Ali naj Memi Bečirovič vodi slovensko košarkarsko reprezentanco tudi prihodnje leto na evropskem prvenstvu v Litvi?




Vaša ocena: 



Ocena 3,7 od 58 glasov
Ocenite to novico!
Dvoboj dveh trenerskih velemojstrov je dobil Bogdan Tanjević. Pred srečanjem sta oba hvalila drug drugega, Dušan Ivković pa je izdal željo za tekmo. Upal je, da bodo stik s Turki obdržali do polčasa. Želja se je "Dudi" izpolnila, a so varovanci "Boše" v "srbskem slogu" v končnici dobili tekmo.
Dvojni dvojček Teodosića
Najboljši strelec srečanja je bil Marko Kešelj z 18 točkami. Pri Srbiji je sicer blestel Miloš Teodosić, ki se je izkazal z dvojnim dvojčkom. Organizator igre je prispeval 13 točk in 11 podaj. Pri Turčiji je Türkoglu vpisal 16 točk, Srbi pa so odlično zaustavili najboljšega turškega posameznika na prvenstvu Ersana Ilyasovo.
Uspešen začetek Srbov
Po natanko petih minutah igre je Tanjević vzel minuto odmora, saj so Srbi, ki so na začetku zadeli dve trojki, po dveh natančno izvedenih prostih metih Milenka Tepića povedli z 12:6. Manj kot dve minuti so "Bošini" varovanci potrebovali za izenačenje. S trojko je Türkoglu rezultat poravnal na 15.
"Duda" dobil želeno
Srbi so dobili prvo četrtino za tri (20:17), v 15. minuti pa so se prek Sinana Gülerja gostitelji povsem približali. Odgovoril je Duško Savanović. ki je v minuti in pol dosegel sedem točk zapored in "orli so povedli s 33:25. Zatem je kar tri osebne napake zapored dobil Güler. Do polčasa je Srbom uspeli priigrano vodstvo zadržati (42:35).
"Orli" našli odgovore na turške napade
Tri minute in pol so v drugem polčasu potrebovali Turki, da so izenačili. Izza črte je bil uspešen Ömer Onan, ki je izenačil na 46 in dvignil na noge poln Sinan Erdem, a je glasno občinstvo že v naslednjem napadu utišal Teodosić. Junak četrtfinalne zmage nad Španijo je nato dosegel še dve točki in podal Kešlju, ki je bil uspešen izza črte 6,25 (54:46). Sledila je nova turška serija. Izbranci Tanjevića so po trojki Enderja Arslana in prostemu metu Kerem Gönlüma prišli na -1 (56:55).
Tunceri najprej ujel priključek ...
Na vsako priključitev Turčije so Srbi našli odgovor in ves čas imeli prednost. Nekaj več kot pet minut do konca je Teodosić s trojko povedel za 8 (72:64). Kerem tunceri je bil najzaslužnejši, da je Turčija hitro ujela priključek. S petimi točkami je izkušeni branilec povsem približal svojo reprezentanco, ki je tri minute in pol pred koncem s trojko povedla (75:76). Türkoglu je v zadnji sekundi ob vodstvu Turčije z 79:78 povsem posiljeno metal za tri, na nasprotni strani pa je Kešelj po odličnem skoku v napadu z dvema prostima metoma popeljal Srbijo v vodstvo. Nato je Semih Erden silovito zabil za 81:80.
... nato pa še odločil tekmo
Štiri sekunde pred iztekom igralnega časa je po lepo zaigrani akciji Teodosića in Aleksandra Rašića zadel Novica Veličković. Po minuti odmora je žogo v igro poslal Arslan, Türkoglu se je že skoraj zapletel, krilni košarka Phoenixa je žogo spravil do Tuncerija, na katerega so Srbi povsem pozabili. Branilec se je "sprehodil" do obroča in 'položil' za 82:83. Srbom je ostalo še pol sekunde, a Veličković ni bil uspešen.
Ni bilo obrambe za Duranta
Litva se je dobro upirala ZDA, vendar nikakor ni mogla ustaviti Kevina Duranta, ki je dosegel 38 točk. Prvi strelec lanske sezone Lige NBA je bil že po petih minutah pri več kot desetih točkah. Prvo četrtino je končal s 17 točkami, do polčasa jih je dosegel 24. Pri Litvi, ki do polfinala ni poznala poraza, je bil najboljši igralec Robertas Javtokas s 15 točkami in 9 skoki. Zatajil je prvi strelec Linus Kleiza, ki je dosegel le 4 točke.
Ob polčasu 15 točk prednosti za ZDA
Litva je upala na podoben scenarij kot na svetovnem prvenstvu leta 1998, ko je v Atenah Američane premagala s 84:82. Začetek je bil spodbuden (vodstvo 6:2 in 9:7), razpoložen je bil visoki Javtokas. Toda obramba je pozabila na Duranta, ki je do ameriškega vodstva z 21:11 dosegel 17 točk. V drugi četrtini je Litva le popravila met, ki ni bil na ravni četrtfinalnega obračuna proti Argentini. Po trojki Martynasa Pociusa je bil izid 31:23, toda do polčasa so ZDA spet dvignile ritem in na odmor odšle s prednostjo 15 točk.
Litva dobila tretjo četrtino
V uvodnih minutah drugega polčasa je bil Durant bolje pokrit in Litva je celo dobila tretjo četrtino. Približala se je na 50:40, toda naslednjih devet točk so dosegle ZDA. Litva je še enkrat zagrozila in s trojko Simasa Jasaitisa prišla na znosnih enajst točk zaostanka (59:48). Razlika se je še nekaj minut vrtela okrog 10 točk, nato pa so varovanci Mika Krzyzewskega na krilih Duranta dokončno razblinili vse litovske upe in unovčili svojo kakovost. V nedeljskem finalu bodo po letu 1994 naslov svetovnega prvaka spet poskušali prinesti v domovino košarke.
SP v košarki, polfinale:
ZDA - Litva
89:74 (23:12, 19:15, 23:26, 24:21)
Durant 38, Odom 13 in 10 skokov, Westbrook 12, Iguodala 9, Love 6, Billups, Curry in Gordon po 3, Gay 2; Javtokas 15, Pocius 13, Kalnietis 10, Mačiulis 9, Delininkaitis 8, Gecevičius 6, Jasaitis 5, Kleiza in Jankunas po 4.
SRBIJA - TURČIJA
82:83 (20:17, 22:18, 21:25, 19:23)
Kešelj 18, Savanović in Krstić po 15, Teodosić 13 in 11 podaj, Veličković 8, Tepić 5, Rašić, Bjelica. Marković in Perović po 2; Türkoglu 16, Onan 14, Tunceri in Arslan po 12, Erden 9, Ilyasova in Gönlüm po 6, Asik 5, Güler 3.
Finale (20.30) in tekma za 3. mesto (18.00) bosta v nedeljo.
|
Po koncu svetovnega košarkarskega prvenstva
00:01:29, 13.09.2010
Američani brez poraza do zlata
00:02:13, 13.09.2010
ZDA po 16 letih znova na vrhu
00:01:22, 13.09.2010
Sklepna ocena SP-ja Memija Bečiroviča
00:04:47, 12.09.2010
Košarkarji prileteli v domovino
00:02:57, 12.09.2010
|
|
ZU&feature=player_embedded#!
Poglejte si ta posnetek in to KRAJO!!! Tunceri zahodil linijo pri zadnjem košu!!! Kakšna kraja ne morem verjeti!
To je slika tvojega zornega kota. Vsake oči imajo svojega malarja. Pa kdo se sploh sekira četudi Turčija zgubi proti taki sili kot je Amerika? Važen je da ni zgubila proti srbom he he :)
On je trener s trdo roko,ki se mu ne ugovarja ampak le posluša.Pri klubih je od boljših imel le takšne,ki so ga vseeno poslušali ostlao so bili maldi,ki pa tako niso smeli nič rečit.V reprezentanci je drugače in tam je veliko košarkarjev,ki že imajo ime in tudi niso pripravljeni delat kot norci.Drugače pa Zmago ne zan delat,kot jih terat.Da ne govorimo o tem,da bi Zmago popenil,če bi mu kdo rekel da želi igrati v prvi in koliko minut ali da ne želi opraviti trdih treningov itd...
Srbi so v zadnji četrtini zaključili napade že po 5 sec z nemogočimi meti za tri točke predvsem Teodosić.Savanović in Markovič pa odprte mete,Turi so pač to izkoristili.
Tanjevič in Ivkovič dva največja trenerja vseh časov. Tanjevič je Turško košarko pripeljal v vrh Ivkovič pa izjemno vodi mlado Srbsko ekipo.
Dejstvo je,da so jim samo Turki niso nič zadeli.Tudi polaganja so grešili,praktično jim je šlo vse ven,ko je proti nam šlo vse noter!Ilyasova je grešiltake mete da je bilo kar smešno,proti nam je zadel vse preko rok...Da ne govorim o trojkah Arslana iz 9 metrov in podobno.Tega proti Srbom ni bilo in to so Srbi znali izkoristit.
Asik je res bol tako tako,kar se tiče tiste poteze je zato Arslan zgrešil en prosti met.So pa Srbi naredili napako pri zadnji akciji oz. Turki so imeli srečo in dobro izpeljali zadnjo akcijo.
Govoriti,da bodo Turki padli brez težav in da bi Srbi bolje igrali proti ZDA,so še ene oslarije in kako bi Srbi igrlai ne bomo izvedeli!Npr proti nam so Turki igrali izjemno,včeraj veliko slabše.Kako bo danes še nihče ne ve,vsaka tekma je nekaj posebnega in odloča dnevna forma obeh ekip.
uživajo k so še srbi zgubil
sem sicer kr rasist sam za turke nm pa nkol navijov
Srbi so sicer našim košarkašem lepo pokazali, kako se da igrati z Turki v njihovi dvorani. Niso jim dopustili niti en odprti met - razen seveda tistega 1 sekundo pred koncem. Če bodo Turki držali Američane do 5-6 minut pred koncem, se lahko ob tej publiki in rahli sodniški pomoči zgodi marsikaj.
Pa še neki..Ašik gre v Nba, pa nima pojma o pojmu...pa ka je s to Nba?
ameri bojo pa itak pojedli turke za malo malco, ker ameri ne izgubljajo finala :)
Asik bi si pa res en pošten šamar zaslužil, pa bi potem videli kako se valja po tleh.
Po prsih ga je ruknil - ne pa po faci !!!
Ja ja ...Krofarji so namazani z vsemi žavbami..
Pa še to: Sodniki lahko celo tekmo nakazujejo, da "sodijo v korist enih".
Ampak, ključne odločitve so tiste v zadnjih trenutkih tekme.
Kriterij včeraj ni bil enak!!!! Sploh pa v zadnji minuti tekme!
Drugače pa... lepa tekmica.
Ena pika bolj boli kot 100 pik.Vprašaj hrvate ,ko so jih Turki razbili na evropskem v nogometu,kako to boli.
In niso jih razbili, nekoga razbiješ če zmagaš 20+, ne pa za eno ušivo točko, podarjeno od sodnikov!!!
Naj zmaga boljsi, ne pa naj zmaga en za vsako ceno... :-)
Vsekakor tekma,ki bo šla v anale, to sem prepričan. Škoda, da ni bil to finale, ker se bojim, da bo danes zvečer dolgčas.
GOLUŽOJKA ne nisem jokal, ker sem že od tekme ko prišli v osem rekel, da vse kar bo tu bo uspeh. In so prišli med top 4 in danes skoraj v finale. Nwm zakaj bi jokal, ko pa vem da bo zmag in naslovov še in še v prihodnosti za katero se ni treba bati. S tem pa še več frustracij zate...hahaha Za EP v litvi pa ne govori prehitro fant, ker se bo vse videlo na parketu. Slovenija mi je izjemno simpatična ekipa in logično da navijam za njo vsakič razen ko igra proti Srbiji, a z vsem dolžnim spoštovanjem, najprej naj se osvoji kakršnakoli medalja na enem velikem tekmovanju, pa se bomo potem pogovarjali ;) Otrok nimam več časa ne volje se ukvarjati s tabo...pejt si ga raj metat na Duranta in ostale jenkije
Se strinjam z vsem kar si rekel el CARTEL. Čestitke obojim za dobro igro, Turkom za zmago, FIBA-i pa ne želim nič drugega kot eno brco v rit!(jah, sem razpizden pač) Upam, da bom kdaj doživel v prihodnosti da bodo vse tekme sodili roboti-avtomati, kalkor se to že bedasto sliši, potem bo vsaj kolkertolk pošteno..
Če se gremo pa že z Kosovsko bitko (ki btw pojma nimam kva ma to z današnjo tekmo ampak dobr začeu si sam) pa nwm kako je lahko poraz to, da vojska ka te napada pride na tvoje ozemlje. Ti jim tm ubiješ glavnga vodjo, oni se pa po bitki vrnejo nazaj v Turčijo??? Govorim o bitki sami, ne pa o dogodkih ki so sledil bitki. Sicer pa pač če si toliko zaplankan da nisi sposoben razumeti zakaj Srbi slavijo to bitko, je to tvoj problem ne moj. Sicer smo jim pa vrnili v obeh ustankih in v obeh balkanskih vojnah tko da bo kr uredu fant;) V basketu jim bomo pa tut vrnili ne skrbi, upam da že v Litvi naslednje leto
Kaj so ekipe vredne klanjaj? Španija na prtekelem SP, Argentina v Atenah na OI, SČG leta 2002 itd. to so prave ekipe, ki se jim vsi lahko poklonimo Srbija pa ni nič več kot dobra ekipa, ki ima potencial, če ga bo vnovičla bo pa čas pokazal.
Srbija pa obstaja od 1800 in še nekaj. Če se je ta država imenovala drugače in je bila v raznih povezavah in federacijah pa to ne pomeni, da uspehi Srbov niso uspehi Srbije kot države danes, ko ima končno svoje pravo ime. Se pravi medalje Leona Štuklja nimajo veze z Slovenijo, ker je nastopal za Jugoslavijo. Tolaži se pač s tem, ampak to le še kaže kako beden in zaplankan si v svojih pogledih. Namerno sem omenil šele od razpada Juge, pa čeprav bi delno lahko tudi uspehe prej pripisal, ker je vedno igralo veliko Srbov v tisti Jugi, ampak dobro to je bila ipak druga država. Da pa nisi sposoben uspehov od leta 1991 pripisati k Srbiji pa dost žaslotno. Sicer pa ne skrbi, teli fantje ti bodo pripravili še kopico zmag in tekem za nerviranje, kajti naslednjih 5 do 10 let je njihovih in prihajale bodo zmage, tko da bo možnosti za nerviranje še čisto dovolj, brez skrbi ;)
Zanima me kako bi Slovenija reagirala če bi bila danes v koži Srbiji in bi izgubila tekmo na identičen način. Bilo bi daleč največ komentarjev in vsi bi pluvali čez sodnika pa nwm kaj vse. Tko bi blo tut za kerga kol drugga. Kar se tiče prekrška nad Rašićem je pa fant dobil čisti udarec po roki in pač Kusu je spodrsnilo žal, ampak zato niso Srbi krivi. Kar se pa tiče Nemčija pa, a greš res lahko primerji tekmo, kjer glavna dva Srba nista igrala in ki je bila čisto nepomembna z polfinalom svetovnega prvenstva?
Tekma bi se lahko končala tudi drugače in bi tudi zmaga Srbije bila zaslužena, smešno pa mi je brat, ko nekateri pišite da zmaga Turčije ni zaslužena. Ne morejo Srbi vse tekme na izločanje zmagat v zadnjih sekundah, če bi že danes bi bilo preveč. Kaj lahko bi bilo njihove poti konec proti CRO. Kar želim povedat Srbi so zelo dobra ekipa a nič posbnega čemur bi se bilo potrebno klanajti.
Še trener Turčije je izjavil, da je bila Srbija boljša in da je Turčija srečno zmagala, ampak ne določene cvetke tukaj menijo drugače
zike @ Ti se kar tolaži, sodoniki naj bodo krivi, Turki naj bodo nezasluženo v finalu,ampak na koncu če še ne veš šteje število točk, ki jih dosežejo ekipe.
nisem rekel, da so turki nezasluženo v finalu.. čestital sem jim na dobri predstavi.. glede na vse tekme, so zasluženo v finalu.. osebno sem mislil, da jih srbija ne bo tako nadigrala kot jih je.. če pa gledamo samo to polfinalno, so pa prišli z veliko pomočjo sodnikov.. seveda so si srbi sami krivi, forsirali so trojek na koncu ter slabo pokrili zadnji turški anpad..
še vedno pa mislim, da bodo ZDA prvaki.. razen če turki ne bodo imeli super dne.. kar pa ob ameriški obrambi močno dovmim.. upam da bo tekam vsaj koliko toliko zanimiva
Potem tekma z Nemci, ko je tekma bila odpeljana v drugi podaljšek, ko ni bil dosojen čisti prekršek nad nemškim igralcem, ko je le-ta polagal.
Vsaka jim čast, fantastičen uspeh je priti med 4, ampak ej, daj enkrat sebe okrivi za poraz. Konec koncev si pomoje ne bi smeli pustiti, da jim turški igralec tako enostavno položi žogo v zadnjem napadu.
Pa še nekaj. Ta Teodosič je res hudo "đubre". Po grkih je danes hotel z njim obračunati še turek in očitno je, da tip nima čiste v glavi in da je provokator najhujše sorte.
Jim pa želim srečo v tekmi za 3.mesto pa naj zmaga boljši, četrtfinale so si zaslužili. Dvakrat so pač zmagali srečno, tokrat se je sreča obrnila proti njim.
pohvale SRBIJI!!!
GOLUŽOJKA ti pa dihej fant. Vem da so traume ko vsakič od Srbije izgubiš le za piko ampak jebiga bolši smo. Ne mi prosim o basketu in primerjanju Srbije in Hrvaške ker vse povedo rezultati od razpada Juge. Od leta 95 pa do 2002 na vseh tekmovanjh vedno vsaj medalja (od tega večina zlatih) dobro razen OI 2000, prve štiri leta pa se ni smelo igrati zaradi sankcij. Na drugi strani pa Hrvati z zadnjo medaljo leta 95 ko niso želeli priti na podelitev in iskazati čast zmagovalcu. Jaki mi športniki res, ampak dobro sami nase ste spustili prekletstvo in sicer kdor beži z podelitve, je nikoli več ne bo doživel. In tako traje že 15 let in boli vem da boli...bolelo pa bo še veliko bolj ne skrbi ;)
upam, da jih Amerika sesuje totalno
aja btw, če nekaj poskusim uganiti.. si bosankega rodu, musliman, in ker tvoje reprezentance ni na SPju, navijaš pač za turke.. a sem uganil? :) a neda da sem...
in koga so tako vsemogočnega premagali? slovenija je bila še najboljša ekipa, ki so jo premagali turki (poleg srbije danes..)
Po mojem osebnem mnenju v finalu s tako igro turki nimajo šans.. pravzaprav tudi srbi ne bi imeli.. američani bodo zlati, turki srebrni, bron pa je negotov..
Finala leta 95 se ne spomnim glih najbolj, ampak je čuden trenutek, da to povlečeš na plano.. mislim, to je bilo pred 15 leti.. nihče več ne pri litvi ne pri srbiji ne igra za to ekipo ter tudi nihče od teh sodnikov ne sodi..zgodovina pač..razen če hočeš reči, da je to kompenzacija FIBE (po 15 letih)..na povsem irelevantni tekmi (lahko bi vsaj počakali litva srbija, če hočejo kompenzirati)..
še enkrat pa bi rekel, da so srbi forsirali trojko na koncu in slabo odigrali obrambo...sedaj upam da oscojijo bron, ker si ga pomojem zaslužijo (z vsem spoštovanjem do litovcev)
V finalu verjamem v zmago ZDA, čeprav jim ne bo lahko. Vse je odvisno, komu se bo prej odprl met.
srbi so si sami krivi, vodili so za 8 v zadnji četrtini..čeprav sodniki niso ravno bili v zgled svojemu poklicu.. a to je bilo pričakovano, vedno sodijo za domačine (čeprav po mojem čisto subjektivnem mnenju so tokrat res pretiravali)
osebno sem navijal za srbijo, upam da pridejo do medalje, kar pa ne bo lahko..
>>Hvala Srbom in Srkinjam, ker ste pokazali da ste lahko kljub podkupljenim sodnikom lahko še vedno uspešni in zmagujete! In hvala za res odlično predstavo! Pokazali ste da kljub temu da vas vsi tolčejo dol, da kljub temu lahko vstanete in kljubujete vsem ponižanjem. Pokazali ste da zmorete odigrati ODLIČNO tekmo, ki pa je bila na žalost vas in nas, ampak na srečo tistih, ki nas obvladujejo že odločena<<
Samo v zadnje par minut je šlo srbom 5 točk.
http://www.zurnal24.si/sp-kosarka-2010/kosarka-slovenija-goran-dragic-turcija-svetovno-prvenstvo-drugi-del-mi-je-vse-pokvaril-184146/clanek
on: Jutri navijam za najboljšo predstavo Litve na tem prvenstvu, seveda! :)
Čestitke našim (Slovencem, seveda) - glede na rangiranje po fibini lestvici je osmo mesto, neglelde na nekatere pomanjkljivosti v igri, lep rezultat!
Kar se pa Turčije tiče, jaz jim privoščim finale. Izjemna podpora navijačev s tribun in res izjemen moštveni duh krasi to ekipo, zraven pa seveda pričakovano tudi kaka sodniška odločitev v njihov prid, saj so domačini.
V finalu bomo pa videli. Favoriti so američani, ogromno pa bo odvisno od začetka tekme. Če američani začnejo v visokem ritmu in povedejo kot so danes Srbi bo Turkom težko. Po drugi strani Turkom met za 3 danes ni šel, tu imajo precej rezerv. Upam, da američani tokrat naletijo na razpoloženo ekipo in ne na Turke v stilu Litve danes, ko so prvi polčas litovci igrali na nivoju tiste tekme s Kitajsko, ko so izgubili polčas. Pričakovati vrnitev potem, ko si enkrat na -15 je težko. Upam da bodo Turki tudi v samo tekmo jutri krenili bolj sproščeno kot danes, saj medaljo tako že imajo. Ključ do morebitne turške zmage pa bo obramba na Durantu, ki dokazuje, da je daleč najboljši igralec v ekipi ZDA. Tanjević že ve :)
Kvalitete komentiranja med njima ne gre primerjati... Jovanoviča tut jest težko poslušam!
"Igrači na prvenstvu imaju apsolutno previše utakmica. Košarkaši koji igraju 10 mjeseci u klubu imaju iza sebe 80 utakmica, neki čak i do 100 utakmica po završetku sezone, te na reprezentativne smotre stižu potpuno iscrpljeni. Jako je teško tako funkcionirati i zbog toga imamo i tako veliki broj otkaza velikih igrača. Međunarodna košarkaška federacija (FIBA) bi trebala smanjiti broj utakmica na prvenstvima te dati barem jedno ljeto slobodno u četiri godine. Stoga sam glavnom tajniku europskog ogranka Fibe Naru Zanolinu predložio da se europska i svjetska prvenstva održavaju svake četiri godine, kao i Olimpijske igre. No, prijedlog je naišao na gluhe uši", izjavio je Sagadin za slovenski Sportal.
link http://www.index.hr/sport/clanak/fiba-odbila-sagadinov-prijedlog-o-epu-svake-cetiri-godine-/511715.aspx
Na njegovem jeziku bi bilo: "SAD dominira!" :P
Če, če, če ... glede prostih metov mislm da bi Turki lahk bolj uporabili ta "ČE", ker so jih izvajal katastrofalno :D
Tko da kr pustimo ta "če" .... :D
Tud prosti met je met na koš, al zadaneš al zgrešiš ...
nekateri igralci igrajo stalno, torej so BREZ počitka tudi po par let zapored. pa tudi bi hodili na SP, EP in OI vse reprezentance z najboljšimi igralci...vsaj pomojem bi.
ne spremljaš košarke ravno pogosto kajne ??
Ne mormo pa tud trdit da bi ZDA razbila Srbe, lahko da bi jim Srbi dobr pariral, sej majo obetavno mlado ekipo, sam po vsej vrjetnosti je ZDA prvak v vsakem primeru, če bi igral prot Srbom al pa Turkom, mislim da jim lahko spodleti edino ob katastrofalnem metu pa sijajnem dnevu nasprotnika ... to je pa skoraj nemogoče, da bi celotna ekipa ZDA igrala katastrofalno ...
FIBA odbila Sagadinov prijedlog o EP-u svake četiri godine
ISTAKNUTI slovenski košarkaški stručnjak Zmago Sagadin, koji Svjetsko prvenstvo u Turskoj prati kao stručni sukomentator na jednoj slovenskoj komercijalnoj televiziji, javno je ponudio novu formulu održavanja najvećih košarkaških reprezentativnih turnira...
Všeč mi je. Ker ravno teli komentarji ne verjamem, da blagodejno vplivajo na njegovo psiho ... (:
pri vas je zmeraj zmaga buhahahaha
Ampak za mene so oni letos res največji heroji... ko bi le Slovenci pol tako dobro igrali proti Turkom
Pa da ne bo pomote, navijam za SLOVENIJO!!!
>>Hvala Srbom in Srkinjam, ker ste pokazali da ste lahko kljub podkupljenim sodnikom lahko še vedno uspešni in zmagujete! In hvala za res odlično predstavo! Pokazali ste da kljub temu da vas vsi tolčejo dol, da kljub temu lahko vstanete in kljubujete vsem ponižanjem. Pokazali ste da zmorete odigrati ODLIČNO tekmo, ki pa je bila na žalost vas in nas, ampak na srečo tistih, ki nas obvladujejo že odločena<<
Srbi so boljša ekipa od Turkov?
Turki so zmagal, tako da so uradno boljši Turki ;)
Srbi so svojo srečo porabil že prot Hrvatom pa prot Špancem, dons so pa Turki izjemno slabo igral, tko da vprašaj se če bi meli Turki danes mal boljši met, kokr ga ponavad tud imajo, a bi res bil tako glasen da so Srbi močnejša ekipa itd.
Turki so zmagal, zato so močnejša ekipa od Srbije, zasedli bodo boljše mesto in to je to.
glede faula na asiku lahk pa rečem sam to da je bil en napad nazaj podobno narejen faul turkogluja na krsticu pa je ta dobil le 2 prosta meta
pač sej se je vedelo da so turki domačini in da bodo imeli malo pedigreja pri sodnikih
pa močno dvomim da bo ju3 finale zanimivo, bolj zanimiva bi znala biti tekma za 3. mesto
Ne, ne zato ker zasluži 12x več. Ker se delaš norca iz takega človeka, ki je dosegel zelo veliko v življenju. Kaj pa še bo pa ne vemo.
>>Hvala Srbom in Srkinjam, ker ste pokazali da ste lahko kljub podkupljenim sodnikom lahko še vedno uspešni in zmagujete! In hvala za res odlično predstavo! Pokazali ste da kljub temu da vas vsi tolčejo dol, da kljub temu lahko vstanete in kljubujete vsem ponižanjem. Pokazali ste da zmorete odigrati ODLIČNO tekmo, ki pa je bila na žalost vas in nas, ampak na srečo tistih, ki nas obvladujejo že odločena<<
krstiću sviran 5 faul bez veze, poslije toga nije sviran faul 4 sekunde prije kraja za srbiju, trebalo je biti dodatno bacanje. već na početku tog zadnjeg, odnosno predzadnjeg napada(iz kojeg su i zabili zadnji koš), bio je čisti faul koji također nije sviran. međutim, mislim da je samo jedna od tih pogrešaka utjecala na krajnji ishod utakmice, a to je ovo gdje nije dosuđeno dodatno bacanje za srbiju, 4 sekunde prije kraja. igralo bi se potpuno drugačije.
točno tako, kraja brez primere!!!
GOLUŽOJKA si ti njihov trener da veš kako bi bilo??? Če so lahko eni Rusi držali priključek nwm zakaj nebi Srbi. Pred tole tekmo, so govorili da bo Turčija povozila Srbijo, pa jo je??? Res so mi smešni ti komentarji ki enostavno folk ne more priznat, da je Srbija izjemna mlada ekipa, ki bo v nadaljevanju krojila vrh svetovne košarke. Ti pa ne moreš reči da bi Američani pregazili Srbe, vse dokler nebi igrali eni proti drugim.
ali isto tako je košarka sport u kojem može odlučiti i 1 lopta, i 1 sekunda vremena ili još manje. a tu loptu prečesto suci dodjeljuju domačinu, ili onom ko ima više love, stanovnika, veća država itd. što misliš, bi li takvu loptu dodjelili sloveniji ili hrvaški, da igra, recimo, protiv amerike?
teško...
krstiću sviran 5 faul bez veze, poslije toga nije sviran faul 4 sekunde prije kraja za srbiju, trebalo je biti dodatno bacanje. već na početku tog zadnjeg, odnosno predzadnjeg napada(iz kojeg su i zabili zadnji koš), bio je čisti faul koji također nije sviran. međutim, mislim da je samo jedna od tih pogrešaka utjecala na krajnji ishod utakmice, a to je ovo gdje nije dosuđeno dodatno bacanje za srbiju, 4 sekunde prije kraja. igralo bi se potpuno drugačije.
Veste kaj dol mi visi, če so Srbe "okradli" na enem prvenstvu in zdej tle poslušam kako so bogi. Koliko naslovov in kolajn vam je Stankovič zrihtal ste lahko tiho dokler se bo basket igral! samo spomnite se Sabonisa in kraje par excelence leta nazaj. Zdej, ko pa nimate "zgoraj" več svojih pa jokate. Sramota!
Kaj pa ti nakladaš lepo te prosim? Kakšne kraje? Srbija je bila vedno velesila v košarki in najprej si poglej malo imena, ki so zastopala barve Srbije po letu 1991. Če je to bilo za tebe sojenje na nivoju potem si ali ljubosumen ali pa nimaš pojma o košarki. Čestitam Srbom kljub sodniški kraji.
krstiću sviran 5 faul bez veze, poslije toga nije sviran faul 4 sekunde prije kraja za srbiju, trebalo je biti dodatno bacanje. već na početku tog zadnjeg, odnosno predzadnjeg napada(iz kojeg su i zabili zadnji koš), bio je čisti faul koji također nije sviran. međutim, mislim da je samo jedna od tih pogrešaka utjecala na krajnji ishod utakmice, a to je ovo gdje nije dosuđeno dodatno bacanje za srbiju, 4 sekunde prije kraja. igralo bi se potpuno drugačije.
ZDA so bile in še so moj prvi favorit tega spja ... za drugo sem mislil, da bo španija, za tretjo pa po tihem slovenija (glede na to, kako so na začetku igrali in kako so bili samozavestni med intervjuji in se hvalili) ...
poglejte si @22:24:51 (tisti, ki ste snemali tekmo)
niti blizu zogi ni bil, pa ga je udaril z vso silo po ocesu
>>Hvala Srbom in Srkinjam, ker ste pokazali da ste lahko kljub podkupljenim sodnikom lahko še vedno uspešni in zmagujete! In hvala za res odlično predstavo! Pokazali ste da kljub temu da vas vsi tolčejo dol, da kljub temu lahko vstanete in kljubujete vsem ponižanjem. Pokazali ste da zmorete odigrati ODLIČNO tekmo, ki pa je bila na žalost vas in nas, ampak na srečo tistih, ki nas obvladujejo že odločena<<
A zaradi recesije :)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
Kdor pa krivi sodnike, da so Srbi izgubil, pa pretirava.
Imeli so pol sekunde za met- ko je Veličkovič po zelo lepi podaji žogo vrgel od sebe, je čas potekel. Pa čeprav ga je nekaj stotink kasneje Turk podrl...tekme je bilo konec.
Mater, kadar zajadram na MMC-jeve komentarje je večno vsaj pol debate o sodnikih.
V finalu navijam za Turke-vedno proti ZDA (ker so pač najboljši).
Še tole: danes so Srbi demonstriral KAKO se igra proti Turkom in vodili 37 minut...
Ne pa naša igra, ki se je sesula po parih minutah.
Nč, počakajmo drugo leto in novega selektorja-
Škoda,da še za ŠPORT TV niso slišali....
RM
enga tazga bi mogli met dns srbi:) in bi biu buzzer beater dunk:)
Žal mi je edino da ne bomo igrali z Američani ker vem da bi bila to izjemna tekma in menim da bodo jutri Ameri gladko odpihnili Turke, ki so meli dons tok sreče da je enostavno več ne moreš imeti. Ni kaj fantje, jutri je Litva na sporedu in nato rajanje v Srbiji!
Saj so skoz Turki bli pri SODNIKIH IN ŠEPETALI nove in nove vsote... haha
Jebiga pač majo kebabarji več keša kot Srbija
Ampak Srbi so pokazali da bodo naslednja leta ONI krojili vrh stopničk svetovne in evropske košarke
Sodniki so turkom porinili zmago v narocje... kakor koli se sprenevedamo je to pac res.
lp
Tebi se pa vidi,da bolj malo gledaš Slovenske TV...
Milovanovič,še nikoli ni komentiral košarke...
Pa poglejmo kolk - bom imel ha ha
Res sramota od sojenja. Srbi nedvomno so si zaslužili finale.
Čestitke tako Turčiji kot Srbiji, ki je mene osebno navdušila (škoda, ker naši niso odigrali tako, ker je danes bilo vidno kaj pomeni PSIHIČNA priprava na tekmo, ki jo je Ivković izvedel do potankosti, ker Srbija poimensko nima boljše repke od naše)
Turki ne bodo niti blizu naslova :))
Srbija moralni zmagovalec tega svetovnega prvenstva!!!!!!! BRavo SRBI!!!!!
Ampak,kako TI lahko komentator prenos pokvari ali pa naredi še boljšega...
BRAVO ZMAGO....
SRBI PONOSEN SEM NA VAS !!!!!!!!!!!
Gdor ne zna sprejeti poraza nezna niti ceniti zmage. Tak je šport bravo Turčija
seveda bi drugače za Turke, a imam preveč slab občutek, da so bili Srbi danes pokradeni
Dol s temi podkupljemi idioti!
AAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!
srbom pa vse čestitke za odlično igro proti turkom, celi dvorani in sodnikom
turčini posraniiii
ne pa memi pri -27!!!
Upam, da jih bodo ZDA popolnoma uničile ... skratka. .. popolnoma jim zbili voljo.
Lahko pa priznamo, da bo jutri prava tekma ... napeta in polna akcij.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pober se že z RTV pametn si pri vseh športih
Zdaj se šele vidi, kako nizko spada Slovenija.. v spodnji razred.
Lep pozdrav
http://www.youtube.com/watch?v=3TdZHffwO
F8
brez skrbi :):):)
pa je še nekaj pravice
adijo turki :P:P hahahah tudi sodniki ne pomagajo :P
OOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jih bodo pa američani razbili, če ne srbi!
dobra tekma
ampak kdorkol že pride v finale. kdo bo ustavu Duranta. ta bi dal danes lahk 60 pik in v finalu bo dal ziher 30+, ker se igra na njega
z vso silo ga je udaril po ocesu
čarli23
11. september 2010 ob 22:15
EEEEEE!!!!!!!!!!!!!
11. september 2010 ob 22:02
Nizka!
Hočem, da turki pridejo v finale .... da jih bodo lajko američani uničili. Ker če turkov ne bo v finalu, ne bo niti zanimiva košarka, ker se američanom ne bo dalo igrati na polno, turki pa se bodo do zadnje minute borili ... kar je zanimivo ...
Toliko jih naštejem že če grem do lokalne trgovine.
Sodnik se je pa res čist izgubu....
ah brez veze itak vemo kirem pripada LJ , bratam ane
Jovanović& Milovanović
Zmagovalna kombinacija!
11. september 2010 ob 21:36
Prijavi neprimerno vsebinotakšni bratje kizdravljico izvižgajo na tekmi , al ko je konec himne pa začno stole na slo navijače metat . razloži mi kakšni brati so to
kdor se tuče ta se voli. saj mi tut srbsko himno izžvižgamo.
ko turki začnejo dvigovat publiko srbi odgovorijo s serijo. tega mi nismo znali naredit, ker imajo igralci tak karakter, kot ga ima trener
Dejmo Srbi povečajte tole vodstvo "malo"!!
PG: Miloš Klobudošić (MVP)
SG: Jaka Klobučar (MVP)
SF: Kevin Kloburant (MVP)
PF: Ersan Klobušova (MVP)
C: Luis Klobuscola (MVP)
Pa Sagadin me je tok razočaral da brez veze. Res je da je izjemen strokovnjak a očitno ima nekaj proti Srbiji. Ekipi ki je prišla v polfinale je pripisal le eno dobro tekmo na SP, pa še to zato ker je mela Španija slab dan?!?! WTF kva teb ni jasno človek. Še najbolj smešno je pa to, ko za srbske časopise izjavlja da Srbija igra izjemen basket in gre lahko do konca...hahah smeh
Hjooooo
Mi nismo nikoli tako dobro pokrivali Turkov kot jih pokrivajo Srbi, to je dejstvo če ne verjamete poglejte tekmo še 1x...
Dejansko privoščim finale OBEMA ekipama, ampak navijam pač za Srbe!
To bo še vrhunska tekma
RPG 0,6
APG 0,2
Zavidljiva statistika!
če nas neka povprečna Rusija premaga (ki je na sp prišla brez Holdna, Kirilenka, Kryape) z wild cardom. Mislim da to veliko pove.
Mi smo samo eno evropsko reprezentanco premagali - Hrvaško.
bomo potem videli komentarje...
ko te stisne prava obramba in te goni po celem igrišču, so tudi odprti meti težki, sploh če si prej parkrat falil
naši so tudi proti Španiji dobili velikih 95...pik..
a ni to malo čudno da naši dobijo v dveh tekmah toliko točk??
jasno je da Memi želi zmagovati z napadi, on ne poudarja obrambe.
preprosto so srbi iz drugega testa!!!!
Saj mi smo tudi imeli srečo proti Avstraliji da smo toliko trojk dali.
Klobučar, Jaka Klobučar!
Ni čist tko enostavno, ne zadevajo tudi odprtih metov, ki so jih proti nam vse zadeli
Če bi srbi dobili zdej tolko trojk k SLO, bi jim tud samozavest padla verjem
Še en dokaz koliko jugo trenerji vedo o košarki. Kzs kakšen medklic mogoče?:)
Ne šalim se!
Tole sem se pa nasmejal - gledete tvoje prve peterke turnirja :)))
kako srbi igrajo
enake okoliščine imajo kot smo imeli mi!!
to je dokaz da se da igrati s turki!!
mietke10 je napisal(-a)
se strinjam
Naši še verjetno ne upajo niti gledati te tekme, jih je preveč strah!
kakšna mentalita???
Turki mečejo za 3 1/7, proti Slovenija pa 7/7
Tukaj ni nobene mentalite, enostavno Turki ne zadanejo (pa imajo čiste mete)
upam da Slovenski košarkarji gledajo tole tekmo
PG: Miloš Teodošić
SG: Jaka Klobučar (MVP)
SF: Kevin Durant
PF: Ersan Ilyasova
C: Luis Scola
Baje so mriški košarkaši že od prvega dream teama 1992 glede dopinga ščiteni kot medvedi...
ne pa naši!
Paul, Wiliams, Rose, Rondo, Bryant, Wade, James, Durant, Anthony, Bosh, Boozer,
& Howard.
To ti je Dream Team!
To je pa dream team.
Kar je relativno presenetljivo je da tukaj sploh niso tisti res najboljši in najizkušenejši če odštejemo Billupsa ki je res veteran, pa vseeno premagujejo starejše in izkušenejše ekipe brez večjih težav
Dejstvo je da kdorkoli bo nasprotnik USA v finalu mu bo izredno težko, ker osnovni cilj USA je zlata medalja vse ostalo je za njih pač poraz.
Tako da lahko pričakujemo močan nalet USA v začetkih finala
tak ma pa vsaj 5 vrhunskih ekip ki pa so zato nekoliko manj konkurencne
evropa ne bo nikoli niti blizu ameriki kaj šele da jih bodo ujel
Američani lahko izgubijo le, če imajo katastrofalno slab dan... ampak še to izgubijo le, če imajo nasprotniki neverjetno dober dan...
Preprosto so v košarki za 2 razreda pred vsemi. Tako je to.
http://directos.lasexta.com/mundobasket
http://atdhe.net/20937/watch-usa-vs-lithuania
http://atdhe.net/20937/watch-usa-vs-lithuania
http://atdhe.net/20937/watch-usa-vs-lithuania
http://atdhe.net/20937/watch-usa-vs-lithuania
http://atdhe.net/20937/watch-usa-vs-lithuania
Katerikoli od teh linkov OMOGOČA gledanje preko interneta z angleškimi komentatorji
I hate when I see these refs cheating... Really since when in Bball can you just hold onto the other players leg?
...
I hate when I see these refs cheating... Really since when in Bball can you just hold onto the other players leg?
...
Kevin Durant is a beast!!! 24 points in the first half! Good team work!!!! Let's go USA!
da ne omenjam posiljevanja z reklamami
Danes bo ta polfinale skoraj zagotovo dobila USA razen če se litvancem vtrga in poškodujejo Duranta in Odoma
Še tako jim pol favlov ne piskajo. Da o korakih ne govorimo.
Tista proti Hrvaški je verjetno bila njegova najboljša poteza
Billups in Odom sta še na nivoju ostali so pa dodatki k Durantovi vsemogočnosti
4 žoge so amerikanci izbili s čistim favlom kar je potrdil tudi Zmago vendar jim sodniki ne piskajo ničesar. In tukaj se dela razlika.