Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 25 glasov Ocenite to novico!
Valter Birsa
Valter Birsa v soboto ne bo mogel pomagati soigralcem. Foto: MMC RTV SLO
Matjaž Kek
Matjaž Kek se še ni dokončno odločil, kdo bo začel tekmo. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Kek ostal še brez Birse
VIDEO
Kakšna bo začetna postava...

Dodaj v

Angina s seznama "izbrisala" še Birso

Kek vpoklical Vršiča
27. marec 2009 ob 16:00,
zadnji poseg: 27. marec 2009 ob 16:36
Maribor - MMC RTV SLO/STA

Slovenski nogometaši med pripravami na tekmo proti Češki res nimajo sreče. V postelji se je zaradi povišane temperature znašel še Valter Birsa.

Član Auxerra zagotovo ne bo igral, saj sumijo, da ima gnojno angino. Selektor Matjaž Kek zaradi tega še ne ve, katera enajsterica bo začela sobotno srečanje. "Verjetno bo prišlo do sprememb tako na bočnih igralnih mestih kot v napadalni vrsti. Kakšne bodo, se še nisem odločil. Večjih neznank sicer ni, toda počakajmo na današnji popoldanski trening, ki bi lahko še razredčil naše vrste," je dejal Kek in še enkrat dodal, da ga zanima le pozitiven izid.

Moštvo bo popolnil Vršič
Ker mu je ostalo le 17 nogometašev, je v izbrano vrsto vpoklical še Dareta Vršiča, ki je v reprezentanci zaradi težav s poškodbami zadnjič igral pred letom in pol proti Belorusiji.

"Fantje so na treningih izjemno prizadevni, med njimi je opaziti prijateljstvo in tudi zunaj igrišča delujejo kot eden, kar me navdaja z optimizmom. Verjamem, da nas jutri lahko razveselijo," je kljub številnim težavam s poškodbami optimističen Mariborčan. V vratih bo Jasmin Handanovič, zagotovljeno mesto v prvi postavi imajo še Andraž Kirm, Mirnes Šišič, Robert Koren in Milivoje Novakovič.

V spletni klepetalnici MMC-ja je gostoval Mišo Brečko. Preberite, kaj je povedal.


Simič: Upam, da bo po tekmi prijetno

Tekmo nestrpno pričakuje tudi predsednik Nogometne zveze Slovenije Ivan Simič. "Sem optimist in pričakujem zmago. Zaupam strokovnemu vodstvu in prepričan sem, da bo enajst izbrancev, ki bodo začeli tekmo, dalo vse od sebe. Pričakujem tudi bučno podporo s tribun. Obeta se nam lep nogometni večer in upam, da bo tudi po tekmi razpoloženje prijetno," je povedal Simič.

Novakovič: Nepremagljivega vratarja ni
Milivoje Novakovič
, s tremi goli najučinkovitejši nogometaš v slovenski reprezentanci v dozdajšnjem delu kvalifikacij za SP 2010, prav tako ne skriva velike želje po zmagi, ki bi pomenila ohranitev upanja za odhod v Južnoafriško republiko in maščevanje za poraz na Češkem (0:1).

"Čehi so favoriti, o tem ni dvoma, toda tudi favoriti vselej ne zmagujejo. Pomembno je, da se jih ne bojimo, da bomo tekmo začeli odločno in prepričani, da jih lahko uženemo. Krasi nas kolektivna igra, kar je v športu zelo pomemben dejavnik. Ni pomembno, kdo je strelec, pomembno je, da damo zadetek in zmagamo. Petra Čecha zelo cenim, je med najboljšimi vratarji na svetu, vendar nepremagljivega vratarja ni," je razmišljal napadalec Kölna.

Tekma v razprodanem Ljudskem vrtu se bo začela ob 20.45.

Skupina 3:

Sobota ob 20.45 (prenos na TVS 2):
SLOVENIJA - ČEŠKA

Ob 18.15 (prenos na TVS 2):
SEVERNA IRSKA - POLJSKA

 
Lestvica:
SLOVAŠKA 4 3 0 1 8:5 9 SEVERNA IRSKA 5 2 1 2 8:4 7 ČEŠKA 4 2 1 1 5:2 7 POLJSKA 4 2 1 1 6:4 7 SLOVENIJA 4 2 1 1 5:3 7 SAN MARINO 5 0 0 5 1:15 0


M. R.

Prijavi napako
Komentarji
grega7
# 28.03.2009 ob 13:10
real madrid ti si car
mušica
# 28.03.2009 ob 08:07
Vse je odvisno od publike v ljudskem vrtu ,če bodo ustvarili fanatično in peklensko vzdušje lahko upamo na hudo motivacijo igralcev katera bi sigurno prinesla zmago.Vendar do sedaj takega vzdušja na nivoju preteklega bežigrajskega zaenkrat še nisem občutil.Upam da se motim saj v Mariboru še nisem gledal tekme in govorim zgolj na podlagi tv prenosa ,ki mi daje tak občutek.
Vseeno se upam trditi ,da čehi niso toliko močnejši od naših in se jih da premagati z ustrezno psihično pripravo ,ki bi slonela na samozavesti in kemiji med igralci ter vzdušju na tribunah.Torej vse je v glavah.
gregors
# 28.03.2009 ob 07:33
64. zigakos (27.03.2009 || 22:27:45) [Prijavi neprimerno vsebino]
58. gregors (27.03.2009 || 22:05:55) [Prijavi neprimerno vsebino]
vršič more bit ofenzivni vezist ampak ne na zunanjem položaju.on je bl playmaker...
jst bi tko igral

handanović/šeliga

mejač cesar morec jokić

šišić(če že birsa ne more) koren vršič kirm

novaković ljubijankić

in bi igral standar 4-4-2...ker do zdej smo igral nekak 4-1-3-2 oziroma 4-1-1-2-2....

Kar dobra vendar ti bi tvegal in bi igral z Vršičem, ki ni opravil nobenega treninga in še igral je dobrih 30min letos?! Prej bi dal Pečnika namesto njega. Jaz pa bi dal Dediča noter, ker je kot osa in bi malo branilce utrudo, nato pa pride Ljubljankič, ki samo dokonča delo.

no to z vršičem ti dam prav.morda res ne bi bilo dobro ga dat takoj u prvo...kar se tiče dediča.jsm mislu na ljubijanikča zato da bi imeli dva visoka napdalca in najprej poskušali tudi iz prekinitev al pa iz centeršutov dat gol, če pa to ne bi šlo in bi bla igra neaktivna bi kot poživitev dat not dediča...
biaggi
# 28.03.2009 ob 00:32
enostavno ne razumem zakaj mate tolko za povedat čez igralce ki so zdaj v reprezentanci to je pač trenutno najbolše kaj mamo(z kakšno izjemo) in če smo bli do zdaj zadovoljni z rezlutati zakaj potem nebi keku zaupali sicer pa eni se pač držijo da vse kar je slovenskega je zanič zato pa je slovenski nogomet tam ko pač je
voluhar
# 28.03.2009 ob 00:05
arpet2v .. ok, sej maš prav... bom pa za 50 Euro prodajal... hvala za nasvet
burkelca
# 28.03.2009 ob 00:03
arpet2v res ni ena velka umetnost anonimno prodat karte. kje ti žviš ej...
arpet2v
# 27.03.2009 ob 23:49
Voluhar ti kr veselo prodajaj karte za 40eurov pred stadionom:) očitno ne veš kaj se dogaja z takimi preprodajalci v Mariboru ;)
grega7
# 27.03.2009 ob 23:06
ja sej samo da ne ti najebeš...uživej na tekmi....in upam kljub temu da smo močno oslabljeni da bomo zmagalii :D
voluhar
# 27.03.2009 ob 23:04
jst lahk ponujam karte kje čem grega.... sej ni panike.
jst grem glavno na tekmo jutri, pa tut karte bodo šle ko kruh....
vseen hvala za nasvet kaj je legalno pa kar ni...lol
grega7
# 27.03.2009 ob 23:00
veš da lahko najebeš ker tle ponujaš na črnem trgu voluhar...
jaojao76
# 27.03.2009 ob 22:59
samo da ne pridemo mi v mb pa karte nikjer...
voluhar
# 27.03.2009 ob 22:54
tribuna vzhod sektor A.....jutri grem jst itak na tekmo
grega7
# 27.03.2009 ob 22:50
Žogo brcnu,brcno spet žogo ujeu, beli imajo žogo,leti naprej leti naprej. Evo Mariborčan ga je spotakno,skoraj no,ni blo ne,žoga spet gre v aut. Gremo naprej,igra. Evo Zajc,dajmo Zajc dajmo Zajc,evo skoraj favel,eoo to je zdaj posnetek spet. Se opravičujem ee.Glava ,dobra glava,gremo naprej Maribor Maribor. Ehh ni Maribor semm zdi spet Maribor. Spet so beli, beli spet naprej,beli spet naprej,ali bo gol to, ni gola> a je gol euee. Ss, veselje (cmokanje). Spet posnetek leti leti leti kak prikazujejo kak je dal gol, e taki lepi gol. Maribor je tak zgubo, nemorte verjet ne, škoda, škoda, škoda za Maribor, da se niso več potrudli. Kje je obramba kje je obramba, nikjer,gremo Maribor naprej gremo !!! Dajmo dajmo dajmo !!! Evo zaj podaja,aejjj zato bo enajstmetrovka. Leti leti,krega se nekaj zdaj ni nekaj ni vredu jeaehh ja tak je sodnik, rdeči karton, čakamo na enajstmetrovko, Maribor to,dajmo,zdaj pa treba gol dati. Spet so posnetki,čakamo na prav odločitev, dajmo ,dajmo,sodnik spet hoče karton pokazati > ALI JE ŠE KDO FPLETEN MED TO IGRO, da vidimo,sicer pa bo enajstmetrovka ali bo to gol al nebo bomo zaj vidli. Čakamo na strel,vsi nep.. nepotrpežljivi so igralci,kaj bo zaj ali bo Maribor tisti ki bo dal gol al nebo. Evo desetka,desetka zdaj ajmo desetka dajmo, dajmo desetka gremo naprej gremo naprej gremo naprej ajm.. Čaka , čaka, razgibuje se,t ..strel evo strel in gol in je to zaj ena ena ali to dva ena.. bomo vidl zaj.. A ena ena je za Maribor in Livarna..livar al..kaj..mhmm. To je bil zaj lepi gol,sicer no iz enajsmetrovke drugače bi bili loh še bolši. Zdaj še prikazujejo prikazujejo posnetke,ali bo Maribor še naprej uspešn bomo vidli naprej,sicer je rezultat ena ena,Maribor : Livar.
jaojao76
# 27.03.2009 ob 22:46
kera tribuna ej?
jaojao76
# 27.03.2009 ob 22:38
absolutno se strinjam grega7 zlatko je tak šalabajzer da mu ni para
grega7
# 27.03.2009 ob 22:33
zlatko je šalabajzer
jaojao76
# 27.03.2009 ob 22:29
mejač je samo zaradi zlatkota u reprezentanci
zigakos
# 27.03.2009 ob 22:27
58. gregors (27.03.2009 || 22:05:55) [Prijavi neprimerno vsebino]
vršič more bit ofenzivni vezist ampak ne na zunanjem položaju.on je bl playmaker...
jst bi tko igral

handanović/šeliga

mejač cesar morec jokić

šišić(če že birsa ne more) koren vršič kirm

novaković ljubijankić

in bi igral standar 4-4-2...ker do zdej smo igral nekak 4-1-3-2 oziroma 4-1-1-2-2....

Kar dobra vendar ti bi tvegal in bi igral z Vršičem, ki ni opravil nobenega treninga in še igral je dobrih 30min letos?! Prej bi dal Pečnika namesto njega. Jaz pa bi dal Dediča noter, ker je kot osa in bi malo branilce utrudo, nato pa pride Ljubljankič, ki samo dokonča delo.
grega7
# 27.03.2009 ob 22:25
niđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ
đđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ
đooooooooooooooooooooo u reprezentanco pa kaj je s tabo kek nisi opazil našega niđota on je pa vendar steber vsake obrambe, za bočnega pa predlagam šakrabota! xD
grega7
# 27.03.2009 ob 22:21
hočemo niđota!
jaojao76
# 27.03.2009 ob 22:21
dejansko nima mejač kej delat u reprezentanci ker je še za slovensko ligo povprečen... nima pojma od pojma samo to se vidi štajerski lobi!!!
donitz88
# 27.03.2009 ob 22:19
kek bi lahko poklical za obrambo jožeka lubšino, kateri je steber obrambe pri microsoft gabrje
grega7
# 27.03.2009 ob 22:08
mah...glede obrambe sploh se ne splača diskutirati...vršič je ofenzivni vezist ampak playmaker je koren
gregors
# 27.03.2009 ob 22:05
vršič more bit ofenzivni vezist ampak ne na zunanjem položaju.on je bl playmaker...
jst bi tko igral

handanović/šeliga

mejač cesar morec jokić

šišić(če že birsa ne more) koren vršič kirm

novaković ljubijankić

in bi igral standar 4-4-2...ker do zdej smo igral nekak 4-1-3-2 oziroma 4-1-1-2-2....
grega7
# 27.03.2009 ob 21:55
ja branilci so res žalost tko da bomo mogli igrat z najmamnj 2 defenzivnimi vezisti, šišič pa bo dirbljal sam sebe, sicer dedič bi moral imeti prednost pred ljubijankičem, stevanovič je itak poškodovan, birsa je talent ampak se mora še razviti... imamo veliko talentiranih mladih igralcev, glede vratarjev se mi zdi tudi bedasto da imamo 2 povprečna vratarja, raje bi vpoklicali 2 nadarjena, jana koprivca, ki je 2. vratar udineseja, to menim da je več kot 1. vratar celja ali pa mantove, in vida belca, ki je 3. vratar interja
burkelca
# 27.03.2009 ob 21:50
grega7 deloma se strinjam, mislim da so za v tujinii poleg nove, korena, sarme sposobni igrat še ljubijankič, stevanovič in pa dedič. od branilcev žal ne najdem nobenga k bi biu na visokem nivoju. moje mnenje
grega7
# 27.03.2009 ob 21:46
razn novakoviča in korena mi nimamo igralcev...ostali so tehnično na nivoju slo lige...sicer je na nivoju še sarma ki pa ga zdej ni
mirela
# 27.03.2009 ob 21:17
he he he, bojo vsi zboleli...premalo keša, ane Kek...društvo invalidov ne pa nogometna reprezentanca Slovenije ( ne mislim žalit invalidov )...
Vitamin
# 27.03.2009 ob 21:14
Jest mu ne vrjamem, da je bolan.... če bi blo pa treba že dons igrat jit za svoj klub bi pa čudežno ozravel...jaja dnar je sveta vladar.
Adut97
# 27.03.2009 ob 20:53
Dare Vršič!
Novitzky
# 27.03.2009 ob 20:41
ne vem kaj so sedaj to eni izgovori- a se jih tolk bojijo

upam da naši zmagajo kljub takemu sranju
zigakos
# 27.03.2009 ob 20:36
48. grega7 (27.03.2009 || 20:16:50)
vi folk nimate pojma kako 4-3-3 jao jao...kakovostni igralci so nova, koren in potem se že konča...drugi so povprečni, lahko so dobri za slo ligo kej večč pa ne

Povprečni igralci za slovensko ligo?! Kako te to da so vsi v tujini razen 3 igralcev, ki igrajo v prvi slovenski ligi? Kaj eni še ne razumete, da je Ačimovič že pred 2 letoma rekel, da ne bo več igral za reprezentanco in to celi čas ponavlja, a nekater ga še kar tišite v reprezentanco.
MIRNČAN
# 27.03.2009 ob 20:29
fantje sam borit se treba tudi če izgubite vam ne bo nihče oporekal. slovenci imamo sicer odlično reprezentanco. sem mnenja da bi moral vpoklicat ačimoviča in če bi bil še stevanovič zdrav bi bila to izjemna sredina. Vršič je pa hvaležen igralec tako da upam da bo igral. korena je pa itak povsod dost tako da je glavni igralec. v sloveniji imamo že nekaj časa težave s krili tako da bo tam najbrž kiksalo. ampak dobr samo borba. je pa prov da je cesar samozaveste ker le tako bo dober branilec
grega7
# 27.03.2009 ob 20:16
vi folk nimate pojma kako 4-3-3 jao jao...kakovostni igralci so nova, koren in potem se že konča...drugi so povprečni, lahko so dobri za slo ligo kej večč pa ne
Diego Armando
# 27.03.2009 ob 20:16
Se strinjam Gregor1234, ne vem, kje je Kek prej skrival Vršiča in zakaj se je nanj spomnil šele, ko mu voda teče v grlo. In Bigron, z jezika si mi snel glede Kirma in Šišića. Ampak se bojim, da bomo jutri gledali oba. Medtem ko zna Šišič presenetiti s kakim prebliskom, sem glede Kirma že obupal. Fant bo pač tekel gor in dol in parkrat poskušal centrirat, ampak ne bo nič, Novakovič bo pa roke dvigoval in klel, kje hudiča je ta žoga. Upajmo, da bo Koren v formi...
grega7
# 27.03.2009 ob 20:13
popušili bomo
bigron
# 27.03.2009 ob 20:01
Kirm je tipičn primer igralca, ki dokazuje, da je za 1.SLO ligo dosti samo kondicija.
Šišič je pa tipičn primer igralca, ki misli, da če zna driblat, da zna igrat.

ko bi vsaj zmagal te Čehe
gregor1234
# 27.03.2009 ob 19:51
Pomoje bi mogu Vršič začet namest Kirma. Tud če že en let ni igral ne more bit slabši k Kirm. Pa bi pol eno 4:3:3 varjanto udarli s sredino Koren-Komac-Vršič in napadom Šišič-Nova-Ljubljankič.
Jasko_Kp
# 27.03.2009 ob 19:41
V tekmo morajo it 100%. Vsi igralci, neglede kdo igra. Če dosežejo prvi gol bodo zmagali 2:1. Poglejte rezultate Češke,... niso več taki baubau kot so bili nekoč.
gregor1234
# 27.03.2009 ob 19:40
40. bigron (27.03.2009 || 19:17:10) [Prijavi neprimerno vsebino]
zagotovljeno mesto v prvi postavi imajo še Andraž Kirm, Mirnes Šišič

upam na zmago, vendar ta dva res ne vem kako bosta pripomogla, Komac tudi ni ne vem kaj, vendar za razbijača je še nekako, če smo defenzivni...kaj bo Miško počel? koncentracija mu pada, samo da ne bo kakšne napake spet...poškodovan Stevanovič spet, potem ko je v formo prišel po dolgem času, Handanoviča ni, spet minus,obramba?preveč samozavestni Cesar...Novakovič gola ne bo dal, če mu ne bo nihče podal uporabne žoge...
zadnjih 5 tekem nisem videl, da bi kateri naš napadalec preigral koga 1 na 1, ali probal preigrati...
nimamo igre, ker Kek nima vizije....
moje mnenje je, da bi morali biti prvi v skupini, kje pa bomo bo pokazal čas

kaj hočemo, naši so, treba je navijat
tri, štir,
SLOVENIJA!


Brečko? Sj ne bo igral, tak da ni panike
voluhar
# 27.03.2009 ob 19:35
a ve gdo če je na vzhodni tribuni prehod iz Sektorja A v C sektor???
Fantje, dejmo navijat za naše kr bo tko že precej teška tekma,,,,,ajmo!!!!
Moj tip:: 1 : 0 za naše!!!!!
bigron
# 27.03.2009 ob 19:17
zagotovljeno mesto v prvi postavi imajo še Andraž Kirm, Mirnes Šišič

upam na zmago, vendar ta dva res ne vem kako bosta pripomogla, Komac tudi ni ne vem kaj, vendar za razbijača je še nekako, če smo defenzivni...kaj bo Miško počel? koncentracija mu pada, samo da ne bo kakšne napake spet...poškodovan Stevanovič spet, potem ko je v formo prišel po dolgem času, Handanoviča ni, spet minus,obramba?preveč samozavestni Cesar...Novakovič gola ne bo dal, če mu ne bo nihče podal uporabne žoge...
zadnjih 5 tekem nisem videl, da bi kateri naš napadalec preigral koga 1 na 1, ali probal preigrati...
nimamo igre, ker Kek nima vizije....
moje mnenje je, da bi morali biti prvi v skupini, kje pa bomo bo pokazal čas

kaj hočemo, naši so, treba je navijat
tri, štir,
SLOVENIJA!
gregors
# 27.03.2009 ob 19:11
23. SASSHO (27.03.2009 || 17:25:00)

Vršič, ne pa Vršić...sej niso vsi na ič bosanci...

mah zdj bo pa šišić igral tam kjer bi birsa jaooo...to pa res ni dobro...
jkuhar
# 27.03.2009 ob 19:10
edina dobra stvar je v tem, da se bo vrnil dare vršič, pa čeprav še vedno okreva po hudih poškodbah:D
manutd fan
# 27.03.2009 ob 19:04
verjetno ga preseneča prenos tekme S.Irska - Poljska ;)
Real Madrid
# 27.03.2009 ob 18:59
35. --> Roky <-- (27.03.2009 || 18:50:55) [Prijavi neprimerno vsebino]
Sobota ob 20.45 (prenos na TVS 2):
SLOVENIJA - ČEŠKA

Ob 18.15 (prenos na TVS 2):
SEVERNA IRSKA - POLJSKA

Pohvala RTV. Zdele ste me pa res pozitivno presenetl !! ;)


Sploh nevem zakaj te to preseneča. Še vsako tekmo naše nogometne reprezetance so prenašali.
--> Roky <--
# 27.03.2009 ob 18:50
Sobota ob 20.45 (prenos na TVS 2):
SLOVENIJA - ČEŠKA

Ob 18.15 (prenos na TVS 2):
SEVERNA IRSKA - POLJSKA

Pohvala RTV. Zdele ste me pa res pozitivno presenetl !! ;)
Vespazijan
# 27.03.2009 ob 18:42
dejmo naši... res, da so problemi zpoškodbami, kartoni, boleznimi... ampak useen... js vrjamem, da jutr dosežemo ugodn izid proti češki!!! dejmo naši... jutr bo stadion dihal z vami!!!
Maslc
# 27.03.2009 ob 18:38
Ma kakšen Birsa neki...
a je al ga ni je isti drek..
zigakos
# 27.03.2009 ob 18:37
Birsa tudi če bi igral ne bi bil nosilec. V reprezentanci ni nikoli dokazal vse svoje lastnosti. Niti gola še ni dal. Tako, da res bi bil na klopi, vendar bi najverjetneje menjal Šišiča okrog 60 minute. Tako, da ga bo sedaj Vršič, ki pa je iz tekmovalnega ritma in ne vemo kako je pripravljen. Sicer pa se nimamo ničesar bati, saj je ta generacija Češke najverjetneje najslabša v zgodovini, tako da na zmago.
zogg
# 27.03.2009 ob 18:35
naši res nimajo sreče. res upam, da bo jutri zdržala naša obramba, ki je na zadnjih tekmah pokazala svoje slabosti.
v napadu pa naj novakovič da kaka 2 gola, pa upam da bo koren odigral partijo kot jo je saposoben.
power
# 27.03.2009 ob 18:34
Ajde dejmo naši..........pokažmo ČEŠKIM zvezndnikov :)
what you care 3
# 27.03.2009 ob 18:25
birsa zaenkrat v reprezentanci razen podaje za gol ni pokazal nič, ne zna si štopat itd.

ne vem, zakaj ne more ponoviti iger iz francije :/
mihamiha23
# 27.03.2009 ob 18:24
ma,vršič bi moral prvo postavo igrat.poleg korena najboljši playmaker,ki ga premoremo trenutno
castor10
# 27.03.2009 ob 17:46
Ki ste Filekoviča našli,...Jao jao! Za Birso bi zamenjal četrt ekipe. Je ziher najpopolnejši igralec v naši reprezentanci; če bi imel polovico minutaže več kot jo ima bi se dokazal kot eden nosilcev reprezentance. Ima prodor, hitrost, natančne podaje, strel in odlično izvaja standardne situacije. Pa da slučajno Šišić ne izvaja penala, če do njega pride, ker pol se nam slabo piše..
tod112
# 27.03.2009 ob 17:41
eh sej bi itak bil samo na klopi :)
SLOVENIJA !!!
ExKavboj Kavbojc
# 27.03.2009 ob 17:34
Ok, Birse res ne bom pogrešal...
jerdnaja
# 27.03.2009 ob 17:26
SLOVENIJA . saj čehi tudi nimajo take igre kot so jo imeli včasih . samo poglejte tekmo v teplicah ,kjer si bi slovenija z golo šišiča lahko zagotovila zmago ;) . ZA SLOVENIJO V MARIBOR . !!
SASSHO
# 27.03.2009 ob 17:25
jah res nimamo sreče...odpadlo je ogromno igralcev..upam,da vsaj novaković in koren ostaneta ne poškodovana:)...Birsa bi znal lepo popestriti igro,hiter je,zelo prodoren,povrh vsega ma pa še bombo...šišić upam,da zdrži,malo več naj igra za soigralce,izsili kak penal,pa bo:)...jasmin handanović mislim,da je v zelo dobri formi,upam,da jo pokaže tudi jutri..v napad bi polega novakovića jaz osebno rajši dal ljubijankiča,ki je v precej boljši strelski formi kot dedič,,dediča pa bi dal v igro v 2.polčasu..no odvisno od rezultata,da bi bil nekak joker s klopi...v obrambi smo popolnoma zdesetkani...cesar in jokić bosta zagotovo v prvi postavi..potem morda še mavrič,,lahko pa,da tudi filekovič...mislim,pa tudi da vršić utegne odigrati že kar od začetka...tako,da bojo v vezni vrsti najbrž-....šišić - koren - vršić - kirm...
kiklop21
# 27.03.2009 ob 17:20
Če bojo pustil srce na igrišču in če bo dal vsak 120% od sebe jim nima nobeden nič za zameriti
dviga Slovenija zastave
[_azi_]
# 27.03.2009 ob 17:17
Ajmo fantje, s srcem ! Laufite, borte se. Tko vam noben nič ne more zamert. Navijači smo vam ob strani !
gispa
# 27.03.2009 ob 17:16
Slovenci pa res nimamo sreče. Toda z zdesetkano reprezentanco nam bo še vseeno uspelo premagati Čehe!
SASSHO
# 27.03.2009 ob 17:13
jah res nimamo sreče...odpadlo je ogromno igralcev..upam,da vsaj novaković in koren ostaneta ne poškodovana:)...Birsa bi znal lepo popestriti igro,hiter je,zelo prodoren,povrh vsega ma pa še bombo...šišić upam,da zdrži,malo več naj igra za soigralce,izsili kak penal,pa bo:)...jasmin handanović mislim,da je v zelo dobri formi,upam,da jo pokaže tudi jutri..v napad bi polega novakovića jaz osebno rajši dal ljubijankiča,ki je v precej boljši strelski formi kot dedič,,dediča pa bi dal v igro v 2.polčasu..no odvisno od rezultata,da bi bil nekak joker s klopi...v obrambi smo popolnoma zdesetkani...cesar in jokić bosta zagotovo v prvi postavi..potem morda še mavrič,,lahko pa,da tudi filekovič...mislim,pa tudi da vršić utegne odigrati že kar od začetka...tako,da bojo v vezni vrsti najbrž-....šišić - koren - vršić - kirm...
gregor1234
# 27.03.2009 ob 17:07
Fajn bi blo probat sredino Vršič-Koren. Pomoje bi razturala. Sam da bi bil Koren v mal bol defenzivni vlogi.
mprivse
# 27.03.2009 ob 17:06
pa spet ni džinića vpoklico
jbzt
# 27.03.2009 ob 17:05
Kakorkoli Slovenija jutri ZMAGA...
ps.Ampak Branko Ilič in Andrej Komac pa sta odporna...Nič se ju ne prime... hehe
mprivse
# 27.03.2009 ob 17:05
pa spen ni džinića
nejko09
# 27.03.2009 ob 17:03
Škoda, da glih zdele Birsa. Sm že verjel, da bo on zadel na tekmi. Vseen ma še zmeri Slovenija zadost dobrih, kvalitetnih igralcev, ki bodo premagal Češko :D

DEJMO SLOVENIJA
nenn0
# 27.03.2009 ob 17:02
sej jutri pa bodo eni tu nabijali poste, če zmagamo in hvalili naše na vse pretege :))
car1991
# 27.03.2009 ob 16:51
JOJJJJJJJJJj! ma to se lahko dogaja sam slovenji! VSEENO VERJAMEM U ZMAGO S L O V E N I J E!!!!!
fabregas4
# 27.03.2009 ob 16:36
nastja čeh sm hahahhaha
kj čš tko je :P
pd
# 27.03.2009 ob 16:32
fabregas4 ... mater si čeh :)
nedotakljivi
# 27.03.2009 ob 16:28
dejmo nasi !
fabregas4
# 27.03.2009 ob 16:27
nekateri so preveč optimistični :P realno mal pomislte :P
brez dvoma je češka favorit:P
AwaJoBi
# 27.03.2009 ob 16:27
Matjaž Kek je presenetil! Izbrani vrsti se bo danes priključil Dare Vršič, ki je sprejel povabilo slovenskega selektorja.
Vir:Nogomania
zigakos
# 27.03.2009 ob 16:23
Upam, da ti taki ne greste jutri v Ljudski Vrt!!!!!!! Ker tam najmanj potrebujemo oz potrebujejo take, ki govorijo, da bodo naši izgubili!!!!! Naši bodo zmagali in nato boste vsi glasni, kako ste bili prepričani v zmago naših. Navijači jih bomo ponesli in potem je mogoče vse.
castor10
# 27.03.2009 ob 16:19
Same lepe novice,...Zgleda, da bomo gledali celo tekmo Šišiča, kak sam sebe dribla namesto kako uporabno podajo izvede. Šanse zaugoden izid minimalne, čudeži pa se dogajajo tak da mogoče celo obramba zdrži, saj Jezus še živi namreč.
fabregas4
# 27.03.2009 ob 16:19
slovenija nima šans prot ćehom :P treba it hitr stavt na čehe ker je lepa kwota :P
barca & maribor
# 27.03.2009 ob 16:17
pa kaj si ti nor....... počas nam bo zmanjkal igralcev
benito
# 27.03.2009 ob 16:16
Jaooo!!!
smrkc
# 27.03.2009 ob 16:16
na konc bo samo še komac ostal :P
Svetovno prvenstvo v nogometu
link
Očeta ne bo, vseeno pa bo imel Kampl lepo podporo s tribun
18
25. maj 2012 ob 15:05 Rudi Istenič in Rajko Tavčar sta bila pred leti prva "Nemca", ki sta zaigrala za slovensko nogometno reprezentanco. Dominic Maroh ni šel po njunih stopinjah, saj se je po nekaj vpoklicih odločil, da ...
Več novic ...
Kazalo