



Vaša ocena: 



Ocena 4,3 od 23 glasov
Ocenite to novico!
Nogometaši Barcelone so z izjemno igro na Camp Nouu s 4:0 povozili Stuttgart. V četrtfinale Lige prvakov se je prebil tudi Bordeaux, ki je z 2:1 ugnal Olympiacos.
Katalonci so povedli v 13. minuti, ko so Nemci pustili Lionelu Messiju veliko prostora, argentinski velemojster se je odločil za strel z roba kazenskega prostora z levico in Jens Lehmann je bil brez moči. Le devet minut pozneje so gostitelji izvedli šolsko akcijo. Messi je našel Yayo Toureja, ki je z desne strani poslal žogo v sredino, Pedro Rodriguez pa je le še podstavil nogo.
Stuttgart le v vlogi statistov
Tudi v nadaljevanju je bila Barca precej boljši tekmec. Po uri igre je Messi s strelom iz obrata z 18 metrov z levico ujel Lehmanna na napačni nogi. Dani Alves mu je izjemno podal s peto. Dve minuti pred koncem je Bojan Krkić zamenjal Andresa Iniesto in s prvim dotikom z žogo postavil piko na i. Podal mu je Zlatan Ibrahimović, ki je v 66. minuti zamenjal Sergia Busquetsa. Gostje so bili popolnoma nemočni.
Gourcuff hitro načel mrežo Grkov
Bordeaux je z 2:1 ugnal Olympiacos in se prebil v četrtfinale. Francozi so prvo srečanje dobili z 1:0 v Atenah, na povratnem obračunu pa so povedli že v peti minuti, ko je s prostega strela zadel Yoan Gourcuff. Isti igralec je bil blizu drugega gola tudi v 44. minuti, ko je z novega prostega strela stresel prečko. V zadnjih trenutkih prvega dela je Matt Derbyshire zatresel mrežo, a je bil v prepovedanem položaju.
Rezervist Mitroglu poskrbel za napeto končnico
V 60. minuti so Grki ostali le z deseterico. Derbyshire si je prislužil drugi rumeni karton. Pet minut pozneje so gostje kljub številčni oslabljenosti izenačili. Z močnim strelom s 15 metrov je zadel Kostas Mitroglu, ki je vstopil v igro le dve minuti pred tem. V 68. minuti so le z desetimi igralci ostali tudi gostitelji, Alou Diarra je dobil drugi rumeni karton. Tekma je kar naenkrat postala izjemno napeta, saj so Grki za napredovanje potrebovali le še en zadetek. Odločilni zadetek za francoske prvake je dosegel Marouane Chamakh z glavo dve minuti pred koncem po lepi podaji Benoita Tremoulinasa. V sodnikovem podaljšku je rdeči karton prejel še branilec Olympiacosa Olof Mellberg.
Žreb četrtfinalnih in polfinalnih parov bo v petek ob 12. uri v Nyonu.
Osmina finala, povratne tekme:
BARCELONA - Stuttgart 4:0 (2:0) 1:1
88.543; Messi 13., 60., Pedro 22., Krkić 89.
Barcelona: Valdes, Alves, Puyol, Pique, Maxwell, Busquets (66./Ibrahimović), Toure, Iniesta (88./Krkić), Messi, Henry (78./Milito), Pedro.
Stuttgart: Lehamnn, Celozzi (46./Gebhardt), Niedermeier, Delpierre, Molinaro, Träsch, Kuzmanović, Khedira, Hleb, Cacau, Pogrebnjak (70./Marica).
BORDEAUX - Olympiacos 2:1 (1:0) 1:0
34.000; Gourcuff 5., Chamakh 88.; Mitroglou 65.
RK: Diarra 68.; Derbyshire 60., Mellberg 94.
Bordeaux: Carrasso, Chalme, Sane, Ciani, Tremoulinas, Diarra, Fernando, Wendel (90./Jussie), Plašil (84./Sertic), Gourcuff, Chamakh.
Olympiakos: Nikopolidis, Torosidis, Papadopoulos, Mellberg, Raul Bravo, Maresca, Zairi (65./Mitroglou), Stoltidis (80./Ledesma), Lua Lua, Datolo, Derbyshire.
Že odigrano:
Sevilla - CSKA MOSKVA 1:2 (1:1) 1:1
Perotti 41.; Necid 39., Honda 55.
Chelsea - INTER 0:1 (0:0) 1:2
Eto'o 78.
RK: Drogba 86./Chelsea
Real Madrid - LYON 1:1 (1:0) 0:1
MAN. UNITED - Milan 4:0 (1:0) 3:2
ARSENAL - Porto 5:0 (2:0) 1:2
Fiorentina - BAYERN 3:2 (1:0) 1:2
Izidi prvih tekem so v odebeljenem tisku.
Tist je bil pa tadrug Obrez. Takoj veš da sta v žlahti.:)
Pa kar precej stvari prezre ali malo narobe vidi. Pa saj se bo navadil:)
Najbolj se mi dopade Dani Bavec.
inter je premagal čelsi, ker je bil bolši in pika. amen
je pa ni! nihče ne ve zagotovo, to dokazujejo zadnji izidi v LP, ki jim potem rečemo presenečenja! pa so to potem res?
18. marec 2010 ob 11:13
.. Jasno je da Cska Barce nadigrat ne more, niti ManUja...
____
no čeprav je Barco Stuttgart doma v prvih 45 minutah nadigral,
tudi Milan tako MANutd doma!
Gol več ali total domination? si napisal, tudi part domination ne pomaga, samo goli!
ManUTD in Inter nista uspela zaradi nadigranosti, ampak predvsem zaradi učinkovitosti, ki potem daje tak vtis!
Real in chelsea sta izpadla, njihovih nasprotnikov zato nikakor ni za podcenjevat!!!
so zgleda še boljši? opa
18. marec 2010 ob 11:13
___
pametno si to napisal, bravo!
18. marec 2010 ob 10:50
Če gledamo lp je res boljša, kaj se pa tiče La lige pa ne moreš to rečti, saj ima real 2 naslova La lige v zadnjih 3 letih in to z dokaj slabo ekipo:)
____
ne, pa nisem gledal samo LP! Preštej vse naslove, LP+LA liga
zvito si se osredotočil samo na zadnje tri leta, se bom pa jaz zvito na zadnjih pet, kjer je Barca bila 3x prvak, Real 2x
ali pa še bolj zvito samo na zadnje leto, trojček v LA ligi in še LP, prvi klub ki mu je to uspelo!
ne moreš iz svoje kože in priznat, da je Barca v zadnjih letih boljša! jaz lahko brez problema priznam, da je Real bil pred dobrimi 10 leti boljši od Barce, čeprav je Barca tudi 98 in 99 osvojila La ligo, pa ne bom štel lovorik, ni to poanta, Real je pač v svutu takrat dajal tak vtis in to upravičeno, tako kot to zdaj Barca!
slaba ekipa? kaj je to izgovor! kaj ni ta ekipa Real, pa kakršna koli je že?
ok, razumem, šališ se glede na :)
Zato mislim, da majo tu reas 1 % možnosti :)
Če gledamo lp je res boljša, kaj se pa tiče La lige pa ne moreš to rečti, saj ima real 2 naslova La lige v zadnjih 3 letih in to z dokaj slabo ekipo:)
Kar se tiče pa enih analiz o tem kdo je lahek nasprotnik, kdo ni lahek nasprotnik.. pa tisti k tle trdite o enih lahkih poteh pa lažjih nasprotnikih ste zame eni navadni "teoretiki" pa nč druzga... to je CL, to je tekmovanje na izpadanje, v 180 minutah morš bit bolši..pika. In kdor je preskoču skupinski del tekmovanja, letos ni slab pa pika! in ga ni ManU-ja, Barce, nobenga za kerga bi lahko stoprocentno reku ta je pa outsider.. je ja, na papirju, po denarju, po imenu... na terenu je pa tekmec ki je premagu vsaj 2 kluba v rednem delu, sedaj pa še enega v izločilnih bojih.. in če bi trenerji tko razmišljal kot vi, bi blo to zlo zlo narobe.. no na srečo majo več pameti kot nekateri od vas tuki...
za konc pa sam še mal za premislek...
sezona 03/04 Portovo leto..finale Porto : Monaco... kdo vse je bil nasprotnik teh dveh..kdo vse se je opekel ob tko "lahkih" nasprotnikih.. Manchester, Real, Chelsea, nenazadnje tud Deportivo, ki je bil tisto sezono enostavno ubijalski..izločil je tko prvaka Milan, kot podprvaka Juve. ni kej, lahki nasprotniki ane?
Barca vsako leto zgreši z nakupom in porabi veliko denarja za slabe igralce ( prejšnjo leto Hleb preko 20 mio, letos Čigrinski 25 mio ).
Mislim da Barci in Man. utd-ju med šestimi ekipami nihče ni blizu, ter če se bo vse odvijalo da ne bosta skupaj bomo gledali finale Barcelona - Manchester united.
18. marec 2010 ob 10:02
Real bi lani moral prvo osvojiti skupino, da bi v osmini dobil lažjega nasprotnika. Ker so skupino končali kot drugi (za Juventusom) so nabasali na Liverpool. Lažjega nasprotnika si moraš tudi zaslužiti.
____
dobro si to napisal, bravo
za mene pač velja "nevednost je lepa čednost" in me lahko marsikdo enostavno v kaj prepriča, ker ne poznamo vseh dejstev!
jaz sem samo nogometni navdušenec, ki ga spremlja iz svojega toplega fotelja doma, nič več!
se ne smatram niti približno za navijača!
Ne hodim na tekme, nisem patriotsko vezan ne noben klub, saj sem Slovenec, ne Španec, ne Anglež,... in sem od vseh teh ekip samo medijsko odvisen, tako kot večina nas! Pravi navijači Barce in Reala se res ne marajo, ampak na to vplivajo predvsem politični razlogi!
Res je, najraje imam Barco, a to ni enako, da sem proti Realu, še več, zelo rad jih gledam, in mi je žal da so izpadli! Kaka je za mene bil vreden vsakega evra, Ronaldo pa dokazuje da tudi! Zakaj Reala več ni, čisto preprosto. to je nogomet, zato je zanimiv! in kakor koli obrnemo, v zadnjih letih je Barca boljše od Reala!
sam menim, da Barca je več kot klub, ne vem zakaj se nekateri norčujete iz tega, saj se pač ne strinjaš in ok! bom pa tako mislil tudi o kakem drugem klubu, ki bo imel na dresu napisano UNICEF! 2x sem bil tudi v mestu Barcelona in me je tudi kot mesto očaralo, Gaudi je dal dušo mestu!
Med temi tremi.. če izklopiš pripadnost kateremu izmed klubov, bi izbral Barco in Manutd. Ta dva izstopata, le dnevna forma bi dala zmagovalca. Inter nikakor ne zapostavljam, a vseeno po tehnični plati, ni čisto na istem nivoju. Seveda mu pa dnevna forma oz. navdih omogoča da sesuje tako manutd kot barco. Ampak res malo težje.
najboljših 8 je ostalo, kaj mu ni jasno?
Obetajo se fantastične četrfinalne tekme, in vsi asi so še v igri, Messi, Ribery, Robben, Xavi, Rooney, Fabregas, Etoo, Milito, Goucouf, Krasić, Pjanić, Lopez...
Naj dajo še kaken gol iz igre, pa ne bodo rabli pomoči sodnikov. Letos jih je Inter pošteno premagal, kar je po tekmi priznal tudi Ancelotti.
Može nam biti suparnik bilo tko osim – Barcelone. Igrao sam za nedavno za svoju reprezentaciju protiv Španjolske i jedva sam se sastao s loptom!
npr. LANI, ko je Real bil igralsko slabši, imeli so težave s poškodbami je v 1/8 final dobil Liverpool (ki je bil takrat v izjemni formi) in seveda je bil REAl povožen..........vprašnje bi bilo, če bi barca osvojila vse to, če bi lani rečmo namesto Sportinga dobila LIVERPOOL, ki je v tistem času igral v izjemni formi (saj je deklasiral REAL in ManU)....zato omenjam ta razpored tekem oz. srečo s tem koga dobiš v izločilnih bojih in KDAJ jih dobiš.....
----------------------------------------------------------------------------------------
Real bi lani moral prvo osvojiti skupino, da bi v osmini dobil lažjega nasprotnika. Ker so skupino končali kot drugi (za Juventusom) so nabasali na Liverpool. Lažjega nasprotnika si moraš tudi zaslužiti.
18. marec 2010 ob 09:24
____
LIVERPOOL je bil nekaj časa res v izjemni formi, tudi v prvenstvu deklasiral MANutd, vendar na koncu pristal zasluženo tam kjer je bil, ker če nisi sposoben obdržati forme na dolgi rok, to tudi pove nekaj o tvoji kvaliteti. V tej kategoriji mislim, da je ManUTD najbolj prebrisan, ob pravem času na pravem mestu, vendar to ni sreča, to moraš znat!
Kar se pa tiče Liverpool-Barca takrat, tudi jaz sem si želel tega dvoboja, saj sta obe ekipi do takrat pokazali največ, kaj bi se pa zgodili, smo pa spet pri kaj bi, če bi... nihče ne ve!!! Predvidevanje je pa to, real, sevilla, chelsea,... bo šel naprej, aha!!!
LIVERPOOL je še zmeraj odlična ekipa, pa vendar je lep primer, kako lahko v nogometu odločajo malenkosti, enkrat se ti vse poklopi, drugič nič!
Barca je lani v 1/8 dobila Lyon, ne pa Sporting.
Lyon, Bayern, Chelsea in Man.Utd.... vse prej kot lahek razpored... če sta pa Lyon in Bayern izpadla smešna proti Barci, pa je to vsekakor zaradi superiornosti blaugrane in ne zarad lahkega razporeda.
Ni imela glih najlažjega možnega razporeda. Je pa do polfinala naredila vse z odliko. V polfinalu pa je bil res prisoten tisti kaček sreče, da so šli skozi, oz. Drogba ni zadel tako rekoč nič.
V nadaljevanju letošnje lige prvakov bo zelo zanimivo. Ne gre tudi odpisati Bayerna, ki je sicer proti Fiorentini na momente igral obupno, vendar je van Gaal stari lisac in najbrž lahko kaj postori.
Zanimiv je tudi Bordeaux, ki je v jesen igral dobro in lepo. Trenutno niso v blesteči formi vsaj doma, tako da upam da se spravijo k sebi in presenetijo mogoče katerega od velikanov.
Real letos je potegnil še maksimum. Imajo igralce, ampak na hitro zmetano vse skupaj in stroj še ni ogret, tako da vse prevečkrat zataji. Če bi mogoče naredili tri letni načrt si zadali cilje itd. bi kaj bilo iz njih, tako pa so vsako tekmo pod pritiskom. Pač žrtve megalomanske politike njihovega predsednika, ki ima odsev najbrž v kakšni njegovi osebni frustraciji. Najbrž ima malega ali pa ga ženske zasmehujejo. Malo psihoanalaize :).
18. marec 2010 ob 09:48
Prijavi neprimerno vsebino
kobi23
kobi ves svet pa ve da 200M€ ne more kupiti veselja in športa. To pa vi navijači ne veste...
Zmaga lahko le kolektiv.
No bodimo pošteni......saj Barca je letos tudi zapravla kar nekaj....Čigrinski (25 milijonov), Ibra (45 milijonov + Eto, ki je vreden 30 ), pa smo že pri številki 100 milijonov.......pa zadnje čase sedita oba2 na klopi....tak da.....
podpis....to ni bil fuzbal to je bil WFC....
kobi ves svet pa ve da 200M€ ne more kupiti veselja in športa. To pa vi navijači ne veste...
Zmaga lahko le kolektiv.
18. marec 2010 ob 08:59
hyosung,Ne vem za Lyon, vam pa da se je preko Chelsea, no to ve cel svet razen vas navijačev:)
__________
vseskozi se naslajate na nekih subjektivnih mnenjih, pa se bom še jaz malo, vendar bom za razliko od vas izbral neizpodbitno dejstvo:
cel svet ve, da je najdražja ekipa sveta spet izpadla v 1/8 finala, tudi vi navijači in zdaj spet nimate kaj počet, in frustracije, faušijo ipd. pač znašate na Barco!
LETOS bi Real (glede na vložek) moral priti dalje in bi moral preskočito Lyon.....zkaj mu to ni uspelo, je verjetno več razlogov in se nebom spuščal v podrobnosti
npr. LANI, ko je Real bil igralsko slabši, imeli so težave s poškodbami je v 1/8 final dobil Liverpool (ki je bil takrat v izjemni formi) in seveda je bil REAl povožen..........vprašnje bi bilo, če bi barca osvojila vse to, če bi lani rečmo namesto Sportinga dobila LIVERPOOL, ki je v tistem času igral v izjemni formi (saj je deklasiral REAL in ManU)....zato omenjam ta razpored tekem oz. srečo s tem koga dobiš v izločilnih bojih in KDAJ jih dobiš.....
18. marec 2010 ob 09:09
NE ME RAZUMET NAPAČNO.....Barca je lani popoloma zasluženo osvojila vse kar se je dalo......ampak na roko so jim šli vse do polfinal tekmeci (lahka skupina, Bayern ,sporting), zelo malo poškodb in seveda kar nekaj športne sreče in pomkoči sodnikov.....in REALNo to VSE moreš meti, da osvojiš kaj.......tudi REAL je imel vse to, da neboš mislil, da sem pristarnski....
---------------
s tem se pa strinjam!
drugače pa je res, da je odvisno koga ti odloči žreb in kdo bo sodnik ipd. na poti do finala! vendar je vse relativno, nekega nasprotnika bo Barca zmlela, medtem ko je ta sposoben izločit recimo chelsea! ampak tudi vso to moje nakladanje je samo teoretično, ker ne vemo kaj bi, če bi, ...
po moje zdaj več lahkih nasprotnikov ni!
-ManUTD, Barca ni potreben komentar
-Inter, Bordeaux, Lyon, CSKA so pridobil na samozavesti in so trdoživ nasprotnik
Aresnal tudi pridobiva samozavest, vendar se ne morejo znebiti strahu pred MANutd
Bayern deluje še najbolj ugoden, vendar to se lahko maščuje, Roben je v formi in tip igralca, ki lahko sam odloči tekmo, pa tudi ni edini tak pri Bayernu!
bo še zanimivo, kak favorit bo šel prej ko slej rakom žvižgat!
ker potem bo kje prvak še kdo ne izmed teh dveh
no sicer pa kdorkoli že bo, bo v vsakem primeru zasluženo!
Drugače so pa CSKA, Lyon, Inter, Bordeaux zelo trdoživi nasprotniki in bodo nekomu še pokvarili načrte!
Arsenal se pa MANutd boji bolj kot Barce!
18. marec 2010 ob 09:04
Prijavi neprimerno vsebino
HC85
18. marec 2010 ob 08:15
____
sicer je pa Barca imela v skupini Rubin, Ruskega prvaka in gostovanje tam ne bi bilo lahko za nikogar, še več, še doma se je izkazalo, da so bili celo boljši!
Inter je pa izločil chelsea oz. ga dvakrat premegal in je prav tako ekipa v 1/4finala!
Tebi se pač zdi pot lahka se mi zdi predvsem zato, ker ne maraš Barce!
saj vsak ima svoje razloge in vse je relativno, jaz se pač ne strinjam s tabo!
Kakor koli že, končno je lani Barca vseeno morala preko Chelsea in MANutd do lovorike! Bayern je pa pač proti Barci zgledal tako neubogljen, drugi bi imeli z njim več težav!
NE ME RAZUMET NAPAČNO.....Barca je lani popoloma zasluženo osvojila vse kar se je dalo......ampak na roko so jim šli vse do polfinal tekmeci (lahka skupina, Bayern ,sporting), zelo malo poškodb in seveda kar nekaj športne sreče in pomkoči sodnikov.....in REALNo to VSE moreš meti, da osvojiš kaj.......tudi REAL je imel vse to, da neboš mislil, da sem pristarnski....
lp
Do polfinal so imeli bayern (ki je lani bil v katastofalni formi (niti v domači ligi niso bili konkurenčni) in Sporting......chelsese je že polfinale, Manu pa ne spade v izločilne boje, če je bil v finalu :D
In ja, prav Sporting in Bayern sta bila lani najslabša med vseemi,ki so prišli iz skupine.....letos pa je to Stuttgart......
Saj tudi CSKA in Bordeauxa ne podcenjujem, samo če smo REALNI........niti približni nista ekipi na nivoji Barce......mogče le s fanatični igrpo in slabim dnem Barce, v primeru, da dobijo barco pridejo naprej.....
18. marec 2010 ob 08:15
____
sicer je pa Barca imela v skupini Rubin, Ruskega prvaka in gostovanje tam ne bi bilo lahko za nikogar, še več, še doma se je izkazalo, da so bili celo boljši!
Inter je pa izločil chelsea oz. ga dvakrat premegal in je prav tako ekipa v 1/4finala!
Tebi se pač zdi pot lahka se mi zdi predvsem zato, ker ne maraš Barce!
saj vsak ima svoje razloge in vse je relativno, jaz se pač ne strinjam s tabo!
Kakor koli že, končno je lani Barca vseeno morala preko Chelsea in MANutd do lovorike! Bayern je pa pač proti Barci zgledal tako neubogljen, drugi bi imeli z njim več težav!
Upam, da žreb ne bo določil, da bi se Barca, Manchester in Inter srečali že v četrtfinalu, saj prvaka vidim med njimi. Barca bo naredila veliko napako, če bo podcenjevala Inter na podlagi tekem v skupini.
18. marec 2010 ob 08:15
________-
ne podcenjuj CSKAja ali Boredeau-ja ipd.!!!
Resnica boli, ekipa je egoistična, ce bi miljonarja na levi podala desno kako zogo bi bil real v 1/4
18. marec 2010 ob 08:42
Prijavi neprimerno vsebino
@HC85 (bolj 95, če mene vpreašate):
A Real pa ni imel Lyona, a? Mogoče pa ekipe, ki jih Barca zlahka premaguje, tako zgledajo, ko igrajo proti Barci? Kako se je na začetku sezone Barce lotil Inter? Branili so se, zdaj pa so čisto drugače igrali proti modrim, ki so se (BTW) lani branili proti Barci.
So izjemno močni vendar se tudi proti temu pomagati z določeno igro, ne pa vedno. Ampak včasih z malo sreče uspe (Rubin)
GLEJ, NEVEM ZAKAJ OMENJAŠ REAL......REAL PRI TEJ TEMI NIMA VEZE........DEJSTVO JE, KOT SEM NAPISAL, DA BARCA LANI IN LETOS VSE DO POLFINALA NIMA (oz. nebo imela) NEKEGE TEŽKEGA RAZPOREDA OZ. TEŽKOKATEGORNIKOV.....malo si poglej, koga so vse lani imeli do polfinala in koga letos do 1/4 finala........no saj za osvojanje lovorik moraš meti srečo tudi s tem.......tudi real je imel v obdobje 1998-2002 ko je osvojil 3 x ligo pravko srečo....tak da, ne razumem otročjega branjenja nekaterih....
A Real pa ni imel Lyona, a? Mogoče pa ekipe, ki jih Barca zlahka premaguje, tako zgledajo, ko igrajo proti Barci? Kako se je na začetku sezone Barce lotil Inter? Branili so se, zdaj pa so čisto drugače igrali proti modrim, ki so se (BTW) lani branili proti Barci.
So izjemno močni vendar se tudi proti temu pomagati z določeno igro, ne pa vedno. Ampak včasih z malo sreče uspe (Rubin)
Ta igra barce je ze kar nekaj sezon ista pa še noben ni našel pravega odgovora.
pa ne mi govort, da je kako bedno mostvo slucajno premagalo jo enkrat v zgodovini.
Ko gre zares in se pripravijo na nasprotnika, mu lahko samo bog pomaga...
Bi bilo pa konec maja lepo dvigniti pokal na Santiago Bernabeu :)
Ekipe, ki igrajo proti, imajo problem saj je Messi preprosto prehiter za vecino obrambnih igralcev, sploh kadar ma zogo na levi nogi... Ce ga pokrijejo 2,3 igralci(tako 1,2 igralca barce ostaneta nepokrita), kar se velikokrat dogaja, se pa resi zoge tako da poda vezistov... Tako da ce ga neda messi, ga bo pa kak Henry,Pedro,Iniesta...
Dokler bo Barca imela tako ekipo kot jo ima zdej ter takšen način igre, mislim da je edino pametno igrati proti njej tako, kot je lani igral chelsea in letos rubin kazan... Vsi na svoji polovici ter upati na protinapade ...
potrjuje mojo trditev, da so tudi letos prvi favorit.
Nekatere akcije so bile prava mojstrovina, so jim pa
k visoki zmagi pomagali tudi igralci Stuttgarta, ki jih ni
bilo niti opaziti na igrišču.
Sedaj vsi skupaj samo počakajmo na žreb, morda se vam
uspe prebiti v finale, kjer vas že čaka United.
lepa tekma in lahka zmaga!
Zdej pa jutri žreb, se že veselim!
Jakap80- zato se ga pa usmerjaš skozi v desno stran, ko ima pa nogo na desni, se ga pa podvaja. Vem da je težko ampak povsem izvedljivo.
Lehmann se je v svojem slogu pederiral in provociral celo tekmo. Vsakemu svoje, aveš ;)
Drugače igra je bila zelo dobra, Ibra je pa kreten nad kreteni. Z svojo reakcijo proti invalidu Lehmanu je vse pokazal.
Lp
lampardu bi najbolj pasal, če bi s traktorja proslavljal
aaaaaaaaaaaaaaa!!!!! :P
Drgač pa dobra igra, forma ekipe in posameznikov se zopet dviguje.... ravno prav za el classico, in potem se finale v madridu, hehehehehe
navijačem reala pa sporočam, da zmagovalne ekipe se pač ne da kupit !!!!!!!!!
+ česki pleh... js tud upam da bo kdo pripravljen z barco se igrat. k lani sploh ni bilo ekipe, ki bi lahko enkovredno igrala z barcelono 90 min. upam da bo letos drugač in bom lahko užival v napetih trenutkih. Tudi če gre moja barca vn. sam da je akcija :)
Upam da jih res en stisne, predvsem ko igra Barca doma. In da jim zabije 2 gola in da Barca končno zgubi. Ker tole včer je res blo bedno gledat, samo na ena vrata.
ti kar upaj :D to je vse kar ti ostane,
povej mi, kdaj je zadnjič Barca dobila 2 ali celo tri gole,
ce je slucajno 2 dobila jih je vsaj 4 dala :D
Se mi zdi da malo preveč igrce igraš:D (pa brez zamere)
Vsak pač proslavlja,kot proslavlja (če bi Messi bil črn,bil itak nardil trojno salto,stojo in preval).Verjetno Messi zato,ker je veren in se zahvali tistemu zgoraj.
čestitke tako Barci kot Bordeauxu. Messi je v neverjetni formi in ta trenutek je prav težko reči, kdo bo na koncu sezone nesel naslov najboljšega nogometaša: Messi ali Rooney. Verjetno bo res odločalo svetovno prvenstvo. (razen če ne bo po kuhni kateri čisto tretji dobil naslov...)
No, sicer pa kakorkoli že bo žreb dal - obetajo se 4 zanimivi pari, ne glede na permutacijo.
torej moje želje so pač da koga koli dobimo, vragci seveda, bomo pač mogli zmagat vse...z tako igro kot jo igra man utd zdaj se ne bojim nikogra....če dobimo barco pač dobimo, bo treba zaustavit messija in je pol dela narejenega....bol se nekak bojim teh drugorazrednih ekip, ki znajo gristi in odigrati podobno destrukciji in totalno polenit nasprotnika, tako da te spravijo na svoj nizek nivo, kjer pa so majstori te igre in te enostavno izločijo....
podobno kot če se greš prepirat z bedakom,ni prostora za tebe, ker te bedak spravi na svoj nivo, tam pa te premaga z izkušnjami ker je večji bedak kot si sam...
torej zelo zanimivi četrtfinalni pari so lahko, ampak premagat bo potrebno vse in po vprek....torej vsi ki navijamo za svoje, jaz navijam za man utd že 19 let in nekak si najbolje res želim bayer, da jih pošljemo tja kamor spadajo in še bolj pa debilne interiste (dobesedno), pač tak čutim, ker mi ta ekipa pa gre tako na kurac, tako mi ni všečna in tako mi ne deluje kot nogometna ekipa da me vse preveč boli ko si psloh zmislim na njo....
tak da moje želje so:
Man Utd - Inter (da dobijo kar si iščejo)
Lyon - Bordeux (naj se pokaže kdo je francoski napoleon)
Arsenal - Barca (naj se pokaže kdo je boljši v igranju)
CSKA - Bayer (naj pokažejo kje je še zima)
Pričakovano bolj zanimiv drug par, mislil sem da bo Oly vendarle presenetil Bordeaux ampak se to ni zgodilo..
Vse čestitke Bordeauxu in Barceloni ;)
Sicer pa zares lepa igra Barce. Zelo zanimive rošade Pepa, ki pa si jih je spričo rezultata lahko privoščil. Zanimivo, kako so kar trije četrtfinalisti odpravili nasprotnike z 4:0 ali višje! Sam bi si ponovno želel finale Barca: eni izmed angležev. Morda raje Arsenal kot Man U, ampak v tem primeru bi imel pa hude probleme za koga navijat :)
Vamos Barcaaaaaaaaaaa!!!
Barcelona - Manchester United
Arsenal - Bayern Munich
Bordeaux - Internazionale
Lyon - CSKA Moscow
Boljše je, po mojem vsaj, da je Bordeaux v 1/4finalu, ker je lahko konkurenčen velikim ekipam, kar mislim da Olympiacos ni.
za Barcine simpatizerje težko rečeš Glory hunterji, pač ljudje po vsem svetu uživajo v igri Barcelone, mednarodni nogomet nima veze z navijaštvom, saj pri nas ne, gledaš da uživaš v igri ne v rezultatih
Hala osmina finala
za katero ekipo ti navijaš?
bhfanaticos_92, expresno si ga popušil dons, kaj ti pa ni jasn ? kdo bi pri zdravi pameti napovedal napredovanje stuttgarta ?