Union Olimpije je star več kot 5 let. Nespametno vodenje kluba, kupovanje igralcev (kadriranje) vse do najbolj NORE poteze v zgodovini slovenskega športa -> MODUL "grup". Olimpija že vrsto let nima ne strategije ne vizije, vsako leto je samo globlje -> letos so zelo blizu DNA. Neštetokrat sem napisal, da Olimpija rabi recimo "olimpijski cikel" , torej točno strategijo za 4 leta, kjer se bo vedelo "kdo pije in kdo plača". TOrej od A do Ž -> postavitev trenerja, kadriranje .. vse do potankosti. Potemp pa OGROMNO dela, dela, dela ... in počasi, korak za korakom. Tako si bo Olimpija počasi vračali tisto podobo, ki jo je izgubila že cca 6,7 let nazaj. TOkrat sem že poveda, da naj se ozrejo na delo Partizana, da sem "tečen sam sebi", ampak tako pač je. ISto je zadnjič potrdil tudi Tomo M, ki je rekel, da je tam vse drugače urejeno -> tako bi moralo biti tudi pri nas - Olimpija na "vrhu piramide", ostalii klubi za "rano kaljenje" igralcev ipd. TOrej dolgoletna strategija, z enim trenerjem in okostnico, ki bi bila ista par let.
martinic -> mi bi morali razbiti Srbijo za 20 pik -> tisto tekmo pozabi, ker je "pase". Obrniti se je potrebno SP v Turčiji in novim "izzivom nasproti". Verjemi pa, da če bi bila kontra situacija, pa bi mi imeli Ivkovića, da bi najmanj igrali v finalu. Ne želi m zmanjšati uspeh Jureta -> a bistvo uspeha je kompletni strokovni štab, Jure je bil "samo lutka" v ospredju - ne dobesedno, ampak je imel zelo močno podporo - Aliković, ki je odlično poznal vse te igralce iz mlajših kategorij (tudi Srbijo, ki jo je takrat v Gorici edini premagal na EP, potem Tomo, ki je nesporen "stručko" itn.).
Iz temeljev vse, srčno upam, da ne bo prepozno, oziroma da ni že prepozno.
gledaec
# 25.01.2010 ob 13:14
Zgodba pri Olimpiji je že nekaj sezon enaka.......samo imena (trenerji in igralci) se menjujejo.
Ali so res trenutna imena kriva vsega tega?
martinic
# 25.01.2010 ob 12:06
pisosiht, morš pa vedet da Olimpija nima več ne Sanija in praktično tudi ne več Slokarja.
mein
# 25.01.2010 ob 11:55
GD, zakaj Sagadin ne more v noben normalen evropski Klub, ampak "rastura" po balkanu in po vzhodu. Ker poslovno in moralno in mogoče tudi strokovno ni zrel za razviti zahod. Kdaj je Sagadina zaposlil kak vsaj za silo resen klub iz zahoda !? Nikoli!
mein
# 25.01.2010 ob 11:52
Zdovc je reprezentanco dobro vodil in to lahko zanika samo totalni košarkarski analfabet.
mein
# 25.01.2010 ob 11:51
Skratka, Olimpijo so uničla mafijska posla in taka olimpija naj čimprej crkne!!!
mein
# 25.01.2010 ob 11:50
gd,

Sagadin je bil uprava in trener. To je bil njegov problem. Je pa res, da je vsaj z mladimi delal in ustvarjal vrhunske igralce, veliko jih je pa tudi odgnal. Za Smodiša je rekel, da nikoli ne bo nič iz njega, ker ni prišel k njemu, da bi iz njega naredil krilo. LOL. Tudi to je bil Sagadin. Očitno pa so bili takrat pri moči razni Kučani, ki so vse požegnali. In če ima nekdo 100% moč, je lahko tudi deloma nesposoben ali nor, pa mu kaj rata. Zdovc teh pooblastil nima.
GD
# 25.01.2010 ob 11:44
minores
koliko igralcev pa lahko našteješ ki so pod njegovo taktirko uspeli....vedno se bo kdo našel ki ga je Sagadin spustil mimo...

E.Lorbka pa malo poglej koliko je on star in kdaj je Sagadin zapustil Olimpijo...a ti bi ga dal v ekipo pri 16letih? podobno je z lakovičem...kar se tiče pa stepanie je šel pa v NBA igrat....
GD
# 25.01.2010 ob 11:33
kar se pa tiče Zadra
Ja, malo denarja malo muzike....oz. primerjava z Olimpijo: mnogo manj denarja(proračun Zadra 30% Olimpinega) a enaka muzika!!!!
GD
# 25.01.2010 ob 11:30
mein
predvidevam da se boš s tem komentarjem potem strinjal...

Zakaj ni denarja letos za plače v Olimpiji...zato ker je Zdovc nakupil preveč drage igralce, to pomeni da uprava ni kriva ampak zdovc...
jast123
# 25.01.2010 ob 11:25
Mene tudi zanima, koliko ljudi je zaposlenih - redno pri Olimpiji. Poleg trenerjev in igralcev.
Sigurno jih je preveč. In nimajo majhnih plač.
Še enkrat: s takšnimi igralcibi morali narediti več. Saj je imel skoraj pol reprezentance. Ostali naši igralci pa so iskali klub, ko je Olimpija kupovala nikakve igralce ala Kikowski. Za tak denar bi sigurno tudi Jagodnik ali Golemac igrala v Olimpiji. Pa tudi tastari Udrih.
minores
# 25.01.2010 ob 10:38
GD
Sagadin je v Zadru pobral veliko denarja za malo muzike, zato so ga vljudno odslovili! Sagadin je bil v Olimpiji v časih njenih uspehov (ko je bila UO po igralcih močnejša od reprezentance). Ko je začel svoj ego povzdigovati nad igralce in je nekatere skoraj dobe3sedno nagnal ali pa jih ni hotel (Nesterovič, Nachbar, Lakovič, Stepania, E. Lorbek... hočete še koga?) so začeli drveti v prepad. Uprava je tista, ki določa okvire (finančne) in s tem tudi cilje in možnosti ekipe.
Če bi bil kriv Jure, bi ga že odslovili, očitno pa so verjeli, da o do konca sezone tiho. Zakaj igralci eno tekmo igrajo dobro, drugo pa slabo? Ali verjamete, da lahko Sašo po letih poškodb in čakanja na plačilo zasluženega igra za UO iz veselja? Navijači pa smo lahko ob vsem skupaj samo nemočni opazovalci.
Klub, ki še Čebularja ne more pripeljati nazaj pač ne more imeti visokih ciljev!
minores
# 25.01.2010 ob 10:24
Končno je tudi Jure povedal na glas to kar že lep čas vemo: uprava ni priskrbela obljubljenega denarja! Zdi se mi, da bi morali iskati sponzorje v tujini. Očitno "domačega kapitala" košarka ne zanima. Župan Jankovič je pa zdaj kar tiho. res pa je, da očitno tudi denarja za Stožice nima in samo upa, da bo od nekod pricurljal kredit, ki ga pa prezadolžena občina ne more najeti.
Edini vir denarja tako ostane prodaja igralcev, toda koga naj potem za ta denar privabijo v klub, ki želi priti v final4 NLB lige.
mein
# 25.01.2010 ob 09:34
GD,

Sagadin je dober trener, ampak on je povzročil začetek konca olimpije. Kdaj so se pojavili silni minusi na računu? Sagadin ni poznal meje pri denarju, mislil je, da je bog, pa ni bil. Zato Sagadin nima več kaj iskati v resni košarki. Sagadin je uspel odgnati par vrhunskih igralcev: Fučka, Nesterović,....
jast123
# 25.01.2010 ob 09:21
Ej, Ej, Zdovc. S takšno ekipo, ,ki si jo ti imel letos, bi moral biti med 16 v Evropi in prvi v NLB, če bi seveda bil kaj od trenerja.
pisosiht
# 25.01.2010 ob 06:41
"GD
se ne strinjam z zdovcem....uprava mu je pred sezona pripeljala bečiroviča, slokarja, vidmarja, walsha...on pa krivi potem upravo za poraze"

Tako je, se popolnoma strinjam! Zdovca..mah zdaj je že kar je...al gre al ostane sezona je končana...polomija
GD
# 25.01.2010 ob 00:00
mein
spomni se kako je Sagadin rešil sezono 2005/06 pa so ga pol odpustil...ista situacija kot je sedaj in že par sezon, zato potrebujemo Sagadina pa naj flegica še tok nabija da je Sagadin zanič....Sej veš da kdor je navijač Olimpije želi Olimpiji dobro kdor pa ni pa v klub pripelje trenerje ki niso na nivoju Evrolige. Se strinjam da je zdovc dobro vodil reprezentanco, ampak tam je drug sistem kot v klubu....v klubu celo sezono ponavljaš in dograjuješ taktiko, v reprezentanci imaš pa le mesec dni daa zgradiš obrambo in napad...zato sm pa mnenja da Sagadin ki da zelo veliko na moštveno igro in ne samo na posameznike ni toliko dober za reprezentanco kot za klub...v klubu pa lahko njegovo mojstrstvo pride do izraza, sploh z mladimi košarkaši!!!

Ravno to pa Olimpija potrebuje, saj mi nebomo nikoli mogli kupiti 10 igralcev na nivoju evrolige, lahko pa kupimo enega ali dva ostale pa "ustvarimo"...recept ki je deloval!!! Zato sm mnenja da je Sagadin pravi za Olimpijo!!!
igor09
# 24.01.2010 ob 22:24
flegica si gledal eurobasket 2007? takrat so tudi imeli polovično reprezentanco in kazali izvrstne igre, razen tistih 5 min, mislim da so bile takrat močnejše ekipe na evropskem, dvakrat premagat supermočno francijo, nemčijo za 30 pik, tudi z grčijo sijajna igra do samega finiša, pa tudi v beogradu sijajne igre, tako da ni fer govorit, da je sedaj reprezentanca prvič v 20 letih igrala kot ekipa, pa še pred leti v kvalifikacijah premagali takrat super močno litvo, pa hrvaško, bodimo pošteni tudi do bivših reprezentančnih ekip.
Flegica
# 24.01.2010 ob 21:24
Mein hvala ker si že vse povedal namesto mene. Martinčič pa prosim če ne pišeš komentarjev prosim in če lahko nehaš jest gobice ker res ne vem na kašnem tripu si ti in tvoj pajdaš Zeleni zmene pardon GD.Vajini komentarji so kratko malo za pobruhat ali povedano drugače lupanje glavom u zid.Dejstvo je da je reprezentanca prvič v skoraj 20 letih igrala kot ekipa in igrala lepo košarko in dejstvo je da je imela veliko smole in dejstvo je da je 4. mesto velik uspeh.Prav tako je dejstvo da v klubu kot je Olimpija noben trener na svetu ne more naredit nič v situaciji ki jo lahko vidimo le še pri butalcih.
mein
# 24.01.2010 ob 19:57
sassho,

Kdaj si ti nehal spremljati košarko? Časi so namreč taki, da brez 10 dobrih igralcev ni uspehov, zato je tvoja teorija o supermanu Erazmu Lorbku butasta.
Zdovc je dobro vodil reprezentanco. Bili smo brez treh vrhunskih igralcev, Udriha, Dragiča in Smodiša in enega problematičnega Vujačiča, ki si je zaslužil, da ni bil uvrščen v reprezentanco. Brez štirih takih igralcev, kar dveh playev, doseči 4. mesto. Dajte, kritiki, zresnite se !!! Zdovc je opravil odlično delo. Z Olimpijo se že nekaj sezon dogaja nekaj gnilega in noben trener tu ne more narediti nič. Verjetno je uprava res totalno gnila !!!
SASSHO
# 24.01.2010 ob 19:45
da funk
24. januar 2010 ob 19:29


Nekako se strinjam s tabo..Ampak še vedno mislim,da je zdovc nas pripeljal do 4.mesta le zaradi erazma lorbka (no v večini)
da funk
# 24.01.2010 ob 19:29
martinic: Zdovc ne more vodit reprezentance v kateri so sami zvezdniki. Tudi Memi bolj težko. Noben v Sloveniji ne bi bil kos tej nalogi. Tudi Mahorič ne. To je pač resnica. Mi bi morali Srbe razbit za 20 pik. Kakšnega Hrvata, Črnogorca ali Srba bi potrebovali na klopi in bi bilo.

1. izgleda, da si EP 09 v košarki prespal. Zdovc je zelo dobro vodil reprezentanco.
2. Kakšnega ...recimo Črnogorca greš lahko iskat na SCT. Bo zagotovo boljši kot vsi slovenski trenerji skupaj.
3. Pejd spat, komentiraš vse športe na tem portalu in povsod tolčeš mimo. Mater, kakšen butelj-
muzzo
# 24.01.2010 ob 18:29
Zdovc niti enkrat samkrat ni prevzel krivde - tega ne zmore niti sedaj - SRAMOTA
Mihle-Acroni
# 24.01.2010 ob 18:21
Bravo, Jurij! Tako se govori!
A. Gomelski
# 24.01.2010 ob 18:11
@martinic
Med selektorjem in trenerjem je ogromna razlika. Selektor mora nbiti v prvi vrsti motivator in taktik. Medtem pa ima trener med sezono še veliko drugih nalog.
GD
# 24.01.2010 ob 16:47
aja sej če poslušaš zdovca je olimpija pri vseh porazih imela malo smole
GD
# 24.01.2010 ob 16:44
kaz
drugič si preberi cel moj komentar ne samo prvih nekaj besed....a po tvojem mnenju sponzorji na začetku sezone nakažejo par milijonov € potem pa celo sezono nič?
če resnično tako misliš pol se ne čudim tvojim komentarjem!!!
Sponzorji plačujejo svoje obveznost do kluba po pogodbi vsak mesec, razem če je drugače v pogodbi....preberi si moj prejšni komentar pa boš razumel zakaj ni denarja za plače kljub temu da so odpustil igralca ki bi v tej sezoni zaslužil skoraj toliko kot celotna ekipa Zadra ki jo je Sagadin vodil na enakim nivoju kot Zdovc Olimpijo!!!

ZDOVC ADIJO, POZDRAVLJEN SAGADIN!!!
martinic
# 24.01.2010 ob 16:10
A. Gomelski, ti če si dober trener, si lahko tako v klubu kot v reprezentanci. Tvoje mišljenje je res pod nivoje, da ti je dober selektor in bolj povprečen trener. Glupo. On v Olimpiji pač nima igralcev ala Lakovič, Nachbar, Erazem Lorbek, Dragič in tako naprej. Imel je Sanija, nima ga več. Zdaj ima le še Walsha in Golubovića, pa mogoče še Ožbolta, ki se nekaj zbuja.
A. Gomelski
# 24.01.2010 ob 16:04
Zdovc je naredil napako, da ni ostal v reprezentanci.

Zame je dober selektor in bolj povprečen trener. Podobno je bilo s Katancem. Eno je reprezentanca drugo pa klub.
martinic
# 24.01.2010 ob 15:41
Upam da se naslednjo sezono veselimo zmag proti Barceloni, Sieni in Prokomu.
kaz
# 24.01.2010 ob 15:12
si spet prebral svojo izjavo GD. obljuljen rekorden proracun, obljube so ostale na obljubah,
mislm prvo obljubjo proracun pol pa k prpelejo igralce pa se grejo kao eno euro ekipo pa dnarja ni, to ti je uprava,

polnijo sanje navijacev z brezveznimi obljubami ze vrsto let,

ce mislis imeti dobre igralce je treba met dnar ne pa vse it na lepe oci pa mislt da bodo zmagoval brez izplacil igralcem,

olimpija je na zacetku igrala dobro meli so malo smole pr kakih porazih, vse naprej se pa zgodi po dveh mescih igranaj brez placila bi vsakmu padla morala in bi se mu prav je.... da igra za klub.
DamonDash
# 24.01.2010 ob 15:00
ja pa ni SLO predvsem zaradi Zdovca osvojila 4. mesto na epju,
ampak zaradi odličnega igralca E. Lorbka.
GD
# 24.01.2010 ob 14:11
kaz
Zakaj pa ni denarja kljub obljubljenemu rekordnemu proračunu? Zato ker ni pravih rezultatov in sponzorji nočejo dajati na sto tisoče evrov za igranje Olimpije na enakem nivoju kot je Helios Domžale ali Krka...saj je tam za enako kvaliteto igre mnogo manj denarja potrebno dati!!!
pan
# 24.01.2010 ob 13:40
snail@ ! ! !
A ti bi se šel anarhijo v slogu mariborskega nogometa in podobnih uličnih scenarijev?
A si mogoče glavi (ulični) sponzor KK Union Olimpija?
Misliš, da tvojih 10 eur (na tekmo) res pomeni tako zelo veliko, da se bo nekdo ustrašil tvojega bednega besedičenja?
Svetujem ti, da preklopiš iz venezuelskih telenovel v - resnično življenje!!!
Na ulici pa lahko - če imaš kaj volje, znanja in strpnosti - organiziraš kak street basket!
Pridemo zagotovo - da spoznamo tvojo "revolucionoarno" karizmo!
Pa brez zamere!

Problem UOL ni samo posledica te sezone.
Jara (invalidna) kača se vleče že dolgo. Predolgo.
Streznitev bo prišla šele takrat, ko bo ta isti klub igral v nekih tretjerazrednih evropskih klubskih tekmovanjih, v dvorani za 12.200+ gledalcev, kjer bo zasedenih morda 10 % vseh kapacitet!
Evroliga bo takrat zgolj otožen spomin!

In ulica, spoštovani polž (če gre za prevod tvojega nicka), bo pač izbrala drugo igro.
Morda "Človek ne jezi se"!
kaz
# 24.01.2010 ob 13:29
GD
24. januar 2010 ob 12:49
Prijavi neprimerno vsebinose ne strinjam z zdovcem....uprava mu je pred sezona pripeljala bečiroviča, slokarja, vidmarja, walsha...on pa krivi potem upravo za poraze

SRAMOTA....to je isto kot da bi trener Real Madrida krivil upravo da mu je pripeljala slabe igralce in da zato ne morejo premagat Barcelone!!!

a si ti butl al kaj? poglej mal bols pa mal premisl preden sploh kaj napises

uprava mu je pred sezona pripeljala bečiroviča, slokarja, vidmarja, walsha..... pa so jim kej placal. kokr je slisano so place zamujale, pa tut ce tem 4 ni zamujala, me zanima kateri 5 igralec bi pa igral z njimi ce nisi dobil placano tisto za kar si garal prejsn mesec... bi ti mogoce delal 6 mescev brez place, si kr mislm

prvo poskrbet za dnar pol pa gledt koga kupt pa racunat,

prpelal so kvaitetne igralce katerih si niso mogli prvoscit

bedarija
erazzem
# 24.01.2010 ob 13:23
Zdaj je kriva uprava?
Če je temu tako, naj Jure takoj odstopi.
Uprava pa naj najde novega kljukca, ki ga bo jahala.
olimpija05
# 24.01.2010 ob 13:23
tisti ki govorite da se strinjate z zdovcem in da smrdi "pri glavi"...vam nek povem

a delaa uprava menjave ?? in ma notr nesposobnega klobučarja ki ne odigra nikol nič(izjema je bla tekma proti zvezdi) in da pusti slokarju metat trojke kii je zadel 2 letos mogoč od 30 poskusov...in da je odpustu miliča na začetku sezone?? in da golubovič ne igra več kot vidmar ki je absolutno slabši od vladota...in take neumosti...zdovc pa golubovič se vidi da sta nekaj skregana oz nista v dobrih odnosih sam če ti ekipa pomen ga boš dau v igroo, čeprou si na smrt skregan znjim.
GD
# 24.01.2010 ob 12:50
Če je trener slab mu tud najboljši igralci ne pomagajo!!!!
GD
# 24.01.2010 ob 12:49
se ne strinjam z zdovcem....uprava mu je pred sezona pripeljala bečiroviča, slokarja, vidmarja, walsha...on pa krivi potem upravo za poraze

SRAMOTA....to je isto kot da bi trener Real Madrida krivil upravo da mu je pripeljala slabe igralce in da zato ne morejo premagat Barcelone!!!
snail
# 24.01.2010 ob 12:32
podpiramo Zdovca, zahtevamo revolucijo. Čas je da ulica vzame stvari v svoje roke!!
martinic
# 24.01.2010 ob 12:06
Zdovc ne more vodit reprezentance v kateri so sami zvezdniki. Tudi Memi bolj težko. Noben v Sloveniji ne bi bil kos tej nalogi. Tudi Mahorič ne. To je pač resnica. Mi bi morali Srbe razbit za 20 pik. Kakšnega Hrvata, Črnogorca ali Srba bi potrebovali na klopi in bi bilo.
podn123
# 24.01.2010 ob 11:51
Matevž Zupančič je legenda!!!
luka26
# 24.01.2010 ob 11:41
"Dolgo sem jaz prevzemal odgovornost za poraze, "

name one
M-filter
# 24.01.2010 ob 11:33
to mu jaz čist verjamem. ampak zakaj si Jure bil tako naiven, da se se splohspravil na tole barko. uprava smrdi že ves čas. mi jo vohamo čez ekran naših PCjev. Jure, če ti je mar za olimpijo začni na vrhu ne na trenerskem stolčku
mikedean
# 24.01.2010 ob 11:13
Kokio, kot da bo drugo leto kaj drugače...Pač Olimpija vsako leto slabša, reprezentanca pa boljša (torej medalja na sp?).
kokio
# 24.01.2010 ob 10:56
Vem da se je ustvarila prava gonja proti Zdovcu..in pričakujem še tukaj ogromno ljudi, ki bo Zdovca pošiljalo nevem kam vse...ampak roko na srce. Riba smrdi pri glavi..toraj v klubu marsikaj ne štima že v sami upravi, organizaciji..itd. Verjamem da Zdovcu ni lahko..vsak izmed nas tukaj nebi rad delal v takem okolju! Ker bi verjetno vsi pogrnili.

Komaj čakam da je letošnje sezone konec...
SASSHO
# 24.01.2010 ob 10:45
Mislim,da je zdovc res naredil ogrooomnooo napako s tem,ko je dal prednost olimpiji in pustil reprezentanco
Svitek
# 24.01.2010 ob 10:39
Se popolnoma strinjam! Ko bo uprava naredila malo več za klub in ne samo skrbela za svoje riti, takrat lahko pričakujemo evropsko Olimpijo!
Kazalo