Košarka

Poudarki

  • Celotna odstopna izjava Dušana Mitiča
  • Kriza pod Rožnikom postaja vse globlja
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 13 glasov Ocenite to novico!
Dušan Mitič
Dušan Mitič je odstopil, ker nima denarja za plače igralcev, s čimer bi jih prepričal k prekinitvi stavke. Foto: MMC RTV SLO
Sašo Ožbolt
Sašo Ožbolt, ki kot kapetan Olimpije vodi stavko in pogajanja z vodstvom kluba, v javnosti še ne želi komentirati katastrofalnih razmer pod Rožnikom. Foto: www.kosarka.si/Drago Perko
VIDEO
Union Olimpija v globokem...

Sorodne novice

Dodaj v

Stavka "zmajev" odnesla predsednika Mitiča

Mitič odstopil po letu in pol vodenja kluba iz Tivolija
10. marec 2010 ob 11:44
Ljubljana - MMC RTV SLO

Dušan Mitič je odstopil z mesta predsednika Uniona Olimpije, medtem ko košarkarji treninge še vedno bojkotirajo.

Igralska stavka in neuspešna torkova pogajanja so tudi vzrok za njegov odstop, saj ni zmogel zagotoviti finančnih sredstev za redno izplačilo plač. Nekateri "zmaji" so v zadnjega pol leta dobili plačilo le za mesec in pol.

Zasedenje uprave v četrtek
V svoji odstopni izjavi je Mitič izrazil tudi željo, da naj predsedovanje kluba prevzame kdo, ki bo imel močnejše argumente ter moč v teh recesijskih časih klub stabilizirati. Upravni odbor kluba, ki bo sprejel odločitve glede nadaljevanja vodenja kluba, se bo zaradi odstopa predsednika sestal že v četrtek.



Odstopna izjava Dušana Mitiča

Z današnjim dnem nepreklicno odstopam z mesta predsednika upravnega odbora KK Union Olimpija.

Včeraj sem vložil svoje zadnje napore, da prepričam igralce, da nadaljujejo s treniranjem in igranjem. Govoril sem posamično s kapetanom Ožboltom ter igralci Ilievskim, Aleksandrovim, Bavčičem, Vidmarjem in trenerjem Zdovcom. Žal moji argumenti niso bili prepričljivi, tako da igralci nadaljujejo bojkot.

V zadnjem letu in pol sem si po svojih najboljših močeh, s strategijo razvoja kluba na dolgi rok, z osebnim prepričanjem in vplivom prizadeval, da bi KK Union Olimpija v prihodnje ponovno prevzela vlogo atraktivnega in prodornega kluba v regiji in Evropi, brez bremen preteklosti. Danes lahko ugotovim, da je ob številnih ovirah na tej poti svojo vlogo odigral tudi recesijski čas, ki se odraža v občutno manjših sredstvih, ki jih družbe namenjajo ne le športu, tudi kulturi, izobraževanju, donacijam. Zato menim, da je čas, da nekdo drug, ki bo imel močnejše argumente prevzame predsedovanje klubu.

Verjamem, da bo ta »drastična« poteza spodbudila tudi ostale deležnike v okolici, da bodo poenotili poglede, združili moči ter hitro pričeli z aktivnim reševanjem nastale situacije in da bodo tudi igralci razumeli možne posledice njihovega dejanja ter takoj pričeli s treniranjem.

Ostajam zvest privrženec KK Union Olimpija in vsem, ki ostajajo povezani s klubom ter igralcem želim, da se sedanje okoliščine čimprej uredijo.

Dušan Mitič

T. G.
Prijavi napako
Komentarji
ceski plehanec
# 12.03.2010 ob 01:46
bk1111, letos je bilo najmanj gledalcev v Tivoliju na tekmi proti Romi in sicer okoli 3000. Drugače jih je bilo vedno najmanj 5000, tako da... V Stožicah bo na vsaki tekmi najmanj 8000 ljudi, v to bodi prepričan. Imam pa občutek da se bo na vsaki tekmi iskala karta več in da bo tudi v Nlb ligi povprečje gledalcev vsaj 3000 ljudi. Sicer pa, več bo znanega okoli novembra.
bk1111
# 11.03.2010 ob 23:31
Že kakšne dva mesca nazaj sem napisal: Jebi se,Olimpija, zame ne obstaja več.
Tako da mi zdaj vse skupaj dol visi. Dvorana bo mela povprečno 500 gledalcev na Olimpinijih tekmah. Evrolige tam ne bo več. Jadranske lige tako ne spremlja več ljudi. Slovenska liga XD.
res so te sfukal, Olimpija.
ozo
# 11.03.2010 ob 00:20
Fer povedano. Prašam zgol informativno, ker res ne vem kolk tukej jih dalj časa in intenzivno spremlja košarko.
Kar sm hotu povadat pa je, da so tudi takrat reševali olimpijo. Enako kot jo bo treba sedaj (že v tretje), iz finančnega in športnega minusa. In tko kakor je blo zamišleno takrat, je bila potem en finalfour sam še posledica.
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 23:51
Ne bi vedu, res ne. Takrat še nisem spremljal športa.
ozo
# 10.03.2010 ob 23:49
Pa ceski plehanec , pa tebi še kar ni jasno? Ti je mrbungle lepo razložu , kdo je kriv za tisti veliki minus. Sem ti že prej na drugem linku napisal, da je taka finančna katastrofa možna samo, če se tolko pusti trenerju (lorbek-sagadin; dolenc-zdovc). Nikoli ne bo opravičlivo kolk si si za rezultat dnarja vzel, nikol. Tko ne deluje noben profesionalen, uspešen klub na svetu. U sej res, menda da fuuul veš tud zgodovino. Vprašanje. Kdo je gospoda sagadina pripeljal iz splita takrat, in ne prosim priimka kdo ga je podpisal kod predsednik. a?
celentano
# 10.03.2010 ob 21:20
Odkar UO igra domače tekme evrolige v ledeni dvorani nimajo več prave prednosti domačega terena. Mala dvorana ima mnogo boljšo štimungo. Trenirajo itak v mali in verjamem, da bi % realizacije metov iz igre bil bistveno večji, če bi na tekmi metali na "trening" koš.

Po moje v ledeni dvorani tut Messina, Duško al pa Željko, Olimpije ne morjo prpelat v top 16.
PIKI #8
# 10.03.2010 ob 17:35
Ja končno... Mislm da je sam Rajgl sposobn vodt Olimpijo v teh teških časih. Spomnte se leta 08 se mi zdi, k je zmanšu za 50% dolga, pa pršu na final four NLB lige z zelo solidno in še bl pocen ekipo(Milič, Dragić, Taylor, Hukić, Begić,...).
alliance
# 10.03.2010 ob 17:32
Nesposobnež
kugla1
# 10.03.2010 ob 17:05
Joc, če maš kej v glavi vlož svoj denar v Olimpijo. Boš več naredu kokr da v Interblock ulagaš!
Olimpija je v evropi že bla neki, Interblock nikol ni bil in bo tud zelo težko
zimiha
# 10.03.2010 ob 16:49
@impact

Raje ne, ker sm govoru z zagrebčani in so baje dost v minusu..
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 16:43
Enga Garni5 oziroma jokič. Z. Dragič bo šel definitivno v Olimpijo. Mogoče pa Sagadinu uspe pripeljati tudi kakšnega slovenskega reprezentanta.
Garni5
# 10.03.2010 ob 16:40
Martinič ti si mi legenda. Sam si omenjal Lakoviča, Nachbarja, Nestoroviča, Smodiša drugo leto v UOL, zdaj pa praviš da je to nerealno!

Tudi Z.Dragič aka g.Faca mlajši definitivno ne bo igrav v UOL, hvalabogu ,saj vemo kako igralci tam stagnirajo!

Kok minusov dobim, martinič?
Impact
# 10.03.2010 ob 16:27
Uprava Union Olimpije naj se glede formule zauspeh pozanima pri HK Medveščak Zagreb.
113113
# 10.03.2010 ob 16:11
lik-ko se to zgodi,bo pa Sekelj prej pod rušo
lik
# 10.03.2010 ob 15:46
Korektno....kdaj bomo to doživeli v hokeju,.....Sekelj, čeprav nezmožen zagotoviti plačila in opremo igralcem, še vedno ne odstopi iz svojega položaja! Neverjetno!
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 15:22
A zdej je Matevž Zupančič glavni?
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 15:12
mrbungle, Sagadin in Lorbek sta tudi naredila evropsko Olimpijo. Je tudi prav da sta pobrala večino denarja, ker sta si to s svojim delom tudi zaslužila. Sploh ne razumem kako njiju omenjaš kot negativneža, ko pa smo igral v Rimu na final fouru.
mrbungle
# 10.03.2010 ob 15:09
Pozabljate pa, kdo je kriv, da mladi ne odhajajo več v Olimpijo, ampak raje k srugim klubom, po možnosti v tujino.

Kriva sta Sagadin in Lorbek, saj so se vsi potenciali Olimpije prodajali preko njiju, oziroma sta onadva pri prodajah nastavila svoje sklede. Če je mladi talent hotel napredovati in igrati, je moral podpisati dolgoročno pogodbo, v kateri sta imela omenjena dva svoj delež. Kar spomnite se Nesteroviča, kako pri Olimpiji ni igral, ker ni pristal na te pogoje, naslednje leto pa je že blestel v Bologni.
Ali pa zakaj Smodiš ni prišel v Olimpijo... In mladi igralci so raje začeli iskati druge klube...

Po drugi strani Olimpija ni nikoli blestela po mladinskem pogonu (pionirji, kadeti). Tu so bili manjši klubi boljši, recimo Slovan, pa Helios, pa Polzela (Miklavž) itd... Oni so na pol izdelali igralce, med njimi je pa potem Olimpija poiskala talente in jih pripeljala v svoj klub ter tam dokončno izoblikovala za prodajo...
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 14:49
Union Olimpija bo naslednje leto v četrtfinalu evrolige. Igralci kot so Ilievski, Špan, Ožbolt, Klobučar, Maravič, Aleksandrov, Vidmar, Rizvić, Morina, Milič, Z. Dragič in Simon bodo Olimpiji priborili četrtfinale.

Bi bili veseli če bi teh 12 igralcev igralo v Union Olimpiji naslednji dve sezoni. Koga bi odstranili, koga bi dodali. Samo ne mi omenjat kakih Nachbarjev, Lakovičev, Nesterovičev, ker to ni realno.

Prosim naj vsak pove svoje mnenje za naslednjo sezono. Koga bi radi videli da ostane od teh igralcev in katerega igralca bi si želeli v novi Olimpiji. Seveda bodite realni.
stepovsek
# 10.03.2010 ob 14:42
Bi bili veseli če bi teh 12 igralcev igralo v Union Olimpiji naslednji dve sezoni. Koga bi odstranili, koga bi dodali. Samo ne mi omenjat kakih Nachbarjev, Lakovičev, Nesterovičev, ker to ni realno.

Povej to sam sebi, mi že vemo.
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 14:39
Union Olimpija bo naslednje leto v četrtfinalu evrolige. Igralci kot so Ilievski, Špan, Ožbolt, Klobučar, Maravič, Aleksandrov, Vidmar, Rizvić, Morina, Milič, Z. Dragič in Simon bodo Olimpiji priborili četrtfinale.

Bi bili veseli če bi teh 12 igralcev igralo v Union Olimpiji naslednji dve sezoni. Koga bi odstranili, koga bi dodali. Samo ne mi omenjat kakih Nachbarjev, Lakovičev, Nesterovičev, ker to ni realno.
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 14:37
stepovsek, lahko le sanjaš te tri naše slovenske igralce, noben nau pršu.
stepovsek
# 10.03.2010 ob 14:35
@Triomidva

Po koncu tekme Union Olimpije , pokaže studijo kjer sodelujejo velikani slovenskega medijskega prostora

Požigalc.: Bli so neka živvčni tam..
A.Borkovič.:Poglejmo , če je bil še kdo vpleten v akcijo pri izvajanju prostih metov
ceski plehanec.: Nič bat so pač zgubli pride naslednjo leto Smodiš v evropsko Olimpijo
Požigalc.:Kaj ti bo evropska Olimpija , če imaš kolo
A.Borkovič.: vrgo žogo...
ceski plehanec.:pa Nachbar pa Lakovič tut prideta....
Game federer: popolnoma se strinjam
Martincic.: tut jst
bortrc24
# 10.03.2010 ob 14:35
Triomidva se strinjam s tabo.

In spet smo pri tem, da bi Olimpija morala novačiti mlade igralce iz našega prostora, ne pa ves čas posegati na jug. Zakaj pa ni tako pa je eno veliko vprašanje. Ali je v klubu res tako veliko pomankanje znanja (kar dvomim), ali pa so v ozadju druge stvari...
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 14:31
Triomidva, moraš vedet da imata Siena in Caja Laboral ogromno denarja, če ne ne bi bilo tako veliko tujcev, predvsem Američanov.
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 14:28
Ja pač Sagadina za športnega direktorja in Mahoriča za trenerja, pa je.
Triomidva
# 10.03.2010 ob 14:26
sej ne vem, ali ima sploh smisel odgovarjat na take komentarje....

Uglavnem, stvari se bodo spremenile, ko bo zopet zaupanje v Union Olimpijo kot institucijo.
Ko se bo vedlo, da se dela dobro (predvsem z mladimi), da se ne krade, etc.
Predvsem je pa potrebno imeti vizijo in samozavest (da ne rabis bit velik (beri neskoncno bogat), da si uspesen navsezadnje skos dokazujejo Siena, Tau Ceramica, tudi Partizan)...
Ljudje ne bodo prisli gledat iztrosenih bogatunov temvec raje krvi zeljne mladce....
Ampak, to pac ne bo kar cez noc. Jaz verjamem, da je vsakemu nadebudnemu kosarkarju motiv zaigrati v evroligi, kar pomeni, da imas avtomatsko Olimpija korak prednosti pred ostalimi v Sloveniji, Na zalost tega nikoli ne izkoristi. Da sploh ne omenjamo, koliko mladcev se zgubi pri prehodu v clansko selekcijo, ali pa poskoduje, zaplava v slabe vode, etc...
to se ne sme dogajat. Kako je mozno, da je v zadnjem casu vse pomembnejse slovenske talente vzgojil Slovan in ne Olimpija (ce govorimo samo za ljubljansko podrocje)...
nekdo tukaj mora biti pac nesposoben....
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 14:12
Union Olimpija bo naslednje leto v četrtfinalu evrolige. Igralci kot so Ilievski, Špan, Ožbolt, Klobučar, Maravič, Aleksandrov, Vidmar, Rizvić, Morina, Milič, Z. Dragič in Simon bodo Olimpiji priborili četrtfinale.
daysleeper2
# 10.03.2010 ob 14:08
@Driklc: LOL
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 14:00
jerry, Maribor ima dvorano za 3500-4000 ljudi, jo bodo pač razširili na 5000, Koper ima za 3000, jo bodo prenovili in povečali še za 2000, ker mora biti 5000 minimum.
daysleeper2
# 10.03.2010 ob 14:00
In minusi dežujejo...zgodovina se ponavlja :P
daysleeper2
# 10.03.2010 ob 14:00
Driklc: tnx :))))

Pa kaj ta človek tako hitro pozabi geslo...
bortrc24
# 10.03.2010 ob 13:56
Pa saj ni tok hudo no. Če se je Krka rešila dolgov se jih lahko tud Olimpija. Pa ni zato treba it v zadnjo ligo. Pri nas lahko z minimalnim vložkom lepo krmariš po prvi ligi. Žalostno ampak tako pač je. Je pa res, da bo treba izpustiti kako leto v evroligi. Ta sistem mi je tako ali tako nepravičen. Olimpija ima že mnogo let zagotovljeno nastopanje v evroligi. Zakaj se ne uredi tako, da v evroligi nastopa državni prvak? Če bi bilo tako, sem prepričan, da bi ambicije klubov narasle in bi liga postala močnejša. Je pa res, da ne vem zakaj je tako kot je, oziroma kaj bi morali spremeniti, da bi bilo tako kot je v vseh športih. Prvak igra v evroligi.
ozo
# 10.03.2010 ob 13:55
jerry444 to ti dam prou, dvorana je skrajno neprofitabilna oz. uporabniški minus bo gotovo hud. S tem, da se menda ne bo dala zmanšat (kapaciteta) in bo ob nepolni dvorani delovala zelo hladno... lapsus je pa seveda , da zraven niso planiral trening dvorane.
ceski plehanec, pa daj nam mal tega poznavalskega znanja natrosi , ka na "žalost" pišeš sam kafanske bučke = če si bil petkrat pri zdravniku, še ne pomeni da si zdravnik. In isto je s športom, če si ga parkat gledu iz kavča, prebral mal domačih slabih člankov, še nisi športni strokovnjak , ja?
jerry444
# 10.03.2010 ob 13:54
Koper in Maribor nimata dvorane za 5 000,vsaj KP še veliko manjka do te kapacitete.
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 13:52
jerry444, imeli bomo Tivoli z 8000, Celje s 6000, Koper in Maribor s 5000 gledalci.
jerry444
# 10.03.2010 ob 13:50
no če bo prazna in samo strošek,še vedno ne vidim smisla,zato pa sem mnenja,da bo zoki poizkušal vse,da naredi močno olimpijo(tako nogometno kot košarkarsko),da ne bosta stadion in dvorana samevala.ZA ep2013 bomo pa verjetno rabili malo več kot samo stožiško dovrano,če bomo sploh hoteli priti v ožji izbor.
Garni5
# 10.03.2010 ob 13:48
jerry444...da ti razložim zakaj rabimo dvorano. Mogoče zdajle nimamo potenciala da jo napolnimo, vendar nikoli ne veš kaj bo v prihodnosti. Poleg tega majo v planu oddat kandidaturo za Eurobasket 2013. Kaj pa če bomo čez 20 let imeli soliden euroligaški klub ali kaj drugega...bomo hodil igrat na dunaj ali kam drugam?!! Eno solidno dvorano si slovenski šport nasplošno zasluži, ne da mamo dvorane v rangu držav 3. sveta!

V tem je poanta te dvorane in štadiona...prihodnost! Če sedaj ni, mogoče kasneje bo in ne bomo meli infrastrukture!
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 13:47
Garni5, se pač spoznam na večino športov, razen na ragbi, ameriški nogomet, baseball, in te stvari. Se pa spoznam na vse dvoranske ekipne športe, ter na nogomet in hokej. Ter seveda posamezne športe. Lahko me tudi kaj vprašaš. Tudi rezultate si zapomnem tudi za 10-12 let nazaj. Pač toliko, kolikor že spremljam šport.
jerry444
# 10.03.2010 ob 13:45
tistemu ki mi je dal minus lahko povem,da ni to dovolj,če narediš 10 takih koncertov na leto,čeprav dvomim,da jih bo toliko sploh?Za zagrebško areno so govorili,da bi se izplačala oz. bi bila rentabilna,če bi bila zapolnjena vsaj 100-150 dni na leto z raznimi prireditvami,verjetno bo podobna številka veljala tudi za našo dvorano,zdaj pa mi naj tisti,ki mi je nalimal minus,pove od kje bomo mi za toliko dni na leto napolnili dvorano.
GD hool
# 10.03.2010 ob 13:43
najlažje je drek narediti potem pa odstopiti.
jerry444
# 10.03.2010 ob 13:41
ne vem če ljubljana lahko priredi toliko močnih koncertov,da bi bila dvorana lahko redno uporabljena
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 13:41
vivastar, pa sej ni v TOP 5, pa sej zarad tega še ni slab. Vse kar je v svetovnem pokalu med 15, je vrhunsko. On je pa trenutno 10., mogoče pa konča sezono celo na 7., 8. mestu.
moochie
# 10.03.2010 ob 13:40
Edino, ko je bil Rajgelj se je dolg manjšal in je nekako šlo naprej. Sedaj gre žal še samo navzdol...

Ne vidim rešitve. Bi bilo treba enostavno razglasiti bankrot in ustanovit novi klub Olimpija10 ter začetek iz čiste nule iz najnižje lige. Edino kar klub ta trenutek še drži nad vodo je ta dvorana...drugo leto se bojim bo vsega konec...
vivastar
# 10.03.2010 ob 13:39
ja kako to misliš, sej kranjec ni v TOP 5 po tvoje... ne morš zdej govorit da je dober, če ga v prejšnjih postih žališ da je slab...

e moj pleh..
bortrc24
# 10.03.2010 ob 13:38
ja nogometaši....ki zatrjujejo, da igrajo s srcem za Slovenijo....potem pa zaženejo vik in krik zaradi dodatnega evra k tistim sto tisoč, ki jih bodo tako ali tako dobili... :)
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 13:36
Seveda sem pozabil še najpomembnejše-nogometaši.
ceski plehanec
# 10.03.2010 ob 13:36
Ljudje, slovenski in ljubljanski šport ni umrl. Rokometaši, košarkarji, Celjani v rokometu od naslednje sezone naprej, ACH Volley, Krimovke, Union Olimpija od naslednje sezone naprej, odbojkarji z novim selektorjem, tudi Olimpija se bo v nogometu z novim štadionom spet dvignila(na to kažejo okrepitve), rokometašice... Tina Maze, Petra Majdič, Anže Kopitar, Peter Kauzer, Klemen Bauer, Teja Gregorin, Peter Prevc, Vesna Fabjan, Robert Kranjec, Sara Isakovič, Peter Mankoč...
ozo
# 10.03.2010 ob 13:34
bull, maš čisto prav. Spet nihče ne bo za to odgovarjal, neke približne revizije poslov tudi ne bomo videli, da bomo pa čakali na novega predsednika dva do tri tedne je pa znano. Psi lajajo karavana gre naprej, s tem da je zdej zgubila že skoraj vso poanto.
Vidm jerry444, da veš finančno poročilo frica. Se motiš veš, ka drugače nebi noben modulgrup lahko uskoču , ane?
Ja da je letos zavoženo fest , se je videlo že na začetku. Jure s še kkšnmu (o imenih ne) , si je izbral ekipo, ki je bla zeloo draga.Ok, ampak to da so zadnji začeli priprave, čez leto delali slabo (marsi kdo to ve). Uprava pa ga je le gledala , sj tud sami glih nimajo velik pojma in Jure je le naredil kar vsak trener naredi, če se ga ne "merka". Tko da Zdovc ma svojo odgovornost , sam samo nekaj športne , to je pa to.
In zdaj??? vsi mediji upijejo "šortnega rabimo" kako???? mel smo ga , Vilfan, in kaj je blo a???
Počakimo na novega predsednika, posledično direktorja in kakšna bo nadaljna vsoda kluba bo spet le posledica vrha. Upajmo da tokrat dobra
daysleeper2
# 10.03.2010 ob 13:28
Škoda, da tega ni naredil pred sezono.

Majhen mit = mitič
kaz
# 10.03.2010 ob 13:23
stozice naj bodo za R.K. KRIM edine si zasluzijo s tem kar kazejo
kaz
# 10.03.2010 ob 13:21
ce komu ni jasno to so delavci se pravi delas si palcan oni so pred pol leta delal dobr so dobil placan 1 mesc nasledn mesec so delal dobr place niso dobil,
in tao se je nadaljevalo,

osvojili so drzavno prvenstvo pokal pa se v nbl so dobri,
evroliga je razred zase to pa kakrsno ekipo so mel ni blo niti pricakovati da bodo kej nardil,
edino prav je naredu un tip ko je zbezal k drugi ekipi kaj bo cakal prazne oblube o placah

meni tudi ce pvi mesec zamuja prasam zakaj, ce drugi mesec place ni grem stran iz sluzbe in ne pridem nazaj dokler mi ne place.to je to

in mislm da igralci delajo cis prav, hocejo se it neke evroligase, kao super team , sj igralce majo lih tok da v sloveniji nimajo kej delat je presvoh liga se je dobr vidl v pokalu.
krobmacher05
# 10.03.2010 ob 13:21
Janeza za Direktorja..
bortrc24
# 10.03.2010 ob 13:12
Mogoče bi morali s klubom povezati kakega znanega igralce kot je npr. Beno Udrih povezan z Hopsi ali pa Nachbar mislim, da s Koprom....preko takšnih preprostih povezav, dobiš tudi dostop do kvalitetnih igralcev. Sam bi v klub povabil Marka Miliča. On vem, da bi delal resnično samo v dobro kluba. Samo tudi on mislim, da ne zaupa več v projekt Union Olimpija.
Vinci
# 10.03.2010 ob 13:06
Aha. Pri nas se itak nikoli ne rešuje problemov. Prideš na položaj, potem tam nekaj časa vedriš, se smehljaš, govoriš velike besede in seješ optimizem, kot ti več noben ne verjame, pa odstopiš s položaja. In njegov naslednik naredi enako.
bortrc24
# 10.03.2010 ob 13:05
Saj Jankovič lahko upraviči naložbo tudi drugače. V dvorani se bodo prirejali veliki koncert in druge kulturne predstave, na vsake toliko pa bo dvorano zapolnila naša reprezentanca in kak preblisk Olimpije.

Dvomim, da bodo kmalu v dresu Olimpije spet igrali kaki zvezdniki. Je pač tako, da je Olimpija popolnoma zgubila na imenu in danes ne pomeni nič več. Treba bo spet prevzeti stari način, torej, da Olimpija proizvaja igralce ter jih nato proda naprej. To je edini način, da lahko manjši klubi preživijo.
Neo_
# 10.03.2010 ob 13:03
uf ja nasledno sezono bojo u olimpiji nachbar,smodiš...haha. še enmu bavčiču nemorjo plače dat pol bo pa nachbar prsu. mjbi bo....če bo olimpija prot efesu al pa CSKA-ju igrala heh.
jerry444
# 10.03.2010 ob 12:56
spet jaz,vedno nekaj pozabim,jaz sem pa drugačnega mnenja,da bo prihodnje leto še močnejša olimpija(no saj res,slabša je že težko)in da bodo spet nagonili cel kup zvezdnikov,z nameno boljšega rezultata,zakaj,tako menim?preprosto,ker bo jankovič moral upravičiti svoje naložbe v dvorano in štadion in če bo v njej 200 gledalcev,a ne bo to ena taka sramota zanj,za klub in za mesto?
jerry444
# 10.03.2010 ob 12:50
se strinjam v vsem bortrc,liga je švoh,vendar ne tako zelo,da ne bi vsaj po dva igralca vsako leto promovirali iz nje prek Olimpije v >Evropi
bortrc24
# 10.03.2010 ob 12:46
Mah problem je ker nazaduje celotna liga. Olimpija je odvisna tudi od moči drugih slovenskih klubov, ki pa kot smo lahko videli na pokalu, je mizerna. Kljub temu vztrajam pri miselnosti, da se, da nabrati vsaj 5 košarkajev iz naše lige, ki bi lahko dobro zastopali barve Olimpije. Cene teh igralcev pa mislim, da so bistveno manjše kot so cene za tuje igralce, ki jih novačimo iz vseh možnih koncev.
No je pa seveda treba najprej klub spraviti v stanje, da bo lahko redno izplačeval plače, pa kakršnekoli že to bodo.

Še enkrat ponavljam, da naj kak mogočnež namestno v nogometnega, raje vloži v košarkarski klub.
Triomidva
# 10.03.2010 ob 12:44
Je v ljubljani se kaj odprtega, je v ljubljani pe kej, kar ne propada....
alkum
# 10.03.2010 ob 12:44
saj pa bo jankovič naredo svojo olimpijo.........balkansko!!!!
bo pripelo kake igralce,ki bodo igrali prek kakih zastopnikov oz. njemu podobnih za 400 do 500 EUR.
festfrik
# 10.03.2010 ob 12:37
na žalost se bojim, da je to začetek konca, ker ne vidm niti ene pozitivne zadeve na vidiku
jerry444
# 10.03.2010 ob 12:36
se meče Frica v isti koš kot Mitića,Dolenca,ipd. patrone,edina razlika med njimi je,da je Fric dolg zmanjševal(sej rezultatskega uspeha tudi takrat ni bo)in bil realno v boju za top16 EL,sedaj se pa dolg samo povečuje,top16 je pa vsako leto dlje.
jerry444
# 10.03.2010 ob 12:35
drek je zmešal,pa odšel
amnezia
# 10.03.2010 ob 12:22
ni umrl slo šport, umru je ljubljanski šport...
bull
# 10.03.2010 ob 12:21
Mitič prišel,videl zavozil ter odšel...Ja pri nas je pač tako...
lazycocos
# 10.03.2010 ob 12:20
za plače bo denar, ko bojo imeli teli, ki ne igrajo nevem kako "lepe" košarke mesečno plačo 700 Eur, več si ne zaslužijo.
zajebany
# 10.03.2010 ob 12:19
Jankoviča za predsednika:):)
stepovsek
# 10.03.2010 ob 12:17
@Garni

piše to namest njega zdaj aca_trica no je pisal :) je priš namest njega nek sumljiv češki plehanec:)...........pomoje so enojajčni bratje ,ker imajo vsi isti slog pisanja in razmišljanja ali pa...
Driklc
# 10.03.2010 ob 12:17
@Garni5

Verjemi mi, da ga videvaš in bereš. Le enega od njegovih mnogih vzdevkov ne prepoznaš.
drmuncl
# 10.03.2010 ob 12:07
Jankoviča vprašajte za denar, saj skoz govori , da bo to on vse naredil. Kje je sedaj? Ej, Ljubljančani, še fejst se bo vam zatikalo v grlu, kos te volili Jankoviča!!"!!
Garni5
# 10.03.2010 ob 12:05
Kot je reku naš kolega martinič, jankovič gradi dvorano za evropsko olimpijo za katero bodo naslednje leto igrali: lakovič, nachbar, nesterovič, morda celo smodiš. Tko da zadeve so resne in se ne zajebavat glede tega.

P.s.: Kje je kej martinič, zadne čase ga ne vidm več tolko :D
igor09
# 10.03.2010 ob 12:04
že prejšnji teden sem rekel, da je umrl slo šport
haller
# 10.03.2010 ob 12:03
KOnčo. Naj odstopi cel upravni odbor. Problem je edino, ker se sposobni ljudje otepajo Olimpije kot hudič križa. Vsi vejo v kakšnem razsulu je zadeva.

Dajte nam Joca Pečečnika, heheh
3a3b3c
# 10.03.2010 ob 11:55
jankovič gradi stožice za svojo olimpijo :)
stepovsek
# 10.03.2010 ob 11:55
A je lahko še slabše?
gendale
# 10.03.2010 ob 11:51
Za tebe celjan...
celjan2
# 10.03.2010 ob 11:48
janković stožice gradiš za koga že???
Driklc
# 10.03.2010 ob 11:46
Korektno. Tudi jaz želim KK Olimpiji vse najboljše, čeprav je trenutno daleč od dobrega.
Kazalo