V živo / Prenosi
Anketa: 13. julij 2010 ob 07:41

Kdo je največ prispeval k prvemu naslovu Španije?

Andres Iniesta - mož odločitve.
Xavi Hernandez - motor moštva.
David Villa - strelec petih od osmih golov.
Iker Casillas - vratar in kapetan.
Vicente Del Bosque - mirni in preudarni selektor.
Arhiv

Španija slavi prvi naslov svetovnih prvakov

MMC v Afriki

Poudarki

  • 75 minut igrali pod psihološko "blokado"
  • Tokrat mu ni uspelo sestaviti prave "mešanice"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 13 glasov Ocenite to novico!
Marcello Lippi
Marcello Lippi si je na prejšnjem SP-ju v Nemčiji v 3. krogu predtekmovanja kožo rešil z zmago nad Čehi, tokrat so bili zanj usodni njihovi sosedi Slovaki. Foto: MMC RTV SLO
Marcelo Lippi
Izkušeni strokovnjak se neslavno poslavlja od selektorskega stolčka. Foto: EPA
Fabio Quagliarella
Fabio Quagliarella je v drugem polčasu poživil italijanski napad, a poraza ni mogel preprečiti. Foto: Reuters

Dodaj v

Lippi vso odgovornost sprejel na svoja pleča

Ni mu žal, da se je vrnil na selektorsko mesto
24. junij 2010 ob 20:01
Johannesburg - MMC RTV SLO

Marcello Lippi je tudi po nepričakovanem porazu proti Slovaški ostal velik gospod in zavzel jasno stališče: "Prevzemam vso odgovornost za neuspeh. Ekipo sem slabo pripravil."

To je na svojo željo dejal že na začetku novinarske konference, preden so ga "napadli" italijanski predstavniki sedme sile.

"Če se moštvo na tako pomembnem turnirju predstavi s težkimi nogami, težko glavo in težkim srcem, pomeni, da ga selektor ni ustrezno pripravil na psihološki, tehnični in taktični ravni - predvsem na psihološki. Jasno je, da ga nisem pripravil tako, kot bi moral. Pričakoval sem vse drugo, razen tega, kako se je ekipa predstavila v prvem polčasu. Zelo mi je žal, da sem moral ta projekt končati na tak način. Nisem pričakoval, da lahko osvojimo nov naslov svetovnega prvaka, a gotovo drugačne predstave, kot smo jo prikazali danes. Svojemu nasledniku želim vse najboljše. Hvala vsem, ki ste me spremljali zadnja štiri leta, v katerih smo preživljali lepe in malo manj lepe trenutke," je povedal Lippi, ki ga bo na klopi Italije zamenjal dozdajšnji trener Fiorentine Cesare Prandelli.

Ni bilo pravega ustvarjanja in "presinga"
62-letni trener je bil zelo razočaran nad igro svoje reprezentance. Dejal je, da 75 minut ni bila sposobna igrati predvsem zaradi psihološke zavore. Prepričan je bil, da bo drugače, in ne zna si razložiti, zakaj njegovi varovanci niso igrali bolje.

"Ni mi žal, da sem se vrnil na selektorsko mesto. Pričakoval sem, da bodo igralci, ki sem jih izbral, dali kaj več. Ni mi jih uspelo prav motivirati. V preteklosti mi je uspelo sestaviti pravo "mešanico", tokrat ne. Očitno mi ni uspelo pripraviti ekipe, da bi odigrala tako, kot bi morala. Ni bilo pravega ustvarjanja igre in pravega "presinga". Če je tako, je odgovornost vedno na trenerju," je dodal Lippi, ki si bo zdaj vzel nekaj mesecev počitka, potem pa razmislil o nadaljnjih izzivih.

Ali greš naprej ali izpadeš
"Že prvih dveh tekem nismo odigrali brilijantno, a potem sem si rekel: 'Končno je prišel pravi "mundial.' Na prvi tekmi namreč lahko rečeš, da boš imel še drugo, na drugi pa, da te čaka še tretja. Danes te možnosti ni bilo več. Bilo je, kot da bi igrali v osmini finala. Ali greš naprej ali izpadeš. Tak izpit sta imeli včeraj tudi Nemčija in Anglija. Igri s prvih dveh tekem bi morali dodati le nekaj več konkretnosti v napadu in bi nam uspelo," je razmišljal Lippi.

Poudaril je, da bi se tudi brez Gianluigija Buffona in Andree Pirla, ki sta bila med prvenstvom poškodovana, Italija morala predstaviti v boljši luči. "Ta trenutek italijanski nogomet na splošno ni ravno v brilijantnem stanju, je pa gotovo boljši, kot smo prikazali danes," je sklenil italijanski selektor. Ni pa se strinjal z namigom enega izmed novinarjev, da mu nogometaši niso sledili tako, kot si je želel, ker so vedeli, da ga po svetovnem prvenstvu zamenjal nekdo drug.

Iz Johannesburga,

Matej Rijavec
Prijavi napako
Komentarji
schawlly
# 25.06.2010 ob 19:01
Če bi nrdili referendum : Kaj vam je ljubše? A Da je Italija izpadla B Da je Slovenija napredovala Bi ziher zmagal A!
schawlly
# 25.06.2010 ob 18:38
tale Šekspir je gvišn žabar, ga voham!
schawlly
# 25.06.2010 ob 18:04
Saj tudi Stare ko komentira atletiko mora povedat v teku na15OO m en krog pred ciljem, kdo bo zmagal, temu pravimo gostilniško komentiranje! Pravilno je pa da on komentira in ne prognozira, torej ima za povedat kdo je zmagal in ne kdo bo zmagal, da se potem hvali kak poznavalec je, mi smo pa butci ker ga poslušamo!
bilci
# 25.06.2010 ob 14:56
lippi prevzel odgovornost na svoja pleča? ja kdo pa drug?? pa je ja ne bom jst!!!!!!! sej on zbiral,sej on bil kreten,nihče se ni strinjal,samo on je šel po svoje delat
MACBETH
# 25.06.2010 ob 14:49
Če je to zate kvaliteta, hvala lepa za tak fuzbal ...
FooFighter
# 25.06.2010 ob 12:39
če Italijani napredujejo, nas večina trdi, da so imeli srečo
njihovi navijači pa, da to ni sreča, to je kvaliteta! ???
in zdaj ko so izpadli, ali je to razlog nesreča ali nekvaliteta!

torej, če bi Italijani tisti zadnji strel spravli v mrežo in bi bilo 3:3, bi potem bili pa kr super kvalitetni in ohoho, zdaj so pa kao najbolj zanič v celi svoji zgodovini?!

jaz neke bistvene razlike v njihovi igri glede na prejšnja prvenstva nisem videl, in njihova igra mi ni bila nič slabša, in to je to, manjkala je točno tista sreča, saj so bili še zmeraj zelo blizu! še več, iz izgubljenega položaja so bili še zmeraj v igri do zadnje minute, kar smo pri njih videli že uh-krat! torej bila je še zmerja tista kvaliteta, samo sreče ni bilo!
atm
# 25.06.2010 ob 10:30
Italijanska reprezentanca je tudi na papirju nekje na nivoju Švice.
atm
# 25.06.2010 ob 10:29
Italijanski nogomet je vsako leto bolj zanič. Letos ga je Mourinho popolnoma osmešil s tem, ko je osvojil vse, kar se je osvojiti dalo in to s popolnoma ne-italijansko ekipo.

Vesel sem, da so izpadli tudi na SP.

Naslednje leto bo prvak spet Inter, s španskim trenerjem in - upam da - brez Italijana v ekipi.
lmatjaž
# 25.06.2010 ob 09:56
V Serie A se ne prideš učit - prideš pokazat kaj znaš!
Sigurno je napredoval, drugače niti nebi moglo biti.
Sigurno je tudi, da je bolj kot po zaslugi domačinov, napredoval po zaslugi tujcev v ligi.

Handa je legenda!!!!!
In vsa reprezentanca je legendarna!!!!!
juventina10
# 25.06.2010 ob 09:29
Ne pozabit, da naš Andi igra pri Udineseju, to pa je v Italiji.Kar pomeni, da so ga dobro naučili branit, poleg talenta seveda.
bilci
# 25.06.2010 ob 01:23
ampak ti mene res v smeh spravljaš,sem ti kar morala pluse potalat
MACBETH
# 25.06.2010 ob 01:10
Jaaaaaaaa - liziiikoooo -
rdeeeečoooo -
beeeeloooo -
zeeeleeenoooo,
da si jo nekaaam vtaaakneeem!!!!
bilci
# 25.06.2010 ob 00:40
tale macbeth me je pa sedaj pošteno nasmejal,kot da bi otroku dal liziko,tako se je veselil,kar čutiš njegovo veselje,ki kar izžareva iz njegovih postov :)))) forza macbeth!!!!!!! :))))))
hahahahaha,jst se kar ne morem nehat smejat,kot da bi dal otroku liziko,tako se je šopiril
bajsi je legenda
# 25.06.2010 ob 00:30
heh ti Slovaki pa imajo srečo,najprej kvalifikacije za SP ki so jih srečno končali na prvem mestu (sploh zadnja tekma v snegu proti poljski), potem pa še to. Po moje so nam srečo ukradli v kvalifikacijah zato je mi nismo imeli,njih se pa še kar drži.:).Če bi mi bili prvi v kvalifikacijski skupini in bi imeli to skupino bi tudi šli naprej...
MACBETH
# 25.06.2010 ob 00:15
JU - HU - HU - HU
MACBETH
# 25.06.2010 ob 00:12
No, lahko noč vsem, predvsem tistim, ki so popoldne pisali o tem, kako ljubijo italijanski nogomet in kako jih imajo tamle dol radi.
Želim vam lahko noč - moja bo nepozabna in fantastična -
ANTIFUZBAL IN AROGANCA GRESTA DOMOV!!!!!
MACBETH
# 25.06.2010 ob 00:08
Pusti ti Američane na miru - jaz jim voščim vso srečo v nadaljevanju.
Tudi Angležem bi - če bi le ne bilo nekoga na njihovi klopi ...
erru
# 25.06.2010 ob 00:07
hehe.. pravi Slovenci... Zdej so vsi realisti in zagovarjajo Američane... Kako bi pa blo, če bi padu un rdeč karton, se pa nben več noče spomnit... :) Seveda se je lažje spomnit nečesa kar se je zgodilo in je bilo razveljavljeno in bi direktno vplivalo na rezultat, kot nečesa kar se 89 minut ni dogajalo, ker v prvi minuti ni blo dosojeno...
MACBETH
# 25.06.2010 ob 00:04
Veš kaj, valjali se niso, ker so zaostajali.
V svoji sodbi pa seveda nisem objektiven in si do lahonarjev tudi ne želim biti.
Veselje zaradi naše zmage ni primerljivo z veseljem nad njihovim porazom - pa vendarle, kot Primorcu in poznavalcu tega, kar si pomadarji slinasti mislijo o meni, mi privošči tale obližek. Poglejte mi skoz prste, ker tle na našem koncu je ŽURKA!!!
yetti
# 24.06.2010 ob 23:51
No kaj še hočete. Od Atlantika do Črnega morja ni boljše ekipe od naše.(Ne dlakocepite in pojdite v ravni črti!)
pedalski
# 24.06.2010 ob 23:51
No ja, če smo iskreni, so se valjali v glavnem Slovaki. Sicer pa po prikazani igri so res pravi Slovenci. Tekmo, ki so jo praktično dobili, se grejo zajebavat in se zapirat, ko pa bilo lahko raje še bolj napadali, Italjani so jim podarjali gole s njihovimi neumnosmi.
MACBETH
# 24.06.2010 ob 23:46
Ej - tisti ksihti, ko se odvlekli v garderobo!!!
To!!! To!!! To!!!
MACBETH
# 24.06.2010 ob 23:44
Po mojem zdaj ne bomo lahunov več gledali na prizorišču za kakšnih pet let. Kakšen praznik za šport!
MACBETH
# 24.06.2010 ob 23:37
HA - HA - HA - HA - HA
HA - HA - HA - HA - HA
HA - HA - HA - HA - HA
Le zmaga Slovenije mi lahko prinese takšno zadoščenje, veselje in radost.
Antifuzbal, antišport, katenača bunker gredo domov.
Začne se nogomet - brez napomadenih glav, brez valjanja in simuliranja, brez arogance in gnilih prekrškov.
Kje ste, vi kljukci, ki ste mi popoldne prerokovali pristanek na zaprtem oddelku in solze? Kje ste?
Veličasten, nepozaben dan. Zmaga športa in pravice in okusa - poraz zakulisenja in mešetarjenja.
Končno!
multivitamin
# 24.06.2010 ob 23:34
Shackler... jaz ne vem kaj si ti gledal. Proti Ameriki smo igrali celotno tekmo dobro!!! Donovan je tam pač dal gol, ki ga ne bo dal v življenju ne več... kot drugo...amerika ni igrala nogometa ampak rokoborbo.. si vido gourcuffa, ki je dobil takoj rdeči karton ker je v skoku z komolcem udaril nasprotnika... no tudi američani so igrali tocno tako in bili iz strani sodnika zasciteni!! Pa ne krivim sodnikov, ampak samo razlagam da kriterij ni bil isti. In amerika, ce bi sodnik prej dosodil kaksen karton vec za njih sploh ne bi prisla v situacijo da lahko zadane se tretjic!!!

Proti angliji smo igrali slabo? Ne nismo... nismo igrali najbolse ampak zoperstavili smo se jim tako da so trepetali do zadnje minute!!!

Najslabse smo igrali proti Alziriji, ampak ponavadi smo taksne tekme izgubljali... zdaj smo tako veliki, da jih zmagujemo.

Boli to, da imamo 4 točke in smo izpadli!! Slovaki, ki niso prikazali nic od nogometa (razen dans so imeli prebliske) in smo jih tudi mi 2x brez tezav premagali... gredo pa v 1/8 finala...TO PA BOLI!!!
Shackler
# 24.06.2010 ob 23:01
igral se je run&gun nogomet... če si sposodim izraz iz košarke. samo laufalo se je iz gola na gol... za obe ekipi je štela samo zmaga in oboji so dosti tvegali.. in oboji so imeli ogromno priložnosti.. sploh američani..

moje srce bije za slovenijo.., ampak
to da si naši bolj zaslužijo napredovanje je pa tud mal za lase privlečeno.. mi smo odigrali 1 dobr polčas z ZDA.. z alžirijo smo bili enakovredni in po sreči zmagali.. in roko na srce.. na koncu tekme z zda smo imeli tud srečo da nismo izgubili (gol)... medtem ko angleži so nas povozili..
na drugi strani so pa zda igrali junaško proti angliji, in res imeli tudi srečo.. ampak proti alržiji so bili pa odlični.. in prav tako proti nam v drugem polčasu.

tisti ki razmišlja objektivno bo to priznal.
dida12
# 24.06.2010 ob 22:50
Ne zastopim najbolj tega da se obtužuje Američane, da so KRIVI da gredo slovenci domov. Tudi oni so na SP in tudi oni so imeli željo priti naprej, še bolj čudne stvari so se in se bodo dogajale v nogometu kot pa ta ''krivični'' gol Donovana. Realno gledano imeli smo vse v svojih rokah in nogah, zato je brezpredmetno razpredati o Američanih. Še bolj nesmiselno mi je tisto o prodani tekmi Alžirije...si je sploh kdo ogledal tekmo med Alžirijo in Ameriko..In eni in drugi bi lahko slavili vsaj z dvema goloma prednosti, razpletlo se je pač da so Alžirci zapravili imenitno priložnost, Američani pa so iz protinapada dosegli gol. TO JE PAČ NOGOMET !!!
jebadin
# 24.06.2010 ob 22:46
To mi deliiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! :) Go Slovaks :P
bilci
# 24.06.2010 ob 22:45
jst sem navijala za italijo,ampak hudiča,ne morem iz svoje 'balkanske'kože in jim vsaj malo privoščim da prihajajo domov za nami in da grejo slovaki naprej.pa čist tko,ne poznam ene osebe v italiji ki bi bili zadovoljni z izborom lippija,ampak tako je,slovaki so prišli v osmino finala ampak to je pa žal tudi vse
glasnost
# 24.06.2010 ob 22:40
No, no, multivitamin, malo tolerance do takih, ki si ga mečejo na poster od Donovana in Obame.

:-)
luxmundi
# 24.06.2010 ob 22:39
Ja, Milovanovič je že videl zmago heh. Tako kot je Bergant takrat v Charleroiu že prehitro odpisal Jugoslavijo in slavil 3 pike ... Prehitro, res pa je, da so tudi v oštariji kjer sem tekmo gledal že naročili rundo, da proslavimo uvrstitev naprej ... potem pa "novice iz Pretorije" heh :(
Shackler
# 24.06.2010 ob 22:38
Kaj hudiča imate vsi toliko proti USA?!?!?

tudi jaz jih načeloma ne maram.., ampak njihova nogometna repka je vsem lahko samo v vzgled. Borci so in borijo se do konca... nikoli ne obupajo in vedno dajo vse od sebe..
Gledal sem Donovana.. ko je bilo konec tekme je komaj še stal... pri Italijanih rečmo niso zgledali niti zasopihani.

In še to glede američanov. Toliko kot so bili oni fer bi bil malokdo. Dva gola so jim neupravičeno razveljavili pa se niso nič pritoževali. Ne igralci, ne selektor!! ampak so vsi poudarjali da se morajo boriti naprej.
že res.., da je v 5 minutnem intervjuju na vprašanje kaj si misli o razveljavljenem golu rekel da mu ni jasno kaj je narobe in da tud sodnik ni rekel kaj je bilo in da se zato počuti ogoljufanega. Hallo... to je najmanj kar je lahko rekel!!!! NAJMANJ!!! btw.. to je bilo rečeno v milen tonu.. in ne na arogantski način kot je Lippi odkorakal po oprazu.

Ampak potem mediji iz več minutnega članka izloščijo ta del in vam mediji v naslov članka napišejo da USA meni da so bili okradeni... in vi vsi mislite da so se fulll pritoževal.. k ste naivne pič****!

Upam, da pridejo čimdlje.
mucek113
# 24.06.2010 ob 22:28
Še vedno sem razočaran in malo šokiran zaradi našega izpad, samo govorit da "neki donovani in ameriško sranje si ne zasluži napredocanja" je pa malo preveč neobjektivno. Američani so igrali super, sem gledal tekmo z Alžirijo in bi jih lahko pet nula nabili. Tudi proti nam kjer so bili nadigrani v prvem polčasu so ustli od mrtvih in to so odlike srčnih ekip, konec koncev jim je še sumljiv gol razveljavil.

Naši so nas naredili ponosne in bi si zaslužili napredovanje! Samo tudi Američani so si ga, to je treba priznat.
rokers
# 24.06.2010 ob 21:55
SRAMOTA za Lippija..Kot sem napovedal na začetku prvenstva se bodo Italija, Francija, ter Argentina in Brazilija osramotile...Francija in Italija sta že potrdile mojo trditev in mislim, da se bo kmalu zgodilo z Brazilijo..Argentina pa lahko me ne bo...Zakaj? Trener je lahjko trmast in ima svoje izbire, a tako bizarne neumne izbire kot sta jih naredila Domenech in Lippi pač ne morejo bit nekaznovane...Vzet s seboj na SP igralce ki letos so igrali malo in slabo je bedarij: Gattuso, Zambrotta, Cannavarro, Legrotaglie, Iaquinta, Camoranesi....in doma je pustil Cassanota, Baloto, Mikolija,Tottija, Borjela,ter v obrambi letos super bočnega Casanija...brez kreacije ne gre in čeprav mislim, da se je letos vse slabo obrnilo proti njim (NZL 3 streli na gol in zadetek, podobno paragvaj proti njim in še danes regularen gol Quagliarelle), je to prav, kajti ena šola za take trme in svojeglave trenerje mora bit..da Domenecha niti ne komentiram...Ponavljam, da se bo na kaki pomembni tekmi zakolcalo tudi Dungi, kajti doma pusti Ronaldinha in Pata to se bo kaznovalo, ampak ima Dunga pač srečo, da ima res super obrambno vrsto..Maradoni se lahko tud kaznuje, da je doma pustil Zanettija in Cambiassa..a to se bo še pokazalo...
LFC
# 24.06.2010 ob 21:52
Upam da Italija ostane enako nebogljena še kaki dve leti... Voham da jih bomo v kvalifikacijah vsaj enkrat nažgali...

Js sem na naše še vedno zelo ponosen... Igrali smo v zelo zahtevni skupini in se dobro upirali vsem, tu pa eni Slovaki in Novozelandci delajo probleme italiji - Poglejte kako lahko skupino je imela italija al pa Francija pa so izpadli...
okrogsveta.si
# 24.06.2010 ob 21:40

trenstroj je napisal(-a)

Slovence so pa domov poslali ZDA v 91.minuti in to peče.
Razni Donovaniji in podobno ameriško sranje si sigurno niso zaslužili napredovanja bolj kot slovenski nogometaši.
Res mi ni jasno(pa nočem pogrevati te teme)kako imamo samo Slovenci lahko tako prekleto nesrečo.Morda se nam bo pa sreča vrnila nekje na kakšni tekmi z Malto ali z Luksemburgom,ko bomo pri vodstvu s 3:0 v 91.minuti dosegli še 4.gol.Juhuhu.
V soboto pa vsi na Prešernov trg!!!


To slovensko kalimerovstvo (vedno smo mi ubogi, ker smo majhni in nas zato vedno spremlja nesreča in potem radi jokamo - To je krivica!! ) in amnezija (kaj pa gol Zahoviča v zadnji minuti z Jugoslavijo in uvrstitev naprej, Slovaki so dobili gol v zadnji minuti podaljška z Novo Zelandijo-pa zdaj premagali Italijo, Hrvati dobili v zadnjih minuti s Turčijo ..ipd ) mi gre pošteno na živce, čeprav ne morem tega spremenit .... Kar tako se sprijaznil tudi ne bom ...:)

Vsi enaki - vsi v čredi ....

C'mon, get real !!! Get a life!!! To je le nogomet ....
el CARTEL
# 24.06.2010 ob 21:39
kar se tiče italije, če samo pogledamo cannavara, ki igra kljub takim napakam, ki jih je delal na 2 tekmah.. ampak okej, tudi to sprejmem, pač je kapetan.. sam da iaquinta igra od prve minute je pa neumnost brez primere..vsi napadalci na klopi so boljši od njega ter so dali več golov za reprezentanco.. tako da ja lippi je kriv..
corvetta
# 24.06.2010 ob 21:38
Italijani so se zmeraj šlepali in tako pač je.
el CARTEL
# 24.06.2010 ob 21:37
teoretično je pol slovenije na balkanu.. tako da ima Ghost_Rider delno prav..

kar se tiče amerike, so zasluženo naprej.. 2 razveljavena gola + borbenost (priti od 0:2 nazaj).. niso problem oni.. pravi problem so angleži, ti si niso zaslužili napredovanja..

slovenski nogometaši pa so si sami krivi.. razumem, da proti angliji ni šlo, ampak proti ameriki zapraviti tako prednost.. katastrofa.. no ja viden je napredek v igri in kek je naredil lepo vzdušje, tudi to je nekaj..
Ken-Oh
# 24.06.2010 ob 21:29
Ti si pa mona in pika.
Ghost_Rider
# 24.06.2010 ob 21:24
Slovenija je balkan in pika.
antipop
# 24.06.2010 ob 21:23
tle na primorskem je feštaaa!!!!!
TheNomad
# 24.06.2010 ob 21:06
RTVSLO, a bi se dalo zmeniti, da naslednjič, ko Milovanovič proslavlja zmago/napredovanje ali kaj podobnega že pol ure (ali pa nekaj minut) pred koncem, da se mu črta plačo tisti mesec in da se mora javno opravičiti vsem gledalcem??
MLM
# 24.06.2010 ob 21:01
Seveda je vse lepo in prav,ce je ta in ona ekipa lepo igrala.Na vse zadnje pa je rezultat tisto kar steje. Ko so nasi igrali z ZDA in 2:0 vodili bi bilo pametno da bi to bil tudi koncen rezultat.Tak rezultat bi ena vrhunska ekipa pripeljala do konca in vrhunska ekipa si ne bi dovolila da bi jih nasprotnik na koncu skoraj premagal.Vrhunska ekipa igra konstantno in uspesno.Ce bodo nasi se igrali tako naprej in se se bolj razvijali in da se bo ekipa se naprej razumela,bomo cez nekaj let imeli vrhunsko ekipo,kajti za kvaliteto se rabi cas.
kunta kinte
# 24.06.2010 ob 20:59
ko je to zinu sem vedu da bomo spušli
sifra123
# 24.06.2010 ob 20:58
jaz sem v hiši z italjanom in francozinjo, tko da se med sabo tolažmo... edina razlika je v tem, da si mi slovenci nismo naredili sramote, ampak bistven napredek :)

vse čestitke slovenski reprezentanci, na koncu je pač zmanjkalo kanček sreče. tako ali tako pa imamo naslednjo šanso čez dve leti na euru :)

p.s. RTVslo, še sedaj ne razumem, zakaj ne morem preko MMCja gledati vaših (avtorskih) video posnetkov, kljub temu, da sem jih lahko gledal še en teden pred začetkom prvenstva...
fasada
# 24.06.2010 ob 20:57
to pa res zamerim milovanoviču, ko je rekel da bomo nazdravljali zgodovinski uvrstitvi.
Paperino
# 24.06.2010 ob 20:44
Jap, tej amerikanosi so me tako razp........, da sem jim še včeraj privoščil vse najslabše, vendar je pa dejstvo to, da so njihove vse tri tekme bile ene boljših in atraktivnejših na prvenstvu. Je kar prav, da so šli naprej, kaj čmo :P vsekakor raje oni, kot neki slovaki, ki nam nič ne morejo ponudit v nadaljevanju.
ohi
# 24.06.2010 ob 20:42
Slovenija spada v Srednjo Evropo mimogrede.
trenstroj
# 24.06.2010 ob 20:39
@biberkopf:saj ne rečem,ena nesreča-ok.Ne rečem tudi,da nismo imeli sreče,ampak tak gol ZDA je pa mogoče malo preveč za naše živce.

@MrBlack:se strinjam,da smo proti ZDA zapravili fantastično priliko,ampak vseeno v 1.polčasu Američani niso imeli šans,tako da si ZDA absolutni niso bolj zaslužile nadaljevanja kot SLO

@luxmundi:imaš prav.tudi jaz sem spustil nekaj tako sočnih kletvic,da še sam nisem vedel,da jih poznam

Ampak mi je pa malce bilo odveč,ko je Milovanovič v zadnji minuti SLO:ANG dejal,da bomo čez eno minuto že nazdravljali zgodovinski uvrstitvi SLO.Pa kako je to vedel?
Pajkc_
# 24.06.2010 ob 20:31
Roke mu ni dal na igriscu, tako kot Hiddink ne Keku.... kaj se dogajalo potem v tunelu, in kasneje, pa vesta le Weiss in Lippi, tako kot Hiddink in Kek... Italjanov ne maram, in vesel sem, da se jim koncno ni izslo tole svercanje! Lippi pa je velik trener, in tudi Pirlo, Gattuso, Buffon.... SO veliki nogometasi! Sicer pa.... Slovenija je bila v skupini tretja s 4 tockami, Grcija tretja s 3, Srbija cetrta s 3 in Italija cetrta z 2.... Avstrijcev, HRVATOV, Bosancev, Makedoncev, Bolgarov, Albancev, Romunov in Izraelcev pa na prvenstvu tako ali tako ni bilo... statisticno gledano, je trenutno Slovenija najboljsa reprezentanca na obmocju jugovzhodne evrope
luxmundi
# 24.06.2010 ob 20:28
Lippi je dokazal, da je velik trener in zna prenesti poraz. Italija pač danes ni pokazala dovolj in je zasluženo izpadla. Na današnji tekmi sem sicer navijal za Slovake, vendar pa se po teki nisem mogel znebiti grenkega priokusa (Slovaki naprej, čeprav smo jih v kvalifikacijah 2x premagali, in čeprav smo - objektivno - slovenci na vseh treh tekmah prikazali bistveno več - borbeno in na tekmah proti ZDA in Angliji tudi zelo lepo igro, slovaki pa so prvi dve tekmi igrali res slabo). Vseeno, čestitke Slovakom, za še eno presenečenje proti Nizozemski pa tudi igra, kot so jo prikazali danes ne bo dovolj.

trenstroj, tako je pač to :( v obeh "Katančevih" kvalifikacijskih ciklih smo imeli srečo (gol Ačimoviča za EP 2000, Osterca za SP 2002), tokrat je žal že v kvalifikacijah nismo imeli (avtogol Poljske), ta gol Američanov (čeprav glede na potek tekme z Alžirijo več kot zaslužen), pa je bil res kaplja čez rob, včeraj po tekmi sploh nisem vedel kaj bi s sabo hehe, pa bomo tudi to preboleli.
MrBlack
# 24.06.2010 ob 20:26
Ah... Slovenijo so domov poslali Američani, vendar ne v 91 minuti, ampak v 2. polčasu tekme SLO:USA. Ekipa, ki na koncu skoraj izgubi, kljub temu da je vodila 2:0, pač ne spada med top 16 ekip. Zmagali so boljši. Go USA! :P
nejc veliki
# 24.06.2010 ob 20:25
ni res, da smo bli nesrečni. proti anglezm smo pač izgubili, bli so bolsji (poleg gola so dali tud še precko, pa en napadalc je bil sam pred golom ze na začetku polcasa in še dosti drugih lepih strelov, npr. gerarda v 30. minuti). če pač zda ne bi uspele dat gola v 22. strelih na alz gol bi lahko rekli, da smo imeli sreco, ker zda niso dale gole. ne moremo pa sedaj rečt, da smo bli nesrečni, zato ker nismo imeli veliko sreče. to je tako kot da bi reku, da si mel nesrečo, ker nisi zadel na loteriji .... ne ravno obratno, če si zadel si imel sreco. pač tekme so bile tako obrnjene, da so zda prvo igrale najtezjo tekmo, na koncu pa najlazjo, mi pa obratno. in če nismo uspeli z anglezi dobit tocke, potem lahko sam zafrustriranci sedaj napadajo americane kot da so oni krivi. zanašanje na druge je lastnost sibkih in mislim, da smo se tega premalo zavedali, potem ko je dolgo casa kazalo, da zda ne bojo zmagala. sej so igrali dobro in si zasluzjo pohvale, ampak ne mormo pa rečt, da smo si zasluzli napredovanje in da so zda imele zgolj srečo, potem ko je bla njihova zmaga nad alzirjo dosti bolj cista od nase, kjer je slo za izkljucno napako golmana ob streli korena samo zato ker so imele zda obrnjen razproed tekem po tezavnosti in zato, ker so dale gol na koncu.
zvezdica_10
# 24.06.2010 ob 20:24
Lippi še enkrat dokazal, da je nogomet res biznis in je prevzel krivdo nase... to naredijo samo največji.
ITALIA:)
Drncl
# 24.06.2010 ob 20:21
Gremo sedaj Slove..Slovaška. Če že ni naših, bomo pa navijali za njih :) Ne nazadnje smo jih tudi 2x premagali.
biberkopf
# 24.06.2010 ob 20:20
trenstroj
tudi hrvati so na zadnjem EP2008 dobili gol v zadnji minuti podaljška proti turkom in izpadli,tak da nesreče nimajo samo slovenci.
kunta kinte
# 24.06.2010 ob 20:20
se strinjam,kmet največji,ne pa gospod
turbo x
# 24.06.2010 ob 20:19
Kakšen veliki gospod je to,če ne čestita nasprotnemu selektorju?Nula od nule je in ne zna sprejeti poraza.
trenstroj
# 24.06.2010 ob 20:13
Primer: Italijani gredo domov,ker so pač izgubili in je bilo to dejstvo že ob zadnjem sodnikovem žvižgu.
Slovence so pa domov poslali ZDA v 91.minuti in to peče.
Razni Donovaniji in podobno ameriško sranje si sigurno niso zaslužili napredovanja bolj kot slovenski nogometaši.
Res mi ni jasno(pa nočem pogrevati te teme)kako imamo samo Slovenci lahko tako prekleto nesrečo.Morda se nam bo pa sreča vrnila nekje na kakšni tekmi z Malto ali z Luksemburgom,ko bomo pri vodstvu s 3:0 v 91.minuti dosegli še 4.gol.Juhuhu.
V soboto pa vsi na Prešernov trg!!!
the_wiz
# 24.06.2010 ob 20:11
Še vedno - velik trener.