Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 35 glasov Ocenite to novico!
Jaka Lakovič, Rado Trifunović, Igor Kokoškov, Goran Dragić
Rado Trifunović (drugi z leve) bo slovenske košarkarje vodil v kvalifikacijah za SP 2019. Foto: BoBo

Dodaj v

Kokoškova bo zamenjal Rado Trifunović

Začasen dogovor med KZS-jem in sodniki
9. oktober 2017 ob 17:39
Ljubljana - MMC RTV SLO

Košarkarska zveza Slovenije za selektorja moške članske reprezentance predlaga dozdajšnjega pomočnika Rada Trifunovića, ki bi reprezentanco vodil med kvalifikacijami za SP 2019.

Zanj mora do torka do 12. ure glasovati več kot polovica članov izvršnega odbora, kar je le formalnost. Srbski strokovnjak Igor Kokoškov, ki je reprezentanco prejšnji mesec popeljal do zlate medalje evropskega prvenstva, med kvalifikacijami ne more voditi ekipe, ker ima službo v Ligi NBA (pri ekipi Utah Jazz), je pa sprejel vlogo svetovalca.

"S to rešitvijo in s takim predlogom selektorja smo, poleg tega da krmilo prevzame izjemno kompetentna oseba, našli tudi način, da v trenerski ekipi kot svetovalca zadržimo dosedanjega selektorja Igorja Kokoškova, ki je z veseljem pristal na novo vlogo," so selektorski predlog obrazložili pri KZS-ju.

Trifunović je bil na zadnjih treh velikih tekmovanjih selektorjeva desna roka. V vlogi pomočnikov bosta še naprej Jaka Lakovič in Aleksander Sekulić.

V kvalifikacijah za svetovno prvenstvo 2019 se bo Slovenija pomerila s Španijo, Belorusijo in Črno goro.

Začasen dogovor med KZS-jem in sodniki
Spor na relaciji KZS - košarkarski sodniki, zaradi katerega so sodniki stavkali, bo najverjetneje končan v torek, tekme pa bodo igrali že konec tedna. Klubi so se namreč dogovorili za prehodno obdobje šestih mesecev, v katerem naj bi obe strani našli rešitev, do takrat bo veljal stari dogovor glede pogojev plačevanja sodniških in drugih stroškov.

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
Zmoki
# 09.10.2017 ob 17:51
Super. Nima smisla pretirano spreminjati nekaj, kar funkcionira.
Heldarion
# 09.10.2017 ob 17:52
Če je bil sistem dobro postavljen za to prvesntvo, in bodo trener ter pomočniki funkcionirali znotraj tega sistema vsaj na približno istem nivoju, potem ni blazno važno, kdo je glavni. V vsakem primeru pa oni bolje vejo zakaj so izbrali Trifunovića in ne Lakoviča.

Pa super je, da so Kokoškova lahko nekako "ušmuglali" notr.
Manc
# 09.10.2017 ob 17:45
Veliko užitkov Rado.
Slovencelj
# 09.10.2017 ob 18:55
No, to skoraj sigurno pomeni, da je prišlo do dogovora, da štab vodi kvalifikacije, potem pa se za prvenstvo vrne Kokoškov(in Dragić?). Upam, da je temu tako.
pardubice
# 09.10.2017 ob 17:47
Trifko je fajn.
rader1991
# 09.10.2017 ob 19:01
on je samo za kvalifikacije potem se vrne kokoškov...
trolicnez
# 09.10.2017 ob 18:09
Slovenija je zmagala za 20 tock
borchica
# 09.10.2017 ob 22:36
še dobro da jih lahko dobimo, kakovostne srbske trenerje...košarka in odbojka sta dokaz da s tujimi trenerji lahko..

Trifunovič je rojen v Sloveniji in ni tuj trener. Igral je tudi za slovensko reprezentanco.
themetun
# 09.10.2017 ob 20:06
Srbi gor, Srbi dol. Kmalu ne bo več "pravi" Slovenec nihče, ki je kdaj dihal zrak katere druge države. Ziher je "okužen".
kapljač
# 09.10.2017 ob 17:55
Odlična rešitev!
Čestitke !
threepointer
# 09.10.2017 ob 20:48
Zdovca kar pri miru pustite. Zagotovo se ne more primerjati s Kokoškovom, a to še ne pomeni, da je slab trener. Do medalje mu je zmanjkalo samo malo sreče in zmagovalne mentalitete.
skof1ek
# 09.10.2017 ob 18:01
Slovenija je prepričljivo zmagala,
threepointer
# 09.10.2017 ob 21:56
@erny1
Ja, se strinjam, Zdovc je zganjal železno disciplino, Kokoškov pa je puščal ogromno svobode. A težko je reči, da je svoboda vedno boljša varianta. Z igralci, ki jih je imel Kokoškov, se je to res izkazalo kot dobitna kombinacija. Tega, kar je storil, Zdovc skoraj gotovo ne bi bil sposoben. A to še ne pomeni, da je slab trener.
Paperino
# 10.10.2017 ob 06:42
lightning.si # 09.10.2017 ob 20:13

Zdovc je bil 4. ... v polfinalu je izgubil od Srbov šele v podaljšku s pol poškodovane ekipe. Si prespal?
Lesinar
# 09.10.2017 ob 18:38
Ali kdo ve kakšen je bil izid tekme med Slovenijo in Hrvaško?? Nikjer ne najdem rezultata, da bi ga pa povedali pa tudi nisem slišal.

Osn sedn je blo
xyxy
# 09.10.2017 ob 18:06
Rado čestitke in veliko uspehov ;-)
MiD
# 10.10.2017 ob 09:13
Ne vem zakaj se je treba delati norca iz Zdovca, zato ker je temperamenten in ni "hladen" kot Kokoškov?! Temperament pa res ni najpomembnejši .Gotovo je Obradović uspešen trener pa je še precej bolj "temperamenten" kot Zdovc!
Trifunović je v tej situaciji gotovo najbolj ustrezna oseba. Tisto, kar je zdaj največja dilema je, koga bo lahko poklical v reprezentanco. Euroliga bo očitno še naprej trmasta, ker pač ne pozna pregovora, da "pametnejši pospusti". Torej verjetno igralcev iz klubov, ki igrajo EL v reprezentancah ne bo. Če "pozabimo" na Gorana in Gašperja, ki sta vsaj v tem trenutku nekdanja reprezentanta, bo reprezentanca vseeno pogrešala kar pet igralcev. Nikolić, Dončič, Z. Dragić, Murić in Randolph pa so peterka, ki je gotovo kvalitetnejša od tistih, ki bodo še na voljo, npr. Rebec ali Rupnik, Prepelič, Blažič, Čančar, Dimec ali Omić, da o ostalih niti ne razmišljamo.
smuks
# 09.10.2017 ob 22:59
ajme ljudi... evropski Prvaki smo! ^_^
pingvi
# 09.10.2017 ob 22:12
mene pa bolj zanima ali bosta Vidmar in Gogi
nadaljevala reprezentancno zgodbo...
threepointer
# 10.10.2017 ob 10:07
@MiD
Ne vem zakaj se je treba delati norca iz Zdovca, zato ker je temperamenten in ni "hladen" kot Kokoškov?! Temperament pa res ni najpomembnejši .Gotovo je Obradović uspešen trener pa je še precej bolj "temperamenten" kot Zdovc!


Kdor se dela norca iz Zdovca, s tem pokaže svoje neznanje. Zdovc si zasluži spoštovanje predvsem za svojo igralsko, pa tudi za trenersko kariero. Je pa dejstvo, da ni trener, ki bi tako zaupal svojim igralcem kot jim Kokoškov. Tudi sam se strinjam, da bi bili težko prvaki z njim na klopi, ker po moje ne bi dovolj zaupal Prepeliču, ki je bil na koncu eden ključnih za zmago. Če sem odkrit, mu tudi sam ne bi zaupal tako kot mu je Kokoškov. In rezultat smo videli vsi...
levanda
# 10.10.2017 ob 09:26
Jaka še nima toliko izkušenj s trenerskim delom. Mislim pa, da njegov čas (na selektorskem stolčku) še pride.
alojzr2
# 09.10.2017 ob 19:28
Jaz sem pa že mislil, da bo selektor drugi z desne na sliki.
Sem precej siguren, da se v Lipetu Srečko skriva.
KEFLAVIK1
# 09.10.2017 ob 17:50
tudi tekme se začenjajo
glede-zacetka-tekmovanj-in-novega
threepointer
# 10.10.2017 ob 09:34
Ne pozabimo, da bodo tudi ostali brez praktično celih ekip. Verjetno bodo redki sploh imeli kakšnega člana najboljše peterke, kakor mi Prepeliča. Klemen je po moje trenutno eden najboljših, če ne najboljši igralec, ki bo lahko nastopal. Če spustijo Nikolića in če bo Omić pripravljen igrati, potem bomo favorit skupine.
smuks
# 09.10.2017 ob 21:11
Pravilna poteza, vsa Vam čast i puno ljubavi!
dkdj
# 10.10.2017 ob 10:21
Zdovc, vrhunski igralec in povprečen trener...glede Rada sem vesel, ker upam, da se zgodba nadaljuje do OI 2020...čez 2 leti prideta nazaj na svoja položaja Igor in Gogi, zraven še Zoki in Jaka Klobučar, potem pa spet napad na kolajno!
friks
# 10.10.2017 ob 09:52
Mogoče spustijo tudi Murića. Če ga v Efesu trenutno ne rabijo, je bolje da ostane pripravljen in opravi nekaj treninga in tekem z reprezentanco.
smuks
# 09.10.2017 ob 23:00
A 4 leta ni zadosti?
piresica
# 09.10.2017 ob 18:44
Brez veze je komentirat v naprej . Prav je da je dobil priložnost da se dokaže . Toda čevlji od Kokoškova so zelo veliki .
jCoob
# 09.10.2017 ob 18:31
danimmc # 09.10.2017 ob 18:24
Zahteva za sklic izredne seje Državnega zbora Republike Slovenije
- - - - - - - - - - - - - - - -
kaj ti pa je človek?
KEFLAVIK1
# 09.10.2017 ob 17:51
http://www.kzs.si/novica-dogodek/article/sklicana-korespondencna-seja-glede-zacetka-tekmovanj-in-novega-selektorja/
simon-rupsi
# 09.10.2017 ob 21:52
Dejansko je vseeno, kdo je kao glavni trener, ker se vsi skupaj odločajo.
erny1
# 09.10.2017 ob 21:10
@threepointer
Dej pejd primerjat Zdovca pa Kokoškova samo iz navijaške VIDNE prespektive(kje je še vse kar mi ne vidmo):
Kokoškov hladen ko špricer sam gleda pa mal z učkami pokima, tut ko ga biksajo. Zdovc se pa ob avt liniji dere kot da bi ga kdo iz kože dajal. Pol pa meči pol odprte šute če si upaš, pa da te nau Zdovc okol kepe.
cesnjice
# 09.10.2017 ob 17:56
http://www.24ur.com/sport/kosarka/uradno-trifunovic-novi-selektor-zlatih-kosarkarjev-reprezentanco-bo-vodil-v-kvalifikacijah-za-sp-2019.html
Olupljen krompir
# 09.10.2017 ob 21:47
Škoda, da ni prvi trener postal Sekulić.
lightning.si
# 09.10.2017 ob 20:13
@svyatoslav # 09.10.2017 ob 19:51

Kot kaže slovenska košarka ne more brez Srbov.
___________________________
še dobro da jih lahko dobimo, kakovostne srbske trenerje...košarka in odbojka sta dokaz da s tujimi trenerji lahko...enako rokomet...

sračko je pa dokaz da s slovenskimi šarlatani gre pa le navzdol

a bi pa ti mogoče raje še enkrat zdovca in 16.mesto?
threepointer
# 09.10.2017 ob 19:45
Čisto tako enostavno spet ni. V kvalifikacijah nam bo očitno, podobno kot ostalim, manjkala večina ključnih igralcev. Torej z istim sistemom oziroma taktiko najbrž ne bo šlo, ali pač? Težko bo Kokoškov na daljavo postavil pravo taktiko, brez da bo sploh poznal vse igralce, ki bodo igrali. Da bi mi tale Trifunović vlival prav veliko zaupanja, pa ne morem ravno reči.

Sicer še vedno mislim, da bomo imeli dovolj kvalitete, da to ne bi smel biti prehud problem.

Slovenija gre naprej!
dkdj
# 10.10.2017 ob 08:55
Paperino...
jaz sem že zdavnaj prespal to zgodbo...za tistih 5-6 poškodovanih igralcev je bil kriv v največji meri Zdovc in njegov ubijalski način dela pri katerem je 6 igralcev forsiral do konca, ostalih 6 pa je zmrzovalo na klopi....in še nekaj, z Zdovcem na klopi letošnje repke, ne bi niti povohali kolajne...
Zbornaya Komanda
# 09.10.2017 ob 21:32
Siol je to objavil že en teden nazaj.
spero
# 09.10.2017 ob 19:44
Katastrofa, to sta 2 koraka nazaj. Rado Trifunivić v življenju kot trener še ni dosegel nič in nima ne referenc in ne ....................

rangerno1 povedal si čisto resnico !Bravo,zame je to komentar meseca.++++++
svyatoslav
# 09.10.2017 ob 19:51
Kot kaže slovenska košarka ne more brez Srbov.
Gandhi1
# 09.10.2017 ob 18:48
Trifko legenda! Se zlato na sp vam bo srbin zrihtal
sLOVEnia sport
# 09.10.2017 ob 17:59
Ali kdo ve kakšen je bil izid tekme med Slovenijo in Hrvaško?? Nikjer ne najdem rezultata, da bi ga pa povedali pa tudi nisem slišal.
rangerno1
# 09.10.2017 ob 18:25
Katastrofa, to sta 2 koraka nazaj. Rado Trifunivić v življenju kot trener še ni dosegel nič in nima ne referenc in ne kompetenc. Da ne omenjam, kako se je obupno končala njegova odisejada z mlajšimi selekcijami. Možakar se že leta potika okrog KZSja in samo vprašate se lahko zakaj že leta ni dobil ponudbe za vodenje kakšnega resnega kluba. Pred leti je vodil KK Zlatorog in z njim izpadel iz ABA lige kot vajenček.

Sem mnenja, da si naša reprezentanca zasluži bolj sposobnega, resnega in kompetetnega selektorja, reprezentanca ne bi mela biti teren za eskperimente in neumonsti in to praktično mesed dni po tem ko smo postali evropski prvaki - škoda je naše košarke in reprezentance. Očitno bi bilo res bolje, da bi Erjavec in Nesterovič odstopila, kar sta tudi ponudila. Pa naj mi kdo samo še reče, da dobi Trifunović za tole kakšno visoko plačo.

Sem razočaran! Komaj se rešimo Katanca in dobimo tole.
Bloodline
# 09.10.2017 ob 17:51
Za začetek se znebte Sekuliča. Tip je v mladosti treniral košarko ampak očitno ni bil dovolj dober, zato je šel za trenerja. Tudi v temu očitno ni preveč dober, glede na to, da je zamenjal in vodil že ene 10 klubov v Sloveniji. Nekaj podobnega kot v stilu nesposobnih menedžerjev, ki zafurajo eno firmo pa potem presedlajo na drugo, pa tisto spet zafurajo.....
plavalec
# 09.10.2017 ob 17:45
Zakaj ne Jaka Lakovič?? Po vsem tem kar je dal tej reprezentanci bi si mesto selektorja več kot zaslužil...
Kazalo