V živo / Prenosi
Anketa: 13. julij 2010 ob 07:41

Kdo je največ prispeval k prvemu naslovu Španije?

Andres Iniesta - mož odločitve.
Xavi Hernandez - motor moštva.
David Villa - strelec petih od osmih golov.
Iker Casillas - vratar in kapetan.
Vicente Del Bosque - mirni in preudarni selektor.
Arhiv

Španija slavi prvi naslov svetovnih prvakov

FIFA SP v nogometu 2010

Poudarki

  • ZDA osvojile veliko točko v obračunu z Anglijo
  • Capello: To je pač nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,1 od 34 glasov Ocenite to novico!
Robert Green
Robert Green tolče po travi, potem ko mu je žoga ušla v mrežo. Napaka, ki si jo angleški vratar ne bi smel privoščiti. Foto: Reuters
Clint Dempsey
Clint Dempsey je takole sprožil za 1:1. Foto: EPA
Steven Gerrard
Steven Gerrard je ušel Ricardu Clarku in zadel za 1:0. Foto: Reuters
Wayne Rooney in Steven Gerrard
Slavje Wayna Rooneyja in Stevena Gerrarda. Foto: EPA
Chicago
Ameriški navijači v enem od barov v Chicagu. Foto: EPA
Rio Ferdinand in David Beckham
Angleže sta s klopi spodbujala poškodovana Rio Ferdinand in David Beckham. Foto: EPA
VIDEO
Angleži so se morali zado...

Dodaj v

Angležem račune prekrižal lastni vratar Green

Altidore stresel vratnico
12. junij 2010 ob 20:00,
zadnji poseg: 12. junij 2010 ob 22:15
Rustenburg - MMC RTV SLO

Neverjetna napaka angleškega vratarja Roberta Greena je botrovala remiju (1:1) nogometašev Anglije z ZDA v uvodni tekmi "slovenske" skupine C.

29-letni Green, sicer vratar West Hama, je v 40. minuti odbil žogo v lastna vrata po "nenevarnem" strelu Clinta Dempseya z okoli 25 metrov. Američani so tako izničili hitro vodstvo Angležev, za katerega je v 4. minuti poskrbel Steven Gerrard. Green, ki je v začetni enajsterici presenetljivo dobil prednost pred izkušenejšim Davidom Jamesom, se je za napako vsaj delno odkupil v 65. minuti, ko je poskus Jozyja Altidora odbil v vratnico. Anglija je imela sicer rahlo terensko premoč (posest žoge - 58:42, streli v okvir vrat - 8:4), a jih je ustavljal najboljši igralec tekme - vratar Tim Howard.

Oglejte si posnetek prvega in drugega polčasa tekme Anglija - ZDA.

Gerrard zaključil šolsko akcijo
Angleži so srečanje začeli sanjsko, saj jih je kapetan Gerrard popeljal v vodstvo v 4. minuti. Po podaji z avta je robustni Emile Heskey na robu kazenskega prostora prejel žogo, jo podal na desno stran, kamor je vtekel Gerrard, ta pa je nato s strelom po tleh rutinirano matiral Tima Howarda. Ameriška obramba je izpadla dokaj naivno.

Tim Howard izbran za igralca tekme v MMC-jevem glasovanju.

Preizkusite se v napovedovanju izidov na Nostradamusu.


Altidore blizu izenačenju

Po zadetku so pobudo prevzeli Američani. V 19. minuti je Jozy Altidore za las zgrešil predložek Landona Donovana. Kapetan ZDA je v 27. minuti podal v kazenski prostor, kjer je Oguchi Onyewu streljal mimo vrat. Malo kasneje je Heskey z drsečim štartom zadel Howarda v roko, a se je ameriški vratar izvlekel brez poškodbe. Angleži so izpeljali nekaj obetavnih akcij, ki pa jim je manjkala uspešna zadnja podaja.

Sobotni tekmi skupine B: Južna Koreja - Grčija 2:0 Argentina - Nigerija 1:0

"A je to" poteza Roberta Greena
ZDA so v 40. minuti izenačile iz navidezno nenevarne akcije. Po srednjemočnem strelu Clinta Dempseyja z okoli 25 metrov je vratar Green žogo nespretno preusmeril v lastno mrežo. Velika blamaža Greena, ki se mu enostavno ne bi smela primeriti, "sramovala" pa se je ne bi niti "mojstra" iz znamenite češke risanke "A je to". Selektor Fabio Capello je zagotovo obžaloval, da je Greenu, ki je šele 11. branil za Anglijo, sploh dal priložnost. Kakorkoli, travme Anglije s slabimi vratarji se nadaljujejo. Statistika ob koncu polčasa je govorila o izenačeni tekmi: posest žoge - 49:51 in streli v okvir vrat - 4:3.

Howard dobil obračun s Heskeyjem; Green z Altidorom
Anglija je po odmoru silovito pritisnila. V 52. minuti je Heskey sam stekel proti ameriškim vratom, a sprožil z roba kazenskega prostora naravnost v vratarja Howarda. V 63. minuti je poskus Franka Lamparda Howard odbil čez vrata. Malo kasneje je na drugi strani Altidore na levi strani ušel Carragherju in sprožil, vendar je vodstvo ZDA preprečil Green, ki je žogo uspel odbiti v vratnico.

Jalovi napadi Anglije
Dokaj neopazni Rooney je v 75. minuti za las ustrelil mimo vrat. Malo kasneje je Howard ustavil še strel Shauna Wrighta Phillipsa. V 79. minuti je Capello opravil še zadnjo menjavo - dvometraš Peter Crouch je zamenjal Heskeyja. Niti Crouch niti kdo drug iz angleške zasedbe v zadnjih minutah ni bil blizu zmagovitemu zadetku, tako da so se ZDA veselile velike točke.

"Z velikim moštvenim naporom nam je uspelo izenačiti. Ob polčasu smo si dejali, da imamo možnosti za zmago, na koncu pa se je končalo z remijem," je dejal ameriški selektor Bob Bradley.

Capello: To je pač nogomet
Njegov kolega na klopi Anglije Capello je stoično prenesel remi: "Včasih napako naredi igralec, drugič vratar. To je pač nogomet." Kapetan Gerrard pa je o spodrsljaju Greena povedal: "Šokiralo nas je, a bomo podprli Roberta. Najpomembnejša stvar na prvi tekmi je, da ne izgubiš."

SKUPINA C

ANGLIJA - ZDA 1:1 (1:1)
38.646; Gerrard 4.; Dempsey 40.

Anglija: Green, Johnson, King ( 46. Carragher ), Terry, A. Cole, Lennon, Gerrard , Lampard, Milner ( 30. Wright Phillips), Heskey ( 79. Crouch), Rooney.

ZDA: Howard, Cherundolo , DeMerit , Onyewu, Bocanegra, Donovan, Bradley, Clark, Dempsey, Altidore ( 86. Holden), Findley ( 78. Buddle).


Sodnik:
Carlos SIMON (BRA)

A. V.
Emile Heskey
Robert Green
Tim Howard
Angleški in ameriški navijač
Anglija
ZDA
Clint Dempsey
Clint Dempsey
Prijavi napako
Komentarji
joker27
# 13.06.2010 ob 12:10
ko pride kakšen heskey sam pred vratarja pa strelja direktno v njega.. se ne more govorit da jim zmanjka sreče v odločilnih trenutkih .. bolj kakovost ;).. nič posebnega niso pokazali
rooney1979
# 13.06.2010 ob 08:21
Anglija je vedno na velikih tekmovanji začela odlično z odličnimi igrami v skupinskem delu in potem s nekaj smole izpadla po 11m in zakaj ne bi bilo tokrat drugače in bi pomenil slab začetek ,dober konec naprimer kot Italjani ,ki so se vedno za las prešlepali iz skupine (na SP v Nemčiji v osmini finala proti Avstraliji z veliko sodniško pomočjo ,ko je sodnik v podaljšku podaril 11m Italiji) in se z nikakršno igro in posrano ritjo šlepeli , šlepali........do konca.
rooney1979
# 13.06.2010 ob 08:14
Angleži so oddigrali odličen drugi polčas ni kaj , ampak je ponovno zmanjkalo malo sreče , ki jo Angleži na velikih tekmovanjih dejansko nimajo. Jaz osebno bi kljub nevrjetni napaki vratarja , tudi v naslednjih tekmah Angleške reprezentance v vratih pustil Greena , ker težko verjamem , da bi lahko ponovil tako pocarsko napako na tem SP in je izkoristil limit ,čeprav bo v naslednjih dneh pod velikim pritiskom.
joejoe0000
# 13.06.2010 ob 05:22
Ce Anglezi pa Americani igrajo tako kot so danes, se nasim ni za bat...
matejchek
# 13.06.2010 ob 02:18
Koliko je Green zafrknil je potem z odličnimi obrambami popravil.
Nimaš kaj.
Tako je. Golman ni bit lahko.
lenipes
# 13.06.2010 ob 01:44
Mislim, da nima smisla, da se ukvarjamo s kalkulacijami ampak samo s svojo igro, ker če bodo fantje pokazali vse kar znajo lahko pridemo tudi v osmino finala(ni pa nujno). Osebno bom zadovoljen že, če se bodo dostojno borili za svojo državo in zase navsezadnje. Moramo bit pač realni in priznati, da bi pred kvalifikacijami podpisali tudi samo uvrstitev na SP za ceno treh porazov na prvenstvu. Absolutno pa moramo odigrati brez strahu in pretiranega spoštovanja do kogarkoli pa kar bo bo.
SLOVENIJA FOREVER
siggi
# 13.06.2010 ob 01:30
Heh šele prva tekma in vsi so pametni... Že tako je dosti pritiska na angležih, tako ga bo le še več in če jih Capello pripravi na pravi odziv, bomo najebali.. :) V nasprotnem primeru imamo plus
nowitzki
# 13.06.2010 ob 01:24
Tako kot je Amerika naredila presenečenje z ANG naj presenetijo tudi proti Alžiriji in naj remizirajo. :)
NovaQ
# 13.06.2010 ob 01:16
Jaz se bojim, da nimamo šans proti vsem trem, pač moje mnenje.
demetra
# 13.06.2010 ob 01:16
@el cartel:točno. obramba jenkijev
demetra
# 13.06.2010 ob 01:13
že od razporeditve tekem naprej trdim, da bo odločilna ne prva, pač pa druga tekma. remi danes je bil realno možen (jbg jenkiji so jenkiji).Treba jih bo potrest, če bomo hoteli naprej. S tem da je tule odprta tudi opcija sneti točko angležem. kar bi bilo seveda izjemno sladko.
gregor1234
# 13.06.2010 ob 01:09
Capello je totaln debil. Ne morš z Lampardom in Gerrardom na sredini igrat, če nimata pojma o branjenju. Ok, saj Gerrard se je še nekaj trudil, amapk Lampard je bil pa totalno v kur*u.
Aja, model ima na klopi J. Cola in on poskuša z raznimi Milnerji in SWP-ji.
Vedno sm mislu, da je dobr trener, ampak tole tekmo bi pa še jaz bolje odvodil.
glasnost
# 13.06.2010 ob 00:59
Res nimam pojma, kaj imate proti komentiranju Laurenčiča. Samo nerganje, dan za dnem, tekmo za tekmo: ta ni bil dober, ta je bil slab, oni bi bil boljši. Vi kritizerji sami verjetno niti pet minut ne bi zmogli komentirati tekme. In še manj mi je jasno, zakaj hrvaške komentatorje kujete v zvezde; meni se ne zdijo nič kaj posebnega. Če pa vam je hrvaščina ljubša, izvolite se izseliti, saj ni daleč proti jugu. Ne, res ste patetični s temi hrvaškimi komentatorji.

Glede rezultata - naši lahko premagajo in Alžirijo in ZDA, resda so ZDA precej močen tekmec, vendar že proti Rusiji so naši dokazali, kam sodijo - med najboljše na svetu. In tu je vse možno.
manrose.
# 13.06.2010 ob 00:40
Jebiga. Treba bo zmagat vse ali vsaj 2 premagat. Isto je bilo, ko je bila 2. tekma z Rusijo. Treba je bilo zmagat in pika. Če želimo priti dalje, moramo zmagovati. Proti ANG je treba iti na zmago in konec. Če naši premagajo Angleže ali vsaj remizirajo, potem si zaslužijo napredovanje, v nasprotnem primeru smo dosegli naš maksimum in moramo biti pač s tem zadovoljni. Po današnji tekmi sodeč so ZDA trši oreh od ANG, ampak mislim, da ZDA proti SLO ne bodo odigrale tako dobro, medtem ko se ANG zna odpreti, zato bo tekma z ANG podobna tisti z Rusijo.
thesteve
# 13.06.2010 ob 00:29
Angleži niso niti pol tolk dobri kot si mislijo
Abarca
# 13.06.2010 ob 00:27
SsDrag, mene ni, Gerrard je scouser in totalno sovraži ManU, zato je raje videl, da bi prvak postal Chelsea.
Kuca poso
# 13.06.2010 ob 00:03
Za slovenijo je to po mojem mnenju bolj neugodno kot če bi zmagala anglija.
Kuca poso
# 13.06.2010 ob 00:02
Ob jutrišnji zmagi samo točka prot ZDA še verjetno na žalost še ne bo dovolj za napredovanje saj bi v tem primeru ZDA do konca nabrale 5 točk (predpostavljam da bodo porazili alžirijo).
leomessi10
# 12.06.2010 ob 23:55
ugodni izid za naše..se strinjam z takimi mnenji bolj..:)
ker tako lai tako jutr je zmaga nujna potem pa bomo videli kako naprej..proti ZDA bi morala biti vsaj točka..to pa tud ž mogoče dovolj za napredovanje :)
Jutri pa na zmago,fantje,da še mni prinesete novih 150€ :) :D
SsDrag
# 12.06.2010 ob 23:53
Daj Gerrard, mene je šokiralo, kako si ti podal ko en, ki nima pregleda nad igriščem, na tekmi Liverpool-Chelsea, Reini in je Drogba z lahkoto dosegel gol in si Chelsei ponudil zmago !!

:)
Breza93
# 12.06.2010 ob 23:49
Neven zakaj to ni dober izid. Mi jutri zmagamo, pa do konca ne izgubimo pa smo naprej. :P
Črnibog
# 12.06.2010 ob 23:43
@ el CARTEL - to je zato, ker si razmišljal z lastno glavo in napisal realno stanje...Ljudje se pač ne znajo sprijaznit s tem, da oni nimajo vedno in povsod prav..
Čisto dobro si napisal, jaz ne dajem ne plusev in minusev, ker se mi zdi neumno!
fixncar
# 12.06.2010 ob 23:40
Se strinjam s tabo el CARTEL

Upam, da jih vseeno "nabijemo"

SLOVENIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AA
el CARTEL
# 12.06.2010 ob 23:39
Okej dali ste mi 5 minusov, ker sem pohvalil ameriško obrambo.. nevem zakaj, men niso delovali slabo, le s crouchom so imeli nekaj težav..rooney neviden..poleg tega pa anglija v drugem polčasu ni imela niti ene prave priložnosti..nevem, meni to ni tako slabo
vombat99
# 12.06.2010 ob 23:38
sigurno bi rekel-sedaj pa sploh ne bom govoril o naravi, hehe.
Črnibog
# 12.06.2010 ob 23:35
@ vombat - mislim, da bi se pošalil na svoj račun :P
vombat99
# 12.06.2010 ob 23:33
drugače pa jutri zopet komentira bergant natančno po 10. Letih po tistih 3:3 proti yu, ko je bil tudi 13.6., hec bi bil, da bi bilo po 60. minutah 3:0, pa da vidimo, kako bo reagiral.
borch
# 12.06.2010 ob 23:33
Škoda, nam bi bolj pasal, da angleži zmagajo. Bo pač treba prvi obe zmagat. Ampak mi to lahko.
Gremo fantje!
SLOVENIJA
scenic
# 12.06.2010 ob 23:32
zdaj sem se že malo pomiril glede remija anglije
ma nič,zmagamo jutri alžirce in v petek še ZDA
in smo v 1/8 finala...tam dobimo še nemce in jih napokamo 3-1
samko-car
# 12.06.2010 ob 23:32
Lih kar gledo na htv2 kako hrvaski novinar sprasuje gerarda kaj misli o tej tekmi z ZDA on odgovori da so dobro spilal pa da bojo sli naprej z 7 pikam kako lahko neki izjavi upam da obstanejo na prvi ovri.
jani5486
# 12.06.2010 ob 23:32
Če smo Ruse je treba še Alžirce
jani5486
# 12.06.2010 ob 23:30
Slovenija gre napre ne vsi vemo
Dragoon
# 12.06.2010 ob 23:29
Nisem iz Lj, mi je pa smešno, kako rakun napada močvirnike :).
(Pa studio mi zgleda čist všečno).

Naši pa ... Proti Alžiriji bo treba zmagat, proti ZDA pa zdaj verjetno tudi ...
Ampak zmoremo, ne? :)
vombat99
# 12.06.2010 ob 23:28
jutri pa moram snemat htv, da vidimo pervana, pa tistega, ki oponaša čira in ima komentar pred vsako tekmo, hehe
mušica
# 12.06.2010 ob 23:26
In to je vse od Anglije!.Golman se pa lahk v zemljo vkoplje od sramu.
Primozz
# 12.06.2010 ob 23:24
Anglija - ZDA 1:1
Posnetek

Gremo fantje
Slovenija - Alzirija 2:0
mattyy
# 12.06.2010 ob 23:24
Angleži so smešni!
8000rpm
# 12.06.2010 ob 23:22
Cesar bo Rooneya raztrgal..mu je še dolžan!
turbo x
# 12.06.2010 ob 23:20
V Janezburgu premagamo ZDA!Slovenija gre naprej!
SysOP
# 12.06.2010 ob 23:15
dobra tekma
blazm
# 12.06.2010 ob 23:15
howard je sicer branil odlično ampak najbolši igralec tekme je bil onyewu
sunken
# 12.06.2010 ob 23:14
hehe zadela stavo 1:1 ^^. sm pa useeno navijala za ZDA...
kuzma05
# 12.06.2010 ob 23:14
ma nasi so odporni na vse stile igr in na vse pogoje. Po pravici povedano bolj kot da smo podobni KEKCEM smo podobni VIRUSOM. Smo kot virus proti kateremu ni cepiva,hehehe
trnik
# 12.06.2010 ob 23:12
Je pa se ena varianta, Slovenija in Alzirija po dve zmagi, ter Anglija in ZDA nazaj v Irak in Avganistan...............
Toming
# 12.06.2010 ob 23:11
el CARTEL ma kje si ti to gledal, parkrat so bili Angleži sami pred vratarjem (ob golu, potem še tisti močan strel, ki je zletel po sredini v Hovarda ter še parkrat podobno) in to je zate dobro organizirano branjenje, da se dopušča take strele. Ne rečem vratar je dobro branil ampak obramba pa ni delovala zanesljivo. Pošteno rečeno bi moralo biti vsaj ene 2:0 za Angleže.
stewie
# 12.06.2010 ob 23:07
Kak hrvaški/srbski/bosanski komentator je zadetek Američanov verjetno pokomentiral z besedami: "Udarac Dempsija.....i ovo je lagana lopta za engleskog golmana Grina!.........a ne, izgleda, da je itak bio pogodak...." :)

Si pa je zato ameriški vratar Howard nedvomno zaslužil naziv igralca tekme, saj je odlično branil kljub temu, da ga je sredi prvega polčasa Heskey - prosto po Staretu - zadel s kopačko v r-roko, kar seveda povzroča hude bolečine.....heheh...:)
el CARTEL
# 12.06.2010 ob 23:06
angleže ne bomo premagali, kaj vam je.. mogoče remi.. dveh blamaž v predtekmovanju pa si capello ne bo privoščil
mietke10
# 12.06.2010 ob 23:06
Tale tekma je pokazal precej dobrih stvari za nas... Angleži imajo težave sami s sabo, itak je vedno težko imeti toliko zvezdnikov na kupu, Američani pa so pokazali, da niso noben bav bav, so močni v kontrah, kaj veliko na sredini pa niso skupaj spravili. Mislim, da smo močnejši od njih na žogi, treba bo pazit na kontre, v obrambi pa so močni v skoku, me pa zanima kako bodo reagirali na predložke Birse, ki ne gredo na glavo temveč v noge,pa še zavijajo v gol...
Po tej tekmi sem še večji optimist kot pred prvenstvom...

Gremo SLOVENIJA!!!!
rokec
# 12.06.2010 ob 23:05
jao ej...nevem kaj se vsi bojite nekih angležov...ko smo igrali proti njim na Wemblyju sploh ne bi smeli zgubit!! tist sploh ni bil faul nad rooneyem, ampak je bil faul v napadu, tko da...
jaz bi se raje bal američanov, kot pa angležev, ker angleže se da brez problema razbit, američani so pomojem dost bolj nevarni, seveda pa morajo naši najprej premagati alžirce!
boste vidli, da bomo premagali angleže, če ne bomo že uvrščeni naprej!:)
el CARTEL
# 12.06.2010 ob 23:04
Toming @ sva gledala isto tekmo? jaz sem videl zelo dobro organizirano branjenje reprezentance ZDA..
rakun235
# 12.06.2010 ob 23:04
MOČVIRNIKI PA,je to neki studijo,to je neka osmrtnica,še dobro da obstajamo ŠTAJERCI,če bi močvirje poslušali bi bili na pogrebu,fuj kaki studijo
Črnibog
# 12.06.2010 ob 23:04
Balkanski kompleks..včasih sem gledal kak nogometni studio na hrt, pa tudi oni ravno ne blestijo s komentarji..So imeli kake cvetke, ki jih tudi naši niso sposobni skup spravit, da ne govorim o reporterjih (preklinjanje, jamranje...)
Vse je odvisno od tega kaj pričakuješ od le teh?! Glede na to, da ima Slovenija majhen bazen komentatorjev (strokovnih,..), je malce utopično pričakovati, da bodo tako podkovani kot npr. Angleži, Brazilci..., plus tega je najboljši komentator selektor naše reprezentance!
Čist solidno opravljajo svoje delo, Oblaka naj več ne pokličejo, pa Milovanovič naj čimanj komentira in je to to!
fixncar
# 12.06.2010 ob 23:03
ma tak pač je .....
To je SP in vsak vsakega lahko preseneti..
Ta remi dobro-slabo nevem no treba bo igrat OK pa še mal sreče itd.
Raines
# 12.06.2010 ob 23:02
Cico Kranjčar je samo rekel svoje mnenje in zdaj ga takoj križat, ker je proti Sloveniji. Mislim, pa kaj je z parimi od vas?

Vsakič, ko se Slovenija omeni, vsi zaploskajo in navijajo za njih, zdaj pa en reče svoje mnenje, takoj vsi na nož. Paranoja???
Toming
# 12.06.2010 ob 23:02
Ma Američani ni so nič posebnega, igrajo nek run and gun po košarkaško rečeno, brez prave taktike, obramba jim precej šepa. Seveda bodo grizli do konca vendar tudi naši ne bodo popuščali, kot niso proti Rusom niti za trenutek. Tehnično pa bi rekel, da so naši bolje podkovani kot Američani pa še podcenjevali nas bodo prav gotovo.
Elemental
# 12.06.2010 ob 23:01
Angleži bodo imel strelske vaje v naš gol... pomoje jih bodo dali ene 5, da bo za ziher. :)

Američani so se danes kljub srečnemu golu skoraj enakovredno kosali z Angleži... težka bo, da jih premagamo (zmaga seveda Nujna za nas).

Alžirija bo izgubila, ker če ne potem gremo lahko že, kar jutri domov.
vombat99
# 12.06.2010 ob 23:00
uf, jutri tudi vse super tekme.
badžo
# 12.06.2010 ob 23:00
@el cartel
res je. so pa v določenem trenutku imeli konstanten pritisk in kar nekaj priložnosti so si ustvarili.
jani5486
# 12.06.2010 ob 22:57
K bote Hrvate gledal sj jih ni u afriki
bajsi je legenda
# 12.06.2010 ob 22:57
robert green http://www.youtube.com/watch?v=Sjt700MQP
KA&feature=related
el CARTEL
# 12.06.2010 ob 22:56
badžo @ kakorkoli tudi angleži niso pokazali bovekaj..glede na to, da so baje favoriti za naslov..
nike1
# 12.06.2010 ob 22:56
rakun, s epa te lahko še ti greš arbitraznim sporazumom, k Hrvatom , kot bo šlo pol piranskega zaliva tja...res pa je, da so naši komentatorji za nic. drugace pa gremo naši, samo pogumno in moremo realno gledano alzirijo premagat z dvema goloma razlike.samo brez strahu.
bajsi je legenda
# 12.06.2010 ob 22:56
http://www.youtube.com/watch?v=Sjt700MQP
KA&feature=related
zike
# 12.06.2010 ob 22:56
...in Elvis Scoria je povedal kar sem že prej napisal, da sos i angleži sami krivi glede vratarja in da to ni naključje, saj v najboljših ekipah branijo samo tujci. Kakorkoli, tale rezultat nam nikakor ne gre v prid, amričani pa so pokazali, da so fizično odlično pripravljeni, angleži pa si več ne smejo privoščiti kiksa.
el CARTEL
# 12.06.2010 ob 22:56
kako pa da so tako dobri pri RTV in nam pustijo gledati hrvaški studijo (predvidevam, če sta vidva gledala hrt, jaz nisem) zakaj tudi njega ne zatemnijo.. daslučajno ne bi nekdo prešaltal na HRT

Drugače pa zelo slab izid za slovenijo.. bo treba zmagat ZDA najverjetneje (ali pa upati na spodrsljaj ZDA alžirija)
bajsi je legenda
# 12.06.2010 ob 22:55
haha - zelenec
badžo
# 12.06.2010 ob 22:54
Pošteno povedano so si angleži zaslužili zmago in ameri se v prvi vrsti lahko zahvalijo Hovardu za remi. Heskey je imel priložnost tekme. Ameri razen borbenosti niso pokazali bohve kaj... Gol so dal s strelom iz obupa. Potem pa so imeli še natanko dve priložnosti, bolj iz napak angleške obrambe kot neke pa neke njihove igre...
njukamhamendej
# 12.06.2010 ob 22:51
Na HTV vsakič ko omenijo Slovenijo publika zaploska in se čuje bravo. Tak, da to je samo Cico malo blebetau, publika je pa carska.
nike1
# 12.06.2010 ob 22:50
vidim, da mnogi ne ločite angleške reprezentance od angleške lige.angleška reprezentanca je dobra , ni pa odlična, kot je njihova liga. v rep. imajo odlične posameznike, ki pa ne tvorijo odlične celote, vsekakor je njihova rep. precenjena v javnosti.
Roxon
# 12.06.2010 ob 22:49
POSLUŠAJTE KAKO JE PO TEKMI POTEKALA DEBATA NA HTV!!!

Voditelj vpraša gosta Cica Kranjčarja (bivši selektor Hrvaške): Ali se vam zdi da so USA s to točko napovedale kandidaturo za 2. mesto??

Cico Kranjčar: Mislim da, ampak tukaj je še Alžirija, ki mislim da je po kvaliteti rahlo pred Američani. No da ne boste mislili ne podcenjujem Slovenije (in se iz srca zasmeji skupaj z vsemi ostalimi gosti, voditelji in publiko) potem pa še pribije da se bosta Alžirija in USA borili za 2. mesto.

Hahaha kaki cigan! Saj se bo še vgriznil v jezik!
manrose.
# 12.06.2010 ob 22:48
@kopibrejk: Temu se reče razmišljanje na podlagi posploševanj in predsodkov.
ZDA bodo premagale Alžirijo in naš izračun je jasen: premagat bo treba 2 reprezentanci za napredovanje ali vsaj 1 zmagat in 2 remizirat in veliko golov dati.
trnik
# 12.06.2010 ob 22:48
Kaksen naslov clanka pa je zopet to, ali ni enega strokovnjaka v urednistvu da bi se izrazil malo bolje na tako porazno slabo tekmo. Tako sta vcasih igrala samo Ihan in Bizavik. Zanima me ce je zoga tudi po koncu tekme se vedno v zraku. Se je ze zacelo, danasnje zadnje dve tekme sodniki sploh niso upostevali pravil, kdaj se podeli rumeni karton. Slovenija ima priliko, da resi zelo slab zacetek SP v JAR-u........
nemanja989
# 12.06.2010 ob 22:47
Dobro igrajo angleži, niso razočarali kot francozi. Howard je odlično branil, drugače če bi napadalci anglije bili bolj zbrani, bi z lahkoto zmagali. Green je tudi v eni situaciji rešil ekipo, tak da se je delno iskupil za res veliko napako, anpka boljše zdaj kot v izločilni fazi. Američani nič posebnega, močni in borbeni, ko bojo igrali z Slovenijo to bo uspavanka :)

Rezultat ki vama najmanj paše. Če bi anglija zdaj zmagala, bi vi bili v boljšem položaju. Seveda je jutri potrebno zmagati.
viktoriana
# 12.06.2010 ob 22:47
Bo še zanimivo, ja :)
dardaman
# 12.06.2010 ob 22:46
Prodana tekna,angleške stavnice so morale mal zaslužit!!!
kopibrejk
# 12.06.2010 ob 22:45
Mirnčan: Kdo je pa reku da bo ZDA Alžirijo premagal. To bo šele zanimiva tekma ker Alžirci so bolj Musliči kateri so znani po sovraštvu do zda. Angleži so eni pacarji da večjih ni na tem svetu.
Temu se reče analitsko razmišljanje. Bravo!
nike1
# 12.06.2010 ob 22:45
pa dobro za nas je, da donovan ni prevec v formi.
soulstripper
# 12.06.2010 ob 22:45
Cakam eno tekmo, kjer bodo padl usaj trije zadetki, upam, da bodo nasi prvi, ki bodo zatresl usaj trikrat.
Link28
# 12.06.2010 ob 22:44
Samo so carji, Katanec pa Ćiro sta zakon :D
blazm
# 12.06.2010 ob 22:44
zmaga proti zda in remi proti alžiriji bota dovolj, dokler američani visoko ne premagajo alžircev in mi ne izgubimo visoko proti angležem...žal pa je zdej zmaga proti zda nujna
nike1
# 12.06.2010 ob 22:43
Po pricakovanjih, anglezi pokazali malo, americani so tu nekje, kot mi in se zmeraj napovedujem, da se bomo naprej uvrstili mi in zda.
Ancistrus
# 12.06.2010 ob 22:42
No ja, kljub veliki napaki Greena je ta naslov "Angležem račune prekrižal lastni vratar Green" vseeno nekoliko pretiran. Američani so igrali zelo dobro, praktično enakovredno angležem, pa tudi Green je ubranil nekaj precej nevarnih strelov.

Res je naredil napako, ampak ne zasluži si pa takega linčanja.
N.C.Parkinson
# 12.06.2010 ob 22:41
Ma ne moreš verjet, 15 minut lapajo v studiju, pa še vedno niso povedali rezultata tekme, dejte pokajte s telim studijem nekam, kot prvo pa nehajte težit s tem Katancem pa Čirotom, Rtv zares katastrofa od teh studijev, ..
donjani
# 12.06.2010 ob 22:39
Naši zelo težko naprej - Proti Angliji je preoptimistično pričakovat remi, treba bo ostale tekme zmagat kar bo pa zelo težko. Zmaga in remi nikakor ne bo dovolj če ZDA premagajo Alžirce!!!!
Gwenhyvar*
# 12.06.2010 ob 22:37
upam na čimveč kartonov na tekmi med alžirijo in anglijo (za angleže, seveda). potem se naše možnosti povečajo! :)

jutri pa: SLOVENIJAAAAAAA
badžo
# 12.06.2010 ob 22:37
Kaj sanjate? Mi bomo gladko prvi v skupini. Po videnem se ne bojim nikogar...
El_pipita
# 12.06.2010 ob 22:36
Tekma je dala, kar zanimiv vpogled v ekipi, ki nas še kako zanimata. ZDA zasluženo do točke kljub temu, da je bila Anglija boljši nasprotnik. Ustvarili so si več priložnosti in igrali bolj dinamično predvsem so igrali širše. ZDA pa so dosegli gol pa napaki vratarja, a si hkrati prigrali še eno res lepo priložnost. Oboji igrajo dokaj podoben stil igre, le da imajo Angleži boljše posameznike.

Proti ZDA moramo paziti predvsem na prekinitve in sploh na skok igro. Imajo fizično zelo močne in hitre napadalce in dva zelo dobra vezna igralca Dempsy in Donovan. Poleg tega pa imajo tudi zelo zanesljivo zadnjo vrsto. Proti njim so podaje v kazanskii prostor skoraj da brez smisla. Američani bodo zelo težak nasprotnik in realno bi bila zmaga proti njm presenečenje.

Kar se Angležev tiče ni veliko za razprevljati, so ena boljših ekip in danes še niso pokazali vsega. Danes najboljši igralec pri njih Lennon. Je zelo hiter in vse njegove žoge iz desnega krila v sredino so uporabne in prav čudi me da kakšne izmed teh žog Angleži niso izkoristili. Poleg tega pa je na RB poziciji zelo kvaliteten predvsem Johnson, ki je zlo dobro tehnično podkovan za obrambnega igralca. Upajmo, da je Jokič v formi:)

Škoda za neodločen izid, še vedno sem prepričan, da bodo Angleži prvi v skupini in glede na to da so Američani osvojili točko proti njim, to pomeni da moramo ubistvu premagati Američane, kar pa definitivno ne bo lahko.

SLOVENIJA!!!
cintaelu
# 12.06.2010 ob 22:36
torej so naši 100 proc. nared??? Tudi Novakovič??
scenic
# 12.06.2010 ob 22:35
edino še en scenarij nas pelje naprej
da alžirija odšipne točko ZDA,mi zmagamo alžirce in igramo ničlo z ZDA
MIRNČAN
# 12.06.2010 ob 22:35
Kdo je pa reku da bo ZDA Alžirijo premagal. To bo šele zanimiva tekma ker Alžirci so bolj Musliči kateri so znani po sovraštvu do zda. Angleži so eni pacarji da večjih ni na tem svetu. To ne morem vrjet,s tako igro navjo nč naredil.
Toming
# 12.06.2010 ob 22:35
Tudi jaz pravim, da je to super rezultat in če jutri slučajno zmagamo, smo prvi na lestvici. Pa tudi če remiziramo jutri smo še vedno v igri. Morda pa nas v zadnjem krogu čaka odločilna epska tekma z Angleži, ki jo bo spremljalo ogromno ljudi in na tisti tekmi se bomo itak poskušali po najboljših močeh oddolžiti za tisti poraz na prijatelski tekmi. Že vidim angleškega golmana, ki se mu bodo, po tem fijasku danes, tresle hlače, ko bodo Novakovič, Dedič, Koren, Birsa spuščali projektile proti njemu =)
brinova_jagoda
# 12.06.2010 ob 22:34
tudi če naši zgubijo z vsemi ... upam da bodo uživali v tekmah in vse dali od sebe
Link28
# 12.06.2010 ob 22:34
Hahaha, tu mate zdaj Angleži, The best group after The Beatles, evo vam zdaj. Komaj čakam, da jim še mi zagreimo življenje. Moja napoved: Jutri zmaga Slovenije, na koncu pa greta naprej Slovenija in ZDA.
Throll
# 12.06.2010 ob 22:34
@CarlosNorris

Seveda. Tudi jaz to pravim, da je super za nas. Eni pametnjakoviči pa pravijo da je to najslabša možna varjanta. Ne vem, al ne znajo računat? :) Ena zmaga in remi, pa smo dalje!
nogax
# 12.06.2010 ob 22:33
Jah zdej je jasno da bo treba premagat Alržirce in ZDA!Ta razultat ni ravno najugodnejši za nas toda vrjamem v naše fante in že stem k so se uvrstil na SP so naredili nekaj izjemnega!
scenic
# 12.06.2010 ob 22:33
katastrofa je tale rezultat za naše
zdaj bomo morali premagati i alžirijo in ZDA za napredovanje,proti angliji pa tudi če bi lahko zmagali,ne bomo smeli.
torej....

sloevnijo vodi naprej samo0 en scenarij:zmaga nad alžirijo in ZDA
cintaelu
# 12.06.2010 ob 22:32
evo, na naši slovaški TV so v studiu ravno dejali, da po njihovo bo Alžirija 4, za napredovanje se pobijejo vsi preostali in da definitivno ne bi podcenjevali Slovencev, ki se nikogar ne bojijo in igrajo napadalni nogomet...
no, vidite kako nas imajo radi..
Maticko91
# 12.06.2010 ob 22:32
Aja pa seveda:
Gremo naši jutri!!!!!!! Za prevzem vodstva v skupini :D
Maticko91
# 12.06.2010 ob 22:31
Ufff evo prva dobra tekma na tem SP, pričakoval sem da se bodo Angleži in USA požgali :D
Samo kaj pa ta Laurenčič govori res.. Se vprašam, če sma gledala isto tekmo. Da so ZDA zaslueno prišle do remija in enakovredno stale na igrišču - nonsens..
Prvi polčas je bil res dokaj enakovreden pa še v prvem so bili Angleži malo bolj nevarni, v drugem pa so tako igrali samo še oni. Razen tiste štange ni blo od Američanov nič.. Heskey, Phillips sta zapravila izredne šanse, Rooney za malo mimo, polno je bilo predložkov, ki bi lahko končali v mreži (Heskey, Lampard na koncu, Rooney..). Da ne omenim, da so Američani dali seveda najbolj pacast gol kar so ga lahko.
Jasno je, da bi Angleži morali odnesti 3 točke in svoji neučinkovitosti in golmanu se lahko zahvalijo za to, da jih niso.

Če je to dobro za SLO še ne vem, sem pa bolj mnenja, da bi bila zmaga Angležev ugodnejša za nas :/
SsDrag
# 12.06.2010 ob 22:29
Capello bil ves samozavesten po žrebu, kao d je to najlažja skupina, k jo je blo možno dobit! So pa fasal prvo tekmo remi
BorutMaja
# 12.06.2010 ob 22:29
Hehe, zgleda da so američani zdaj nekaterim spremeili mnenje o tem, da bodo lahek plen za slovence ...

V športu so presenečenja ob vsaki sekundi, zato ni za podcenjevati nikogar ...
Sicer pa navijam za najslabše ekipe oz države, ki jih ne uvrščajo med favorite ... da zaprejo gobce tistim najbolj glasnim ...
CarlosNorris
# 12.06.2010 ob 22:29
Kako slab?! To je odličen rezultat za nas, rabimo teoretično samo eno zmago in remi za osmino finala!!
sem uporabnik
# 12.06.2010 ob 22:28
GREMO SLOVENIJA NA ZMAGO JUTR! (Novakovič, Birsa in Koren pa strelci)
Bobr
# 12.06.2010 ob 22:28
Kot sem rekel ob žrebu...USA je eden najbolj neugodnih žrebov kar jih je lahko.
TheNomad
# 12.06.2010 ob 22:28
mislim, da bo bolje za Greena, če kar ostane v JAR ali pa se preseli v kakšno drugo državo, v Angliji ne bo dobil dobrodošlice ;)
SsDrag
# 12.06.2010 ob 22:27
haha
Adut97
# 12.06.2010 ob 22:27
Lepo bo videti lestvico po prvem krogu in Slovenijo na vrhu! :)
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 22:27
cintaelu
12. junij 2010 ob 22:17
Prijavi neprimerno vsebino
tale Sp gre v nekam čudno smer zaenkrat..Francozi zanič, Mehika nič kaj zaenkrat, pa so nad ZDA v pripr. zmagali kar 5-0, Grki itak adijo, Argentina za mišjo dlako, J.Koreja še najbolj prepričljivo do sedaj...tole trenutno tudi kaže na remi, ..
zanimivo ni kaj...

Men se pa to ne zdi presenetljivo saj nekateri ne igrajo 100% ker nihče ne želi izgubiti prve tekme in ko imajo enkrat rezultat želijo tekmo lepo pripeljato do konca
sem uporabnik
# 12.06.2010 ob 22:26
Dejana Obreza bi jaz.
blazm
# 12.06.2010 ob 22:26
@domoran

ne
pinkobalinko
# 12.06.2010 ob 22:26
Remi načeloma ni slab za nas, se pa bojim, da bo to Američanom dalo krila.
Sicer sem imel občutek, da Angleži niso homogena reprezentanca. Nekajkrat sem imel občutek, da Lampard sloh noče podati Rooneyu.
mato333
# 12.06.2010 ob 22:26
remi je najslabs za ns mozn:S
Črnibog
# 12.06.2010 ob 22:26
@ rakun235 - kaj tebi ne paše? A njegovo komentiranje? Po mojem mnenju Laurenčič popolnoma solidno opravlja svoje delo. Res me zanima, koga bi ti priporočil?
moochie
# 12.06.2010 ob 22:26
Nič posebnega. Bo treba kr vse tri ekipe nabit v skupini...
Webb
# 12.06.2010 ob 22:26
edina sreča anglije je ta, da majo na tretji tekmi slovence in bodo tako z dvignjenimi glavami šli u 1/8...
aeterno
# 12.06.2010 ob 22:26
slabo za nas tole =/
kopibrejk
# 12.06.2010 ob 22:25
Anglija bo šla naprej, za naše pa je to res slab rezultat.
domobrán
# 12.06.2010 ob 22:25
Ameriške zastave vihrajo visoko v zraku.
fixncar
# 12.06.2010 ob 22:25
NO NO PA BOMO JUTRI PRVI V SKUPINI
heheheeheh

vsaj upam!!

SLOVENIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ramus
# 12.06.2010 ob 22:25
Dobro tole, dobro,... bo več za nas ostalo.
Throll
# 12.06.2010 ob 22:25
Super rezultat, boljše ne bi moglo bit.
Arsenal_fan1
# 12.06.2010 ob 22:24
Ahh,tale remi nam ni ravno po godu...
domobrán
# 12.06.2010 ob 22:24
@blazm

A alžirije pa ti sploh ne šteješ?
skripec
# 12.06.2010 ob 22:24
mnja, no... bomo vsaj jutri prevzel vodstvo v skupini...
cintaelu
# 12.06.2010 ob 22:24
hehe..no, tole je pravi šok za britanske časopise, ki so trdili, da bo remi pravo presenečenje....hmhmhm...
rakun235
# 12.06.2010 ob 22:23
zdaj pa gremo v studijo SLO pa bomo poslušali najbol pametnme ljudi v SLO,KOMENTATOR SLO.POPLAVE V Ameriki
blazm
# 12.06.2010 ob 22:23
no pa lahko jutri v miru remiziramo z aližirci...zmaga nam ne pomeni dosti, ker moramo itak premagati zda, v tem primeru smo pa tko al tko naprej (če remiziramo)
demetra
# 12.06.2010 ob 22:22
LFC, jasno. Dva je treba zbit, in to je to!
skripec
# 12.06.2010 ob 22:22
u kojem sosu??
cintaelu
# 12.06.2010 ob 22:22
hvalabogu, da so naši igrali pripravljalno z Angleži, da imajo samozavest se jim zoperstaviti, še posebej po odličnem rezultatu takrat, ker drugače bi sigurno imeli tremo pred " ta večjimi"..
LFC
# 12.06.2010 ob 22:20
Mi imamo vse v svojih rokah... in lahko nabrišemo vse 3...
cintaelu
# 12.06.2010 ob 22:19
upam, da so naši dobro tekaško pripravljeni..tale skupina je kot maraton..
gipsy
# 12.06.2010 ob 22:19
1.stik Phillipsa z žogo po 15minutah pa še to tako zgubu.
rakun235
# 12.06.2010 ob 22:18
komentar,nima dobrih navigaciskih naprav
domobrán
# 12.06.2010 ob 22:18
cintaelu
# 12.06.2010 ob 22:17
tale Sp gre v nekam čudno smer zaenkrat..Francozi zanič, Mehika nič kaj zaenkrat, pa so nad ZDA v pripr. zmagali kar 5-0, Grki itak adijo, Argentina za mišjo dlako, J.Koreja še najbolj prepričljivo do sedaj...tole trenutno tudi kaže na remi, ..
zanimivo ni kaj...
gipsy
# 12.06.2010 ob 22:15
Sean Wright-Philips popolnoma neopazen. (Pa ne zato, ker je tako majhen ;))
Toming
# 12.06.2010 ob 22:15
Zaenkrat nič posebnega, mislim da se bo dalo z obema reprezentancama dobro igrati. Obrambne formacije obeh ekip so kar neprepričlive, še posebej Ameriška, zato je toliko priložnosti. Pri angležih je kriza z vratarji in tudi s podajami z bokov so precej ranljivi (predložki Donovanba v prvem delu), pri ZDA pa katastrofa od obrambe, Angleži se jim sami sprehajajo z žogo pred vratarjem. Ene parkrat je že bilo tako in samo vratarju se lahko zahvalijo za ugoden rezultat. Če bomo vsaj pribljižno tako dobro disciplinirano igrali, kot proti Rusom imamo kar dobre možnosti za pozitiven rezultat.
zadetek
# 12.06.2010 ob 22:13
bojim se sam to da se bo rooney razletel proti našim :S
zadetek
# 12.06.2010 ob 22:13
e ta Lampard jao jao....
demetra
# 12.06.2010 ob 22:12
Pa dobr no, Runi, dej ga že vtakn nekam
vombat99
# 12.06.2010 ob 22:12
pa ne sanjajte, da bodo vsi kar premagovali alžirce, no.
aeterno
# 12.06.2010 ob 22:11
dejmo anglija bemti no. za slovenijo!
mato333
# 12.06.2010 ob 22:09
Pa js nevem kaj vam je,za ns bi blo bols ce bi zmagala anglija in ne da je remi...ker tko al tko nam ne pomen nc ce zgobi anglija 2 tocke ker se itak ne bomo mogl z njo mert,pomen pa velik ce dobi amerika 1 tocko...ker v tem preimeru ce mi ju3 zmagamo alzirce mamo 3 pike,ostaneta nam pa se tekmi z zda in anglijo..zda bo mela 1 tocko in ji ostane tekma se z alzirci in nami...alzirce bojo zmagal tko da bojo mel 4 pike ce igrajo z nami remi bojo mel oni 5 pik mi pa 4 ker proti angliji remija ne bomo odnesli...tko da navijite za anglijo
Kloncek
# 12.06.2010 ob 22:09
Evo suha južina :)
rakun235
# 12.06.2010 ob 22:08
kmet komentator,naj neha pet,naj govori
LFC
# 12.06.2010 ob 22:08
evo ranto da ga zacementira z glavo...
demetra
# 12.06.2010 ob 22:08
Proti jenkijem se nam slabo piše. obramba laufa.
manrose.
# 12.06.2010 ob 22:08
Res je, najbolše bi bila zmaga ANG z 2-1.
semaino
# 12.06.2010 ob 22:07
Zakaj mislite, da bi bil remi najboljši - najbolje je če UK zmaga - pa mi z UK probamo neodločeno potegniti in ZDA napiliti.
domobrán
# 12.06.2010 ob 22:06
V igri se kaže ameriško nepopustljivo srce! Bravo USA.
deangelo
# 12.06.2010 ob 22:06
pa naj že bo ta gol
LFC
# 12.06.2010 ob 22:06
Nujno mora dat Croucha not namesto Heskeya... Manjka višina ob predložkih Johnsona...

Glede prejetega gola pa nč novga- angleški golmani so serijski luzerji...
vombat99
# 12.06.2010 ob 22:05
joj, kako me je strah za naše, najmočnejše nasprotnike smo dobili
Črnibog
# 12.06.2010 ob 22:05
Mislim, da bomo težje igrali proti ZDA kot pa proti Angležem... ZDA imajo v svoji igri tisto kar večini manjka-vztrajnost in nepopustljivost , se ne predajajo, predvsem pa, ne gledajo na to s kom igrajo, dajo svoj maksimum!
Angleži so ranljivi, vendar z njimi bomo vseeno imeli možnosti, čeprav če dobimo ranjene, se nam slabo piše.
Najprej bo potrebno zmagat Alžirce, potem pa kar pač bo bo, ampak igrati bo potrebno več kot le na polno!
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 22:05
Dobr bran Ameriški golman a ni on v enem angleškem klubu
senninha
# 12.06.2010 ob 22:05
ampak .. niti vavuzele ne preglasijo angelška grla !!
Primozz
# 12.06.2010 ob 22:02
VIDEO: Robert Green zadetek 1:1

Skoda
demetra
# 12.06.2010 ob 22:02
Kartoni laufajo, to je zelo kul
tomazku78
# 12.06.2010 ob 22:00
upam da bo izenačeno na koncu...
speedy006
# 12.06.2010 ob 21:59
Pa kaj je s to žogo? Vse proste strele na vseh tekmah udarjo tko visoko, kot da bi ragbi igrali :S
Jan1983
# 12.06.2010 ob 21:58
Te dve ekipi sta za razred boljši od naše...
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 21:58
Ja samo tud Zda ma svojo računico ker če bo Anglija zmagala bodo šli oni proti nam na vse treba je priznat da Zda ni kr ena leva reprezentanca in so lahko zelo nevarni
demetra
# 12.06.2010 ob 21:57
Lampard, Krstič ima zdele akcijo 20%
ruk atočec
# 12.06.2010 ob 21:55
fak, fantje..še zdej newem kaj je boj za naše.....
če zmaga ZDA se sfuka angliji do konca proti nm....
če je remi..podobno...plus zda dibi pike....
če zmaga anglija...je zda prez pik pa mamo šanse
TheNomad
# 12.06.2010 ob 21:55
Če bi menjali golmane bi blo ene 3:0 zdaj :P

Bi pa še omenil, da Rooney enostavno ni več isti od kar se je marca poškodoval.
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 21:55
Remi bi bil dobr mogoče še bolš zmaga Anglije
BoLhCa
# 12.06.2010 ob 21:55
Pa ti igralci Liverpoola so res debili. Carragher start na polno na gleženj, Gerrard na polno na koleno, Johnson sam strelja 3m stran od gola, čeprav je stal 4m od gola, potem pa še Carragher spusti Altindorja mimo... Katastrofa~
boboman
# 12.06.2010 ob 21:54
Prekršek Caragherja je bil za direkt rdečega, iztegnjena noga s podplatom na stojno nogo nasprotnika na gležen --- rdeči!

Upam da vseeno angleži zmagajo, bo nam lažje!
domobrán
# 12.06.2010 ob 21:54
Kakšen izid mislite, da nam najbolj ustreza?
vombat99
# 12.06.2010 ob 21:54
tooo, to je tekma!!
Toming
# 12.06.2010 ob 21:53
Klasika, Angleži so vedno bolj živčni, že delajo grobe prekrške, ne bi se čudil če bo kdo v nadaljevanju izključen.
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 21:53
no Green je končno neki pokazu
zike
# 12.06.2010 ob 21:51
emideluks
Lol zike, pa ravno prej je med prenosom povedal, da so Angleži ena redkih reprezentanc, ki imajo vse igralce iz svoje lige.


Seveda pa imajo tudi daleč največ tujcev v ligi. Sicer sem v prejšnjem postu mislil na vratarje in res se ne spomnim kdaj je kakšen angleški vratar po Seamanu bil prvi vratar najmočnejših angleških ekip?
demetra
# 12.06.2010 ob 21:51
Pajade. Vse čestitke. dober fuzbal
gipsy
# 12.06.2010 ob 21:46
5 minut pritiska, zdaj bo pa spet dolgčas.
Črnibog
# 12.06.2010 ob 21:44
Končno se igra nogomet..
rakun235
# 12.06.2010 ob 21:42
halo,komentar, nešega pametnega komentatorja,pritisnili so na plin.
demetra
# 12.06.2010 ob 21:42
Nova bi ga na izi prerešetal, samo do prave priložnosti mora priti! Ne bi se čudila, če bi sneli Angleže prej kot Jenkije.
kunta kinte
# 12.06.2010 ob 21:42
direkt v golmana
gipsy
# 12.06.2010 ob 21:41
LOL Haskey.
mietke10
# 12.06.2010 ob 21:41
Gledam SLO 2 HD na sobno anteno, in moram reči da je čist v redu....
kok
# 12.06.2010 ob 21:41
Heskey les
domobrán
# 12.06.2010 ob 21:40
too! Gremo amaričani!
sem uporabnik
# 12.06.2010 ob 21:39
Sapp, popolnoma se strinjam z vsem.
aeterno
# 12.06.2010 ob 21:36
angleži morjo zmagat, nč pike jenkijem.

Naši pa vsekat na gol proti angliji, samo vsekat na gol. Not majo 3 štange.
Kristian
# 12.06.2010 ob 21:35
Kinga je pustu v slačilnici. Capello je že uporabu 2 menjavi.
domobrán
# 12.06.2010 ob 21:32
Go USA, go Slovenia!
ponudnik
# 12.06.2010 ob 21:32
Green ni ničesar kriv, kriv je samo Capello. Vsi dobro vedo da je Joe Hart edini vsaj polsposoben angleški golman, vsaka druga izbira za v gol je norost.
viktoriana
# 12.06.2010 ob 21:31
Mislim, da bo kar 2 - 1 za Anglijo.
Sapp
# 12.06.2010 ob 21:30
Green je pač preZELEN za takšne tekme...

Celoten projekt (program) tega prvenstva s strani nacionalke je zaenkrat sramotno slab. Obup. Bruka. Gledam na ORF čeprav ne zastopim skoraj nič... Vsaj laufa jim...
emideluks
# 12.06.2010 ob 21:30
Lol zike, pa ravno prej je med prenosom povedal, da so Angleži ena redkih reprezentanc, ki imajo vse igralce iz svoje lige.
koš
# 12.06.2010 ob 21:30
Ameriški Mladen Dabanovič :)
fixncar
# 12.06.2010 ob 21:30
Ti Američani zgledajo zelo zrelo na sredini a Angleži v stilu zadnjih SP in EP!!!
No pa naj bo x bomo jutri vodili v skupinii

SLOVENIJAAAAAAAAAAA
RULESSSSS
sem uporabnik
# 12.06.2010 ob 21:28
Že njegov priimek pove, da je zelen, kar se tiče velikih tekmovanj.
logitech
# 12.06.2010 ob 21:27
hjaooo Green ..pa kje si ti zrastu? v džungli :)
Mislm da tak gol podari američanekom...jao..
upam pa na zmago Anglije, ker so mi Američani taki patki da groza..
SysOP
# 12.06.2010 ob 21:27
To ja končno ena mal boljša tekma...Šele sedaj se sliši vsaj malo gledalcev in ne samo tistih trobl. Pa laurenčič kr dobr komentira, naredi mal vzdušja. Lepo.
kunta kinte
# 12.06.2010 ob 21:26
angležev ni nikjer,sredina z lampardom in gerrardom nikoli ni delovala in ne deluje niti danes,rooney odrezan,heskey pa itak nima dovolj kvalitete,američani pa tečni in uporni,težko se bodo angleži zmazali,slabo za nas
fuzinc
# 12.06.2010 ob 21:25
http://www.youtube.com/watch?v=VSLYkWJ0Q
UA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=WevC_zuu2
n4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=S4KDF-3hvZM&feature=related

mihacar, ne govori neumnosti. pač tudi najboljšim se dogajajo napake
Mihacar
# 12.06.2010 ob 21:25
Se pa more tale Green zdle ful slabo pocutit, verjetn ga ne marajo se lastni soigralci, sej ga noben ni sel potolazit ampak so vsi obrnil hrbet in sli proti sredini igrisca, kar glih ni lepo. Verjetno bi se najraje udrl v zemljo ce bi se lohk.
zike
# 12.06.2010 ob 21:24
Tale zadetek ni bil naključen, saj angleži že 15-20 let nimajo enega pametnega vratarja in zdaj vidim, da je Jens Leman imel prav ko je enkrat izjavil, da so angleški vratarji neumni. Če so jim klube kupili razni tujci pa bi vsaj lahko v 10 letih naturalizirali kakšnega vratarja. V angleški ligi je enostavno preveč tujcev in če pogledamo samo vratarje, se ne spomnim kdaj je kakšen angleški vratar v zadnjih 5 letih branil za namočnejše angleške klube? skratka, sami so si krivi!
bhfanaticos_92
# 12.06.2010 ob 21:24
Ena izmed taktik Keka je torej lahko čim več strelov od daleč,čeprov se težko to 2× ponovi
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 21:24
Če Angleži hočjo tole zmagat se more Green hitr zbrihtat da ne bo še kakšnega dobil kr takile goli so za golmane psihično uničujoči še posebi če nisi nek top vratar pa nočm žalit Greena sam res ni
kazz
# 12.06.2010 ob 21:24
naši morjo sam z razdalje šutirat prot angležem pa zmagajo, ojoj, kakšnega vratarja majo ne morš verjet haha
jest25
# 12.06.2010 ob 21:22
Kakšnega je pa Green pojdel. Res nepričakovano od njega... Sicer pa še vedno zagovarjam to, da bi moral v vratih stati Hart..
manrose.
# 12.06.2010 ob 21:21
Če pri tem rezultatu ostane, bo man of the match vratar Green.
Mihacar
# 12.06.2010 ob 21:21
Ampak tale Zrnec je pa tak car, vedno me nasmeji s temi reklamami. Res je legenda!
domobrán
# 12.06.2010 ob 21:20
God Bless America,
Land that I love!
cintaelu
# 12.06.2010 ob 21:20
sam se mi smili, ker bo še nadaljna pol leta ali še dlje v medijih pod drobnogledom..verjamem, da ga bodo igralci podprli vsaj mentalno, ker je v tem trenutku sigurno..down..
admiral88
# 12.06.2010 ob 21:19
zakaj ne hart?! bil je med top mladimi igralci premierlige, boljši od njega je bil letos le milner...pa se ga postavi na gol in gradi prihodnost s njem. boljše debitirat pri 23 kot pa 35...
undisputed
# 12.06.2010 ob 21:19
to pa ne morem vrjet iz dneva v dan komentatorji bolj ˝blestijo˝ joij joij joij

js se učasih prašam če gledam isto tekmo ko oni :/
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 21:18
Sam majo Američani ene sreče kr naj jo majo sam ne proti nam
rokec
# 12.06.2010 ob 21:18
eko ko je prvo rekel, ko je streljal en američan, da je to preslab strel za golmana kova Greena:D
haha...edino pravilno! iz naše skupine upam, da gredo naprej naši in pa američani, angleži pa upam, da spakirajo kovčke!:D

GOOO USA!!
demetra
# 12.06.2010 ob 21:18
haha tweed of the year. da mu ga še Nova vtakne! :)
Mihacar
# 12.06.2010 ob 21:18
okrogsveta.si, se popolnoma strinjam! Pozabil si napisat se narod hlapcev:).
Toming
# 12.06.2010 ob 21:17
Kiri ksiht Backhama po klasičnemu angleškemu autogolu =)
cintaelu
# 12.06.2010 ob 21:17
mihacar..

to me spominja na NHl, ko je v končnici v prvi vrsti vse odvisno od vratarjev...šele nato je ostalo..
Kristian
# 12.06.2010 ob 21:17
lol, agleži majo prou nesrečo z golmani
Captain Potato
# 12.06.2010 ob 21:15
te angleški golmani...:D
TheNomad
# 12.06.2010 ob 21:15
Angleži bi pač vedno morali igrati na ene 3 gole prednosti za ziher, če golmani kozlarije počnejo :P
cintaelu
# 12.06.2010 ob 21:15
no, na vsakem SP se pišejo zgodbe, tale bo sigurno ostala v zgodovini, če Angležem pomeni poraz...hehe...ampak saj se je vedno kaj dogajalo, a ne??...zgrešene 11-m trovke, autogoal itd..
Mihacar
# 12.06.2010 ob 21:15
Ravno sem razmisljal kdo hudica je Green in da anglezi res nikol niso imel vrhunskega vratarja in potem je par trenutkov za tem vratar Green potrdil to. Enemu Buffonu ali Van der Saarju se to enostavno ne more zgodit.
Zarad slabih vratarjev sem tudi mnenja, da Anglezi ne morejo postati prvaki. Italija je imela Buffona, Francija Bartheza, Spanija Cassilasa, ... Skratka zmagovalna ekipa potrebuje odlicnega vratarja.
okrogsveta.si
# 12.06.2010 ob 21:14
... ko te komentarje tu prebiraš, več kot 1/2, saj ne moreš verjet... SLOvenci NAROD kritizerjev in jamračev!!!
o'fenomeno
# 12.06.2010 ob 21:14
sm rekel da igrajo brez golmana
demetra
# 12.06.2010 ob 21:13
cintaelu: jaz pravim, da bo druga tekma še pa še hudič!
bhfanaticos_92
# 12.06.2010 ob 21:13
Američani majo očitno srečo,to ni dobro
manrose.
# 12.06.2010 ob 21:13
Ali remi 1-1 ali pa minimalna zmaga za ANG, to je ugodno za nas. Čim manj pik in čim manj golov.
carlos_carlos
# 12.06.2010 ob 21:13
demetra

ne vem kaj imajo veze prikolice na hrvaškem. Saj lahko gledam na katerem izmed nemških kanalov. In tudi tam nimam prikolice!

Če pa ocenim, da HRT komentira bolje kot naši (slovenski) komentatorji, kar je vedno, če tekma ni na nacionalki, z veseljem gledam njih. No ko igramo medsebojno pač ne ;).

Komentirati kvaliteto prenosov pa imajo pravico vsi! No vsaj tisti, ki plačujejo naročnino. Urban pa je po mojem mnenju najslabši izmed komentatorjev. Poskuša biti nedolgočasen samo mu ne ratava. Profanost in površinskost mu pa gresta odlično od rok.
miki331
# 12.06.2010 ob 21:13
Jatz tudi vedno navijam za Angleže sam kaj pa njihovi golmani delajo!!!!!!
angelmanuel
# 12.06.2010 ob 21:12
Zdaj pa bo neugodna žoga vsega kriva.
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 21:12
Jabulani je pokazal svojo moč =)
Ancistrus
# 12.06.2010 ob 21:11
Evo ti golmana, italjan
blazm
# 12.06.2010 ob 21:11
bravo capello mastermind..dva boljša golmana ma on gre modela k mu na faci piše FAIL dat v igro!
TheNomad
# 12.06.2010 ob 21:11
čeprav navijam za Anglijo, se lahko le smejim :D Pa od kod Angleži dobijo te golmane?! jao! :P
cintaelu
# 12.06.2010 ob 21:11
jaz že od pokala federacij pravim, da so ZDA neprijetni nasprotnik, a še vendar tukaj večina komentira, da jih bomo pojedli itd..saj ne, da jih zagovarjam in seveda držim pesti za naše, ampak tako na easy ne bo šlo, to je dejstvo.in če ostane pri tem izzidu, kar vseeno ne mislim, da bo, ampak vseeno ne bodo Angleži tisti, ki so slabo oddigrali, ampak Američani dobro..konec koncev jih kar nekaj igra v Evropi...
no, evo...pa me ne minusirati, ampak...takole je realnost..niso slabi...še kje zmagati znajo...upam, da ne no..
kunta kinte
# 12.06.2010 ob 21:11
kaj si ti nor malo,kaki gol,ojoj
bhfanaticos_92
# 12.06.2010 ob 21:11
jaoo ker gol.sm reku da bi Hart mogu brant
demetra
# 12.06.2010 ob 21:11
jooooooj no angleški golmani rak rana
angelmanuel
# 12.06.2010 ob 21:11
hahahahaha angleški golmani pa so res največje rupe na svetu.
Alex_25
# 12.06.2010 ob 21:10
Jaoooooooooooooooooooooo jaooooooooooooooooo
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 21:10
LOL
uol133
# 12.06.2010 ob 21:10
HAHAH GREEN
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 21:10
kakšn gol
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 21:09
Jutri pa še mi nabijemo Alžirce =)
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 21:09
Glede komentiranja je čist odvisno kje ti pač paše gledat sej ni zločin če gledaš na HRT,al pa Ard oRF

Men pač naši komentatorji razn Stareta niso zanimivi za poslušanje pa pč rajš gledam na Hrt pa nism hrvatica al pa kej tazga

Tale tekma se mi pa zdi nekak najbolj živahna in zanimiva od vseh doslej
SsDrag
# 12.06.2010 ob 21:08
pa ne no, v prvih 10 minutah gol, potem pa do konca tekme nobenga več! jao
najfan2
# 12.06.2010 ob 21:08
@cintaelu
Ne govorim samo vuvuzelah, ampak nasploh. Nič se ne sliši brcanja, tudi komentator ima preglobok glas neglede na to kdo komentira, nastavitve pač. Vsaj kablaši/iptv operaterji bi se lahko potrudili dobiti pravi signal ne iz DVB-T kjer kocka vsaj par krat na tekmo. Če je zvok posnet v 5.1 hočem(o) takega tudi slišati. Kjer se vse sliši normalno(če je seveda pravilno zmiksano): navijanje(vuvuzele), brcanje žoge, komentatorja. Če že na DVB-T "šparate" z kvaliteto to ni treba početi preko kabla, a kaj ko vsi pridobivajo signal iz DVB-Tja. Žalostno. Tako, da si bom ogledal tekme na ARD/ZDF HD, kjer se jim sluti kaj pomeni kvaliteta. No saj tudi oni niso popolni. A vseeno bolje izpopolnjeni kakor naši "tehniki" na RTV. Beri: amaterji.
demetra
# 12.06.2010 ob 21:03
Tale tekma do sedaj najbolj razburljiva. Šment, pa glih v naši skupini... :((( Z jenkiji bodo križi in težave.
vombat99
# 12.06.2010 ob 21:00
joj, vedno bolj me je strah tekem naših
Mihacar
# 12.06.2010 ob 20:59
Kok mi greste ze na ku..c s tem kritiziranjem nasih komentatorjev, res ste bedni! Ko je imel SP kanal A in poptv, ste neki kurcal da nej nacionalka nazaj dobi SP, zdj vam spet ni vsec.
Poglejte se v ogledalo pa pejte spat vecni zagrenjenci in nergaci! Ma pejte na vaso hrvasko v svoje prikolice in tam glejte svoje priljubljene hrvaske komentatorje, pa boste zadovoljni, mi pa ker vas ne bo treba poslusat oz. brati vasih frustracij.
demetra
# 12.06.2010 ob 20:56
fantje, hvala za hiter odgovor. zdej gremo v hude kalkulacije :)))) ZAKON STE!
Slovenija gremo dalje!
Jože
# 12.06.2010 ob 20:54
demetra; najprej gol razlika, potem število golov ( več ), potem medsebojna tekma, končno fifa lestvica ! Slovenija naprej
acidspit
# 12.06.2010 ob 20:52
3 minute laurenčiča in preklopil sem na HRT2. Škoda samo za Boža Sušca da ne komentira več. On je pa bil The Man.
vombat99
# 12.06.2010 ob 20:52
BRAVO URBAN, to je končno pravo vzdušje, pa tudi slika na dvb-t je danes boljša, pa kamero imajo tudi končno na pravem mesto.
semkoo
# 12.06.2010 ob 20:51
Slovenija na žalost proti ENG/ZDA nima veliko šans, če smo realni.
bhfanaticos_92
# 12.06.2010 ob 20:51
dobra tekma zaenkrat. aja pa Hart bi mogu bit prvi golman
viktoriana
# 12.06.2010 ob 20:51
Tko dolgocajtni so tile rtvjevci, bi blo boljš, če bi najeli za komentirat oba Obreza, pa svojga Berganta, glede na to, da rabjo 3.
viktoriana
# 12.06.2010 ob 20:50
Le kje so njega našli za komentirat ... Groza!
demetra
# 12.06.2010 ob 20:50
jao a ste vidl tole?
bhfanaticos_92
# 12.06.2010 ob 20:48
@demetra
mislim da gol razlika
demetra
# 12.06.2010 ob 20:46
@vombat99: saj je kul, samo preveč očitno navija za jenkije. :(
cintaelu
# 12.06.2010 ob 20:45
o, tole bo veliko bolj vroča tekma..po moje bo kar tesno...
drugače pa mene ne moti ta zvok, to je Afrika, zato je tole SP tako drugačno in edinstveno..upam, da ne bodo imeli naši jutri tremo, ker vzdušje ti res požene mravljince po telesu...
vombat99
# 12.06.2010 ob 20:44
končno pravi komentator, prava tekma, tudi navijači se malce slišijo
demetra
# 12.06.2010 ob 20:43
eno vprašanje, če kdo ve.
ob enakem številu točk odloča gol razlika ali medsebojna tekma? plissss help!
carlazar
# 12.06.2010 ob 20:42
Go "jenki" go home...you can allways play your american rugby.
rakun235
# 12.06.2010 ob 20:42
lepa tekma
rakun235
# 12.06.2010 ob 20:42
vklopite hrt 2 ali pa menjajte komentatore
najfan2
# 12.06.2010 ob 20:40
RTV bravo. Še vedno niste zrihtali zvoka ne grafike... Amaterji!
demetra
# 12.06.2010 ob 20:40
če jenkiji uspejo izvleči po kakšni čudni sreči danes zmago, to nam življenje zelo zakomplicira. najbolje bi bilo, da remizirajo, pa je mir. z vuvuzelami ali brez!
rakun235
# 12.06.2010 ob 20:39
močvirniki vlopite htr2,placujem TV pa KABELSKO.pa te vaše novinare pošlite na učenje komentiranja,to je nogomet ne pa smučarski skoki,pa še,mrzim hrvateb znajo pa vsaj komentirat,
mile77
# 12.06.2010 ob 20:39
joj kak majo američani grde drese pol nam pa una glupača govori da imamo mi najgrše drese!!!!!!!!!!
Mihacar
# 12.06.2010 ob 20:38
man.united13, ja in potem bom jest svetovni prvak v umetnostnem drsanju:).
Drgac pa dans navijam za Anglijo, kar si nikol nisem mislu da bom. 1:0 ali 2:1 bo na koncu.
klavdio
# 12.06.2010 ob 20:35
Tole bo pa kanta v ameriškem golu.
undisputed
# 12.06.2010 ob 20:35
ni obrambe ni golmana SAM VEZA PA NAPAD TO JE TO
demetra
# 12.06.2010 ob 20:34
stivi je zakon. zato ljubim liverpul :)
demetra
# 12.06.2010 ob 20:33
zdajle je najbolj pomembno, da angleži zmagajo
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 20:30
Sam so na RTV kr dost zmanšal zvok vuvuzel kr se na HRT velik bolj slišijo
manrose.
# 12.06.2010 ob 20:29
Vprašanje je, kaj bi za motivacijo ZDA in ANG pomenilo, če bi danes remizirali? Na prvi pogled je to super za nas, bolj globlji pogled pa namiguje na to, da se bodo Američani in Angleži borili proti nam kot ranjeni levi....
bhfanaticos_92
# 12.06.2010 ob 20:28
Za danes odlični rezultati,zdj sam še Anglija zmaga
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 20:28
Jao tele vuvuzele glede nato kok je američanov in angležev na tekmi so še zmer zlo glasne

Lepo je da je končno slišat kako navijači pojejo himne
bostjan234
# 12.06.2010 ob 20:26
Sam Angleška himna ga pa na vsakem prvenstvu zmaga.
pinkobalinko
# 12.06.2010 ob 20:23
Če hoče kdo na hitro mastno zaslužiti, lahko začne prodajati filtre, ki na TV izničijo zvok vuvuzel.
fur80
# 12.06.2010 ob 20:23
Preklete piskavice mater ej, bi blo treba prepovedat, še angležev se ne čuje, ko najbolš navijajo, saj sploh ni vzdušja samo čebelanje pa afrika pa fuzbal jao.
uros1978
# 12.06.2010 ob 20:22
Mislim, da bodo imeli angleži težko delo z ZDA. Moja napoved je 2:1 za Anglijo.

----------
Za zbiratelje sličic svetovnih in evropskih nogometnih prvenstev
Big L
# 12.06.2010 ob 20:21
zakaj za vraga je heskey v prvi postavi oz. zaka je sploh v reprezentanci, miljon bolših napdalcev ma anglija...
man. united 13
# 12.06.2010 ob 20:18
anglezi svetovni prvaki
o'fenomeno
# 12.06.2010 ob 20:18
sm neki finale omenjajo pa ne vem kaj, js angležem privoščim izpad iz skupine na naš račun
Buterfly_007
# 12.06.2010 ob 20:17
Men se pa zdi da Angleži ne bodo tok na easy premagal ZDA ki bi ob dobri igri lahko celo zmagale
o'fenomeno
# 12.06.2010 ob 20:17
angleži nimajo golmana, manjka jim pol obrambe, rooneya naj jim odrežejo, pa so še brez edinega napadalca, pa še ta ne zna driblat...
WayneRooney10
# 12.06.2010 ob 20:16
važn da bo dons končno pravo vzdušje, manj VUVUZEL pa več navijaškega petja in navijanja=)
zajebany
# 12.06.2010 ob 20:15
2:1 bo!
man. united 13
# 12.06.2010 ob 20:14
zdaj p da anglija pomete z amerikanci
kunta kinte
# 12.06.2010 ob 20:07
Angleži pri vsej svoji moči morajo igrat v napadu z Heskyjem?!? lol,baje je kupil za sinov rojstni dan majico,ki jo bi pokazal ko zadane,sin je star zdaj že 10 let,majice pa še nihče ni videl
roxdegabba
# 12.06.2010 ob 20:07
Pa seveda 18. mi Amere, seveda. Pa jutri Alžirce :-)
roxdegabba
# 12.06.2010 ob 20:06
Sedlo bi, da danes Ameri tresejo Engleze, 23. pa še mi.
w3by
# 12.06.2010 ob 20:06
ok, tudi 0:0 kupim :)
fokus
# 12.06.2010 ob 20:06
Green v golu?
genesiss
# 12.06.2010 ob 20:06
Rezultat bo 0:0.
w3by
# 12.06.2010 ob 20:05
2:2
Remi bi se tako prilegel....