Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 71 glasov Ocenite to novico!
Ermin Rakovič
Ermin Rakovič je utišal okoli 5.000 privržencev Maribora na Areni Petrol. Foto: MMC RTV SLO
Ermin Rakovič
Kapetan Ermin Rakovič je pokal prejel iz rok predsednika Nogometne zveze Slovenije Rudija Zavrla. Foto: MMC RTV SLO
Joc Pečečnik
Lastnik Interblocka Joc Pečečnik je nagrado za zmago - 12.500 evrov - podaril dobrodelni organizaciji Karitas. Foto: MMC RTV SLO
Marcos Tavares
Marcos Tavares je zahteval enajstmetrovko. Foto: MMC RTV SLO
Zlatko Zahovič
Športni direktor Maribora Zlatko Zahovič je tekmo vseskozi spremljal na klopi, skupaj s trenerjem Brankom Horjakom. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Rakovič veliki junak v Celju

Dodaj v

Interblock do prve pokalne lovorike

Je Skomina odškodoval vijoličaste za enajstmetrovki?
13. maj 2008 ob 20:00,
zadnji poseg: 13. maj 2008 ob 21:49
Celje - MMC RTV SLO

Nogometaši Interblocka so zmagovalci Pokala Hervis, potem ko so v Celju z 2:1 premagali Maribor. Dvakratni strelec je bil Ermin Rakovič.

Šiškarji so precej bolje začeli tekmo in imeli večji del prvega dela pobudo. Prvič so resno zapretili v 21. minuti, ko je Ivan Jolič z glavo streljal čez vrata. Deset minut pozneje pa je Interblock le kronal podjetnejšo igro. Zoran Zeljkovič je z globinsko podajo v kazenskem prostoru našel Ermina Rakoviča, ki je žogo takoj zadel v zraku in jo poslal čez Marka Pridigarja. "Raka" se je dobesedno prikradel za zadnjo linijo nasprotnikov.

Skomina ni videl roke Elsnerja
Po golu so se prebudili tudi vijoličasti. Ob eni od akcij je v svojem kazenskem prostoru z roko igral Rok Elsner, a sodnik Damir Skomina tega očitno ni videl. Pred vrati Ljubljančanov je bilo nevarno še ob dveh predložkih Zorana Pavloviča, vendar Štajercem žoge ni uspelo potisniti v mrežo.

Popovič-vratnica-Rozman-gol
Mariborčani so po prihodu iz slačilnic pritisnili proti ljubljanskim vratom in kmalu dosegli izenačujoči zadetek. Marko Popovič se je na levi strani prebil v kazenski prostor Interblocka, nato pa silovito ustrelil. Žoga je zadela vratnico, od katere se je odbila v glavo Matjaža Rozmana, od njega pa v mrežo.

Rakovič udaril še enkrat
Izenačenje je dalo krila vijoličastim, ki so prevzeli pobudo, toda resnejših priložnosti si niso priigrali. Zato pa so izjemno akcijo v 71. minuti izpeljali "kockarji". Enes Rujovič in Ermin Rakovič sta z dvojnimi podajami izigrala obrambo Mariborčanov, tako da je ljubljanski kapetan ostal sam na desni strani kazenskega prostora - kakšnih deset metrov stran od vrat - in s prefinjenim diagonalnim lobom še drugič ukanil Pridigarja. Res mojstrsko!

Tavares pod prekrškom nastreljal Rozmana
Vijoličasti so v 80. minuti prišli do edine prave priložnosti za izenačenje. Marco Tavares se je po samostojnem prodoru prebil pred Rozmana in v padcu ustrelil, a je vratar ustavil strel. Brazilca je za dres vseskozi držal Dejan Grabič, toda sodnik Skomina ni dosodil ničesar.

Neizkoriščene priložnosti se niso maščevale
Varovanci Branka Horjaka so v končnici napeli vse sile v napad, tako da se je ogromno prostora ponudilo za protinapade. Jolič se je dvakrat sam znašel pred Pridigarjem, a "smrtnih" priložnosti ni izkoristil. Na srečo varovancev Dragana Skočića pa kazen ni prišla in pokal je šel prvič v njihove roke, s čimer so si priigrali tudi nastopanje v kvalifikacijah Pokala Uefe, medtem ko Mariborčani še upajo na Intertoto, kamor pelje 3. mesto v prvenstvu, ki ga trenutno zaseda Hit Gorica. Še nekaj statistike: streli na gol: 5/6, posest žoge: 48/52 - oboje v korist Mariborčanov.

Branko Horjak: "Sem zelo razočaran, ker nismo dosegli zastavljenega cilja. Pol ure dobre igre je bilo premalo za šesto zmago v pokalu. Po izenačenju smo dobro 'stali' na igrišču, a nas je presekal nesrečno prejeti zadetek. Obrambni igralci so samo gledali, kako si nasprotnik podaja žogo. Sicer pa sem nezadovoljen z našo igro v zvezni in zadnji liniji, na koncu bi celo lahko izgubili še z večjo razliko."

Dragan Skočić: "Čestitam igralcem za izjemno predstavo. Celo tekmo so igrali zelo zrelo in kakovostno. Edino 20 minut je prišlo do nekakšnega padca, kar so Mariborčani izkoristili, a so moji nogometaši pokazali karakter in se vnovič dvignili."

POKAL HERVIS - FINALE

INTERBLOCK 2 - 1 Maribor Rakovič 31., 71. Rozman 52./ag --------------------------------------- Rozman Pridigar Grabus Mezga Gerič Školnik Elsner Filekovič * Grabič Kubica Salkič Popovič Pregelj * Pavlovič Zeljkovič Mihelič ** Matič Nilton Rakovič ** Tavares Jolič *** Volaš --------------------------------------- * 65./Rujovič * 47./ Bačinovič ** 76./Rodič ** 75./Jelič *** 92./Zavrl Sodnik: Damir SKOMINA (Koper)


Vsi zmagovalci pokala:
1992: Maribor 1993: Sct Olimpija 1994: Maribor Branik 1995: Mura 1996: Sct Olimpija 1997: Maribor Branik 1998: Rudar 1999: Maribor Teatanic 2000: Sct Olimpija 2001: Hit Gorica 2002: Hit Gorica 2003: Vega Olimpija 2004: Maribor Pivovarna Laško 2005: CMC Publikum 2006: Anet Koper 2007: Koper 2008: Interblock

A. V.

Prijavi napako
Komentarji
piskotka
# 16.05.2008 ob 19:40
274. Berniii (14.05.2008 || 21:10:43)
kok sm se nasmeju dons tlele gor...neki napišm in mi administrator zaradi grdega jezika izda opozorilo...napišm še enkrat podobno in zopet...potem mu pa pošljem komentarje mariborčanov, ki žalijo ljubljančane pa NIČ ne naredi...SKLEP je sledeč: administrator je mariborčan, ki dovoljuje grde besede, ki so napisane iz mariborskih rok, iz ljubljanskih pa ne...
Če pa to ni diskriminacija pa nvem kaj je...glede na to da delaš na RTVju se to ne spodobi...na privat mi nisi odpisal, ker veš da imam prav...PA ME ZBRIŠI DOL če ti je to tako velika želja...vendar vedi, da bo potem na RTV poslana uradna pritožba proti tebi...

Itak da briše in to na veliko!!! sej vidš da so sam komentarji štajercev gor in nobenih drugih...Drgač pa glede tekem, itak zmeri ista pesem, itak zmeri isti komentarji, itak smo zmeri ljubljančani ljubosumni, itak smo zmeri ljubljančani nevzgojeni in oh in sploh ne vem kaj še, oni so pa neki oh in sploh noben nč kriv pa kao da nej se folk zgleduje po njih. Skupina folka k ma 5 min cajta pa se spravjo na tekmo pa se grejo neki kok članov majo, pa prbijajo da majo 2000 članov če ne več. Ne vem zakaj so ble do sedaj njihove tribune skos več ali manj prazne, več kot 100 jih nikdar ni blo, oni pa trdijo da so neki zvesti navijači k so zmeri tm... Končno jim u življenju rata napolnt stadion pa so že spet usi oh in sploh...me zanima kok cajta se boste še hvalil s takimi bednimi prjavami, kok cajta se boste še obnašal tko kukr se.

Glede stadiona sej je lep, sam ste sami priznal da je očitno nekvaliteten...boste vrjetno po vsaki tekmi zmetal še ceu kup denarja za to da ga boste skup sestavlal
Berniii
# 14.05.2008 ob 21:10
kok sm se nasmeju dons tlele gor...neki napišm in mi administrator zaradi grdega jezika izda opozorilo...napišm še enkrat podobno in zopet...potem mu pa pošljem komentarje mariborčanov, ki žalijo ljubljančane pa NIČ ne naredi...SKLEP je sledeč: administrator je mariborčan, ki dovoljuje grde besede, ki so napisane iz mariborskih rok, iz ljubljanskih pa ne...
Če pa to ni diskriminacija pa nvem kaj je...glede na to da delaš na RTVju se to ne spodobi...na privat mi nisi odpisal, ker veš da imam prav...PA ME ZBRIŠI DOL če ti je to tako velika želja...vendar vedi, da bo potem na RTV poslana uradna pritožba proti tebi...

pa lep dan
boko008
# 14.05.2008 ob 20:49
V soboto je bilo v Ljudskem vrtu neverjetnih 12.435 gledalcev, izjemen spektakel za slovenske razmere. Na preostalih štirih tekmah PrveLige TS je bilo skupaj 1.500 gledalcev.
misskho
# 14.05.2008 ob 20:08
seveda, trotlni. Nekje sem prebral, naj MB kr izklučijo iz vseh tekmovanj. Pa to bi blo SUPER!. Vi nas izključite, mi pa gremo gor, v Avstrijo. Si predsatvljate 12500 gledalcev, pa najmanj na tekmi. In fuzbal bo spet veselje za gledat. In vam bo ostalo, kolk že, aja...125 gledalcev, povprečno na tekmo :-). Dajte PROOSIIIM vas, žabari, dajte tega Bremzarja zaprosit, naj nas izključi. Vam gremo na živce, ja? Pr nas je v kinu večja gužva ko pr vas.... lOli
alen
# 14.05.2008 ob 17:55
Močvirniki TIHO:D..
bayern69
# 14.05.2008 ob 15:28
dej tih bodte mariborčani..neki ležite na starih lovorikah taprava prihodnost je u interblocku, kopru pa domžalah!
muha**193
# 14.05.2008 ob 14:41
sicer pa VEDNO VEDNO MARIBOR OOOOO VEDNO VEDNO ŠAMPION!! če je joc skomino podkupo da ni penala pisko
anny22
# 14.05.2008 ob 14:35
Interblock si bo počas zgradil tudi navijaško bazo. Sploh še s kakšnim uspehom več.
shark77
# 14.05.2008 ob 13:26
Za vse Viole in njihove privržence je tukaj povezava,kjer se lepo vidi koliko so oni pridni in miroljubni fantki...Seveda čisto zmeraj drugi navijači začnejo provocirati,bodisi dragonsi,tifozi ali ostali,viole uboge ovčice pa so tam čisto po naključju in nato nastradajo.Drugače pa Interblocku čestitke,Mariboru pa sožalje.
aleš123
# 14.05.2008 ob 13:22
No, pa je pokal v Ljubljani, kamor tudi spada!
Pečečnik je pa car!
Keano
# 14.05.2008 ob 13:15
Vidim da si obremenjen s Štajerci, ne vem zakaj, morda imaš kake komplekse manjvrednosti, jaz nisem obremenjen s tem, kdo je od kod. Še najmanj me briga, od kod je Skomina, zanima me le, kako naš kvazi naj sodnik odsodi finale pokala. In lahko rečeš, da je dobro sodil? Zakaj ni sodil tako dobro kot v Evropi, ali se mu doma ne da ali kaj? Res pohvalno.
schorpyo
# 14.05.2008 ob 12:47
Glede 11m:tri so ble sam jih ni piskal:) rezultat pa je 2:1.In kaj zdej ti tuki ne zastopis?Tolko govoris o pojmu pol pa pises bedarije:)))
schorpyo
# 14.05.2008 ob 12:43
Keano:ti povem kako?Ker na tem svetu ne obstajajo samo stajerci.
Samo me cudi,da ko nasi sodniki sodijo evropske tekme vsako odsodijo perfektno,samo v slo ligi kradejo.A ni to cudno?vse je ok,ce se stajercem ne sodi.Pa koper bi prvak letos bil,ce ga nebi tolko krat okradli,.......
Keano,vsak ma svoje mnenje samo tvoja mnenja sovpadajo z ostalimi primitivnimi.

Forza Koper
Keano
# 14.05.2008 ob 12:24
259. schorpyo (14.05.2008 || 10:33:02)
Pa se to keno:"vedno vam" je mnozina,ce se ne ves.tako,da ni to letelo samo nate.Vsaki vikend ko zgubite so vam sodniki krivi,ko pa zmagate je vse ok.Sej mas zgodovino idi brat pa bos vidu,ce mam prav.

Jaz sem en in imam eno mnenje, tak da mi ne govori v množini... Jaz nisem Viole ali Navijači ampak sem ena oseba in se tudi pogovarjam v imenu samega sebe. Ko boš našel kake moje komentarje od prej o krivdi sodnikov glede Maribora, se javi. Vidim tudi, da nimaš pojma, lahko bi si vsaj priznal, da sta bili 11m, ne pa da goniš neko filozofijo, kjer večmetrsko vlečenje za dres ni faul in da je lahko napadalec normalno zaključil??? Če Skomina tako razmišlja, mi je jasno kak je na stvari - gliha pač skup štriha. Edino ne vem kako je Skomina s takim sojenjem lahko kam prišel.
Tnikšpor
# 14.05.2008 ob 12:11
hehe odlično interblock!!!! Štajerci, najbolj da začnete hokej igrat hehe
DamonDash
# 14.05.2008 ob 11:57
Blitz ti se zaleti nekam

prave viole so zame samo tisti ki ne delajo takih pizdarij.... to je res sramota

nekatere viole = isti bad blue boysi

kao kaj kopirate bad blue boyse pa delije
k nikoli ne boste oni!!!!

a boste vi zrihtali štadion pa dali denar za popravke??

boste ja
toliko izobrazbe imajo nekatere viole da kar glava peče

vandalisti+pijanci+pretepači (uničevalci tablic in avtomobilov - LJ baje)
schorpyo
# 14.05.2008 ob 10:33
Pa se to keno:"vedno vam" je mnozina,ce se ne ves.tako,da ni to letelo samo nate.Vsaki vikend ko zgubite so vam sodniki krivi,ko pa zmagate je vse ok.Sej mas zgodovino idi brat pa bos vidu,ce mam prav.
schorpyo
# 14.05.2008 ob 10:31
Keano:Samo cakam,da reces da je Skomina bil podkupljen od pececnika:)))pa se Koprcan je.ajjjajjjjjjaajjjj.Sam vam ne damo mira ne z Koprom ne z sodniki:).Krneki
Prej bi reku da je igral z ramenom kot pa roko,glede tavaresa bi pa lahko dosodil 11m sam ocitno je ocenil,da ga ne ovira igralec interblocka tako,da nebi mogel normalno zakljucit akcije.Samo je nazalost Tavares streljal naravnost v Rozmana samo ne zaradi vlecenja,ampak zaradi tega,ker ni gledal kje je vratar.Sam na njegovo zalost je stal Rozman na petih metrih in je dobro pokril kote.
schorpyo
# 14.05.2008 ob 10:22
vanbasten:razumem samo to,da mesas stvari.Tukaj nisotema pogovora Livar,Domzale,Koper ampak finale pokala Interblock:Maribor in ti ocitno ne razumes.Koper je bil dvakrat v finalu in je blo obakrat cist isto gledalcev tako,da ne nakladaj 500-1000 ok,ker to ni prvenstvo ampak finale pokala.
intelekt na prostosti
# 14.05.2008 ob 10:16
po zadnjih 10 minutah igre kar sem jih videl...lahko samo rečem svo srečo v euro, ker od igre ni bilo nič vidt...obramba Maribora podn...realizacija Interblocka nikakva...tko se ne da zmagovat
Keano
# 14.05.2008 ob 10:16
257. schorpyo (14.05.2008 || 09:42:31)
Keano:Vedno vam je sodnik kriv,ce recejo ljudje,da bi lahko bilo 5:1 se zamisli malo kaj govoris.Pa jeb.m ti dve 11m,ce niste sposobni iz igre dat gola pol pa so ti sodniki krivi.Fujj
Cestitke interblocku,ceprav bi raje vidu Maribora v UEFI.

Najprej: kako lahko uporabiš besedo vedno, ča pa govorim izključno o tej tekmi? Kaj bi lahko bilo je irelevantno, vprašanje pa je, kaj bi sodnik moral dosodit v kritičnih situacijah. Ne primerjaj zastreljanih priložnosti z nepoštenim sojenjem. Res je, da je Interblock bil boljši nasprotnik, vendar to samo po sebi ne pomeni nič. Sodnik mora svoje delo pošteno oddelati, to mu na žalost ni uspelo. Hote ali nehote, ve le Skomina.
Povrhu, kako naj daš gol iz igre, če te v kazenskem en drži oz. vleče za dres, bi rad videl koga, ki bi še gol dal iz take situacije. Niti malo ga obrambni ni izpustil, da bi situacija bila lahko vsaj sporna - ne , bila je nesporna 11m. Pri roki pa si je Elsner štopal žogo z roko, sodnik pa je to ocenil kot nenamerno igranje ali pa je ni videl -v obeh primerih odločitev pod vsako kritiko.
Dumber
# 14.05.2008 ob 09:58
Sem pa bl na tekmi med violami. Tako da tisti, ki niste bli na tekmi ne lajat, ker sploh nevete kako je bilo. Niti en stol ni odleto samo tista vmesna ograja je padla. Pa verjemite da v tistem trenutko, ko gledaš na 100m kako ti vlečejo igralca za dres te velio bolj razjezi kot doma pred tv tako da bi še moglo kaj druga past ne pa ograja. No pa še nekaj. Koliko sem včerja opa zoval so to ograjo zmetali pubeci stari pod 18 let. Starejši so v večini zapustili stadion takoj po tekmi. So pa neki šmrkavci metali ograjo.
vanbasten
# 14.05.2008 ob 09:52
Pa kaj se razburjša schorpyo, a ti razumeš da nimam nič proti kopru, al pa domžalam, razumeš ti to? Samo je dejstvo da je drugače če je natekmi 5000 folka, al pa desetkrat manj, razumeš to? Je pa res da ko je bil Koper v finalu je kar prišlo nek folka. Upam, da razumeš kaj sem napisal, če pa ne pa ti ne morem pomagat
schorpyo
# 14.05.2008 ob 09:49
vanbasten:ves kaj ti povem?oglej si dva finala pokala,ko je igral Koper v fnalu pa bomo vidli,ce so nas celjani al pa Mariborcani preglasili.Malo poglej pol pa streljaj in ne mesaj druge klube,ki nimajo veze z to finalno tekmo pokala.Pa tudi tebi povem,da ko osvojis pokal pise samo kdo ga je osvojil ne pa kolko je blo gledalcev na tekmi.Razumes to?,ce pa ne ti ne morem pomagat.
Dumber
# 14.05.2008 ob 09:48
Dajte no tisti opranci, ki ste včasih bli za olimpijo zdaj pa kar za interblock malo se skulirajte. Pa ne nam o nekem huliganstvu pa se raje malo zamislite če so bli green dragonsi kaj drugačni od viol, da zdaj tu nekaj pametujete o huliganstvu. aja pa še v pomislek mate tu par video posnetkov, da boste vidli da niste taki angelčki.

http://www.youtube.com/watch?v=YAee1X_Sr
wc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=bvngW6roZ
fs
schorpyo
# 14.05.2008 ob 09:42
Keano:Vedno vam je sodnik kriv,ce recejo ljudje,da bi lahko bilo 5:1 se zamisli malo kaj govoris.Pa jeb.m ti dve 11m,ce niste sposobni iz igre dat gola pol pa so ti sodniki krivi.Fujj
Cestitke interblocku,ceprav bi raje vidu Maribora v UEFI.
vanbasten
# 14.05.2008 ob 09:39
In kaj bi blo če bi blo finale Inteblock-Domžale, al pa Interblock- Koper, tistih 500-1000 folka, ja ful zanimivo. Sicer sem navijač Olimpije ampak mi je bedno kako en Interblock osvoji pokal. Veliko raje bi videl da ga osvoji Maribor. No ja pač očitno dobro delajo v Interblocku.
Simply
# 14.05.2008 ob 09:25
Navijajo skoz? vseeno če bi na stadion postavil kasetar z napevo "ubi žabara" ... (črka j jim je tujka) .... kaj drugega ni bilo slišati ... pa še manj škode bi bilo. Sploh pa ne vem kaj imajo neredi po tekmi veze z navijanjem ? Na to želim opozoriti ....
ZnidY
# 14.05.2008 ob 09:22
simply ne bod pametn ....pač so na svojm stadionu razbil par stolov pa kaj....saj navijajo skoz ...če neb blo viol al pa green dragonsov bi slovenski nogomet še bl biu u zaostanku...kle se vid kolk je enim za klub!
Buc
# 14.05.2008 ob 09:20
To, da Pečečnikvlaga v Imterblock je le dobro,da bomo imeli čez nekaj let klub, ki bo spet igral v Ligi prvakov, z vlaganjem bo Pečečnik le dvignil zanimanje za slovenski nogomet, kot ga je Abramovič za angleškega, pred njim je za najboljšo ligo veljala španska, zdaj pa je to angleška z najboljšimi rezultati v ligi prvakov. Naključje?
Keano
# 14.05.2008 ob 08:37
Se pa tudi strinjam s Horjakom, da je Maribor pač igral preslabo, sploh pa ne moreš tako pustit Rakoviča v 16m. Bo že boljše, trend je vseeno pozitiven, potrebno bo pa končno pripeljat enega trenerja na dolgi rok in mu tudi pustit da nekaj naredi. Obvezno je treba izkoristit mlado Mariborovo generacijo, četudi za ceno še kake slabše sezone. Ko bo Maribor spet prvak, pa bodo nevoščljivci spet obnemeli. Javite se, ko bodo Domžale prišle v Champions league...
vlkisef
# 14.05.2008 ob 08:28
naj gre vse u kurac
Ko boš zgubljal in ko boš prvi, ljubil te bom ker si mi v krvi
Keano
# 14.05.2008 ob 07:58
Čista sodniška kraja, dve 11m bi moral dosodit in obe je videl ampak zamižal. Skomina - katastrofa... In to bi naj bil nek naš dober sodnik, hvala lepa.
Simply
# 14.05.2008 ob 07:29
Alsale ... mislim da katerakoli ekipa iz vasice, kjer premorejo žogo in igrišče nabijejo maribor ..bosi če je potrebno ...
Je pa res, tam izgredov ni, ker so kljub zaostanku za civilizacijo precej bolj civilizirani in športno ozaveščeni kot štajerska drhal ..
BACK
# 14.05.2008 ob 07:24
"pa še to v ljubljani .. natančneje interfaktor, se igra nogomet v prvi vrsti za denar v drugi pa še za kaki dodatek zraven.. V mariboru pa se igra, vsaj upam da je še vedno tak, v prvi vrsti za čast, navijače in nato denar. "

Štajer, če bi bilo denarja dovolj, bi VSI igrali za denar. Potem bi šele videl, kako se igra nogomet...ko veš, da za vsako zmago pokasiraš 2000 evrov....Kaj res misliš, da se v Ligi Prvakov ain podobnih tekmovanjih igra za čast in navijače?... Hudo pesjanski posel je to, tako da se ne strinjsam z tabo.
alsale
# 14.05.2008 ob 07:24
vsa cast interblocku,
simply ti se pa raj presel kam v afriko al pa se bolj kam v islamsko drzavo, tam te izgredi na tekmah nau motl,
ker enostavno tega ni,
pravzaprav sm preprican da bi bi vesel kakega izgreda ce bi ga uspel ustvarit privrzenci tovjga kluba,

upam da maribor dobi intertoto, pa da prek tistga kj prova naridt,
BACK
# 14.05.2008 ob 07:16
Ma, sem gledal to tekmo, dobra ja bla 60 minut, potem so Mariborčani postali zaspani. Na koncu , če Jolič nebi bil soler, bi lahko bilo 5:1, saj je 3x sam prišel pred golmana, 1x celo 2 na 1, pa je imel tale Jolič preveliko željo dat gol. Ima srečo, da tkrat Maribor ni slučajno izenačil, pa potem podalški in zmaga Maribora...Potem ga je trener seveda zamenjal. Ni to dobr, da se takole solersko igra. Nkamor se tko ne bo prišlo.
karmy18
# 14.05.2008 ob 07:03
svaka vam čast INTERBLOCK...se opravičujem za prejsnjo pomoto
karmy18
# 14.05.2008 ob 07:01
svaka vam čast inretblock
Simply
# 14.05.2008 ob 06:35
Vse ljubitelje nogometa v Sloveniji pozivam, da pričnemo s peticijo za izključitev Nk Maribor iz vseh tekmovanj na območju Slovenijo za dobo enega leta, ob naslednjih izgredih njihovih navijačev pa za trajno izključitev. To kar se s pijanimi in zblaznelimi štajerskimi hordami dogaja v zadnjem času, presega meje razuma in dobrega okusa. Očitno jih denarne kazni ne izučijo, klub se tej problematiki ne posveča in čas je, da se zganemo tisti, ki nam je kaj do nogometa, do športnih navijačev in do športnega vzdušja na tekmi ....
Pa čestitke Interblocku ... več kot zasluženo !
Rdeča zvezda
# 14.05.2008 ob 06:07
Ko sem bral članek semimel občutek, da je za poraz MB kriv sodnik,kdor pa si je tekmo ogledal pa je videl, da je IB odigral, vsaj za slovenske razmere zelo dobro tekmo in uravičeno zmaga.Nisem pristaš IB, ampak zmaga je čista kot solza.Čestitke za igro.
muvimen
# 14.05.2008 ob 03:20
Bravo Pečo!!
Škoda k jih nismo premagal na novem stadionu!!
Pa drugič, he he ...
Perde mariborske
Zaho seronja ...
DrC
# 14.05.2008 ob 01:58
Noben ne bo razgrajal v našem Celju!!!
Sej prav da ste dobil batine - Mariborski primitivneži! Še bolj bi vas mogl pretepit!!
Nazaj z vlakom se nas je peljala le peščica, vse ostalo so policaji popakali.
To bi mogl videt kulk maric pa specialcov je blo, pa kak so jih z vezicami zvezal :)
Pohvala našim modrim za odlično pripravljenost, pa čeprav sem mogel bežati pred njimi - kot nič kriv.
Sramota za Mariborske navijače.
Naučte se sprejet poraz - ne pa da začnete sranje delat pol!

Itak pa Celjani zvišujemo IQ Mariboru - ko v veliki večini študiramo tu. Sej ne bo več dolg tak, pol pa lahk crknete vsi tu.
Zelo zelo sem razočaran po tem kar sem videl danes.
LP
Blitz
# 14.05.2008 ob 01:22
razni berniji pa nevem kiri kurci! pa kaj glumite nekaj v tri pizde materne. intertoto smo vsaj dobli (edini slovenski klub)! da o tem da smo prišli v tretji predkrog lige prvakov in nenazadnje tudi V ligo prvakov ne govorim! če se že gremo neko zgodovino. kaj pa te interblock ma? nič leto pa pol joca na grbi ko je pokupo pol slovenije.

DamonDash ti se pa zaleti nekam če ne poznaš cele zgdobe z križmanom. Mediji pa se tut jebite ker znate najt še najmajnšo napako in jo spremenit v neki unterhunt kraval!

FO pa lahko noč
DamonDash
# 14.05.2008 ob 01:00
jaz pa bom rekel da je ene viole lahko sram
ker se delajo kaj so

zame ste nekatere viole
isti bad blue boysi

sram vas je lahko

da težite očetu štadiona

pa kar grozite boli me

itq ste taki samo vandalisti, pijanci in pa pretepači

šol imate pa končanih toliko da glava peče
lewis1
# 14.05.2008 ob 00:45
Ha ha ha....interblock carji......maribor od tiste časti vam je ostal bolj mal, denarja mate pa itak še manj...in kaj ma interblock za katerga tko radi pravte da je instant klub?? čast, denar in evropo....vi se pa lahko po riti praskate....
tko ko se pa obnašate boste mogl pa kmal pečečnika prosit za dinarje da boste lahko stadion popravl, ker vaši vrli in ponosni navijači cenijo svoj nk maribor in stadion ki so ga dobili v trajno uničevanje....
pussiji!!! hahahahaha
še dobr da mate ljubljano res, da je lahko en kriv za ves un gnev k udarja vn iz vaših riti.......
AnKOrn
# 14.05.2008 ob 00:28
233. Štajer (14.05.2008 || 00:21:08)
K. ti peder se idi nekam zaletavat v steno. aja, ljubljanske stožice pa še en stadion ... za koga? mogoče za olimpijo enkrat.. za koga pa oni drugi? Kdo je dal sodnikom slovenskim frulico v toti gnili gobec.. sojenje za totalno enko. Ko pa bo letos slovenija igrala v evropi(klubi) pa se grem jaz skrit nekam da se mi nebo kdo norca delal kake klube mamo v evropi. "stadioni" za 2000 ljudi gledalcev(!) pa 200 od tega 15 navijačov pa trije bobni...

Mogoče bo pa Interjoke igral na Areni Petrol. Si na to pomislu? Mogoče pa smo Lublančani željni evropskega fuzbala in bomo šli gledat tekme Intercocka? Zdej se pa pejte zjokat štajerci!
Homer S.
# 14.05.2008 ob 00:26
Nisem Ljubljančan, ampak z osrčja gorenjske in prav privoščim Ljubljančanom zmago. Zakaj?

1. Ne prenesem mariborskih navijačev, ki se znajo celo tekmo samo dreti Ubi, Ubi in si SAMI zažgejo nov stadion, ki bi moral biti svetinja

2. Privoščim da Zaho puš. k.... , res je, da je najboljši slovenski nogometaš v zadnjem desetletju, ampak je k... od človeka - kar je dokazal v Koreji

3. Pečečnik je CAR!!! Denar vlaga v najbolj odmeven šport na svetu, čeprav je naš nogomet za tistim, ki se igra v LP recimo - tako kot klub upokojencev, ki bolj kot ne statirajo, podaje so natančne kot od Yugota volan, proti profesionalcem

Za vse Ljubljančane in Mariborčane, ki se zmerjate med sabo - GET A LIFE!
Štajer
# 14.05.2008 ob 00:24
pa še to v ljubljani .. natančneje interfaktor, se igra nogomet v prvi vrsti za denar v drugi pa še za kaki dodatek zraven.. V mariboru pa se igra, vsaj upam da je še vedno tak, v prvi vrsti za čast, navijače in nato denar.
Štajer
# 14.05.2008 ob 00:21
K. ti peder se idi nekam zaletavat v steno. aja, ljubljanske stožice pa še en stadion ... za koga? mogoče za olimpijo enkrat.. za koga pa oni drugi? Kdo je dal sodnikom slovenskim frulico v toti gnili gobec.. sojenje za totalno enko. Ko pa bo letos slovenija igrala v evropi(klubi) pa se grem jaz skrit nekam da se mi nebo kdo norca delal kake klube mamo v evropi. "stadioni" za 2000 ljudi gledalcev(!) pa 200 od tega 15 navijačov pa trije bobni...
K.
# 14.05.2008 ob 00:13
štajerci, ma ne, Mariborčani, glejte iz te perspektive:
če bi zmagali ne bi mogli jamrat pa čez Ljubljano pljuvat, ki je vsega hudega pri vas kriva...
ste pač ostali daleč zadaj za Ljubljano, Koprom in Gorico v nogometu, res pa ste prvi v huliganstvu, zadnjič razbijete lasten nov stadion, danes pa spet pizdarije na najboljšem stadionu v sloveniji
DamonDash
# 14.05.2008 ob 00:04
Joc car!!! 12.500 eurov bodo dali v dobrodelne namene - Karitas!!

vsaka čast!
brus13
# 13.05.2008 ob 23:51
sportnik08 pa ti si majmun!
Berniii
# 13.05.2008 ob 23:46
haha bravo Interblock, pa ste pokazal nadutim mariborskim navijačem svoje...Za vse navijače maribora izrekam sožalje za izgubljeno upanje, ki vam ga je vzel rakovič...jebat ga, če mate pavloviča in njegovo krivo nogo, pa neke brazilce, ki so na slabši ravni kot pa naši slovenski mladinci in če mate Miheliča(deček za 2milijona€) pa res ne morte pričakovati naslova pokalnega zmagovalca...bo treba še kar nekaj časa in investiranja, da boste prišli tja o čemer sanjate, samo na žalost vas bo Interblock prehitel...pa še Olimpija se vrača(Cime bo baje igrau drug let zanjo)...
drugače pa lep stadion ;) mi je prav všeč...s tem pa čakam še ljubljanske stožice in bežigrad, ki bosta še lepša

MISEL ZA MARIBOR: INTERTOTO JE ZAKON
sportnik08
# 13.05.2008 ob 23:41
Najlepši dan, ko lahko Zahovič spet joka in on obtožuje, podkupovanje,... kateri klub pa je v preiskavi zaradi podkupovanja,....Porto,hahaha. Zahovič že ve kako to gre sam nima denarja,hahahaa.

Je Maribor dal kakšen gol danes?????????????? Lahko bi igrali dva dni pa ga MARIBORČANI ne bi dali in lahko so veseli, da ni petarde. Kje so sedaj pravi športnik, da bi čestitali tekmecem, .......
Koliko tekem v drugih prvenstvih se končajo s hujšimi napakami, če danes sploh lahko govorimo o napakah,.... vsi ki govorite o 11m, potem bi Skomina moral piskati prekršek pred kazenskim prostorom, saj se je prvi prekršek zgodil izven kazenskega prostora in je lepo pustil prednost, do strela se pravi je imel 100%, da ga zabije ne pa da mu v naročje strelja,....

Takih navijačev Slovenija res ne rabi, kot so nekatere viole, še najhuje pa je, da ko imajo otvoritev stadiona pa sami trgajo stole, SRAMOTA!!! Dobro, da jih še eno leto ne bo v Evropi!!!!!! No upam mogoče pa jim uspe preko Intertota, pa bo veselica v Mariboru.

Interblok??? Vedel je kaj hoče in to je dobil na pošten način. 11 igralcev Interbloka proti 11 igralcem Maribora na igrišču je dalo več in tri gole in zaslužena KANTA!!!!

V veselje pa je gledati jokajočega Zahota, ki bo samo pobral keš od igralcev, saj ga skrbi samo prodaja. Komaj čakam prepotentne izjave, kako so bili oškodovani, bla bla bla,..... Lahko govori kakor hoče nima pokala niti naslova!!!!!!!!!!!!!!!

Joc še tako naprej, vlagaj denar v infrastrukturo, nekatere igralce odslovi in poišči res tekače, ne pa da se jim ne ljubi niti v napad teči,......

Še enkrat čestitke igralcem Interblocka in Maribora za pošteno tekmo. (je kdo pretekel 5km)

GREMO GORICA, GORICA, GORICA
fokus
# 13.05.2008 ob 23:39
Dajmo, naši!
miki85
# 13.05.2008 ob 23:37
TTTTTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO INTERBLOCK! POKAZAL STE TEM ŠTAJERCEM KDO JE NAJBOLŠI! SVAKA ČAST VODSTVU, NAVIJAČEM IN SEVEDA IGRALCEM INTERBLOCKA!
kalky
# 13.05.2008 ob 23:33
@DMB
poslušaj ti... jaz živim v Mariboru. toliko o temu...
sem pa Koprčan z dušo in srcem. Tradicija? ja, ful.. kdaj je že bil ustanovljen NK Branik MB in kdaj NK Koper, pozneje preimenovan v FC Koper? raje utihni. in KP kot mesto ima skoraj 10krat manj prebivalcev kot MB. celotna občina KP ima cca 60.000 prebivalcev samo.

Kdaj je MB nazadnje osvojil kaj? Koper je v zadnjih dveh letih osvojil 2 pokala. Kdaj je MB nazadnje premagal KP?
koliko igralcev je neposredno in posredno prišlo v MB iz KP in koliko v obratni smeri?

in s svojimi leti ti ne boš govoril meni fantek, ker se lahko skriješ mami pod krilo.
in se preveč napit na lampijončkih danes, haha .
ak
# 13.05.2008 ob 23:17
Ampak brez Srečka pa tud nebi nikamor prišli. Škoda, da sta se sprla, k sta bla on in Zahovič skupej recept za uspeh za slovensko rep.
MAtiJA18
# 13.05.2008 ob 23:16
ja 12.500 evrov so plačali karitasu za drese ko so jih dobli od njih ehehehe
ak
# 13.05.2008 ob 23:15
He, he... :))) mariborčani niso dal niti enga gola... Še tisti gol, ki jim je bil pripisan, je bil avtogol... xD
Ajmo Interblock :)
Hallenbeck
# 13.05.2008 ob 23:13
Tako je Specialec!
Zahovič je bil in bo vedno največji slovenski nogometaš. Vsi Oblaki, Katanci in podobni se lahko skrijejo pred njim. Srečkova taktika ni imela takega pomena, kot Zahotovi goli.
Zahovič legenda!!
K.
# 13.05.2008 ob 23:12
dajte se sprijaznit da ne morete zmagat če da nasprotno moštvo tri gole vi pa nobenega
K.
# 13.05.2008 ob 23:12
on dostikrat kar kaj reče
boko008
# 13.05.2008 ob 22:59
ja z razlogom bo lahko to trdil. da sodnik ne dosodi vsaj ene od dveh očitnih enajstmetrovk. kai ni to dovolj tehten razlog?!?
wingger
# 13.05.2008 ob 22:58
pomoje bo zahovič spet reku da je bla tekma največji škandal v evropi tega stoletja.
boko008
# 13.05.2008 ob 22:56
se strinjam ankorn. lahko joc dela kai hoče ampak interblock ne bo nikoli na nivoju olimpije.
specialec
# 13.05.2008 ob 22:55
Vsi naenkrat lajate proti Zahoviču,prej ste ga pa po rokah nosli,ko vas je vozo po evropskem in svetovnem prvenstvu! Hinavci ste ,da vas ni večjih,prodate se takoj za jogurt in žemljo! Zaho še vedno si car,ne glede kaj močvirniki lajajo,saj oni bi še dolfeju v rit zlezli!!!!!!!!
K.
# 13.05.2008 ob 22:55
ooo barabe pokvarjene, v Rakota se je preoblekel sodnik in oškodoval Kalimerote jokave...
K.
# 13.05.2008 ob 22:54
čaki, da ni bil sodnik preoblečen v Rakoviča?
Ja, prasec
K.
# 13.05.2008 ob 22:53
202. boko008 (13.05.2008 || 22:47:33)
kljub porazu se ve da ja maribor naiboljši. ima navijače ima štadion in ima tudi iz tekme v tekmo boljše igralce! js ne vem kai bo interblock igral v pokalu uefa če nima ne štadiona ne navijačev in ne igralcev(razn nekaj izjem) !!!!!!!!

tak štadion kot bo novi za Bežigradom ga 1000 KM naokoli še dolgo potem ne bo!
boko008
# 13.05.2008 ob 22:53
in to ni bla letos prva tekma mbja in interblocka ki bi jo krojil sodnik :S
AnKOrn
# 13.05.2008 ob 22:52
205. boko008 (13.05.2008 || 22:50:13)
kaj ti pomeni igranje v pokalu uefe če pa pride na tekmo 500 gledalcev. pa še to je ponavadi pridejo gostojoči navijači. v šiški se skoz celo sezono nea zbere na tribunah toliko gledalcev kot se jih v mariboru zbere v enem mescu oz. v 4 kolih!!!

Interfag je itak joke. Večino navijačev iz Lublane je itak za Olimpijo.
K.
# 13.05.2008 ob 22:51
POZOR!

treba je obvestiti ljudi da bo Drava poplavljala...milijarde štajerskih solz se zliva noter
boko008
# 13.05.2008 ob 22:50
interblock ma keš da bo lahko podkupoval :D
ics
# 13.05.2008 ob 22:50
dons sm prvic gledu od zacetka dokonca, pazi "kerokol" tekmo v slovenskem prvenstvu .. pa nej se gre za pokal alpa pac tko una liga .. in sm biu presenecen nad kavliteto prikazane igre .. predvsem Interblocka, k sm prckvou da bo v podrejenm polozaju celo tekmo. fantje so res motivirani in jim gre dobr .. nasledn let jih vidm v borbi za naslov. Maribor je biu nevarn le iz prekinitev in na douge zoge ..
srajzel
# 13.05.2008 ob 22:50
ej štajerci če se bote pa zdej neki oziral na umetn klub pa ne vem kaj...pol pa tud nč! Navijači vam niso nč pomagal :):):)
boko008
# 13.05.2008 ob 22:50
kaj ti pomeni igranje v pokalu uefe če pa pride na tekmo 500 gledalcev. pa še to je ponavadi pridejo gostojoči navijači. v šiški se skoz celo sezono nea zbere na tribunah toliko gledalcev kot se jih v mariboru zbere v enem mescu oz. v 4 kolih!!!
AnKOrn
# 13.05.2008 ob 22:49
202. boko008 (13.05.2008 || 22:47:33)
kljub porazu se ve da ja maribor naiboljši. ima navijače ima štadion in ima tudi iz tekme v tekmo boljše igralce! js ne vem kai bo interblock igral v pokalu uefa če nima ne štadiona ne navijačev in ne igralcev(razn nekaj izjem) !!!!!!!!

Mate štadion? Jao model. Usaka ekipa u ligi ga ma.

Interblock ma keš če še ne veš.
srajzel
# 13.05.2008 ob 22:49
ttttttoooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooo maribor pušillll!

zakooooooooooooooooooooooon, mariborčani luzerji, luzerji, luzerjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
boko008
# 13.05.2008 ob 22:47
kljub porazu se ve da ja maribor naiboljši. ima navijače ima štadion in ima tudi iz tekme v tekmo boljše igralce! js ne vem kai bo interblock igral v pokalu uefa če nima ne štadiona ne navijačev in ne igralcev(razn nekaj izjem) !!!!!!!!
Buc
# 13.05.2008 ob 22:46
Skomina je pa Koprčan in ne Ljubljančan, tako, da veste Štajerci in čee je sodil za koga bi prej za Mariborčane.
Buc
# 13.05.2008 ob 22:44
Sej tud Interblock so oškodovali za penal v prvem polčasu tako da ne jokajte mariborčani in priznajte da ste trenutno povrečen klub v Sloveniji nekje med 4-6 mestom, Interblock je zasluženo zmagal, Maribor lahko pa še vedno pride v Pokal Intertoto saj za Gorico zaostaja le za tri točke, grem stavit da bo Olimpija prej osvojila kakšno lovoriko kot Maribor, boste videli: Čestitke Interblocku in naj jim uspe priti v tekmovanje po skupinah v pokalu Uefa. OLIMPIJA!
wingger
# 13.05.2008 ob 22:41
compx od leta 99 naprej niste nardil popolnoma nič. jagoda jagodnik vam je dal vetra in vam pobral ves denar. pa je skoz govoru maribor je biu, je in bo prvak. toliko o tisti en klub ena čast. zahovič je pa upgrade od jagodnika. vam violam bednim na dušo piha na konc vas bo pa oskubu do gat.
AnKOrn
# 13.05.2008 ob 22:41
190. specialec (13.05.2008 || 22:37:39)
Banda lopovska! Skomina je navadn posranec!!!!!! Prodana duša močvirniška!!!!!!!!!

Spet smo žabarji krivi ane? Idioti. Vedno so drugi krivi sam vi ne.
DMB
# 13.05.2008 ob 22:41
182. kalky

Fantek, če bi bil kdaj v Mariboru na tekmah, bi videl, da je NK Maribor več kot samo klub. NK Maribor je klub z dušo, tradicijo in navijači!!!

Seveda razumem tvojo potrebo po pozornosti. Koper pač tega nima!

Ko boste vsi ostali dosegli toliko kot je Maribor (pa naj bo to zgodovina ali ne - tudi to je del nas vseh) se javite!
fiber1550
# 13.05.2008 ob 22:40
mmjjkk (13.05.2008 || 22:38:38)
A dej boš pa ti frajar, če je večina davkoplačevalcev (k jim sploh ni za fuzbal) zgrdila v MB štadion
odeja
# 13.05.2008 ob 22:40
blo jih je 1500...sam tok...
Igač
# 13.05.2008 ob 22:39
mmjjkk interblock bo igral v evropi,maribor pa ne :D
mmjjkk
# 13.05.2008 ob 22:38
Skomina je gnoj ne pa car.
ubogi inteblock ma samo 100 gledalcevna tekmi. aja.zdaj jih bo v evropi 500.wauuu. imate pa redni stadion. podrtijo. zdaj
ko boste igrali v evropi si stolce sabo prinesite.

lp
LordPusser
# 13.05.2008 ob 22:38
Denar sveta vladar, dajte si to MAriborčani VBIT v glavo, pa ne bit užaljeni, če interblock prav zaradi denarja hitro napreduje. Glede navijačev pa takole.. nekje jih že morajo dobiti, kaj mislite, ko se je ustvaril MAribor da je blo pa že kr 10.000 navijačev takoj.. to gre lepo počasi in so tudi na pravi poti k zadanim ciljem.
Kar pa se današnje igre tiče, prosim da Mariboračni kr končate, ker roko na srce je danes interblock igral mnogo bolje od vas..
Pavlovič in še kdo pri MAriboru pa itak zna sam streljat iz 25 metrov, druga pa ni sposoben.
Zato se zdaj ne izgovarjajte na sodnike, ker vam ne bo to prav nič pomagalo, le norce brijete iz sebe.
LordPusser
# 13.05.2008 ob 22:38
Denar sveta vladar, dajte si to MAriborčani VBIT v glavo, pa ne bit užaljeni, če interblock prav zaradi denarja hitro napreduje. Glede navijačev pa takole.. nekje jih že morajo dobiti, kaj mislite, ko se je ustvaril MAribor da je blo pa že kr 10.000 navijačev takoj.. to gre lepo počasi in so tudi na pravi poti k zadanim ciljem.
Kar pa se današnje igre tiče, prosim da Mariboračni kr končate, ker roko na srce je danes interblock igral mnogo bolje od vas..
Pavlovič in še kdo pri MAriboru pa itak zna sam streljat iz 25 metrov, druga pa ni sposoben.
Zato se zdaj ne izgovarjajte na sodnike, ker vam ne bo to prav nič pomagalo, le norce brijete iz sebe.
specialec
# 13.05.2008 ob 22:37
Banda lopovska! Skomina je navadn posranec!!!!!! Prodana duša močvirniška!!!!!!!!!
odeja
# 13.05.2008 ob 22:36
pa dej bote vsi tih(mislim mariborčane)

navijam za interblock in tkole pravm...Zeljkovič je najzaslužnejši da se je tekma sploh odprla...V zadnjem cajtu je zeljkovič najb pr interblocki(Prosti streli mu grejo odlično...strelec)Tisto ko je elsner dal roko ni bil penal ker ni dal zanalašč...Tisto ko je pa tavareš padu tam bi pa mogu bit penal...sam če tako gledamo bi interblock kljub 11-metrovki zmagal...jolič je dve 100% zgrešil...Zaslužena zmaga iblocka...Maribor ni bil danes boljši niti v celem letu ni bil bolšikar se vidi na lestvici...sj sm vedu da boste vsi pačečnika kritizeral da kao podkupuje...to ni ressssssss

Dejmo Ljubljanaaaaaaa
wingger
# 13.05.2008 ob 22:36
Da klub ki mora plačevat navijače premaga štajerce pred polnimi tribunami vijolčnih zapitkov in odnese pokal. NEPRECENLJIVO ! !
boko008
# 13.05.2008 ob 22:35
če si pa skomina zasluži bit kot sodnik na EP tudi ne vem. taki 2 napaki si ne bi smeu privoščit.
Nakic11
# 13.05.2008 ob 22:35
sm biu na tekmi zelo dobra tekma in vzdusje na koncu pa je velemojster rakovic obrnil tekmo v prid interblocka!..
CompX
# 13.05.2008 ob 22:35
172. wingger (13.05.2008 || 22:26:17)
Maribor časa da kej nardite v slo vam zmanjkuje. olimpija počasi in vztrajno prihaja. pol bo pa sam še vegetacija za vas


Kaj te s tabo je, al si 10 let star al pa nimaš blage veze o MB. To kaj smo mi dosegli v slo. še dobena druga ekipa ni, pa menda tudi nikol nebo ... tak da rajši ne piši takih bednih če nimaš blage veze.
Supo
# 13.05.2008 ob 22:34
Vidm en kup jokanja s štajerskih koncev,da kako so oni zdej bogi in okradeni, da so bli sodniki podkupleni...blablabla....
Zakaj se vsaj enkrat ne sprijaznete s porazom pa sprejmete poraz, ne pa da iščete 1000 izgovorov, samo da vi niste nič krivi.
Še eno leto pa pride OLIMPIJA nazaj v prvo ligo, pol bo pa sploh maribor dubu porcijo!

LP
aleninhoallen92
# 13.05.2008 ob 22:33
Lahko rečem Interblock zasluženo, čeprav in še enkrat čeprav bi lahko gospod Skomina dvakrat piskal 11-mettrovko za štajerce.
www.evromet.net (Evropski nogomet in rokomet)
kalky
# 13.05.2008 ob 22:33
looooooooooooooooooooooooooooooooooooool

kot prvo, Skomina je car in ne samo zato, ker je iz Kopra.
drugače pa vedno beremo ene in iste komentarje od mariborskih navijačev... zmeraj so sodniki, zmeraj nekdo drug. blablablabla.

pač, vse kar imate je zgodovina, zdej ste pa navadna povprečna ekipa in v veliki večini sodniki sodijo za vas, tako da... raje bodite tiho.
no, sej mladinci so vam letos prvaki, mogoče če boste dobro to znali vnovčiti boste spet čez par let lahko v vrhu.
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 22:31
me prou zanima kko bi blo če bi maribor zmagu. Pomoje nebi niti en od vs kriviu sodnika
Igač
# 13.05.2008 ob 22:31
Compx : branje ti ne gre od rok.Interblock je in ne interdrek,ker ni tudi maripička ampak maribor.
b0149
# 13.05.2008 ob 22:31
Pismo mi je brezveze to vsevkup.... Klubi, ki se trudijo, iščejo nadarjene igralce, jih spravijo na višji nivo, (MB, Celje, Primorje, Gorica, Koper), pa rabjo ful let da pridejo recimo do pokala, pol ti pa pride en Interblok od nikoder, pokupi taboljše igralce v SLOLigi in osvoji že kr pokal. Brezveze....
specialec
# 13.05.2008 ob 22:31
Močvirniki res nimate razloga,da lajate,dve očitni enajstmetrovki tako nebote priznali,čeprav veste,da sta sigurno bile!!!!!!!!!!
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 22:30
lei če si pa tok dobr pejt igrt pa te bomo vidl kaj znaš
CompX
# 13.05.2008 ob 22:30
Kaj češ pač nismo najbogatejši klub v slo.,smo še pa vedno najtrofejneši. Kaj pa se pa INTERDREKa tiče - kupljen klub, navijači ... pol pa še naj kdo reče da sodnik ni.

Aja tisti ko pa se predstavljate kot navijači olimpije & interdreka pa ste itaq čist retardirani.
Slovanko
# 13.05.2008 ob 22:28
Aja plus to, da je komentator stalno upozarjal na neko borbenost in ostalo, ja sej so letal za žogo, ampak ni blo pa enga naboja, tko kot se ga recimo čuti na tekmah kakšnih večjih in resnejših klubov. Pač ko je bil igralec blizu mu je drug poskušu zbit žogo z nog, drugače ga je zaustavil z grobim prekrškom. Ali pa ti igralci nimajo zadosti tehnike, da bi bili sposobni res odigrat borbeno v polnem smislu besede. Recimo lepo se je vidl, ko je žoga šla nekam v prostor, pri protinapadih, pri številnih napakah branilcev, nobenmu se ni nikamor mudilo. Bila je pa povprečna predstava v slovenski ligi, to se pa strinjam.
RK23
# 13.05.2008 ob 22:28
Nisem navijal za nobene ampak ne privoščim Interblocku naslova zaradi slabega sojenja (roka, pa prekršek na Tavaresem) in pa zaradi sebičnosti Joliča da greta dva proti golmanu pa ne poda, sn prav upal da se mu bo maščevalo.
gispa
# 13.05.2008 ob 22:26
Verjetno je Pečečnik plačal sodnike ane. Revčki ste, če to mislite. Interblock je naredil več prekrškov in prav vse je Skomina piskal. Če pa ni videl tiste roke Elsnerja pa kaj. Tudi sodniki so le ljudje. Če ne pa imejte robote za sodnike pa boste naredil fuzbal dolgočasen.
wingger
# 13.05.2008 ob 22:26
Maribor časa da kej nardite v slo vam zmanjkuje. olimpija počasi in vztrajno prihaja. pol bo pa sam še vegetacija za vas
fiber1550
# 13.05.2008 ob 22:26
mmjjkk
spomni aj je rekel Zaho. Veliki klub je Maribor in olimpija
Danes se je videlo kdo potaplja Velike klube. Pa naj Zaho in Horjak gresta raje igrat črnega petra (ket taroka ne znata)
Igač
# 13.05.2008 ob 22:25
Zdej se kr zalite med sabo.Sem Ljubljančan,moj brat je treniral na Factorju in zato tudi zdej navijam za njih.Pač če se je sodnik tko odloču,se je !
mmjjkk
# 13.05.2008 ob 22:24
žabe ste žabe :Dhih
gispa
# 13.05.2008 ob 22:24
Čestitke Interblocku. Zmagali so zasluženo in lahko bi bil še večji rezultat, če seveda Jolič ne bi zajebal 2 ali 3 takih priložnosti. Rakoviču pa svaka čast. Ta ve kaj je pravi zaključek. :)

DOMŽALE ŠAMPION!!!!
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 22:24
haha zdj je pa kriu pečečnik k je kao plaču sudnike. Bedni ste res
DMB
# 13.05.2008 ob 22:23
Duše prodane Ljubljanske... Zaj ste vsi glasni tu gori... Koliko vas je? 100 prodanih, pa če prištejem 300 prodanih navijačev na tekmi... Kdaj je imel Factor 400 navijačev???!!! NIKOLI!!!!

En in edini je klub v srce! MARIBOR!
mihat
# 13.05.2008 ob 22:22
160. mmjjkk (13.05.2008 || 22:20:32)
Žabe smo žabe. Pičke ste pa pičke...
wingger
# 13.05.2008 ob 22:22
Samo ena je inštitucija O L I M P I J A ! ! ! !
canadian
# 13.05.2008 ob 22:22
kaj se zdej vi čapci štajerski pa gorenski oglašate. popušili ste na celi črti haha.

GO OLIMPIJA

go interblock
Slovanko
# 13.05.2008 ob 22:22
Vse prevelikokrat se odločajo za preigravanja, pa pač nimajo za to potrebne tehnike. Jebiga. Potem je pa igra videti raztrgana, nepovezana,...
mmjjkk
# 13.05.2008 ob 22:20
Burton; ti si gnoj, idiot, tele ... pa Interblock tudi.
MARIBOR bo vesno ŠAMPIJON! Tega nihče ne more spremeniti niti žabari niti pečečnik. Neavem zakaj je bil Pečečnik tak v skrbeh ko je Maribor izenačil, saj je vedel da bo dobil pokal ker je tolko plačal skomini. PROKLETA KORUPCIJA! Naj bi si pogledal sojenje med mb in nafto v mariboru. jebeš jih. žabe so žabe. pičke so pičke. Nek se gonijo s tem pokalom. Naj ga majo. Bo še Maribor prišel na stara pota.
Interblock gnoj od gnoja.

MARIBOR ŠAMPIJON!!!

lp
mihat
# 13.05.2008 ob 22:19
O L I M P I J A je zakon vse ostalo je nepomembno.
Capital78
# 13.05.2008 ob 22:18
Zelo povprečna tekma dveh povprečnih moštev. Danes se je še enkrat več pokazala vsa beda slovenskega nogometa. Interblock bo igral v Evropi pred maximalno 1000 gledalci, ki bodo imeli seveda prost vstop, drugače bi jih bilo pol manj. Maribor bi vsaj napolnil stadion, ampak s to ekipo več kot enega kroga ne bi zmogel. Zahovič je veliko obljubljal, kupoval igralce, ampak to je vse (pod)povprečno. Ti igralci ne morejo letati po igrišču, niti zaključnega pritiska niso sposobni uprizoriti.
steve francis
# 13.05.2008 ob 22:18
jeremy bedak to ni bla 1 slovenska liga
pejt si ga drkat na čelsi in ligo prvakov

skomina bedak nesposoben z $$$$$$$$$$$$$$$$$$$ na čelu
Slovanko
# 13.05.2008 ob 22:17
Važn da se je na koncu bolj kot Katanec mogu za glavo držat Zahovič :). Drugače pa lahko igralce v naši ligi v večini označm kot egoistične amaterje, sploh Jolič je njihov glavni pripadnik. Ampak se pa stanje počasi zboljšuje, če že ne drugega.
green dragons #14
# 13.05.2008 ob 22:17
samo n je klub ponos ljubljane OLIMPIJA
vsi za sampijone zelene!!!
ksenchy_k
# 13.05.2008 ob 22:16
sramota to glede medalij...no comment
pa ta jolić...polom...totaln antitalent
drgač pa interblock zaslužn zmagu
jan muha
# 13.05.2008 ob 22:15
BRAVO INTERBLOCK LJUBLJANA,
res zaslužena zmaga, lahko bi blo 4:1 in nevem zakaj mariborčani jokate, več ste na trav, raj igrejte,

interblock premaga maribor, jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

OLIMPIJA V SRCU!!!!!!!!!!
ferrari man
# 13.05.2008 ob 22:15
kaj je ste se posral mariborčani
Igač
# 13.05.2008 ob 22:14
Tudi Kubica bi dobil rdeči karton,ker je nešprotno odreagiral ko je brcil mislim da Joliča.
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 22:13
v šiški pa nikol ni blo 100 gledalcev ;)
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 22:12
sam da razumš to je važn ;) kar je je momci

INTERBLOCK SAMPION
trska
# 13.05.2008 ob 22:11
Tle usi žabarji neki interblock :S Vidmo v šiški ko jih pride 100 pa še tist pridejo otroc ko trenirajo. Tle pa interblock zmaga pa cela lublana vesela.
Slovanko
# 13.05.2008 ob 22:11
Popolnoma zasluženo. Edino tista dva položaja v kazenskem prostoru sta bila sporna, drugače pa je Interblock prevladoval skozi celotno igro.
podlasca2
# 13.05.2008 ob 22:11
Aja, žalitve sm pozabu oment, a ne MilanSu?
moochie
# 13.05.2008 ob 22:11
Raka je res pokazal svojo klaso! Zdaj pa da Pečečnik pripelje enih par močnih okrepitev, da bo v Uefi kak lep rezultat!
Clue
# 13.05.2008 ob 22:11
Mare legenda_3,

sem videl, da si sedemnajst let star, zdaj te razumem.
podlasca2
# 13.05.2008 ob 22:10
Vedno je lepo vidt ko ker Ljubljanski klub pele scat mariborskega. Če se to zgodi pr fuzbalu pa še tolk lepš. In zdej sledi invazija mariborskih komentarju o sojenju...

Interblock pokalni prvak hahahahaha!!!!!!

:-)))
MilanSu
# 13.05.2008 ob 22:10
vi ste prvaki pokala! domžale bojo prvaki slovenije (hvala bogu da ne bo gayblock). poleg tega pa če bi MARIBOR kupo abramovich bi lahko Maribor tud postal prvak
cvetanovski
# 13.05.2008 ob 22:10
sm opazo da sta oba kapetana ostala brez medalj
kusko
# 13.05.2008 ob 22:10
jebeš maribor ole ole ole
brawo interblock
rhino
# 13.05.2008 ob 22:09
Zanimivo,spet nam niso hotli dat penala.V prvem polcajtu očitna igra z roko.O kakem oboje stranskem vlečenju za dres?Branilec interblocka je najprej potegnil tavaresa za majco,tavares je mel žogo in se je gradil.Pač je mel interblock več sreče jebiga.Denar je zlata vladar.Po Zlatkotu pa lahko pluvajo samo debili ki nimajo pojma o nogometu in te igre sploh ne cenijo.Gamad zaražena!!!
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 22:08
ubi zakolji da štajrc ne postoji
mietke10
# 13.05.2008 ob 22:08
Še ena od sramot NZS in Rudija Zavrla.Premal medalj so imel..............Ne moreš verjet.........
fuzinc
# 13.05.2008 ob 22:07
ja pa ne moreš moštva gradit na preteklih uspehih.gdaj pa so nazadnje osvojili kaj?po tvojem je potem boljše tisto moštvo,katero ima več preteklih lovorik.žal mi je.MI SMO PRVAKI!!!
Burton
# 13.05.2008 ob 22:06
hahaha Maribor GNOJ:)
MilanSu
# 13.05.2008 ob 22:06
fuzinc
kolko lovorik pa ma interblock, kolko pa maribor? daj spomni me
DamonDash
# 13.05.2008 ob 22:05
ja po čistem zegnu moj kurac

goli so bli lepi

pa če ne bi bil Jolič nespreten
bi dali več golov!!! 100% posto
kake šanse je mel INTERBLOCK
aicek
# 13.05.2008 ob 22:05
Z dnarjom se da kupit sodnike;)
mmjjkk
# 13.05.2008 ob 22:04
Čisti penal ko je Tavares padel in v prvem polčasu ko je žabar mel roko. Pfuj.Tavares je bar pošteni pa se ni vrgel in je skoraj leže streljal. Bravo Tavares. Skomina pa FUCK OFF.
Jebeš Skomino, jebeš Skomino, jebeš skomino, jebeš Skomino!!!!!Cigani,cigani,cigani,cigani.
cigani.
FUJ SKOMINA!

MB V SRCU!
fuzinc
# 13.05.2008 ob 22:04
Sy ha ha ti pa zgleda ne spremljaš preveč športa.edino kar šteje so lovorike!!kdo se bo spomnu čez 15 let da je meu maribor kvalitetno moštvo(pa ga še zdlače nima)?interblock pa ima lovoriko v žepu in to je to.opice štajarske ha ha .LJUBLJANA ŠAMPIJON!!!
ales1671992
# 13.05.2008 ob 22:04
če maš gnar se da vse podkupit...( sudnik +nzs=zeleni)
MilanSu
# 13.05.2008 ob 22:04
Bravo skomina, kolko ti je plačal pečečnik da si odločo tekmo?? Par evrov ne škodi ne

pizda ti je materna
wingger
# 13.05.2008 ob 22:02
Intercock zdj pa lahko grete v večni pokoj! zjebal ste štajerce!
DamonDash
# 13.05.2008 ob 22:03
bravoooooooooooo Interblock, Interblock, Interblock!!!!
Ze spet jest!
# 13.05.2008 ob 22:02
Bravo Joc in bravo NK Interblock. Le tako naprej.
Hallenbeck
# 13.05.2008 ob 22:02
Ljubljanski lobi je očitno zelo močan. Maribor danes enostavno ni smel zmagat.
Vse se bo vrnilo, vse!
polutnik
# 13.05.2008 ob 22:02
Bravo sudja, kolk si dobil plačan za tako sojenje. Dva penala nisi hoto vidit, sploh tistga ta drugga. MRŠ SVINJA ŽABARSKA!!!!!!

MARIBOR ŠAMPION!!!!!!!
Clue
# 13.05.2008 ob 22:02
Zanimivo kako se igralci znajo veselit zmage, ko vejo kolko denarja so zaslužili.
Interblock Fuck Off.
Maribor bo vedno šampion, naslednjo leto tudi na papirju, ne samo v naših srcih.
Piksi10
# 13.05.2008 ob 22:02
Mah ni kj, zaslužena zmaga Interblocka, samo zaradi mojstrskih potez Rakovića, omembe vreden je še Elsner, ostalo pa....nič od nič, tko na eni, kot na drugi strani. Ta naša vaška liga in pa pokal naj se pa raj ukineta, vsaj dokler se igralci ne odločjo, da bodo na sami tekmi tudi kj pretekli, se malo borili...
Sy
# 13.05.2008 ob 22:01
Kaksne veze ima kdo je kje na tabeli. To v Evropi ne šteje nič, važno je kdo je bil in še vedni je kvalitetnejši - in to je brezpogojno Maribor!!
Kuči plakajuči
# 13.05.2008 ob 22:00
Evo vam Štajerci Evropo na novem stadionu ... Sej, a ni pokal Intertoto še v igri?

Ste že slišal za tisti pregovor: kdor visoko leta, nizko pade?
punisher007
# 13.05.2008 ob 22:00
Sy pa tudi če mu je kaj plačal ne boste še vsaj 1 leto videli evrope:):):):)
fuzinc
# 13.05.2008 ob 22:00
ma dejte no primitivci štajerski.tipično,ker ste zgubil je pa pečečnik kriv.lahko ste še veseli,da ste dobil samo 2, kok šans je meu interblock v 2. polčasu. lepo priznajte da ste bli slabši in to je to. LJUBLJANA ŠAMPIJON!!!!
FLASH14
# 13.05.2008 ob 21:59
Ljubljana je metropolaaa!!!
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 21:59
zdj pa kao nimamo kei iskat v evropi. dei ne poki ne bit smešn res zmagal smo in to je tooo :D
če bi maribor mel kei iskat v evropi pol nebi bli na tabeli za nami
Sy
# 13.05.2008 ob 21:59
hehe...he... Interblok močnejši,.he.he...h.e pa to ja amaterji kot nogometaši Islandije,..h.e...he
aicek
# 13.05.2008 ob 21:58
SLovenski sodniki so po svoje ravnali prav:) tudi v sloveniji imamo korupcijo sodniško.... Viole Maribor forever...Maribor je prvak slovenije! Slovenije ??? slovenija je u kurcu...
aicek
# 13.05.2008 ob 21:58
SLovenski sodniki so po svoje ravnali prav:) tudi v sloveniji imamo korupcijo sodniško.... Viole Maribor forever...Maribor je prvak slovenije! Slovenije ??? slovenija je u kurcu...
joy
# 13.05.2008 ob 21:58
Štajerc Laurenčič bi kr penal pisku :)) Interblock je bil vidno močnejši v tem dvoboju in je več kot zasluženo zmagovalec pokala. Drgač pa prave dve mojstrovine Rakoviča.
wingger
# 13.05.2008 ob 21:58
Kje si zljatko zahovic? evo ti en klub pa eno čast hahaha
Arsenal_fan1
# 13.05.2008 ob 21:57
Žabe zaj pa od veselje vsi pejte v mocvirje
Sy
# 13.05.2008 ob 21:57
Tolažim se le s tem, ker vem da itak Ljubljančani nimajo kaj iskat v Evropi. :)
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 21:57
lepa lepa tekma al kaj čš kad je INTERBLOCK boljiiiiiiiiiiiiii
K.
# 13.05.2008 ob 21:56
ADIJO!!!!!!!!!
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 21:56
tooooooooooooooooooooooooooooooo INTERBLOCK NAJAČI SMOOOOOOOO

al smo jih zajebali hahahaha
Sy
# 13.05.2008 ob 21:55
Gnida od sodnika, da bog da ga infarkt čimprej!!! Mariborčani so ja profesori za amaterje Intersucks, vprašanje je le kolko je "kockar" plačal v žep sodniku polpismenemu! Mater mu vidim lopovsko!
K.
# 13.05.2008 ob 21:55
zakopljite se zdej in zaho naj vam bere mašo
jeremy
# 13.05.2008 ob 21:55
ajej... po treh letih sem gledal tekmo 1.slo lige in naslednjo bom verjetno čez 3 leta....
wingger
# 13.05.2008 ob 21:55
ljubi ljubi ljubi žabarja OLIMPIJA ! ! !
manutd15342
# 13.05.2008 ob 21:55
štajarci lahka se sam zjokate
K.
# 13.05.2008 ob 21:55
ajde peš domov šupki štajerski
ovplain
# 13.05.2008 ob 21:54
Pa pa Maribor!;)
jan muha
# 13.05.2008 ob 21:54
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

LJUBLJANA INTERBLOCK ;)))))))))))))))))))))))))))
Glam
# 13.05.2008 ob 21:53
Kak je to fajn, ko sodnik odloči tekmo... naj gre v pm
tom
# 13.05.2008 ob 21:53
kolk je še do konca
Arsenal_fan1
# 13.05.2008 ob 21:52
87. wingger (13.05.2008 || 21:51:25)
UBI UBI UBIi zabarja

srry mal si se zmoto
wingger
# 13.05.2008 ob 21:51
ljubi ljubi ljubi zabarja
darej
# 13.05.2008 ob 21:50
Da bom Skomini nekaj res naredo... 3x bi že mogo 11-m piskat za Maribor...

In on bo 4. sodnik na Evru letos... ojej
Arsenal_fan1
# 13.05.2008 ob 21:49
Ubi žabara Ubi žabara Ubi žabara
punisher007
# 13.05.2008 ob 21:46
ja nažalost se nekateri odločijo za huliganstvo.....pri odločitvi jim ne moremo nič, lahko pa jim onemogočimo ogled tekem, in najhujše strpamo lepo v zapor.
alsale
# 13.05.2008 ob 21:44
je reku, ne da bi bil pristranski,
valda da se vid, v kero stran mu pimpek stoji
zabi123
# 13.05.2008 ob 21:44
81. punisher007 (13.05.2008 || 21:39:47)
se strinjam gregors so še hujši! Vendar te sprašujem: ali potrebujemo golazen na nogometnih tekmah? Ali potrebujemo huliganstvo, ki resnično nima nobene povezave s športom? Ali ni lepše pogledati tekmo kjer navijači naredijo vzdušje, ne pa da tekmujejo eden preko drugega kdo bo prižgal več bakel, kdo bi potrgal več stolov, kdo bo naredil kar se dan največ grafitov na bližnjih stavbah?

Ja usak misl po svoje, ti ne morš zdj enga prsilt da ne bo huligan če on hoče bit huligan, pa če hoče pržigat bakle, lomt stole, se tepst pol nej to dela sej nau delč prsou ;)
punisher007
# 13.05.2008 ob 21:39
se strinjam gregors so še hujši! Vendar te sprašujem: ali potrebujemo golazen na nogometnih tekmah? Ali potrebujemo huliganstvo, ki resnično nima nobene povezave s športom? Ali ni lepše pogledati tekmo kjer navijači naredijo vzdušje, ne pa da tekmujejo eden preko drugega kdo bo prižgal več bakel, kdo bi potrgal več stolov, kdo bo naredil kar se dan največ grafitov na bližnjih stavbah?
wingger
# 13.05.2008 ob 21:39
Štajerki klub s kupljenimi navijači vas trga!! ajoooj
jb
# 13.05.2008 ob 21:37
AJDE INTERBLOCK RAZBIJTE ŠTAJERCE. RAKOVIČ TI SI ZAKON
alsale
# 13.05.2008 ob 21:36
toooooooo,
bravo interblock,

bravo, btw, vidim prenos, sam slika je za 40 sekund zadi, ddd
DamonDash
# 13.05.2008 ob 21:36
Skočič zakva si dal Rakoviča ven cjao
gregors
# 13.05.2008 ob 21:34
v evropi huliganstvo ni zaželjeno?wtf?edina država ki ima zakon proti huliganstvu je anglija pa še tam so zadnjič na eni tekmi meli ene bakle, pa en navijač manchestra je priletel na igirišče zdej proti wiganu ko je dal giggs gol, če pa pogledaš države kjer nimajo tega zakona pa boš vidu da so dosti hujši (ti predlagam da si pogledaš dokumentarc ''real football factories''...
benx
# 13.05.2008 ob 21:34
pm
obramba mb-ja
enkrat na 5min pride interblock čez polovico pa kr gol
DamonDash
# 13.05.2008 ob 21:32
toooooooooooooooooooo Raka!!!

bravo Rujke huda podajaa!
zabi123
# 13.05.2008 ob 21:32
Violice utihnle !! ;)
jan muha
# 13.05.2008 ob 21:31
GOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
O

dejmo INTERBLOCK LJUBLJANA
jan muha
# 13.05.2008 ob 21:29
MA DEJ KAKO TO SOD TA SUDIJA, TO NI RES!!!!!!

dejmo INTERBLOCK!!!!!!
benx
# 13.05.2008 ob 21:29
haha

a blo hudo smeešno
GLAVNI
# 13.05.2008 ob 21:28
strel - vratnica - odbitek v golmanovo glavo - gol
benx
# 13.05.2008 ob 21:27
A MI LAHK KDO POVE KAK JE BIL GOL MARIBORA(me glih ni blo)
punisher007
# 13.05.2008 ob 21:24
skodelica zarade takšnih stvari te v angliji zaprejo:) tako mimogrede...sicer pa naj doma ruvajo ograjo huligani mariborski!
skodelca
# 13.05.2008 ob 21:22
to je huliganstvo .....haha kake mate...
punisher007
# 13.05.2008 ob 21:20
ja če pa ruvanje ograje ni huliganstvo.....resnično upam da nam kakšen tak klub kot je Maribor ne bo delal sramote v Evropi...v evropi huliganstvo ni ravno zaželjeno...
trsan87
# 13.05.2008 ob 21:17
prejle sm slučajn opazu, da so ob golu brcal ograjo in stole...bakle so tamau problem...
gregors
# 13.05.2008 ob 21:15
aja?kakšno huligansko znanje?a ker so prižgali eno baklico pa par petardtk bucibuc?kaj greste takoj neki kritizirat navijače za brezveze...
punisher007
# 13.05.2008 ob 21:13
res je trsan87 že kažejo svoje huligansko znanje...
muha**193
# 13.05.2008 ob 21:13
MARIBOR ŠAMPION!
trsan87
# 13.05.2008 ob 21:11
keri huligani so tele VIOLE!
navijac
# 13.05.2008 ob 21:11
MARIBOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MARIBOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MARIBOR!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!MARIBOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MA
RIBOR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Glam
# 13.05.2008 ob 21:11
GOOOOOOOLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!! MARIBOR ŠAMPION!!!!!
Arsenal_fan1
# 13.05.2008 ob 21:10
GOOOOOOOOOOOOOOOOOL
kariya
# 13.05.2008 ob 21:09
stajerci mi mamo joca k ulaga eure vi pa zlatkota k pul evre pa neke prjatle voz u ekipo da skup puljo eure .Drugac bo mogu pa zlatko se precej delat al pa kej ulozit drugac vijolice nebojo vec cvetele spomladi ampak pozimi pod lucmi u dvorani tabor na zimski ligi.
bigL
# 13.05.2008 ob 21:09
dejmo slovenci
zabi123
# 13.05.2008 ob 21:08
36. alsale (13.05.2008 || 20:50:31)
ooooo,
1500 navijacev je,
hm, zanimiv se slis, dd
ond interblocka mislim, se prav s e kr nabirajo oz organizirajo,

Ja to so uni mladinci, kadeti, pa te tamali pa njihovi starci oni navijajo ;)...interblok sploh nima navijačev in jih tut ne bo nikol meu !

OLIMPIJA LJUBLJANA !!
Chelsea16
# 13.05.2008 ob 21:04
Največji kreteni pa ste navijači olimpije,ki ste zdaj začeli navijat za interblock,no comment
Chelsea16
# 13.05.2008 ob 21:03
LOL mare ja je nam krivo,kr ste pićke umetne,kdo je za factor navijo KDO????
muha**193
# 13.05.2008 ob 21:02
sicer je pa interblock itak čist navadni umetni klub
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 21:01
jbg a vm je zdj krivo k ma Interblock keš maribor pa ne haha
Chelsea16
# 13.05.2008 ob 20:59
jap joc ga je v supermarketu kupo

Pa navijače je kupol,drese,prevoz vse jim je on kupo,drugače nebi nobenga blo
punisher007
# 13.05.2008 ob 20:59
alsale huliganov pa le nebi imel v celju tako kot danes...
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 20:58
pokal gre v LJUBLJANOOO
jan muha
# 13.05.2008 ob 20:56
tooooooooooo ljubljanaaaaaa :))))

interblock LJUBLJANA!!!!!!!!!!
alsale
# 13.05.2008 ob 20:55
gispa, to si pa prbou, se slovaki bi se ti smeajl, pa poljaki,
domzale, ?>???
pa da bi blo v celju 1600 gledalcev, 1500 interblokovih, 90 penzionitstov iz celja, in pa 10 policistov, hehe
pa dve zastavi od domzal,
zmagovalci na celi crti,
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 20:54
INTERBLOCK & OLIMPIJA ZA VEDNO
punisher007
# 13.05.2008 ob 20:53
ja gispa res škoda da ni finale domžale - interblock, vsaj v celju nebi bilo vijoličnih huliganov na tribunah
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 20:53
tooooooooo interblock zmagimo te štajrce
alsale
# 13.05.2008 ob 20:53
ja kwa pa maribor ???
glede na igralce, pa glede na financno stanje, pa organizacijo, mislim da je kljub temu da mate zahovica interblock pred vami,
mozn pa je da ves vec k jest, k jest spremaljam nas fuzbal sam sm pa tja,
to mi je res majka da lahk tkole gledam po spletu, sj vzadnjic sm bil v enmu lokalu od uniteda, pa sm nabiju maribor k je bla tko lepa slika na siolu,
drugac pa navijam za vse kr je slovensko, ce pa maribor zmaga, bom za njih v evropi,
mislim pa da lahk ta moment vec nardi interblock v evropi,
muha**193
# 13.05.2008 ob 20:52
MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR

MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR MARIBOR
wingger
# 13.05.2008 ob 20:52
Bravo intercock! Utrgite te štajerske zapitke pol pa če zarad mene takoj propadete! OLIMPIJA ! ! !
Chelsea16
# 13.05.2008 ob 20:51
LOL pa nemoreš se dret interblock,interblock no....kaj bolj bednega imena kluba si nemorejo zmislit
gispa
# 13.05.2008 ob 20:51
DAJMO INTERBLOCK!!! MAŠČUJTE DOMŽALE!!! Res škoda, da ni finale Interblock - Domžale :(
alsale
# 13.05.2008 ob 20:50
ooooo,
1500 navijacev je,
hm, zanimiv se slis, dd
ond interblocka mislim, se prav s e kr nabirajo oz organizirajo,
ovplain
# 13.05.2008 ob 20:45
To Interblock! Sam da Maribor pušne pa ni važno s kom igrajo!
alsale
# 13.05.2008 ob 20:44
res lepa tekma, dost napadalna igra,
pol salforda je z inteblockom, v uk mislim,
gremo ljubljancani
Arsenal_fan1
# 13.05.2008 ob 20:44
29. DamonDash (13.05.2008 || 20:37:41)
troble so zakon!!!

ASSHOLE!!
hebl
# 13.05.2008 ob 20:42
alsale, kaj bo pa naredil interblock v evropi? takoj izpadel, ne?
ace
# 13.05.2008 ob 20:40
Sm tale Laurenčič pa odkrito na strani Zahota, ups Maribora. Pa novga interblockovega ˝sponzorja˝ tut nč ne omeni... Mrbit je pa glih zato tuk za Mb d ne bi Karitas dubu keša:)
zabi123
# 13.05.2008 ob 20:39
OLIMPIJA LJUBLJANA !
DamonDash
# 13.05.2008 ob 20:37
troble so zakon!!!
bobi 8
# 13.05.2008 ob 20:36
jebemti.Pa kva delate mariborčani.
MILANČE333
# 13.05.2008 ob 20:35
se ga bo dau maribor
juksi
# 13.05.2008 ob 20:35
woohoo
Kiki15
# 13.05.2008 ob 20:35
Tole bo zdej lepo vidt ... štajerske pičke so tih k miške. 1-0 !!! Ra-ra-ra-ra RAAKOVIČ !!!!!!!!!!!
alsale
# 13.05.2008 ob 20:34
to to to,
inteblock mora bit v evropi,
k ta moment je zal zal sam interblock mozn kj nardit v evropi,
a bo maribor ?????
zabi123
# 13.05.2008 ob 20:33
To mi deli sam da so dal gol tem klošarjom !!! pa ne navijam za interblok in tut nikol ne bom sam dobr da zaprejo gobc tem štajrcom !!
Rajc1107
# 13.05.2008 ob 20:33
bwahahaha čas košnje je tu! Gladiole je treba pokosit!
DamonDash
# 13.05.2008 ob 20:33
golllllllllllllllllll
jan muha
# 13.05.2008 ob 20:33
TOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooo

dejmo ljubljana ;)))))))))))
mare legenda_3
# 13.05.2008 ob 20:31
AJMO INTERBLOCK
jan muha
# 13.05.2008 ob 20:30
dejmo interblock, ;)

drgač pa OLIMPIJA
Buc
# 13.05.2008 ob 20:25
Interblock je dost boljši lahko bi že vodil od maribora pa zaenkrat niti m! INTERBLOCK!
alsale
# 13.05.2008 ob 20:24
maribor je maribor, interblock vam je pa pred nosom, pa je kok tri leta v prvi ligi,
najdte si abramovicha, al pa kakega hingsa,
al pa vprasite kakga ce bo kj kesa vlozu v mb,
alsale
# 13.05.2008 ob 20:20
ou
a je tud na siolu prenos \???
juksi
# 13.05.2008 ob 20:19
buc ne meči vseh štajercev v isti koš...ni samo maribor štajerska
Glam
# 13.05.2008 ob 20:18
GREMO MARIBOR, TI SI ŠAMPION!!!!!!!!!!!!!!!
mihat
# 13.05.2008 ob 20:15
7. Sabas (13.05.2008 || 20:04:58)
Čuj ti hecen si.
MTMeisteR
# 13.05.2008 ob 20:14
INTERBLOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuči plakajuči
# 13.05.2008 ob 20:13
Navijači Interblocka so najeti prek študenta, tko kot publika v Piramidi al pa Hri-barju ...
Buc
# 13.05.2008 ob 20:12
Olimpija bo čez tri leta ob stoletnici kluba prvak v STožicah pred 16.000 gledalci, to bi bilo lepo. Viole pa so kot huligani spet zadimili štadion in prižgali bakle; in to naj bi bilo kulturno navijanje, pač štajerci.
stjan
# 13.05.2008 ob 20:06
Morda je današnje finale začetek novega mariborsko - ljubljanskega derbija. Čeprav upam, da bo tudi Olimpija še kdaj mešala štrene najboljšim.
Sabas
# 13.05.2008 ob 20:04
5. mihat (13.05.2008 || 20:03:58)
pol bo pa spet, da žabarji nikoli ne provocirajo! debili
Sabas
# 13.05.2008 ob 20:04
baje da okrog 5000.. navijači interblocka so pa smesšni res kr z enm trobentm neki trobjo!!!!!LOL
mihat
# 13.05.2008 ob 20:03
Samo ena je O L I M P I J A!!
benx
# 13.05.2008 ob 20:03
ja rovtar nisi prvi
benx
# 13.05.2008 ob 20:03
sigurno ne čez 5000 kot so napovedovali
rovtar
# 13.05.2008 ob 20:03
prvi
benx
# 13.05.2008 ob 20:02
ve kdo kolk je viol
Kazalo