Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.3 od 15 glasov Ocenite to novico!
Luka Dončić
Luka Dončić je bil najboljši posameznik tekme v Tel Avivu, ki pa jo je dobil Maccabi. Foto: EPA
Anthony Randolph
Anthony Randolph je v prvem polčasu v statistiko vpisal devet točk in sedem skokov, na koncu pa je srečanje končal s 13 točkami in devetimi skoki. Foto: EPA
Luka Dončić
Drugič zapored je Dončić v Evroligi parket zapuščal razočaran. Foto: EPA
Anadolu Efes je slavil v Barceloni in prvič v tej sezoni vknjižil zmago. Foto: EPA
Žalgiris je v Milanu povsem nadigral domačo Olimpio. Foto: EPA
Po spodbudnem začetku Valencie se je v nadaljevanju CSKA poigral s španskimi košarkarji. Foto: EPA

Dodaj v

Sedmim zaporednim točkam Dončića za vodstvo sledil mrk Reala

Efes v Barceloni do prve zmage v sezoni
9. november 2017 ob 18:41,
zadnji poseg: 9. november 2017 ob 22:45
Tel Aviv - MMC RTV SLO

Košarkarji Real Madrida so v Evroligi izgubili drugič zapored. V 6. krogu jih je v Tel Avivu z 90:83 odpravil Maccabi, Luka Dončić in Anthony Randolph pa sta bila najboljša gostujoča igralca.

V Menora Mivtachi Areni je znova blestel Dončić. Čeprav ni bil pri metu iz igre (5/14), je bil vseeno prvi strelec Reala z 19 točkami. Z indeksom 30 je bil ponovno statistično najboljši igralec tekme. Statistiko je zapolnil še s po šestimi skoki in podajami, v dobrih 32 minutah, ki jih je preživel na parketu, pa ni izgubil nobene žoge.

Drugi strelec gostov je bil Randolph. Zaradi težav pod obročem je moral naturalizirani slovenski reprezentant, ki se je prejšnji teden vrnil po poškodbi rame, igrati na položaju centra, čeprav je "v osnovi" štirica. Igral je kar 34 minut, vpisal je 13 točk, le ena ujeta odbita žoga pa mu je zmanjkala do dvojnega dvojčka. Podelil je tudi dve blokadi in srečanje končal z indeksom 16.

Real slabo odigral zadnjih pet minut
Kraljevemu klubu se je močno poznalo, da ni imel klasičnega centra. Konec tedna se je poškodoval Gustavo Ayon, ki je prvi skakalec Reala. Na drugi strani je stala ekipa, ki je najboljša v Evroligi v skoku. Tokrat ga je dobila s kar 53:33. S 53 ujetimi odbitimi žogami, od tega kar 22 v napadu, je Maccabi postavil nov klubski rekord.

Dončić je odlično začel tekmo. Najprej je zadel trojko, zatem pa še podal Randolphu, ki je bil uspešen izza črte. V tem ritmu so sledili tudi njuni soigralci in Real je v prvi četrtini povedel za deset. Toda hitro je sledil preobrat. V drugi četrtini so vajeti igre v svoje roke vzeli domači košarkarji, ki so v 15. minuti izenačili, s serijo 13:0 pa povedli s 47:38. Dobri dve minuti pred koncem tretje četrtine je Real naredil delni izid 12:1 in povedel. Za vodstvo je po podaji Dončića zadel Randolph, nato pa je bil po novi podaji slovenskega čudežnega dečka izza črte uspešen še Trey Thompkins.

S serijo 10:3 je Maccabi odprl zadnjo četrtino. Ko je bilo do konca še pet minut, je izza črte metal Dončić, a je nad njim osebno napako napravil Norris Cole. Zaradi burne reakcije je ob tem tehnično napako dobil domači trener Neven Spahija. Dončić je zadel vse štiri proste mete, zatem pa, ko je Real imel žogo s strani, je zadel še trojko in s sedmimi točkami zapored povedel Real v vodstvo s 76:74. V končnici so imeli Madridčani še naprej težave v skoku, obramba je bila luknjasta, hkrati pa so bili neučinkoviti v napadu. Dve trojki je v zadnjih minutah zgrešil tudi Dončić. Minuto in pol do konca je Alex Tyus dobil kar dva skoka v napadu in nato ob osebni napaki zadel ter s prostim metom povedel s 86:81, na drugi strani je Facundo Campazzo žogo podal nasprotnikom v roke in tekma je bila dobro minuto pred iztekom igralnega časa odločena.

Tavares okrepil Real Madrid
V špansko prestolnico so medtem že pripeljali novega košarkarja, ki pa tokrat še ni igral. Triletno pogodbo je z devetkratnimi evropskimi prvaki podpisal Edy Tavares z Zelenortskih otokov. 25-letni in kar 221 centimetrov visoki Tavares je neuspešno letos iskal pogodbo v Ligi NBA, kjer je do zdaj v dveh sezonah za Atlanto in Cleveland skupaj odigral 12 tekem. Preizkusil se je tudi v razvojni ligi, pred tem pa je šest let že bil v Španiji, kjer je bil član Gran Canarie. Prva želja Reala je bil sicer Gašper Vidmar, ki pa zaradi visoke odškodnine ostaja pri Banvitu.

Anadolu Efes je vendarle prvič v letošnji sezoni zmagal. Z 89:85 je slavil v Barceloni. Blestela je trojica Vladimir Štimac – Ricky Ledo – Errick McCollum, ki je skupaj dala kar 64 točk. Edo Murić je igral slabih 11 minut, v tem času pa je statistiko pustil skoraj povsem prazno. Ujel je le eno odbito žogo.


6. krog:
MACCABI
- REAL MADRID
90:83 (22:30, 25:12, 17:24, 26:17)
Thomas 21, Roll 16; Dončić 19 (3/7 za dve, 2/7 za tri), 6 skokov in 6 podaj v 32 min, Randolph 13 (4/9 za dve, 1/4 za tri), 9 skokov in 1 podaja v 34 min.

OLIMPIA MILANO - ŽALGIRIS
62:94 (20:25, 11:25, 10:20, 21:24)
Goudelock 13; Jankunas 13, Davies in Pangos po 12.

BARCELONA - ANADOLU EFES
85:89 (15:26, 20:16, 22:25, 28:22)
Seraphin 19; Štimac 22, McCollum in Ledo po 21 ... Murić 1 skok v 11 min.

CSKA MOSKVA - VALENCIA
94:67 (20:19, 23:19, 30:16, 21:13)
de Colo 23, Higgins 16; Pleiss 12.

HIMKI MOSKVA - BASKONIA
91:90 (18:21, 22:27, 21:16, 30:26)
Šved in Gill po 20, Anderson 18; Janning 19, Šengelia in Voigtmann po 14.

BROSE BAMBERG - FENERBAHČE
57:80 (16:21, 17:22, 13:11, 11:26)
Rubit 12, Lo 10 ... Nikolić 3 (0/1 za dve, 1/3 za tri) in ena podaja v 17 minutah; Vesely 15, Wanamaker 13.

OLYMPIACOS - PANATHINAIKOS
62:70 (17:16, 13:19, 17:14, 15:21)
Strelnieks 18, Papapetrou 11; Gist 15, Lekavičius 14, Rivers 12.

UNICAJA MALAGA - CRVENA ZVEZDA
79:65 (22:12, 23:19, 18:19, 16:15)
Nedović 17, Salin 15; Feldeine, Rochestie in Lessort po 10.

Lestvica:                            
CSKA MOSKVA           6  5 1  +62 11 
HIMKI MOSKVA          6  5 1  +10 11 
REAL MADRID           6  4 2  +45 10 
FENERBAHČE            6  4 2  +44 10 
MACCABI               6  4 2  +37 10 
OLYMPIACOS            6  4 2   +4 10 
VALENCIA              6  3 3  +17  9 
ŽALGIRIS              6  3 3   +8  9 
PANATHINAIKOS         6  3 3  -26  9 
UNICAJA MALAGA        6  3 3  -27  9 
BROSE BAMBERG         6  3 3  -34  9 
BARCELONA             6  2 4  +27  8 
CRVENA ZVEZDA         6  2 4  -18  8 
BASKONIA              6  1 5  -40  7 
ANADOLU EFES          6  1 5  -51  7 
OLIMPIA MILANO        6  1 5  -58  7 
 
Tilen Jamnik
Prijavi napako
Komentarji
pametenkodrek
# 09.11.2017 ob 20:57
Res škoda, da je Vidmar predrag za Real. Kdo bi kaj takega mislil pred par meseci. :)
lukace5
# 09.11.2017 ob 22:48
@veza
Kako izgublja cas pri Realu ze nekaj sezon? Pred dvema letoma je dobival 12 min na tekmo, lani 20 min, letos 28 min. Torej zakaj ze izgublja cas in kam naj bi sel namesto Reala?
threepointer
# 09.11.2017 ob 23:40
Atletsko je vsekakor inferioren proti elitnim atletom. Se pa ne strinjam, da zaradi tega ne bo uspel. Prvič zato, ker je inteligenčno superioren in drugič zato, ker bo tudi atletsko še toliko napredoval, da ta primanjkljaj ne bo več tolikšen.

Bodite no malo bolj realni, govorimo o fantu, ki pri 18 letih dominira v EL! Kaj pa naj počne v Evropi še celo svojo kariero? Saj mu bo dolgčas za znoret!
Mike1825
# 09.11.2017 ob 21:55
Index 30 pa sem imel občutek, da je danes odigral slabo tekmo. To veliko pove o kvaliteti Dončiča.
odlekiran
# 10.11.2017 ob 06:30
Lary Bird je bil vrhunski atlet ane?
lukace5
# 09.11.2017 ob 23:36
Jaz mislim da bo v NBA odlicen, bo pa imel tezave na zacetku. Luka ima prosto poletje in bo po vsej verjetnosti odsel na trening v ZDA kjer bodo ogromno delali na njegovi telesni pripravi. Glede na to, da kaj veliko na tem se ni bilo narejenega bo na zacetku naslednje sezone njegovo telo izgledalo precej drugace kot v tem trenutku in bo mosnejsi, hitrejsi in eksplozivnejsi kot sedaj. Moral se bo pac privaditi na NBA kosarko in potem bo vse ok. Zanj je brezveze ostati v Evropi, v tej sezoni bo zelo verjetno osvojil MVP naslov in nima vec kaj cakati in stagnirati. Slej ko prej bo prisel na all star nivo tudi v NBA, bo pa potrebno se ogromno atletskega treninga.
levak
# 09.11.2017 ob 22:01
Kdo jim je kriv (Realu) imajo xxx milijonov za enega nogometaša pa niso zmogli evrčkov za Vidmarja.
miki331
# 09.11.2017 ob 21:55
Vidmar bi rastresal te črnce za šalo. Vprašanje pa je koliko hitro bi si nabral osebne:))
Mike1825
# 09.11.2017 ob 21:45
Kake nesposobneže ma Dončič okol sebe...
SLOBloodPatriot
# 09.11.2017 ob 21:49
Sami temnopolti Američani pri Maccabiju, kot da bi Real igral proti Lakersom.
lenivec
# 10.11.2017 ob 01:17
Nekaj vas je v svojih komentarjih precej skeptičnih glede Luka v NBA ... Morda imate prav, a po drugi strani izpostavljate slabosti (atletsko ni izgrajen, ni dovolj eksploziven, ...), ki se jih da z ustreznim treningom do neke mere izboljšati. Sploh, če si star šele 18 let. Kdor se je v življenju vsaj malo bolj resno ukvarjal s športom, bi se moral strinjati s tem. Kakor tudi s tem, da nečesa, kar Luka zagotovo ima, to pa je neverjetna športna (košarkaška) inteligenca, se pa, na žalost precejšnjega števila atletsko zelo dobro pripravljenih špotnikov, v večini primerov ne da natrenirati. To imaš, ali pa nimaš. In s takim občutkom za igro, se da nadomestiti tudi kakšno atletsko pomankljivost. Ne trdim, da bo Luka uspel v NBA - gre le za precej drugačne vrste tekmovanje, ki ima, v primerjavi z evropsko košarko, v ozadju še precej nekih čudnih (predvsem ekonomsko-finančnih) dejavnikov, ki lahko vplivajo na razvoj in uspeh določenega igralca, ali bo uspel ali ne. Verjamem pa, da bo. Bi bilo pa zelo čudno, če ne že kar neumno, če ne bi vsaj poizkusil. Dečko ima ambicije, visoke ambicije. In ko si enkrat v vrhu evropske košarke, je edina naravna pot, da se preizkusiš še na višjem nivoju. Če ostaneš prvi na vasi, ne boš nikoli imel vsaj možnosti izvedeti, kako je biti (prvi) v mestu ...
threepointer
# 09.11.2017 ob 22:57
Lukace5, jaz se pa ne strinjam. Seveda proti atletsko obdarjenim črncem včasih deluje nemočno, ampak drugače bi bil pa tako superioren, da bi bilo že povsem brez veze.

Ključna težava danes je bila, da ni imel komu podati pod koš. Če bi zadel zicer na začetku in mogoče še eno trojko, bi bila to zanj spet fenomenalna tekma. Tako pa zaradi preslabega odstotka meta pri indeksu 30 zanj le solidna.

Z 20 skoki manj in 24% metom za tri se je Real pravzaprav držal še kar dobro. Bomo videli, koliko bodo pridobili z novim centrom.
1a34
# 09.11.2017 ob 22:44
Naslov evropskih prvakov je naredil iz košarkarjev Slovenije res dragulje.
raintaker
# 09.11.2017 ob 21:42
LOL Dončić 7 točk v enem napadu.
tomlin
# 10.11.2017 ob 07:10
Real se je še dobro boril , glede na razliko v skokih in pa dodatna odsotnost Ayona, ter povratnika Thompsona in Tončka. Če pa bi Reyes zadel tisti zicer pri koncu, pa bi se lahko izteklo tudi drugače.

Kar pa se Luke tiče , pa se mu pozna nekaj izgube energije in pomanjkanje indiv. treninga.
Pozimi sem tu napisal napake pri šutu , ki so se poleti in jeseni popravile, sedaj pa so se vrnile, ko se vidi da ni več tako močan, meče ''na moč'' in se mu podira tehnika in motorika. Spet rine desno rame naprej, širi levi komolec, slabo postavljanje nog. Poglejte si tekmo protu hrvatom v Opatiji, ko je praktično prvič metal hiter sonožni šut. Popolnoma druga zgodba, ko je bil močan, pripravljen.
Tu je bilo govora tudi o prodoru. Ja, ne more prebiti dobrih in hitrih igralcev, pa se tudi to da rešiti. Bodiroga je bil še bolj počasen, pa je našel način oz finto za preboj. Eden je uporaba rollinga , ki ga je Luka uporabil v prvem polčasu, a se malo zapletel. Z rollingom se da lepo ''postaviti'' hitrejšega igralca na bok ali hrbet in priti mimo. Tudi Dražen je v Netsih nehal z driblingom med nogami in začel uporabljati rolling.
Tretja stvar pa je igra v obrambi, kjer se je še bolj štedil kot prej in ni bil ravno učinkovit. Tako visoko v nogah se ne igra obrambe.

Za tako mlade igralce je trening (sploh individ,) med sezono zelo pomemben in Luka ga pogreša v takem ritmu tekem. Ko pa se izgubi še dodatna energija zaradi bolezni , pa je je to še toliko večji problem in se lahko tehnika in motorika hitro podre. Ko si ti veteran z izdelano tehniko, je to veliko manjši problem , kot pri mladih igralcih.
din-diin
# 10.11.2017 ob 06:39
Luka je ze tolk prikazal, da nekateri pozabljajo, da ima 18 let. Poglejte Cancarja, ki je starejsi..... Kaj bo on v NBA napram Luki?
veza
# 09.11.2017 ob 22:58
Prihaja Tavares v Real, zdaj bo druga pesem.
weylakuc
# 09.11.2017 ob 21:30
Ne glede na kritike; Luka ima pred zadnjo četrtino 10 točk; 5 asistenc; 4 skoke; 1 assitenco, 1 blokado in je utrpel 5 prekrškov.

In to v momentu ko je v "slabi formi"... bravo Luka!
veza
# 10.11.2017 ob 07:58
tomlin

še vedno trdim, da nima prave pomoči soigralcev, ko gre v akcijo, ko se čas izteka in mora ekipa izpeljati akcijo za dosego koša, tu so še poškodbe pri Realu, a tudi prej ni bilo vse optimalno.
Bolje je igral v reprezentanci, Kokoškov je bolje uigral naše fante, pa čeprav tudi nismo imeli neke širine izbora in centri so bili tudi bolj švoh.
Ostaja večno vprašanje, kaj bi Obradović naredil iz Luke.
Aja, obramba, ker ima tudi klučno vlogo pri odbitih žogah, Luka ne sme igrati ostre obrambe, to je njegov privilegij, tako je igral tudi pri Kokoškovu, se pa zna postavljat in dostikrat zmede nasprotnika. Ne pa rečt, da ne zna igrati obrambe, trdim, da jo igra toliko, kolikor mu trener dopusti.
mark.22
# 10.11.2017 ob 00:08
3, četrtina tekme Maccabi:Real skoraj negledljiva, na obeh straneh veliko smešnih napak in zgrešenih zicerjev pod košem.. Randolph ni mogel pokrivati močnih centrov Maccabija, kjer pa se mi razen Thomasa tudi noben igralec ne zdi kaj posebnega, če veš kakšno ekipo so imeli v preteklosti.. tudi Dončič je imel težave v obrambi, v napadu pa je parkrat lepo izigral nasprotnike in po mojem mnenju bil edina svetla točka pri Realu. Carrol bi moral dobiti več minut v končnici, Campazzo prenizek v obrambi + v napadu je spet odigral kar nekaj butatstih akcij v svojem stilu. kakorkoli, z 20 skoki manj od nasprotnika pač ne moreš zmagati tekme v EL :)

če v to primerjavo vključim še prejšnjo tekmo s Himkijem, ki je trenutno pri vrhu, se mi nobena izmed teh treh ekip ne zdi nič posebnega in imam občutek, da se bo lestvica še krepko premešala!
threepointer
# 09.11.2017 ob 23:04
Pri Realu je lahko Luka vsaj zaenkrat zelo zadovoljen. Pablo res ni ne vem kakšen strateg, mu pa popolnoma zaupa in to je vredno zelo veliko. Toliko, da mu lahko vrne samo z naslovom :). Potem bo ostala samo še NBA...
miki331
# 09.11.2017 ob 21:54
Hudo manjka center!
Le Courage
# 09.11.2017 ob 21:43
7 točk Dončića v enem napadu, je sploh možno več?
sumtb
# 09.11.2017 ob 21:42
Kralj, v enem napadu 7 točk Dončiča.
Jurčič
# 10.11.2017 ob 09:17
Ja, saj to, za naše kavčarje je kritična že tekma, kjer ima index 30 :) sedaj se pričakuje od njega, da bo pri 18ih letih vsako tekmo MVP kroga, s 50% ali več meta iz igre in blizu tripple doubla, sicer bo to že kriza :) v kolikor bo imel 10 pik, bo že katastrofa, spominja nekako na čase, ko je bil prevc katastrofa, če je bil 5. :)
je pa za real pomembno, da se obdrži vsaj v zgornji polovici s tako zdesetkano ekipo...saj je šele začetek, do pomladi je še zelo daleč, najbolj važno je, da bodo takrat pravi, uigrani in s pravilno razdeljenimi vlogami....
ja, je pa zanimivo npr. koliko mladih evropejcev je šlo v nba, pa so bili v evropi še daleč od kakih zvezdniških vlog, ali celo vsaj malo bolj pomembnih vlog, Luka pa je že konstantno top igralec evrolige....Hezonja, Jokič, Batum, Giannis, Porzigins, Lauri, ...roko na srce letošnja oba top picka z lahkoto nese...
Jurčič
# 10.11.2017 ob 08:26
lepo vas prosim no, par zamaščenih kavčarjev tu gor, ki trdi glede atletskih sposobnosti Luka...kaj točno ima tako slabo? verjetno ne boste znali povedati, mar ne? slaba obramba? napram komu?
ja, so še boljši, ni pa slab, lepo vas prosim, skoke pobira menda s tal? vse se mu odbijejo v roke? kucne ga lahko le , če ga Randolph dvigne, ne?
kolk jih je in v evroligi in nba, ki niso top shit atleti, pa harajo s čim drugim....obramba? koliko je boljsih aatletov, pa so velik slabsi v obrambi...westbrook, ball, harden,.....vsakega je le potrebno izkorsitit na pravi način....naj bo obrambni specialist v nba?
miki331
# 09.11.2017 ob 21:54
SLOBloodPatriot
Sami temnopolti Američani pri Maccabiju, kot da bi Real igral proti Lakersom


No na to sem tudi sam pomislil zgubili so proti eni slabi NBA ekipi;)
dominho92
# 09.11.2017 ob 21:42
Ce pogledamo Doncica, neka povprecna tekma, k tkole gledas prek tvja, nc posebnga a model ma trenutno index 26
threepointer
# 10.11.2017 ob 08:49
No, me veseli, da v komentarjih le prevladuje zdrava pamet :).

Luka napreduje tako hitro, da že drugo leto v Realu verjetno ne bo imel več kam napredovati. Njemu pa je poleg rezultata najbolj pomemben napredek v igri. Edina stvar, ki bi ga še lahko zadržala v Realu, je želja po osvojitvi EL, če mu letos slučajno ne uspe. S takšnim Realom kot je zdaj, bi bilo to res skoraj nemogoče. A z novim centrom in ko se vrnejo poškodovani igralci, bo Real spet povsem drugačna ekipa. Pomembna razlika po vrnitvi Llulla bodo tudi drugačna razmerja v ekipi, saj sem prepričan, da bo Luka ostal prva violina, Llull pa bo lahko igral samo tisto, pri čemr je najboljši. Real bo hud, mogoče celo nepremgljiv! Predpogoj je seveda, da bodo ključni igralci zdravi.

Strinjam se, da je Igor bolje izkoristil Dončićeve prednosti kot je to počel Pablo lani. Letos pa Pablo kopira mnogo tega, kar je videl pri Igorju in to kar uspešno. Moramo pa upoštevati, da je Real trenutno precej slabši od naše reprezentance na EP. Do konca leta se bo to spremenilo.

Tudi sam bi bil navdušen, če bi Luka lahko igral za Željka, saj bi on v taktičnem smislu iz njega izvlekel čuda. Ampak to se žal ne bo zgodilo, ker bo Luka v NBA lahko bistveno hitreje napredoval kot v Fenerju. Tudi v NBA-ju je veliko odličnih trenerjev. Upajmo, da že takoj pride k enemu izmed njih. Ampak tudi, če ne bo, Luka tako močno odstopa od povprečja in kaže takšen talent, da tega ne morejo spregledati niti najslabši trenerji v NBA. Zato je že zdaj izpoljen ključen pogoj, da lahko gre Luka čez lužo. Praktično v vseh ekipah bo imel zagotovljeno visoko minutažo. Vse ostalo bo bistveno manjši problem, vključno s trenerjem. Luka rabi samo žogo in pa soigralce, ki jim lahko poda z realnim pričakovanjem, da bodo zadeli odprt met. Mislim, da takšne premore praktično vsaka NBA ekipa. Ostalim okoliščinam se bo izredno hitro prilagodil.

Košarkaškim sladokuscem, in to ne samo slovenskim, se v prihodnje obetajo izjemne poslastice. Se že veselim!
john idriz
# 10.11.2017 ob 10:33
Sam mislim, da Luka nima toliko manjka v atletskih sposobnostih, kot vsi govorijo, le vse dela tako elegantno in z lahkoto, da izpade počasno...tak primer je tudi Kopitar.
Neymar_
# 10.11.2017 ob 08:54
Po mnenju nekaterih “povprečna” tekma za Dončiča. Strinjam se, da je sposoben več in da to ni bila ravno najboljša predstava. Ampak na koncu koncev po vsej verjetnosti spet MVP kroga Evrolige z indexom 30... Če bi bil na mestu Lukovih kritizerjev bi raje malce ustavil konje:)
problem43
# 10.11.2017 ob 07:59
Edina možnost za napredek Luke je NBA, ker tam je nor ritem tekem teh nekaj mesecev, potrm pa če ne igraš ravno finala (pa še takrat) imaš polleta in več časa za individualen trening in enorem napredek! Tudi zaradi tega vsak ki resno vstopi v NBA in se tam obdrži nekaj sezon vidno napreduje, ker v evropi s tekmovanji v državnih prvenstvih, raznih pokalih, evroligi in po možnosti vmes z 2 treningoma na dan se sezona preveč razvleče in je tudi preveč intenzivna za igralce! Na napačen sistem, ki preveč obremenjuje igralce opozarja večina ker je tako premalo časa za pravo regeneracijo in napredek...tako, da čim prej v NBA, kjer so najboljši strokovnjaki + liga naravnana tako, da imaš čas za napredek
veza
# 10.11.2017 ob 07:47
lukace5

pri akcijah 1 na 1 centra ne potrebujes. Ta minus je zelo ociten in prakticno njegova edina hiba.

očitno gledaš samo žogo, moraš spremljati tudi gibanje ostalih igralcev, kolikor TV prenos dopušča, 1 na 1 oziroma prodori, če ni izpraznjenega prostora, če te za obrambnim igralcem čakajo trije centri, tvoji soigralci pa stojijo, potem mora pač Luka na silo metati trojko, ki jo ne moreš vedno zadet.
Brez pikenrola ali vsaj premešanja soigralcev noben zunanji igralec ne more sam delovati.
Prepričan sem, da bi pri Obradoviću drugače tekla igra, gotovo bi ga bolje izkoristil, to hočem povedati, tudi v reprezentanci ga je Kokoškov čisto drugače uporabil, rezultati vse povedo.
miki331
# 09.11.2017 ob 23:52
Kar se tiče fizike pa je Luka še neizdelan material. Poglej samo Dragića pri 18 ali pa danes!
Bo pa Luka veliko prej v precej boljši fizični pripravljenosti. Hitrost in eksplozivnost pa zna bit problem.
weylakuc
# 09.11.2017 ob 21:59
19 pik; indeks 30; ni slabo :D
17theone
# 09.11.2017 ob 21:42
7 pik v enem napadu, ni slabo
ZagorCiko
# 10.11.2017 ob 10:51
Bird, Petrovic, Pierce, Nash, Magic itd so bilo bolj slabi atleti pa jim je kar uspelo v nba-ju. Da ne govorim o Mchaleu, ki se je komaj odlepil od tal pa ga nihce ni mogel pod kosem ustaviti. Saj je fenomenalno, da si atlet ala Lebron a na zalost tak je samo en v ligi. Ce bi Luka bil ta tip atleta potem prakticno lahko nehajo vsi igrati proti njemu. Pri vecini belcev so te telesne predispozicije slabse in zato morajo razviti osnovne elemente toliko bolj, da so konkurencni. Atletika je res pomembna a jaz dejansko upam, da Luka ne bo rabil celo zivljenje igrati samo 1 na 1, ker v Realu prakticno ni akcije za njega. Se spomnim, ko je Sani raztural za Olimpijo pri 19 letih, Sagadij je takrat za njega imel najmanj 10 akcij. Mogoce pa je za Luko to tudi bolje, da individualno napreduje. Ali bo fant zvezda ali nek povprecen igralec v nba pa res nihce ne more vedeti, prevec faktorjev vpliva na to. Ce bi vsi vedeli kaj bo potem se ne bi take napake delale na drafti. Vazno je, da fant napreduje neverjetno hitro in da nam je skupaj z drugimi podaril zlato na ep. Ze zaradi tega bo nasa legenda za vse case.
jan(ez)ch
# 10.11.2017 ob 10:26
Odgovoril sem samo zato, ker se ponavljas kot stara lajna. In da, moje mnenje je, da ne more priti do lahkih kosev, ce nima pomoci iz strani soigralcev, ko ni obrambe in skoka, da lahko potem zdrvis v proti napad in tako naprej.
vombat98
# 10.11.2017 ob 10:00
haha, glede vidmarja sem milijonkrat prebral tukaj pred ep, kakšen hlod je, sedaj pa jokcanje, zakaj ga ni mogel real kupiti, ko bi jim tako prav prišel.
Binder Dandet
# 10.11.2017 ob 08:45
Včeraj je @threepointer nalimal link do dobrega bloga. nek ameriški bloger primerja statistike Luke s statistikami NBA zvezd (vzame lukovo euro sezono pri 16, pri 18 in letošnji eurobasket), ko so bili približno njegovih let. In kaj se opazi iz tabel? Luka pri vrhu v metu, asistencah in skokih. Šibek je v obrambi. Pa to ne pomeni, da je pri dnu. Bloger zaključi, da po njegovem ni najboljši draft pick zadnjih 20 let in izpostavi leto 2003 (Lebron) in 2009 (Grifiin?). Ampak da glede ostalih let tega obdobja je pa najboljši. Težko rečem ali je bloger ameriško navijaški (kot smo mi navijaški do lukata in ne vidimo pomankljivosti) ali zgolj povsem realen. Ampak gole cifre ga uvrščajo v sam zgodovinski vrh tega starostnega obdobja. Držimo pesti, da te predizpozicije in obete najbolje izkoristi v preostanku kariere.

Link do strani
http://www.odetooden.com/home/2017/9/16/
luka-doncic-and-his-comparables

(trenutno je "under constraction"...probajte kasneje, se splača videt tabele)
čak mal noris
# 09.11.2017 ob 23:09
Campazzo NI ravno najbolj brihten igralec. Za razliko od Dončića in Randolpha. No, pa še marsikoga drugega.
domen_92
# 09.11.2017 ob 22:03
Brez skoka se pa tako tekmo zelo težko dobi.
Mi pa ni jasno zakaj trener v koncnici noter drži Campazza, če pa v zaključku vse kreira Doncic. Lasso bi po mojem mnenju moral v koncnici raje dati noter Carrolla, ki je mnogo boljši strelec in tudi manj statičen saj se s svojimi pretekanji precej trudi pridobiti dobro situacijo za šut.
Daedalus
# 09.11.2017 ob 21:57
Real 20 skokov manj kot Maccabi. Z enim pametnim centrom bi jih gladko zmagali pomoje, v raketi so jih obračali celo tekmo brez problema.

Škoda za tistih par faljenih trojk Luke, bi bila lepa pika na i. Spet se vidi, da ko ni Dončič v fokusu napada, je bolj švoh pri Realu. Tudi Lulla bodo krvavo potrebovali, če želijo dobit Evroligo. Seveda če bo v kolikor toliko solidni formi.
urbant
# 09.11.2017 ob 20:30
Mah vsaj en mora bit not al Tona al Dončič pa je men zanimivo gledat :)
fiston
# 09.11.2017 ob 20:13
Ha, ha stalno čez južnjake, ampak strime pa vse tam gledate...
bimbolincek
# 09.11.2017 ob 20:09
http://www.uživo.com/Sport-Klub-3-uzivo-stream

http://www.uživo.com/Sport-Klub-3-uzivo-stream
tomlin
# 10.11.2017 ob 09:59
če se pogovarjamo o naslovu MVP, in predvidevamo da bo šla sezona normalno do konca,mu je po moje edini konkurent Decolo. Morda še Shved, to pa so trije igralci, nad katerimi je bilo do sedaj narejenih največ osebnih napak. In to je ključen podatek za doseganje visokega PIR. poglejte rekorderje ... , ali pa našega Jaleta pri 55 PIR. Strinjam se tudi z nekom , da je kvaliteta igralca izražena še v drugih zadevah v igri, kot le v PIR.

Kakorkoli bil Luka dober v rešitvah, mu malo manjka pri reševanju tekem v končnicah. In tu se pozna Realu odsotnost Llulla, ki je top v tem pogledu. Ponavadi se tu podre ves koncept, vse uigrane akcije , ponavadi se tudi pri 2 na 2 vse prevzema - in potem je vse odvisno kako in koliko je dober tvoj top igralec 1 na 1.
nighthawk
# 09.11.2017 ob 22:06
Škoda da na koncu izgubiš ... je pa res kot so napisali...enostavno brez centra nebo šlo! Luka in Tonček znova ....z odliko! So pa napake... sama ne moreta držat Real nad vodo...Gapi bi jim sedaj krvavo prišel... ampak...politika...
SLOBloodPatriot
# 09.11.2017 ob 21:58
Maccabi ima zelo atletsko moštvo, same močne temnopolte Američane. Real žal tokrat ni imel šans, manjka jim kvaliteten center po poškodbi Kuzmića in Ayona. Luka pa zopet odličen, borben, a žal sam ni mogel premagati tako atletskega moštva brez pomoči svojih soigralcev.
weylakuc
# 09.11.2017 ob 21:43
Donka že pri 17 točkah; lepo lepo :)
Kazalo