Košarka

Poudarki

  • KZS: Rezervno prizorišče Hala Tivoli
  • Na Ptuju dvorana prav tako samo na papirju
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,2 od 56 glasov Ocenite to novico!
Projekcija dvorane Portoval
Takole so si v arhitekturnem biroju Sadar-Vuga predstavljali novomeško dvorano, ki bi morala gostiti tekme košarkarskega EP-ja 2013. Očitno bo ideja ostala le na papirju ... Foto: Sadar-Vuga
Alojzij Muhič, župan Novega mesta
Kljub navdušenju Dolenjcev nad košarko, župan Muhič težko verjame, da lahko Novo mesto še gosti kakšno tekmo Eurobasketa 2013. Foto: Stane Sršen
Portoval
Mestna občina Novo mesto je za zemljišče na Portovalu odštela okoli milijon evrov, prav tako je občina že pripravila projekt za izdajo gradbenega dovoljenja. Foto: Sadar+Vuga
VIDEO
Težave z dvorano v Novem mestu

Dodaj v

KZS: Če odpove Novo mesto, ga zamenja Hala Tivoli

Novi črni oblaki nad izvedbo Eurobasketa 2013
31. januar 2012 ob 14:07,
zadnji poseg: 31. januar 2012 ob 21:41
Novo mesto - MMC RTV SLO

"Ni še zagotovo, a za zdaj gre vse v tej smeri, da odstopamo od soorganizacije EP-ja 2013!" je župan Novega mesta Alojzij Muhič potrdil, da občina ni pridobila ustreznega vlagatelja za gradnjo dvorane Portoval.

Brez nove večnamenske dvorane Portoval Novo mesto ne more gostiti evropskega prvenstva v košarki, ki bo v Sloveniji potekalo že čez leto in pol!

Vse gre v smer odpoved gostiteljstva
"Zadeva je padla v celoti. Kaj bomo naredili v tem trenutku, še ne morem povedati, ker je treba zadevo preučiti in stvar zastaviti na novo. Postopke za gradnjo nove dvorane bomo poskušali peljati naprej, a ne bomo več lovili rokov za soorganizacijo EP-ja. Ni še definitivno, da Evropskega prvenstva v Novem mestu ne bo, a vse gre za zdaj v to smer," pojasnjuje novomeški župan Muhič.

Če Novo mesto odpove, je rezervno prizorišče Hala Tivoli
Prvi odziv KZS-ja na propad projekta Portoval v Novem mestu? "Novo mesto nas o tem (še) ni uradno obvestilo. V vsakem primeru pa lahko zatrdimo, da morebiten odstop Novega mesta ne pomeni grožnje za izvedbo EuroBasketa 2013, ki bo potekal od 4. do 22. septembra 2013, saj je Košarkarska zveza Slovenije že pred časom kot rezervni načrt sprejela Halo Tivoli. Ta bo eno izmed skupin prvega dela EP-ja gostila v primeru, da ena izmed dozdajšnjih gostiteljic odpove sodelovanje," je zapisal KZS-jev predstavnik za stike z javnostmi Anže Blažič.

Cena dvorane 14 milijonov evrov
Z 31. januarjem se je iztekel drugi podaljšani rok za oddajo vlog zasebnih vlagateljev za zgraditev zahtevanega objekta, ki bi stal 14 milijonov evrov, brez davka pa 12,8 milijona evrov. 51 odstotkov denarja bi moral zagotoviti naložbenik, ostalo pa novomeška občina in ministrstvo za šolstvo in šport. Toda do roka se ni prijavil noben zasebni vlagatelj, tako da je izvedba projekta zaenkrat obstala. Občina je sicer že odkupila vsa potrebna zemljišča in sklenila pogodbe s projektanti. Dvorana Portoval naj bi sprejela 5.000 obiskovalcev. Kotizacija novomeške občine za 54 tisoč evrov v primeru odpovedi gostiteljstva ostane Košarkarski zvezi Sloveniji. Poleg Novega mesta utegne biti problematična tudi nova dvorana na Ptuju, ki je tudi še ni. Ptujčani bodo načrte, vlagatelja in plan dela razkrili februarja.

Popolna preobrazba na Jesenicah in v Kopru
Preostali mesti gostiteljici sta Koper in Jesenice, v obeh mestih pa še čakajo na obsežne prenove in razširitve obstoječih dvoran. Na Jesenicah se zastarela dvorana Podmežakla spoprijema z birokratskimi ovirami, zaradi katerih je zaprta edina ustrezna tribuna. Gorenjska občina zagotavlja, da bo prenovljena oz. bolje rečeno na tričetrt povsem nova Podmežakla nared do prvenstva.

Še najbolje KZS-ju in Eurobasketu 2013 zunaj Ljubljane kaže v Kopru, kjer je proračun za razširitev Bonifike sprejet, dela pa naj bi se začela v spomladanskih mesecih.

Bo KZS prisiljena prositi Celjane?
Zaradi visokih denarnih zahtev KZS-ja in omejitev pri lastnem trženju so od kandidature za gostiteljstvo ene izmed štirih skupin odstopila preostala slovenska mesta. Edina ob Stožicah in Hali Tivoli primerna dvorana v Sloveniji je trenutno dvorana Zlatorog v Celju, kjer pa niso hoteli sprejeti pogojev KZS-ja. Prav tako visoke kotizacije niso hoteli plačati v Mariboru, kjer je v načrtu tudi za potrebe zimske univerzijade celovita prenova dvorane Tabor.

To. G.
Prijavi napako
Komentarji
jurica
# 01.02.2012 ob 11:52
Torej nekateri primerjajo Univerzijado 2013 in EP 2013.
Dobesedno mešanje hrušk in jabolk...
Zdaj razen,če so plačani,da tle zraven mešajo politiko,potem jim naj bo oproščeno.
EP 2013!
Ima srečo,da so reprezentance bivše domovine v vrhu EU košarke,kar pomeni tako Makedonci,Hrvati,Srbi,Bosanci in Črnogorci bodo napolnili dvorane,no vsaka od štirih dvoran bo vsaj enkrat na dan polna...zadnji dokaz je EP v rokometu...
Vsi,ki pa vsaj malo spremljajte šport veste,da bodo tudi navijači Litve,Španije,Italije,Nemčije,Grčije,
Turčije imele vsaj 300 do 500 navijačev na posamezni tekmi...to je več kot ima tujih turistov recimo Zlata Lisica v MB....bo pa EP v košarki imelo sigurno več novinarjev,TV hiš,reklam.... kot jih ima ecimo Zlata Lisica ali bog ne daj Univerzijada...
Skrb,da bodo recimo popoldanske tekme med Finsko in Belgijo slabše obiskane,pa lahko z preprostim ukrepom reši vlada republike SLO.Naj se v učni načrt v šolah pri posamezni predmetih doda država Belgija in Finska in otroci,dijaki bodo risali,peli,plesali,se učili zgodovino..a ni glavno mesto SLO Bruselj:)za nagrado pa bodo dobili brezplačne karte...
Da ne bi uspelo EP 2013 lahko poskrbi samo naša politika
jurica
# 01.02.2012 ob 11:24
@FooFighter
Stožice zaradi pravil FIBE ne morejo gostiti prvega dela prvenstva...
Pa daj si preberi kakšno stran ali članek nazaj!
bassivityxy
# 01.02.2012 ob 10:09
Vse ki ste pametni (Recimo Jojo7 na strani 8) zakaj Celje prvenstva ni Celju...Občina bi mogla plačat kotizacijo 700.000€ za predskupino evropskega prvenstva, ki bo obiskano koliko? Sigurno ne bi bilo profita. Da sploh ne omenjam da naj bi se v istem času odvijal MOS (tako je bilo rečeno, ni preverjena informacija), tako da bo Celje polno z evropskim prvenstvom ali brez.

Sam si pa sicer želim da bi gostili EP, vendar ne pod takšnimi pogoji.
FooFighter
# 01.02.2012 ob 09:56
tako bo
Jesenice
Koper
Tivoli
Stožice (že tudi prvi skupinski del)

pa naj bo potem Slovenska reprez. že od začetka v Stožicah
dvorana bo vedno polna, pa naši se bodo asimilirali (navadil na dvorano) že pred odločilnimi boji?

pravilno bi bilo, da je tudi Celje (in MB) zraven, vendar jih popolnoma podpiram, če je kotizacija, naj bo ta za VSE, ne pa da ima ZOKiland spet neke ugodnosti (in to tam, kjer bo daleč daleč največ koristi).
FooFighter
# 01.02.2012 ob 09:50
sjefrojkaf
# 31.01.2012 ob 21:54
...Treba je gledati tudi s športnega vidika, čeprav je gradnja tako velikih dvoran v Ptuju in NM najbrž še večja norost kot univerzijada.


čez univerzijado je pa ni!!!!!!!
malo poglej kak znensek so si zamisli na začetku tega projekta, mislim da 400 milijonov (to je več kot 20 NM dvoran), potem 250, zdaj so na 50
Kangler & Co so pač imeli računico pospravit v žep kr nekaj milijončkov in to je prvi namen te gluposti v Sloveniji, ki je v svetu nihče noče. pri nas se da folk nategnit.
FooFighter
# 01.02.2012 ob 09:43
EP v košarki 2013 Ljubljana

oprostitev kotizacije je bil sam po sebi že dovolj velik dokaz, zdaj pa še to. 3/4 prvenstva bo v LJ, brez kotizacije. mafija!
FooFighter
# 01.02.2012 ob 09:39
Spook
# 31.01.2012 ob 14:15
Pametno. Kaj bo nova dvorana Novemu mestu? Za koga bo stala? Na zadnji tekmi evropskega pokala niso napolnili telovadnice, pa je bil PROST VSTOP.


to, da je bil prost vstop ne pomeni nič, ker folk to ponavadi zve prepozno!!!!!!
pa tudi če ne, se na tekmo gre zaradi tekme same oz. kluba, ne zato, ker je zastonj.
tukaj pa trenutno rezultati Krke obisku ne gredo na roko, zato je zadnje čase ta manjši, še zmeraj pa ni čisto prazna. To ni prav, ampak tako je to v Sloveniji.

kar se pa tiče nove dvorane, bi pa ta pritegnila že sama po sebi.
poglej Stožice, folk je šel tja zaradi spektakla, zaradi dvorane same, super vzdušja,.... Ker ne najprej zaradi Olimpije, je pa res, da je zaradi tega danes tudi prazna, folk je pofirbcal in se hkrati že takoj naveličal. Vendar v LJ so dvorano polnili navijači iz cele Slovenije, Olimpija pravih svojih nima, ni tiste prave pripadnosti, na vasi je ta bolj prisotna in sumim, da bi Krka imela novo dvorano dolgoročno gledano bolj polno, kot jo ima danes Olimpija.
NM ima neko tradicijo košarke in ne bi bilo nič narobe, če bi tako mesto imelo svojo malo večjo namensko dvorano, ne pa da igrajo v telovadnici. To ti je lahko kr malo nerodno, ko nastopaš v Evropi, pa ne samo za NM, Krka takrat predstavlja Slovenijo.
jang
# 01.02.2012 ob 08:44
smučarsko SP bomo kandidirali 2017 ali 2019, ne vem zdaj točno letnico.skupaj z italjani in avstrijci
kačon
# 01.02.2012 ob 08:36
kvaternik j napisal-a:
31.01.2012 ob 14:37
In zakaj se mi sploh stalno prerivamo za organizacijo teh skoraj nepomembnih panog kot so:Sv. v hokeju, v smučanju, brezvezna univerzijada itd. Druge 50set in več miljonske države se nam hihitajo-hlapcem.
In res. Vogrinci gnezdijo doma v Sloveniji.

kačon odgovarja:Ker se v nogomenem SP, rokometnem SP, košarkaškem SP, smučaskem SP itd. ne moremo prerivati z drugimi. Kaj šele OI.
fuzbaler92
# 01.02.2012 ob 08:24
Namesto da hoče tonček pod vsako silo izpeljat univerzijado ( ki je čist nepoznana ljudem) in govori o nekih mega (30 milijonov) zneskih, bi raje dali kotizacijo in zgradili eno vredu dvorano v mariboru za eurobasket... glede na to, da košarka v mariboru napreduje, rokomet je že na visoki stopnji... in seveda se mi zdi prav, da se igrajo tekme v prvi vrsti v dveh največjih mestih slovenije... to bi bila prava promocija maribora in ljubljane, ne pa neka univerzijada, kjer dejansko nebo ljudi... btw. za kaj rabi ptuj novo dvorano? nima košarkarske ekipe, rokometna ekipa v zadnji slovenski ligi... a za to, da bo po eurobasketu dvorana samevala in bo čez 10 let še ena izmed razpadajočih dvoran? no ja... moje mnenje je pač takšno :)
tenisač
# 01.02.2012 ob 01:53
The Stig, dvorana v Velenju ima 3000 sedišč, potrebuješ jih pa 5000.
vombat98
# 01.02.2012 ob 00:28
čeprav je zelo žalostno, sem se zelo smejal-aiki-diskaveri extrem inžinerig podmežakla, kjer tudi poleti temperatura ne preseže 10, haha. Ja, sedaj se pa lepo kažejo dosežki tako popljuvanih jankoviča in pahorja, ki ni hotel kar brezglavo podpreti ep in je izpogajal zmanjšanje plačila z ogromnih 8 milijonov na 3,5.težava je bila v tem, ker smo v času lahkotnih posojil izgubili občutek za vrednost denarja in nekaj milijončkov je pomenil drobiž za občine in firme itd. Šele sedaj ob krizi, ko ni več ugodnih posojil, se zavedamo, da je tudi 1 milijon ogromno denarja in ko se spomnim tistih načrtov za proračun univerzijade o 200 milijonih, mi kar slabo postane in glej ga zlomka tudi tukaj se lukšič ni strinjal s takšnim razmetavanjem
donkey
# 01.02.2012 ob 00:06
@freedomboy Koliko bo morala plačati Ljubljana za izvedbo zaključnega dela? Dajte najprej pomesti pred svojim pragom in se potem razburjajte ... Če bo katera od skupin prvega dela v Tivoliju me prav zanima, če bo morala Ljubljana plačati kotizacijo, ker nekako spet ne bo logično, da bi NM moralo plačati, Ljubljana pa ne bo rabila ...
freedomboy
# 31.01.2012 ob 23:59
*kanglerijado
freedomboy
# 31.01.2012 ob 23:58
@Sneguljčica seveda je dovolj stožice, hala tivoli, koper in jesenice... žal mi je da ne bo pored NM ker je košarkaško mesto, vesel pa sem da tajkuni na štajerskim niso uspeli s svojo taktiko češ saj nas bodo potrebovali in prosili hah kar imejte univerzijado in pijane študente.
Sneguljčica
# 31.01.2012 ob 23:16
*Čas
Sneguljčica
# 31.01.2012 ob 23:15
Ja, freedomboy, obstajata Hala Tivoli in dvorana Stožice, ampak to ni dovolj. Vse ostalo je še negotovo. Časa pa teče!
freedomboy
# 31.01.2012 ob 23:05
kaj bo meni cankarjev dom če ne hodim na kulturne prireditve, kaj bo meni opera če ne hodim na opero, kaj bo meni muzej če ne hodim v muzej, kaj bo meni.... najboljš da se sam macdonaldsi pa nakupovalni centri odpirajo in toplice ker tja ljudje hodijo, kako so nekateri omejeni - kaj pa turizem?! - ko bo na sky sportsu pa bbcju prispevek s tekme iz NM pa članek v gazzetti in le mondu in nemškem kickerju ter španskem el paisu kaj pa to, pa ko pridejo navijači iz cele evrope, poleg tega je to največje športno tekmovanje ki ga lahko organizira slovenija, nogometa ne bo nikoli! Košarki je pa drugi najbol popularen šport na svetu in slo. rep. je med top 10!!! Tokrat podpiram KZS 100% ker se niso pustilo izsiljevati tajkunom in kavbojem iz štajerske ki imajo denar za univerzijado?!!! Za košarko pa ne in si mislijo mi imamo dvorano denarja pa ne damo itak nas bodo prosili - pa bi imeli sami največ koristi od tega. Sreča pa obstaja HALA TIVOLI - hram slovenske košarke bo zopet poln!!!!
The Stig
# 31.01.2012 ob 22:49
Jte nehat no, NM dvorano za 5000.

Najbolj da še stadion za 35.000 v Lendavo
Sneguljčica
# 31.01.2012 ob 22:42
Novomeščani se naj zavedajo, da nimajo več kaj zavlačevat - TAKOJ naj odstopijo od gostiteljstva EP! Enako pa tudi KZS nima kaj čakat - TAKOJ naj se dogovori s Celjani za dvorano Zlatorog!
The Stig
# 31.01.2012 ob 22:37
Ampak moram pa reci, stajerci imajo pa res obcutek za feeling :)

Kangleriado, megalomansko in brezvezno ja, ep v basketu pa ne...

Only in Stajerska!
The Stig
# 31.01.2012 ob 22:36
A ni. Ila rdeca dvorana v veleju prenovljena za rokometni ep 2004?
Kaj ji torej manjka?
intelekt
# 31.01.2012 ob 22:32
Zokija za župana NM, bo takoj dvorana.
DeLux
# 31.01.2012 ob 22:17
... nevem kaj bo, kaj se eni delajo norca jao ...
lascan1
# 31.01.2012 ob 22:15
Pismo, kako vzdušje smo pripravljali v zlatih cajtih celjskega rokometa v Zlatorogu. Gospodu Šrotu pa kapo dol, da se ni pustil pohlepnežem s KZSja in ni plačal kotizacije. Še prosili bodo Celje, če lahko odstopijo dvorano :)
dimna bomba
# 31.01.2012 ob 22:07
Senna-maze 28
S teboj se ne strinjam. Na Koroškem je nogometni stadion v Dravogradu, Ki sprejme 2500 gledalcev in pa dvorana v Slovenj Gradcu, ki sprejme 1000 gledalcev. Strinjam pa se da je Koroška zapostavljena in da smo Slovenci skregan narod.
Glede dvoran pa predlagam Ljubljana (Stožice in Tivoli), Koper (Bonifika), Celje (Zlatorog) in Jesenice(Podmežakla). Če pa do tega ne bi prišlo pa kot rezerva Maribor (Tabor) in Velenje (Rdeča dvorana).
Lahko pa bi naredili novo dvorano v Slovenj Gradcu za dobro športa na Koroškem.
simi1983
# 31.01.2012 ob 22:03
Fantje vse ste že bolj ali manj napisal, se pa tud men kot Celjanu v tem trenutku zdi super, da se takrat Šrot ni pustil jebat. Pa ne v smislu, da se je zakomplicirala zdaj cela organizacija EP-ja, ampak zarad izsiljevanja te bande na KZS. Še vedno pa upam, da se bomo nekak zmenli, ker bi bla totalna sramota, če se ne bomo. Mislim blamaža, da se nam bo cela Evropa smejala. In tud razumem Novomeščane, da bi radi meli svojo dvorano, samo v tem času se to pač ne bo zgodilo pomojem. Sicer pa koga slepijo jest ne vem. Verjetno sami sebe. Že z obnovami in popravki bo dela še pa još, pa naj že nehajo sanjat o novih objektih. Časa za to je enostavno premalo. Poglejte samo že kako se zapleta z eno kurčevo tribuno na Jesenicah. Dobrodošli v Sloveniji!! Da te srat!!
sjefrojkaf
# 31.01.2012 ob 21:54
Celje bi moralo dobiti EP in to skupino kjer bo igrala SLO reprezentanca. Z vzdušjem kot v najboljših časih rokometa v CE, ki bi bil za vse nasprotnike velik šok, bi tam vse pohodili. In dokončali delo v LJ.
Treba je gledati tudi s športnega vidika, čeprav je gradnja tako velikih dvoran v Ptuju in NM najbrž še večja norost kot univerzijada.
katastrofa
# 31.01.2012 ob 21:53
če bodo tekme na jesenicah...bogi navijači k bodo tm
srajzel
# 31.01.2012 ob 21:52
Nesposobni v Novem Mestu!!!!! omg dolenci ne mormo ene dvorane skupi spraviti!!!!
klop
# 31.01.2012 ob 21:46
Pa ka enim, tle ni jasn, Celje pa Maribor, sami niso hotl plačat kotizacije, pa zato niso dobl... Pa ka zdej bi mogl vse štajerci met, pa kr neki ste no...
cslesce
# 31.01.2012 ob 21:31
Občutek imam, da bo vse skupaj odpadlo.
iRobert
# 31.01.2012 ob 20:54
to je ubistvu malo smešno že vse skupaj, dejstvo je da če bi že včeraj pričeli gradit bi bilo že prepozno + firm ki so tega sposobne ( gradit ) že skoraj ni več, oz. nihče več ne more zalagat neplačnikov :) ! tole bo še zanimivo
kučkučki
# 31.01.2012 ob 19:47
Pivovarna Laško bo najverjetneje eden izmed pokroviteljev EP in če bodo hoteli da se dvorana zlatorog uporabi v namene EP se bo to tud zgodilo ne glede na to kaj bo šrot želel.
aly_20
# 31.01.2012 ob 19:35
kot celjanu se mi sladko smeji :D že od samga začetka sem podpiro šrota ki se ni pustil izsiljevati z kotizacijo in je plačilo 700.000€ gladko zavrno in tak je tud prav. zdej je samo vprašanje ali bo KZS popustil in potlačo vsoj ego ali pa se bo osramotila cela slovenija....

kar se pa tiče namestitve pa mislim da ni problema....mamo prednost ko smo tko mejhna držva tko da lahko damo reprezentante naklučno po pokrajnah pa bojo do samga prizorišča še vseen mel dost blizu :P

tivoli, bonifika, podmežakla, zlatorog....... ter stožice pa ni nobenih problemov ;)
MIRNČAN
# 31.01.2012 ob 18:56
Če projekt ne bo dokončan morajo padati glave. Tako pri tem projektu kot univerzijadi. Tukaj ima dosti masla na glavi KZS. Ampak kaj čmo ne.
kentaurus
# 31.01.2012 ob 18:45
@robi82
Sorry, slab dan...:)
robi82
# 31.01.2012 ob 18:33
@ kentaurus
Ne se jezit! Tisti Ljudski vrt je sarkazem. Z dvoranami pa čist resno mislim,verjetno je lažje nekaj spremenit-posodobit, kot graditi na novo predvsem pa ceneje. Če bi ta EP bil zlata jama bi se stepli za organizacijo, tako smo pa ostali sami z fibinimi pogoji.
Tudi sam sem športni navdušenec in se veselim tega EP-ja . Samo ta načrt s temi dvoranami je popolnoma neekonomičen!
dro
# 31.01.2012 ob 18:32
KK Ptuj ima v 4 ligi več gledalcev kot kot krka proti spartaku!!!!
kučkučki
# 31.01.2012 ob 18:26
če bi se gradile dvorane preproste oblike bi lahko brez problema zgradili 4 nove dvorane z vsaj 6000 sedeži....te neke izvedbe in čačke pa samo denar pobirajo.
kentaurus
# 31.01.2012 ob 18:25
Res se nisem mislil več oglasiti, ampak se moram še enkrat...
tenisač@
Nihče se ni odpovedal Celju, temveč je mestni svet Mestne občine Celje sklenil, da ne podpiše sporazuma z KZS, ker pogoji zadnje za celjane niso bili sprejemljivi. Celje se je torej odreklo prvenstvu in ne obratno.
Nekateri ostali@
Prosim natančneje in še enkrat si preberite, zakaj je prišlo do odpovedi v Novem mestu. Ne zato, ker država noče dati denarja, temveč zato, ker niso našli nobenega zasebnega(!!!) investitorja, ki bi pokril polovico projekta, medtem ko bi preostalo polovico pokrili občina in država.
Kljub temu, da imam vse manj zaupanja v našo državo, ni vedno ona glavni krivec.
Lep večer
tenisač
# 31.01.2012 ob 18:17
In oni se odpovejo Celju, ki ima krasno dvorano.
lexani89
# 31.01.2012 ob 18:16
pričakovano. me prav zanima kaj šele prihaja..
Senna-Maze 28
# 31.01.2012 ob 18:16
Se močno strinjam s kentaurusom.

Na koroškem, kjer domujem, nimamo niti enega stadiona s tisoč sedišči, kaj da bi šele pokrito dvorano imeli. Mi na koroškem smo odpisani, pozabljeni od Slovenije, vse kar občine in župani premorejo je, da nam postavijo tisti pivski šotor 3x na leto v poletnih mesecih, da se ga delavska, zgarana raja malce sprosti, napije, ter pozabi na skrbi.

Če ni denarja ni muzikanta ni muzike. Drugače smo pa verjetno najbolj sprt narod na zemeljski obli. Sprva se veljaki po vseh 4-ih plazijo in moledujejo za organizacijo prvenstva, potem ko ga dobimo, pa prste stran.

BOLANO, POKVARJENO DO AMENA!!!
periege
# 31.01.2012 ob 18:14

To.G. je napisal(-a)

A veliko večji glavobol KZS-ju pozvročata dvorani na Ptuju in v Novem mestu, ki ju sploh ni in je v dolenjskem primeru očitno tudi ne bo. Ptujčani bodo načrte, vlagatelja in plan dela razkrili februarja.


Jasno, saj gospod tovariš Čelan/župan v pustnem času res nima časa za odločanje o tem! Zdaj bo že raje opravljal pomembnejše delo, kot npr. skakanje v kurentovi opravi, žvenketanje z zvonci, pobiranje robčkov deklinam, mahanje z ježevko..., in podobna koristna dela.
Sicer pa tako velika dvorana v mestu, katerega center dobesedno zvečer umre, ki se otepa z brezposelnostjo, kjer je veliko ljudi že revnih, kjer g.župan (in tudi njegov predhodnik) nista naredila praktično nič (razen krožišč in nakupovalnih centrov), niti ni smotrna. Vsaj v tem času ne!
tocernilec
# 31.01.2012 ob 18:08
Novo mesto si sicer zasluži boljšo in večjo dvorano, se pa bojim, da bi dvorana za 5.000 ljudi le redko bila polna, je mesto le premajhno.
Z3KO
# 31.01.2012 ob 18:05
Ja pizda vam matrna država. Novo mesto, ki v primerjavi z večina mest v Sloveniji, gospodarsko cveti in imajo državne prvake v košarki ne bo imelo dostojne dvorane?
In koj kurac je tolk vredn, da košta 14 miljonu? Dejte narodu že enkrat te igre in kruh, al si pa pejte matr jskt.
kentaurus
# 31.01.2012 ob 18:03
robi82@
Pa kaj se norca delaš ali nimaš pojma ali kaj? Ne se oglašati samo zaradi lajanja preko vseh povrsti. V informacijo naj ti povem, da imamo v Sloveniji trenutno samo dva objekta, ki ustrezata zahtevam za EP, to sta Stožice in Tivoli. Zadnji ustreza samo zahtevam za predtekmovanje. Celo Bonifika je premajhna, Celje pa je rokometna dvorana in bi bili potrebni popravki v košarkarsko dvorano. Ti bi pa na stadionu igral, mislim... Dobro da se nisi spomnil še hipodroma, ki je sicer čisto blizu Stožic...
tenisač
# 31.01.2012 ob 17:58
Sramota, kekci.
robi82
# 31.01.2012 ob 17:56
Glede nato,kje se je igralo EP v Franciji in Polskem bo Tabor glih taprav. Lahko pa Celje ponudi KZS še Golovec cena v paketu 600.000
Lahk pa tudi Zaho za 1 miljon € zrihta Ljudski vrt za košarko.

V Sloveniji imamo toliko objektov, da glava boli za ta EP sam kravatarjom ne paše ker nemorjo nič pokasirat v svoj žep.
Jojo7
# 31.01.2012 ob 17:47
In zakaj ne dajo v Celje ? Dvorana je izgrajena le mali popravki bi bili , je tudi zadosti velika in ima zadosti kapacitete tako dvorana , kot mesto z hoteli itd ter pomožnimi telovadnicami za vadbo . Tu je tudi Wellnes v Laškek . Res čudno da ne zaprosijo Celje . Je pa baje da zato ni v celje ker župan noče ... LoL ! Ta župan tudi ni vreden mrzče vode , in ne niso uprašali Celjane ali si bi želeli prvenstava govorim za župana . Ker mi , prebivalci Celja in okolice ter gostinci itd SI GA ŽELIMO V CELJU !!!
iRobert
# 31.01.2012 ob 17:42
samo meni ni jasno z čim bo maribor Vskočil ? za Celje mi je jasno z čim ,kaj pa Maribor o_O ?
skunexl
# 31.01.2012 ob 17:38
Ja, Kangla in Šrot sta že vedla, zakaj ne bosta plačala 300k€ al kolko je blo takrat. NM in Ptuj ne bosta zgradila, pa bosta ''vskočila'' Celje in Maribor...
diazepam
# 31.01.2012 ob 17:37
Tale dvorana na sliki od biroja Sadar-Vuga je popolnoma neprimerna, saj bi bilo v dvorani zaradi prevelike oddaljenosti gledalcev od igrišča zelo komorno vzdušje. Najboljše dizajnirane dvorane imajo gledalce tik ob igrišču (priporočljivo je, da so tribune bolj strme kot kaže slika tukaj).
nordnung
# 31.01.2012 ob 17:36
ajajaj Slovenija od kod lepote tvoje...
cslesce
# 31.01.2012 ob 17:35
UNIVERZIADA = sramota.
EVROPSKO = sramota.
SLOVENIJA = sramota.
macupicu
# 31.01.2012 ob 17:31
V stilu univerzijade - nekaj na silo, ne da bi se prej prepričali, a je zadeva sploh izvedljiva. Katastrofalna promocija Slovenije, lahko bi vedeli, da v teh časih nove dvorane gradijo bogate države z močnim gospodarstvom. Me zanima, če bo naslednja kandidatura kar Olimpijada...
timoti
# 31.01.2012 ob 17:31
točno.... vprašajte katarino k. kako je z velikimi objekti, kako se jih zgradi, pa še zasluži zraven, ... heh, kaj da ne znamo, se ugriznem v jezik, za prej napisano.
zlatorog00
# 31.01.2012 ob 17:30
hahaha ko smo se s kolegi menl zakaj Cele pa Maribor ne greta zravn ko so dvorane prpravlene.ŠE NAJEMNINO NAM BOTE PLAČAL!!!!!!! :D ŠE PROSL NAS BOTE PEDERAJSI KZS Z AVANZOTOM NA ČELU!!! mam lol do 2013 zaseden!! hahahahaha
timoti
# 31.01.2012 ob 17:28
smo pa slovencišalabajzerji, brez dvoma.... ko je treba kaj porihtat nas ni nikjer, a ko se je za slikat , je vse polno, ... da ne gpvprimo ko se lahko kje kaj ukrade...
intelekt
# 31.01.2012 ob 17:28
Sposodimo si kakšno dvorano v Zagrebu. Saj zdaj ko so Hrvati praktično v EU je "vse naše". :)
timoti
# 31.01.2012 ob 17:27
pa kolk je sploh stara "dvorana leona štuklja" ? kolkr se jst spomnem , ne more bit tolk dolgo, ko so jo zgradil. Zakaj je pa že takrat niso naredil malo večje, oz. ustrezne???
kentaurus
# 31.01.2012 ob 17:21
Kako lahko nekateri sploh primerjate EP v košarki in zimsko univerzijado. In kdo so ta svetovno znana športna imena, ki naj bi nastopila na zimski univerzijadi?
Mislim... dobro da še SP-ka v košenju trave niste začeli omenjati...
Acinho
# 31.01.2012 ob 17:20
Dobr a ta SLovenija res ena ogromna črna luknja postaja al kva?? Najprej peripetije z Univerzijado, potem zdej tole...če ne bo ustreznega nadomestnega mesta potem nebo EPja...sej se ne more vse v LJ igrt...in če se slučajn to zgodi lahko rečem da bo to sramota svetovna...eni Ukrajinci in Poljaki lahko organizirajo nekej takega kot je EP v NOGOMETU, Slovenija pa ne more enga košarkaškega EPja organizirat...upam da se zresnejo tisti ki majo te stvari čez ker se igrajo z ugledom države...
ajverson4
# 31.01.2012 ob 17:14
Kangler indijanac odpovej še bolj indijansko univerzijado in pripelji EP v Maribor.
In prosim lepo da se ne hvališ več z dogodki in projekti kot so: Ep v ultimate frizbiju, Azil, lutkovno gledališče.... ker boš obrukal svoj rod za 200 let vnaprej
robi82
# 31.01.2012 ob 17:08
Pa kaj jokate, za košarko mamo čist dosti velike dvorane že obstoječe! Koper, Celje, Stožice, Tivoli eventueno Maribor pa gotovo!
Ne se v teh cajtih metat v neke ekstremne projekte! Šrota bojo še prosl če lahko pridejo v Celje in prav je tako. KZS koliko že hočete za tri tekme? 500,600.000 evrov?
iRobert
# 31.01.2012 ob 17:08
na koncu bo Celje gostitelj 100% ^^
Googleee
# 31.01.2012 ob 16:59
spet se use u dnaru vrti..jaooooooooo
thr0l
# 31.01.2012 ob 16:41
Kaj pa če bi dali tekmovanje v Dvorano Leona Štuklja? Bo prvo evropsko prvenstvo v košarki v... šolski telovadnici :)
moons
# 31.01.2012 ob 16:41
ni panike, bo Zoki zgradil še 2 dvorani, odplačeval jih bomo pa itak naslednjih 200 let.
thr0l
# 31.01.2012 ob 16:40
Kaj pa če bi dal
okip48
# 31.01.2012 ob 16:39
V normalni državi bi vsi tisti, ki so stali za univerzijado in košarkaškim EP, kazensko odgovarjali. Operirali so z lažnimi podatki, izsiljevali in se sprenevedali, sedaj se pa "kao" umikajo.
Vogrinec & co. so s tem rovarili proti interesom domovine, s svojimi dejanji so jo spravili v "kot", zato bi v vsaki normalni državi "sedeli" do smrti. Banda pokvarjena zajedalska!!!
kačon
# 31.01.2012 ob 16:37
Sicer pa ne vem zakaj sploh rabimo EP? Mnogo večje države so odsopile od tega projekta, ki je v teh okoliščinah popolnan neumnost. Gre zgolj za forsiranje dela košarkaških funkcionarjev in ljudi okoli njih (vključno z Jankovićem), ki se hočejo na vsak način fotografirati na EP. To je pa tudi vse. Če EP hočejo imeti naj si ga plačajo sami. Tako kot so rekli za MB in Univerzijado. Pa bo tam, če sploh bo, nastopalo kar nekaj svetovno znanih imen. Ki imajo statust štuena. Od smučarjev, hokejskih upov do umenostnih drsalcev, skakalcev in tekačev. Očitno imajo pi nas prednost le tisti športi oz. športni dogodki, ki so blizu večnemu članu in predsedniku OK Slovenije J. Kocjančiču. Pa še nekaj njih posvečenih. No EP sicer bo. Ker bodo pritiskali na vse načine. Tudi na državo. Saj vemo kako to gre. Ampak tako kot v primeru Univerzijade bi jim jaz lepo povedal, da denarja ni in, da naj si svojo hohštaplerijo plačajo ami. Državna sredstva pa zrezal na minimum. Pa da vidimo koliko so sposobni. Pravzaprav naj kar glavno mesto plača vse. Saj gre za Jankovićev in Vilfanov projekt. V nagovoru poslancem se je tako in tako hvalil kako je sposoben in lahko Slovenijo popelje med najboljše države na svetu. Evo ima priložnost.
cicimici
# 31.01.2012 ob 16:34
Naj se igra tam kjer so dvorane že narejene! Pika! Kaj jer treba spet modrovati, kaj, kje, zakaj in predvsem, kdo? Mi bi vse imeli, dali pa nič! Predvsem občine, ki sprejmejo kandidaturo, dvorano naj pa naredi država, saj ostala bo nam. Potem pa še cuzajo davkoplačevalski denar za vzdrževanje. Konec! Amen!
Senna-Maze 28
# 31.01.2012 ob 16:34
@ferrari458

Se strinjam, treba je EP odpovedati, naj ga gostita Hrvaška ali Srbija, ki imata dovolj velike kapacitete dvoran. Mi smo mogoče res v EU, vendar mi smo preveliki reveži, nimamo dovolj denarja za noben projekt. Samo osmešili se bomo z telovadnicami, ki sprejmejo 3 tisoč ljudi, razen Zokijeva lopovščina je edina primerna zgradba, pa še ta je majhna če jo primerjamo s Srbskimi ali hrvaškimi arenami.
8-12-96
# 31.01.2012 ob 16:25
Očitno ga ni večjega bedaka od novomeškega župana, ki bi se podal v to investicijo.

Slovenija še komaj stoji na majavih nogah, nekateri se bi šli pa investicije v zadeve, postranskega pomena. Take bi bilo potrebno nemudoma odtraniti s položajev, kjer se odloča.
ferrari458
# 31.01.2012 ob 16:21
čimprej odpovedat univerzijado in jo prestavit v avstrijo ali italijo.... EP v košarko pa tudi odpovedat in naj to prestavijo na Htvaško kjer imajo prazne dvorane od SP v rokometu
alamut
# 31.01.2012 ob 16:18
Ovaj, prava slovenačka posla.......
Senna-Maze 28
# 31.01.2012 ob 16:17
No razen Stožice, ta je edina dvorana s povprečno kapaciteto gledalcev, 12. 500 gledalcev. Ostalo je samo vaško sranje. :-)
Senna-Maze 28
# 31.01.2012 ob 16:14
SRAMOTA !!!

Spet se bomo osmešili pred evropo, imamo najmanjše telovadnice, pa želimo imeti EP doma. JEJ, JEJ ene dvorane ne morejo spuvat, SRAMOTA!!!
sporties
# 31.01.2012 ob 16:08
SAMO V TIVOLI NE, PROSIIIIM, KER NAM TAKOJ ZAFKNEJO LEDENO DVORANO!!!!
yeager
# 31.01.2012 ob 16:04
Važno da Lojze zidance legalizira, jeb... dvorano. Sramota za nm, upam da župan odstopi
kafkaf
# 31.01.2012 ob 16:04
vision slovenija,kolk si ozkogled, zakaj pa na jesenicah ne bi imeli nove dvorane' teslo blesavo..upam, da se tudi za nm najde neka rešitev...
storz
# 31.01.2012 ob 15:57
saj ni res pa je..... :D strašno!
mihas
# 31.01.2012 ob 15:57
Novo mesto potrebuje še eno dvorano kapacitete max do 2.000 sedežev predvsem zaradi kroničnega pomanjkanja prosti vadbišč in malo bolj temeljito obnovo stare dvorane Marof zgrajene v rekordnem času cc 70 dni leta 1970, kar se ji še sedaj pozna. Dvorana za 5.000 oz 6.000 sed. zaradi uspešne koš. ekipe je v Nm čista neumnost, podobno kot velodrom za kolesarje, ki ga je zgradil Majes zato ker je bilo nekaj kolesarjev dobrih in ta objekt še vedno sameva tam v Češči vasi.
janbac
# 31.01.2012 ob 15:51
Danes naj bi Maljković in Vujačić govorila. Vsak igralec, ki ima kvalitete je potreben (pa pustimo prejšne zgodbice)

Če bo Vujačič rekel JA, potem je EP dokaz, če je pri stvari, ki jo mora upraviti. KZS pa naj neha klatiti ne umnosti o igralcih in naj poskrbi dvorane za EP. :)
surfer
# 31.01.2012 ob 15:48
Šrot, upam, da jim zaracunas, tolk ko so oni od tebe hoteli.
lenipes
# 31.01.2012 ob 15:47
Friteriji fibe so brezvezni, če potem gledamo prazne dvorane razen, ko igra gostitelj. Naj igrajo v manjših dvoranah bodo bolj polne pa še dnarja ni treba metat stran za nekaj kar je v tem času popolnoma nepotrebno.
jernejt
# 31.01.2012 ob 15:43
@rrobi: res v Stožicah ne gre igrat hokeja? hmm, jst sem pa siguren, da bo čez tri mesece tam SP v hokeju na ledu... al bojo raje potem kar na rolerjih igral?
suki1
# 31.01.2012 ob 15:43
Sicer ne vem koliko poznate proačun NM-ja in delo trenutne pozicije,... Hvala bogu, da dvorane ne bo, ker bi s tem ubili vse ostale projekte in razvoj občine, saj bi se naši veljaki zapufali do konca. Je pa občina pred dobrim mesecem že plačala 1mio za travnik, kjer naj bi stala dvorana... Novo mesto poleg dveh ne potrebuje še ene dvorane. Polna zasedenost dvorane je morda 5 krat na leto.
tigerček
# 31.01.2012 ob 15:42
Hrvati so leta 2009 organizirali EP v rokometu in zgradili,če se ne motim 5 novih dvoran (Poreč,Zadar,Osijek,Split,Zagreb).Po letu dni so neslavno priznali,da nobeno mesto ni sposobno vzdrževati dvoran,ker je vzdrževanje predrago.
Bogati Slovenci pa smo malo kasneje najprej plačila neumno kotizacijo ter se hvalili,kako bomo zgradili nove dvorane brez problema. Od obstoječih dvoran je ena tudi v Velenju,ki bi jo lahko za potrebe EP-ja malo preuredili in posodobili,pa so raje rekli,da nimajo denarja.
Za konec so nam pa "nož v hrbet" zarili še "izjemno revni Nemci",ki so raje vse skupaj odpovedali,kot pa šli v neke neumne stroške organizacije.
"Bili smo edini kandidat in komaj smo dobili EP" (če se še spomnete izjave Remsa po objavi nepričakovanih rezultatov).

No, danes pa spet poslušamo Loleka in Boleka iz Maribora (naveza Kangler-Vogrinec),ki "grozi",da bo odpovedala univerzijado.....
Slovenska neumnost res ne pozna meja.....
rrobi
# 31.01.2012 ob 15:38
V Novem mestu naj začnejo obstoječo telovadnico polnit, pol pa naprej. So pa butli, ko so gradil telčovadnico - dvorano Štuklja. Isto se mi zdi škoda besed, da v Stožicah ne gre igrat hokeja ali atletike. Mislim, par procentov investicije.
Si
Micesar
# 31.01.2012 ob 15:37
Se že pozna, da je desna opcija prevzela oblast! Bo pa vsaj denar za obnovo Plečnikove cerkvice v Črni vasi. Ane ljudmila ane?
mihas
# 31.01.2012 ob 15:36
Kdor malo bolje pozna situacijo v Nove mestu, se mu vse skupaj sploh ne zdi čudno. Muhič je samo marioneta, zadevo vodijo drugi, ki jih pa šel Krke Jože Colarič noče videti zraven. Da ne govorimo o novem šefu Agencije za šport....
Kerlc1
# 31.01.2012 ob 15:33
1. Mi bi še SP v dviganju uteži težko organizirali. Kakršni voditelji, taka država!
2. Ta Muhič je en totalen lolek. V občinski upravi (in z njo povezanih podjetjih) je mafijska klika, ki tega smešnega nesposobneža vsake toliko pelje na odojka - in je stric zadovoljen. Če ne bi toliko kradli, bi lahko že zdavnaj imeli spodobno dvorano - z evropskim prvenstvom ali brez njega. Novo mesto je namreč odličen primer, kako (za naše razmere) bogata občina ne naredi prav nič za svojo infrastrukturo!
mattyy
# 31.01.2012 ob 15:33
Kaj pa se Stožic tiče, še to ni primerno za EP. To je lahko samo EP v gradbišču. Saj ni čudno, da nas imajo za balkance.
Chelsea1111
# 31.01.2012 ob 15:32
Kaj boš te basket igral na nogometnem igrišču, prevlka razdalja med igriščem in tribunami
JohnMichxx
# 31.01.2012 ob 15:29
Fak kera Banana od države res....
jernejt
# 31.01.2012 ob 15:29
@miki84: zakaj pa rabiš 5 dvoran za predtekmovalne skupine? ;)
@visionslovenija: ti rpaviš:"...če ni denarja ali tradicijepač..." In prosim sedaj... povej mi kaj od tega dvojega ima Maribor? ne denarja, ne tradicije... Celje je malo boljše vsaj kar se denarja tiče, tradicije pa prav tako ni. Tradicijo ima na vašem koncu kvečejmu Zlatorog...Povej mi kateri moštveni športni kolektiv bi po prenovi (jasno je potrebna) lahko uporabljal dvorano Tabor v MB, po končanem EP seveda? Jesenice so precej boljša izbira. Tam se vsaj dvorana redno koristi za hokej, ki je malo nad nivojem dvoranskih športov v MB...
marjan_1
# 31.01.2012 ob 15:28
Saj se lahko košarkarske tekme odigrajo na stadionu Ljudski vrt. Na vrh trave se začasno položi parket in doda še oba koša. Prostor za igralce in trenerje je pa že tam. Tekme potem lahko potekajo tako podnevi kot ponoči pod reflektorji.
matejchek
# 31.01.2012 ob 15:28
Misel dneva:

Novo mesto potrebuje dvorano.
Telovadnica je namenjena dijakom, ne pa profesionalnemu košarkaškemu klubu!
To da je gledanost nižja in ne napolnijo dvorane, je pa zgolj trenutna situacija, načeloma pa je bilo zadnja 4 leta polna, in v povprečju s sigurno večimi obiskovalci na tekmo kot pa v ljubljanskoh stožicah, katere so prazne kljub temu da se tam igra solidna košarka.
Prazne pa so tudi tribune NK olimpije.
Tako da ne reči da je prazna dvorana v NM, ker glede na število prebivalcev v LJ nebi bilo treba niti par sto sedežev v stožižki dvorani.
Škoda da je Novo mesto ob tak objekt, saj se bi šport v NM zagotovo razvil in bi končno imeli koristen prostor.
Vedeti pa je treba, da je Novo mesto eno izmed najhitreje razvijajočih se mest, in če si oni ne zaslužijo dvorane, potem nevem kdo si jo. Ljubljana z umetno napihnjenim denarjem in vzdušjem zagotovo ne.
ronzi
# 31.01.2012 ob 15:27
sam ta črno bela kombinacija strehe(podobno kot stožice) pa men deluje ko neka pogrebna vežica.....
jurica
# 31.01.2012 ob 15:27
Na Ptuju vse poteka v skladu s terminskim planom
"V novembru je bil pri nas objavljen javni razpis, ki se je zaključil 23. januarja. Imeli smo dve pravočasni ter popolni ponudbi. Odpiramo jih v dveh fazah. V prvi smo pregledali arhitekturne rešitve, s čimer bomo zaključili v petek. 10. februarja pa se začne odpiranje drugega dela, kjer bomo preučili konkretne finančne ponudbe glede gradbenih del. Do 31. maja računamo, da bomo pridobili gradbeno dovoljenje, junija pa si želimo začeti graditi," je za Šport TV dejal vodja organizacijskega odbora Stanko Glažar.
jernejt
# 31.01.2012 ob 15:25
mah... res ne razumem tega kompliciranja... predtekmovalne skupine lepo:
Tivoli (manjša predelava, da se naredi eno veliko dvorano in eno res malo, ne kot je sedaj skoraj pol-pol),
Jesenice(prenova dvorane),
Koper (manjša predelava Bonifike), pa
Celje(Že ne nivoju) ali MB(obnova).

To je to. Stroškov vse skup ne bo toliko kot samo za novo dvorano Portoval v NM... pa čeprav mi je bil od vseh za predtekmovalne skupine izbranih mest najbolj všeč prav NM...
visionslovenija
# 31.01.2012 ob 15:24
pa kaj komplicirajo tile naši IDIOTI !!! Saj imamo Celje in imamo tudi Maribor !!! Kakšne Jesenice neki in nova dvorana v Novem Mestu - če ni denarja ali tradicije pač Ni in pika !! ... danes je treba gledat racionalno !!!
kafkaf
# 31.01.2012 ob 15:23
naj prestavijo in zlobirajo v celju..zna bit še sranje na ptuju...tudi koper ni siguren...da o jesenicah ne izgubljam besed...
Rolf
# 31.01.2012 ob 15:22
Trst ima super dvorano. Pa še Slovenci smo tam, več ali manj, doma.
miki84
# 31.01.2012 ob 15:21
Na koncu bodo tekme na Jesenicah, Mariboru, Celju, Ljubljani (tivoli) in Kopru. Kar bi bilo glede na hotelske zmožnosti in dvoran tudi najbol logično. In če dobro razmisli KZS bodo z vstopnicami zapolnili del kotizacije.
Fleaa
# 31.01.2012 ob 15:19
EP 2013 brez Slovenije!!!
b0149
# 31.01.2012 ob 15:19
Na koncu ne samo, da bodo prosili Celjane, še Zagrebčane bojo prosli za dvorano.
la.sonrisa
# 31.01.2012 ob 15:16
pa smo res loleki, sej tale ptuj in novo mesto sta bla že od začetka mal čudna, sami neki velikopotezni načrti, a je že takrat cel kup ljudi (tud domačinov NM in ptuja) debelo gledalo, češ kaj bomo s takimi dvoranami. moje mnenje je, da je treba eurobasket igrat v čim večjih mestih že zaradi lažje nastanitve igralcev in pa seveda navijačev, tud te bo treba nekam dat. poleg tega pa, če si gostinci in trgovci obetajo dobičke od navijačev, jih je treba dat v mesta, kjer imajo več možnosti za zapravljanje - po moje bi bla CE in MB zato boljša izbira.
aliki
# 31.01.2012 ob 15:15
ni panike, bo pa še enkrat v Litvi, tam košarko jemljejo smrtno resno...

sicer pa res ne vem kako bi človek sploh lahko izmeril slovensko naivnost!?

prvenstvo je NASLEDNJO JESEN, mi pa iščemo investitorje za gradnjo DVORANE!?!?!?!
pa kera budala bi dala SVOJ denar za gradnjo dvorane na Ptuju al pa v NM!?!?!

sej ga "investitorji" za gradnjo stanovanj ne dajejo več, pa se s tem načeloma da vsaj neki zaslužit....

kaj naj pa človek z dvorano!?!

a naj jo oddaja domu upokojencev da majo notr tečaj joge + tri tekme na leto proti Olimpiji... mislm škoda dnarja, predvsem pa ljudje, ki denar imajo nimajo časa da bi se ukvarjal z v naprej na propad obsojenimi projekti...

zdej pa prosm da se vsi, in ni vas bilo malo, ki ste pluval po Jankoviću glede Stožic, mal zamislite... sej če ta mafiozo ne bi izpeljal tega ultra predragega nasedlega projekta bi danes imeli kaj?!?!?

ja star smrdliv Tivoli in Discovery Science Extreme Engineering dvorano Podmežakla, v kateri temperatura tudi poleti ne preseže 10 st.C...

EURO 2013?
mogoče EUROKREM, ker je Nutella za slovenijo predraga...
Rui
# 31.01.2012 ob 15:13
Bo pa sila zanimivo s to kotizacijo. Celje je še vedno ne bo plačalo, kaj jo bodo pa ostalim vrnil ali kako?

MB tudi nima denarja za karkoli.

Verjetno bodo prav zaradi te kotizacije šli v Tivoli kot v Celje. Če še pa Ptuj odpove pol bo pa zadrega.
študent88
# 31.01.2012 ob 15:12
Kje so bli pred 10 leti, ko je bilo malo več denarja. Sedaj pa bi radi vse naenkrat. Hvala bogu, da je propadla ideja o OI na Bledu, to bi še bil polom.
krkas
# 31.01.2012 ob 15:09
jedni govna Muhič. Pfuj
master
# 31.01.2012 ob 15:08
Glede na stanje, ki je na Jesenicah..se zna zgodit, da še tam odstopijo :D pa še na ptuju..no..potem bodo pa res lahko prosili tako celjane kot mariborčane..
mihas
# 31.01.2012 ob 15:08
Večina novomeščanov nas je že od samega začetka vedelo, da je to račun brez krčmarja, in da vse skupaj pelje v veliko blamažo. Muhič bi vse naredil, če bi kdo drug plačal. Kot vedno je bil tudi sedaj - bo že <Krka dala denar. Sicer pa bolje tako, tako velike dvorane ne rabimo.
tuditi
# 31.01.2012 ob 15:04
*se opravičujem egoti na KZS-ju sem mislil:)
tuditi
# 31.01.2012 ob 15:03
Zagotovo se Šrotu in Celju smeji, že takrat je povedal, da se nekateri ne zavedajo da gradnja dvorane ni kar tako. Muhič mu je celo pribil, da mu bo že pokazal kako se dvorana zgradi, kaj pa sedaj?

Me prav zanima kaj bodo sedaj egoti na Celju storili, ali bodo prosili Celje in se na nek način tudi odpovedali kotizaciji 700.000€ ali bodo šli z glavo skozi zid in ne bodo požrli egota, kakor vidimo ko je potrebno kakšnega košarkarja poklicati.
danzel
# 31.01.2012 ob 15:03
Kodeljevo, Tivoli, Pod kostanji, Stožice
cartekmedo
# 31.01.2012 ob 15:02
Mislim,da bo kmalu novica,da je EP pri nas tudi kmalu splaval po vodi.
SinanFakic
# 31.01.2012 ob 14:59
Šalabajzerizem !!
leftwinger
# 31.01.2012 ob 14:59
Celje, Koper, Tivoli, Jesenice; Stožice
Rdeči valjar
# 31.01.2012 ob 14:56
No, spet klasično zgodba z infrastrukturo. Da ne ne na koncu tako kot z univerzijado! V Celju se pa smejijo. Že takrat sem govoril, da bo KZS na koncu še prosila Celjane za organizacijo. :)))
pahorček
# 31.01.2012 ob 14:56
Nemčija zaradi nesporazuma s Fibo odstopila od kandidature za EP

Zapis ki pove vse o tem kaki loleki smo!!!
politik kritik
# 31.01.2012 ob 14:55
V Tivoliju naj podrejo pregradno steno med dvoranama, igrišče nato postavijo na sredo, nato pa se zgradi še severno in južno tribuno..... Tako se dobi arena in posledično tudi največjo dvoranov Sloveniji, ki bo premogla gostovati tekme, katere še edine polnijo tribune v teh časih (hokej - derb, Jesenice - Olimpija).

Ostala prirediteljska mesta pa so tako znana:

Koper
Celje
Jesenice
Ljubljana (Stožice)

Razen morda, če dobijo Mariborčani kakšen preblisk in za univerzijado uspejo dogradit dvorano.....
hrgotax
# 31.01.2012 ob 14:51
Muhič je en tip; razmetava z denarjem, ko gre za RIC, za dvorano ga pa ni. Jasno, nekje ga zmanjka, če se drugje vzame preveč ... Gospodarnost, da bi jo vikal ... LOL

Bi še nekaj napisal o alkoholu, a raje ne bom, sicer mi bo admin skenslal post ...
mikic007
# 31.01.2012 ob 14:51
Le kdo je mislil, da bodo v Ptuju zgradili novo dvorano? Lahko verjames tudi v bozicka, bos blizje realnosti ...
mattyy
# 31.01.2012 ob 14:50
Mi bi težko EP v balinanju organizirali, potem pa se v košarko spuščamo.
Vaati
# 31.01.2012 ob 14:49
Hanziki, oboje je v planu. Samo sposobne ljudi je treba zadolžiti za vodenje projektov.
hanziki
# 31.01.2012 ob 14:48
V NM bi rabili večnamensko dvorano in bazen. Tega itak ni bilo v planu, tako da.. WHO CARES!
Mr.D
# 31.01.2012 ob 14:47
Dajmo raje za dokapitalizacijo NLB-ja pol miljarde, pač toliko kot za vojsko vsako leto, dvorane bodo gradili drugi, mi se gremo stabilnost
sportomanokin
# 31.01.2012 ob 14:47
pa nonsenz je gradnja tako dragih in velikih dvoran v tako majhnih mestih. Ki so kar se tribun in sedežev tiče komajda kaj zasedene. So popolnoma neratabilne Pa poglejte stožice ljudje so še komaj kaj zasedene. ko je bila otvoritev je bila seveda evforija zdaj pa nič več iz tega da ne govorim o povsem zgrešenem stadionu.

Tistih par dvoran ki jih potrebujemo je v itak zgrajenih, novih v ptuju in nivem mestu pa ne podpiram. So popolnoma nepotrebna in zgrešena investicija brez dna.
Rolf
# 31.01.2012 ob 14:46
NEKAJ DOPISOV IZ LANSKEGA NOVEMBRA (da ne pejstam tistih, ko so definirali mesta EP-ja 2013)

Zanolin je izjavil, da bo izplen EP 2103 pozitiven, če se z denarjem ne bo razmetavalo.
Zanimivo bi bilo vedeti, če je seznanjem s tem, da bo dvorana Zlatorog v Celju, ki sprejme 6000 gledalcev, za časa EP-ja samevala.
daryankoff
Hočeš povedati, da se gredo otroški vrtec.
Saj ravno zato je ignoriranje Zlatoroga igrica protagonistov, ki me spominja na otroški vrtec-
ne dam ti bonbončka, ker mi nisi dala sličice, ker se družiš s Kajo,................ Vzgojiteljice pa pijejo kavo.

DARYANKOFF, imel si skorajda prav. Zakaj skorajda. To ni klasičen otroški vrtec temveč so to JASLI.
Vaati
# 31.01.2012 ob 14:46
Novo mesto kot košarkarsko mesto in mesto z državnimi prvaki, si več kot zasluži novo dvorano. Če ne drugače, bo treba počakati na novega župana, druge ni.
krefeld
# 31.01.2012 ob 14:46
bolj neodgovornega naroda še nisem srečal.prvo univerzijada(ki je btw res čista traparija)potem pa ne morejo naredit ene večnamenske dvorane obljubili pa so FIBI da bo vse urejeno.se pravi so v NM hodili bez ku.rca na svtabo.bo dvorana samo denarja še ni LOL
Vaati
# 31.01.2012 ob 14:44
Bedak nesposobni, ne morem drugega reči! Ko je Strabag resno pristopil k razpisu in hotel zgraditi dvorano, je Muhič zadevo zakompliciral in so odstopili od ponudbe. Sedaj bo pa vse splavalo po vodi. Mater sem jezen. Kdo je volil tega kretena, mi ni jasno. In to že drugič!
reptyle
# 31.01.2012 ob 14:44
V primeru, da bi res Celje na koncu bil prošen za izvedbo enega dela. Me zanima kam bodo nastanili določene reprezentance? Če se ne motim se tekme igrajo takrat ko je v Celju MOS. Se pravi, da bodo hoteli dobro zasedeni. Terme v Laškem ali Rimske toplice so pa tudi zasedene.
Hotel pa tudi ni na pretek v okolici.
cfc90
# 31.01.2012 ob 14:43
Tivoli
Zlatorog
Bonifika
Podmežakla
-----------------
Stožice

Recept za finančno najmanj boleč Eurobasket 2013.
MESSI 22
# 31.01.2012 ob 14:42
Vse skupaj je že malo smešno oziroma žalostno.Vsi bi radi kar vse imeli Univerzijado,EP v košarki,najbolje da se še potegujemo za zimske olimpijske igra,kot so pred časom še nekateri sanjali in sanjajo še danes.Potem,ko gre pa za denar,pa nihče ne bi nič dal,ter nihče za to ni odgovoren.Smešno.Prosim,da v prihodnje ne organizirate takih in podobnih prireditev,če pač tega niste zmožni izpeljati,ker drugače se nam bodo ostali že počasi začeli smejati kakšni kekci smo,če se nam že ne.Je že pač res denar je sveta vladar in brez tega že prej ni šlo,v teh časih pa žal še manj.Samo želje so pač premalo.
kunta kinte
# 31.01.2012 ob 14:41
Ptuj lahko tudi črtate,v tej ekonomiji ni šans da bodo tam gradili,sploh pa je dvorana za 5k na Ptuju totalna neumnost
SF010
# 31.01.2012 ob 14:39
hvala bogu, tej dolenjčki itak ne rabijo dvorane in basketa, oni sam da majo cviček pa so srečni
mmld
# 31.01.2012 ob 14:39
Sem velik ljubitelj športa in košarka mi je še posebej pri srcu. Toda v teh kriznih časih je treba obdržat hladno glavo in če se že gremo prvenstvo, ga organizirajmo tam, kjer so dvorane in gledalci. Če to ne zmoremo, se temu odpovejmo.

Nesmiselno je gradit novo dvorano v NM ali na Ptuju samo za potrebe prvenstva. Kdo jo bo potem uporabljal, vzdrževal, napolnil? Ne gre..

Raje denar nameniti kakšni drugi infrastrukturi, podjetju, podjetniški ideji, ki bo prinesla dobiček in nove zaposlitve.
hrgotax
# 31.01.2012 ob 14:38
KennyAngel: ljudje potrebujejo delo IN igre!!!
kvaternik
# 31.01.2012 ob 14:37
In zakaj se mi sploh stalno prerivamo za organizacijo teh skoraj nepomembnih panog kot so:Sv. v hokeju, v smučanju, brezvezna univerzijada itd. Druge 50set in več miljonske države se nam hihitajo-hlapcem.
In res. Vogrinci gnezdijo doma v Sloveniji.
Spook
# 31.01.2012 ob 14:37
Predtekmovanje:
- Tivoli (Ljubljana)
- Bonifika (Koper)
- Zlatorog (Celje)
- Tabor (Maribor) oz. Podmežakla (Jesenice)

Končnica:
Arena Stožice (Ljubljana)
mrMis
# 31.01.2012 ob 14:37
nč nej pa celje dobi organizacijo (=
lukace5
# 31.01.2012 ob 14:37
Celje je bilo planirano od samega začetka ampak, ker niso hoteli plačati kotizacije so se na KZS odločili za eno od drugih mest. Sedaj pa imajo. Najprej so stroške nabijali do konca sedaj pa bodo morali sami plačevati. Oni so pričakovali, da bodo pridobili organizacijo plačevali pa bodo drugi. Seveda potem KZS pobere dobiček in funkcionarji imajo polne žepe. Tokrat so se zelo ušteli in jim je ćisto prav. Kaj bo sedaj ne vem, verjetno bodo nekako rešili zadevo ampak se bojim, da bo EP neuspešno tako organizacijsko kot tekmovalno.
pahorček
# 31.01.2012 ob 14:35
Spook
@pahorček
Za prvenstvo rabimo 5 dvoran, 4 za predtekmovanja + 1 za končnico


kokio
pahorček, nisi v vrtcu več. Poglej ven skozi okno in boš videl da nič ni enostavno pri nas. Celje in Maribor sploh nista v "igri" trenutno
.

Prvič: Fifa bo učitno morala popustiti, ker novih dvoran učitno nebo!
Toraj se bodo morali kaj zmenit, a ne?

Drugič: Nisem reko da bo enostavno, samo je pa to edino realno, ker močno dvomim, da bo Ptuj dobo dvorano, ker pol 362 dni na leto nevejo kaj naj z njo! Edino Koper je tolko, tolko mogoče da bo dobo, samo me zanima kako, ker kolko vem je Koper najbolj zapufana občina v Sloveniji, glede na prebivalca!!!
Arsenal_fan1
# 31.01.2012 ob 14:35
Kot sem rekel,na kocu bodo Celje se prosili,da vzame prvenstvo.
mufc
# 31.01.2012 ob 14:32
Dokler bo prišlo do odpovedi samo v NM, to še ni tako velik problem.Imamo "rezervno" dvorano v Tivoliju.Problem rešen.Če se pa pojavijo težave še v kakšnem Ptuju pol pa.....jeba.
Eni se zmrdujete nad tem zakaj Celje ne gosti basketa.Vsa mesta v Sloveniji so imela enako priložnost plačat kotizacijo in s tem tudi gostit EP.Celje tega ni storilo in zato so na spisek prišla druga mesta...Sam osebno bi rajše vidu Celje kot Ptuj,ampak jebiga,taka so pravila igre.
Sicer pa škoda za NM,ker bi blo to meni najbližje prizorišče (40 min vožnje) in pa mislim da potrebujejo novo dvorano.
kindobovs
# 31.01.2012 ob 14:30
ne razumem..oziroma razumem da so slovenski funkcionarji prenapihjeni ki se imajo za največje frajerje v resnici pa nimajo niti 10% kmečke pameti,ko pa gre za denar ki ga nagrebejo, malo ti meni, malo jaz tebi, pa utajit davek se pa znajdejo na vrhu svetovne jakostne lestvice, tako da so svetovni prvaki!!! Razumejo jih tudi investitorji, zato ne verjamem da bo prišel kteri tuji mošniček z vrečo denarja, ker dobro vedo kako to poteka v Sloveniji..Tako da če teh dvoran nebo, bodo krivi ti gospodi, ker ne znajo gospodarit z denarjem!!
Sicer si Novo mesto še najbolj zasluži dvorano, tista telovadnica mi gre na bruhanje!!
antipopulist
# 31.01.2012 ob 14:30
Glej ga zlomka, kako drugačni so danes komentarji kot pa takrat, ko si je revež Borut vzel par dni za razmislek, ali EP (in za današnji čas ogromne stroške) v SLO podpreti ali ne... Takrat ste ga pribijali na križ, danes pa bi namesto športa že raje gradili tovarne. Kako predvidljiva, tale slovenska, po vetru usmerjena patetika. Eh, brez veze že vse skupaj...
Spook
# 31.01.2012 ob 14:29
@kokio
Lahko je v Stožicah predtekmovanje, končnico pa organizirajo v Leonu Štuklju haha
Rui
# 31.01.2012 ob 14:29
Sam sem večkrat na to temo v preteklosti pisal, da je potrebno biti racionalen. Slovenija lahko gosti EP v košarki z obstoječo infrastrukturo. Zakaj bi gradili nove dvorane za pretekmovalne skupine. Poleg tega nam izkušnje govorijo, da nekih armad navijačev ni za pričakovati - glede na to koliko je reprezentanc. Pa tudi v tekmovalnem smislu vsi vemo da se bo "pravo" EP začelo šele v Stožicah in da so pretekmovalen skupine neko ogrevanje pred sklepnim delom.

Torej racionalnost je beseda ki mora biti vodilo. Torej Tivoli, Celje, Koper (Bonifika), Jesenice (Maribor) in Stožice.

P.S. Je treba pa se obregnat tudi na KZS. tako ali tako so na nek način izsiljevali državo s to kandidaturo, potem so vanjo šli, brez nekih zagotovil o sami lokacijah. Slovenija je dobila EVRO, ja super in kje bodo igrali?

Da ne govorim o tistem plačilu ki ga bi morale občine plačat!!!

Na koncu ko bo začela voda tečit v grlo bodo se pa zopet obrnil na državo, češ da si sramote ne moremo privoščit.

Na Poljskem so bile razen njihovih Stožic, vse ostale dvorane stare, malo prepleskane pa je blo.

Da ne govorimo o tem da bo EP v Sloveniji za vse velike reprezentance "nepomemben" oz. bodo ravno naš EP izkoristile za pomlajevanje po OI.
Adijo-Svet
# 31.01.2012 ob 14:29
KZS, kaj pa sedaj? Sedaj pa bosta Celje in Maribor očitno zadosti dobri izbiri??? Me prav zanima, kako se bo razpletlo vse skupaj!!! Sicer mi je Novega mesta resnično žal, ker so zame trenutno prvo slovensko košarkarsko mesto in bi si takšen objekt krvavo zaslužili, vendar ne gre z glavo skozi zid.
tuditi
# 31.01.2012 ob 14:28
Daj nehimo se že afnati pa uporabimo dvorane, ki že stojijo torej Tivoli in Zlatorog, Bonifika se naj malo priredi 4500 ljudi je čisto ok FIBA bo že popustila. Pa Tabor če ni druga pa čao.
kokio
# 31.01.2012 ob 14:28
pahorček, nisi v vrtcu več. Poglej ven skozi okno in boš videl da nič ni enostavno pri nas. Celje in Maribor sploh nista v "igri" trenutno.

V Stožicah pa ne sme bit predtekmovanje.
Spook
# 31.01.2012 ob 14:28
@pahorček
Za prvenstvo rabimo 5 dvoran, 4 za predtekmovanja + 1 za končnico.
b0149
# 31.01.2012 ob 14:28
Zakaj nisem presenečen?!
Šrot je že vedo, da bo imel v Celju EP tudi če ne plača kotizacije.
Še prosili ga bojo, če je lahko v Celju.
lukace5
# 31.01.2012 ob 14:27
Po moje so v Celju vedeli da bo vsaj eno mesto odstopilo od organizacije in so malo počakali. Zdaj bo pa KZS na kolenih prosila Celje, če je lahko EP v njihovi dvorani. Ni kaj, dobra taktika;-) Sicer pa ne vem zakaj bi v NM potrebovali dvorano za 5k+ ljudi. Dvorana je polna samo takrat, ko pride UO drugače pa je bolj kot ne prazna. Krka nikoli nebi igrala EL v novi dvorani tudi če bi jo imela saj EL zahteva kapaciteto 8k v NM pa bi bila kapaciteta 5. V EC pa niti 3000 ljudi ne morejo zbrati na tekmah. Torej je dvorana popolna neumnost, prav tako na Ptuju. Te dvorane bi bile zgrajene samo za EP potem pa bi bolj kot ne samevale ampak seveda so župani videli priložnost, da bo država pomagala pri izgradnji s kapitalom in na naslednjih voljtvah bi se lahko hvalili, da so pripeljali EP v mesto in zgradili novo dvorano. EP naj bo v CE, MB, Jesenice in LJ. Vsi imajo že obstoječe dvorane (bolj kot ne) in ne bo nepotrebnih dodatnih stroškov. Bomo videli kaj se bo zgodilo.
pahorček
# 31.01.2012 ob 14:25
Za prvenstvo rabimo 4 dvorane:

Stožice, Predtekmovalna skupina Slovenije in zaključni boji!
Tivoli, Predtekmovalna skupina
Celje, Predtekmovalna skupina
Maribor, preurejene dvorana Tabor: Predtekmovalna skupina!

In to je to!!!

Kaj drugega FINANČNO ne gre skozi!

Pa kje boš danes našel zasebnega partnerja, ki bo dal 4 miljone evrov svojega denarja za dvorano???

Bodimo realni!
Kilzz
# 31.01.2012 ob 14:25
Haha Šrotu se že smeji.

V Novem Mestu so pa idioti. Pred pol leta so neki Avstrici zmagali na natečaju, ampak čeprav so izpolnjevali vse pogoje, bili na koncu zavrnjeni. 2 razpis ni uspel, tako da Celje kliče.
kačon
# 31.01.2012 ob 14:24
Nevem zakaj tolikšni cirkus? NM je majhno mesto. Takšna dvorana pa presega njegove potrebe in zmožnosti. Še smešneje pa je, da ena najuspešnejših farmacevtskih družb ne sodeluje pri tem projektu. Saj je sponzor novomeškemu klubu. Torej če se KRKI ne splača je očitno, da gre za povsem nerealne načrte. Naj urede jesniško dvorano, Koper jo že ima, Celje prav tako. Stožice so pripravljene. Mogoče bi izkoristili priložnost in povečali tvoljsko dvorano. In tako izkoristili obnovo še za hokejske namene. Za vključitev Maribora je najbrž že prepozno. Ptuj pa se mi zdi še bolj nerealen. Po moje je organizator izvedel zgolj dobro načrtovano natego. Da je od občin "kandidatk" pomolzel kotizacijo, ki mu je ne bo treba vrniti. Saj so vedeli, da z dvoranami v tej situaciji ne bo nič.
jakosol
# 31.01.2012 ob 14:24
Bi kaj rekel, pa sem se zavedal, v kateri državi živim ...
scenic
# 31.01.2012 ob 14:22
enako pa tudi Ptuj
scenic
# 31.01.2012 ob 14:22
čisto realno glede na to da NM ne potrebuje dvorane
a123b
# 31.01.2012 ob 14:20
v Novem Mestu so z dvorano, kot v Mariboru z univerzijado, rinejo kot pujsi v buče.
Čeprav si NM zasluži dvorano, ker je košarkarsko mesto.
Smucke
# 31.01.2012 ob 14:20
Sej nimam nič proti Ptuju kot mestu, ampak tam igrati tekme evropskega prvenstva?? wtf
KennyAngel
# 31.01.2012 ob 14:20
Treba bo kakšno tovarno zgradit, ne pa športne objekte! Ljudje potrebujejo delo, ne pa igre!
pahorček
# 31.01.2012 ob 14:17
Na koncu bodo organizatorju še prosli Celje in Maribor, če bi želeli biti gostitelji ene od skupin!!!

V času nejvečje gospodarske krize, bi mi radi zgradili 3 nove dvorane, ker "stare" nam niso več dobre!

Za prvenstvo, ki ga nihče ni hotel imet smo bajno plačali, in pol bomo še nevem kaj zgradili?

Spet ena zgodba o neumnosti slovencev! Namesto, da bi uporabili kaj imamo, bi radi nevem kaj potegnili iz oblakov!

Pa kdo bo dal gnar za novo dvorano v Novem Mestu, Ptuju, kopru???
KennyAngel
# 31.01.2012 ob 14:16
Edino prav. Žal Slovenija nima trenutno denarja za projekte EP 2013 in Univerzijada. Žal, ampak tako pač je. Treba bo začeti tovarne gradit, ne pa športne objekte. In več ustvarit.
Spook
# 31.01.2012 ob 14:15
Pametno. Kaj bo nova dvorana Novemu mestu? Za koga bo stala? Na zadnji tekmi evropskega pokala niso napolnili telovadnice, pa je bil PROST VSTOP.
royayers
# 31.01.2012 ob 14:15
Zakaj je vsak, ki ima malo soli v glavi vedel, da če smo že komaj spacali za plačilo FIBE, za nove dvorane ne bo denarja :)?

ej jej jej, šalabajzerji. Celje in Maribor morata bit obvezno, dvorane so.
idared
# 31.01.2012 ob 14:15
Celje. V Celju sprejme dvorana 7000 ljudi na košarkarski tekmi.
croman_1
# 31.01.2012 ob 14:14
bolano, Novo mesto je mesto košarke in si zasluži novo dvorano, in Eurobasket, ne pa neki Ptuj pa jesenice kozlaje!!!
rrobi
# 31.01.2012 ob 14:14
Sem vedel že v naprej Celje, Maribor, Jesenice, Tivoli in Stožice. Mariborska bo na koncu čisto vredu, sam klopi naj dajo ven, pa na eno večerjo naj peljejo fibine birokrate pa bo.
Milenko
# 31.01.2012 ob 14:13
Slovencki se povsod rinejo in potem so popolnoma nesposobni karkoli izpeljat!! Glej Univerzijada,EPK,EP v kosarki,itd! SRAMOTA
g3nius.
# 31.01.2012 ob 14:13
Sej bodo v Kopru menda 2 novi dvorani al kako že govori popovič. Bodo pa 2 skupini v Kopru. Vglavnem nič novega v Sloveniji.
obid83
# 31.01.2012 ob 14:13
Prvi odstop, na žalost ne zadnji!
Merlot
# 31.01.2012 ob 14:12
Ampak res, to je pa RES RES škoda. NM bi vsekakor potrebovalo novo dvorano. Prav škoda je gledati KRKO, kako igra v tisti telovadnici...
elaine
# 31.01.2012 ob 14:12
Brez skrbi, bodo spustili kriterije in bo stara dvorana čisto v redu.
andz
# 31.01.2012 ob 14:12
Heh . Mi Slovenci smo največji loleki ever. Kako neprofesionalno je to vse skupaj BRUH
kokio
# 31.01.2012 ob 14:12
Novemu mestu bi najbolj privoščil novo dvorano

Na koncu bomo spremljali košarko v LJ (stožice in tivoli), zelo košarkarskem mestu Jesenice in mega košarkarskem mestu Ptuj, ČE...

Mi nismo pripravljeni na EP, ne v glavi ne v denarnici. Seveda pa smo košarkarska država in imamo radi ta šport. Ampak to še nič ne pomeni. Govorimo o zelo velikem tekmovanju.
Gravesen
# 31.01.2012 ob 14:11
najbolš da muhič povab enpar gradbincev u zidanco pa se bodo tam prec zmenil, garant!
M-filter
# 31.01.2012 ob 14:11
no sej tut ne bi smel nič pričakovat od države. naj se denar najde pri zasebnikih, ki imajo veliko denarja. nekateri ga majo že tko preveč
SsDrag
# 31.01.2012 ob 14:10
LOLEKI
jaakaaLJ
# 31.01.2012 ob 14:10
sej sm ze povedal, da na koncu to ne bo Eurobasket sLOVEnija 2013 ampak bo Eurobasket Ljubljana 2013...
M-filter
# 31.01.2012 ob 14:10
Celje se bo pa smeju nakonc, ko jih bodo še prosil, če lahko tam igrajo :) .. najhuje je pa to, da greš v organizacijo brez, da se prej vsaj malo pozanimaš kje se bo dobil denar za EP. Janša ga pa ne bo hotu dat, ker ni njegov projekt
Big L
# 31.01.2012 ob 14:10
Cele, Cele!!
centaur
# 31.01.2012 ob 14:10
Kaj je že razlog, da ne more bit v Celju???
Urban2309
# 31.01.2012 ob 14:09
ja, tu ko bi se pa res rabla dvorana (tudi po EP) pa je ne bojo gradil... krasno
Kazalo