Anketa: 11. september 2010 ob 23:14

Ali naj Memi Bečirovič vodi slovensko košarkarsko reprezentanco tudi prihodnje leto na evropskem prvenstvu v Litvi?

Da
Ne
Arhiv
SP v košarki 2010

Poudarki

  • Dvomljivcem (v ZDA) poslali jasno sporočilo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,4 od 34 glasov Ocenite to novico!
Kevin Durant, Leandro Barbosa
Ameriški košarkarji so na prvenstvu dobili vseh devet tekem. Najtežje jim je bilo proti Braziliji, ki jih je držala v šahu do zadnje minute. 25 točk je bila povprečna razlika, s katero so Američani premagovali tekmece. Foto: Reuters
Mike Krzyzewski si je ponosno ogledoval zlato medaljo, ki jo je nosil okoli vratu. "Coach K", kot mu pravijo Američani zaradi težke izgovorjave priimka, je ZDA popeljal do zlata tudi na olimpijskih igrah v Pekingu, vendar tam trenerji medalj ne dobijo. Foto: EPA
VIDEO
ZDA po 16 letih znova na vrhu

Dodaj v

Zlati "turški fantje", ki Londona ne bodo videli

Po uspehu ameriških košarkarjev na SP-ju v Carigradu
13. september 2010 ob 14:02
Carigrad - MMC RTV SLO

B-ekipa. Nekateri so šli še dlje in jo po vseh odpovedih degradirali v C-ekipo. Ta ekipa bo težko prišla do zlate medalje. Kakšna zmota! Po 16 letih so ZDA spet na vrhu sveta.

Zbor Američanov je julija minil brez velikega pompa. Že tedne prej je bilo namreč jasno, da se bosta LeBron James in Dwyane Wade raje ukvarjala s Twitterjem, Kobe Bryant z masažo poškodovanega kolena, Carmelo Anthony z mega poroko ... Udeležbo v Turčiji so iz različnih razlogov odpovedali še Chris Paul, Dwight Howard in Carlos Boozer. Medijsko zanimanje za reprezentanco je v ZDA padlo na najnižjo raven. Vse, kar je prihajalo iz njihovega tabora, so bile novice o poškodbah in novih odpovedih, ki so prizadele predvsem centrsko linijo.

Krzyzewski zgradil moštvo prihodnosti
Selektor Mike Krzyzewski je že dalj časa vedel, da na velike zvezdnike ne bo mogel računati. Razen na enega. Kevina Duranta. Okoli 21-letnika je začel sestavljati moštvo mladih košarkarjev, ki jim slava Lige NBA še ni prodrla v vse pore zavesti. Russell Westbrook, Stephen Curry, Eric Gordon, Derrick Rose, Rudy Gay, Andre Igoudala, četa mladeničev, ki jim je dodal še izkušena Chauncey Billupsa in Lamarja Odoma. Edini center je bil Tyson Chandler, pa še njemu je bila namenjena epizodna vloga.

Dvomljivcem (v ZDA) poslali jasno sporočilo
Rezultat? Delovno moštvo, ki je vedelo, kaj mora narediti in kako priti do uspeha. Garanje v obrambi, hitri protinapadi, predvsem pa izjemen moštveni duh, ki ga Američani z redkimi izjemami niso pokazali od "dream teama". Prvič v zgodovini so imeli vodjo, izstopajočega Duranta, ki je LeBrona in Kobeja potisnil v pozabo. Vse je gnala trma, želja po dokazovanju in brisanje etikete "B-ekipe". "Vsi smo bili neverjetno motivirani, da se dokažemo, predvsem navijačem v ZDA, ki niso verjeli v nas, ki niso verjeli v našo zmago. Prišli smo sem in jim dokazali, da se motijo," je ameriško poslanstvo v Turčiji razložil Durant.

Na OI v London zanesljivo le Durant
Od zadovoljstva je blestel tudi direktor reprezentance Jerry Colangelo: "Rekli so jim B-ekipa. Mislim, da je zdaj s tem konec. Dosegli so fantastičen uspeh, v katerem so sodelovali prav vsi. To je velik korak za uresničitev našega programa. V prihodnosti bomo gradili okoli tega." Pa bodo res? Z osvojitvijo naslova svetovnega prvaka so si Američani priigrali leto premora, saj so se na OI v London uvrstili neposredno in jim ne bo treba igrati kvalifikacij. Prihajajo olimpijske igre, tekmovanje, ki ima v ZDA povsem drug prizvok. V London bodo hoteli tako James kot Bryant, Wade, Anthony, Bosh, Paul ... Kaj pa "zlati turški fantje"? Ameriški mediji že zdaj ugibajo, da bo verjetno tam prostor le za Duranta in da bi morala zaradi zaslug tam igrati še "starčka" Odom in Billups. Preostali bodo tekme v Londonu gledali le po televiziji in čakali poziv na SP v Španiji leta 2014.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
Pikiviki
# 19.09.2010 ob 12:30
model,saj čez 4-leta boš imel pomlajeno našo ekipo.
super men1
# 15.09.2010 ob 00:50
z,magovalnega konja se ne menja ce so americani pamtni bo ista ekipa sla tja mogoce se kak jamess drugo pa naj ostae doma ke cenebo prevec zvezd na kupu
Djole00
# 14.09.2010 ob 22:33
Acinho....,temule se reče kompleksi s strani Slovencev,in neobremenjuj se z minusi,to itak sam talajo tisti ki sploh nevejo kaj je KOŠARKA, sploh pa imajo možgane na nivoju 3 letnega otroka,žalostno ampak resnično,in s temi minusi to sam potrjujejo,pa da nebo gdo mislil da tole leti na vse Slovence,ker nekaj jih je tudi zelo realnih in vedo kaj pomeni KOŠARKA za razliko od enih,ki pa itak vsi vemo gdo so. l.p
Ducky
# 14.09.2010 ob 12:27
@ kornflex
podpis!!!
Trivette
# 14.09.2010 ob 08:35


NEVERJETNO
Trivette
# 14.09.2010 ob 08:35
http://www.rtvslo.si/sport/kosarka/zlati-turski-fantje-ki-londona-ne-bodo-videli/239125
azrajel007
# 13.09.2010 ob 23:07
@djole00 u dobra....

heh res ja....čisti avt in ta sudija bi mogel to videt saj se vidi da je rajši preusmeril pogled na kontakt kot pa v tistem hipu na linijo...

jah nič krivice se ne da popravit in sploh ne navijam za Srbijo ampak športna sreča je pač tudi potrebna....

drugače pa USA zelo zasluženo SP....čestitke še enkrat
Djole00
# 13.09.2010 ob 22:19
Malo offtopic ampak za vse tiste ki mislijo da je Turčija pošteno v finalu in da so sodniki sodili pošteno!!!! http://www.youtube.com/watch?v=j7y9SNNee
ZU
ata
# 13.09.2010 ob 21:59
CL1T: gre za to, da je FIFA mnogo sposobnejša od FIBE. FIFA svetovno prvenstvo uspešno trži in proda. Slovenski nogometaši so samo za uvrstitev na SP prejeli po 150.000 EUR. Dodatno so bili "nagrajeni" še za igranje v J. Afriki.
Košarkaši igrajo za sendvič in sok ter s poškodbami tvegajo klubsko kariero (in s tem denar).
jahbulon
# 13.09.2010 ob 21:44
Če že prej ni bilo kristalno jasno, je to prvenstvo zopet pokazalo, da za košarko med vsemi kolektivnimi športi najbolj in tudi sicer velja, da je psihično stanje ekipe ključ do uspeha. Vedno znova domače ekipe tudi brez pomoči sodnikov igrajo "in the zone", skoraj v transu in še enkrat več se je pokazalo, da v Sloveniji svojim športnikom ne znamo vcepiti zmagovalne mentalitete.

Srbska ekipa je navdušila vse, ne samo z znanjem, ampak s psihično stabilnostjo, samozavestjo, pozitivno predrznostjo, a brez balkanske arogance. Srbom se niso tresle roke, niso se "ustrašili zmage" itd.

Zanimivo je tudi, da si Srbi za razliko od nas niso postavljali specifičnega cilja, npr. 1/4 finale, raje so enostavno rekli, da bojo vsako tekmo odigrali kot najbolje zmorejo in z izjemo tekme za 3. mesto so pokazali kako se igra obramba.

Naši so padli čim so dosegli deklarirani cilj, 1/4 finale, kot bi se že vnaprej sprijaznili, da je to pač največji domet ekipe, ob tem pa jim pomagajo še mediji (in navijaći) s tradicionalnimi mehanizmi kompenzacije, ko imajo za nas bronaste medalje vedno zlat lesk, mesta med 10. so enaka medalji, ker smo majhni in ubogi itd. To enostavno ni realnost in nesmiselno se je tolažiti s temi kompenzacijami. Bron ni zlato, pa če bi bili najmanjša in najrevnejša država na svetu.

Morda Meminho res nima potrebne avtoritete, toda našim športnikom vedno manjka to kar je Američanom integralni del treninga, pozitivna vizualizacija ipd. Ta koncept so Američani povzeli po Rusih, koncept vizualizacije pa velja za največji napredek v športu 80-ih.

Tovrstno psihično pripravo je imel npr. Kozmus in dosegel največji uspeh. ironija je v tem, da za psihično pripravo niso porrebni posebni guruji ali dragi svetovalci, koncepti vizualizacije in tehnik za sproščanje v športu niso atomska fizika niti hude skrivnosti, znanje je na dosegu roke, klika, a žal bomo še naprej večni poraženci, osvajalci 4. mest itd., ki se bomo tolažili, da je 7.mesto za nas veliko kot Triglav, ker smo samo Slovenci.
kjersoncenezaide
# 13.09.2010 ob 21:09
Škoda da ni Litva osvojila srebrno medaljo,bi si jo kar zaslužila.
lakerboy89
# 13.09.2010 ob 20:35
To isto ekipo vzet sabo še na OI!! Se vidi, da se ujamejo in skupaj so nepremagljivi. Edino bo mogoče potrebno Billupsa zamenjat, ker že zdaj je v letih in še + 2 leti bi se mu utegnilo poznati:).
kornflex
# 13.09.2010 ob 20:33
CL1T: Se opravičujem, ampak vsako leto non-stop poslušamo zgodbe o tem, kaj bi bilo, če bi ta in ta država igrala v polni zasedbi. Nekaj tukaj je hudo narobe. Zakaj tega ni pro nogometu? So nogometaši bolj zavedni državljani? Morda Manj pohlepni? Dvomim, ampak nekaj hudo gnilega je v reperezentančni košarki.

In se še šprašuješ zakaj se to dogaja? malo poglej kolk tekem se na leto odigra v NBA in drugje po svetu pa boš dobil odgovor, glede na to, da večina igralcev, ki je na tem prvenstvu manjkala igra v NBA (Nowitzki, P. Gasol, T. Praker, M. Ginobili, Noccioni, Okur, Bogut, Wade, Bryant, james, Howard...). V španski ligi ravno v dveh sezonah in pol skupej odigrajo tolk tekem kot v NBA v eni sezoni in so zato logično bolj spočiti in bolj pripravljeni nastopat za reprezentanco. Ker, konec koncev je njihov kruh še vedno igranje v klubu in če so non stop poškodovani ne morejo dobit dobrih pogodb.

"Kobe Bryant raje ukvarjal z masažo poškodovanega kolena" haha, sj to je naravnost smešno..Bryant je celo sezono odigral z zlomljenim kazalcem na strelski roki, imel poškodbe obeh gležnjev, dvakrat tekom sezone so mu morali črpati vodo iz kolena, poleg tega pa je po koncu sezone šel še na operacijo istega kolena in rehabilitacijo sploh še ni končana, tko da mislim, da so namigovanja, da se mu le ni dalo igrat na svetovnem mal smešna. Isto velja recimo za Chrisa Paula ali Derona Williamsa, ki sta bila oba med sezono poškodovana in sta se zarad tega odločila raje počivat, Amareju je novi delodajalec (NY Knicks) prepovedal nastop itd...tako da tud kar se tiče teh NBA zvezd ni vse tako črno belo. kvazi novnar, kot je R.K. pa objavlja take govorice, kot dejstva. Res smešno!

@croman_1: a bosh se ti pa ne zdi primadona v primerjavi z drugimi, ki si jih omenjal? Poleg Lebrona je bil on verjetno največja primadona letošnjega Free agent classa s svojimi najrazličnješimi posti na Twiterju in odnosom do bivšega kluba.
friks
# 13.09.2010 ob 20:07
Acinho
ja, žal so res Turkom do finala veliko pomagali sodniki. Meni bi bilo veliko bolj všeč, če bi proti Američanom igrali Srbi. Mislim, da bi bilo tudi bolj zanimivo.
Acinho
# 13.09.2010 ob 19:44
jela ti jaz povem zakaj nisi užival. Zato ker si v finalu gledal ekipo ki tam nima kaj početi ;)
jela
# 13.09.2010 ob 19:43
Ne vem zakaj nisem tako užival ob gledanju finala. Nisem star ravno 17 let in se spomnil SP-jev vsaj dobrih 20 let nazaj. Takrat so bili igralci BISTVENO slabši atleti, je pa zaradi tega prišla bolj do izraza tehnika, pa tud v taktičnem smislu se je igralo zelo kvalitetno. Včeraj pa sem na momente že mislil, da gledam SP v atletiki (pač, moderna košarka - tud OK).
Še enkrat bom napisal kar sem že včeraj; najbolj si bom zapomnil raznožko američana čez Erdena... ( no ja, pa tud Duranta)
Acinho
# 13.09.2010 ob 19:39
Tisti ki minuse talate pa nimate treh čistih res. Posnetek kaže kako je bil oškodovan šport, vi pa talate minuse, žalost res ;)
Acinho
# 13.09.2010 ob 19:38
P.S. vem da nima veze z novico, ampak to enostavno morate videti!
Quade
# 13.09.2010 ob 19:35
Kandidati za OI 2012:
James, Durant, Anthony, Wade, Bryant, Bosh, Boozer, Rondo, Rose, Westbrook, Paul, Wiliams, Howard, Mayo, Gay, Igoudala, Lee, brata Lopez, Randolph, Smith, Wallace, Evans in
Wall.
Acinho
# 13.09.2010 ob 19:31
http://www.youtube.com/watch?v=j7y9SNNee
ZU&feature=player_embedded#!

Poglejte ta posnetek in krajo!!! Tunceri zahodil linijo pri zadnjem košu!!! Kakšna sramota!
simi1983
# 13.09.2010 ob 19:13
Sem velik ljubitelj košarke, užival sem ob gledanju naših, čeprav škoda za konec, sam če bi bil jaz trener, nihče od teh pičkastih simulantov, ki so zaradi ne vem kakih razlogov odpovedal nastop, ne bi več igral!! Strinjam se s tistimi, ki pišete, da se košarka, kar se tega tiče, ne more primerjat s fuzbalom. Pa ne zdaj nakladat o tem, da so prvenstva prenatrpana pa ne vem kaj še. Se strinjam tud s tem, deloma, so pa tile košarkaši tud ene mone, ki bi jih moral po rokah nost! V nogometu je v vsaki reprezentanci po 23 igralcev, pa se štekajo, razen parih izjem, ampak še zdaleč ni to v taki meri ko pa v basketu. Pa še to: tole prvenstvo je pokazalo tudi, da Evropa ni do kolena ZDA. Zarad vseh naštetih razlogov pač košarka nikoli ne bo primerljiva z nogometom. Ne po organizaciji, ne po denarju in ne po popularnosti. LP
Triptico
# 13.09.2010 ob 19:07
Da lahko iz te ekipe nastopi na OI le Durant so navadne bučke. Neverjetno je tudi, da se jim ni zaupalo niti pred SP, debata se pa nadaljuje tudi sedaj. Jasno je, da bo tam hotel biti še marsikdo drug, vendar pa če se že podcenjuje igralce, naj se ne podcenjuje coach Kja. Legendarni coach Duke-a ima v svoji zbirki neverjetno število lovorik in je žival leganda NCAAja, igralci mu brez izjeme zaupajo in uživa veliko spoštovanje in zaupanje večine košarkarske javnosti. Sigurno bo ostal v sedlu, tako je bilo rečeno že pred SP - ''pogoj'' je bil le osvojitev zlate kolajne. Definitivno bo hotel peljati večino fantov iz tega SP, njim pa dodati še nekaj tistih, ki jih ni bilo in bodo tudi marketinško zanimivi za ta turnir. To je dejstvo. Edini faktor tukaj je lahko direktor reprezentance Colangelo starejši, on se mi zdi lisijak in nepredvidljiv del USA teama. Njegov sine je nekaj zadnjih sezon naredil nekaj bedarij v Raptorsih, upam, da jih stari sedaj ne bo in bo pustil coach Kju, da sestavi moštvo kot si ga želi in mu zaupa, Kakršnokoli pa že bo, pa verjamem, da se bo težko našel junak in mu preprečil zlato na OI.
mandingo
# 13.09.2010 ob 18:58
Ta Fibina trojka je na smešni razdalji,ki ne omogoča nobene prave igre.Tudi 6,75 je premalo.Pri večji razdalji trojke se igra čisto drugače odvija in je mnogo bolj intenzivna,saj mora vsak igralec marsikaj znati v obrambi in napadu.Zraven tega lahko center kampira cel napad v raketi in bi nujno tudi to morali spremeniti,da ne bi "bukve"kampirale v raketi..Dokler bo tako bodo američani še vedno v kontri zgledali kot vesoljci .
devastator
# 13.09.2010 ob 18:52
sp v košarki bi bilo smotrno ukiniti, ker se prav 0 ne pomeni
Ducky
# 13.09.2010 ob 18:51
Zame so bili kljub vsemu, kar se je govorilo in dogajalo, američani še vedno 1. favoriti in zato sem tudi napovedal, da bodo oni osvojili prvenstvo. Samo nisem pa pričakoval, da bodo to storili tako suvereno oz. drugače rečeno: ZLAHKA!! razen edin proti Braziliji so meli nekaj težav, drugače pa so ostale tekme igrali toliko kot so trebali in ne več ne manj..
Bi pa privoščil, da gre večina teh igralcev tudi na OI, od ostalih zvezdnikov pa le tistega, ki se bo želel podrediti letošnjemu kolektivnemu duhu..
Hondo
# 13.09.2010 ob 18:29
@Kauko: lol, imaš prav, ja... zato so na zadnjih OI zmagovali s povprečno 28 točkami razlike.
daayumn
# 13.09.2010 ob 18:20
Američani s to zmago niso pokazali svojim dvomljivim navijačem in novinarjem da so top ekipa, ampak kako zaostal je basket izven amerike.

evropski fanboyi tega ne bodo razumeli ampak dejstvo je, da evropa NI vsako sezono bližje ameriki. včeraj so američani pokazali vse elemente prave in učinkovite igre v najlepši luči- ves čas skoki v napadu, kroženje žoge (turki so v nekaj situacijah samo zmedeno gledali kje je žoga, ko so si jo američani z eno roko podajali okol trojke), trdna obramba (to verjamem da evropske oboževalce močno boli, ker v NBA naj se ne bi igrala obramba), transition offense (za evropo nepoznan pojem, američani pa ob ukradeni žogi takoj trije že v polnem šprintu v napadu) in tako prideš do rezultata da lahko vržeš na koš kar 101krat, kakršna je bla včeri cifra pri USA.
kjersoncenezaide
# 13.09.2010 ob 18:20
Američani so bili s to ekipo najmanj za razred boljši od drugih ekip in verjetno bi tudi z lahkoto odpihnili Turke če bi igral tudi Okur,kakor bi z lahkoto odpihnili špance z Gasolom in Calderonom i.t.d.ker Američani so imeli najboljši skok pod košem,najbolje izvajali proste mete imeli soliden odstotek trojk in zelo dobro obrambo na trenutke so zgledali kot da prihajajo z drugega planeta,če bi vse druge reprezentance imele tistih nekaj igralcev ki so jim manjkali bi jih Američani verjetno vseeno brez težav premagali.
alessio444
# 13.09.2010 ob 17:56
Jaz sicer malo bolj spremljam NBA in že dolgo ni bilo tako dobrih igralcev v ligi NBA na kupu in to iz ene generacije. Res nimajo nekega extra zvezdnika so pa izjemno izenačeni po fizičnih lastnostih in vsi igrajo glavne vloge v svojih klubih Rose, Durant, Curry. Do leta 2012 je še daleč in če ne bo poškodb bi lahko marsikateri mešal štrene v Londonu. Pod obroči je ta generacija malo tanjka, predvsem zaradi vedno znova poškodovanega Grega Odena, so pa atletsko daleč pred ostalimi reprezentancami. Je pa res da tukaj ni takšne fizične igre kot v NBA.
pepi70
# 13.09.2010 ob 17:55
sem 100% prepričan, da če bi bila nagrada KZS ekipi za igranje na SP ali EP 1 mio EUR bi odpovedi ne bilo. Mislim da sicer naši reprezentančni košarkaši v povprečju zaslužijo več kot naši reprezentančni nogometaši in če bi izračunaš, da nameniš 2 meseca dopusta za dnevnice in burek, hkrati pa odigraš 15 pripravljalnih tekem + 9 rednih tekem za čast domovini. Respect fantom.
S tem, da je reprezentančna akcija vsako leto - v štiriletnem ciklu 2 x EP, SP, pa še OI oziroma za nas vsaj kvalifikacije za OI.
KillerBOB
# 13.09.2010 ob 17:25
@afbhs
Se strinjam s tabo. Npr za Kobija vem, da je odpovedal zaradi operacije (in ne masaže) prsta in kolena, ter tudi zaradi utrujenosti (model ima 32 let in je igral že v treh zaporednih finalih + predlani na OI), tako da ima on kar dober razlog za odpoved. Poleg tega pa bo rehabilitacija trajala do 25.9.2010. Za druge sicer ne vem kakšne razloge imajo za odpoved, ampak se bi lahko novinar malce pozanimal (kar 'naj' bi bilo celo njegovo delo) kaj je botrovalo njihovim odločitvam in ne kar malo po domače metal vse v isti koš.
croman_1
# 13.09.2010 ob 17:10
Kr naj raje ostanejo doma razni Kobeji pa lebroni, Wadi sam Howarda rabijo .. Mislim da si zaslužijo vsi igralci ki so garali in igrali na tem sv. medtem ko so ostale primadone doma d....e k......c in plašile vrane. Potem pa po olimpijadi v Londonu dodajo Ronda namesto Billupsa in Bosha namesto Odoma in je to to....
Kauko
# 13.09.2010 ob 16:58
Sem 100% da če bi igrali ti težki zvezdniki, da bi američani igrali dosti slabše. To se je pokazalo že na zadnjih dveh tekmovanjih. Coach K je pametno sestavil ekipo, ki ve za koga igra in zakaj in ne izkorišča repke za svoj šov kot bi to počeli razni Jamesi, Wadi ipd antipatični igralci.
friks
# 13.09.2010 ob 16:51
Ja, saj je prav. Če si bo še želel voditi ekipo, si to vsekakor zasluži.
rokec
# 13.09.2010 ob 16:40
@friks; trener bo ostal Coach K...smo videli, kako je vse tiste zvezdnike združil na OI v pekingu!
bingo123
# 13.09.2010 ob 16:40
Največji problem je, da je v košarki preveč velikih tekmovanj, zato se redko razen na OI zberejo vsi najboljši. Vsako leto po sezoni imajo ali EP ali SP ali pa OI. Telo enostavno ne zdrži takega tempa, oziroma si nekateri igralci zaradi teh prenatrpanih prvenstev uničijo sezone v svojih klubih (pri svojih delodajalcih) naprimer Lakovič pri Barci. Zaradi tega so odpovedi tako pogoste.
Bobr
# 13.09.2010 ob 16:27
V nogometu je pač SP daleč najpomembnejše meddržavno tekmovanje OI pa nepomembne, v košarki ali hokeju ravno obratno. Gre bolj kot ne za komercialne fore in denar. V nogometu že samo SP prinese več denarja kot cele OI in je kvaliteten nogomet potrebno distencirati od OI ker bi s tem ostale panoge bile povsem v ozadju, padla pa bi tudi sama popularnost reprezentančnega nogometa zaradi preštevilnih velikih tekmovanj. Na drugi strani sta košarka ali pa hokej najbolj zanimiva in gledljiva v sporedu letnih in zimskih olimpijad in brez njiju bi zanimanje za OI precej padlo in vprašanje če bi bilo sploh v interesu komu še prirejati tako drag dogodek za relativno nizko zanimanje.
mihaj
# 13.09.2010 ob 16:06
AFBHS hvala da si ti napisal kar sem jaz mislil, ne more en novinar pisat neke bedarije k jih je slisal iz rumenih tracov. R.K. sam na NBA.com pejt pa poglej mal treninge pa kaj pocnejo vse. Ce pa slucajno Americani nebi zmagal v finalu bi jih pa popljuval kako so zvezde pa da nimajo pojma in pocenjujejo druge pa bla bla. Lahko smo veseli da so nam pokazali kako se dela z mladimi ce imas pravega trenerja zraven, pa da je blo vsaj mal zanimivo prvenstvo, ker ce bi vsi prisli katere si ti popljuval bi bilo vsako tekmo vsaj 30 pik razlike. Verjemi mi.
CL1T
# 13.09.2010 ob 16:04
Ja, očitno je košarka tako beden šport, da je še igralcem samim ni za igrati.
Se opravičujem, ampak vsako leto non-stop poslušamo zgodbe o tem, kaj bi bilo, če bi ta in ta država igrala v polni zasedbi. Nekaj tukaj je hudo narobe. Zakaj tega ni pro nogometu? So nogometaši bolj zavedni državljani? Morda Manj pohlepni? Dvomim, ampak nekaj hudo gnilega je v reperezentančni košarki.
Vitez
# 13.09.2010 ob 16:02
Reprezentančna košarka in reprezentančni nogomet..ni primerjave..Si predstavljate, da bi Christano Ronaldo rekel, da ne bo igral za Portugalsko na SP, ker se hoče pripravitna igo prvakov..Košarka naj za začetek uvede starstno omejitev za Olimpijado...recimo 21 ali 23 let..Pabo Olimpijada drugorazredno tekmovanje, isto kot pri nogometu..

Pa koga sploh zanimajo te tekme za peto , sedmo mesto..
blazm
# 13.09.2010 ob 15:58
zakaj je nefer? najbolši pač niso šli ker se jim je zdel brezveze. očitno so mel prov glede na to da so z lahkoto premagal use s svojo "C-ekipo"
sprijaznte se že s tem da košarka nikjer drugje kot pri nas nima take veljave, edino še v litvi.
afbhs
# 13.09.2010 ob 15:55
R.K malce se zamisli preden pišeš oslarije o raznih twitterjih,neutemeljenih razlogih,in predvsem masažah kolena...misliš da te igralci počivajo...kakšne bedarije so to,to so igralci ki trenirajo več kot ta celotna ekipa ZDA (oz. se je pripravljala na prvenstvo),kolikor toliko poznam bryanta iz medijev,in strokovnjakov je to igralec ki bo že ob 5ih zjutraj v dvorani odmetal par 100,ali pa celo čez 1000 metov ter nadeljeval s treningi do popoldanskih ur.,drugače si vzamejo max. 14 dni dopusta da si odpočijejo...potem pa nadaljujejo s trdim delom...edina razlika je ta da niso z ekipo temveč se pripravljajo na nove sezono v domačem okolju s svojimi najbližjimi ;)
scooby_doo
# 13.09.2010 ob 15:25
čeprav ni blo pravih super zvezd (izjema durant) so bile vzhajajoče super zvezde, in dva zvezdnka ter chandler, je po mojem mnenju prišlo do dokaza, da se bo NBA ponovno dvignil na višjo raven. Durant in Westbrook sta že v tej sezoni dala stra bryantu in družčini, katere je na koncu rešil Gasol... upam da bojo na OI američani pripeljali ekipo in ne zvezdnike. v tej ekipi se je prav videlo, da so vsi vedeli da je Durant odločilen in vsi so dihali in delali za njega... upam da na OI ne bo posrancev, ki se prodajajo po NBA ko kake k****.
rok233
# 13.09.2010 ob 15:20
Webmaher, bilo je, kakršno je pač bilo. Kaj, jim boš dal pištolo na glavo, da vsi igrajo za reprezentanco. In ne razumem kaj je problem v različnih pravilih (hokej?). Američani imajo večje igrišče, met za tri je bolj oddaljen, daljše četrtine,... in še kaj bi se našlo, pa se nič ne razburjajo.

@debaser, rade volje :). Seznam je pač tistih, ki so igrali na SP. Če pa ga že zamenjam z Muričem pademo na 27,00.
model
# 13.09.2010 ob 15:16
treba bo pomladit in naredit pameten izbor igralcev. mi smo dejansko meli ekipo z devetimi igralci. klobučar, jagodnik in rizvić so bli za okras. za brisače nosit. pol je bil še slokar poškodovan, tako da smo imeli 8,5 igralcev. s takim kadrom žal ne morš bit svež 40 minut. men še zmer ni jasno na kaj se šlepa klobučar in zakaj ni čapin namest rizviča pa dragić al pa murić namest jagode. zakaj mamo že durgič zapored 3 igralce od 12, ki nosijo vodo, zlagajo antle in peglajo šnirnce
muki7
# 13.09.2010 ob 15:15
Ameri so imeli veliko srečo pri osvojitvi naslova, saj so jih vse repr. podcenjevale, ker so mislile, da igrajo proti B ali C-ekipi.....lol
p3t3r
# 13.09.2010 ob 15:13
kakšno idiotsko razmišljanje... igrajo naj tisti ki si BOLJŠI in en tisti k so jim uvrstil na OI kar bi jih pa lahko njihova F ekipa...
poglejte našo ekipo, jz bi tud reku da je bl B ekipa kot pa A
ZDA ma pa verjetno več kot 50 če ne blizu 100 košarkašov ki lahko pridejo v reprezentanco
predvsem pa gleda zadnja sezona in čez 2 leti se lahko že veliko spremeni
predvsem Bryant bo 34 let, Bilups 36 let, Odom 33let dovomim da bo še kdo igral pa ne zato ker so prepotentni...
jz bi raj naše karov tiste k niso šli, američani si za razliko od nas to lahko privoščijo
ata
# 13.09.2010 ob 15:13
Odom v Londonu nima kaj iskati. Poleg Grangerja je bil daleč najslabši član ekipe.
debaser
# 13.09.2010 ob 15:10
rok233 zamenjaj jagodnika z muričem ali pa z.dragičem in povprečje takoj pade na 26,00
webmaher
# 13.09.2010 ob 15:08
rok233, ne kaj bi bilo ... bilo je ... tretjerazredno prvenstvo ... kdo za hudiča rabi še taka prvenstva ...nekam naj si jih vtaknejo ... NBA, dolgo, dolgo nič... OI...dolgo nič ...Evroliga ...Evropsko je sam še zato, da si priborijo vstopnice za Olimpijske, na Svetovnem pa igrajo tisti, ki se jim še da in ... da o pravilih sploh ne govorimo ... kakšen je to šport, kjer majo Merikanci svoja pravila ... in sodniki so jim menda večkrat spregledal korake ...
debaser
# 13.09.2010 ob 15:07
kljub vsem hvalospevom temu moštvu (v veliki meri se jim pridružujem tudi sam) se vseeno ne morem znebiti občutka, da pravega testa niti niso imeli. v predtekmovanju so vse reprezentance (z izjemo brazilije) šle v tekmo bolj v revialnem tonu. tekme niso vzeli resno. v osmini finala so dobili angolo, v četrtfinalu rusijo. nato je prišla litva, ki je bila presrečna s tem da so prišli v polfinale, saj so na prvenstvo prišli s povabilom (wild cardom) in v zelo okrnjeni in pomlajeni zasedbi. ekipe, ki so zadovoljne z doseženim pa vemo kako igrajo (lep primer je slovenija). v finalu pa so naleteli na še eno čustveno iztrošeno in z doseženim prezadovoljno ekipo. mislim, da če bi američani v pravem trenutku (beri četrtfinale, polfinale, finale) naleteli na srbijo, grčijo ali španijo, morda tudi turčijo, bi bila to povsem druga pesem. samozavestna, kvalitetna in odlično vodena ekipa s pravo taktiko, kot so sigurno vsaj prve tri naštete ekipe, bi to ameriško reprezentanco lahko premagala. v to sem prepričan. tako pa je razpored nekako realno sliko kar precej zameglil.
jest25
# 13.09.2010 ob 15:06
Po mojem bi si mesto v ekipi zaslužil tudi Rose, ki je odličen playmaker, v 2 letih pa se bo najbrž še dodatno razvil!1
jest25
# 13.09.2010 ob 15:04
Po mojem bi si mesto v ekipi zaslužil tudi Rose, ki je odličen playmaker, v 2 letih pa se bo najbrž še dodatno razvil!1
rok233
# 13.09.2010 ob 15:04
Če koga zanima. Nekaj reprezentanc po povprečju starosti.

ARG 29,92
SLO 28,33
TUR 26,92
ŠPA 26,83
GRČ 26,75
LIT 25,75
ZDA 25,17
SRB 23,75

Stari smo. Litva bo morda res zadnja priložnost.
KK Partizan
# 13.09.2010 ob 14:59
To je samo stvar igralcev, če bi meni kdo ponudil igranje za reprezentanco bi jo brez pomisleka sprejel, ker mi veliko pomeni, da nosim pravi dres z državnim grbom
semaino
# 13.09.2010 ob 14:53
Upam, da bo selektor na OI v London povabil iste igralce, ki so igrali v Turčiji in bo enkrat za vselej opravil z bahavimi zvezdami v ligi NBA. To bi pomagalo tudi naši reprezentanci in nekaterim osebkom tipa B. Udrih, Vujačič itn.
SimZy
# 13.09.2010 ob 14:51
Dober članek in žalosten ob eni. Žal mi je za najbolj ne-naduvano ekipo v ameriški zgodovini.
el CARTEL
# 13.09.2010 ob 14:45
glede na to, koga vse bi lahko pripeljali, je to res vsaj B-ekipa.. se pa strinjam, da tudi večina evropskih reprezentanc ni bila popolnih..

torej, če bi ZDA in vsi ostali prišli popolni, bi ZDA še vedno bila prva ;) in ne, nisem njihov ravno navijač, a je to dejstvo...en razlog je, ker ta ekipa amerike igra zelo dobro obrambo (kar ni bila ravno karakteristitika)..v bistvu so premagali evropejce z njihovim orožjem ;)
drawlord
# 13.09.2010 ob 14:45
No ja, glede na razvoj, bi v dveh letih Rose in Westbrook zlahka kandidirala tudi za A ekipo. Tudi Iguodale ne bi kar odpisal.
scorpa
# 13.09.2010 ob 14:44
Američani bi se morali precej bolj potruditi, če bi Španija (Gasol, Calderon), Argentina (Ginobili, Nocioni), Litva, Turčija (Okur), Rusija (Kirilenko, Hrijapa), Slovenija na SP prišle v polni postavi. Dejstvo je, da se odsotnost katerega od najboljših igralcev teh ekip precej bolj pozna kot če ekipi ZDA manjka celotna najboljša peterka. Logično, saj je njihova baza igralcev veliko manjša kot ameriška.

Letošnja ZDA me z igro ni navdušila, me pa je s pristopom in voljo košarkarjev. Durant je bil nezamenljiv in videlo se je, da je bila ekipa za razred slabša, kadar je bil na klopi on in še kdo iz prve peterke. Toda to je bilo vseeno dovolj za zlato na tem prvenstvu, ne verjamem pa, da bi bilo dovolj, če bi Američani igrali s tako postavo na OI, ob tem pa bi bile druge reprezentance popolne.
model
# 13.09.2010 ob 14:43
tut če je memi trener bodo prvi.
Bobr
# 13.09.2010 ob 14:43
Srbi so z raznimi Jarići, Radmanovići, Rakočevići, Gurovići, Miličići in ostalimi "zvezdniki" leta 2005 na Euru sredi Srbije osvojili 9. mesto tako da jih niti ne kličejo več...takrat so šli načrtno v prenovo reprezentance katera sicer ni bila stara ampak skrajno neresna in danes od te ekipe igra za reprezentanco le Krstić.
friks
# 13.09.2010 ob 14:43
Na selektorskem mestu ZDA si pa za OI 2012 najlažje predstavljam Doc Rivers-a. Meni je simpatičen, pa dokazal je, da zna delati z zvezdniki, ker ima veliko karizme (podobno kot veliki Phil, ki pa takrat najbrž ne bo več aktiven kot trener).
FooFighter
# 13.09.2010 ob 14:40
mi se pa tudi lahko nehamo tolažit, da bo bolje, ko pridejo Lorbek, Smodiš, mogoče še kdaj Udrihić, ker to nič ne zagotavlja

brez borbe in složnosti ni kruha v ekipnem športu!
rok233
# 13.09.2010 ob 14:33
A lahko prosim že nehamo razglabljati kaj bi bilo, če...

Ni jih bilo in pika.
friks
# 13.09.2010 ob 14:29
Še enkrat vse čestitke tej ameriški ekipi, ki je naredila več, kot jim bodo doma nekateri priznali. Upam, da največji zvezdniki ne bodo preveč pametni, češ da preostale svetovne ekipe močno zaostajajo za njimi, pol bodo pa prišli naduvani na olimpijske, pa po možnosti spet dobil po pi*ki od kakšnih Grkov ali celo "prijateljev" Srbov.

Čeprav bodo Wade, James in Bosh (verjetno bodo vsi trije na OI) uigrana kombinacija iz kluba, pol jim pa zraven daš še Bryanta, Duranta, Howarda, Rondo-ja, Pierca... Njihov poraz si celo teoretično težko zamišljamo. Res pa je tudi, da taki zvezdniki najbrž v obrambi ne bodo garali tako kot so letos ti mladinci.
jack23
# 13.09.2010 ob 14:28
kako lahko rečeš da imajo srbi boljšo ekipo še doma? ta ista ekipa je lani osvojila srebrno medaljo na EP...
sicer pa edinim ki se je res poznala odsotnost zvezdnika je bila španija, ki brez gasola ni vredna skoraj nič...tako kot lakersi :P
strucko
# 13.09.2010 ob 14:27
če bi bila recmo Slovenija, Argentina, Litva, Srbija, Francija in Grčija v najboljših postavah, bi lahko vsi parirali tej ekipi, jo celo premagal... res pa je da so navdušili s pristopom, z nasmehom na obrazu, a vse to je možno le dokler vodiš konstantno za kakih 15 pik. ko prednost pade pod 10 je tud ta nasmešek izginil. tak da le ni vse tak zlato kot zgleda. one pi***, ki se jim pa ne da špilat na SP pa tud nej ne grejo na OI!
Rui
# 13.09.2010 ob 14:26
Ja ampak večina zgoraj omenjenih zvezdnikov že ima zlato iz Pekinga, zato ni moč pričakovati da bodo kar vsi po vrsti nastopili za ZDA na OI.
rexi09
# 13.09.2010 ob 14:25
Zmagovitega konja se ne menja:)
gejzo
# 13.09.2010 ob 14:25
študent88

Se strinjam. Če bi druge reprezentance igrale z vsemi igralci, ki jih premorejo, Ameri za moje pojme s to ekipo ne bi bili prvaki.
azrajel007
# 13.09.2010 ob 14:24
meni tudi ni ok da se recimo bo spet začelo zapostavljat te zlate fante...ampak vseeno v anale bodo šli kot zlati fantje in njihova imena ne more nihče zamenjat...

je pa res da se bo verjetno zamenjal rooster za OI....zakaj...ker je preprosto ameriška logika tržit in tržit in trži...

je verjetno res lažje delat marketing in globalizacijo okoli Jamesa, Brynta itd...je pa seveda vprašljivo če je pametno in mogoče delat tiski šport okoli teh fantov...
spet je res da so to enostavno vsi znalci in megazvezde in če igrajo z pravim pristopom so sposbni premagovat z lahkoto vsakogar, vprašanje pa je če bodo to kolektiv ki je sposoben pustit dušo na parketu, vsako kapljico znoja in predvsem biti kolektiv in podrejati svoje osebne interese...

res je treba je še enkrat omenjat da Ameri imajo doma tako repko da te stisne....

ne vem verjetno je nekak tudi fer do ostalih navijačev in privržencev tega športa da se na parketu znajdejo taki asi kot so prej omenjeni...je pa tudi res da se mora dat kredit in zaupanje nekaterim od teh, če je že kjer kaka pravica....
model
# 13.09.2010 ob 14:24
to že. ampak se mi zdi, da bi jih manj zmetali, če bi bla to NBA trica. tako so jih pa šutirali, saj je bil to za njih met od zuni pa še zmeraj ni bla trica. npr. Durant je v povprečju vrgel 6,3 trice, v NBA pa 4,3...
Blazz
# 13.09.2010 ob 14:23
no če currya, grangerja in chandlerja zamenjajo za kake bolj kvalitetne bo še vedno ok. Tudi Gay ni bil preveč prepričljiv glede na igro v NBAju. Drugače pa se strinjam, naj lebrone in podobne pustijo doma....granger pa naj se lebronu pridruzi v tweetanju kako evropejci smrdijo haha...
študent88
# 13.09.2010 ob 14:21
Nepošteno do drugih reprezentanc, ker imajo amriško za B ekipo. Kolko vem ni nobena, ki bi imela vse najboljše. Recimo srbska je vsaj pustla doma vsaj 10 igralcev, ki so boljši kot ti, ki so tam nastopali. Kolko Rusov je manjkalo, Francozov........tudi SLovencev.

Bedarija je to
gejzo
# 13.09.2010 ob 14:20
Skeptikom (v ZDA) poslali jasno sporočilo

... in sicer, da je treba z razliko od NBA, kjer je močno prisoten individualizem, igrati kolektivno, prisoten mora biti moštveni duh, ter se ne sme podcenjevati evropskih in drugih ekip.
klemy
# 13.09.2010 ob 14:20
pomoje tut vsi iz tega sp-ja niso čist izključeni. Predvsem Westbrook in Rose se razvijata kot američani temu rečejo v All-star playmakerja. Oba pa sta stara 21 let , odigrala pa sta oba zelo solidno prvenstvo (predvsem Westbrook je bil zelo dober v polfinalu in finalu). Pa tut kakšen Igoudala ali pa Gay bi se lahko znašla v ekipi
Hondo
# 13.09.2010 ob 14:20
"Kobe Bryant z masažo poškodovanega kolena."

Lol, ignorance is bliss.
rokers
# 13.09.2010 ob 14:20
koga briga basket, če lahko tretjrazredna ekipa premaga vseh? v basketu še dolgo ne bo prave konkurence...in žalostno, da sploh nismo še videli enega pravega tekmovanja, kjer bi šla vsaj polovica najboljših igralcev..medtem ko se pri nogometu grebeje do igrajo za državo, pa pri basketu igra ponavadi slaba polovica boljših zaradi raznoraznih opravičil in nesoglasij najboljših ni...če mi kdo naštejo kdo vse je manjkal, bo drugi težje napštel boljše igralce, ki so igrali...Fiba bi se lahko malo zgledovala po Fifi...pa brez zamer basket je lepa igra, a ta prvenstva brez zvedznikov, ter tekme za 5 do 16 mesto al ne vem kaj se vse igra so brezveze...
jales
# 13.09.2010 ob 14:19
Res nefer. Američani so me presenetili predvsem s svojim pozitivnim odnosom. Ni bilo podcenjevanja nasprotnika, niti ne neke "ošabnosti:)". Ekipi manjka le še kakšne center(recimo Brook/Robin Lopez), ter pa kakšen dober šuter na "dvojki". Playi so sicer vredu, ampak šuter je samo Billups, manjka še kakšen pravi play, ki bi znal dobro organizirati napad(kot je bil Kidd v Pekingu). Imajo torej pomankljivosti v širini igre, ampak za ta SP je bil kader več kot dovolj.

Se bodo pa zagotovo ugriznili v jezik in povabili na OI vse zvezde, ki jim je bil SP "pod častjo".
gejzo
# 13.09.2010 ob 14:17
Če bi bilo pošteno, bi taiste fante pripeljali še na OI v London, tiste "posrance" pa naj raje pustijo doma, ki se jim gre itak samo za slavo.
rokec
# 13.09.2010 ob 14:14
@model; američani bodo še zmiri metali trojke:D
model
# 13.09.2010 ob 14:11
sm bral v delo, da se trojka prestav na 6,75, medtem ko je NBA 7,24. zadnji čas, ker ta SP je bil z vidika igre men brezvezen. centri niso bli kaj prida v veljavi, saj so reprezentance samo trice šutirale. sploh turki, naši, srbi, litvanci...končno bo več igre v globino, saj se ne bodo igralci tako pogosto odločali za trojke. škoda, ker ne gredo res na NBA trojko. to bi blo šele zanimivo.
mdural.
# 13.09.2010 ob 14:07
nepošteno do teh, ki so igrali v turčiji, ampak jbg, glavno da se bodo zvezde reklamirale, upam, da jih kdo res sklati čez dve leti.
Videonovice
Američani brez poraza do zlata 00:02:13, 13.09.2010
ZDA po 16 letih znova na vrhu 00:01:22, 13.09.2010
Košarkarji prileteli v domovino 00:02:57, 12.09.2010
Odmevi po tekmi Slovenija 00:01:58, 11.09.2010
Američani gladko v finale 00:01:34, 11.09.2010
Slovenci popustili v končnici 00:02:18, 11.09.2010
Američani v polfinalu z Litvo 00:01:32, 09.09.2010
Po Turčiji v boj za 5. mesto 00:02:20, 09.09.2010
Samozavestno nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Scola strl brazilske sosede 00:00:39, 07.09.2010
Košarkarji nabrušeni nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Rusi bodo izzvali Američane 00:01:27, 06.09.2010
Turki gladko odpravili Francoze 00:00:54, 06.09.2010
Košarkarji zmleli Avstralce 00:01:37, 05.09.2010
Španci ostajajo nočna mora Grkov 00:02:20, 04.09.2010
Dragič pred tekmo z Avstralci 00:01:38, 04.09.2010
Avstralci so vedno nepredvidljivi 00:01:39, 04.09.2010