Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 12 glasov Ocenite to novico!
LeBron James je za novo zmago Clevelanda prispeval 34 točk. Na vsaki od zadnjih desetih tekem je imel James več kot 50-odstotni met iz igre. Foto: Reuters
Salah Mejri
Najvišja zmaga sobotnega večera je uspela Dallasu, ki je s 108:82 odpravil Los Angeles Clipperse. Trener Rick Carlisle je slavil 700. NBA-zmago kariere. Dallas je zadel 16 trojk, od tega Dirk Nowitzki pet. Foto: Reuters

Dodaj v

LeBron James pokvaril jubilej Marca Gasola

Boston do 20. zmage sezone
3. december 2017 ob 08:24
Ljubljana - MMC RTV SLO

Zmagoviti niz Clevelanda v Ligi NBA je bil nepričakovano ogrožen, a je stvari na svoje mesto postavil kdo drug kot LeBron James. Cleveland je Memphis ugnal s 116:111.

James je dosegel 34 točk (ob tem je imel še 12 podaj), vključno s sedmimi v zadnjih 82 sekundah tekme. Ko je Cleveland povedel z 91:72, je redkokdo verjel, da bo tekma še razburljiva, a so gostje (po trojki Dillona Brooksa) dobri dve minuti pred koncem izenačili na 109. S petimi zaporednimi točkami je LeBron James naredil red. Izjemni košarkar je sodeloval pri vseh zadnjih 17 točkah svojega moštva bodisi kot strelec bodisi kot podajalec.

To je enajsta zaporedna zmaga Clevelanda (v tej seriji je tekmecem vedno nasul vsaj 100 točk) in enajsti zaporedni poraz Memphisa, za katerega je Marc Gasol dosegel 27 točk, s čimer je v Ligi NBA presegel mejo 10 tisoč doseženih točk.

Boston, najuspešnejša ekipa letošnje sezone (20 zmag, 4 porazi), je bil s 116:111 boljši od Phoenixa. Kyrie Irving je bil z 19 točkami prvi strelec uravnoteženega Bostonovega napada, pri čemer je zadel tudi ključen met za tri točke. Gostje so namreč zaostanek 17 točk skoraj popolnoma izničili in prišli na 105:103, Irving pa jih je ohladil s trojko z desnega krila.

Devin Booker je pri Phoenixu z 38 točkami postavil osebni rekord sezone.

Milwaukee je s 109:104 premagal Sacramento. V tretji četrtini so gostitelji vodili že za 20 točk, a so se morali precej potruditi za zmago. Giannis Antetokounmpo je blestel s 33 točkami (zadel je 17 prostih metov, največ v tej sezoni) in 13 skoki.

Dallas je s 108:82 premagal Los Angeles Clippers. Trener Rick Carlisle se je pridružil klubu 18 trenerjev, ki so v Ligi NBA zmagali na 700 ali več tekmah.


Liga NBA, tekme 2. decembra:
BOSTON - PHOENIX 116:111
Irving 19, Brown in M. Morris po 17, Tatum 15, Horford 14; Booker 38.

DALLAS - LA CLIPPERS 108:82
Barea 21 točk in 10 podaj; L.Williams 18.

BROOKLYN - ATLANTA 102:114
Dinwiddie 15; Schröder 24, Babbitt 20.

PHILADELPHIA - DETROIT 108:103
Covington in Embiis (10 skokov) po 25, Redick 18, Šarić 17; Harris 27, Jackson 25.

CLEVELAND - MEMPHIS 116:111
James 34 točk in 12 podaj, Love 20, Smith 17, Wade 16; Evans 31, Gasol 27.

MILWAUKEE - SACRAMENTO 109:104
Antetokounmpo 33 točk in 13 skokov, Middleton 25, Bledsoe 19; Randolph 22.

DENVER - LA LAKERS 115:100
Murray 28, Lyles 18; Ingram 20, Lopez in Randle po 15.

PORTLAND - NEW ORLEANS 116:123
Lillard 29, McCollum in Leonard po 17; Cousins 38, Moore 19.

Tekme 3. decembra:
NEW YORK - ORLANDO
OKLAHOMA CITY - SAN ANTONIO
MINNEOSTA - LA CLIPPERS
MIAMI - GOLDEN STATE
LA LAKERS - HOUSTON


Lestvica - Vzhodna konferenca:        
BOSTON CELTICS          24 20  4  83,3
CLEVELAND CAVALIERS     23 16  7  69,6
TORONTO RAPTORS         21 14  7  66,7
DETROIT PISTONS         22 14  8  63,6
PHILADELPHIA 76ERS      22 13  9  59,1
MILWAUKEE BUCKS         21 12  9  57,1
WASHINGTON WIZARDS      22 12 10  54,5
NEW YORK KNICKS         21 11 10  52,4
--------------------------------------
INDIANA PACERS          23 12 11  52,2
MIAMI HEAT              22 11 11  50,0
ORLANDO MAGIC           23  9 14  39,1
CHARLOTTE HORNETS       21  8 13  38,1
BROOKLYN NETS           22  8 14  36,4
ATLANTA HAWKS           22  5 17  22,7
CHICAGO BULLS           21  3 18  14,3
                                      
Zahodna konferenca:                   
HOUSTON ROCKETS         21 17  4  81,0
GOLDEN STATE WARRIORS   23 17  6  73,9
SAN ANTONIO SPURS       22 15  7  68,2
DENVER NUGGETS          22 13  9  59,1
MINNESOTA TIMBERWOLVES  23 13 10  56,5
PORTLAND TRAILBLAZERS   23 13 10  56,5
NEW ORLEANS PELICANS    23 12 11  52,2
UTAH JAZZ               23 12 11  52,2
--------------------------------------
OKLAHOMA CITY THUNDER   21  9 12  42,9
LOS ANGELES CLIPPERS    21  8 13  38,1
LOS ANGELES LAKERS      22  8 14  36,4
PHOENIX SUNS            24  8 16  33,3
MEMPHIS GRIZZLIES       22  7 15  31,8
SACRAMENTO KINGS        23  7 16  30,4
DALLAS MAVERICKS        23  6 17  26,1
                                      
T. O.
Prijavi napako
Komentarji
Quade
# 03.12.2017 ob 13:46
Zakaj imaš ti avatar od Miami Heatov, če še nikoli nisi niti besede napisal o Miamiju, ampak pišeš samo o LeBronu? Napaka ali neumnost?

pixelbitch = JurgenKnaus = Dennis Wolf = Balonzo Lol = Gandhi1

To se mi zdi, da je vse ista oseba, ki ni preveč bistre glave.
oneupthebside
# 03.12.2017 ob 12:10
Lbj je vsekakor boljsi od Jordana (DeAndreja) ... :) ali se bo moral Harden letos ponovno obrisato pod nosom glede Mvp naslova?
Jata5
# 03.12.2017 ob 13:39
pixelbitch
@JurgenKnaus LeBron ga je prehitel že kaki dve sezoni nazaj tako, da to sploh ni več debata. LeBron dela vse kar je Jordan samo še 1x bolje, plus to da je ekipni igralec in pravi vodja ekipe.


Zakaj imaš ti avatar od Miami Heatov, če še nikoli nisi niti besede napisal o Miamiju, ampak pišeš samo o LeBronu? Napaka ali neumnost?
RudeCorona
# 03.12.2017 ob 13:23
"medtem ko se je Jordan sprehajal v finalih proti raznim Sunsom"

Ker sem gledal vseh šest tekem tistega finala, ti lahko zagotovim, da ni šlo za sprehod in da so bili Sunsi takrat fantastična ekipa. Barkely na vrhuncu kariere, KJ mislim da zadnjič še res zdrav, Dumas je dobesedno letel na koki, Majerle je bil takrat eden najbojših obrambni branilcev v ligi ... V bistvu je odločil en met ... trojka Paxsona v zadnjem napadu šeste tekme, ko je bila že cela dvorana, vključno z mano pred zaslonom, prepričana, da so jo Sunsi dobili. In sedma tekma bi bila spet v Phoenixu.
borut-blas
# 03.12.2017 ob 08:56
danes ponoči bo dragič presegel jamesa za zmago nad warriorsi
... če bomo verjeli, moćno verjeli, vera premika gore pravijo verniki
din-diin
# 03.12.2017 ob 08:43
Itak, ampak spet bo spusil v finalu :)
PartyTime
# 03.12.2017 ob 09:15
Ali Lonzo Ball se igra za Lakerse?
Quade
# 03.12.2017 ob 12:44
LeBron James je stroj.

Najprej kot LeGM sestavi ekipo, ki se bo borila za naslov, zatem pa jo kot LeCoach še natrenira. Vsako leto igra več kot 70 tekem v rednem delu in več kot 20 v končnici, oboje s povprečjem okoli 40 minut po tekmi. Na igrišču je nesporni lider, playmaker in scorer svoje ekipe, nasprotniki pa ga podvajajo,provocirajo, izmenjujejo na njemu svoje najboljše obrambne igralce itd. Pri 19ih letih že s preko 20 točk v povrečju, potem pa vse do danes nikoli manj kot 25. Nobene resne poškodbe v karieri. Najbolje pripravljen športnik v zgodovini.

Poleg tega, da je obraz lige, ima ogromno obveznosti z mediji in sponzorji, družino,...
_50centy_
# 03.12.2017 ob 16:22
Roko na srce. Jordan je imel precej bolj uravnoteženo ekipo kot James. Bullsi brez Jordana niso padli na raven tankanja, kot so to nekatere LeBronove ekipe, ko jih je zapustil. Dejstvo je, da LeBron katerokoli ekipo v NBA pripelje vsaj do konferenčnega polfinala.
seveda saj je ob prihodu in odhodu zamenja še pol ekipe, tako da sploh niso primerljive.
karnekdo
# 03.12.2017 ob 14:13
tomlin nihče ne pljuva po legendah, morda kakšen občasen troll. Na drugi strani pa ogromno folka pljuva po modernih zvezdnikih na vrhuncih karier, ker se bojijo, da bi lahko nekega dne zasenčili njihovega otroškega idola. To so bolj kot ne dejstva. Samo poglej, koliko folka žali Jordana, koliko pa Jamesa, koliko ljudi se norčuje iz Peleja, koliko iz Ronalda itd.
tomlin
# 03.12.2017 ob 13:25
glede primerjav , pa je seveda to medgeneracijska borba, vendar bi mlajše pozval da ne pljuvajo po ikonah športa , ker hkrati s tem izničujejo veličino svojih idolov , ki se vsi po vrsti zavedajo kaj so te IKONE oz njijhovi predhodniki naredili za njihov šport, da lahko oni sedaj žanjejo slavo in služijo velike denarje z njim.
Nikogar od njih (LBJ , Kobe , Messi , Ronaldo , Federer , Bolt , Phelps , Mayweather.......) , ne boste slišali da bodo pljuvali po Peleju , Maradoni , Aliju , Carlu Lewisu , Spitzu , MJ-ju, Russlu .....
Če ne bi bilo ''starodavnih'' IKON , ne bi bilo niti sedanjih ali bodočih IKON.
Quade
# 03.12.2017 ob 12:27
Letošnji MVP bo LeBron James Harden.
xskip
# 03.12.2017 ob 11:53
Koliko tekem je potreboval BOS do 20. zmage, odkar je trener Brad Stevens?

2013-14: 59
2014-15: 51
2015-16: 39
2016-17: 34
2017-18: 24
skoro84
# 03.12.2017 ob 10:12
Michael Jordan je bil športnik velikosti Alija, Maradone, Peleja, Ruth, Gretzky, Senna, Federer...tako da, ne vem kako lahko LJ vidite tokaj...
tomlin
# 03.12.2017 ob 13:16
bravo LBJ , bom velik in priznal da je dobro je zaključil dva prodora in izkoristil dejstvo da ga pokriva rookie. Clutch.
xskip
# 03.12.2017 ob 11:46
101 trolanja: @JurgenKnaus
model...
DLeagueStar
# 03.12.2017 ob 19:54
Ko je konec tekme in bi rad zabavo nadaljeval prides v game thread in gledas avtorje bistroumov, ki so v casu Mikeove dominance sedeli v plenicah pred TVjem in gledali risanke, danes ti pa s pomocjo Wikipedie uzaljeno predstavljajo kdo je alfa in omega kosarke z raznimi stevilkami brez konteksta.

Samo da je 2>1 in je debata za njih zakljucena. Ampak seveda pri stevilkah, ki so jih sami dolocili za najbolj pomembne. Ostale ne veljajo, ker nimajo toliko smisla in boga predstavijo kot krvavecega pod kozo.

Samo jbg, ko Artest zadane prakticno zmagovito trojko cez roke iz neizdelane akcije medtem ko Mike 2.0 mece 8/24 iz igre na svoji najpomembnejsi tekmi zivljenja je to ostareli Artest, ki ga je Mike 2.0 potegnil do naslova.

Ko pa Korver fali prosto trojko, ki jo sicer mece s 50% uspesnostjo je pa Mike wannabe choker in ne zna prevzeti odgovornosti nase, ker podaja ob koncu tekme namesto da bi silil met in bil heroj.
friks
# 03.12.2017 ob 18:50
karnekdo

mi ti pišemo dejstva, ti pa domišlijske pripovedke.

Kdo poleg Pippena v prvi trojki naslovov je bil tako izjemen, da bi govorili o niti blizu povprečne ekipe? O njegovi karizmi pa govorijo mnogi intervijuji igralcev samih. Smo jih že objavljali, tako da nima več smisla.

Razlika med njim in Bryanom pa je, da je Kobe naredil ekipo boljšo in jo večkrat pripeljal do naslova. Poleg Gasola je zadnja naslova osvojil z Odomom, Fisherjem, Arizo oz starim Artestom, Bynumom, Vujačićem, Mbengo, Waltonom? Njuna tekmovalnost in zmagovalna mentaliteta ni primerljiva.
Caratero
# 03.12.2017 ob 18:24
eni pravijo nostalgija in poveličevanje, spet drugi se sprašujemo kako hitro se stvari pozabljajo...je pa še nekaj, večina tu ni spremljala prime Jordana recimo med leti 1987-1993
samo nekaj razlik, ki ne govorijo LBJ v prid...ni handcheckinga, patetično slab vzhod, združevanje v superekipe (pionir ravno LBJ sedaj pa seveda joka, ker je GSW to spravil na višji nivo), nabijanje statistike (asistence in skoki se v zadnjih letih dodeljujejo po hokejsko .. samo še čakam, da se bo igralcu na klopi dodelila asistenca,...), igra LBJ, ki bazira v glavnem na surovi moči, igra LBJ v zaključkih pomembnih tekem, kjer v glavnem prepušča odgovornost drugim,...

Težko je primerjat ere pa vendar...brez handcheckinga in ob današnjem piskanju favlov bi MJ imel prav gotovo povprečje prek 40 točk na tekmo s precej preko 50 % metom..(met je dejansko eden od redkih Zanimivo kako se pozablja, da je LBJ praktično sestavil dream team v Miami-ju za svoja prva 2 naslova. Vzhodna konferenca v času MJ je bila precej močnejša od zahoda, danes se LBJ praktično sprehodi do finala, ker je vzhod dobesedno patetično slab.
friks
# 03.12.2017 ob 18:12
Ste vedeli, da je (pišem o nosilcih ekip):
- Duncan igral 6x v finalu NBA, 5x zmagal s skupnim razmerjem zmag in porazov 23:11,
- Bryant igral7x v finalu NBA, 5x zmagal s skupnim izzidom zmag in porazov 23:15,
- Jordan igral 6x v finalu NBA, 6x zmagal s skupnim izzidom zmag in porazov 24:11,
- James igral 8x v finalu NBA, 3x zmagal s skupnim izzidom zmag in porazov 18:27.

Hmmm
friks
# 03.12.2017 ob 17:43
LeBron je odličen igralec, ampak žal ni niti blizu najboljšim. 5 porazov v 8 finalih je neizbrisljiv madež. Na ta način se ne more primerjati niti z Bryantom, kaj šele z Jordanom.

In Jordan je za prve tri naslove imel poleg Pippena zelo povprečno ekipo (to je toliko, kot je James osvojil z vsemi super ekipami. Za druge tri naslove je imel odlično ekipo, ampak se je vrnil po letu neigranja.

Naj se proba James vrniti po letu neigranja. Še v stalnem ritmu ne uspe zmagat v seriji. In Jordan po prvi zmagi v finalu ni nikoli več izgubil. Nikoli. James pa ima z ekipami v finalu večinoma negativni score (Dallas 0:1, Spurs 1:2, GSW 1:2, edino z mladinci iz OKC im 1:0).

Ne se hecat, no.
Anfield1892
# 03.12.2017 ob 17:05
"medtem ko se je Jordan sprehajal v finalih proti raznim Sunsom."

Kako lahko nekdo napiše takšno bedarijo in ga niti sram ni, da tako javno pokaže svoje totalno nepoznavanje košarke??? V sezoni 1992/93 je namreč Chicago v velikem finalu po hudem boju s 4-2 v zmagah premagal Phoenix, potem ko je odločilno šesto tekmo dobil z 99-98. Tudi vse prejšnje tekme v finalu so bile zelo izenačene, Sunsi pa so med drugim kar dvakrat uspeli zmagati v gosteh, kar se Bullsem ob osvajanju svojih naslovov ni zgodilo ne prej, ne kasneje. In končno, Michael Jordan je v velikem finalu igral skoraj 46 minut na tekmo, v povprečju pa dosegal kar 41 točk na tekmo, kar je njegovo najvišje povprečje v velikih finalih. Skratka nikakršnega sprehoda do naslova ni bilo v tem primeru.
tomlin
# 03.12.2017 ob 15:34
v prejšnjem komentarju sem se donekle strinjal da pri nekaterih res obstaja bojazen , da bo LBJ presegel MJ-jevo veličino (sam sicer ne).

Mislim pa , z druge strani, obstaja velika bojazen sedanjih LBJ fanov (zato tudi tako zagrizen ''boj'' za ''kralja'') , da ko bo čez čas ''prišel'' novi kandidat za GOAT in z njim nova generacija fanov, le tega ne bodo primerjali z LBJ , ampak spet z MJ-jem.
A ne ?
mojaglava
# 03.12.2017 ob 14:56
Ko smo že pri primerjavah Jordana in Jamesa. Velikokrat se omenja, da bi Jordan imel v teh časih dosti višje povprečje. Kdor še vedno tako misli naj si pogleda spodnji video:

https://www.youtube.com/
watch?v=YM_eCnTNt1Q&t=29s
xskip
# 03.12.2017 ob 11:49
Devin Booker lani v Bostonu 70 pik, letos "samo" 38.
Modelu res paše igrati v tej dvorani.
tomlin
# 03.12.2017 ob 21:43
karnekdo

ha ha ha , a, ko zmanjka materiala , si pa začneš izmišljevat zgodbe , kaj je MJ izjavil glede cone in njegove kariere ...
patetično ...
friks
# 03.12.2017 ob 19:43
Dejstvo je, da se je moral James združiti z dvema 5-kratnima Allstarsoma, da je videl prvi naslov. Bryant je dobil Gasola (mislim, da je bil do takrat 1x Allstar) in zaigral v 3 zaporednih finalih z ekipo, s katero James ne bi nikoli videl naslova. In dvakrat zmagal. Med drugim proti odličnim Boston Celticsom in Orlandu, ki so pred tem nabili ravno Jamesov Cleveland? Go figure.
threepointer
# 03.12.2017 ob 17:15
Ja, nedvomno si oba zaslužita spoštovanje.
threepointer
# 03.12.2017 ob 10:48
No ja, tako iz trte izvita ta primerjava ni, kljub temu da zaenkrat MJ gladko zmaga. Ampak LBJ bo imel še veliko priložnosti, da razliko zmanjša. Ima pa zelo težko nalogo, saj kralji običajno ne presežejo bogov :). Kobe pa ne sodi v to zgodbo.
FORZZA JUVE
# 03.12.2017 ob 10:35
Skoro48

Popolnoma se strinjam s tabo. LeBrona sploh nemoremo primerjat z Jordanom, v bistvu ga s tem ko ga primerjate z vzvišenim pajacom(lebronom) žalite Jordana. To je podobno kot če bi primerjali Tavaresa z Messijem. "Definitivno je Tavares boljši"
Hahaaha lepo vas prosim s takimi izjavami pixelbitch in jurgenknaus se samo smešita in si delata sramoto tukaj gor. Za vaše dobro in za dobro vsem nam, katerim nebo potrebno brat takih glupih komentarjev raje bodita TIHO!!!!
Lp
ata
# 03.12.2017 ob 10:31
Po 1/4 sezone so, glede na statistiko zadnjih let, ekipe za PO 90% določene - če ne bo kakšnih večjih poškodb. Na Vzhodu sta v igri še Indiana in Miami, na Zahodu Oklahoma.
Tuemsi
# 03.12.2017 ob 09:15
Dallas ne bo videl koncnice saj ima enostavno preslabo ekipo za kaj vec kot zadnje mesto v ligi. Vceraj je Nowitzki sicer zadel pet trojk a drugace ni vec konkurencen. Je legenda fransize in eden najboljsih useh casov ampak ne more biti vec glavni igralec ekipe..
din-diin
# 03.12.2017 ob 22:46
Karnekdo pa Quade, kako se smesita, Kot samooklicani kralj s svojo LeTravel Agencijo. Pol pa se joka pa stoka ves cas.....smeh.
tomlin
# 03.12.2017 ob 22:24
evo , še timoti se smeje , ko je pogledal Shaqtin a fool in vrhunsko obrambo LBJ ;)
timoti
# 03.12.2017 ob 21:59
Ahahahahahahaha....
tomlin
# 03.12.2017 ob 21:28
kako pa LBJ igra obrambo , pa si lahko ogledate v Shaqtin a fool izpred dveh tednov ...
friks
# 03.12.2017 ob 19:44
In to je dejstvo.
tomlin
# 03.12.2017 ob 16:15
pa da morda odgovorim na prvi komentar danes - Jurgen

gledanost in popularnost športa vedno poganjajo posamezniki oz ''zvezde'' in povsem normalno je da se bo nekaj poznalo pri gledanosti. Pa če si fan od LBJ ali pa ''hater'' , je on pač glavna zvezda , o kateri se vsi pogovarjajo. Saj vidiš kaj se dogaja tukaj.

Ko je MJ prekinil 1993 kariero , je gledanost NBA v Ameriki padla za več kot 20 % in se 1995 spet dvignila za skoraj 30 %.
4
# 03.12.2017 ob 15:26
@Quade

Kdaj pa bo čas za Lebrona, da bo pokazal to izjemno obrambo kot pa v finalu NBA?
Situacije kot so bile lani, ko je CLE dobil lahek koš zaradi nelogične obrambe Lebrona nimajo nobene veze z rim protectorji in spacingom. Za tiste koše je bil Lebron popolnoma sam kriv. Sam je obrnil glavo proti Curryju medtem, ko mu je Iguodala utekel pod koš in sam se je odločil pustiti Durantu 1 meter prostora na trojki.
tomlin
# 03.12.2017 ob 15:23
karnekdo

ja , donekle se strinjam.

Dam pa primer iz svoje familije, ko je moj ''tamal'' začel spremljati basket s Kobejem (2008) in ta je bil ''božanstvo''. Sedaj , ko pa je prišel v ''uporniška'' najstniška leta, pa je prestopil v tabor LBJ, samo da je proti '' tastarmu'' in da imava ''borbe''. ;)
Quade
# 03.12.2017 ob 14:30
Že na dve novici sem komentiral, da je Jurgen v resnici pixel in potem kmalu zatem se pojavi komentar od pixelbitch.

Isto danes.Rečem, da je Gandhi1 pixel, dva komentarja naprej komentar od Gandhi1.

Je pa zanimivo, da v prvem primeru je repliciral "zakaj bi bil?". V naslednjih dveh pa nekaj na prosto temo, kot da me ni :D:D
unitrode
# 03.12.2017 ob 12:39
@Jurgen Knaus
Izjava "LeBron je svetlobna leta pred Jordanom, to boste vi hejterji ugotovili ko bo zaključil kariero in bo liga NBA padla na raven Eurolige #fact" je vredna svojega avtorja oddaljenega svetlobno leto od realnosti (verjetno zato ker ne razume, kaj pomeni svetlobno leto?). Nobenega komentarja pa o odlični igri njegovega Balla (100 x boljšega od Dragića), ki je dosegel 9 pik ob izjemnem metu 4/10.
Sicer pa so primerjave različnih generacij zelo nehvaležne pa naj gre za športnike, umetnike, raziskovalce: z mene je Danev izjemen igralec pa mi še na pamet ne pride da bi ga primerjal z Dragićem ali Dončičem (čeprav je med slednjima primerjava možna radi EP, vendar bi ostal ob mnenju da sta oba dobra. To da bo pa NBA padla na nivo EL pa je povsem možno, ker NBA postaja cirkus, ki je vedno bolj namenjen pohabljanju igralcev (poglejte seznam poškodovanih igralcev).
karnekdo
# 03.12.2017 ob 12:34
skoro84 veš kaj je vsem tem skupno? Vsi so iz kamene dobe športno gledano (razen fedexa, pa še on je bolj prejšnja generacija, kot ta). Zakaj? Enostavno je sedaj obdobje, ko so stari tisti, ki so odraščali ob teh in seveda na prva mesta postavljajo svoje idole iz mladosti. Čez 10, 20 let bo spet vse drugače in šele takrat, ko bo trenutna generacija upokojena, se bo prepoznala dejanska veličina le te.
ms-dante
# 03.12.2017 ob 11:33
borut-blas - zato verniki uspejo, neverniki pa ne
threepointer
# 03.12.2017 ob 23:06
Quade, s tabo se strinjam, da ima James pred sabo še 7 let izjemne kariere, v kateri bo zagotovo še kdaj prišel v finale in precej verjetno osvojil tudi še kakšen prstan. Če ne v tej, pa v kakšni drugi ekipi. Mu bo to pomagalo, da iz poraženca postane zmagovalec, kar poleg izjemnega košarkaša zagotovo mora biti the GOAT? Nekako dvomim, dopuščam pa možnost, da me lahko preseneti. V tem primeru bi bil lahko v resni konkurenci. A bi zmagal? Najbrž ne...

Kobeja v istih stavkih z njima ne bi smeli niti omenjati.
Quade
# 03.12.2017 ob 20:37
Dejstvo je, da se je moral James združiti z dvema 5-kratnima Allstarsoma, da je videl prvi naslov. Bryant je dobil Gasola (mislim, da je bil do takrat 1x Allstar) in zaigral v 3 zaporednih finalih z ekipo, s katero James ne bi nikoli videl naslova. In dvakrat zmagal. Med drugim proti odličnim Boston Celticsom in Orlandu, ki so pred tem nabili ravno Jamesov Cleveland? Go figure.

James + peak Gasol, Bynum, Odom, Fisher, Ariza, Artest

A je to kakšen hec?:D:D
friks
# 03.12.2017 ob 20:18
Quade

trojka Paxona je odločila pri izzidu 3:2 za Bullse. Torej če ne bi zadel, bi imeli še eno tekmo.

Za Jamesa bi bilo konec.

Haha, ker fail.
Quade
# 03.12.2017 ob 20:15
Ker sem gledal vseh šest tekem tistega finala, ti lahko zagotovim, da ni šlo za sprehod in da so bili Sunsi takrat fantastična ekipa. Barkely na vrhuncu kariere, KJ mislim da zadnjič še res zdrav, Dumas je dobesedno letel na koki, Majerle je bil takrat eden najbojših obrambni branilcev v ligi ... V bistvu je odločil en met ... trojka Paxsona v zadnjem napadu šeste tekme, ko je bila že cela dvorana, vključno z mano pred zaslonom, prepričana, da so jo Sunsi dobili. In sedma tekma bi bila spet v Phoenixu.

Ja, sta pa zato zadela Allen in Irving. In dobro, da sta, ker bi sicer GOAT wannabe imel uspešnost v finalih 1/8.


Ko že govorimo o dvojnih merilih :D:D

MMC kavčarjem, ki sta jim možgane oprala Kobe in Jordan bi bilo edino dovolj, da gre Cleveland 82-0 & 16-0. Ob tem pa Bran zabije vse točke.

Brez zgrešenega meta :D:D
friks
# 03.12.2017 ob 20:12
In trojka Artesta ni bila ključna (pri izzidu 76:73 za Lakerse minuto pred koncem tekme).

Ostali dve sta bili Allen je zadel 5 sekund pred koncem za podaljšek (pred tem je James zgrešil, pa so dobili skok), Irving pa pri izenačenem izzidu (ko je James pred tem že nekajkrat zgrešil).
friks
# 03.12.2017 ob 20:02
DLeagueStar

Ja, sta pa zato zadela Allen in Irving. In dobro, da sta, ker bi sicer GOAT wannabe imel uspešnost v finalih 1/8.
Kazalo