Matej Žagar je v Cardiffu osvojil 14. mesto. Foto: Borut Cvetko
Matej Žagar je v Cardiffu osvojil 14. mesto. Foto: Borut Cvetko

Matej Žagar pa je več kot očitno po številnih odličnih tekmovalcih v zadnjem obdobju eden zadnjih slovenskih matadorjev, ki lahko seže med elito. Vsaj trenutno v domači ponudbi niti ne diši po dostojnem namestniku, zato le upamo lahko, da bo z domačo garažo Matej uspešen tudi v naslednjih sezonah in bo obdržal slovenski speedway tudi z najboljšimi

Matej Žagar
Žagar bo iskal novo priložnost na naslednji dirki v Gorzowu. Foto: Borut Cvetko

Njboljši slovenski dirkač na ovalih v sezoni povratka med najboljše še ni bil slabši. Žagar se je za vsak slučaj že letos vključil tudi v kvalifikacije za svetovno prvenstvo v naslednjem letu. Za uvod je kvalifikacijsko dirko v Nemčiji dobil brez poraza, kar priča, da ko ima dan lahko opravi zares dobro.

V Cardiffu ena najkrajših prog
Cardiff z večnamenskim stadionom Millenium v svetu speedwaya velja za nekakšen Monte Carlo, kamor si želijo prav vsi. Obenem je največja želja zmagati prav tam, kjer je največ gledalcev, kjer so žarometi najbolj osvetljeni. Obenem pa je običajno proga najslabše pripravljena. Gre za pripravo ovala v tednu, ko se dirka in če prirediteljem stvari ne uspejo kot si želijo so razmere zares zahtevne in jim je še dodatno težko biti kos. Za nameček gre za eno najkrajših prog v celoletnem koledarju sezone, kjer je 12 dirk. Žagar se tokrat pod strmimi tribunami enega najlepših stadionov v Evropi nikakor ni znašel. Če je imel nazadnje v Göteborgu in v Pragi obilo težav z motorjem je zdaj za njim večer, ki je prinesel najmanj. Po uvodu na Novi Zelandiji, kjer se neustrašni mož iz Črne vasi na Barju nikakor ni ujel z razmerami "tam spodaj" smo pričakovali, da v celotni sezoni slabšega večera na bo. Pa se je pripetilo na dirki, ki naj bi bila najbolj prestižna med vsemi pa na koncu po poročanju s prizorišča ni bila niti blizu tega.

V petih nastopih dve velika minusa
Drugi veliki minus v petih nastopih je vsekakor opozorilo, da bo potrebno biti zelo previden. Nikakor ni nobene nuje, da bi poudarjali, da je predvsem potrebno obdržati mirne glave in zaupati v svoje moči, zagotovo bodo prišle še mnogo bolj uspešne dirke. Predvsem tiste na Poljskem, kjer je vedno za vse odlično poskrbljeno, Matej pa tam pozna vsa dirkališča kot lastni žep. Že naslednja dirka bo čez dva tedna v Gorzowu, kjer je denimo slovenski serijski prvak lani lovil celo naslov poljskega prvaka med ekipami. Torej potrebno je ostati miren in nadaljevati v slogu prvega nastopa na Poljskem na Veliki nagradi Evrope in na že omenjenih dirkah na Švedskem in na Češkem.

Žagar eden zadnjih slovenskih matadorjev
V Cardiffu se je že po petkovem treningu preveč ubadal s slabo pripravljenostjo proge, ki je bila enaka za vse. Lep primer, kako se je potrebno lotiti stvari je prav zmagovalec Sajfutdinov, ki mu je tudi marsikaj šlo narobe. Komaj se je prebil med osmerico najboljših, nato pa v polfinalu in finalu opravil odlično delo in je znova zmagal. Matej Žagar pa je več kot očitno po številnih odličnih tekmovalcih v zadnjem obdobju eden zadnjih slovenskih matadorjev, ki lahko seže med elito. Vsaj trenutno v domači ponudbi niti ne diši po dostojnem namestniku, zato le upamo lahko, da bo z domačo garažo Matej uspešen tudi v naslednjih sezonah in bo obdržal slovenski speedway tudi z najboljšimi.

Matej Žagar pa je več kot očitno po številnih odličnih tekmovalcih v zadnjem obdobju eden zadnjih slovenskih matadorjev, ki lahko seže med elito. Vsaj trenutno v domači ponudbi niti ne diši po dostojnem namestniku, zato le upamo lahko, da bo z domačo garažo Matej uspešen tudi v naslednjih sezonah in bo obdržal slovenski speedway tudi z najboljšimi