Ne spreglejte
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,1 od 17 glasov Ocenite to novico!
Gervinho
Gervinho je po Yohanu Cabayu (Newcaste) in Adilu Ramiju (Valencia) tretji nogometaš, ki zapušča Lille. Foto: EPA

Dodaj v

Gervinho prva poletna okrepitev Arsenala

Nosilec igre Lilla, ki je osvojil dvono krono
16. junij 2011 ob 12:28
London - MMC RTV SLO

Arsenal je tik pred podpisom pogodbe z napadalcem Slonokoščene obale Gervinhom, za katerega naj bi Lillu odštel 12 milijonov evrov.

Posel naj bi bil sklenjen v prihodnjih 48 urah, saj je Gervinho s topničarji uskladil vse podrobnosti štiriletne pogodbe.

24-letni nogometaš je bil eden ključnih mož Lilla, ki je v prejšnji sezoni osvojil tako francosko prvenstvo kot domači pokal. Na 43 tekmah je dosegel 18 golov in prispeval 10 podaj.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
sved66
# 19.06.2011 ob 18:41
ah se bolj strinjam z z tistimi ki menijo da arsenal rabi bolše vratarje te ki so sdaj so vsi nesposobni pa ne vem kje vi vidite da a chesny tak talent dela take napake da res ni, postavlja se poplnoma zgreseno ni odlocen ko so izleti iz vrat itd
balkanjeros
# 17.06.2011 ob 19:46
anglesk aliga je prevec za torresa kaj sele za gervinha.....bols da bi v franciji ostal v angliji bo tak propado skoda ga je
dudemcpek
# 17.06.2011 ob 17:44
to rečeš, kot da ga še ni osvojil... zeh. btw, toulalan podpisal za malago :)
mocco
# 17.06.2011 ob 15:12
pa še kr ne bo naslova dokler bo Wenger strašil...na žalost :)
Zangetsu
# 17.06.2011 ob 14:55
@paris86

lej se strinjam s tabo. Tud men je težko, kadar gledam odlične igralce na klopi, ampak če je še kdo boljši od njih v danem momentu oz. v boljši formi, bo ta pač igral. S tem ko mas ti igralca več, kot si ga želel imeti, ti dopušča več rotacije in na koncu sezone je enostavno lažje igrati. Še posebej v Premier Ligi, ki ima veliko več izenačenih tekmecev, kjer je težko zmagat celo pri Boltonu v gosteh ali Blackburnu. Enostavno bodo tisti z daljšo klopjo lažje igrali celotno sezono

@Fabregas1991

Kok imate letos sredstev na voljo?
Fabregas1991
# 17.06.2011 ob 14:40
Pe še tole. Arsenal se bo v prvih treh kolih naslednje sezone pomeril v gosteh z Newcastlom in Manchester Unitedom, ter doma z Liverpoolom. Med temi tekmami pa bosta še obe tekmi kvalifikacij za Ligo Prvakov. Skratka, to je izredno težek začetek sezone. Wenger mora nujno čimprej sestaviti ekipo in jo čimbolj uigrati, ker bo v naslednji sezoni ogromno odvisno že od prvih nekaj tekem. Po eni strani pa je takšen začetek celo dobro znamenje, saj Arsenal ponavadi dobro začne sezono, za razliko od npr. Uniteda :)
Fabregas1991
# 17.06.2011 ob 14:33
Na koncu sem pozabil dodat, da je to pač realnost in ne FM2011 :)
Fabregas1991
# 17.06.2011 ob 14:31
Saj si tudi sam želim kakšno dražjo okrepitev (20-25M), vendar to ni Football Manager 2011. Ja res, če nekega igralca želiš, potem plačaš kolikor pač zanj zahteva klub. Če hočejo preveč ga pač ne kupiš. Aguero je res klasa, vendar ali res misliš da bo Wenger plačal 40M zanjga, kar je več kot dvakrat več od najvišjega zneska , ki ga je Arsenal kadarkoli plačal za enega igralca? Ali pa da bi podrli svoj transfer record za nakup levega bočnega branilca, ki ima za sabo eno dobro sezono? Če je Schmelzer na voljo za 12-15 M potem ja, drugače pa se da za ta denar dobiti kaj boljšega. Če zanj ali pa za Bainesa hočejo 20 potem rajši plačaš še 5M in dobiš Coentraa. Palombo je dober igralec in ne bi bil slab nakup, vendar Italijani redko zapuščajo svojo domovino. Ne vem kako bi se znašel v PL. Aquilani ni ravno zablestel. Jst bi raje Toulalana, ki je na voljo za sumljivo nizko ceno.
Jst sm upal, da se bodo skeširali za vrhunskega wing forwarda npr. Hulka, Pata, Sancheza ali pač nekoga podobne kvalitete. Glede na to da je Gervinho precej poceni jim je ostalo še ogromno denarja. Pričakujem bodisi 15+M za vrhunskega napadalca ali pa za štoperja. Če se pripelje Sambo za 9M potem se zna zgoditi, da pride nekdo kot je Benzema. V nasprotnem primeru pa bodo lahko zapravili 17M za Cahilla ali koga podobnega.

Ja res, nadomestila bodo potrebna. V idelanem primeru bi odšli Bendtner, Rosicky, Clichy, Denilson, Squillaci in Almunia. Morda tudi Traore in Vela.
Almunie ni potrebno zamenjati, ker so v klubu že 3 drugi članski vratarji (Fabianski, Szczesny,Manone). DEnilsona bo zamenjal Lansbury, ki je trenutno z Anglijo na prvenstvu do 21 let. Gervinho je prišel namesto Bendtnerja, jst vsekakor upam na še eno čisto špico. Clichy, Squillaci in Rosicky pa res potrebujejo zamenjave. Torej Arsenal potrebuje še 3 ali 4 igralce. Jst bi naredil takole :
Bendtner (10), Clichy (7-8), Rosicky (5), Denilson (7), Squillaci (3), Almunia (1), Traore (2) in še nekaj mladincev bi v klub prinesli dodatnih 35-40M funtov. Jst bi kupil Toulalana (9M), Sambo (9M) in Cissokha (15M) in vrhunskega napadalca. To se mi zdi dokaj realistično brez pretiranega zapravljanja. Na FM2011 bi pač kupil Stekelenburga ,Coentraa, Sakhoja/Hummelsa, de Rossija, Hulka/Pata/Sancheza in Falcaa.
paris86
# 17.06.2011 ob 14:15
@Zangetsu
ja sam 60 miljonov za menjave dat...
res je da rabiš nujno dobre menjave in konkurenco sam tut men to povzroča težave kr si ne predstavlam določenih igralcev na klopi - Wilshere in Song morta absolutno igrat - tu ni dvoma kr morta pomagat obrambi čeprav ne vem kolk sta pripomogla na zadni tekmah, prav tako Fabregas, Nasri in van Persie edino Walcott bi lahk sprejeu da bi šou na klop pa še to težko in v tej gužvi je težko dodat Aguera
Zangetsu
# 17.06.2011 ob 13:27
@Fabregas1991

lej enkrat je treba raskirat pa zapravt tud 18 mio za Schmelzerja. Sej ne pravm, mate kr kul ekipo, ampak če jih gre tolk stran koker se govori, pol boste rabl neka nadomestila.

Lej nikakor mi ne grejo v glavo tele špekulacije glede Sancheza..Eni dajejo 30, drugi 26, tretji spet 27 mio. Ma dej tok koker zahteva klub, če ga hočeš imeti in pika. Pa če je to 35 mio. Zarad enga al pa 2 mio se ne bo tolk poznalo na računu.

Jst bi res priporoču Wengerju naj enkrat potegne glavo iz riti in pripelje vsaj 3 super kvalitetne igralce pa če za to vrže 60 mio.
Pr arsenalu se pozna, če se dva napadalca poškudujeta je že kriza, če fabregas sedi naklopi zarad poškodbe se tud pozna pa preveč. Dobr je če mas adekvatne zamenjave ampak tolk koker jih potrebujes, ne pa kot Man City, k ma 10 igralcev preveč
Palombo bi res okrepil sredino, Sampdoria je itaq izpadla iz prve lige. Rossi al pa falcao bi res dala velik več napadu kot pa Chamakh in Bendtner.

ampak okej to je moje mnenje, če bi mi dali 60 mio, jst bi tko naredu. Če ne drugega bi pa za aguerota dau 39 mio eurov, kolikor zahteva ATM. ej ta k ne raskira ne profitira.
Si sploh predstavljate napadalni dvojec Aguero & Van Persie za njima pa Fabregas & Nasri?

Veš kakšen boost bi bil to za ekipo, če bi se res recimo izpeljalo to? Namesto nekih pocenih, dobrih igralcev kupiš za pravo mesto kvalitetnega. navijači bi ponoreli, klub bi pridobil na morali...
ej tko se dela dons.. Res so druge rešitve, npr: Jst sem imel tud dolgo v mislih Aguera za man united ampak so se odločili za Hernandeza in to je bila dobra rešitev. Ampak da je bila dobra rešitev sta kriva predvsem hernandez sam in pa SAF. Prvi se je dobro vklopil, drugi ga je forsiral v igro.
za Arsenal nebi mogel reči, da pretirano zapravljajo, če bi kupl Aguera za tolk denarja, če pa to stori kak drug veliki evropski klub je pa druga pesem.
Fabregas1991
# 17.06.2011 ob 11:51
Schmelzerja sem imel tudi jst v mislih, vendar je tip ravnokar postal prvak z Borussio, ki ne potrebuje denarja in ne bo razprodajala ekipe. A res misliš , da ga bodo prodali za 6.5M? Drgač ga imam pa jst na FIFA11 v ekipi hehe. Je pa res, da ni prav veliko dostopnih levih bočnih , ki bi bili nadgradnja Clichyja. Coentrao je predrag. Morda , če ga Real kupi, se lahko zgodi, da bo odšel Marcelo, vendar ne bi nikoli šel v Arsenal. Tremoulinas je imel lani super sezono za letos pa ne vem in kar malce dvomim, da je boljši kot Gael. Baines bo tudi verjetno cca. 15M ali pa še več. Everton ne prodaja poceni. Tu sta še bolj defenzivno naravnana Enrique in Mathieu in mja prva izbira Cissokho. Je Francoz in še precej mlad tako bi bil kar pravi. Je pa problem, ker tudi Lyon ne prodajaj poceni. Verjetno bi zahtevali cca 15M. Morda se da zmenit za menjavo - Clichy v Lyon , Cissokho v Arsenal. Potem pa že ne vem več, kateri dosegljivi LB-ji so še dostopni. Maxwell? Glede na to, da je Sagna zelo defenziven, bi si sam želel bolj ofenzivnega levega bočnega. Idelen bi bil GIbbs, vendar se je nanj nemogoče zanašati, ker je stalno poškodovan in posledično precej z forme.
dudemcpek
# 17.06.2011 ob 10:44
Zangetsu, ne sanjaj.. :)
par dobrih postov; Fabre, mucek, paris itd. ste lepo utišal vsakdanje bleferje doktorjev nogometa na rtv. ni kej dost za dodat. drugače pa gervinho sploh še ni podpisal, tako da ne prehitevajte. možno, da se čaka na prvi julij, ko se uradno začne prestopni rok, čeprav lahko že zdaj sklepajo posle. ma ne vem podrobnosti..
kot sem že navajen iz preteklih let, sam nisem naučakan in ne pričakujem velikih okrepitev pri arsenalu, čeprav je gazidis rekel, da bo letos le malce drugače... idealno bi mi bilo, da se kupi enega top napadalca, ki bi poleg rvpja konstantno tresel, ter enega dobrega, visokega, močnega branilca, ala samba/cahill. vsak dan tudi čakam na novice o prodaji denilsona, bendtnerja, almunie, squilaccija. mogoče tudi rosickyja, čeprav mi je bil vedno všeč in še kar čakam, da pride nazaj v formo...
Zangetsu
# 17.06.2011 ob 02:25
Jst bi tkole naredu...Simpl..

Za v obrambo pri Arsenalu bi probu dobit Tobya Alderwierelda, ki ma ceno nekje 7 mio eurov. 22 let, dober centralni, ozrl bi se vsaj v Dortmund probu dobit Marcela schmelzerja, levi bočni 23 let, 6,5 mio.

Sredino bi definitivno okrepil z centralnim vezistom ala Angelo Palombo, Scott Parker, mogoče ofenezivnega Pabla Piattia.

V napadu bi iskal druge rešitve, namesto tega Gervinha, bi pač dau več denarja in probu pripeljat Rossija. Mislim, da bi se dobr ujemu z Van Perisjem. Če ne drugega mogoče Falcaa.

Tak bi zgledalo: Szczesny, Sagna, Alderwierled, vermealen, Schmelzer, Nasri, Fabregas, Palombo, Walcott, Falcao/Rossi, van Persie... To bi bla moja izbira
Za potrebne nakupe nekje 80 mio.
johney
# 17.06.2011 ob 02:07
lep nakup ... wingerja se je rablo, ker poleg nasrija in walcotta nevem kdo je sposoben odigrat solidno na tej poziciji. poleg vsega lahko igra tudi v špici, kjer ima podoben stil igre kot eto'o, ki se je od napadalcev pomojem še najbolje znašel v igri barce .. ki pa ima kar nekaj skupinih točk z igro topničarjev .
Arsenal_fan1
# 16.06.2011 ob 21:54
Pa se glede na to,da ima kot kaze Lille razprodajo se zna zgoditi,da bo odsel tudi Hazard.
Arsenal_fan1
# 16.06.2011 ob 21:53
Saj ta formacija ni tako napacna edina napaka je,da tudi proti najslabsim ekipam je v napadu vedno samo en napadalec,ko bi Wenger brez tezav se lahko dodal kaksnega.
UnknownID
# 16.06.2011 ob 21:45
paris86

Se strinjam, ampak Arsenal bi moral igrati formacijo 4-4-2, da bi on zablestel, kot Hernandez pri Unitedu, ko igra v navezi z Rooneyem, bi Vela lahko igral skupaj z van Persijem. Ampak ne verjamem da bo Wenger šel nazaj na prejšnji sistem. Sploh ker so v vezni liniji zdaj 3-je ki odlično funkcionirajo, in ne verjamem da bo kdo od trojčka Song-Fabregas-Wilshere ostal na klopi.
Arsenal_fan1
# 16.06.2011 ob 21:42
Bendtnerja je potrebno "podtakniti" kaksnim Nemcem oni bodo dali brez tezav 10 mil.Clichya bi tudi sam najraje vrgel kam pred kratkim sem bral neko statisko in uspesnih predlozkov v sezoni naj bi imel le okoli 18 % ? Lol,da o obrambi ne govorim,katastrofalen.Morda bi ze v naslednji sezoni lahko na tej poziciji igral Gibbs,no,ce nebo spet celotno sezono v bolnisnici.
paris86
# 16.06.2011 ob 21:40
@UnknownID
js pa mislim da je Vela zelo dober igralec sam mu Wenger ne da dovol priložnosti, mogoč ga ne mara? Vela je men kr simpatičn igralec in zelo sposobn tehničar
UnknownID
# 16.06.2011 ob 21:26
Super nakup! Prav to potrebujejo. Direktna menjava Bendtnerju, za katerega bodo dobili cca toliko kot bodo dali za Gervinha, celo še nekaj več. Če tako pogledamo je to res super biznis.

Jutri verjetno sledi še Samba, ki je prava zver v obrambi in bo z Vermaelenom tvoril zelo dober branilski par. Dobro bi bilo da se menja še Clichyja, ker je preprosto preslab, pa še kakšen ekstra defenzivni vezni ne bi škodil.

Če pogledamo koliko imajo na voljo za okrepitve in koga bi naj prodali ima Arsenal kar precej financ na voljo za nakupe. 45 mio funtov plus prodaje Bendtner (10), Denilson (5), Rosicky (5), Almunia (1), to znese skupaj že 66 mio funtov, v Evrih skoraj 75 mio evrov. Če prodajo še Clichyja in Diabya bi to prineslo še dodatnih 15 mio, tu je še Vela za katerega ne vidim prihodnosti in tudi drži ceno nekje okoli 8-10 mio.

Skratka denarja je dovolj in mislim da bomo po prestopu Sambe videli še kakšno močno okrepitev. Bomo videli kako se bo razpletlo z Benzemajem, če Real pripelje novega napadalca, se povsem zna zgoditi da pride na Emirates.
paris86
# 16.06.2011 ob 20:40
malo ste me presenetli z komentarji...
Gervinho je točno to kar Arsenal rabi! dejansko Arsenal sploh nima wingerja - Walcott in Bendtner sta bolj špici, Nasri in Arshavin pa playmakerja. Gervinho je spodobna zamenjava za prav vsakega ofenzivnega igralca v Arsenalu in to je to kar Arsenal rabi - dobre zamenjave kr jih to stane veliko točk. ene par se jih poškoduje pa pridejo na vrsto Rosicky, Denilson, Squillaci in Almunia pa mamo sranje! sploh pa ne vem zakaj bi radi kake gromozanske okrepitve v vezi al napadu - kdo bi pa šou na klop da bo igrau na primer Benzema? Fabregas, Nasri, WIlshere, Song, Walcott, van Persie? izostrit je treba konkurenco ampak v nekih spodobnih merah - dober igralec ki je tut zadovoln če gre na klop in to je Gervinho!

glede novih vratarjev - ABSOLUTNO NE! Szczesny bo napredovau, Fabianski je njegova menjava, Lehmann jim lahk deli izkušnje če bo ostau, Manonne kot tretji vratar in Almunia bi pripomogu kot igralec drugega kluba :) tak da NO WAY, nočem novga vratarja.

rabi pa se en steber kr je Djourou zelo padu v formi in ne vem kaj bo z njim. upam da se popravi ampak vseeno pričakujem kakšnega Sambaja. Glede Clichyja...naj se popravi kr je velikrat biu on krivec za gole, kr skor nikol ne sodeluje pri ''offside trap'' ki ga postavijo soigralci. če bo pa šou pa upam da bo Arsenal kupu kakšnega Cissokha kr Gibbs defenzivno še ni dost dober, glede Traoréja pa ne vem kak igra.

glede problema defenzivngea vezista - če se poškoduje Song pa mislim da bota Coquelin (ki ga je trener Lorienta zelo hvalu) in Frimpong (''the beast'') rešla problem

moj plan:
- prodaja Almunie, Squillacija, Denilsona, Rosickega in Bendtnerja (se zasluži od 25- 30 miljonov)
- nakup Gervinha in Sambaja (20 miljonov) ter Cissokha v primeru odhoda Clichyja (kakšnih 15 miljonov za CIssokha in 8 za Clichyja ker ma sam še 1 leto pogodbe)
- majn posojanja mladih igralcev ki naj ostanejo kot menjave - Lansbury, JET, Frimpong, Coquelin, Bartley...
- več posvečanja obrambi in pritisku na treningih (na pritisk so sploh pozabli na koncu leta zato je tut prišlo do več napak v obrambi in slabših rezultatov posledično) - glede obrambe mam tut svoje mnenje da Arsenal dela več napak v obrambi kr so eno izmed redkih moštev ki vedno igrajo ofenzivno v zelo fizični, defenzivni in agresivni ligi
- bolše delo z fizično pripravljenostjo igralcev da ne bo zopet Fabregas tolk mankau, enako je Diaby biu preveč poškodovan (upajmo na zdravje van Persieja)
Fabregas1991
# 16.06.2011 ob 20:26
@semkdorsem in ostali - bom napisal še enkrat, da vam bo jasno. Ja, Gervinho je napadalec, vendar lahko igra kjerkoli v napadu. Lille je igral z zelo gibljivim trojčkom v napadu in Gervinho je igral na desni strani napada, ker čista špica je bil Moussa Sow. Prav tako je enako dober/prodoren tudi na levi strani napada. Arsenal igra praktično identičen sistem z Rvp-jem kot čisto špico in dvema krilnima napadalcema , kar sta ponavadi Nasri in Walcott. Gervinho bo menjava za enega izmed njiju ali pa bo celo začenjal tekme , ker je za to vlogo celo bolj primeren kot pa Walcott, Nasri, Arshavin, ki jim to dejansko ni najboljša pozicija. Letos smo videli tudi Bendtnerja, ki je igral praktično vsepovsod. Za tako vlogo je Gervinho bistveno bolj primeren, zato je ta nakup povsem logičen. Cena je pa tudi primerna. Špekulira se o 8.8M funtov + dodatki kar lahko nanese na cca 10-11M funtov. Upam, da je zdaj jasno.
semkdorsem
# 16.06.2011 ob 19:41
Gervinha Arsenal ne bi potreboval, je tu še Chamakh, ponavadi pa igrajo le z enim napadalcem. Arsenalove težave so predvsem, da obramba z vratarjem vred ni na nivoju. Moje mnenje je, da Arsenal bolj kot branilce potrebuje vrhunskega vratarja.
primos
# 16.06.2011 ob 18:56
Če že rabijo napadalca bi raje dal Walcota v špico
Dal je več golov in asistenc od Hazarda. To je bilo pričakovano ker je celo sezono igral bliže golu, igral je samo v napadu, v obrambi pa je bil bolj statist. Zraven vsega pa je Hazard še playmaker in je vsa igra šla preko njega. Če pa bi imel soigralce kateri bi mu bili zmožni delit žoge v gol situacije pa bi Hazard z lahkoto dosegel 20-25 golov. Na takšnem položaju kot pa je bil pa je vsak dosežen gol Hazarda samo dodatna vrednost ki se niti ne pričakuje
matex10
# 16.06.2011 ob 18:34
@Fabregas1991
Jp, nov golman bi bil super. Szczesny je zelo talentiran, vendar potrebuje še kakšno leto ali dve da še malo dozori. Če dobijo izkušenega in kvalitetnega golmana okoli 30. leta bi bilo super, če pa ne, pa bom tudi zadovoljen, saj sta tako Szczesny kot tudi Fabianski pokazala velik napredek v lanski sezoni.

to sem jaz hotel povedati z mojmu postom na začetku, ampak se mi ni dal rapzredat tko ka teb, nikol nism rekel da Szczesny ni dober, je odličen, ampak nima dovolj izkušenj da bi bil celo sezono konstanten...lepo si napisal.
Fabregas1991
# 16.06.2011 ob 17:15
@kunta kinte - isto lahko rečeš praktično za vse ekipe, razen za United. Želel sem povedati , da so menjave preslabe. Arsenal premaga Chelsea, čez 3 igrajo z Wiganom in Wenger zamenja 8 igralcev. V vseh pokalih praktično igrajo z rezervno postavo. Sicer pa je ravno to point. Kako naj menja in rotira, če pa nimajo dostojnih menjav? Še celo proti Huddersfieldu, Leedsu ipd. je moral biti Cesc na klopi in še celo priti v igro kljub poškodbi, ker so Rosicky, Denilson in ostali nesposobni. Drugače pa imaš prav. Tudi mene moti, da je sistem igre (in tudi igralci) enak ne glede na to ali igrajo proti Barci ali pa gostujejo pri Stokeu.
el CARTEL
# 16.06.2011 ob 17:04
Gervinha sem videl igrat le na nekaj tekmah za Slonokoščeno obalo in lahko rečem, da je bil zanič

mogoče na SPju.. ker jaz sem ba gledal na afriškem prvenstvu (ne tem zadnjem, še prej, ko so sloni bili v finalu se mi zdi) in je bil odličen.. čudno da ga že takrat ni nihče kupil (no lille ga je, bolj zveneč klub sem mislil)
kunta kinte
# 16.06.2011 ob 16:43
ravno obratno,problem arsenala je ravno ta da sploh ne rotira,če so vsi zdravi ti na pamet zrecitiram prvo postavo arsenala,ne glede na to proti komu igrajo
Fabregas1991
# 16.06.2011 ob 16:07
Sredina in napad Arsenala sta super (Fabregas, RvP, Nasri, Walcott, Wilshere, Song). Problem pa je da Arsenal na teh položajih nima dostojnih zamenjav. Kolikokrat smo v preteklosti videli, da so morali na krilu igrati Bendtner, Rosicky, Eboue, še celo Diaby. Arsenal je letos izgubil ogromno točk, ko je Wenger malce rotiral ekipo in Bentnder, Denilson in ostali niso mogli premagati niti Wigana, WBA-ja ipd.
Se pa strinjam, da pa obramba ni optimalna. Ne gre zgolj za posamezne igralce, ampak tudi za sam trening obrambe, kateri po mojem mnenju Wenger posveča premalo pozornosti. Nov štoper je nuja, sam pa bi najraje zamenjal tudi Clichyja (morda se mi želje celo uresniči :P). Koscielny je ok, mi je všeč, vendar zgolj na določenih tekmah. Suareza, Chicarita , Torresa , tudi Messija na prvi tekmi je zelo dobro ustavljal, medtem, ko so ga Žigić, Jones in ostale gorile enosatvno pojedli. Za take tekme Arsenal nujno potrebuje nekoga večjega, močnejšega.
Jp, nov golman bi bil super. Szczesny je zelo talentiran, vendar potrebuje še kakšno leto ali dve da še malo dozori. Če dobijo izkušenega in kvalitetnega golmana okoli 30. leta bi bilo super, če pa ne, pa bom tudi zadovoljen, saj sta tako Szczesny kot tudi Fabianski pokazala velik napredek v lanski sezoni.
gregsz
# 16.06.2011 ob 15:54
Gervinha sem videl igrat le na nekaj tekmah za Slonokoščeno obalo in lahko rečem, da je bil zanič.
Fabregas1991
# 16.06.2011 ob 15:47
Gervinho morda ni tako zveneče ime kot npr. veliko bolj opevani Hazard, niti ni ime , ki bo tako navdušilo navijače, da bodo pokupili vse majice z njegovim napisom, se mi zdi pa zelo, zelo solidna okrepitev. Priznam, tudi sam bi rad Hazarda, ker mi je njegov stil igre (atraktivne poteze, preigravanja, super kontrola žoge,...) zelo, zelo všeč, vendar se mi zdi, da bi znal biti Gervinho celo boljša, bolj učinkovita izbira, vsaj trenutno, ko Hazard še ni povsem dozorel, sploh pa ga Lille verjetno ne prodal. Hazard zna biti precej nekonstanten , predvsem pa je zelo majhen , ker bi znalo biti v EPL problematično. Gervinho se mi zdi točno tak "wing forward" kot ga Arsenal potrebuje za svoj sistem igre. Je fizično dovolj močan ,zelo hiter, dobro se giblje in vteka za hrbet branilcem, poleg tega pa je tudi zelo direkten in zna preigravati. Ne vem če je dovolj dober, ima pa defitivno takšne karakteristike, ki jih mora imeti wing forward v Arsenalovemu sistemu.. Poleg tega je imel v zadnjih dveh letih boljšo precej boljšo statistiko pri Lillu kot Hazard, čeprav igrata praktično na identičnem položaju (LWF, RWF). Pri Hazardu me skrbi , da bi lahko trajalo še nekaj časa predno bi dozorel (podobno kot Nasri). Arsenal pa potrebuje igralca, ki lahko prispeva zdaj in ne spet nekih talentov za prihodnost. Poleg tega me skrbi, da bi lahko postal še en "useless possession player", ki zgolj podaja, premalo preigrava/vteka in predolgo zadržuje žogo ter upočasnjuje igro(to dela Nasri kadar igra na levi strani). V Walcottu in Gervinhu bo imel zdaj Arsenal 2 hitri krili in upam, da bodo spet več začeli igrati na protinapade in manj matrati žogo ter komplicirati. Zdaj imajo v igri preveč kreatorjev in premalo igralcev, ki jim je prvo gol, ne pa podaja in zadrževanje žoge.
Wingerji so kar hud problem pri Arsenalu. Tako Arshavin kot Nasri sta bolj centralna igralca, Walcott in Bendtner pa napdalca, s tem da je Walcott dober, Bendtner pa katastrofa. Kolikor je meni znano bo Gervinho zamenjava prav za Bendtnerja, ki odhaja. Definitvno se mi zdi to nadgradnja, saj Bendtnerja res nisem mogel prenašati, ko je igral na krilu. Morda se celo zgodi, da bo v začel v prvi postavi na levi strani napada (Arshavin je fizično slabo pripravljen in tudi že v letih, Nasri pa je na levi zelo slab, kot sem omenil že zgoraj). Lahko pa bo tudi menjava za RvPja, čeprav si sam želi prihod enega napadalca , nekoga , ki je spreten znotraj kazenskega prostora , ker takega igralca Arsenal nima. Posledica pa je , da rabijo 10 priložnosti za 1 gol.
Cena pa je tudi primerna, glede na to da ima samo še eno leto pogodbe. Velik plus pa je ,da si želi igrati v Arsenalu.

The man himself is certainly keen. In 2008 he said: "I need to keep working and Arsenal will open the door for me. I have dreamed about that club. To play for them will be the best day of my life and I will do anything to play for Arsenal"

Upam, da bo naslednji nakup dvodelna omara za v obrambo ;) Nujno potrebujejo viskoega močnega igralca, ki je lider ekipe in zna organizirati obrambo (sploh pri prekinitvah). Samba bi znal biti zelo dobra izbira za tekme proti Stokeu, Wolwesom,... pa še dovolj poceni je cca. 9 ali 10M. Sakho bi bil pa top izbora, vendar je verjetno predrag :(
gregsz
# 16.06.2011 ob 15:20
The new Sagna
:D
deniniho
# 16.06.2011 ob 15:17
Se strinjam s tabo @Mucek
Razen s tem se ne strinjam da Gervinho ne more dat veliko Arsenalu.. lahko da precej več kot Bendtner.
In razlika Med Unitedom in Arsenalom je zgolj in samo obramba. Če gledaš centralne branilce vidiš na eni strani Ferdinand, Vidić, Smalling, Jones (od letos naprej), Evans.
Na drugi pa Vermaelen, Djouru, Squilaci, Koschelny.. in razlika je očitna.
Z enim igralcem kot je Lass bi pa še dobil na večji čvrstosti vezne linije.. škoda da takrat ko je bil Lass že v Arsenalu, da je takrat Wenger forsiral Flaminija.. nato sta pa žal oba odšla.
mucek113
# 16.06.2011 ob 15:05
Kar Arsenal poterbuje je vidno na kilometre.
Ekipo ima svetovno. Po imenih izredno talentirani mulci, ki so že vsi dokazali da so vrhunski. Ko so vsi zdravi, mi na papirju njihova sredina deluje prav strašansko! Recimo United niti slučajno ni imel tako talentirane sredine letos, ampak videli smo kaj je letos pomenil Manchester in kaj Arsenal. Potrebujejo rojenega razbijača igre. Malo težjega in agresivnega igralca. Ko Arsenalu steče tistih petnajst minut, so dobesedno Guunersi, ko pa se upehajo jim nasprotnik na izi stisne komad ali dva. Vratar je ok. Obramba z Sqilacijem ...tip ne sodi v Arsenal. Vermalen odličen! Se pravi še enega kvalitetnega štoperja do dva bi potrebovali. Napad je dobro poštiman. Van Percie je meni eden boljših napadalcev. Bendtnerja se morajo čim prej znebit. Večni talent, ki ima kaki rekord po zgrešenih zicerjih v PL.

Tale Gervinho dvomim, da resnično izboljšal igro Arsenala. Če že napadalca, bi lahko kakšnega bolj izkušenega in malo starejšega, sej je Wenger dokazal v 6ih letih, da se samo z mladimi ne da osvojit nič. Dva centralna -štoperja potrebuje nujno in enega po starem - zadnjega veznega, ki bo igral, ko se Nasri in Cesc utrudita od napadanja;)

To je to. Wenger ima ogromno talenta v svoji ekipi in ne potrebuje še nekih napadalcev iz francoske lige. Poglejte Fergija. Ima 4 izvenserijske branilce. Dva igrasta v mladih reprezentancah dva v članskih. Pardon, lahko bi rekel 5 samo Evans, pač ni vrhunski, vsaj zame. Tam se začne igra. Nio več tako da branilce kupuje tisti, ki igra bunker, ampak mora bit sodobni branilec tisti ki začne igro. Brez točnih podaj in tehnike ne gre več.
In obrambi Wenger posveča premalo pozornosti. Meni so zelo simpatična ekipa, ki pa brez pokritja omenjenih mest v ekipi spet ne bo osvojila nič.
deniniho
# 16.06.2011 ob 14:41
Čakite da se uvede finančni fair play pa bomo videli kje bo Arsenal, kje pa City, Chelsea. Arsenal dela na dolgi rok, medtem pa so projekti oz. "projekti" klubov kot so Chelsea, City, Malaga kratkoročni...
No pozabil sem pri odhodih omeniti Rosickiya, ki lahko zapusti Arsenal. Med Sambajem in Cahillom bi se tudi sam odločil za Sambaja. Cahill je kot vsak Anglež precenjen.
vzhodna_tribuna
# 16.06.2011 ob 14:31
Mater si načitan Arsenal fan1. Tudi jaz ne pravim, da je Wojciech slab vratar. Ampak Arsenal si želi osvajati lovorike vsako sezono! In kaj so osvojili v zadnjih letih? Zato pravim, da rabijo konkretne okrepitve že zdaj. Ko bo Szczesny na vrhuncu bo v moštvu spet 5-6 nepreverjenih ali drugače rečeno perspektivnih nogometašev in spet bo vse po starem. V takšnem svetu nogometa kot je zdaj je taka politika žal premalo za kakšen pokalček.
Arsenal_fan1
# 16.06.2011 ob 14:14
@Mirncan

- prvic : nevem kaksno vezo ima to od koga je sin ,
- drugic : oce Wojciecha je bivsi poljski vratar,ki trenutno dela kot nogometni komentator ,
- tretjic : brat od Wojciecha brani v sedmi poljski ligi,toliko o tem kako sta preforsirana ,
- cetrtic : predsednik Poljske nogometne sveze je ze od leta 2008 Grzegorz Bolesław Lato.
doblica
# 16.06.2011 ob 14:10
ščešni je novi boruc oz dudek
MIRNČAN
# 16.06.2011 ob 14:01
Sam ne vem kaj je res kaj ni. Sej sem napisal da pravjo tko, nisem trdil da je slab v nobenem primeru. Fabianski je pred poškodbo začel kr dober brant.
barracuda
# 16.06.2011 ob 14:00
@MIRNČAN

A res, preforsiran? Aha, seveda, Wengerju je predsednik mogočne in vplivne Poljske nogometne zveze zaukazal, da ga porine v 1. postavo? Haha si me nasmejal!

Szczesny je letos dobil priložnost potem, ko sta se Almunia in Fabianski za dalj časa poškodovala in svojo šanso je odlično izkoristil. Mislim da bo od zdaj naprej kar on vratar št. 1 in to zasluženo in prav nič preforsirano.
MIRNČAN
# 16.06.2011 ob 13:56
Tale Poljak je močno preforsiran vsaj tko pravjo. Bomo kmalu videli njegovo dejansko kvaliteto. Pač sin predsednika Poljske nogometne zveze.
barracuda
# 16.06.2011 ob 13:54
Kar se pa odhodov tiče, sta Denilson in Bendtner že potrjena da bosta zapustila klub, od obeh pa bo Arsenal zaslužil še cca 15 milionov €, kar je lepa vsota. Verjetno bodo njima sledili še Rosicky, Almunia in Squillaci.

Že samo s temi odhodi bi se ekipa izboljšala, ker so vsi po vrsti zanič.

V ozdaju ima Arsenal še kar nekaj vrhunskih talentov, ki bodo morda vključeni v 1. ekipo, to so centralni branilec Kyle Bartley, vezist Henri Lansbury, krilo Ryo Miyaichi in napadalec Jay Emmanuel Thomas.

Možno je da bo odšel tudi Clichy, ki je bil eden od šibkejših členov Arsenala v pretekli sezoni. Kar se pa okrepitve obrambe tiče, sta v igri dva, Gary Cahill iz Boltona in Chris Samba iz Blackburna. Kdorkoli od njih bo prišel (raje bi videl da pride Samba) bo tvoril dobro navezo z Vermaelenom, ki se je končno pozdravil in ga je Arsenal celotno zadnjo sezono še kako pogrešal. Koscielny in Djourou sta povsem solidni menjavi, letos sta se nekajkrat zelo izkazala in sta naredila velik korak naprej.
heinz
# 16.06.2011 ob 13:52
A zdej nej bi Arsenal osvojiu ligo al kako XD XD XD XD XD XD
Arsenal_fan1
# 16.06.2011 ob 13:50
Koscielny naj se ostane medtem,ko ostali trije naj grejo.Sam bi pa letos prvi ekipi prikljucil se JET-a in Lansburya.Nekaj se govori tudi o Chamberlinu,ampak to je spet nalozba za naslednja leta kot Miyaichi ter Welington.
barracuda
# 16.06.2011 ob 13:45
Vidim da jih večina zelo slabo pozna vratarja po imenu Wojciech Szczesny. Ta 21 letni Poljski vratar je fantastičen igralec in že letos je bil izbran kot 3. najboljši igralec sezone v ekipi Arsenala. Tisti ki pogosteje spremljajo Arsenal vedo, da je problem vratarja z njim rešen za 15 let. Že pri teh mladih letih je odličen, seveda še ima hibe, ampak s konstantno igro, bo le še napredoval. Vratarji dosežejo najboljša leta blizu 30-ih let, da si tako dober že pri 21-ih je redkost in prav nič slabši ni od De Gee.

Gervinho je odličen igralec, dobro tehnično podkovan, hiter in vsestranski. Igra lahko na obeh krilih in v špici. Ravno to potrebujejo, je direktna menjava za lesenega Bendtnerja, izboljšava na tem področju bo velika. Za zanimivost naj vam povem, da je imel Gervinho v letošnji sezoni več golov in več asistenc od najdražjega igralca Francoskih prvakov, Edena Hazarda. Tudi to nekaj pove. Tudi fizično ni slab in bo primeren za Premier League, pa še Arsenalov navijač je, tako da z nelojalnostjo na dolgi rok ne bo problemov. Odličen nakup!
deniniho
# 16.06.2011 ob 13:42
Szczesnyi je velik vratarski talent. V 2-3h letih bo ta svoj talent razvil do potankosti in bo postal eden izmed boljših vratarjev na leto. Tudi recimo če gre De Gea v ManU.. nihče ne garantira, da bo branil vrhunsko, brez napak. Tako pač je pri mladih vratarjih. In bolje imeti v vratih nekoga ki je "naš" kot pa da bi pripeljali nekoga za katerega bi morali plačati ogromno denarja. In v Arsenalu torej ni glavni problem na vratarskem mestu ampak trenutno je to v obrambi. Arsenal bi naredil popoln prestopni rok če bi recimo že po potrjenem prihodu Jenkisnsona, ki je prišel namesto Eboueja( Ki kot kaže odhaja). Sagna je rekel da ostaja. Idealno bi bilo če ostane Fabregas in da podaljša Nasri. Napad je s prihodom Gervinha praktično rešen. Sam bi bil vesel vrnitve Lassa na katerega v Realu kot kaže ne računajo več. Zaradi mene lahko odidejo Denilson, Bendtner, Squilaci, Koscelny.
Nujne so pa okrepitve v obrambi. Neki se govori o prihodu Sambaja iz Blackburna.. če odideta tako Squilaci in Koscelny pa bi poleg Sambaja rad videl še enega centralnega branilca. Tako bi meli v centru obrambe Vermaelena, Djouruja, Sambaja, + še nekoga.
MIRNČAN
# 16.06.2011 ob 13:38
Rabjo še kakšnega napadalca več. Bendtner bo itak šel Persi je pa itak skos poškodovan.
vzhodna_tribuna
# 16.06.2011 ob 13:30
KakšenSzczesny? Še Hendrsonček mu jih bo natresel... Če hočejo končno kaj osvojiti naj kupijo golmana ala Sarma. Pa Gervinho? Takih kalibrov je na črni celini cel kup! Njemu se bodo sicer sanje uresničile, Arsenalu pa žal ne!
deniniho
# 16.06.2011 ob 13:27
No RTV, prva letošnja poletna okrepitev Arsenala je Jenkinson iz Charltona ;)
Arsenal_fan1
# 16.06.2011 ob 13:13
@matex10

Kaksnega vratarja ? S Szczesnyim ima Arsenal to pokrpano glede na to,da je star sele 20 let pa logicno,da senaredi vcasih kaksno napako,npr. de Gea,ki ga je kupil United jih je naredil v pretekli sezoni bistevno vec kot Poljak.
kunta kinte
# 16.06.2011 ob 13:07
ta zadnji,Smešny je še kar
Arsenal_fan1
# 16.06.2011 ob 13:07
Tole je presenecenje,saj se je nekaj govoril,ampak tako hitro !? Hehe super,no saj je Gazidis obljubjal,da bo letos malce drugace glede prestopov.Zdaj pa se Samba z Blackburna pa morda se kaksen ;).
matex10
# 16.06.2011 ob 12:53
Wenger naj rajši reši glede vratarja kej...Ker mi še zdaj ni jasno kateri od treh (almunia, fabianski, szczesny) bo branil konstantno dobro celo sezono..
*Miha*
# 16.06.2011 ob 12:50
Povprečen nogometaš, je ok ni pa nič spoebnega. Tudi Maročan je ob prihod zadeval, potem pa ni bilo nič več od njega.
komplikator
# 16.06.2011 ob 12:46
Ne vem no, ne znam si predstavljat, na kak način Gervinho spada v sistem Arsenala. Imam neprijeten občutek, da je to pač še eden Wengerjev nakup iz francoske lige (npr. Chamakh lani, potem pa obsedel). Upam, da se motim.
maticv
# 16.06.2011 ob 12:46
ne vem če jso ravno Gervinho ipd. okrepitve ki bodo Arsenal približale najboljšim Angleškim in Evropskim ekipam. real kupuje Aguera, Barca Fabregasa, Man Utd Sancheza. ipd...oni pa takole...
nino10
# 16.06.2011 ob 12:45
Odličen nakup!
Angleško nogometno prvenstvo
link
Barton se bo hladil (rekordnih) 12 tekem
32
23. maj 2012 ob 21:05 Problematični nogometaš QPR-ja Joey Barton se bo zaradi izpada na tekmi zadnjega kroga proti Manchester Cityju (3:2) hladil kar 12 tekem.
Več novic ...
Francosko nogometno prvenstvo
link
Po maratonski tekmi Montpellier prvič francoski prvak
17
20. maj 2012 ob 23:38 Montpellier je prvič v zgodovini osvojil naslov francoskega prvaka! V zadnjem krogu Ligue 1 je z 1:2 ugnal zadnjeuvrščeni Auxerre in ubranil prednost treh točk pred PSG-jem.
Več novic ...
Kazalo