Predsedniku uprave Ring International Gerald Martens je postavil jasne pogoje za nadaljevanje sodelovanja. Foto: Aleš Fevžer
Predsedniku uprave Ring International Gerald Martens je postavil jasne pogoje za nadaljevanje sodelovanja. Foto: Aleš Fevžer
Lado Gorjan
Lado Gorjan je prepričan, da bodo uspeli prodati 500 letnih vstopnic. Foto: Aleš Fevžer
Košarkarji Heliosa so v letošnji sezoni odlično igrali v končnici Ligi Telemach. Na prvi tekmi polfinala so slavili v Stožicah, Union Olimpija pa se je v finale prebila šele po napetih treh srečanjih. Foto: Aleš Fevžer
Avstrijski lastnik o sponzoriranju Heliosa

Podjetje Helios, ki ga zdaj upravlja družba Ring International Holding, je pripravljeno še naprej vlagati v košarko v Domžalah, vendar s precej več poslovne logike. S hitrimi ukrepi je v teh dneh odplačalo polovico od skoraj milijona evrov dolga, ki si ga je klub nabral v preteklih sezonah, kot pogoj za podaljšanje sponzorstva pa želi, da klubu pomagajo tudi tamkajšnji gospodarstveniki ter mesto, predvsem pa občinstvo, ki redno obiskuje tekme.

Na tekmah 1.500 gledalcev, prodanih 175 vstopnic
Predsedniku uprave Ring International Geraldu Martensu se zdi povsem nerazumljivo, da je na primer v Domžalah na polfinalni tekmi državnega prvenstva z Unionom Olimpijo na tribunah 1.500 gledalcev, finančni učinek pa je vsega 175 prodanih vstopnic. "Prihajam iz Avstrije in čeprav je košarka tam povsem marginalen šport, imamo na tekmah kar lepo število gledalcev. Predvsem pa vsi ti, ki pridejo v dvorano, plačajo vstopnico. To se mora spremeniti tudi tukaj v Domžalah, ki slovi kot ena bolj bogatih občin v Sloveniji, predvsem pa kot košarkarsko mesto," je poudaril Martens.

Do 1. septembra je treba prodati 500 letnih vstopnic
Avstrijski lastniki Heliosa so zato klubu postavili jasne cilje. Prvi je prodaja vsaj 500 letnih vstopnic do 1. septembra letos. Cena za ogled 15 tekem je 75 evrov ali šest evrov, kot bo vstopnica za eno srečanje. Hkrati si Avstrijci želijo večjega sodelovanja s tamkajšnjimi podjetji.

Vodstvo regionalne košarkarske Lige Aba je našlo zamenjavo za Helios, ki se je zaradi nezmožnosti plačila kotizacije v znesku 150.000 evrov odpovedal mestu v tem tekmovanju. Namesto Domžalčanov bo prihodnjo sezono nastopal madžarski Szolnoki Olaj, ki je v Ligi Aba nastopal že v preteklih dveh sezonah.

"Če bo lokalno prebivalstvo, tako gledalci, ki hodijo na tekme, kot podjetja, ki delujejo v Domžalah in okolici, ter predvsem občina Domžale pokazali interes za košarko, bomo tudi mi nadaljevali sodelovanje. Ni pa naša želja, da bi podjetje Helios imelo zasebno košarkarsko ekipo," je dodal Martens, tudi predsednik nadzornega sveta Heliosa.

Bo občina pristavila 150.000 evrov?
Pri številkah je bil Martens povsem odkrit. Poleg datuma za valorizacijo prodanih vstopnic (1. september) je dejal, da pričakuje od občine Domžale, da bo za košarkarski klub dala vsaj 150.000 evrov.

V novo sezono bo Helios krenil z močno pomlajeno ekipo. Nad izborom novega trenerja - letos je Zmago Sagadin končal triletno pogodbo - ter igralci bo še naprej bedel Lado Gorjan.

"Za nami je zelo specifična sezona, ki smo jo v članski kategoriji končali v polfinalu, v mladinskih kategorijah pa smo letos dobili priznanje, Pokal mladih, ki ga Košarkarska zveza Slovenije podeljuje klubu z največjimi uspehi v mlajših selekcijah. Glede na to, da imamo v naši šoli košarke približno 700 otrok v enajstih kategorijah, imamo lepo bazo za prihodnost," pravi direktor Gorjan, ki verjame, da bo klub zmogel prodati 500 letnih kart, kar se tiče prispevka občine pa je nekoliko bolj skeptičen. "Domžale so od nekdaj košarkarsko mesto in prepričan sem, da bomo našli sredstva za nadaljnje delovanje kluba," je dodal Gorjan.

Avstrijski lastnik o sponzoriranju Heliosa