Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 61 glasov Ocenite to novico!
Peter Vilfan

Dodaj v

Peter Vilfan

6. februar 2012 ob 10:54
Ljubljana - MMC RTV SLO

Vedel sem, da bodo težave z nekaterimi stvarmi, ki sem jih počel prej. A kljub temu se mi zgodba zdi neverjetna. Vsa Slovenija je ob vseh drugih problemih en dan govorila, ali Vilfan lahko komentira košarko, če pa je poslanec.

V DZ sem dal vlogo, da bi lahko opravljal še dodatno delo. Tega je ogromno. V pravilih piše, da je poslancem dovoljeno strokovno delo. Komentiranje košarke gotovo je strokovno delo. Kajti sam ne oddelam le reportersko-novinarskega dela, ampak tudi strokovni del.

Gregor Virant je pred mesecem zaprosil za dodatno delo. In ni bilo nobenega problema, predaval bo na fakulteti. Zdaj pa mi povejte, kdo deluje bolj politično: Virant, ki pride pred študente kot profesor, a tudi kot predsednik DZ-ja in stranke, ali jaz?

S spoštovanjem govorim o njem, ampak je že kot pojava močno političen lik. Jaz pa bom prišel zvečer v studio in začel: Dober večer, ljubitelji in ljubiteljice košarke. In naj bi širil politiko. Teh teorij ne razumem.

Peter Vilfan, Vir: Večer

Prijavi napako
Komentarji
wisan
# 08.02.2012 ob 10:21
Za mene je edino merodajno vprašanje to, kaj bodo vsi ti poslanci naredili za državljane RS in s tem za Slovenijo ? Ali se sploh zavedajo te svoje funkcije v DZ; da niso tam za sebe in svoje strankarske prvake in njihove cilje ? Če se tega zavedajo, potem je meni vseeno kaj sicer delajo. Zaradi mene lahko Virant in Vilfan igrata tudi v porno filmih.
Kanci
# 07.02.2012 ob 18:54
Lol
Janševiška paranoja :)
V kaj se bojo še vtaknili??...groteska ne pozna meja ;)
springbok
# 07.02.2012 ob 11:37
če hoče delovati v košarki, naj pusti politiko...politika se ne sme vmešavati v šport...in obratno!!!!
agent Perry
# 07.02.2012 ob 10:18
....seveda če tudi on ni eden tistih, ki mu je denar vse, kar je na tem svetu.
agent Perry
# 07.02.2012 ob 10:16
Koliko napisanega o Vilfanu. SAM SI JE TO HOTEL. Zakaj sili v politiko če misli, da je tako dober v komentiranju (da ne bo pomote tudi jaz mislim, da je kar dober). Poudarek na "kar dober". V vsaki stvari si VEDNO lahko boljši. Pri meni je Vilfan samo izgubil nekaj točk, ker se je odločil za politiko, ne glede na to v katero stranko je šel. Če po njegovo premalo zasluži kot komentator ima kot bivši vrhunski športnik še neomejeno možnosti dela v športu, kjer bi bil sigurno bolj koristen. Ljudje pač včasih naredijo napako in ko bo Peter čez nekaj let pogledal nazaj, bo to tudi spoznal, če mu sedaj še ni jasno.
NEmafiji
# 07.02.2012 ob 00:48
16. januarja 2012
je bil med tistimi,

ki so v ljubljanskem mestnem svetu
glasovali za
nov mandat Marka Jakliča kot direktorja Lekarn Ljubljana
tudi
Peter Vilfan.

Peter Vilfan IZDAJALCEV NAŠEGA ZAUPANJA NE BOMO POZABILI.
NE podpiralcem korupcije
NE tistim, ki podpirajo DOKAZANO sporne ljudi!
james bond
# 07.02.2012 ob 00:23
kaj tu ni jasno

Trinajsti člen zakona o poslancih sicer pravi: "Poslanec sme po obvestilu pristojnemu delovnemu telesu državnega zbora samostojno ali v delovnem razmerju opravljati dejavnost, vendar največ v obsegu, ki ne presega petine polnega delovnega časa, potrebnega oziroma določenega za redno opravljanje dejavnosti, če gre za opravljanje zahtevnejših strokovnih, znanstvenih, pedagoških ali raziskovalnih del.
KLIPAN
# 07.02.2012 ob 00:20
Samo SDS-ovci so zmožni povezat komentiranje basketa in politiko.
Vsaka čast, sedaj se vidi kakšni kmetavzarji ste.
raven_
# 06.02.2012 ob 22:28
če si vedel da bojo težave, zakaj se zdaj buniš?
kbm
# 06.02.2012 ob 20:48
Če mi gre kaj na spodnji ud je to oseba iz sveta športa, ki se proda v politične vode.
tenisač
# 06.02.2012 ob 20:44
On je edini na Sportklubu k zna basket komentirat, zato mora ostat.
tomaz14
# 06.02.2012 ob 20:31
SDSovci ne vejo kaj je košarka, oni najraje igrajo nogomet v trenirkah in golf v karirasti garderobi z metuljčkom ;)
EU Bananistan
# 06.02.2012 ob 18:47
Če bi bil pa poslanec SDS-a, bi bilo pa vse v redu. Potem bi bil pa Pero "best the best". To, da tri četrtine poslancev poleg službe poslanca opravlja še eno ali celo dve službi v obliki predavateljev, svetovalcev in profesorjev, to je pa najbrž v redu a ne. Ravno pri delu komentatorja športnih tekem, lahko gledalci in javnost hitreje ugotovijo, ali gre dejansko za komentiranje tekme ali pa za reklamiranje določene stranke ali politika in s tem kršenja pravil poslanske službe, medtem ko pri ostalih to ni možno in lahko uporabijo sto opravičil in izgovorov. Najbrž SDS smatra za kršenje pravil poslanca že to, da je Vilfanovo komentiranje svojevrstna reklama in propaganda stranke PS. Vilfan je za mene bil in ostal velik športnik, komentator in predvsem človek brez dlake na jeziku, ko se je šlo za vrednote in napredek športa, ne glede na to v katero stranko je včlanjen in kateri politični opciji pripada. Šport in politika sta si zelo različni sferi in vseeno ne vidim razloga, da Vilfan nebi mogel opravljati obeh dejavnosti.
kucheysh
# 06.02.2012 ob 18:02
Vilfan je bil nekoč kot igralec velik individualist, posebnež in upornik. Danes je Jankovićev pucflek in rokica na daljinsko upravljanje. Jebiga, nekateri rabijo gospodarja, da misli namesto njih, pa še finančno se splača - njim in njihovi družini (ob tej priliki lep pozdrav v Rusijo lastniku zazidljivega zemljišča v LJ, formely known kot travnika).

To, da on velja v Sloveniji za dobrega komentatorja, pove več o (ne)izobraženosti slovenske košarkarske publike kot o njegovi kvaliteti. Je pa res, da je kot komentator in izvrševalec tuje volje v parlamentu še najmanj škodljiv. Vsaj ne dela neposredne škode slovenski košarki, kot jo je počel pri vsem, česar se je lotil po karieri - nesposobni trener ter podpredsednik kluba, ki je bolj kot za interese delodajalca, skrbel za interese družinskih članov. Mimogrede, na spletni strani FIBE so objavljene sodbe arbitražnega sodišča zaradi neizplačanih obveznosti klubov skupaj z pogodbenimi zneski igralcev. Pri branju nekaterih podpisanih pogodb iz Vilfanovega obdobja se lahko samo čudiš.

Na koncu vsake njegove epizode pa ista zgodba: rep med noge in beg, opranje vsakršne krivde s koriščenjem prijateljev v medijih, in pa seveda post festum pametovanje tistim, ki čistijo njegov drek.
boboman
# 06.02.2012 ob 17:45
Sej a so poslanci v praksi kaj druga kot komentarji, sedijo tam in povedo svoje mnenje. mislim da Vilfan odlicno pase not. Redki so tam ki so zasluzni za kaksno spremembno pri nas, konc koncu mormo za vsak sraje na referendum, le "ACTO" so lahk samo podpisal brez da bi vprasal.
spinlad
# 06.02.2012 ob 17:45
Če so eni politiki dodatno zaslužili s Patrio, lahko Vilfan tudi s kometiranjem tekem. Kajneda !?
vremenko
# 06.02.2012 ob 17:29
Komentiranje pa res ni strokovno delo. V sloveniji vsak glupsl lahko komentira, če sam pomislim kakšni abervezniki so nekateri komentatorji na sportklubih in sport tvjih.
Wasabi
# 06.02.2012 ob 16:08
Vinko, Gorenakov Vinko! Bruh bruh bruh;)
tomaz14
# 06.02.2012 ob 15:55
Zdele sm vidu odlomek s te seje. Tanko še tega ne ve na kateri TV komentira Vilfan. In ob njegovem komentarju ni nč spornega da Pero nebi komentiru še naprej
JanezBlond
# 06.02.2012 ob 15:17
odličen košarkar ... povprečem kometator ... podpovprečen politik
jodlzi
# 06.02.2012 ob 15:02
se strinjam z njim in ga podpiram...
marko5555
# 06.02.2012 ob 14:46
Še ena izmed nebuloz vladajoče koalicije. Tako kaže pravi obraz. Če je tako, naj najprej zahtevajo polno prisotnost na parlamentarnih sejah. Potem naj se raje ukvarjajo z resničnimi problem. Vsako javno pojavljanje je lahko politično agitiranje. A služba je služba. Če je on dober komentator bodo presodili gledalci, če je dober poslanec pa volivci. Stvar je popolnoma jasna
juksi
# 06.02.2012 ob 13:49
dejte no pamet solit, kot da ima to kaj veze s Perotu,župani/poslanci pa PreVirant pa lahk služijo po par tisoč€ na mesec je pa ql? bruhbruh
edx
# 06.02.2012 ob 13:49
Bedaki. Pa saj se ne gre samo za njega. Tukaj je problem, ker eni lahko, spet drugi ne. Drugače sem pa za, da niti on, niti nobeden drugi ne sme imeti dodatnega zaslužka. Eno ali drugo.
Badonkadonk
# 06.02.2012 ob 13:05
Pa če bi komentiral zastonj? Tko za hobi... 2 urci na teden? Pol nebi smel biti problem, sej nebi bila služba...
lessan15
# 06.02.2012 ob 12:52
Glede na brez zaposlenost v državi bi bilo verjetno res smotrno ta dvojna dela, ki jih nekateri opravljajo (v 99% primerov tisti, ki imajo plačo že tako ali tako krepko preko 3000€), ukinit.
Rangert
# 06.02.2012 ob 12:50
Vilfan bejž nazaj v šport in ne seri s politiko, ker nisi politik ampak Zokijev hlapec
lookaaa
# 06.02.2012 ob 12:48
Otchy
06.02.2012 ob 11:42

..zagotovo je avditorij poslušalcev v njegovem primeru večji kot v primeru Viranta.

___

vecji je, je pa komentatorstvo vsem na oceh in bo tezko skozi to sito spravljal politicne pamfletke. virant lahko deluje skrit za stirimi stenami. ceprav sam menim, da ne eden, ne drugi tega obcinstva ne bosta izkoriscala za politicne pike!

naj vilfan komentira, ob prvi priliki politicne zlorabe pa naj se mu odzaga veja. mene bolj kot vilfan skrbijo politicno nastavljeni novinarji v javnem mediju!
SF010
# 06.02.2012 ob 12:38
pa če je model Pero nabijal o županu med komentiranjem. že takrat ni mogu bit tiho
sybelmyne
# 06.02.2012 ob 12:23
kak zaplankan folk:/ in poleg tega mislite, da ste še pametni. češ, kaj pa ve on o politiki... kaj pa vi veste? in kaj veste o komentiranju košarke? MANJ, kot vilfan!! pa neke stare zamere... kako bedno življenje je opredelitev na eno stran in pogrevanje napak drugih. nedoletneži
frutek01
# 06.02.2012 ob 12:23
@FooFighter
Poleg vseh nastetih bonitet si pozabil glavne.. Državno korito je vreča brez dna, in vse firme, ki so v posredni in neposredni lasti naših izvoljenih poslancev, molzejo našo kravo Slovenijo po dolgem in počez... V prejšnji vladi je prednjačil Golobič(še dobro, da ga ni več), v zdajšnji pa itak J.J vleče vse niti. Državnih in od njih odvisnih firm.
mamutar
# 06.02.2012 ob 12:21
ne vidim težav, smo že živimo z več vlogami, ampak s to razliko, da
zanje zasebno ne prejemamo denarnih nagrad, zato je pomembno, v kakšni vlogi si in da te vloge niso dvojne : ne moreš biti politik in krojiti usodo državljanom in potem iste državljane zabavati na sit-komih! zato so meje n.u.j.n.e. : v interesih, področjih in vlogah. treba je pač izbirati in to je svobodno. ne sme poslanec imeti firme, če pa za svojo funkcijo prejema davkoplačevalski dnar, zato je še kako pomembno v kaj se človek spušča, saj za posledice odgovarja javnosti in vsem njenim iniciativam.

Vilfan kot poslanec in komentator tekem? No problem, dokler bo kodeks v glavi, tj. dokler bo odgovorno fural, če bi bil jaz v taki situaciji, pa se tega ne bi šel (razen morda prostovoljno).
kvaternik
# 06.02.2012 ob 12:19
Kamor se ozreš,sami Thalerji. Že od daleč se vidi, da Pero ima izostren sluh za žvenket zlatnikov. Če bi se zgodilo, da se Janković strmoglavi, bi Vilfan kot neodvisen, bil dober komentator.
bobo966
# 06.02.2012 ob 12:17
Kolikor vem je zakon jasen, zaradi mene ga lahko tudi spremenijo, vendar pa potem bo hotela še Eva Irgl svojo oddajo na TV nazaj. Tamara Vonta bi se potem tudi še lahko šla novinarke in Moderndorfer bi lahko v predverju parlamenta ordinacijo odprl. Baje imajo mnogi slab zadah.
bozz
# 06.02.2012 ob 12:13
Dokler imajo v mandatni komisiji enotne kriterije za vse poslance, je stvar sprejemljiva. Ampak hinavščine v stilu "on lahko, ker je naš, ti pa ne, ker si njihov" pa ne bi smeli goniti.
Senna-Maze 28
# 06.02.2012 ob 12:03
Arsenal_fan1

Hehehehe, carski komentar. Vsa čast.
Zlobni genij
# 06.02.2012 ob 11:45
Bogi tisti, ki imajo Viranta za profesorja, Še bolj bogi pa so tisti, ki gledajo tekme, ki jih komentira vrli Peter Vilfan :) Če imaš 40 uporabnikov mmc-ja na svoji strani, še ne pomeni, da si čistokrvnega Slovenca za jajce prijel.
#5
# 06.02.2012 ob 11:44
nikoli ne bom pozabil, ko je tulil v mikrofon: "Union Olimpija ni le klub, je način življenjaaaa!!" ma daj Pero, lepo te prosim...
Adijo-Svet
# 06.02.2012 ob 11:44
cini minis in ostali podobno misleči!

Ne šport, ne mediji ne bi smeli imeti nobene veze s politiko in dokler bo ta distanca vsaj koliko toliko ohranila, bo vse skupaj še vzdržno. Da pa nekati pogojujete njegovo športno veličino in kvaliteto komentiranja z njegovim političnim prepričanjem, pa je bolno, idiotsko, nerazumno, nezrelo, ... , pa še kakšen hujši pridevnik bi se našel. Dajte že odrast, vsaj v glavi, če že drugače ne gre!!!
p.s. Njegovo politično prepričanje je mimogrede tudi zame nesrejemljivo!!
Otchy
# 06.02.2012 ob 11:42
Meni je Vilfan en izmed boljših športnih komentatorjev. Dokler se ukvarja zgolj in samo s športom. Takoj ko preide to mejo in začne favorizirati "najboljšega župana" ali karkoli v zvezi z državno/mestno politiko oz. politiki, bi mu morali komentiranje za določen čas prepovedati.

Zagotovo je avditorij poslušalcev v njegovem primeru večji kot v primeru Viranta.
qwerty99
# 06.02.2012 ob 11:41
vilfan, če si kandidiral, potem bodi poslanec 100%, ne pa samo toliko, kolikor ti paše. kot poslanec imaš lahko dela 48 ur na dan.
in to naj velja za vse poslance, tudi oz. predvsem za politikantskega "resetatorja" viranta.
storz
# 06.02.2012 ob 11:39
ma kaj napadate vilfana...hvalabogu da imamo enega ki zna komentirat košarko..prav škoda bi bilo če to nebi smel več početi!
horus1
# 06.02.2012 ob 11:38
jasno je da ga bodo že ob prvem najmanjšem poskusu političnega vpliva zredirali do amena, tako da ne verjamem da si bo upal kaj politično spregovoriti, ker bo namreč na očeh vse javnosti
denis_525
# 06.02.2012 ob 11:35
Peter če je potrebno, raje pusti politiko in ostani v športu.
Cini Minis
# 06.02.2012 ob 11:32
mah vilfan dragi moj zakaj že si šel v politiko???
zame si bedak...kot košarkarja in komentatorja so te ljudje oboževali...
upam da ne boš nikoli več komentator na TV...čeprav si bil dober...
zatlači si svojo politiko nekam...zakaj ne moreš bit več komentator???
zato pero ker vsakič ko bi slišali tvoj glas je to reklama za tvojo politično opcijo...
frutek01
# 06.02.2012 ob 11:32
101% slovenc...
Iz tvojega posta je več kot razvidno katero politično opcijo preferiraš, še bolj očitno pa je, da športa ne spremljaš...
Zate še najbolj velja: Le čevlje sodi naj kopitar. Če si Prešerna malo sposodim.
FooFighter
# 06.02.2012 ob 11:30
desnica itak vemo, da je že v osnovi manj liberalna (oz. je, koliko jo napredek družbe prisili)
vendar tukaj ne gre samo za to, ampak za čisto enostavno borbo prostora za medije med glavnima političnima opcijama.
to je ključno za vladanje v Sloveniji, naši politiki so zmagovalci zaradi medije, ne za to, ker so pravični, pametni, pošteni, sposobni, z vizijo, za narodov blagor,..., to je vse drugotnega (ne)pomena. Važen je nastop in količina časa, ki ga pridobiš v medijih, posredno ali direktno. In ta posredni vpliv, ki je dejansko v tem primeru sedaj tudi direkten (saj je zdaj poslanec), je treba pač konkurenci nekako onemogočit. niti ne gre toliko za strah pred kakšnim obrekovanjem, ampak samo za preprečitev reklame PS. Če bi bilo obratno, verjetno ne bi bilo nič drugače?

Meni je žalostno samo to, da se naši politiki (večina) ukvarjajo z vsem drugim, samo z tistim ne, za kar so bili izvoljeni, kaj je njihovo poslanstvo. Več kot pol jih je tam samo zaradi plačilne liste in številko. V glavnem samo fajn šiht, dobra plača in cajta na pretek.
Adijo-Svet
# 06.02.2012 ob 11:29
Še ena iz vrečke "idiotsko". Peter Vilfan je velespoštovan športnik, zame tudi eden redkih dobrih komentatorjev, zato v tem primeru resnično ne vidim nobene povezave s politiko, ... . Res pa je, da bodo nasprotne opcije po pravilu "žleht".
Da pa niti približno to ne velja za njegovo politično prepričanje pa seveda ni več športna tema!
lahk
# 06.02.2012 ob 11:29
Saj bi lahko prej pričakoval kaj bo, preden je vstopil v politiko na nacionalni ravni.
stezosledec
# 06.02.2012 ob 11:28
hahahaha,najprej se javimo za vprašljivo organizacijo EP-ja,nismo še niti sigurni če sploh bo,ampak najboljšega košarkarskega komentatorja pri nas je treba pa že prej odrezat,ker je pač praskanje po jajcih na usnjenem fotelju v parlamentu,v primerjavi z komentiranjem košarke pri nas tretirano kot koalicija interesov.......na drugi strani pa, ko gre za "profesorje"(Virant,....) ki lahko naš podmladek naučijo zgolj manipulantstva in zahrbtnosti, je pa to v interesu države........
schawlly
# 06.02.2012 ob 11:28
Me zanima, če bi Vilfan kandidiral za poslanca, če bi vedel, da pol ne sme komentirat! Ja ja vsi bi radi imel kar po 3 ali 4 službe, na zavodu pa na tisoče brezposelnih! Poglejte Stareta kulk džobu ma ha! Pa je zdravnik, pa komentator pa direktor toplic, zdravnik NK Olimpija za evropske pokale...itd! To je požrešnost ne pa sposobnost!
lord12
# 06.02.2012 ob 11:22
"kafkaf"--- 2 krat ni za rečti, da bi bil izvoljen:) Samo moram ugotoviti, v katero stranko se naj na hitro poknem pred naslednjimi vilitvami.

Mogoče si me narobe razumel, osebno nimam nič proti Vilfanu.
turist
# 06.02.2012 ob 11:21
kakšno dodatno delo? sej si zaposlen in izvoljen za poslanca!!! vsak poslanec ima ogromno stvari za nastudirat, od ribolova do fiskalne politike in locevanja odpadkov. ce zeli prebrat in natuhtat vse zakone, k so v proceduri, nima casa za kakrsnokoli dodatno delo.

vsem ukinit dodatno delo in zaposlit ljudi na ta mesta. al pa nimas kej bit poslanc...
SF010
# 06.02.2012 ob 11:21
kok si pa govoru o jankoviču v svojih zadnjih prenosih, da mi je šlo na bruhanje

ne seri pero, poglej si kaj si kvazil o super županu in da si ponosen, da sediš v njegovem mestnem svetu in ostale butlarije, ki nimajo veze s športom
slovenc101%
# 06.02.2012 ob 11:12
...ma dej frutek, nagni ga,...pa pojdi spat,...kdo pa bo poslušal anti kvazi komentatorja, ki samo liže .upe Jankovću! Takih je preveč, naj bo posranec v parlamentu,...saj je to hotel,...ON pa politika,...je isto kot jaz biti tvoj oče!!!
kafkaf
# 06.02.2012 ob 11:11
lord- si pameten,tudi ti lahko kandidiraš za poslanca, pa se zna v tej sloveniji zgoditi,da boš izvoljen....
lord12
# 06.02.2012 ob 11:04
Brez zamere, samo ne ven kakšne kompetence ma on za poslanca. Kot komentar košarke je odličen, za poslanca pa ne vem no...... No, za svetnika v LJ ni problema, ker je potrebno samo Zoranu pokimati, parlament pa je nekaj drugega. Bo še morel Jankovićev nasmeh skopirat, pa potem mogoče bo. Raje komentiraj naprej košarko, bi mu svetoval. Je bolj čista zadeva, kot pa slovenska politika
Urban2309
# 06.02.2012 ob 11:03
mora bit zraven... brez njega to ne bo to :)
frutek01
# 06.02.2012 ob 11:02
Koalicija že kaže svoja idiotska načela... Sicer pa nič čudnega, ob vseh kretenih v parlamentu.
Arsenal_fan1
# 06.02.2012 ob 10:59
Polaganje zoge z LEVICO,prodor v DESNO,jah slisi se ze politicno :D.

Sarkazem,da ne bo kdo resno vzel :D.
mikha
# 06.02.2012 ob 10:59
Se strinjam z Vilfanom, po drugi strani paverjetno lahko preda mandat, ce meni da je boljsi v komentiranju kot pa politikovanju.
Kazalo