Nogomet

Poudarki

  • Prvak Lille remiziral v Nancyju (1:1)
  • Letos brez Slovenca v francoski ligi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 17 glasov Ocenite to novico!
Julien Quercia (Lorient) - Salvatore Sirigu (PSG)
Drugi prišlek iz Palerma vratar Salvatore Sirigu je bil ob zadetku Julena Quercie brez moči, saj so branilci pozabili na napadalca Lorienta. Foto: Reuters
Javier Pastore (Paris SG)
42-milijonsko okrepitev v kavbojkah je pozdravil hladen deževni naliv, kar je že nakazalo, da to ne bo popoln večer za Parižane. Foto: Reuters
Športni direktor Leonardo in Naser al Kulajfi, predsednik ter lastnik kluba
Brazilec Leonardo ni bil najboljše volje, medtem ko se je novi predsednik Naser Al Helajfi (tudi direktor Al Džazire Sport) vsaj vljudno smehljal na prvi uradni tekmi pod njegovim vodstvom. Foto: Reuters

Dodaj v

Hladna prha za rekordno zapravljivi PSG

Prvi večer v znamenju napadalnega Lyona
7. avgust 2011 ob 09:12
Pariz - MMC RTV SLO

74. sezona francoskega nogometnega prvenstva se je začela s šokom. Paris Saint-Germain, ki ni skoparil pri okrepitvah, je v 1. krogu doma izgubil z Lorientom (0:1).

PSG, ki je lani zasedel 4. mesto, je postal "nogometna igračka" bogatih katarskih investitorjev oz. kraljeve družine Al Tani. Državni katarski investicijski sklad je 1. julija kupil najuglednejši pariški klub in hitro odvezal mošnjiček. Prišlo je osem novih igralcev, evropsko priziorišče pa so presenetili s kar 42-milijonskim nakupom Argentinca Javierja Pastoreja, čigar prestop iz Palerma so uradno dokončali ravno nekaj ur pred začetkom 1. kroga.

Quercia kaznoval neuigranost obrambe
V Parku princev se gostujoči Lorient ni kaj prida zmenil za Pastorejevo predstavitev, ampak je v hladnem deževnem vremenu pokazal PSG-ju, da denar ni vse. Po prostem strelu gostov, ki ga je izvedel Yann Jouffre, se je na oddaljeni vratnici sam znašel Julien Quercia, ki je zlahka pospravil žogo v mrežo in v 28. minuti povedel Lorient v zasluženo vodstvo. V nadaljevanju Parižani nikakor niso znali povezati igre in so jalovo napadali, neuigranost povsem prenovljenega moštva pa ni bila vidna samo športnemu direktorju Leonardu, ampak slehernemu gledalcu na stadionu.

Prvak in Marseille do remija
Lille
je obrambo dvojne francoske krone začel z remijem 1:1 pri Nancyju, ki si je izenačujoči gol v 2. polčasu zabil kar sam (avtogol Franck Beria). Samo s točko je novo prvenstvo začel tudi vedno visoko leteči Marseille, ki je proti Sochauxu povedel, nato pa je po preobratu "levčkov" za remi poskrbel Loic Remy (2:2).

V 1. krogu je najbolj navdušil Lyon, ki je s tekočo in atraktivno igro slavil v Nici s 3:1. Za "mulce" so zadeli Lisandro Lopez, Bafetimbi Gomis in Maxime Gonalons.

FRANCOSKO PRVENSTVO

1. krog:
PARIS SG - LORIENT 0:1 (0:1)
Quercia 28.

AJACCIO - TOULOUSE 0:2 (0:1)
Devaux 45., Machado 73.

BREST - EVIAN 2:2 (2:2)
Grougi 39., Lesoimier 44.; Sorlin 16., Mmadi 19.

CAEN - VALENCIENNES 1:0 (1:0)
Proment 35.

MARSEILLE - SOCHAUX 2:2 (1:0)
Gonzalez 38., Remy 74.; Martin 59., Nogueira 71.

MONTPELLIER - AUXERRE 3:1 (1:1)
Belhanda 36., Dernis 75., Giroud 92.; Traore 45.

NANCY - LILLE 1:1 (0:0)
Beria 61./ag; Debuchy 48.
RK: Berenguer 83./Nancy

NICE - LYON 1:3 (1:2)
Mounier 6.; Lopez 11., Gomis 33., Gonalons 74.

DIJON - RENNES 1:5 (1:2)
Jovial 45.; Montano 34., Feret 36., Boukari 50., Mangane 75., Tettey 85.
Thil je v 53. minuti zgrešil 11-m za Dijon, Feret pa v 31. za Rennes.

BORDEAUX - ST. ETIENNE 1:2 (0:2)
Jussie 56./11-m; Ciani 18./ag, Aubameyang 31.

To. G.
Prijavi napako
Komentarji
primos
# 08.08.2011 ob 10:39
zresni se
pol je šel Cruyf v Barco zaradi tega da bo osvojil LP ali kaj podobnega, če je z Ajaxom osvojil vse kar se je dalo. On je šel takrat iz trenutno najboljšega kluba v Barco

Vedno so prestapljali zaradi denarja. Cary Grant - legenda tudi ni zaslužil toliko kot dobijo danes povprečni filmski igralci, Beatli in Elvis v svojih časih niso zaslužili ... in enako je seveda v nogometu
Ko je prvi jugoslovan B Vukas prestopil v tuji klub - Bologna si je lahko kupil avto
ponudnik
# 07.08.2011 ob 22:53
42m za pastoreja je norost.
blazm
# 07.08.2011 ob 21:19
lol kakšen gol je zdele prejel bordo... :D
Hafis
# 07.08.2011 ob 20:40
Pastore bo letošnji osmoljenec. 42 miljonov hahaha
baloncek
# 07.08.2011 ob 14:38
@primos ja ampak ti igralci so šli v te klube zaradi uspehov (uspehov kluba prej in igralčevih prepričanj da bodo s tem klubom nekaj osvojili) in ne zaradi denarja kot sedaj.
primos
# 07.08.2011 ob 13:28
lakers
zato ker ne poznaš fra nogometa so ti potem ti nogometaši neznani in posledično slabi. Poglej si da je kar nekaj njih fra rep (Menez, Sakho, Maitudi, Grameiro, Horau - morda sem koga pozabil in 5 igralcev ki igra za francijo ni slabo za en umeten klub) ostali pa so rep drugje

melanholik
real in barca sta bila tako leta 50 finančno superiorna proti ostalim v Španiji in zato sta se tepla za Di Stefana in ne nek Getafe in Zaragoza in enako je danes. Čeprav se danes vrtijo veliko večji zneski

balonček
se ne strinjam. Veliki klubi so vedno vozili klube iz manjših ker so jim ponujali nekaj več. Poglej si zlata leta mojega Milana in trio Gre-No-Li v začetku 50. Poglej si zlata leta Reala in njihov niz prvaka v LP Puskas, Di Stefano,... tudi Barca je imela v tistem obdobju Kubalo če bi jim uspelo pripeljati še Di Stefana bi bili oni 5 x prvaki LP

ne dogaja se to samo v zadnjih 20-30 letih tako kot nekateri zmotno pišete
Rdeči valjar
# 07.08.2011 ob 13:25
PSG je zapravil ogromno denarja za okrepitve, ki to sploh niso. To so igralci, ki niso dosegli še ničesar. Če bi res bilie zvezde, bi že zdavnaj igrali v Špa in Ang.
Socialniradikal
# 07.08.2011 ob 12:51
Eh jaz pa še dolgo navijam za PSGv Franciji, tudi dostikrat stavim na njih, kot včeraj...Kaj češ, enkrat bo bolje !!! ;)
baloncek
# 07.08.2011 ob 12:49
@guti v večini napisanega se strinjam s tabo, ampak klubi kot so barcelona, real, man utd,.. so klubi z zgodovino, ker so naslove osvajali preden so se začeli takšni brezvezni nakupi. In ti klubi so na začetku osvajali pokale in z njimi denarne nagrade, potem pa so kupili boljše nogometaše, nato pa so se nagrade precej povečale, potem pa so bogataši začeli kupovati vse klube v boljših ligah in sedaj smo tam kjer smo in ja denar je sveta in posledično nogometa vladar.
Fabregas1991
# 07.08.2011 ob 12:42
guti, saj se strinjam z napisanim ampak ravno to je žalostno. Danes lahko v recimo treh letih še iz tako povprečnega kluba narediš klub , ki se bo boril za naslov. Vse kar potrebuješ je le denar. Recimo da sem idealist, ampak jst tega nočem verjeti, zato takega kluba nikoli ne bom podpiral ne glede na to kako igrajo in ne gelde na to kateri igralci za njih. Na tak način lahko uspe vsak klub, težko pa je uspeti s trdim delom. Borussie kar nekaj let ni bilo nikjer. Prišel je nov trener s svežimi idejami, v ospredje je porinil nekaj talentiranih mladincev, kupili so nekaj poceni igralcev, ki so se izkazali za odlične okrepitve in klub je kar naenkrat spet v vrhu nemškega nogometa. Stadion imajo poln, navijačev vedno več, kar pomeni da so bolj zanimivi tudi za sponzorje in v prihodnjih letih bodo gotovo zaslužili veliko denarja in si bodo lahko privoščili tudi nekoliko bolj odmevne okrepitve. Takemu klubu jst vedno privoščim, klubom, ki jim denar preprosto pade v roke (PSG, Malaga,..) pač ne. Tebi je mogoče vseeno, ker v končni fazi so vsi ti klubi bogati, meni pa je pomembno ali so ti klubi uspeli sami (z nogometom) ali pa so ta denar enostavno dobili. Zato tudi upam, da se uvede ta finančni fair play, da bo klub lahko zapravil le denar, ki ga zasluži sam. Cene nogometašev bi v takem primeru nedvomno padle, ker bodo klubi dvakrat premislili koliko bodo zapravili za enega igralca, glede na to, da bodo imeli omejena sredstva. Na žalost pa je to bolj utopija kot pa realna možnost. Denar je žal sveta valdar.
mocco
# 07.08.2011 ob 12:29
To je brez veze, saj se vsi športi danes igrajo zaradi denarja, ne zaradi slave, ponosa in ne vem česa še. To omejit je tko, kot bi za nagrdao da prideš na triglav dobil nove papuče.
Denar je sveta vladar in zaradi denarja se vse obrača. Vsi "mali" oz nižje proračunski klubi bi zapravljali na veliko če bi imeli možnost. Seveda ker to ni mogoče, se zdaj pritožujejo.
melanholik
# 07.08.2011 ob 12:06
da bi jih kupil šejk in zmetal 100M svojega denarja, bi lahko sanjali o tem da bi zapravili 43M za enega igralca.

Real, Barca, Milan, Inter, Chelsea, United... Tudi vsi ti klubi bi le sanjali o visokih uvrstitvah, če ne bi imeli milijonov za okrepitve in plače. Poglejte Arsenal, Liverpool... ni denarja za prave okrepitve in je iz leta v leto slabše. Denar je v nogometu ključni dejavnik. Če vas moti preplačevanje nogometašev, pa nehajte gledati nogomet, ker to je preprosto del nogometa.

Tudi tvoj zgodovinski spomin ne seže več kot deset (ajde mogoče 15) let v preteklost. Prvi, ki je forsiral to logiko, je bil dejansko Berlusconi, predtem to sploh ni veljalo. In ne, to ni sestavni del nogometa, se bolj strinjam z daryankoffom - uvest omejtve na plače. No, še kaj bi se dalo ukrenit, ampak to je definitivno dober začetek.
vivastar
# 07.08.2011 ob 11:40
micho1, pol se pa žihr takoj izrečem, da mi je PSG od malega najbolj pri srcu izmed francoskih klubov:-) mi je pač fotr kupil njihov dres, ko je bil v Parizu:-P
daryankoff
# 07.08.2011 ob 11:27
Skrajni čas, da se v Evropi omeji plače nogometašev in se postavi neka mejna postavka. Na koncu bodo ti šejki, ki serjejo denar, ponudl še milijardo evrov kakemu nogometašu. To nikamor več ne pelje.
micho1
# 07.08.2011 ob 11:18
ko bodo kako tekmo al pa 2 zmagali pa se bodo ze zaceli oglasati navijaci.in vsi bodo glasni da ze od nekdaj navijajo za psg, kot v primeru chelsea in man. city
Lakers
# 07.08.2011 ob 11:15
Eh kaki Nene, sem ga zamenjal za Nanija, no, potem pa še je slabše vse skupaj...
Lakers
# 07.08.2011 ob 11:11
Malo sem gledal 1. postavo PSG-ja včeraj. Sej pa ni nikogar zvenečega noter: Bisevac, Chantome, Gameiro, Hoarau, Jallet, Matuidi, Menez, Nene, Sakho, Sirigu, Tiene. Razen Nene, ostali pa so povprečneži in če mene vprašaš bi še jaz s temi milijoni bolje trgoval kot pa katarci, ki bi lahko s temi milijoni, ki so jih zapravili, pripeljali MNOGO MNOGO več kvalitete.
kop
# 07.08.2011 ob 10:43
PSG je nastal leta 1970. In neke bogate tradicije res nima.
Je pa v teh 40 letih vseeno uspel zapisat se v zgodovino nogometa. Je bil klub št. 1 leta 98, je bil zmagovalec UEFE dve leti poprej.
Kar mu pa najbolj fali so pa državna prvenstva. Vse prevečkrat je bil drugi.
Vseeno so mi kot ekipa zelo všeč. Navijači so pa itak ludilo.
ennui
# 07.08.2011 ob 10:31
@guti

Že kot nogometaš si mi vedno bil všeč, sedaj se pa tudi s tvojim mnenjem popolnoma strinjam. :)
Roso
# 07.08.2011 ob 10:31
Kaj blatite Chelsea spet prokleti šalabajzerji. Drugače pa velik thumbs up za gutija.
Speedy_Slo
# 07.08.2011 ob 10:27
oohh smešni ste! Vsi govorite prek Chelsea-ja in PSG sedaj, pa prek Citya in nevem kaj še vse.. Koliko nakupov je pa naredil letos Chelsea ? in potem takem so vsi navijači glory hunterji.. kakšna pripadnost Barceloni ko so prvič osvojili LP! Jaz navijam za Chelsea od leta 2004. Glede na to da imam 16let prej niti nisem spremljal nogometa tako z " navijaške" strani. VSAK klub se krepi, vsak klub ima denar in ga zapravljajo za okrepitve. Chelsea ni umetni klub ima zgodovino tako kot vsak drug. Recimo prva tekma, ki so jo igrali je bila proti Liverpoolu in so zmagali 4:0. Osvojili so tudi FA pokale, evropske pokale, ki ne obstajajo več itd. Vsak klub ki ima 100let ima zgodovino. Pa naj si bo to z 10 naslovi državnega prvaka, ali pa pokalnimi zmagali. Toliko z moje strani o vaših t.i. glory hunterjih in umetnih klubih.

Druga stvar pa mislim, da PSG rabi samo čas, da se fantje uigrajo.. Imajo dobro ekipo ampak v 1 letu pač NE smeš toliko nakupov narediti.
guti
# 07.08.2011 ob 10:21
da bi jih kupil šejk in zmetal 100M svojega denarja, bi lahko sanjali o tem da bi zapravili 43M za enega igralca.

Real, Barca, Milan, Inter, Chelsea, United... Tudi vsi ti klubi bi le sanjali o visokih uvrstitvah, če ne bi imeli milijonov za okrepitve in plače. Poglejte Arsenal, Liverpool... ni denarja za prave okrepitve in je iz leta v leto slabše. Denar je v nogometu ključni dejavnik. Če vas moti preplačevanje nogometašev, pa nehajte gledati nogomet, ker to je preprosto del nogometa.

Ti arabski šejki, ki verjetno še v življenju niso brcnili žoge proti golu pridejo in nato zaprvaljajo milijone na igralce,

kolikokrat v življenju so žogo brcnili Perez, Rossel, Berlusconi, Glazer, Moratti, itd?

Spomnimo se Citya, ki je zapravljal milijone na igralce kot so Kolarov, Baloteli, Boateng,..., ki sploh še niso uveljavljeni.

Barcelona, ki je kao "več kot klub" in "klub z dušo" je milijone zmetala za superuveljavljane Čigrinskega, Hleba, Keirisona... Real je kupil super igralcekot so Drenthe, Woodgate, Gago... Man Utd je kupoval takšne ase kot so Djemba-Djemba, Bebe, Kleberson...

Kar počno sedaj PSG, City, Malaga, je enako kar počno vsi ostali "veliki klubi", s to razliko, da so s tem začeli sedaj, ne pa 3 leta nazaj al pa 30 let nazaj...
drawlord
# 07.08.2011 ob 10:16
Še dobro, da spremljam ta portal. Danes sem se naučil, da smeš zapravljati v nogometu, samo če si kdaj sam brcnil žogo.
Insider
# 07.08.2011 ob 10:15
royayers
PSG brez tradicije? Od kdaj spremljaš nogomet?
rush1
# 07.08.2011 ob 10:06
Saj ni problem sam denar, ampak način kako denar tja pride in kako se nato zapravlja. Ti arabski šejki, ki verjetno še v življenju niso brcnili žoge proti golu pridejo in nato zaprvaljajo milijone na igralce, ki to niso vredni in jih s tem močno precenijo. Pastore 42 milijonov?? Spomnimo se Citya, ki je zapravljal milijone na igralce kot so Kolarov, Baloteli, Boateng,..., ki sploh še niso uveljavljeni.
Fabregas1991
# 07.08.2011 ob 10:00
Imajo tradicijo, ampak brez tega da bi jih kupil šejk in zmetal 100M svojega denarja, bi lahko sanjali o tem da bi zapravili 43M za enega igralca. Tudi jst upam, da ne zmagajo prvenstva.
Arsenal_fan1
# 07.08.2011 ob 09:51
Se strinjam,PSG ima tradicijo za razliko od kaksnega Citiya in Chelskija.
guti
# 07.08.2011 ob 09:46
"Duše kluba in tradicije, se ne da kupiti."

PSG ima dušo in tudi tradicijo. Okrepitve pa vsak klub kupuje z denarjem. To neko govorjenje, da kako ekipo gradijo z denarjem, da je to grdo in ne vem kaj... Kateri vrhunski klub ne gradi ekipe z denarjem? Nemi zdaj govorit Barcelona, ker vsi njeni zvezdniki dobijo vrtoglave milijone plače in niti slučajno ne igrajo za sok in sendvič.
Pa valda, da boš probal kupit najboljše igralce, če imaš svež denar. A vi bi kot direktor kluba rekli, da boste raje kupili slebe nogometaše? Vi bi namesto Pastoreja kupili Kariča?
Diego Armando
# 07.08.2011 ob 09:22
Prav jim bodi, arabskim tajkunom, ki poskušajo po angleški "privatizirati" še eno ligo.
Gameiro je ravno iz Lorienta prestopil v PSG, pa so mu njegovi bivši soigralci pokvarili debi.

Lillu se bo očitno zelo poznal odhod Gervinha, mislim, da bo sezona spet Lyonova.
brico32
# 07.08.2011 ob 09:21
Ja big dil, pač prvo tekmo so zgubl....
royayers
# 07.08.2011 ob 09:17
Kako ''privoščim'' takšnim klubom hladne prhe, kot jih bom tudi raznim Čelskijem in glory hunterjem, kluba se pač ne da zgraditi v enem ali pa dveh letih, s kupom denarja. Duše kluba in tradicije, se ne da kupiti.
Francosko nogometno prvenstvo
link
Po maratonski tekmi Montpellier prvič francoski prvak
17
20. maj 2012 ob 23:38 Montpellier je prvič v zgodovini osvojil naslov francoskega prvaka! V zadnjem krogu Ligue 1 je z 1:2 ugnal zadnjeuvrščeni Auxerre in ubranil prednost treh točk pred PSG-jem.
Več novic ...
Kazalo