V živo / Prenosi
Anketa: 13. julij 2010 ob 07:41

Kdo je največ prispeval k prvemu naslovu Španije?

Andres Iniesta - mož odločitve.
Xavi Hernandez - motor moštva.
David Villa - strelec petih od osmih golov.
Iker Casillas - vratar in kapetan.
Vicente Del Bosque - mirni in preudarni selektor.
Arhiv

Španija slavi prvi naslov svetovnih prvakov

FIFA SP v nogometu 2010
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,5 od 13 glasov Ocenite to novico!
Andres Iniesta
Andres Iniesta je ob zadetku počastil spomin na lani umrlega kapetana Espanyola Danija Jarqueja. Foto: Reuters
VIDEO
Vsa Španija ponosna na Iniesto
VIDEO
Iniesta veliki junak finala

Dodaj v

Iniesta obudil spomin na lanski Stamford Bridge

V Barceloni že od 12. leta
12. julij 2010 ob 13:49
Johannesburg - MMC RTV SLO

Andres Iniesta je bil junak španske zmage v finalu SP-ja. Z zadetkom je spomnil, da postaja pravi mojster za doseganje pomembnih golov. Lani je v 93. minuti popeljal Barcelono v finale Lige prvakov.

Bližal se je konec srečanja na Stamford Bridgeu, ko je na povratni polfinalni tekmi proti Chelseaju s sijajnim strelom z roba kazenskega prostora izenačil na 1:1. Barca je nato v finalu v Rimu z 2:0 ugnala Manchester United in se veselila tretjega naslova evropskega prvaka.

V nedeljo je odločitev padla v 116. minuti. 26-letni nogometaš iz Fuentealbille blizu Albaceteja je ob velikem slavju takoj po tekmi težko našel besede, s katerimi bi opisal svoje veselje: "To je neverjetno. Porabili smo veliko energije. Dolgo je že od tega, ko smo začeli naše delo. Bilo je težko, a zdaj lahko uživamo sadove."

Osmi gol v reprezentančnem dresu
Zadetek je posvetil svoji družini in nekdanjemu kapetanu Espanyola Daniju Jarqueju, ki je lani avgusta pri 26 letih umrl zaradi srčnega infarkta med pripravami v Italiji. "Dani Jarque, vedno z nami," je pisalo na majici, ki jo je imel pod dresom. "Želeli smo počastiti spomin nanj in zdelo se nam je, da je to najboljša priložnost," je dejal Iniesta, ki si je po zadetku slekel dres in prejel rumeni karton.

Skromni fant je bil vzgojen v Barceloni, kamor je prišel z 12 leti. Za člansko ekipo je debitiral oktobra 2002 in se hitro uveljavil kot zelo sposoben in kreativen napadalni vezist. Za špansko reprezentanco je prvič igral maja 2006 ob remiju brez zadetkov proti Rusiji v Albaceteju, njegov nedeljski zadetek pa je bil osmi na 49 tekmah v dresu "furie roje".

V tej sezoni ga je pestilo nekaj poškodb, v španskem prvenstvu pa se je le enkrat vpisal med strelce. V Južni Afriki je mrežo zatresel tudi v predtekmovanju ob zmagi nad Čilom z 2:1.

M. R.
Prijavi napako
Komentarji
mušica
# 12.07.2010 ob 22:12
Če kdo potem si Španija in Španski nogomet zasluži biti prvak in Iniesta je glavni simbol te Španije.
Take generacije ni imela še nobena Evropska ekipa.
kar eden
# 12.07.2010 ob 17:20
ma saj je logično.... ker barcelona ni zmagala lige prvakov, je morala španija zmagat svetovno prvenstvo, četudi niso igrali niti približno lepega nogometa.... edini, ki so kaj pokazali (s tem ne mislim na špance, če ste to pomislili, ampak na nemce (in navijači španije se besno dvignejo), ki so igrali in zadevali na vseh tekmah, razen proti špancem in srbom, pa še to so bile bolj uboge tekme), so tretji.... preprosto mi ni všeč igra, ki celo igro ne ponudi ničesar, potem pa v 87. minuti zadeneš mreči in cariniš žogo na sredini igrišča do konca... razumem, da se potegneš v obrambo, ampak ne na tak način.
Webb
# 12.07.2010 ob 17:14
ta barca res ampak res vedno zmaga KRNEKI
jerry444
# 12.07.2010 ob 17:00
Neverjetno,Nizozemci oškodovani,pejte se srat,takih nepoznavalcev nogometih kot so pa tukaj,pa človek tudi težko sreča še kje drugje.Za tistega,ki pa se čudi,zakaj Špancem fair play nagrada,pa lahko povem,da najbrž zaradi tega,ker so prejeli najmani rumenih in rdečih kartonov,zato fair play nagrada.Nizozemci si jo za svoje brutalne štarte sigurno ne zaslužijo,pa tudi tisto vračanje žoge Casillasu v prvem polčasu,bi lahko veliko lepše izvedli,pa vračanje žoge Van Bommla ko je globoko iz svoje polovice žogo brcnil v avt čist ob korenrski zastavici nizozemskega napada itd itd.
jerry444
# 12.07.2010 ob 16:57
Kaj se obešate na tisti nedosojeni prekršek nad Elio,če naši sodniki piskajo vsak dotik,še ne pomeni,da morajo tako tudi vsi ostali.Če piskaš vsak nežejši prijem nasprotnika,potem imamo lahko vsako tekmo 150 prekrškov.Kot je res pregledal,ampak a ni bilo to celi 2 minuti pred zadetkom?V vseh teh vaših teorijah je en sam ČE,če ne bi tega...če bi to...če če če,dolgočasni ste že,namesto,da bi priznali,da je zmagala boljša ekipa in da so mesarji zasluženo poraženi.
mietke10
# 12.07.2010 ob 16:43
V bistvu glede sojenja sploh ni problem kdo je bil kaj okraden, temveč, da se je Webb po 20 minutah izgubil, torej od takrat ko ni dal De Jongu rdeči karton, in od takrat naprej je bila vse samo ena kompenzacija, ki je na koncu pripeljali tudi do ključnih dogodkov, ki sta bila rdeči karton Heitinge in nedosojen kot ter nato prekršek nad Elio kateri je posledično vodil do zadetka Inieste.......
blazm
# 12.07.2010 ob 16:38
demiensatlier reku sm dosojenih, ne storjenih. veze s fair playom ma pa to da pač to valjanje in mahanje z nevidnimi kartoni to pač ni, pomeni pa da so španci s strani sodnikov preveč zaščiteni
Ulikses_
# 12.07.2010 ob 16:04
car
Captain Potato
# 12.07.2010 ob 15:58
Oduren igralec res.
demiensatlier
# 12.07.2010 ob 15:58
blazm@

Sovražim Španijo, ampak a so Španci krivi, da so jih drugi potolkli? Kaj ma to veze da niso upoštevali fair playa?
demiensatlier
# 12.07.2010 ob 15:56
RedMilner, tudi pod tvoj post podpis.
blazm
# 12.07.2010 ob 15:55
nad španci je bilo dosojeno največ prekrškov (prvi je ravno iniesta aka. valjavec) hkrati pa so dobili še fifa fair play award(?!?!??!). za bruhat.
demiensatlier
# 12.07.2010 ob 15:53
Nastja8 podpis.
dadojc
# 12.07.2010 ob 15:46
gisky se strinjam s teboj da je to kar je dejal Kahn fobro povedano. Govorite čez sodnika a pojma nimate kako je sodniku če mu že v 10 minuti Van Bommel z polno leti po nogah od zadaj Iniesti??? Takšne tekme so zelo težke za soditi, Webb ji na žalost ni bil povsem kos a resnici na ljubo bi bilo zelo malo sodnikov ki bi bilo kos tej tekmi. Z tega prvenstva morda le ravno za ki je sodil Nemčija-Srbija (Malienko al kva je že) ampak on je Španec in ne pride v poštev poleg njega pa mi na pamet pade edino še tisti Uzbekistanec ki je izjemno sodil celotno prvenstvo vsaj za moje pojme. Če mene vprašate se je Webb prehitro odločil za mahanje in je upal da bo s tem umiril oranžne ampak njim na tej tekmi očitno ni bilo več pomoči saj so zavestno šli v tako igro kar je za moje pojme najbolj nizkoten način igre in zato je videl da njegov rumeni izgublja na moči, tako da je začel z dialogom. Na njegovem mestu bi izbral obratno taktiko a seveda je lahko pametovati sedaj ko je konec.

Aja tisti ki imate kaj proti Iniesti rabite pomoč. Govorite da je umazan igralec??? Rad bi vse vas ki pljuvate čez njega zbral da gremo en fuzbal igrati. Pa bi vas v ene 60 minutah petkrat lopnil vse po nogah in to takrat ko ste brez žoge moja namera pa bi bila da vas poškodujem. Zanima me kako bi reagirali po tem času??? Iniesta sicer zelo skromen dečko je le enkrat za sekundo izgubil živce sicer pa je odigral korektno in ne le to...kljub vsem udarcem je bil ravno on tisti ki je na koncu zabil tisti gol in on je tisti ki mu najbolj privoščim!
SsDrag
# 12.07.2010 ob 15:37
Španci in Barcaši so dobro izurjeni v tem, da skos izvajajo pritisk na sodnika in to jim dobro uspeva
RedMiner
# 12.07.2010 ob 15:34
Sojenje se ne more primerjat, ker je bil Chelsea 100krat bolj oškodovan kot včeraj Nizozemska...
Pa če mate vsaj malo v glavi (vsi ti navijači ki blatite Chelsea) poglejte na internet, knjige ali karkoli že, kdo je več zapravil za okrepitve, ter preberite si biografijo od Abramoviča, ter zgodovino kluba in se bo vam (v to sicer dvomim) vsaj malo razjasnilo v glavi, v tem smislu da je Chelsea "umetni klub"...
LP in hvala za minuse
chelseafcsi
# 12.07.2010 ob 15:31
V moji ekipi so sami super ljudje. Lepo prosim! :)
barca2009
# 12.07.2010 ob 15:25
Joj kaki pametnjakoviči in mojstri v žaljenju ste nekateri otročički tukaj. Enostavno razvajenčki ne prenesete da je kdo boljši od vaega kluba oziroma v vašem slogu da ima nekdo boljšo igračko od vas. Samo eno je glavno Španija je več kot zasluženo svetovni prvak in Iniesta je car.
In kot je povedu uporabnik P607 -to je najbolj objektiven komentar in odraz kaj se je včeraj dogajalo. In če pač vaši ljubljenci niso dorasli Španiji in Barceloni s katero jo pač reprezentanco že primerjate jih ne rabi žaliti ker potem si rajši poglejte kakšni modeli igrajo v vaši ekipi.
koman
# 12.07.2010 ob 15:03
iniesta največji papak na tem svetu, en izmed najbolj umazanih igralcev, samo ta albino faca ga rešuje, da mu sodniki spregledajo vso to glumljenje.
kako da ne če pa zgleda kot 10 letnik, vsak pa ima rad otroke
nastja8
# 12.07.2010 ob 15:00
domka, najprej ti ni ušeč, da ne navija za Chelsea dlje kot je Abramovič v klubu, ko ti pove da navija od 2002, praviš da je premlad bil takrat da bi vedel kaj je nogomet? Zakaj je potem narobe če za Chelsea navijaš od leta 2003(moj primer) če prej sploh nisem spremljala nogometa tako da bi za kakšnega navijala s srcem? Itak mi je Chelsea prvi klub za katerega navijam, pa je čisto vseeno, a sem začela včeraj ali leta 2003 ali pa leta 1998, ko sem začela igrat nogomet.
Pa verjemi je dosti več kot 20 pravih navijačev Chelsea v Sloveniji, poznam jih kar nekaj ki so za Chelsea navijali še mnogo pred Abramovičem, ki so bili na tekmi Chelsea že več kot 10krat,...
In ja mnogi od nas smo že bili na Bridgu. Če gledaš procentualno verjamem da je več navijačev Chelsea bilo na Bridgu kot navijačev Barce na nou campu...
chelseafcsi
# 12.07.2010 ob 15:00
Lucky bastard!
ronnie1992
# 12.07.2010 ob 14:47
Zlobci kreten!
barca10
# 12.07.2010 ob 14:38
Iniesta - legenda!!!
Sama fovšarija vas je!

Lepa gesta pokojnemu Daniju!
Zlobci
# 12.07.2010 ob 14:36
Domka bil sem na Bridgu imam sigurno bolj zajetno zbirko org. dresov kluba, kot ti od barce ( 6 dresov od 2002 dalje;) In prosim ne primerjat navijačov klubov, tudi meni ni kul, da je sedaj vsak peti navijač CFC in da govorijo kok so modri oh in sploh pa ne poznajo niti Ranierija ali Floja in Floyda Hasselbainka, Zole, Gronkjerja itd. ... ampk to je tvoja stvar, če misliš da si več vredna ker navijaš za Barco ... oz. navijaš proti drugim klubom;) (sodeč po tvojih izjavah)
gisky
# 12.07.2010 ob 14:36
glede sojenja: se mi zdi, da je najlepše povedal včeraj Oliver Kahn na nemški televiziji (nekaku v tem stilu): "če bi ta finale sodil isti sodnik (ze enakim kriterijem), kot je tekmo Nemčija:Srbija, bi se tekma končala na vsaki strani s po 3 igralci na igrišču". No Kahn je še rekel, da sojenje sploh ni bilo slabo, ker pač ni želel odločilno vplivati na tekmo z hitrimi rdečimi kartoni in da je pravilno ubral taktiko, da se je pogovarjal z igralci.

in se strinjam s tem, ker tekma je bila res takšna, da jo je bilo izjemno težko za sodit.
domka
# 12.07.2010 ob 14:36
Zlobci želel sem reči ko so nato igrali z Man. Unitedomv !!Ronaldinia so pokosil v kazenkem 3x pa niti enkrat ni piskal da o nizkih udarci med tekmo raje ne govorim!! Pa še to dvomim da navijaš za njih od 2002 ker si bil takrat še premlad da bi vedel kaj je nogomet!!
Zlobci
# 12.07.2010 ob 14:31
@ domka

Polfinale 2005 je bilo med CFC in Liverpoolom;) Kje je tu Barca?! Takrat je Garica dau gol, ki ga ni bilo pa je šu Lpool v finale kjer je nasu milan v naj. drami nogometa ... Toliko o tem, koliko ti veš o nogometu;)
Če rečeš, da CFC ni bil oropan na tekmi z Barco takrat si nesposobna objektivnega mišlenja ... Sicer pa za kateri klub navijaš in koliko časa in kdaj misliš menjat:P Sam sm za CFC že od leta 2002 ...
domka
# 12.07.2010 ob 14:29
Čelsi nikoli ne bo zmagal lige prvakov!! Ker ne igrajo z srcem!! Pa še to sm pozabu povedat, da pred prihodom Abramoviča ni bilo 1navijača Čelsija zdaj vas je pa 20hahaha! Nej še to povem da jih je šlo 272 slovencev navijačev Barce seveda na camp nou spodbujat! Dvomim pa da je bil kdaj kdo od vas na Stamfordu, ki ste tko glasni!!
p607
# 12.07.2010 ob 14:25
@MIRNČAN... že včeri sem napisu... 1. štart van Bommla (s hrbta na Iniesto) čisti rdeč karton, 2. de Jong... je sploh treba kej komentirat??? Rdeč pa še za 2 let bi ga dal u luknjo. Robben (brcanje žoge po pisku)... drugi rumeni, pol bi se pa še dalo razpravljati o štartu Snejiderja, ki je šel z đonom direktno v koleno, pa še en brezobrazluk van Bommla, ko je igral direktno na gleženj Inieste, preden ga je ta zatem odrinil itd. Res da je bilo nekaj napak tudi na drugi strani, vendar bog pomagaj. Sodniki so grešili in bodo. Zanimivo je predvsem to, da vam grejo Španci najbolj v nos, ker je tam 2/3 Barcelone, tko da vam ne pašejo sodniki, če pa tam nimate pripomb pa je tukaj dolgočasna igra, malo golov in ne vem kaj vse vas še ne moti. Sprijaznite se da so Španci trenutno TOP in lahko se jim samo priklonimo!!!
domka
# 12.07.2010 ob 14:23
Zlobci dj ne jokaj otrok, si že pozabil polfinale 2005 ko je sodnik piskal 11metrovko čelsiju, ki je ni bilo barceloni pa prav tako ni piskal 2 veliko bolj očitni, kot lansko leto!! Zato ne jamraj in raje nehajo igrat samo na 11metrovke(za informacijo poglej kateri klub je mel največ 11metrovk) sj se ve čelsi(le kdo drug)!!
gta
# 12.07.2010 ob 14:21
A to je bilo takrat, ko je sodnik pred celim svetom oropal Chelsea?
rexi09
# 12.07.2010 ob 14:12
Ta iniesta je dobr sam na momente se premal strelja bi lah ze prej zakljucu tekmo.
Webb
# 12.07.2010 ob 14:12
haha. ta barca more res vedno vse zmagat. men se tud to ne zdi prav :/
MIRNČAN
# 12.07.2010 ob 14:08
Brez dveh težko brez enga pa sigurno. Pa Španci bi tut ostali brez inieste in potem bil bilo izenačeno. Pa brutalni favl Puyola nad Robbenom pa bi bilo 2:2 če bi še enga Nizozemca izključu. Začuda je tukaj gor kar veliko takih katerim ne paše sojenje. Lepo ljudje niso subjektivci razen seveda navijači Barcelone. Oni so itak navajani da morjo skos sodnike zagovarjat
demiensatlier
# 12.07.2010 ob 14:03
Ne me spominjat na to tekmo prosim. Sojenje podobno kot takrat? Pa vi niste normalni. Chelsea je bil oškodovan za 6 penalov, toliko o tem.
p607
# 12.07.2010 ob 14:03
@Zlobci... maš prav... če bi blo vse po predpisih bi morali Nizozemci že v 1. polčasu ostati brez dveh igralcev.... zdej pa hitro nazaj jokcat!!!
Zlobci
# 12.07.2010 ob 14:00
Tudi sam sm obujal spomine na tisto "prelepo" tekmo na Stamford Bridgu ... Sojenje je bilo zelo podobno tistemu takrat, Andres dobro ve koliko bi imel od včerajšnje tekme, če bi sodnik pokazal za njegovo valjanje po tleh in nato udarec v prsni koš nizozemca rdeč karton, ki bi si ga po mojem mnenju zaslužil, prav tako Andres dobro ve, da so bili mordi ukradeni vsaj 2 enajstmerovk ampak uredu ... tudi Nizozemci so bili včeraj deleženi tako "fer" sojenja, kot CFC in začuda tega "veliki" Andres ni omenil ...
juventina10
# 12.07.2010 ob 13:54
Tako kot sergio ramos vedno posveti zmage pok. Antoniu Puerti.Lepo, da se ne pozabi a fant, ki bi lahko bili del tega uspeha. Se spomnim prihoda špancev domov l 2008, je imel ramos prav tako majico na sebi.