Anketa: 11. september 2010 ob 23:14

Ali naj Memi Bečirovič vodi slovensko košarkarsko reprezentanco tudi prihodnje leto na evropskem prvenstvu v Litvi?

Da
Ne
Arhiv
MMC v Turčiji

Poudarki

  • "Na koncu šteje vsako mesto"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,5 od 40 glasov Ocenite to novico!
Slovenija - Turčija
Slovenski košarkarji so na sedmih tekmah v Turčiji zmagali petkrat. Foto: MMC RTV SLO/Olaf Madsen
VIDEO
Po Turčiji v boj za 5. mesto

Dodaj v

Sani Bečirovič: "Četrtfinale ob visokih porazih ne pomeni nič"

Naslednji nasprotnik je Španija
9. september 2010 ob 11:18
Carigrad - MMC RTV SLO

Slovenski košarkarji so na svetovnem prvenstvu ostali brez boja za odličje, še vedno pa so v igri za peto mesto. Njihov naslednji nasprotnik je Španija.

Ali se Slovenija lahko dvigne po tako visokem porazu? "Nič drugega nam ne preostane. Uspeh uvrstitve med osem ne pomeni nič, če potem vse tekme izgubiš z veliko razliko. Imamo dovolj ponosa, smo dovolj izkušeni. To poraz proti Turčiji moramo enostavno prespati, si nabrati dovolj moči in se z mislimi povsem usmeriti v Španijo," je bil odločen Sani Bečirovič.

Za varovance Memija Bečiroviča je boj od 5. do 8. mesta še vedno uspeh, kar pa ne moremo trditi za Špance. "Mogoče so oni še bolj ranjeni kot mi - svetovni prvak je bil namreč izločen. Šlo bo za povsem novo tekmo, kjer bo veliko vlogo igrala psiha - kdor se bo bolje opomogel in sprijaznil s tem, da se ne more več boriti za medalje, bo imel več možnosti za zmago," pravi Sani in hkrati opozarja: "Moramo vedeti, da vsako mesto šteje. Za Slovenijo je velika razlika, ali tekmovanje konča na petem ali osmem mestu. Verjamem, da prav vsi moji soigralci razmišljajo podobno."

Tekma s Španci bo v petek ob 17. uri. V primeru zmage bo Slovenija igrala v nedeljo ob 14. uri tekmo za 5. mesto, v primeru poraza pa v soboto ob 14. uri tekmo za 7. mesto.

Iz Carigrada

Slavko Jerič
Prijavi napako
Komentarji
nekdodalec
# 10.09.2010 ob 13:15
Ok ena za karmo in pozitivno energijo da me ne lincate kle gor!

Nasi so pokazal na prvenstvu veliko in obcutki po zmagi nad hrvati itd so nezamenljivi.

Ce kdo mene vprasa bi nasi lahko gladko razbil srbe. Srbi so razbil spance in menim da nasi lahko z zavzeto igro in v kolikor dajo od sebe vse - do zadnjega atoma - spanijo premagajo!!!
nekdodalec
# 10.09.2010 ob 13:05
Kaj so se boril? A ti temu pravis borba al kaj?

Borba je bla kar so nasi pokazal proti hrvatom! Proti turkom pa je bilo nic drugega kot sprejemanje igre turkov ter podjarmlanje slovencev!

Za popi.dit kaksne komentarje prbijate ej! Pa dejte se zbudit mal ej!

Se enkrat - nc ne recm - prej so 3 tekme zelo dobro odspilal! Ampak jajca se pokazejo ko igras na vse ali nic! In takrat so se pokakal!
FooFighter
# 10.09.2010 ob 13:03
ajmo pozitivne misli, vsi skupaj, da se ustvari dobra karma nad Slovenijo!
FooFighter
# 10.09.2010 ob 13:02
Argentinci so tudi naleteli na mino! težko igraš, če nekomu trojke tako padajo!
tudi Avstralci proti nam!
tokrat smo tudi mi in to proti domačinom, ko je to najbolj možno, da se to zgodi!

tako da delamo preveliko katastrofo iz tega, sicer je pa napredoval domačin!
spomnite se EP v rokomet, medalja za SLO, kaj pa danes, pa je to še vedno več ali manj ista ekipa, še zraven na velikih tekmovanjih jih več ni! Truki pa imajo tudi kvaliteto, ki so jo že lani nakazovali in ne dvomim, da še niso rekli zadnje, tudi ko SP oz. EP ne bo doma!
FooFighter
# 10.09.2010 ob 12:54
pa saj so se borili
jaz verjamem, da najbolj kar so pač v danem trenutku bili zmožni,
še vedno so naši športniki samo ljudje, ljudje smo pa krvavi pod kožo, nihče ni brez napak!

vprašanje je ali so naši ali ne!
seveda so! vedno! mi iz fotelja smo pa lahko pametni, kot da kdo od nas ni še nikoli nič zaje..., čeorav košarkarji niso nič zaje..., ker če nisi zmožen, ne bo šlo, pa če se na trepalnice postaviš!
FooFighter
# 10.09.2010 ob 12:34
badžo
9. september 2010 ob 12:26

pa ni KZS kriva, če je Udrih Udrihić!
nekdodalec
# 10.09.2010 ob 09:03
sugimugi
9. september 2010 ob 19:07
Vsakič isti komentarji; ko se zmaga so hudi, ko se zgubi so pa loleki. Ma đabe govorit.
Nism razočaran nad košarkarji, razočaran sem nad "NAVIJAČI".


Ti zgleda ne ves, da vsak navijac na tem bozjem svetu zeli, da se ekipa bori! B O R I !
sugimugi
# 09.09.2010 ob 19:07
Vsakič isti komentarji; ko se zmaga so hudi, ko se zgubi so pa loleki. Ma đabe govorit.
Nism razočaran nad košarkarji, razočaran sem nad "NAVIJAČI".
doubled
# 09.09.2010 ob 18:55
treba je Zdovca lepo prosit, da gre prosit Obradoviča, da prevzame to reprezentanco, ker da smo obupani in naj mu reče, da mu bo cela država več kot hvaležna. Pa kak milijonček bomo že spraskali za plačo. Če že lahko mečemo po 50 mil evrov za softverske licence za državo ni vrag, da bomo še za enega trenerja spraskali :) Vmes mu še navrže, da razume, da noče več trenirat reprezentanc po tistem kako so se srbski reprezentanti obnašali, a da bodo naši fanti pridni, delavni in poslušni. :)

Če pa Obradoviču mogoče odpovedujejo ledvice mu podarim svojo, če le sprejme selektorski stolček
Snopy
# 09.09.2010 ob 18:55
Te tekme za razvrstitev se mi zdijo brez vezne, to je svetovno prvenstvo in bistvo vsega je kdo je prvak, mislim da bi morala biti še tekma za 3. mesto to je pa tudi vse, saj je vseno ali si 4. ali 8. Ta mesta naj bi določili podobno kot na SP v nogometu, recimo mi smo v četr. izpadli proti Turčiji in če oni osvojijo naslov smo mi 5., če so oni drugi smo mi 6 itd.
šit
# 09.09.2010 ob 18:03
pa dej eni ste res fukneni!!! DVA miljona nas je pa niste zadovolni z našimi košarkarji. pač so izgubili prot turkom k so igral doma, vse jim je šlo not pa še nekaj sodniških odločitev je blo zelo čudnih. tako kakor so igral turki včeraj bi premagal vsakogar! sedaj jih pa podpirajte še naprej in srečno SLOVENIJA!
Lp
čarli23
# 09.09.2010 ob 17:37
Obradović po EP 2005 noče trenirati nobene reprezentance več, to je že stokrat povedal. Če bi hotel bi ga že zdavnaj za selektorja vzeli Grki. Ampak folk vsako leto sanja razne Obradoviće, Tanjeviće, Ivkoviće, Ivanoviće itd... Idealena kandidata bi bla Hrvata Neven Spahija ali Velimir Perasović. Ampak to je nemogoče, selektor bo vedno slovenski trener.
pahorček
# 09.09.2010 ob 17:21
samo obradoviča je treba dobro plačat...
angelmanuel
# 09.09.2010 ob 17:14
To blamažo včeraj jim lahko oprostim samo v primeru, da osvojijo peto mesto. Samo to je ob taki načeti samozavesti in ob lačnih špancih itak misija nemogoče. Prej ko bo memi kaj dojel nam bojo itak nasuli pet trojk in tekma bo po hitrem postopku odločena.

KZS prosim naj pripeljejo v Slovenijo enega srbskega trenerja, ki bo zbuja strahospoštovanje in ki je avtoriteta, ki ji ni para v svetu košarke. Ve se o kom je tu govora. Ž.O. Samo to bom rekel. Drugače se nam bo na naslednjem ep v četrtfinalu spet ponovil scenarij iz včerajšnje tekme.
Mety
# 09.09.2010 ob 16:58
Kakorkoli obrnemo. Včeraj je igralo le eno moštvo in to je bilo turško. Dokler bomo hvalili naše pri tako visokih porazih, tudi boljših rezultatov ne bo. Nekako so se zasidrali in zadovoljili s temi 5.-8- mesti. Najbolj jim zamerim to, da včeraj niso pokazali ne volje, ne borbenosti, ne želje, ne ničesar. Tako hitro se predati na tekmi, na kateri zmaga vodi v boj za medalje, je nedopustno. Nedopustno! S tem, ko jih hvalite ob tako visokem porazu, pa jim delate medvedjo uslugo.
bll
# 09.09.2010 ob 16:54
@mirnčan ????? povej mi kje na svetu ne igrajo košarke... je globaln šport in se igra po vseh kontinentih... pač za košarko rabiš koš in žogo in PAMET za fuzbal pa žogo in že nabijaš... košarka ni za vsakega in ponosni smo lahko na naše kako so se izkazal
pahorček
# 09.09.2010 ob 16:53
DrJones >

če ti tak praviš pol bo pa že tak!

tudi naših letos pred prvenstvom ni blo nikjer, pol pa smo zmagali hrvate in brazilce, in si posledično zaradi teh 2 zmag zagotovili 1/4 finala, ker kot smo videli, avstralija ni bila resen tekmec!

izgubit proti turčiji ko ta gosti prvenstvo pa ni nobena katastrofa, čeprav bi se lahko borili bolje!
srbi so evropski pod prvaki in zagotovo so bili tudi pred prvenstvom v ožđjem krogu favoritov...

toraj kaj bi rad!

burek je dobra stvar!
bll
# 09.09.2010 ob 16:51
naj še dodam da so naši kljub velikemu vodstvu turkov se ZELO trudli.. vendar na žalost je bla tekma že prej izgubljena, turki pa so tudi igrali fenomenalno... kaj čmo tak je šport... mogoče bo 2013 v Sloveniji pa da jih vidmo turčine
DrJones
# 09.09.2010 ob 16:46
pahorček,
najprej probaj sam napisat kakšen komentar, ne pa da samo komentiraš druge, ki jih po možnosti niti ne razumeš ali pa se neumno sprenevedaš.

Kot prvo sem seveda govoril o igri, ki pa se potem izrazi v rezultatih.
Pred EP Srbov ni bilo nikjer, proti njim smo bili pred tekmo favoriti in praktično celo tekmo smo tudi bili boljši. Nato pa proti Špancem niso imeli nobenih možnosti. Danes premagujejo špance in so favoriti za medaljo na SP, tudi zlato. Če ne vidiš razlike med to srbsko ekpo in tisto na EP, nevem zakaj sploh komentiraš košarako.
Kje so naši nazadovali? Na EP so bili zelo resni kandidati za medaljo, izgubijo po podaljških nato pa izgubijo medaljo za eno točko, danes pa izgubijo četrtfinale za 28, pazi 28 TOČK, to je tako kot 7:0 pri nogometu.
RLily
# 09.09.2010 ob 16:43
Mene pa prav nič niso razočarali...čeprav s tako igro in razliko izgubili... Tu se vidi, da so jih turški navijači čisto ohromili.. Jaz sem na naše basketaše ponosna in sem vesela, da so kjlub vsem črnogledim dokazali, da znajo izpolnit svoje cilje!!! Prišli so/smo v 1/4 finale, med najboljših 8 na SVETU, ne v Evropi ampak NA SVETU!!!! HALO!?!?? Če pa to ni en super dosežek!!!!

Želim jim, da se odpočijejo in dobro pripravijo na tekmo s Španijo, kjer upam, da bodo dobili obliž na rane, čeprav bo težka, ampak vseeno!!! DAJMO NAŠI in VEDNO jih bom podpirala, ne glede na vse, saj so navijači tisti, ki morajo biti 100% in brezpogojno na strani svojih!!!!

BRAVO KOŠARKAŠI! Kljub odpovedim ste dali vetra mnogim, mene pa le še bolj presenetili in potrdili da sste borci in ne samo to, v duhu ekipe in reprezentance ste odlično zastopali našo državo!!! Turke bo pa tudi še šiba dobila! Prednost domačega terena ne bo vedno na SP ali EP!!! Gooo SLOVENIJA =)

PONOSNA SLOVENKA!
bll
# 09.09.2010 ob 16:43
fantje cilji morajo bit visoki ampak za uvrstitev med 8 na svetu kaj drugega kot čestitk ne morš izrečt
hansi
# 09.09.2010 ob 16:38
Tud če včeraj ni blo fajn, so zame dobri, dobri in še enkrat dobri. Če misli kdo drugače, pa naj gre igrat, pa naj pokaže.
D e s S
# 09.09.2010 ob 16:33
Je pa Sani edini igralec na prvenstvu, ki ima 100% proste mete! Vsaj nekaj :)
MIRNČAN
# 09.09.2010 ob 16:30
andro Basket in nogomet?. Koliko evropskih držav goji odličen nogomet in koliko basket. kaj pa svetovno meril. Nogomet je globalni šport tako da ne bluzi.
andro66
# 09.09.2010 ob 16:22
Še vedno, če so tud 8 zdj je zame velik večji uspeh kot od nogometašev... Pa ne mi rečt, da so oni pokazal kako se bori za grb, pa da majo jajca pto... Niso nč naredl, pa ste govorl bravo pa kakšn odličn rezultat, pa nevem kakšne sprejeme pa vse... Košarkaši, k so dejansko nekej dosegl, bodo pa spljuvani, brez kakršnga kol sprejema pa vse...

Basketball 4ever!!!
pahorček
# 09.09.2010 ob 16:16
DrJones
Zelo podobno je bilo s Srbijo, poglejte kje so bli na EP in kje so zdaj. Mi pa ne samo, da nismo nič napredovali ampak smo celo malo nazadovali.


učitno ti nisi gledal zadnjega EP-ja, ker tam so srbi igrali v finalu!

sedaj pa so še "komaj" v polfinalu!!!
kje pa smo mi nazadovali?
najmanj 8 smo na svetu!
lahko pa celo 5!

burek je dobra stvar!
pahorček
# 09.09.2010 ob 16:13
doubled
9. september 2010 ob 15:23
Prijavi neprimerno vsebinoupam da vam je jasno, da bi morali s košarkaši, ki jih imamo, redno osvajati kolajne na teh prvenstvih. Na bruhanje mi gre ko poslušam komentarje v stilu: "jaaah, uvrsitev je dobra glede na to, da nas je samo 2 milijona!" , "zmanjkalo jim je sreče!", "sodniki so krivi!",


pol pa mi prosim povej kateri so tile igralci, ki bi nam mogli prinest medaljo!

sani? ki si ne najde kluba?
breza isto!

samo, ki igra za cibono???

kdo so tile?

imamo zelo dobro reperzetanci, ki sodi top10 na svetu in to je SUPER, GLEDE NA TO DA JE NAŠ "BAZEN" ZA ISKANJE IGRALCEV ZELO MAJHEN!

kaj ti tu ni jasno!!!!???
DrJones
# 09.09.2010 ob 16:09
Mi smo verjetno edina država na svetu, kjer je po zelo slabi igri po vseh elementih košarkaške igre (v tem so si enotni vsi novinarji, strokovni komentatorji, igralci in celo Mehmed), katastrofalni taktiki in zelo visokem porazu, večina komentarjev še vedno pozitivnih. Celo več, tisti, ki napiše kaj kritičnega je kar popluvan. S takšno mentaliteto tudi z 10x boljšo ekipo kot jo imamo danes ne bomo nikoli videli polfinala.
Hrvati, zgubijo za eno točko proti zelo dobri in favorizirani Srbiji, pa takoj kritično analizirajo svojo ekipo, iščejo napake in probleme, ki jih imajo in delajo plane kako bodo v prihodnosti to izboljšali. Na nasledjem SP bodo v polfinalu, mi pa še vedno tam kjer smo. Zelo podobno je bilo s Srbijo, poglejte kje so bli na EP in kje so zdaj. Mi pa ne samo, da nismo nič napredovali ampak smo celo malo nazadovali.
Predtekmovanje po skupinah je za prave ekipe le segrevanje za izločilne boje. V izločilnih bojih se pokaže prava vrednost ekipe, podobno kot playoff v nba, kje se igra čisto drugačna košarka kot v rednem delu. V našem primeru se je celo pokazalo, da bi bilo mogoče bolje, če bi izgubili vsaj eno ali celo obe tekmi proti Hrvaški in Braziliji.
2 miljona nas je samo? Koliko pa je Hrvatov ali Srbov? V primerjavi s Kitajsko in ZDA zanemarljivo malo več kot nas.

Skratka, za pravega navijača slovenske reprezentance je bilo včerajšnjo tekmo zelo zelo težko gledat. Hrvati imajo en lep izraz, že po nekaj minutah je bilo to nič drugega kot "šamaranje mrtvog magarca".
ovcazahojena
# 09.09.2010 ob 16:05
PAPIGA-Daj no slovencelj si ti sam, športniki so tudi zato, da si nekateri zdravimo frustracije na njihovih uspehih ali neuspehih. Tvoj ego je beden in bolj ga bildaš bolj ti je mizern. Šport je nekaj, kar človek počne, da odkriva in preseže samega sebe, je pa tudi vojna. Volja in moč je to , kar naši košarkarji in ti nimate. Nimaš tudi čuta za primernost in nisi lepo vzgojen, v bistvu si nevzgojen, potem ne bi pisal neumnih postov. Vsak se ima pravico oglašat, saj zaenkrat še živimo v demokraciji in svobodi govora, čeprav vedno manj. Če pa ti kaj ni všeč, pa ne glej, in ne mori s svojimi kompleksi, rajši si jih zdravi pri svojemu dr. Ziherlu. Sram te bodi papiga.
pankto
# 09.09.2010 ob 15:58
Sramota kako zastopajo svojo domovino,,cisto brez srca in polne hlace
slovwar
# 09.09.2010 ob 15:56
kot se vedno dosedaj; igrali smo odlicno, borili smo se... ampak, kdaj hudica bomo zmagali, bomo v finalu!!!!
tilka
# 09.09.2010 ob 15:51
@zlodej: podpis!
zlodej
# 09.09.2010 ob 15:49
Že 20 let se govori, da imamo reprezentanco za medalje, na koncu pa nikoli ni nič. Je že čas, da nehamo krivit vse od reprezentantov, sodnikov, trenerjev itd...realno pogledano nismo v top 3, pa če se na glavo postvamo. Če ne druzga o tem pričajo rezultati. ZDA, Španija, tudi Argentina, Litva, Srbija, včeraj smo ugotovili da tudi Turčija, so boljše od nas. Če pogledamo top posameznike se naši Dragići in Brezci v NBA niti približno ne morjo primerjat z Nowitzkim, Parkerjem, Gasolom, Scolo... v Evropi pa je podobno. Celo Lorbek v Barceloni dosega le 9 košov na tekmo, tako da težko govorimo o naših kot superzvezdnikih. Včasih so nas poznali po Olimpiji, zdaj ko pa ta propada in se sramoti v euroligi poznajo le še nekatere igralce, ki so(večinoma) rezerve pri sicer dobrih klubih.
MIRNČAN
# 09.09.2010 ob 15:37
Jst še vedno ne razumem kako so lahko take trojke metal. Kaj takega še nisem vidu.
damy78
# 09.09.2010 ob 15:32
Včerejšna tekma ni realni pokazatelj in tudi razlika ni realno stanje med tema dvema ekipama. Mi smo precej boljši, turki pa precej slabši od tega kar so včeraj pokazali. Takšno igro so pripravljeni pokazati samo in izključno v Turčiji in nikjer drugje.

Vse čestitke pa kljub porazu našim fantom za prikazane igre in gremo na zmago proti špancev.

p.s: Turki bodo pa svojo porcijo dobili drugič ko ne bodi igrali doma v Turčiji v to sem prepričan.
barca88
# 09.09.2010 ob 15:26
KOKL, se popolnoma strinjam!
-primož-
# 09.09.2010 ob 15:26
Samo pljuvate, samo pljuvate!
Za predstave proti hrvatom, brazilcem in avstralcem res kapo dol, proti turkom pa ob takem metu, obrambi in sodniškem kriteriju pač nismo imeli možnosti. Glede na to, kako smo igrali pripravljalne tekme so mene neverjetno presenetili in res jim lahko rečem le vsaka čast, da so prišli med prvih 8. Vi, ki jih pa kritizirate ... kje ste bili s svojimi komentarji v prispevkih SLO:BRA, SLO:HRV, SLO:AVS. Takrat so bili pa vsi carji, neverjetni igralci in res oh in sploh.
doubled
# 09.09.2010 ob 15:23
upam da vam je jasno, da bi morali s košarkaši, ki jih imamo, redno osvajati kolajne na teh prvenstvih. Na bruhanje mi gre ko poslušam komentarje v stilu: "jaaah, uvrsitev je dobra glede na to, da nas je samo 2 milijona!" , "zmanjkalo jim je sreče!", "sodniki so krivi!",

tistim, ki vedno nabijajo, da so naše uvrstitve čisto dobre, glede na število prebivalcev, sporočam, da so navadni patetični skompleksani ponižni izrodki.
Koliko vas, ki to konstantno nabijate, vas je sploh kdaj igralo košarko ali se ukvarjalo s športom? In če ste se že... vam je bil cilj, sodelovati ali razsuti vse, zmagati in za to crkniti na igrišču, če je treba?" Kar te ne ubije te utrdi. Verjetno to redko kateri zapiflano zageekan bajsi, ki tukaj pušča komentarje razume.

Dejstvo je, da imamo, ko se v reprezentanci zberejo vsi naši najboljši košarkaši, eno izmed treh najboljših reprezentanc na svetu. Kako bodo ti igralci izkoriščeni, motivirani in kako bodo odigrali tekmo, kakšne menjave bodo med tekmo in kdaj bodo klicani time outi, kakšne treninge bodo imeli in kaj bodo trenirali in kako se bodo pripravili na naslednjo tekmo, pa je odvisno izključno od selektorja.

Lakovič je pred leti Obradoviču rekel, da ne ve, če naj igra za reprezentanco ali ne in ta mu je odgovoril: "Sine, igranje za reprezentancu nije pitanje da ili ne, nego je pitanje časti!"
In Lakovič igra na vseh prvenstvih... na podlagi enega stavka.
Kevin Diaz
# 09.09.2010 ob 15:14
Dobr, tole odigrat korektno do konca in poskušat osvojit 5. mesto. Za naslednje evropsko prvenstvo pa da se zberejo VSI najboljši od prvega do zadnjega!

Erazem Lorbek
Beno Udrih
Matjaž Smodiš
Jaka Lakovič
Goran Dragič
Boštjan Nachbar
Primož Brezec
itd...

Potem pa naj se KONČNO pokaže enkrat, kako dobri smo v košarki, ne pa da vedno dva ali trije nosilci manjkajo!
sokkar99
# 09.09.2010 ob 15:07
KRITICAJZLOM pa, lahko je pametovati, težje je biti pameten....

Se dobro da napredek sveta ne sloni na tebi podobnih...


No ti si med tistimi ki pametuje.....
nekdodalec
# 09.09.2010 ob 15:03
sokkar99
9. september 2010 ob 14:59
Prijavi neprimerno vsebino
FANTJE ZAME STE ŠAMPIONI... !!!!!!!!!!!!!!

KRITICAJZLOM pa, lahko je pametovati, težje je biti pameten....


Se dobro da napredek sveta ne sloni na tebi podobnih...
miamartini
# 09.09.2010 ob 15:00
svaka čast tem fantom...jst verjamem v njih in ostajam z njimi tudi če zgubijo vse tekme in so na koncu osmi...res so pokazali da znajo igrat dobro košarko in da lahko parirajo z vsako državo...zame so prvaki in junaki tega svetovnega prvenstva...svaka čast tudi drugim reprezentancam.tistim ki so že izpadle in tistim ki se še vedno borijo za naslov...pričarali ste mi lepe trenutke ob spremljanju prvenstva...hvala slovenija,hvala svet:))
sokkar99
# 09.09.2010 ob 14:59
FANTJE ZAME STE ŠAMPIONI... !!!!!!!!!!!!!!

KRITICAJZLOM pa, lahko je pametovati, težje je biti pameten....
nekdodalec
# 09.09.2010 ob 14:58
Imamo tok kvalitete in tok borbenega duha da lahko sesujemo spance, sam zbudit se mormo!!!

Ajde nasi! V boj za 5. mesto!!!
Volodya
# 09.09.2010 ob 14:56
Španci bojo znesli vso frustracijo in jezo na .......
nekdodalec
# 09.09.2010 ob 14:54
No se enkrat na kratko, sedaj, ko so se glave malo shladile...

Nekdo rece da nas je le 2 miljona - - - pa kaj teb ni jasn? Pa tud ce nas bi blo 20 glav, mors pustit srce na igriscu za svojo drzavo!

Vcerajsnja tekma:

Ce kdo mene vprasa smo naredili takticno napako, oziroma predvidevam da jo je naredil nas selektor Becirovic. Namrec, ko so Turki v navalu, je treba zagrabt obrambo in nato poskusat umiriti igro, podalsati nas napad in vrec turke iz ritma - ne pa kot kure brez glave spustiti se v njihov ritem! Tudi trojkah jih na zacetku nismo dobro pokrivali, ostale obrambne akcije pa so tudi sepale! Nemotiviranost in brezvoljnost!

Podredili smo se brez jajc in zgubili tekmo kot pravi loleki - tudi slucajno ne kot moski, pa ce vam je to vsec ali ne!

Upam da proti spancem pustite srce na igriscu, tako kot ste ga proti hrvatom!!!
Janiel74
# 09.09.2010 ob 14:53
Na koncu bomo 7. , po zmagi and slabimi Rusi. Uspeh.
zlodej
# 09.09.2010 ob 14:53
Škoda res, da nismo bili kompletni na tem SP-ju, sicer mogoče da ne bi bilo velike razlike, je pa dejstvo, da se jedro tega rodu(Nachbar, Lakovič,Brezec) počasi poslavlja(nekateri bi se morali posloviti že nekaj let nazaj), tako da veliko priložnosti ne bo več. Predvsem me skrbi kdo bo nadomestil Bokija, saj smo na trojki brez njega popolnoma nemočni, prave zamenjave pa ni na vidiku. Problem je tudi, ker smo kot ekipa izjemno počasni, tako da če nam kdo vsili hitro igro, takoj razpade sistem(. Razen Dragića se vsi bolj ali manj vlečejo po igrišču v primerjavi z drugimi, naši playi so velikokrat celo bolj počasni od njihovih kril in centrov. Predvsem pa nimamo odgovora na hitre in visoke krila(t.i power forwarde), Slokar, Vidmar in Zupan jih lahko samo gledajo. Dokler se igra samo pozicijsko že gre, vendar pa gre košarka v smer čedaljih večjih hitrosti in gibljivosti, tako da bo treba na tem področju še veliko več delati.
pahorček
# 09.09.2010 ob 14:28
KOKL
9. september 2010 ob 13:53
Ce imamo tako odbro ekipo nevem zakaj potem nebomo igrali proti srbiji v polfinalu =)
lej pac jst spostujem tvoj komentar =) pac sj vsak ma svoje mnenje s tem ni nic narobe =)
Pac jst osebno priznam da nemaram becirovica ne sina ne oceta ker en nezna igrt drug nezna trenirat to je pac moje mnenje =) Za letos se pa itak ne sekiram k drugo leto je EP ki gre prvih 6 na olimiado in takrt bojo vsi najbolsi nasi na kupu =) upajmo =) sam pa upam tudi da drugega trenerja kot je recimo Mahoric , sagadin , filipovski =)


jaz nebi reko da je memi slab trener, samo dejstvo je da če bomo hotli kdaj kolajno bomo rabli VRHUNSKEGA TRENERJA! in memi to ni!!!!

isto je problem ker so okoli njegi in kzs spori z družino lorbek...

toraj nujno rabimo tujca, je pa res da je tujca treba plačat in treba mu je dat 2-3 leti časa...

pol pa pomojem bo tudi kaka kolajna padla...
prej pa žal ne!

sicer pa gremo naši po 5 mesto

lp
gruhl
# 09.09.2010 ob 14:24
KOKL

ta reprezentanca ni kriva da razni smodiši lorbki in udrihi niso igral, če mislš
da so smo zarad njih zgubil!!! pluvej poj čez njih k niso hotl igrt za slovenijo.
papiga
# 09.09.2010 ob 14:13
Dajte no slovenceljni, športniki niso zato, da si vi nekateri zdravite frustracije na njihovih uspeih ali neuspehih. Da si bildate mizerni ego na njih. Šport je nekaj, kar človek počne, da odkriva in preseže samega sebe, ni pa vojna. Športni duh, fair play, to je tisto kar vi nimate.
Nimate pa tudi čuta za primernost in niste lepo vzgojeni, v bistvu ste nevzgojeni, kajti če bi bili, če bi vedeli kaj je športni duh, potem ne bi en dan povzdigovali naših fantov v oblake, drugi dan pa pljuvali po njih. Vsak, ki ni dosegel več kot oni, se nima pravice oglašati sploh pa ne z žaljivkami, nacionalističnimi izpadi in z vsem, kar je na teh straneh kar izmenično prisotno. Če vam kaj ni všeč, ne glejte, ne morite pa nas s svojimi kompleksi, ki jih zdravite tako, da kot anonimusi pljuvate po ljudeh z imenom in priimkoml. Sramujte se.
KOKL
# 09.09.2010 ob 13:53
Ce imamo tako odbro ekipo nevem zakaj potem nebomo igrali proti srbiji v polfinalu =)
lej pac jst spostujem tvoj komentar =) pac sj vsak ma svoje mnenje s tem ni nic narobe =)
Pac jst osebno priznam da nemaram becirovica ne sina ne oceta ker en nezna igrt drug nezna trenirat to je pac moje mnenje =) Za letos se pa itak ne sekiram k drugo leto je EP ki gre prvih 6 na olimiado in takrt bojo vsi najbolsi nasi na kupu =) upajmo =) sam pa upam tudi da drugega trenerja kot je recimo Mahoric , sagadin , filipovski =)
Bluesy
# 09.09.2010 ob 13:49
"Turki so tudi po imenih precej boljši od naših, tudi Srbi, Španci, Brazilci, in Argentinci"

Brazilci več kot očitno niso bili. Eni tolk znate pametovat po takih porazih, dejstvo pa je da smo izgubili proti ZDA ki je prvi favorit in Turčiji ki je v naletu in še domačin povrhu (sojenje jim je bilo kr krojeno za visoko zmago). Če bi bilo kakršnokoli drugačno križanje v čf bi pa se lahko zgodilo da bi prišli najmanj do finala. Tudi brez Lorbeka, Udriha in Smodiša. Sam to eni nočte videt ko znate samo srat po reprezentanci...
Bluesy
# 09.09.2010 ob 13:45
Kokl ne nabijaj. Argentina je komajda izločila Brazilijo, ti pa govoriš o tem kako nismo dovolj dobri da bi jih premagali. Razen ZDA pa Turčije doma (pa še to samo doma) bi vse lahko premagali in tudi verjetni bi (če ne bi ravno na domačine naleteli že v ČF) Zmagi proti Hrvaški in Braziliji nista bili prav nobeni naključji (tista o da če bi še dve minuti igrali da bi izgubili sta pa sploh nevredni komentarja, košarka se igra 40 minut in v teh smo jih premagali) Srbi so hrvate v zadnjih sekundah premagali, Avstrali njih, Brazilija tudi toliko da ni pristala naprej, ti pa o tem kako smo preslabi. Pojma nimaš, gotovo pa ne kake realne in objektivne primerjave.
KOKL
# 09.09.2010 ob 13:40
Ljudje zdej pa sam tok ane =) ne mislt da sm jst kar kol pametn =) pac vseno bomo med najbolsimi 8 Na SVETU! kar ni slabo hocem pa samo povedat da ta raprezentanca enostavno ni dovolj dobra da bi zmagala najbolse ekipe kot so srbia, amerika , turcija , argentina.....
Pac ce gledemo celo Sv prvenstvo americano so nas nabutal =) prot hrvaski ce bi blo se 2 min do konca bo zgubil =) enako proti brazilcom =) pac te dneve smo imeli res sreco =) Ce bi pa imeli kaj pojma v kosarki ko smo zmagali Avstralijo oprostite avstralija je za 1 nivo slabsa kot mi tko da tukaj smo imeli sam sreco da smo jih dobili v osmine finala =)
Jaz vseno spostujem naso ekipo sam vseno bom reku da je ta ekipa preslaba =)
ker mi rabimo smodisa lorbka udriha itd =) ne pa becirovica in slokarje ki nevejo kaj pocnejo =) Pac trener becirovic je pa slab trener mal glejte kako on vodi ekipo pa mal glejte kako vodi ekipo Bogdan Tanjević ali pa Dušan Ivković to sta trenerja ki imata znanje =) ne pa nas becirovic ki neve kaj dela =) Pac s takim trenerjem mi nikamor nebomo prsli ;)
ales24
# 09.09.2010 ob 13:26
Zame so fantje heroji in to vsak posebej z Memijem na čelu.Kdor ne deli mojega mnenja, naj zaprosi za turško državljanstvo.Itak kritizirajo samo tisti, ki niso ničesar dosegli v svojem življenju. Pa lep pozdrav.
sunken
# 09.09.2010 ob 13:22
čestitke našim za zgodovinsko uvrstitev v četrtfinale SPja, sam dvomim, da bomo ju3 premagali Španijo...
monasiti
# 09.09.2010 ob 13:05
ma če v Turčiji med tekmo proti Turkom za nas navija Turk........ kdo naj bi zmagal?
Turki, ne?!
Ulikses_
# 09.09.2010 ob 12:59
včeraj je šlo enotavno za psiho - naši so bli pod stresom, turki tudi, samo turkom se je odprlo, našim pa ne... vse ostalo je logična posledica; če si poln adrenalina in se ti šut odpre, nasprotnik pa je ravno tako poln adrenalina, samo mu nič ne rata, je zmaga za 20 ali več pik zagotovljena. podobno se je zgodilo avstralcem proti nas - a ni noben tega opazu?

kaj bodo zdej izcimili iz tega razigravanja, ne vem, vem samo, da je to popolnoma nekoristno - komu mar, kdo se je uvrstil od 5. do 8. mesta?!?! samo zmaga in medalje nekaj štejejo!!
JanezP
# 09.09.2010 ob 12:56
8000rpm: Lansko leto na EP-ju mogoče?
fisher
# 09.09.2010 ob 12:55
@8000rpm - ja imamo nekaj igralcev svetovnega formata, ampak kaj ko jih imajo druge ekipe mnogo več. Turki so tudi po imenih precej boljši od naših, tudi Srbi, Španci, Brazilci, in Argentinci. Naši so nekje v rangu Hrvaške, Italije in Francije.
8000rpm
# 09.09.2010 ob 12:51
Vedelo se je, da naši preko turkov ne bodo prišli. Sicer pa , kdaj so naši košarkaši dejansko v res ključnih tekmah kaj pokazali? Nikoli. Do četrfinala še pridemo dalje pa kot , da nočemo, kljub temu da imamo igralce svetovnega formata. Ne vem no, nimam razlage.
ovcazahojena
# 09.09.2010 ob 12:49
še to: proti Avstralcem so imel naši dober dan, proti Turkom pa OBIČAJNEGA !
refik
# 09.09.2010 ob 12:34
KOKLa za selektorja:)
ovcazahojena
# 09.09.2010 ob 12:31
Bečirevič zna in zmore...ha, ha, ha, ha, ha - on ne zna in ne zmore in tut ne razume zakaj ne zna in ne zmore.
dare326
# 09.09.2010 ob 12:30
še nekaj, kar me moti pri komentatorjih:
dobrodošli nazaj ... zopet smo nazaj - nismo nazaj, kvečjemu, vrnili smo se v program, eter. Če greš iz programa, se vanj vrneš.
rezultat je dva proti dva... Slovenci štejemo: ena, dve, tri... Balkanci štejejo: jedan, dva, tri...
torej rezultat je dve proti dve...
takih cvetk je še ogromno in uredništvom ne bi škodilo, če bi take jezikovne kršitelje "štrafal"
ovcazahojena
# 09.09.2010 ob 12:28
Beda od bede...ne mormo premagat pametnega nasprotnika, ne mormo dobit odločilne tekme, lejte Srbe...tko se igra, al pa Hrvate - nimajo za kruh, pa so skor Srbe dol dal.... In dokler bodo kazal take bedne predstave, jih ma folk pravico pljuvat - kaj naj jih hvalmo ???
badžo
# 09.09.2010 ob 12:26
Evo, še en ponosen navijač. V prvi vrsti mi je žal poraza zaradi Memija. Kakor sem bil na začetku skeptičen glede izbora selektorja, mi je zdaj žal včerajšnjega mrka. Upam, da KZS ne bo posegla po drastičnih spremembah, saj je Bečirović dokazal, da zna in zmore; naj ostane.
Kot je rekel sam - četrtfinale je odprto in odvisno je od dnevne forme - našim na žalost včeraj niso šla v koš niti osnovna polaganja dočim so Turki metali v skret tudi nemogoče mete...
Ni panike in ni hude krvi, izpolnili so pričakovanja zdaj pa je važno samo, da v zadnjih dveh tekmah ne zapravijo pozitivnega vtisa, ki so ga gradili na tem SP.
Na vodstvo KZS pa apeliram, naj končno začne red delat tam, kjer je najbolj potrebno - med igralci. Da se v 20 letih ne more vsaj enkrat sestavit resnično creme de la creme ekipe, kar jo premoremo po imenih, je sramota, v prvi vrsti za KZS. Pa ne mi rečt, da je Slovenija praktično EDINA država, ki se je KAR DVAJSET LET DRŽI NESREČA GLEDE POŠKODB. :-))
fabregas4
# 09.09.2010 ob 12:25
Pa a ste vi res vrjel da bojo zmagal turke .c.c.c svašta
Acinho
# 09.09.2010 ob 12:24
Kaya16 hahahahahahahahahah kok sm se pa zdej nasmejouuu....ta reklama mi bo ceu lajf ostala v spominu :P
JanezP
# 09.09.2010 ob 12:20
Se opravičujem za napake. :)
Acinho
# 09.09.2010 ob 12:19
dare326 Turkom je šlo res vse noter ampak treba se je vprašati zakaj. Prve tri trojke so bli odprti šuti in če eno tako ekipo kot je vročekrvna Turčija pred vročekrvnimi Turki pustiš da tako lahko začne cepat trice bodo začeli metati iz povsod in vse jim bo šlo noter, ker se bodo počutili nedotkljive. Včeraj so Srbi Špancem pustili zelo malo res odprtih metov za tri. Ok res so dali 10 tric, ampak zato jih je Srbija dala 15. Enostavno moraš imeti jajca, grizti do konca in se ne predati, pa ne glede na to s kom igraš in potem boš imel šanse za zmago.
JanezP
# 09.09.2010 ob 12:19
Bravo zu včerajšnjih prvih nekaj minut, ker ste szbudili upanje da bo šlo. Pol se je na žalost drugače obrnilo, ampak vse lahko popravite s tem da dosežete 5. mesto, ki bi bil za nas fenomenalen dosežek. Že do sedaj ste pa naredili veliko stvar tako da vam grejo same pohvale. Sedaj pa res upa m da so tudi drugi slovenski košrkaši ki ne igrajo spoznali kakšen mora biti odnos do reprezentance. S tem ne mislim nobenega osebno in tudi ni do nobenega posebne zamere, samo upam pa da se drugo leto zberemo v najboljši zasedbi. Za sam odnos vseh prisotnih košrkašev pa jim lahko rečemo samo hvala ker predstavljajo našo domovino. Predvsem je tu še posebno treba izpostaviti po mojem mnenju Slokarja, ki je kljub bolečinam zelo zavzeto zaigral. Upam da bo tako nadaljeval tudi na klubskem področju. Seveda brez bolečin :) Turkom pa tudi vse pohvale. Imajo izjemnega trenerja, ter nevrjetno vzdušje v ekipi. in igrajo najlepšo košarko na prvenstvu. Zaslužijo si naslov. Na OI pa mslim da smo mi zreli za kakšno medaljo. Pa ne samo na OI ampak tudi že drugo leto na Evropskem! Da bi se le zbrali najbolši in bi se vsi takrat podredili kolektivu.

BRAVO NAŠI!
minores
# 09.09.2010 ob 12:02
KOKL, redkokdaj me kak komentar tako zbode, da napišem kaj grdega, toda ti si zagotovo BEDAK! Ker če to nisi, se prijavui KZS in kandidiraj za bodočega selektorja pa ne pozabi s seboj prinesti svojih refenenc, ki so gotovo zelo bogate!
dare326
# 09.09.2010 ob 12:02
včeraj bi Turki premagali tudi Amere. Ne glede na našo obrambo so imeli izreden met, kakšen spregledan prekršek pa jim je dovolil stopnjujoč ritem. Bili so psihološko tako napumpani, da jim enakovredna ekipa ne more parirat. Špekuliram, mogoče je vzrok tudi v ergogenih pripomočkih. Če bodo Turki tako nadaljevali bodo igrali v finalu. Kakšne posledice jim je pustila včerajšnja tekma in kaj je bil vzrok za tako dobro igro, se bo videlo šele po naslednjih tekmah. Naši so dosegli več od pričakovanega, naslednja igra bo pokazala ali so se sposobni zopet sestaviti.
gruhl
# 09.09.2010 ob 11:59
naši nimajo pojma? folk pa ns je slaba dva milijona....
čestitke košarkašem!
Miki_79
# 09.09.2010 ob 11:58
angelmanuel, pomoje teb ves čas dol visi, zato si pa toliko siten z svojimi komentarji.

Turčija je bila v vseh pogledih boljša in ko so se naši zlomili je bila razlika takšna kot je bila, podobno je bilo pri tekmi z Avstralci, samo tam smo mi zmagali. Ekipni duh je živ, za morebitni razpad ste pa krivi vsi kvazi navijači.

Jaz osebno še vedno verjamem v peto mesto, ne bo pa lahko.
el CARTEL
# 09.09.2010 ob 11:56
Upam, da se na tej tekmi ni zgodila svinjarija in se je naši ekipi prepovedalo zmagati.

loool ta komentar zmaga.. play of the day hehe
el CARTEL
# 09.09.2010 ob 11:55
@angelmanuel - pa kakšen boj za domovino?! To je igra, ne vojna! Nobene sramote ali katastrofe ni! Strezni se...

se popolnoma strinjam.. to je le košarka..
Volcano
# 09.09.2010 ob 11:47
Upam, da se na tej tekmi ni zgodila svinjarija in se je naši ekipi prepovedalo zmagati. Glede na vse svinjarije v svetu, na žalost ne morem trditi, da se kaj takega ni moglo zgoditi tudi na tem prvenstvu. Upam.
KOKL
# 09.09.2010 ob 11:38
Nasi nimajo pojma =) tale reprezentanca je enostavno preslaba =) da ne bom govoru v becirovicu k nima pojma tako kot tudi njegov sin =) Dokler slovenija ne bo imela enega trenerja ko bo postavil vloge na igriscu in mu uspelo poklicati vse najbolse do takrat se lahko obrisemo pod nosom =)
fisher
# 09.09.2010 ob 11:38
@angelmanuel - se vidi, da v življenju nisi odigral niti ene tekme v kateremkoli športu, sploh pa ne na tujem terenu.
vonko
# 09.09.2010 ob 11:36
"Mogoče so oni še bolj ranjeni kot mi - svetovni prvak je bil namreč izločen. Šlo bo za povsem novo tekmo, kjer bo veliko vlogo igrala psiha - kdor se bo bolje opomogel in sprijaznil z dejstvom, da se ne more več moriti za medalje, bo imel več možnosti za zmago,"

Uff, moriti za medalje! To bo prava borba :)
angelmanuel
# 09.09.2010 ob 11:36
@fisher - saj zato, ker našim vse skupaj doli visi pa je takšen odnos. Hrvati ne glede na to kak gnili so bili v skupinskem delu proti Srbom so dali 120% od sebe. Kaj pa naši? Tanjević je tri centre poslal na teren, na tribunah je zahrumelo naši pa že srali v hlače in se predali že po 5 minutah.
metza3
# 09.09.2010 ob 11:35
Fck yesterday!

Jaz sem ponosen na vaš trud.

lp
fisher
# 09.09.2010 ob 11:32
@angelmanuel - pa kakšen boj za domovino?! To je igra, ne vojna! Nobene sramote ali katastrofe ni! Strezni se...
angelmanuel
# 09.09.2010 ob 11:31
Prosim nehajte nas več sramotit. Prodajte tekmo brez boja in pridite domov. Ker za včerajšnjo ponižanje ni opravičila in nočemo kaj takšnega gledat tudi na preostalih dveh tekmah. Če temu lahko rečeš boj za domovino... Sram vas je lahko. Čist ste brez hrbtenice.
barca88
# 09.09.2010 ob 11:31
prot špancem bo gladko ene 15,20 razlike...
jeryy
# 09.09.2010 ob 11:30
ja se upošteva....in sicer se samo prvak uvrsti na olimpijske igre v Londonu 2012!!
lažje se bo uvrstiti naslednje leto na evropskem prvenstvu, kjer bo več mest vodilo na
OI 2012.....
fisher
# 09.09.2010 ob 11:29
Jah pač je tako, na slab dan v košarki izgubiš za 30 točk, v nogometu pa lahko vseeno izvlečeš poraz 2:0, ali pa celo remi. Pri tem te pri košarki popluvajo, da si sramotno igral, pri nogometu pa rečejo, da ni bilo sreče.
nekdodalec
# 09.09.2010 ob 11:28
1. cestitke nasim za igro proti hrvaski, braziliji in avstraliji - lepi obcutki, moram rect.

2. cestitke za ekipni duh in ker ste mi dali okusiti slast zmage.

3. brez jajc in srcne igre zal ne mores premagati nikogar - kaj sele turkov! Pricakoval sem polfinale in se vedno sem mnenja, da smo imeli ekipo za polfinale!!! Nasi so igrali brez jajc, poguma in srca - pri tem zal ne pomaga nobena kvaliteta in noben dodatni igralec!

4. V kolikor bi igrali Lorbki, Smodisi, Udrihi itd itd - bi bil rezultat se vedno isti, ali pa se slabsi!!!
st.ranger
# 09.09.2010 ob 11:27
a mi lahko kdo pove a se na tem prvenstvu kaj upošteva uvrstitev za olimpijske igre mogoče ali kaj podobnega?
drawlord
# 09.09.2010 ob 11:23
Sani je edini od naših, ki je včeraj dejansko prišel igrat.
M-filter
# 09.09.2010 ob 11:22
tole si pa lepo povedu. včerajšni odtis se da še popravit z današnjo zmago, ampak ob porazu za okoli 15 pik se, da pa še bolj pokvariti vse to kar ste do sedaj naredili na prvenstvu.
Videonovice
Američani brez poraza do zlata 00:02:13, 13.09.2010
ZDA po 16 letih znova na vrhu 00:01:22, 13.09.2010
Košarkarji prileteli v domovino 00:02:57, 12.09.2010
Odmevi po tekmi Slovenija 00:01:58, 11.09.2010
Američani gladko v finale 00:01:34, 11.09.2010
Slovenci popustili v končnici 00:02:18, 11.09.2010
Američani v polfinalu z Litvo 00:01:32, 09.09.2010
Po Turčiji v boj za 5. mesto 00:02:20, 09.09.2010
Samozavestno nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Scola strl brazilske sosede 00:00:39, 07.09.2010
Košarkarji nabrušeni nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Rusi bodo izzvali Američane 00:01:27, 06.09.2010
Turki gladko odpravili Francoze 00:00:54, 06.09.2010
Košarkarji zmleli Avstralce 00:01:37, 05.09.2010
Španci ostajajo nočna mora Grkov 00:02:20, 04.09.2010
Dragič pred tekmo z Avstralci 00:01:38, 04.09.2010
Avstralci so vedno nepredvidljivi 00:01:39, 04.09.2010