Košarka

Poudarki

  • Pogovor s Sašo Vujačićem
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.0 od 88 glasov Ocenite to novico!
Saša Vujačić
Saša Vujačić se je v letošnji sezoni pridružil ambicioznemu Auxilium Torinu, kjer je glavni sponzor Fiat. Foto: MMC RTV SLO
       O Luki sem veliko lani slišal od soigralca Willyja Hernangomeza, s katerim sta dobra prijatelja. Predtem nisem veliko spremljal, on pa mi je povedal, kdo je, in mi pokazal nekaj njegovih posnetkov. Vidi se, da bo dominiral, kot je že na evropskem prvenstvu. V očeh se mu vidi, da hoče biti šampion.       
Saša Vujačić
Evropsko prvenstvo je spremljal v Italiji, kjer so se pogovarjali, kako močna bi bila Jugoslavija, če bi bila še skupaj, vsaj košarkarsko. Kot je dejal, so se šalili, da jim verjetno tudi Američani ne bi bili kos. Foto: MMC RTV SLO
       Presrečen sem bil. Dobro poznam Igorja. On je nekaj, kar bi se moralo zgoditi že pred desetimi ali petnajstimi leti, ko je Slovenija imela generacije, ki bi lahko konkurirale Španiji. Vedno sem to govoril, a so me vsi imeli za norca. Vesel in ponosen sem na to, kar so naredili. To je neverjeten uspeh za Slovenijo in slovensko košarko.       
Saša Vujačič
V Torinu je njegov dober prijatelj tudi legendarni nogometaš Alessandro Del Piero, ki mu je leta 2006 podaril dres s svetovnega prvenstva. Zaradi njega tudi navija za Juventus. Foto: Reuters
       Enkrat sem šel prek svoje besede, da ne bom igral. Tudi drugič sem šel. Osel gre samo dvakrat na led, ali kako že. Samo družina in prijatelji vedo, kako mi je žal, da nisem mogel v prejšnjih letih dati reprezentanci, kar sem želel. Po resnici povedano, tega žal ne bom nikoli prebolel. Nikoli ne bo nihče vedel, zakaj in kako. To je zdaj zaprta knjiga. Žal mi je, da nisem mogel dati reprezentanci, kar sem želel.       
Saša Vujačić
Nazadnje je bil član New Yorka, v Ligi NBA je igral še za Lakerse, Clipperse in Netse, v Evropi pa za Snaidero, Reyer, Baskonio, Efes in Istanbul BB. Foto: Reuters

Dodaj v

Vujačić: Vesel in ponosen sem na to, kar je naredila Slovenija

Le najbližji vedo, kako hudo mu je zaradi reprezentance
13. oktober 2017 ob 09:07
Zagreb - MMC RTV SLO

Saša Vujačić je sicer že zdavnaj zaprl reprezentančno knjigo, kjer v bistvu ni zapisanega nobenega poglavja, je pa zato spremljal letošnji EuroBasket in bil navdušen nad slovenskimi košarkarji.

Le pred evropskima prvenstvoma v letih 2003, ko je bil star le 19 let, in 2009 je 33-letni Mariborčan prišel na priprave izbrane vrste. Slobodan Subotić se mu je pred potjo na Švedsko kot zadnjemu zahvalil za sodelovanje, šest let pozneje pa je vrsto Jureta Zdovca zapustil med pripravami. Zamere in nesoglasja so bila v tej sagi Vujačića in reprezentance prevelika, zato sploh na primer ni odigral uradne tekme za Slovenijo.

Branilec je pustil pečat tudi v Ligi NBA, kjer je v letih 2009 in 2010 z Lakersi osvojil prstan. Po neposrečenih sezonah pri New Yorku se je zdaj vrnil v Evropo, kjer je zdaj član Fiat Torina, s katerim je v Evropskem pokalu gostoval pri Cedeviti. V Zagrebu je spregovoril tudi za slovenske medije.


Po epizodi v New Yorku ste zdaj znova v Evropi. Kaj je odločilo za vrnitev v Italijo?
Kot veste, je bilo lani v New Yorku malce cirkusa. Zaželel sem si košarke in preprosto igrati. Odločilen je bil tudi trener, ki ga poznam še iz Vidma in je po mojem mnenju eden najboljših v Evropi. Po pogovoru mi je razložil, kakšni so njegovi cilji, in takoj sem se odločil. Lahko bi ostal v Ligi NBA in še v kakšno drugo ekipo, toda za ta uvodni del in prve mesece se mi zdi najpomembneje, da igram za trenerja, ki verjame vame.

Ste imeli tudi kakšne druge ponudbe, morda iz Evrolige?
Bilo je še nekaj drugih stikov, toda odločil sem se zaradi trenerja, ki ga zelo spoštujem in mislim, da je vrhunski strokovnjak, na neki način guru košarke. Je zmagovalec in šampion. Zadal sem si nalogo, ki ni lahka. Želimo voditi to ekipo do nekega uspeha. Kot vodja vem, da imam veliko odgovornosti, v tej vlogi pa uživam. Nisem sprejel napačne odločitve.

Večkrat ste pred leti dejali, da je želja vrnitev v Ligo NBA. Zdaj ni več tako, ne boste na vso silo želeli tja?
Želim si osvojiti še tretji prstan, a ni bilo ekipe, v katero bi šel in bi se lahko boril za prstan. Trenutno so bile vse na mojem položaju zapolnjene. V ekipi, ki je v gradnji, pa se ne vidim. Ne vidim se kot igralec, ki bi pomagal mladim. Rad zmagujem in boli me ter ne morem spati, če izgubimo tekmo. Zdaj, da bi za vsakih 50 ali 60 tekem študiral, kaj in kako, ko izgubimo, mi ne pade na pamet. Zdaj sem z mislimi povsem v Torinu. To sem se odločil pred nekaj tedni. S 14 leti sem šel iz Slovenije in prve korake naredil v Vidmu, tako da se bom v Italiji vedno počutil domače. V Torinu so me lepo sprejeli, klub pa ima visoke ambicije.

Lanska sezona se Knicksom ni izšla po načrtih. Govorili ste o pritisku v tem klubu. Je morda že prevelik?
New York je košarkarsko mesto in eno najboljših mest na svetu. Pritisk je velik, 40 let pa ekipa ni nič zmagala. Jaz čez Knickse ne bom nič rekel, saj imam tam vedno odprta vrata in se lahko vrnem. Zdi se mi, da pritisk ni nikoli prevelik. To govorim predvsem zase, ker jaz obožujem pritisk. Določene stvari pa se v New Yorku morajo spremeniti. Ena najboljših stvari je, da imajo lastnika, ki želijo zmagati. Verjetno bo našel nekoga, ki mu bo lahko zaupal in bo naredil zmagovalno ekipo, tako, da lahko osvoji tudi prvenstvo.

Lani ste v intervjuju z izbranimi besedami govorili o Kristapsu Porzingisu. Je on prava oseba, okoli katere morajo v New Yorku zgraditi ekipo?
Seveda. Mislim, da je in da tudi bo. To sezono bodo izkoristili, da vidijo, kdo se mu lahko prilagodi. Je unikaten. Zares poseben košarkar, kakršen pride na 20 ali 30 let. Verjamem, da bodo naredili dobro selekcijo in v nekaj letih pokazali, kaj zmorejo.

Govorilo se je, da je za New York zanimiv tudi Luka Dončić. Mislite, da bi sodil tja, in kako vi vidite njegove predstave?
Bi, seveda bi sodil tja, a mislim, da bo šel v drug klub. O Luki sem veliko lani slišal od soigralca Willyja Hernangomeza, s katerim sta dobra prijatelja. Predtem nisem veliko spremljal, on pa mi je povedal, kdo je, in mi pokazal nekaj njegovih posnetkov. Vidi se, da bo dominiral, kot je že na evropskem prvenstvu. V očeh se mu vidi, da hoče biti šampion. Tudi oče ni bil slab košarkar, tako da ima to v krvi. Dokazal je, da je pripravljen igrati na visoki ravni, kar je zelo pomembno. Zdaj se mora ustaliti v Realu, da prevzame čim več odgovornosti, potem pa iti v NBA, da tam pokaže, kdo je.

Verjetno ste spremljali evropsko prvenstvo. Kako ste videli uspeh slovenske reprezentance?
Seveda sem. Presrečen sem bil. Dobro poznam Igorja. On je nekaj, kar bi se moralo zgoditi že pred desetimi ali petnajstimi leti, ko je Slovenija imela generacije, ki bi lahko konkurirale Španiji. Vedno sem to govoril, a so me vsi imeli za norca. Vesel in ponosen sem na to, kar so naredili. To je neverjeten uspeh za Slovenijo in slovensko košarko. Igor je dokazal, da lahko na neki način zmešaš evropsko in NBA-košarko in bo pravi rezultat. Čudovito je bilo videti, kako je trener dal samozavest igralcem, da so igrali nad svojimi pričakovanji, ne samo individualno, ampak tudi kot ekipa. Pokazali so, da je košarka ekipna igra. Vsi morajo biti ponosni na te fante in predvsem na trenerja.

Vas je morda Igor Kokoškov kljub vsemu poklical?
Ko smo igrali lani proti Utahu, sva govorila. Ve, kakšna je situacija in kaj je bilo z obeh strani. Rekel sem si, če nisem igral za Božidarja Maljkovića, ko sem res zelo želel in ga tudi zelo cenim … Če povem po pravici, bi bile nekatere stvari drugačne, če bi igral. Ko sem gledal tekme, sem se videl v nekaterih situacijah. Igor je razumel, kako je. Nisem mogel iti preko nekaterih stvari. Če so vrata zaprta, jih ne moreš razbijati. Letos me niso potrebovali, kot niso potrebovali koga drugega. Bilo je dovolj fantov, ki so dokazali, kaj zmorejo. Igor je naredil neverjeten uspeh. Ustvaril je izvrstno vzdušje in Slovenija je postala dežela košarke. Zdaj, ko so na vrhu, morajo tam ostati, kar pa je nekaj najtežjega.

V obdobju, ko je nastal ta položaj, je minilo že nekaj časa, zamenjali so se ljudje na zvezi, selektorji … Vseeno ni bilo stikov?
Ne, noben me ni poiskal. Tu v Zagrebu pa smo tudi igrali proti trenerju (Jure Zdovc, op. a.), ki ga lahko vprašate, kaj je bilo in kakšne so bile stvari. Enkrat sem šel prek svoje besede, da ne bom igral. Tudi drugič sem šel. Osel gre samo dvakrat na led, ali kako že. Samo družina in prijatelji vedo, kako mi je žal, da nisem mogel v prejšnjih letih dati reprezentanci, kar sem želel. Po resnici povedano, tega žal ne bom nikoli prebolel. Nikoli ne bo nihče vedel, zakaj in kako. To je zdaj zaprta knjiga. Žal mi je, da nisem mogel dati reprezentanci, kar sem želel. Pa ne samo jaz, mislim, da je bilo dosti generacij pripravljenih, da naredijo nekaj izjemnega, a se nekatere stvari niso poklopile. Škoda, a brez zveze je gledati nazaj, bolje, da gledamo na sedanjost in spodbujamo vsi z vsem, kar imamo, prihodnost slovenske košarke. Zdaj je ta reprezentanca pripravljena, da dominira.

Potem je bilo slišati govorice, ki so vas povezovale s Črno goro. Niste razmišljali, da bi igrali za kakšno drugo reprezentanco?
Mislim, da sem bil na prodajni listi za Črno goro, samo ne vem, kako je bilo to (smeh, op. a.). Ne bi komentiral. Edino le klubski dres. Privarčeval sem noge, da na srečo lahko igram na visoki ravni do 40. leta, če hočem. To je plus pri tem minusu, ko ne igraš za reprezentanco. Koliko me pač po eni strani boli, da nisem mogel nikoli pomagati, po drugi strani pa se zdaj, ko sem star 33, se počutim 26 ali 27, saj sem se privarčeval in vsako poletje trdo treniral. V naslednjih letih mi bo to pomagalo, da bom na nek način ostal svež.

Iz Zagreba

Tilen Jamnik
Prijavi napako
Komentarji
zugec
# 13.10.2017 ob 09:20
Vujo ni kdo ve kako dober košarkar je pa vrhunski nakladač in očitno zelo samozavesten tip, kar ga je v karieri pripeljalo višje, kot se povzpne večina dosti boljših igralcev, za to kapo dol. Očitno zna igrati na prave strune ljudi. Mene osebno to čudi, ker večini njegovih besed nikoli ne verjamem, je pa res, da ga osebno ne poznam in ne vem ali je to samo nastop ali je tudi sicer privatno takšen nakladač. Da je privarčeval noge mu pa verjamem, igra vsako tretje leto, ko se vrne v Evropo.
luckylucke
# 13.10.2017 ob 09:20
"Saša Vujačić je sicer že zdavnaj zaprl reprezentančno knjigo, kjer v bistvu ni zapisanega nobenega poglavja..."

Bravo Tilen!! LOL...
simon-rupsi
# 13.10.2017 ob 09:14
lej ga. Španec mu je moral kazati posnetke o Dončiću.. pa to ne moreš verjet kako je ta model aroganten in vase zagledan.

Smili se mi, da je tako omejen v razmišljanju.

Sploh ne vem komu na čast se je naredil intervju z njim? On nikogar ne zanima. On je navaden bench player , košarkaško enoličen, povprečen v obrambi z veliko sreče, tako kot Udrih, da je dobil 2 prstana pri katerih pa je bila v obeh primerih njun igralski vložek enak nuli.

Vujačić je v finalu 2009 povprečno dajal 0 točk, 2010 pa celo povprečno 3 točke. Res. Hud faktor. udrih je podobna cvetka.

Zato se je potrebno takšnih v reprezentanci izogibat.
zmiki
# 13.10.2017 ob 09:16
"Jaz čez Knickse ne bom nič rekel, saj imam tam vedno odprta vrata in se lahko vrnem."

Najboljša leta so pred njim :)))
oliva13
# 13.10.2017 ob 09:17
ta novica je fajn podlaga za komentarje in smeh......že začetek je to nakazala.
prim00z
# 13.10.2017 ob 09:14
noge, da na srečo lahko sedim na visokem nivoju do 40. leta, če hočem.

Popravljeno
levidevžej
# 13.10.2017 ob 09:34
A to je un, ki naj bi nekaj imel z Marijo Šarapovo in ki v NBA večinoma klop greje?
pjandura
# 13.10.2017 ob 09:11
Vujo, hvala ti za vse.
Binder Dandet
# 13.10.2017 ob 09:29
Kolker se je dalo, je iskren. Pove, da gleda predvsem nase. Da ne misli pomagat mlajšim. Podobno verjetno razmišlja glede pomoči reprezentanci. Po drugi strani je imel spor(e), preko katerih ni šel. Le sprašujemo se lahko ali zato, ker je preveč vase zagledan ali so mu bile storjene nepopravljive krivice. V plus pa mu štejem, da ne pere umazanega perila in da skuša fokus obdržati na sedanjosti in prihodnosti.
Drncl
# 13.10.2017 ob 09:14
Na velikih tekmovanjih nikoli nismo bili povsem kompletni, vedno je nekdo manjkal. Če bi se v preteklosti kdaj zbrala celotna naša najboljša ekipa, bi ziher imeli danes več medalj že v vitrini. Letos se je izšlo z mladostjo + izkušenostjo. Upajmo da tako ostane še v prihodnosti.
RAZOČARAN
# 13.10.2017 ob 09:55
Tip me ne zanima, prav tako njegovo življenje in njegovo ukvarjanje s športom. Ne razumem kaj je on dobrega naredil za Slovenski šport, da ga vsako toliko časa omenjate.
Bormio
# 13.10.2017 ob 09:21
Ja, v preteklosti smo marsikaj zamudili, a ne bom komentiral zakaj, ker nisem bil zraven. Tudi Vujačićevega neigranja ne. Toda letos je vse popravljeno. Bravo naši!
intelekt
# 13.10.2017 ob 09:31
No Vujačića pač ni primerjati z Udrihom. Jaz Vujačiću nič ne zamerim. Prišlo je do nekih sporov in se pač z repko ni izšlo. Ampak je bil vsaj vedno odkrit in daleč v naprej napovedal da nanj ne gre računati. Za razliko od Udriha, ki je vsaki dve leti nategoval do zadnjega. Bom,bom,bom in 5 pred zdajci - ne bom. Enkrat poroka, drugič ga je srbel mezinec na levi nogi, tretjič frizura najbrž ni štimala in tako dalje.
To kar je pa Saša naredil je v bistvu zelo prav. Če se ni razumel s funkcionarji zveze in trenerji, bi bil rezultat udeležbe samo negativna klima v reprezentanci, kar bi bilo veliko slabše. Zato je prav da je odkrito in direktno in vnaprej povedal da ga ne bo.
Voly
# 13.10.2017 ob 10:37
Zdaj se mora ustaliti v Realu, da prevzame čim več odgovornosti, potem pa iti v NBA, da tam pokaže, kdo je.

Jej, jej Saša, Luka Dončić je že pri osemnajstih prevzel toliko odgovornosti pri klubu in reprezentanci, kot je ti nisi in ne boš celo kariero!
operater
# 13.10.2017 ob 10:06
Zanimivo je to, da je v tem obdobju Vujota in Udriha, Goran vseskozi igral. Torej imel je iste pogoje kot oni dve "zvezdi". Žal pa je res pri nas tako, da se je veliko gnojnice zlilo na Gorana, ko eno leto ni igral za reprezentanco. Pa tudi letos, v pripravljalnem obdobju, ko je imel skromnejši met iz igre je bilo kar nekaj zbadljivk na njegov račun. Pač hitro pozabimo na tisto dobro. No sedaj upam, da ne bomo pozabili in ga bomo slavil, tudi ko bo zlati upokojenec. Še enkrat bravo vsem reprezentantom, ki si vzamejo čas, se odrekajo svojemu prostemu času in gredo preko določenih stvari in zaigrajo za našo reprezentanco.
LaMar
# 13.10.2017 ob 10:15
heh, tip je od 25 leta do sedaj NAMERNO manj igral v NBAju...ŠPARAL noge...da se bo lahko s košarko mučil do 40ega, ali pa kje v aziji še do 50ega!! ;) Ja pajade Saško...

p.s. Phil Jackson v Lakersih: Saško, ajde ogrej se - greš noter...
Saško: Ne pa ne...šparam noge, da bom lahko igral do 40ega!!!
WTF?!?! :D
OneRound
# 13.10.2017 ob 10:40
Kdorkoli njega zagovarja po takih izjavah, ni zdrav.
1. O Dončiču ni veliko vedel... Po drugi strani kuje Porzingisa v zvezde. Škoda komentarja...
2. On je že pred 20 leti govoril, da Slovenija rabi Kokoškova pa so se mu vsi smejali. Seveda ja...
3. Žal mu je, da reprezentanci ni mogel dati, kar je želel? Dal nam je točno to, kar je želel. NIČ!
4. Če bi on letos igral za reprezentanco bi bile nekatere stvari drugačne, ker se je videl v določenih situacijah. Resno?? Drugačne kako? Nebi bili prvaki verjetno :)
5. Ne želi pomagati mladim ampak gleda samo nase... Res velik človek!
A naj sploh še nadaljujem? Nima smisla res. Seveda vsaka zgodba ima dve plati ampak lepo vas prosim no! Zaradi mene ne rabi več nikoli stopiti v Slovenijo pa bom čisto zadovoljen.
Djedi
# 13.10.2017 ob 10:51
Kolko vem je veliko športnikov "twitnilo" in čestitalo naši reprezentanci, med tem ko je on sploh ni omenil na svojem profilu. Toliko o navijanju.

On je tak kot tisti sošolec ko nikol ni nič iz njega, vedno se vleče naprej z svojim blebetanjem in nakoncu ma boljši šiht od tebe :)
kreden2
# 13.10.2017 ob 09:55
O ... tole je pa eden od dveh top kandidatov za slovenski Hall of Shame.
Anfield1892
# 13.10.2017 ob 11:31
"Vesel in ponosen sem na to, kar je naredila Slovenija"

Laže. Po osvojitvi evropskega naslova Vujačić, za razliko od Udriha recimo, na nobenem izmed svojih profilov na družbenih omrežjih, kjer objavlja vsak dan, ni niti z eno besedo omenil tega uspeha. Ta reakcija precej pove.
zamudnik
# 13.10.2017 ob 11:30
Vsak veliko govori pa nikoli nič ne pove. Če že naredijo intervjuje, naj bodo dejstva na mizi pa akcija.

Jaz pa čisto resno mislim, da on niti sam ne ve, kaj je bilo narobe. Prvič je bil najstniško užaljen, ker so trenerji za tekmovanje pač izbrali Lakoviča in druge, njega pa ne. Nato se je nekaj časa trmal. Drugič, ko je prišel, je pa najbrž prišel izgubljen v času in prostoru ter bil na prvih treningih mnogo manj konkurenčen ostalim, kot si je predstavljal pred prihodom (ali pa se mu ni ljubilo delati kondicijskih vaj), nakar je zablefiral poškodbo in potem, ko zdravniki niso vedeli, kaj naj sploh zdravijo ter so ga pač malo mazali, naredil medijski cirkus, češ da v Sloveniji tepci zdravijo z olivnim oljem, ter odšel. Po mojem mnenju se fant pravzaprav boji resnega izziva oz. ga je strah, da bi izpadel manjši car, kot se dela, da je. Tipičen ego. Nekoč velik talent, zaradi take psihe pa danes pravzaprav le še šarlatan. Škoda. Lahko bi postal velik igralec in za povrh ljubljenec množic.
dragonmiami
# 13.10.2017 ob 15:37
No samozavest in dar govora imata s Prepeličem enak...samo razlika je, da je Prepelič letos res nekaj pokazal...oziroma precej...

Vujačič pa je kralj klopce v NBA...the machine!!!

V bistvu je boljši od Malona, Stocktona, Ewinga, Barkleya, Millerja, Iversona, Nasha...od vseh njih je boljši vključno z Rašotom in Benotom, ker imajo prstan...

Realnost pa je taka, da je Gogi za vse njih kralj z 20 točkami na tekmo, žal nikoli ni igral v NBA klubu kjer bi imel realne šanse za naslov...ampak nima veze...za njih je Kralj..

Vujačič pa klobasač iz katerega se je cel LA vključno s Kobijem delal norca...še Šarapova se je...on ni bil nikoli tako dober, da bi lahko v NBA igral...zanj je Zoran Dragić car...

Vujačić se ne zna obnašati in takim ni prostora nikjer...
slorest
# 13.10.2017 ob 09:35
Mislim, da je škoda, da so vedno vsi tako diplomatski. Vsak veliko govori pa nikoli nič ne pove. Če že naredijo intervjuje, naj bodo dejstva na mizi pa akcija. Zagotvo ni primerno prati perila v javnosti, ampak, če se javnost obrne proti tebi, je zagotovo lažje prenesti pritisk, če izliješ tist gnev, ki ga nosiš v sebi. Kot je že nekdo pred mano rekel. Udriha in Vujačiča primerjat je pa nesmiselno.
qwatebriga
# 13.10.2017 ob 16:58
Vujačić, bolš da si tih. Ista fora kot Beno Udrih. Tud on je imel pred časom nek intervju, kjer pa je nakladal, da je bil vedno (!) na voljo Sloveniji. V enem Randolphu je več Slovenca kot v teh dveh modelih skupaj.
Fleaa
# 13.10.2017 ob 10:26
A ni to un obesek za ključe od Šarapove, ki ga je potem v smeti vrgla ?

umoču ga pa je .... kakorkoli, malokdo si lahko to v C.V. zapiše
x67
# 13.10.2017 ob 09:44
ta more bit res hud. zanj ni ekipe s katero bi osvojil 3. prstan.

so enkrat izmerili cas igranja pri lakersih in cas gladenja frizure na eni tekmi.
poglajevanje je bilo bistveno daljse.
hahahahha
figlio
# 13.10.2017 ob 12:03
Navadno ne govorim kaj dosti čez vrhunske športnike, a ta fant je tipičen "hvatač krivine". To potrjuje tudi njegovo nakladanje: "Privarčeval sem noge, da na srečo lahko igram na visoki ravni do 40. leta, če hočem."

Tudi, če ga ne omenjate več v tej rubriki.
MajWill
# 13.10.2017 ob 10:23
Glede na pogodbe, ki jih je sklenil v karieri, lahko recem le: mojster pogajanj!
mcHudurra
# 13.10.2017 ob 15:44
Res bolj arogantnega tipa vase zagledanega pa težko vidiš. Če ima kaj povedati naj pove, zmeraj naklada in naklada, jaz bi povedala vse kaj je bilo in kaj je narobe z imeni i priimki. Samo meni se zdi, da je njegov bog denar in da on nič ne naredi zastonj. Po drugi strani pa bolje, da ga ni v ekipi bi verjetno širil slabo energijo in delal zgago v reprezentanci. A pa še to RTV koga za boga svetega zanima ta luzer a mislite, da si zasluži prostor na tem portalu? KATASTROFA.
Celjan27
# 13.10.2017 ob 13:59
Lepo, da je spremljal EP. Moja soseda tudi.

Lahko bi intervjuvali tudi njo. Njen doprinos slovenski reprezentanci je približno enak.
ManBoy
# 13.10.2017 ob 12:38
Zakaj je nek Vujo na prvi strani, dosežek Dončiča z rekordom točk v Evroligi pa ne?

Pa boli me kdo je Vujo, dejstvo je da njegova kariera razen osvojenih prstanov, ker je bil ob pravem času na pravem mestu ni nič posebnega. Ja imel je vlogo takrat v Lakersih, ampak razen tega drugače v karieri ni naredil nič.
JCncns
# 13.10.2017 ob 10:11
Jaz pa mislim, da je dober dečko, kdo ve kaj je morda v ozadju in koga bi očrnil, če bi šel vse razkrivat kar se je morda dogajalo.

Večkratni NBA prvak, igral s Kobejem, bil z Marijo, kkkapp dol.
zamudnik
# 13.10.2017 ob 09:40
Humorist. Kot Jaka Šraufciger. Maribor.
gre888
# 13.10.2017 ob 10:34
Mene pa taki modeli vedno fascinirajo. Predvsem gledam, kako jim lahko uspeva doseči tak status za katerega ni nikjer niti najmanjše osnove. Noro zanimivo.
slovenka333
# 13.10.2017 ob 10:30
Nevem zakaj samo občutek imam, da sploh ni za naše navijal na prvenstvu! Ne prej, ne v finalu!
oliva13
# 13.10.2017 ob 10:18
Za Udriha se ve zakaj ni igral...zahteval je 42 minut igralnega časa, pa ni nikakor razumel, da se prvenstva igrajo po pravilih FIBE in da toliko igralnega časa ne morejo zagovit, ker se za podaljške ne da predhodno dogovoriti
ZagorCiko
# 13.10.2017 ob 12:36
Noge je spocil, ker v celi karieri ni odigral minut za dve normalni nba sezoni. Zanimivo pa je, da igralec tipa Gasol ve skoraj vse o Doncicu, tale klovn pa je o njemu zvedel od soigralca...hahaha
sisoruen
# 13.10.2017 ob 11:59
Drugo razredni košarkaš za evropske razmere, tretje razredni za NBA. Govori pa kot da je imel v NBA 20 točk na tekmo, ne pa 5. :D Ne vem, zakaj se je z njim sploh toliko ukvarjalo.
Rugess Nome
# 13.10.2017 ob 11:47
Rad zmagujem in boli me ter ne morem spati, če izgubimo tekmo. Zdaj, da bi za vsakih 50 ali 60 tekem študiral, kaj in kako, ko izgubimo, mi ne pade na pamet.

On ima najraje ekipe, kjer drugi igralci zmagujejo namesto njega...
Fleaa
# 13.10.2017 ob 09:35
Ne, noben me ni kontaktiral. Tu v Zagrebu pa smo tudi igrali proti trenerju (Jure Zdovc, op. a.), ki ga lahko vprašate, kaj je bilo in kakšne so bile stvari.

tu se skriva bistvo "uspeha" slovenskih ekipnih športov in naših "velestrokovnjakov" .... enako je pri fudbalu s Srećijem....
oba ta dva in še kdo v ozadju na visokih funkcijah ne trpijo "drugačnih ljudi" ... ona dva (Sreči & Jurček) sta bla devovca obkrožena z umetniki na igrišču in nekje v pozavesti se jima še vedno prebujajo frustracije iz tistega obdobja
mixer
# 13.10.2017 ob 15:02
Model rece "vprasajte zdovca kako je bilo". Pa ce je s tabo intervju. Ti zamerljivi modelcki so tako pateticni in polni samih sebe. Wow ko si bil kadet se ti je zgodila krivica in sedaj ti je to postal prikladen dozivljenski izgovor da ne izgubljas casa med poletjem. In model resno verjame da igra kot pri 26ih in se najbolj hecno od vsega... pri knicksih ima vedno odprta vrata LOL. Aja model je sel v italjansko liga igrat ker se mu pac vec ni ljubilo igrati v nba.

Tudi tam se nasmehnil ko omeni da je lastnik NY super ker hoce zmagovat. A res, sem mislil da so vsi ali vsaj lastnikov taksnih. Dejansko je Dolan(lastnik NY) eden najbolj bednih lastnikov in vnasa v kljub vseskozi nepotrebno dramo in napetost. Pa ze v clanku je omenjeno da 40 niso nic osvojili. Za enega najbogatejsih klubov v ligi je to enako vecnosti. Srcno upam da doncic ne pride v ta kancerogen klub.
SPB54
# 13.10.2017 ob 11:23
OneRound

Zadel v točko. Podpišem.

Totalno antipatičen. Vsem NBA ekipam, ki letos ne bodo osvojile prstana je lahko žal, da ga niso angažirale. On bi jih 100% popeljal do njegove osvojitve 100%. Klop bi imeli stalno toplo. Sami so krivi.
MJ-23
# 13.10.2017 ob 20:10
Vujacic je mel samo eno sezono v NBA met iz igre boljši kot 40%. Dve sezoni je pa mel 40% met. Vse ostalo je pod 40%. Njegovo povprečje v karieri je 39%. To je absolutna katastrofa. Ni playmaker, ni dober v obrambi, ni dober v skoku. Vujacic je šuter, ki nič ne zadane. Za primerjavo, Goran ima v karieri več kot 47% met, Udrih pa več kot 46% met. Vujo je bil v Lakersih samo zato, da je igral dvornega norčka od Kobeja.
trevler
# 13.10.2017 ob 15:12
EGO VEČJI OD SLOVENIJE. Zakaj sploh ta intervju?
maliP
# 13.10.2017 ob 12:06
Vujo je pač egoist in ker pri zdovcu ni bil na prvem mestu je pač spokal in šel. čeprav ne vem zakaj je v NBA zdržal kot večna rezerva z enim odločilnim metom v karieri (ki je sicer posledično tudi naslov prinesel)
sinbad
# 13.10.2017 ob 11:50
Dragi Saša.

Sam nisi hotel biti del te uspešne zgodbe. Kdo ti je kriv.
baju
# 13.10.2017 ob 13:58
In še to za konec. Menjali so se trenerji, menjalo se je vodstvo KZS, le Slovenija je bila skoz ista država in je imel svojo šanso, da bi se vrnil.
trolicnez
# 13.10.2017 ob 10:21
Vujacic je poleg udriha pri nas najbolj osovrazena oseba v svetu sporta. Definitivno zasluzeno.
judoka
# 13.10.2017 ob 10:12
Sigurno sta 2 strani zgodbe z nesodelovanjem nekaterih iz preteklosti, ampak po drugi strani so nekateri sodelovali v vseh rep,. akcijah, pa jim ne bi bilo treba. To kar je zdajsnja ekipa na kzs izvedla z Kokoskovim, bi se moralo zgodit ze pred 15 leti. Ce bi preskocili Urlepa in Pipana bi verjetno imeli kaksno medaljo vec. Zdovca ne stejem v napacne odlocitve, ker je prisel do polfinala, kljub odpovedim.
cepc
# 13.10.2017 ob 14:28
Hinavc,zdej bi pa rad bil slovenec
Evropski pokali v košarki
link
Petrol Olimpija v Turčijo brez organizatorja igre Battla
16. oktober 2017 ob 22:34 Petrol Olimpija bo v sredo ob 18.30 v 2. krogu Lige prvakov znova gostovala. Nasprotnik zmajev bo turška zasedba iz Bandirme - Banvit, ki ga vodi slovenski strokovnjak Sašo Filipovski.
Več novic ...
Kazalo