Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5.0 od 27 glasov Ocenite to novico!
Luka Dončić
Luka Dončić je v letošnji sezoni Evrolige v povprečju igral 20 minut. Še tri minute več je igral v četrtfinalni seriji proti Darušafaki. Foto: EPA
       Dončić? Odvisno, na kakšen način bo vstopil v tekmo. Če se mu bo na začetku odprlo, bo imel večjo minutažo. Vseeno pa menim, da ga Laso ne bo forsiral, če bo v končnici šlo na tesno, saj je to zanj prva res velika preizkušnja.       
 Grega Nachbar
Željko Obradović
Željko Obradović bo s Fenerbahčejem naskakoval svojo deveto lovoriko Evrolige, a prvo po letu 2011. Foto: EPA
       Ni neka velika skrivnost, da navijam za Željka Obradovića in Fenerbahče, ker mi je tudi njegova filozofija najbolj pisana na kožo.       
 Jure Zdovc
Miloš Teodosić
Miloš Teodosić je lani s Cskajem prvič osvojil Evroligo. Po letošnji sezoni bo prost igralec, vse glasnejša pa so ugibanja, da bo pri 30 letih zaigral v Ligi NBA. Foto: EPA
       Vsakdo ima svojega favorita, moj je Real Madrid zaradi Luke in ker igrajo všečno košarko, napadalno, na veliko število točk. Nekako vidim oziroma si želim finale Real Madrid - Cska.       
 Dušan Hauptman
Vasilis Spanulis
Olympiacosu pripisujejo najmanj možnosti, vendar ekipe z Vasilisom Spanulisom nikoli ne gre odpisati. Foto: EPA
       Še pred mesecem bi rekel, da bo prvak Cska, toda to, kar je pokazal Fenerbahče v četrtfinalni seriji, je dramatično boljša slika, kot jo je kazal skozi sezono. Igrajo izjemno, Bogdanović in Kalinić sta dvignila formo. Vse skupaj se dogaja v Carigradu in dejstvo, da je Obradović tretje leto tam, po navadi se tretje leto doseže vrhunski rezultat, govori v korist Fenerbahčeju.       
 Zmago Sagadin

Dodaj v

Sagadin: Dončić je fenomen, a stavim na Fenerbahče

V Carigradu vrhunec sezone evropske klubske košarke
18. maj 2017 ob 06:24
Carigrad - MMC RTV SLO

Luka Dončić je pred najtežjim izpitom kariere. 18-letni mladenič bo v petek v kotlu Carigrada pred milijonskim TV-avditorijem morda ključen člen Reala v boju proti Fenerbahčeju Željka Obradovića.

Polfinalna poslastica košarkarske Evrolige se bo začela ob 20.30. Še pred tem se bosta za prvo finalno vstopnico ob 17.30 pomerila moskovski Cska in Olympiacos. Finale bo v nedeljo ob 20. uri.

Stavnice dajejo majhno prednost Fenerbahčeju proti Realu in malce večjo Cskaju proti Olympiacosu, ki pa ima na Ruse lepe spomine. Ne nazadnje so jih premagali v zadnjih treh medsebojnih dvobojih na finalnih turnirjih v letih 2012, 2013 in 2015.

Luka Dončić bi v primeru nedeljskega slavja seveda postal najmlajši Slovenec z evropskim naslovom. Pred njim je to uspelo Juretu Zdovcu (1993), Rašu Nesteroviću (1998), Matjažu Smodišu (2001, 2006, 2008), Saniju Bečiroviću (2007), Jaki Lakoviču in Erazmu Lorbku (oba 2010).

Pred začetkom košarkarskega spektakla smo za mnenje povprašali strokovnega komentatorja na TV Slovenija Grego Nachbarja, nekdanjega slovenskega selektorja Jureta Zdovca, legendo Uniona Olimpije Dušana Hauptmana, slovenskega trenerja z največ trofejami Zmaga Sagadina in komentatorja TV Slovenija Miho Mišiča. O uspehu Reala je prepričan le Hauptman.


Grega Nachbar: Tokrat bo zelo, zelo pestro. Glede na to, da je Fenerbahče gostitelj, in po nekaj neuspelih poskusih menim, da je končno napočil čas za turški uspeh. Res je pritisk toliko večji, ker igrajo doma, a imajo toliko izkušenj, da bodo znali to kanalizirati. Sploh, ko ekipi steče, te dvorana ponese. Če bo Real v končnico prišel s poravnanim rezultatom, bo pritisk zagotovo večji na Fenerbahče, in tu bi bila morda prednost Reala. Je pa res, da so po navadi na teh zaključnih turnirjih, kot sva se pogovarjala z Boštjanom, tiste ekipe, ki so na papirju malce slabše, bolj sproščene in so tako v prednosti. Ne gre za serije, tako kot, denimo, v prejšnjem krogu, ko so se res izluščile najboljše ekipe. Rad bi sicer videl, da bi zaradi Dončića Real prišel do te lovorike, vendar dajem Fenerbahčeju prednost. V drugem polfinalu bi dal prednost Cskaju, čeprav so imeli v preteklih letih precej težav z Olympiacosom. Imajo večjo širino na branilskih položajih, kar bi znalo prevagati. Seveda nikoli ne smemo pozabiti na brilijanco Spanulisa. Skratka, napovedujem zelo zanimiv Final four in to, da ne bo nobena ekipa razbila druge. Dončić? Odvisno, na kakšen način bo vstopil v tekmo. Če se mu bo na začetku odprlo, bo imel večjo minutažo. Vseeno pa menim, da ga Laso ne bo forsiral, če bo v končnici šlo na tesno, saj je to zanj prva res velika preizkušnja. Izkušnje na teh turnirjih so neprecenljive.

Jure Zdovc: Na zaključnem turnirju so ekipe, za katere smo vsi pričakovali, da bodo tam. V sezoni so pokazale največ, morda je imel le Fenerbahče nekaj krize, a to je bila tudi posledica poškodb. Ni neka velika skrivnost, da navijam za Željka Obradovića in Fenerbahče, ker mi je tudi njegova filozofija najbolj pisana na kožo. Tu je tudi prednost domačega terena. Ne igrajo sicer v svoji dvorani, ampak v azijskem delu, vendar bo tudi tam kljub omejitvam z vstopnicami nedvomno premoč na tribunah ogromna. Real je izredno nepredvidljiva ekipa, lahko odigrajo vrhunsko, lahko pa jim spodleti ... Ne smemo pozabiti, da jih je lani v četrtfinalu Fenerbahče izločil s 3:0. Na takih tekmah odločajo dnevna forma, sodniški kriterij in toliko malenkosti, da je res nehvaležno napovedovati. Menim, da od Luke Dončića nihče ne pričakuje nobenih čudežev, kar bo njegova prednost. Še vedno je to izjemno mlad igralec. Ne poznam ga zelo dobro, ampak, kot je videti na televiziji, si včasih zada preveč in je potem razočaran, če mu ne uspe. Kljub temu bo, sodeč po sezoni, njegova vloga precejšnja, saj je postal eden izmed glavnih igralcev Reala. Ne nazadnje si je izboril prednost tudi pred Rudyjem Fernandezom. V drugem polfinalu dajem malo prednost Rusom, čeprav imajo Grki nekaj izjemnih igralcev z zmagovalno miselnostjo. Na papirju bi bil tako finale Fenerbahče - Cska, vendar je kaj lahko tudi drugače.

Dušan Hauptman: Na zaključnem turnirju so zagotovo štiri najboljše ekipe. Vsakdo ima svojega favorita, moj je Real Madrid zaradi Luke in ker igrajo všečno košarko, napadalno, na veliko število točk, včasih morda tudi brezglavo. Vedno navijam za ekipe, ki dosegajo veliko število točk, in to Real v zadnjih letih vsekakor je. Nekako vidim oziroma si želim finale Real - Cska. Moskovčani igrajo izjemno. Vso sezono so najbolj konstantni, so trdi, ne popuščajo in igrajo najbolj neugodno košarko. Domači parket bo vsekakor prednost za Fenerbahče, ampak vse te ekipe imajo izkušene igralce, ki ne bodo podlegli peklenskemu vzdušju. Dajem prednost Rusom in predvsem Špancem, a tudi osvojitev lovorike za Željka Obradovića ne bo nikakršno presenečenje. Po tistem, kar sem do zdaj videl, pa jih vseeno ne vidim v finalu. Zanimivo bo videti, kaj lahko stori Luka Dončić. Čeprav se je v sezoni dokazal, bo ta zaključni turnir vseeno zanj nekaj novega. Želja bo vsekakor velika, vendar se lahko zgodi tudi, da ne bo dal svoje partije.

Zmago Sagadin: Če bi stavil, bi stavil na Cska ali Fenerbahče, torej na ponovitev lanskega finala. Še pred mesecem bi rekel, da bo prvak Cska, toda to, kar je pokazal Fenerbahče v četrtfinalni seriji, je dramatično boljša slika, kot jo je kazal v sezoni. Igrajo izjemno, Bogdanović in Kalinić sta dvignila formo. Vse skupaj se dogaja v Carigradu in dejstvo, da je Obradović tretje leto tam, po navadi se tretje leto doseže vrhunski rezultat, govori v prid Fenerbahčeju. Olympiacos je lahko vsakemu neugoden, vendar v tem trenutku mislim, da nimajo moči in znanja, da se postavijo zoper Ruse. Pred leti je bilo senzacionalno, ko je Olympiacos z bistveno manjšim proračunom zmagoval v Evroligi. Takrat je kar vršalo po Evropi, češ, glej, kako Olympiacos z relativno manj denarja v primerjavi s CSKA-jem, Maccabijem in Realom osvaja Evropo. Mislim, da te moči danes več nima in da je Cska v prednosti. Real lahko vsekakor preseneti, ampak s formo, ki jo na domačem parketu zadnje čase izkazuje Fenerbahče, je zame finale Cska - Fener.

Kakšna bo vloga Luke Dončića? Mislim, da je Luka fenomen. Za sabo ima briljantno sezono. Luka je v tej sezoni rešil Real iz hudih kadrovskih težav, sicer bi bili Madridčani, ki niso naredili menjave generacij, v istih težavah kot Barcelona. Luka je pritegnil, animiral in si vse izboril sam. Lani je dobival drobtinice, letos pa je strokovni štab prisilil, da mu zaupa. Če je trener Laso, kolikor toliko pameten, mu bo dal tudi v finalu to vlogo. Res je, prvič je v finalu in lahko podleže trenutku, tega nikoli ne moreš vedeti, ker je še zelo mlad fant. Na vsak način si zasluži, da tudi na zaključnem turnirju dobi tako vlogo, kakršno je imel v teku sezone. Mislim, da je to samo za dobro Realu. Če letos ne bo prinesel lovorike, pa jo bo drugo leto.

Miha Mišič: Zame je favorit Cska. Napovedujem finale Rusov s Fenerbahčejem, ki bodo v polfinalu po zaslugi taktične premetenosti Željka Obradovića in navijačev izločili Real. Luka Dončić celotno sezono igra pod pritiskom in bo tudi na zaključnem turnirju upravičil lovoriko vzhajajoče zvezde, čeprav se bodo zanesljivo nanj še posebej pripravljali. Ne nazadnje je le organizator igre, ki bo menjava za Llulla. Luki vsekakor privoščim, toda na koncu menim, da bo vseeno napredoval Fenerbahče. Turki imajo letos zaključna turnirja Evrolige in evropskega prvenstva. Finančno so izjemno močni. Prava mala katastrofa bo, če bo Fenerbahče obstal že v polfinalu. V finalu stavim na večjo individualno kakovost Rusov.

Robi Kaurin
Prijavi napako
Komentarji
don_draper
# 18.05.2017 ob 06:37
Zanimiva anketa. Se vidi, da se glasuje predvsem zaradi Luke in anketa nekako ne daje realne ocene po moči ampak po navijanju. Sam stavim na CSKA, ki ima zares fenomenalno ekipo.
mend055
# 18.05.2017 ob 07:30
Za strokovne mnenje so povprašali tudi mene, kar si štejem v posebno čast. Glede na dosedanje izkušnje lahko trdim, da so vsi štirje finalisti dobri, z veliko gotovostjo pa trdim, da bo zmagal tisti, ki bo premagal oba ostala nasprotnika. Torej, to bo, kdor bo imel veliko dnevne forme, motivacije in tudi kančke sreče.
Sam bi naslov privoščil ekipi iz Turčije, a to so zgolj moje želje, ki drugih treh ne zanimajo preveč. Se opravičujem če veliko besed za malo nič.
smr3k4
# 18.05.2017 ob 08:45
"legendo Uniona Olimpije Dušana Hauptmana"
Dule je kvečjemu legenda Smelta Olimpije ali še bolje Olimpije.
caree
# 18.05.2017 ob 07:44
Je pa zanimivo kako je lahko dilema ali bo Luka prvi pick na naboru 2018.
Luka igra F4 Evrolige, medtem ko njegovi konkurentje za prvi pick igrajo "ameriški ŠKL".
borut-blas
# 18.05.2017 ob 07:26
luka jim bo umil glavo, jih sfriziral in obril ... nimajo turki za burek proti našemu frizerju
bo nabrušen kot britev
oče bo rekel "ilirija vstan" in luka jih bo granatiral kot napoleon avstrijce
potem pa zmagovito v reprezentanco naš napoleon !!
don_draper
# 18.05.2017 ob 07:24
Sapienti

če odvzameš Lulla in Randolpha realu so isto najslabši, če vzameš Bogdanoviča pa recimo Udoha Fenerju so isto slabši, če uzameš Spanoulisa... ampak to je če... De Colo pa Teo sta daleč najbočljši branilski par, da o ostali ekipi CSKAja ki prihaja s klopi sploh ne govorim napram drugim ekipam.

strucko

Fernandez sploh ni več neki faktor pri realu. Lull, Randolph, Ayon in pa Carrol so tista imena, ki zraven Dončiča še peljejo voz.
strucko
# 18.05.2017 ob 07:14
Fernándeza sem mislil, hahaha
Sapienti sat
# 18.05.2017 ob 06:55
Drugace pa Nachbar in Misic sts res strokovnjaka.To ze bila v svoji profesionalni igralski karieri.Kje imate mnenje od Kukovice se,?
sistemc.
# 18.05.2017 ob 12:19
Rašu Nesteroviću (1998), Matjažu Smodišu (2001, 2006, 2008), Saniju Bečiroviću (2007), Jaki Lakoviču in Erazmu Lorbku (oba 2010).

Vedno, ko preberem kaj takega se spomnin na tajkuna Šešoka, ki je v španoviji z raznimi Zrinskimi, Pipani, Urlepi uničil slovensko zlato generacijo.
sergej1966
# 18.05.2017 ob 09:27
Postal Real, evropski bo prvak,
Luka Naš glavni bo junak,
a kdor si misli ha ha ha,
naj povem mu,
LUKA je za NBA

Evo malo za dobro voljo in navijanja za Luka
_50centy_
# 18.05.2017 ob 07:56
Luka igra F4 Evrolige, medtem ko njegovi konkurentje za prvi pick igrajo "ameriški ŠKL".
slaba primerjava. glede na to da večina današnjih naj igralcev pride iz 'ameriškega škl' oz trenutno naj igralec je igral torej v amerški OŠ ;) še do ŠKL ni prišel
simon-rupsi
# 18.05.2017 ob 07:52
verjamem v Dončića in on v sebe.
caree
# 18.05.2017 ob 07:34
Komaj čakam tekmo, da vidim kako bo Luka prestal krstni nastop na F4.
Občutek imam, da bo še enkrat dokazal iz kakšnega testa.
raknac navi
# 18.05.2017 ob 08:11
Strokovnjaki torej napovedujejo dolgocasen in predvidljiv turnir. No bomo videli, ce bo res tako in ce je vse res ze odloceno...
bober-gucci
# 18.05.2017 ob 14:12
Prav nasmejem se vašim komentarjem! Real Madrid je bil prvak regularnega dela EVROLIGE. Ja Real madrid je bil prvi po rednem delu in to največ pove. Kako lahko nekdo reče, da real zmaguje na individualen način? Real madrid je prvi v ligi ABC, prvi je bil v EVROLIGI in še pokla del rey je osvojil! Za moje pojme ima real madrid najboljše moštvo. ne pozabimo real je lani izpadel proti fenerju ja, ampak pred tem je bil 3 krat v finalu eurolige in jo tudi leta 2015 osvojil, ko je premagal prav fenerbahče v polfinalu! Torej ta ista ekipa reala je bila 3 krat zapored v finalu, razen lani, letos pa se je vrnila nazaj. Drugače pa je to običajno, da ekipa ki osvoji naslov, naslednje leto malo popusti.

Naši tenerji pač ne marajo reala, ker jim ta filozofija ni všeč, Sagadin pa govori o ne menjavi generacij......Real madrid ima najboljšo mladinsko ekipo, samo poglejte dončič, radončič,......To je ta balkanska mentalitea, ko vidijo vsi samo obradoviča, ne vidijo pa drugih filozofij. Obradovič je mojster za obrambo, pablo laso pa za napad.
GoRun10
# 18.05.2017 ob 13:59
On/Off statistika za Real v Evroligi, če koga zanima:

https://twitter.com/StatsLi/status/86416
3972467089409

Luka ima najvišji napadalni rejting v Realu in Real naredi največjo razliko, ko je Luka v igri. Na 100 napadov Real z njim da skoraj 122 točk, kar je noro visok rejting. Statistika potrjuje, da je Real z Dončičem najboljši in se Realu najbolj pozna, ko on ne igra.
schawlly
# 18.05.2017 ob 09:37
Evropski prvaki bodo zmagovalci tekme Fenerbahce - Real Madrid!
Jurčič
# 18.05.2017 ob 08:26
Res so na F4 ekipe, ki so letos pokazale največ, vse s super posamezniki in tudi z dobrimi trenerji...na četrto mesto bi dal grke, vsi ostali pa se mi zdijo tam tam...najbolj se pa bojim forsiranja turkov...že par let se jih forsisa v euroligi, sponzor je njihov, igrajo doma...upam, da ne stopil kak sodnik v ospredje, da bo res prava, športna borba
_50centy_
# 18.05.2017 ob 10:54
A to je danes? Katera slovenska TV prenaša?
Vsaj prvi odstavek lahko prebereš
mend055
# 18.05.2017 ob 09:40
mile952 prejšnje tisočletje, pozdravljen,

saj bo morda (ponavljam, morda) res, da bo ta igralec ekipe Real Madrid morda zaslužil več kot pravite, a to verjetno nekega vpliva na naše gospodarstvo, življenje ljudi na obali in še kaj - NE BO! Davki bodo ostali tam v kakšni Špan(ov)iji z njihovimi bankami ali celo v ZDA. Nekaj dinarčkov bo naložil v naše banke - morda v našo pristno banko UniCredit ali še bolj domačo Reffeisen ali najbolj domačo, bivšo Hypo banko (danes z drugim imenom)...
mile952
# 18.05.2017 ob 09:34
@mend055

# 18.05.2017 ob 08:57


Malce znanja iz zgodovine košarke res ne škodi. Je kar poživitev po nenehnem ponavljanju imena Luka, Luka, Luka... Še luke Koper toliko ne omenjajo, pa je daleč pomembnejša za gospodarstvo in življenje obale in naše domovine.


Khm, tale trditev o pomembnosti obeh Luk drži samo deloma, dejansko bo pa Dončič dobil vsako leto več denarja kot ima Luka Koper dobička celo leto. Ne še sicer prvi 2 leti, potem pa sigurno. Že Goran Dragič zasluži danes več kot ima Luka Koper vsakokratnega dobička, zato mislim, da bo Dončič morda dobil še višjo pogodbo od njega.
ZagorCiko
# 18.05.2017 ob 09:26
Payton20 se v popolnosti strinjam s teboj. Jaz mislom, da bo Luka se zelo napredoval. Dribling bo v nba sigurno spravil na visji nivo. Telesno je on naravno ogromen, pravih misic on prakticno nima. Ko ga vzamejo v roke ameriski fitnes trenerji bo prava posast. S tem bo sigurno do dolocene mere izboljsal tudi prvi korak. BBIQ pa je nekaj kar ti nihce ne more izboljsati in Luka je tu vrhunski. Za ta final four pa bo najbolj pomembno, da dobro odpre tekmo. Ce pa mu ne bo slo pa tudi ne bo konec sveta.
mend055
# 18.05.2017 ob 08:57
"legendo Uniona Olimpije Dušana Hauptmana"
Dule je kvečjemu legenda Smelta Olimpije ali še bolje Olimpije.

Malce znanja iz zgodovine košarke res ne škodi. Je kar poživitev po nenehnem ponavljanju imena Luka, Luka, Luka... Še luke Koper toliko ne omenjajo, pa je daleč pomembnejša za gospodarstvo in življenje obale in naše domovine.
Payton20
# 18.05.2017 ob 08:57
@caree, ZagorCiko

V tem trenutku je Luka definitivno pred vsemi vrstniki, vendar na draftu to ni edino merilo oz. glavni faktor. Na draftu pogosto prvih nekaj izborov zapolnijo košarkarji, stari 19 let, torej večinoma tisti, k v konkretnem trenutku še niso na vrhucu. Strokovnjaki pri tem upoštevajo njihov potencial, fizične predispozicije itd. Za Dončića je precej "javnosti" mnenja, da ni več veliko možnosti za napredek, zato nekateri govorijo, da si ne zasluži prvega izbora. Sam menim, da ima Luka možnost, da naredi kariero a la Dirk, torej menim, da gre za verjetno enega največjih 5 talentov iz Evrope ever. BBIQ ima fenomenalen, izboljšal ga bo z izkušnjami. Telo ima ogromno, si predstavljate kaj bo, ko dobi še do 10kg mišic? Šut ima soliden, to je pa tudi prvina, ki se jo za razliko od BBIQ da s treningom precej izboljšati (poglejte npr. Metta World Peace, ko je eno poletje baje delal s Spaletom - bivši trener na Iliriji - iz "metalca kugle" do nadpovprečno dobrega šuterja). Dribling ima dober, manjka nekoliko eksplozivnosti pri prvem koraku... ampak bo. Jaz ga definitivno vidim v top 5-10 NBA igralcih čez ca. 5-7 let po draftu.
Payton20
# 18.05.2017 ob 08:41
Občutek imam, da bo to eden boljših F4... Manjšo prednost dajem Fenerju, igrajo doma, Obradović, vrhunska forma Bogdanovića, verjetno najboljša prva peterka od vseh štirih. Real kot klub mi je zelo všeč, letos še bolj zaradi Dončića, ampak priznam, da so mi nekateri njegovi soigralci nekoliko antipatični, zato težko rečem, da bom stiskal pesti za njih. Vsekakor pa želim, da Luka odigra maestralno, pa naj zgubijo zaradi npr. soliranja Llulla :) Na drugi strani Spanoulisu privoščim še en naslov, dokler je še sposoben - naslednje leto bo prepozno - vendar sta po mojem mnenju De Colo in Teo preprosto preveč in bo verjetno CSKA v finalu. Torej nekako pričakujem finale Fener - CSKA, zmaga Fenerja za 5-10 pik.
Lesinar
# 18.05.2017 ob 08:29
Kaj pa Miha Žibrat nič ni pokomentiral? "Dončić za triiiii...Dončiiiić iiiin zgrešil je!
Binder Dandet
# 18.05.2017 ob 11:05
@50centy:
Sem prebral celoten članek. A piše, da je danes? Piše dvoumno, da se bo začelo (nečaloma danes, ampak ob pismenosti MMC novinarjev nikoli ne veš). Za vsak slučaj sem vprašal. Pravtako ne odgovarja, kje bo prenos. Če imaš info, hvala. Sicer pa ne vem zakaj si se spravil name.
lukace5
# 18.05.2017 ob 10:40
Glede na formo ekip je zame favorit Fener. V četrtfinalu so odigrali najboljše od vseh in tudi v zadnjih dveh tednih igrajo dobro, čeprav na 60%. Real je celotno sezono zmagoval na individualno kvaliteto, po moje na F4 tako na bo šlo. Mislim, da je njihova edina možnost za zmago dobra ll round tekma Dončiča. Če mu bo uspelo odigrati eno boljših tekem v sezoni, potem Real lahko zmaga. Po navadi je tako, da ko gre Dončiču potem se razigra celotna ekipa in vsi igrajo boljše. Če bo imel povprečno tekmo, potem sa bojim da jih ne bo v finalu. Llull lahko da 30 točk ampak on lahko razigra le sebe in nikogar drugega. Ko mu gre, je neustavljiv ampak so potem soigralci samo statisti in to ni to. Poleg tega Llull ne igra obrambe in zato za zmago nujno potrebujejo dobro tekmo Luke. Kvaliteta trenerja je tu očitno v korist Fenerja, Laso je sicer ok ampak ni na nivoju Obradoviča. Moja napoved je 60:40 v korist Fenerja.

V drugem polfinalu dajem 90% možnosti CSKA. OLY ni več to kar je bil, Spanoulis in Printezis sta že v letih in to ni več ista ekipa. Moja pričakovanja so letos presegli, v polfinalu pa jih čaka najbolj izkušena in homogena ekipa na turnirju. CSKA mi vedno deluje pod kontrolo, vedno vedo kaj hočejo, Itoudis je zame mogoče celo najboljši trener v Evropi in je odličen v samem vodenju tekem. V Finalu dajem Fenerju 55:45, pa še to samo zaradi domačega terena. Če bi bila tekma na nevtralnem terenu bi dal več možnosti CSKA.
1a34
# 18.05.2017 ob 09:12
Odlične ekipe! Vrhunski igralci! Vrhunski strokovnjaki! To bo res spektakl!

Naj poskusijo narediti podobno dramatičnega in zanimivega, kot se te tedne odvija v Sloveniji:

https://www.youtube.com/watch?v=U4dCZ-R8rIs&t=25s
mend055
# 18.05.2017 ob 07:57
...Občutek imam, da bo še enkrat dokazal iz kakšnega testa... Za Luko gre.

Ja, je iz kože, mišic, kosti itd. Pa še z veliko talenta, znanja, spretnosti. No, pa še motivacije, dodajam in v pravem igralnem okolju.
fah-q
# 18.05.2017 ob 23:42
se spomnim ko je prvič zaigral za real...pride v igro, igra par sekund in da trojko....in potem z nasmeškom v obrambo...ne bom pozabil tega nasmeška. večina smrkavcev bi naredila kupček v dres, njegov nasmeh pa je govoril nekako "se mi je zdelo, da ne bo nč posebnega, igra ko vsaka druga". takrat sem vedel, da bo tip podrl vse pred sabo ker ima v sebi tolko miru in moči že kot mulo. ko bo star 20 bo imel samozavest in rutiniranost krepko starejših, telo pa mladca. pri 25 letih ga pa verjetno ne bo, ki bi ga znal ustavit. ker ko ga v roke dobijo še američani s svojimi forami za bildanje eksplozivnosti pa v kombinaciji s tako glavo (ima dobro samopodobo, samozavest, inteligenco-skratka VSE) lahko dejansko naredijo res neustavljiv "stroj" . ker kdor bo kako milisekundo hitrejši od njega ali skočil kak cm višje bo pri glavi običajno krepko zadaj...dejansko se veselim kaj bo...

tudi za ta turnir ni strahu. spomnte se na tisti nasmešek po prvi trojki...no, to je bil njegov ognjeni krst, najtežja preizkušnja, ki jo je ali bo kadarkoli imel v košarki. ker igrat na f4 po sezoni v realu je le logično sosledje in posledica. zaigrat prvič na najvišjem nivoju (in to tako mlad, ko si med smetano basketa prvič na uradni tekmi na parketu, ti pa si smrkavc, pa še iz neke "vukoje***e in se ti ne le ne zatrese roka ampak se še ležerno režiš)...no, to je bla čist druga dimenzija. tudi prva tekma v nba ne bo imela več take dimenzije "ognjenega krsta" kot tista tekma za real. ker v real je šel takrat pogumen fant, ki je verjel vase, v nba bo šel moški, ki ve kdo je in po kaj gre tja. kolko bodo to prepoznali na draftu sploh ni važno.
miki331
# 18.05.2017 ob 13:54
Luka bo MVP turnirja! V vseh je še bil in bo tudi tokrat.
_50centy_
# 18.05.2017 ob 12:50
Luka Dončić je pred najtežjim izpitom kariere. 18-letni mladenič bo v petek v kotlu Carigrada pred milijonskim TV-avditorijem morda ključen člen Reala v boju proti Fenerbahčeju Željka Obradovića.
tole je prvi odstavek - petek, drugač pa je evroliga na šport klubu ali šport tv tam nekje :)
sagoza
# 18.05.2017 ob 11:55
vedno stavim na talent, vprašanje je le če bo tudi Laso stavil nanj, če ne bo, potem stavim na Sagadina.
jan(ez)ch
# 18.05.2017 ob 11:34
upam, da jih malo namontira po carigradu- žarnice, ki jih bodo nasprotniki pobirali pod stropom.
timoti
# 18.05.2017 ob 10:22
Odločila bo dnevna forma, ter kateri trener bo prelisičil drugega.
Jst samo upam da ne bo potrebno sodnikom koga porivati.
zigak13
# 19.05.2017 ob 08:30
*Madrižani
mile952
# 18.05.2017 ob 20:46
@mend055

# 18.05.2017 ob 09:40

Se strinjam, Luka Dončić in Goran Dragič nista podjetnika, sta profesionalna športnika. Seveda najbrž denarja ne bosta prenesla v Slovenijo, kar je verjetno razumljivo vsakomur. Hotel sem samo povedati, da je ekonomska moč nekega profesionalnega športnika lahko večja od firme s par tisoč zaposlenimi delavci. Tako pač je v sodobnem svetu.
Bendit
# 18.05.2017 ob 18:36
Kdo pa je Miha Misic?
Frfrofnofka
# 18.05.2017 ob 08:59
Stavim na finale Real Madrid - Olympiacos in na zmago Olympiacosa. Grki so grki in prav zanima me kaj sta nam tokrat pripravila legendarna Spanoulis in Printezis.
Sapienti sat
# 18.05.2017 ob 07:55
Dondraper ja real brez treh dveh res dosti slabsi,ampak vseeno boljsi od Cska:Doncic,Caroll,Maciulis,Ayon,Reyes,T
hompkins napram Khryapi,Fridzonu ,Higginsu,Voroncevicu,Hinesu.
strucko
# 18.05.2017 ob 07:14
Js mislim, če Luka doseže 13 pik, okol 8 skokov in podaj, morajo bit v finalu. Veliko je pa odvisno od Llula in Rodrigueza kolk ga bosta srala
gregsa
# 18.05.2017 ob 08:39
https://youtu.be/t6NHtjCrkEc
MIRKOKING
# 18.05.2017 ob 16:34
Vse 4 ekipe imajo odlično zunanjo linijo, zato se bo odločalo pod košem. Tukaj ima Fener Uduha, ki bo jeziček na tehnici.
Zlobni genij
# 18.05.2017 ob 11:49
Finale bo CSKA vs Fener, zmagal bo pa CSKA.
ZagorCiko
# 18.05.2017 ob 08:39
Doncic je lahko 2x boljsi od ameriskih vrstnikov pa ne bo prvi izbor drafta. Americani ne verjamejo evropejcem in pika. Pri njih so fizicne lastnosti bog i batina in verjamejo, da igralca lahko naucis metati, ne mores pa ga nauciti, da skoci na vrh table. Drugace pa vidim, da Zdovc se vedno govori o filozofijah...ni cudno, da ga vsaka ekipa odpusti sredi sezone. Poleg tega tip ocitno ne prenese vrhunskih talentov, njegov komentar za Doncica je res cuden.
thejanus
# 18.05.2017 ob 16:04
najbolj gnilo je to da je povsod zraven ta FRANCOV klub .... zapreti to pranje denarja iz madrida
Binder Dandet
# 18.05.2017 ob 10:53
A to je danes? Katera slovenska TV prenaša?
Sapienti sat
# 18.05.2017 ob 06:53
Fenerbache bo prvak.So v vzponu forme in predvsem sodniki bodo preveseli "tehtnico" na njihovo stran,ce bo potrebno.Nvm,kako je lahko Cska za ene tak velik favorit ,brez Teodisica in De Cola so najslabsi od te cetverice.
Evroliga v košarki
link
Govorice iz Španije: Vidmar na seznamu želja Real Madrida
47
21. oktober 2017 ob 13:48 Real je v četrtek v derbiju Evrolige ugnal CSKA , vendar je ob veliki zmagi ostal brez poškodovanih Ognjena Kuzmića in Anthonyja Randolpha. S prestopom v Madrid se povezuje Gašperja Vidmarja.
Več novic ...
Kazalo