Čelada Mirana Stanovnika je še povsem bela, brez nalepke katerega izmed pokroviteljev, se to do začetka januarja utegne spremeniti? Foto: Maindru
Čelada Mirana Stanovnika je še povsem bela, brez nalepke katerega izmed pokroviteljev, se to do začetka januarja utegne spremeniti? Foto: Maindru

Puščavski lisjak je priprave začel šele avgusta, saj se je po odstopu zaradi padca na zadnjem reliju Dakar pozneje poškodoval še na enem izmed poznejših spomladanskih relijev. Naslednja težava za Stanovnikovo ekipo pa je finančni načrt: "Vemo, da so časi težki. Nekaterih pokroviteljev, ki so bili včasih z mano, ni več. Za zdaj stroškov še nismo povsem pokrili, manjka mi še kakšnih 17.000 evrov, od tega imam 10.000 obljubljenih. V skrajnem primeru, če ne bo šlo drugače, bom vzel kakšnih 5.000 evrov 'premostitvenega kredita' iz družinskega proračuna," se je pošalil Stanovnik.

Velik adut bi lahko bilo novo vzmetenje
V majhno tolažbo bo Stanovniku vsaj tehnika. Še vedno ostaja v skupini motociklistov "elite", kjer so najboljši tekmovalci z največ izkušnjami, kar pa seveda pomeni tudi več stroškov. A njegovo orožje, motocikel KTM, bo imel na Dakarju 2013 novo, tovarniško vzmetenje. Sicer še nepreizkušeno, a je Stanovnik prepričan, da bo bistveno varnejše in zanesljivo kot prejšnje. Dirkalnik je sicer že precej preizkušen, saj je star tri leta.

Ve, kje bi se dalo idealno napasti
O ciljih in željah neposredno ni govoril, na koncu bi bil zadovoljen že z uvrstitvijo med najboljših 20. Trasa dirke, ki bo vmes zavila tudi v Argentino, mu ustreza. Že začetek s peščenimi etapami bo bolj po njegovem okusu kot lanska preizkušnja, sledijo vzponi na andske prelaze na višini blizu 5000 metrov. "Prav lahko ne bo na nobeni etapi. A letos sem vseeno malo podrobneje pregledal traso in približno vem, kje bi se dalo idealno napasti. To bo takrat, ko bomo prišli v Argentino. Ampak ni odvisno samo od trase, pomembna je dnevna forma, počutje, vremenske razmere ..."

Stanovnik se na pot odpravlja šele 3. januarja, dva dni pozneje pa je že start.