



Vaša ocena: 



Ocena 4,4 od 34 glasov
Ocenite to novico!
"Galaktiki, to so Lyončani!" so po senzaciji Lyona v Madridu zapisali na spletni strani največjega francoskega športnega časnika L'Equipe. Naslovi v španskih medijih so seveda precej drugačni.
"Lovorik se ne da kupiti, treba jih je osvojiti. Ko je žoga v igri, je to posel nogometašev, gledališče v slogu Hollywooda pa je nepomembno. V športu je mogoče vse, a ne za tiste, ki imajo igrišče za borzo," je po izpadu Reala v osmini finala nogometne Lige prvakov (na povratni tekmi je bilo 1:1) v svoji kolumni razmišljal Jose Samano, novinar El Paisa.
Seveda je pri tem namignil na neverjetnih 250 milijonov evrov, ki jih je pred sezono za nakupe nogometašev porabil kraljevi klub. Niti Cristiano Ronaldo in Kaka nista prekinila uroka osmine finala, ki nad Realom visi že šesto sezono zaporedoma.
"Kot da bi potres uničil Dolino kraljev"
Nov polom bo še toliko težje preboleti, ker bo finale letošnje Lige prvakov ravno na stadionu Santiago Bernabeu. Sanje o deseti evropski zvezdici so se zdaj porušile kot hišica iz kart, kar je po novembrskem izpadu v španskem kraljevem pokalu proti tretjeligašu Alcorconu nova krepka zaušnica visokoletečim načrtom "vesoljcev". "Katastrofa, ki jo je doživel ta faraonski Real, je, kot da bi potres uničil Dolino kraljev (v Egiptu, op. a.)," je slovo opisal Orfeo Suarez v El Mundu.
Generalni direktor Jorge Valdano je takoj po tekmi podprl trenerja Manuela Pellegrinija, Čilenec pa tudi sam namerava nadaljevati svoje delo, čeprav je športni časnik Marca včeraj zvečer zapisal: "Zbogom Liga prvakov, zbogom Pellegrini."
Celo Aulas potočil nekaj solz
V taboru Lyona so bili seveda boljše volje. Francozi zdaj sanjajo celo o novem izletu v špansko prestolnico - na finale 22. maja. A uspeh zanje bi bil verjetno že polfinale, saj se iz četrtfinala še nikoli niso uvrstili naprej. Nekaj solz je v sredo zvečer potočil celo predsednik kluba Jean Michel Aulas, ki po navadi ne kaže čustev.
Potem ko so navijači poleti po izgubljenem primatu v Franciji (Bordeaux je prekinil niz sedmih zaporednih naslovov Lyona) ter slovesu Karima Benzemaja in Juninha že obupovali, so zdaj nenadoma lahko znova zadovoljni. Tudi v francoskem prvenstvu kaže njihovim ljubljencem precej bolje kot decembra, ko je Lyon za vodilnim Bordeauxom zaostajal že 13 točk. Po januarskih pripravah v Tuniziji "les Gones (mulci, op. a.)" ne delajo več napak in so le še dve točki za "žirondinci".
"Misija nemogoče se je spremenila v ponižanje"
Podobno kot v Španiji Real se je v Italiji pod kritikami znašel Milan, ki je z 0:4 klonil proti Manchester Unitedu. "Nekoč je bil Milan (in tudi Real ...)," se "sveti" napis na današnji naslovnici La Gazzette dello Sport. V nadaljevanju piše, da je "Leo (trener Leonardo, op. a.) zgrešil vse". In še: "Misija nemogoče se je spremenila v ponižanje, ruševine starega Milana pa so ostale na Old Traffordu. Poraz v Manchestru je sprejemljiv, toda ne v taki obliki, brez najmanjšega ponosa."
Pod drobnogledom je predvsem Leonardo, ki je na klopi "pozabil" Davida Beckhama. Izvršni direktor Milana Adriano Galliani po hudem porazu ni izbiral besed: "Normalno je, da je težko požreti, da klub, ki je osvojil več mednarodnih lovorik kot kateri koli drug, izgubi z 0:4. Malce sem osramočen."
Ferguson slavi Rooneyja in Parka
Zmaga rdečih vragov je bila tako lahka, da so se Unitedovi navijači v drugem polčasu lahko v miru posvetili skandiranju in petju pesmi proti lastniku kluba Malcolmu Glazerju, ki je angleškega velikana popeljal v visoke dolgove. V znamenje protesta so navijači stadion odeli v zeleno-rumeno barvo, ki je bila značilna za klub v začetnem obdobju.
Dva gola je tako kot na San Siru zabil Wayne Rooney in je letos že pri številki 30. "Je senzacionalen in neverjeten," ga je pohvalil trener Alex Ferguson, ki je največ zaslug za uspeh pripisal še Korejcu Ji Sung Parku. "Ta ekipa je izjemno atletska in vzdržljiva na krilnih položajih. To je njena prednost," je dodal "Fergie".
to je res pa to je prav
perez je pa drek
Npr. Real je trenutno daleč najbolj pogosto omenjen nogometni klub v svetovnih medijih, prodaje dresov, intervjujev, reklamiranje itd... za vse to je treba voditi dober marketing in Real ga vsekakor zna (čeprav imam občutek, da drugi navijači to Realu nekako zavidate z izjavami v smislu: joj brezveze sami zvezdniki, manekeni, real - hollywood oh in sploh...) To je vse samo del skrbno premišljene tržne kampanje.
Take stvari pridejo hitro, uspehi pa potrebujejo še kot je nekdo prej omenil kemijo med igralci, uigranost ipd. Vendar ni treba biti strokovnjak, da lahko ugotoviš, da je samo vprašanje časa kdaj si bo Real pokoril Evropo (pa naj me zasujejo z minusi vsi Real - haterji ampak to je objektivna resnica)
Kar se tiča Ronalda: meni osebno eden najbolj antipatičnih igralcev ampak realno tudi najbolših, zagotovo pa najboljši igralec Reala v tej sezoni
Pa takrat niso bile sam izbuljene oči, ko pa so bile, so bile od strahu...
To ni bla edina sporna situacija v svetu nogometa in niti ne največja, zato že pustite enkrat na miru tisto, kaj bi če bi.. Prav neverjetno dosadni ste s tem.
uspehe klubov - morajo se poklopit še ostale malenkosti
kot so uigranost, kemija med igralci, tempiranje forme...
Kljub temu, da ima Barca res najboljšo igralsko zasedbo,
se samo spomnimo lanskega polfinala proti Chelseu, ko
jim brez pomoči sodnika, ki je spregledal vsaj dve ( poudarek
na vsaj ) enajstmetrovki v korist londonskega kluba. Zaradi
te sodniške blamaže, so Drogbaju skoraj izpadle oči, če
se ne motim...
Načeloma pa je Real zadnje čase igral zelo dobro, zato res ne vem zakaj odstreljujete trenerja po enem porazu, pa če je ta še tako hud. Rezultate se najlaže dosega, če se kot cilj postavlja visoke uvrstitve v daljšem časovnem obdobju, nikakor pa ne, če je nujno potrebno že v prvi sezoni poseči na sam vrh, vse ostalo pa je katastrofa. Spodrsljaji se pač dogajajo vsakomur. Pri Realu pa je tako, da so že apriori prepričani, da so od samega boga poslani (citat V. Del Bosque; "Real MORA imeti najboljše nogometaše na svetu" - le zakaj koji k...), zaradi tega pa se navijači konkurence pač smehljamo ob podobnih brodolomih.
Ronaldo je star 25 let, Kaka pa 27 in sta v najboljših
nogometnih letih, kar pomeni, da še vsaj 5-7 let lahko
igrata vrhunski nogomet, da o marketinških akcijah ne
govorimo. Torej nakup te dvojice sploh ni sporen, se pa
strinjam, da bi en Essien bil zlata vreden za Realovo
sredino, le da ga Abramovič niti slučajno ne misli prodati.
Zaratte? Saj si se samo šalil, a ne?
Vsak klub pač investira v igralce toliko denarja, kot ga lahko
skozi razne marketinške poteze v naslednji sezoni pridobi
nazaj v blagajno. Ronaldo se bo Realu prav gotovo obrestoval,
čeprav bi ga osebno še vedno rajši videl v Unitedu, je pa vsaj
trenutno zgrešen nakup Benzemaja, ki v Realu ne bo imel
nobene vodilne vloge. Bolje, da ga čimprej prodajo in se
odločijo za nakup npr. Riberyja, ki si želi zapustiti Bayern in
podpisati za enega od obeh velikanov v Španiji.
Ker ga Barca ne potrebuje, je edina druga varianta Real.
Je pa treba kljub vsemu priznati, da je letos s prihodom novih
igralcev Real bistveno dvignil nivo igre in si njihove letošnje
igre ogledamo tudi navijači drugih klubov ( lani sem užival
v Realovi tekmi le enkrat in sicer proti Barci 2:6 he,he..).
Za Realove navijače pa le še toliko: ostaja še španska
Primera in bo sedaj zaradi izpada Reala še toliko bolj
zanimiva, pa še beli balet ima boljši razpored od Barce.
bozz
12. marec 2010 ob 09:53
Saj ne sovražimo vsi Reala, ki ga kritiziramo; enostavno bi privoščili kateremukoli klubu, ki bi v teh kriznih časih zapravljal na stotine milijonov evrov za igralski kader, če potem ne bi napravil nič iz tega; C. Ronaldo je pa taka osebnost, ki jo ali sovražiš ali obožuješ - in ker raje vidim bolj skromne superigralce povprečnega videza kot pa postavne metroseksualne zvezdnike, sem bolj pristaš Messija kot Ronalda. Mojstrstva Ronalda pa ne gre zanikati.
Še glede Milana, za katerega poleg Barcelone tudi navijam - obrambo bi morali povsem prevetrit, v napadu pa dodati še kakega mladega, hitrega igralca, ki bi lahko dobival uporabne podaje Ronaldinha.
---------------
se podpišem,
čeprav "privoščim" je huda beseda, ker se imam za neškodoželjnega človeka, se pa strinjam z besedo kritika! pa še to, glede zaparavljanja, nam se sanja ne za kakšen posel gre tukaj v ozadju, Real bo s temi nakupi to marketinško prav gotovo vsaj delno pokril in so bili nakupi celo poceni, in če bo prišlo še do uspeha, še zelo dober biznis!
Predvsem pa mislim, da je Kaka vreden tega denarja!
še pod tisto za Milan, ki ga v preteklosti nisem maral, a so me v prvi tekmi proti MANUtd vseeno pozitivno presentili, igrajo mi bolj privlačen napadalni nogomet kot so to včasih, res pa je, da bo to zgleda manj rezultatsko uspešen!? Ključno v prvi tekmi je bilo to, da je MANutd odrezal Pata. ManUTD točno ve kaj dela, so taktično res vrhunski, in učinkovitost je fenomenalna!
še bo zanimiva letos LP! jupi!
11. marec 2010 ob 20:15
Real je trenutno odličen klub z odličnimi igralci. Kdor to zanika brezveze naklada.
Jaz nisem njihov velik privrženec, pa mi je vseeno smešno, da nekateri o njih (zdaj ko so eno tekmo pušili) govorite, kot ne bi poznali žoge.
Po mojem ste navijači Barce še posebej divji ker čutite, da katalonsko sonce počasi zahaja.
--------
se strinjam s prvim delom, vendar potem nakladaš tudi ti, zato bom še jaz malo:
spet se jeza stresa na Barcelono, kot da je ona kriva za poraz Reala!?
divji?? hehehe
Barcelona je v zadnjih letih toliko dosegla, da če tudi pride do zatona, je to normalno in sprejemljivo, vsak klub niha. Po zmagi 2007 je bilo leto 2008 slabše, potem pa spet vrhunsko 2009, kaj bo prineslo 2010 nihče ne ve, no razen tega, da Real spet ne bo zmagal, aja neigral v 1/4 finalu, to se ve že zagotovo!
vsi vemo kaj je nogomet, tudi če si najboljši, še ne pomeni, da boš zagotovo prvi! Lani je Chelsea meni v polfinalu pokazal za odtenek več kot Barca, pa??? Letos je lahko obratno!
-sem pristaš Barcelone, pa to še ne pomeni, da ne maram Reala!
-Barcelona je zadnja leta pač boljša od Reala!
-Sicer nas pa večina v SLO sploh ne ve kaj pomeni biti navijač enega od teh dveh klubov, smo predvsem medijsko odvisni in precej daleč vstran od dogajanja, predvidevam da patriotske navazenosti tudi ne čutimo, saj smo Slovenci in ne Španci! mi pač radi gledamo nogomet in če si priznamo ali ne, zvezdniki ga naredijo še bolj privlačnega!
-nogomet, meja od junaka do bedaka je zelo tenka! zelo!
kadar-koli igra Real uživam, pa manekeni dol ali gor! vseeno imajo kvaliteto in prej ko slej bo prišel tudi uspeh! Milana nikoli nisem maral, pa še to ne pomeni, da si lovorik ni zaslužil, in ironiččno od vseh igralcev na svetu najbolj cenim Kakaja in ta sedaj igra v ...? Real je zelo veliko pridobil z njim, boste vidli!
Še glede Milana, za katerega poleg Barcelone tudi navijam - obrambo bi morali povsem prevetrit, v napadu pa dodati še kakega mladega, hitrega igralca, ki bi lahko dobival uporabne podaje Ronaldinha.
11. marec 2010 ob 20:15
Real je trenutno odličen klub z odličnimi igralci. Kdor to zanika brezveze naklada.
Jaz nisem njihov velik privrženec, pa mi je vseeno smešno, da nekateri o njih (zdaj ko so eno tekmo pušili) govorite, kot ne bi poznali žoge.
Po mojem ste navijači Barce še posebej divji ker čutite, da katalonsko sonce počasi zahaja.
--------
se strinjam s prvim delom, vendar potem nakladaš tudi ti, zato bom še jaz malo:
spet se jeza stresa na Barcelono, kot da je ona kriva za poraz Reala!?
divji?? hehehe
Barcelona je v zadnjih letih toliko dosegla, da če tudi pride do zatona, je to normalno in sprejemljivo, vsak klub niha. Po zmagi 2007 je bilo leto 2008 slabše, potem pa spet vrhunsko 2009, kaj bo prineslo 2010 nihče ne ve, no razen tega, da Real spet ne bo zmagal, aja neigral v 1/4 finalu, to se ve že zagotovo!
vsi vemo kaj je nogomet, tudi če si najboljši, še ne pomeni, da boš zagotovo prvi! Lani je Chelsea meni v polfinalu pokazal za odtenek več kot Barca, pa??? Letos je lahko obratno!
11. marec 2010 ob 14:04
:)
glede MANCHESTER UNITEDA fant prvo pejt v prvi razred potem pa govori o Sir alex-u Fergusonu ,ker ta dolg ni nastal od njegovih nakupov ampak in predvsem od prevzema DRUŽINE GLAZER ne pa od nakupov omenjenih igralcev zato pa navijiči kluba tudi protestirajo ...razčisti si pojme o zadevah predn komentiraš
no na to moram odgovorit, ker je štajerc aja pardon celjan preveč pameten... moj komentar se je nanašal na prejšne poste kako super politiko ima manu... pa sem povzel koliko je šlo denarja za te igralce... kokis anderson in nani sta bila dva mlada nogometaša za katera je ferguson (on namreč ima transferje načez spičil čez 50 milijonov, hargraves okoli 30, berbatov 35, rio ferdinand čez 40 mio... kdo je krivil fergusona za dolg, eden izmed faktorjev je tudi ta...
če računaš prejšnjo sezono je manu pokasiral s prodajo dresov okol 200 mio, finale lp okoli 75-80 mio., s prodajo vstopnic pitaj boga, in prodajo CR 95 mio... letna bilanca je bila 7 mio plusa... brez prodaje CR bi bil minus okol 80 mio... no sedaj pa lahko grem še v prvi razred, ker mi res ne gre v glavo.. to da so krivi američani pa itak vemo, in vedno več bo angleških klubov ki bodo po novih pravilih uefe imeli probleme, za manu pa priželim da bo kot olimpija začel iz pete lige :) aja kokis še to, lahko so neznani igralci ampak še zmeraj gredo bajni denarji za njih.. pa še to, dolg se dela tudi zaradi transferjev, do letos dokler ni real spišil 250 mio za okrepitve in je platini uvedel ukrepe da se take reči nebi več dogajale, ni bil tak problem... sedaj pa jim gori pod nogami, čene bi lahko spet pričakovali da bi SAF za kake klince pičil po 30 ali več mio... non sense...
Da da, seveda. To velja za vse, razen za Barcelono.
Kar se tiče Reala in njihovega izpada proti Lyonu, je ta popolnoma zaslužen, kajti če pri 1:0
zgrešiš prazen gol ( Higuain???) in takoj 5 minut zatem še ena podobna šansa ( ponovno
Higuain, namesto podaje prostemu Ronaldu???), potem se nimate kaj pritoževati nad izpadom. Zlato pravilo nogometa pravi: če ga ne daš, ga pač kasiraš!
Kar se tiče Ronalda, pa vas prosim, da človeku priznate mojstrstvo, kajti trenutno je poleg
Rooneya edini vsestranski nogometaš na svetu! Igra z obem nogama, ima odlično igro z glavo in ni potrebe, da se tako znašate nad njim. Nisem še zasledil komentarja in seveda smeha o Messijevi igri z desno nogo in pa glavo!? Dečko je bil lani ( zasluženo, seveda ) izbran za najboljšega nogometaša na svetu, pa igra samo z levo nogo.
Med klubi pa menim, da je vsekakor tudi letos favorit Barca, ker ima tudi najboljšo ekipo:
carja sredine Xavi in Iniesta, pa Messi, Henry, Ibra, je vsekakor najboljša garancija za uspeh. Tudi prava forma še pride, ker imajo širok izbor igralcev, seveda.
Kot navijač Uniteda bom seveda navijal za njih in revanš za lanski poraz v finalu, če ne, pa privoščim zmago vsaj Arsenalu, ker je njihova igra ( če so kompletni seveda ) primerja celo z Barcino...
"Još jednom se izvinjavamo upravi i navijačima Reala jer ovaj bosanac nije znao da ste favoriti za osvajanje lige šampiona!!! Šta zna Bosanac šta je 250 milijona €."
:D
@CF.RM-FC.MB
nogomet ni le napad...
Jaz nisem njihov velik privrženec, pa mi je vseeno smešno, da nekateri o njih (zdaj ko so eno tekmo pušili) govorite, kot ne bi poznali žoge.
Po mojem ste navijači Barce še posebej divji ker čutite, da katalonsko sonce počasi zahaja.
sta ble ciste 11ke...zdej pa ze pribijitee da ni res da ronaldo se itak sam meče neke po tleh
..ni res ..enostavo je par ljudi vplivnih ki ne privoscjo realu da osvoji ligo prvakov..mislim
da ce ima real se taksno sminkersko ekipo bi enostavo moral premagati lyon
in kak je to mozno da stiri dni nazaj proti sevilli ki je bolsa od lyona povsem dominirajo
v vse elemetih igre ...aaa vceraj pa proti lijonu igrajo dobro a se ne uvrstijo naprej...
pa zlahkoto bi mogli prebit obrambo lyona.....ne pa sevilje
real je reklama, povna manekenov ki prodajajo drese
vceraj je zmagal nogomet, saj je to vendarle NOGOMETNA liga prvakov in ne neka modna revija...
skoda je v realu sicer dobrih nogometasov...edino ronaldo pa je koncno nasu svojo snanjsko sluzbo in pocne to kar pocne najboljse...pozira pred kamero, tala avtograme in glumi lepotca...tut ce to ni
VEDNO REAL MADRID!
hala madrid
haha, mislim da bo res mogo perez sem prit, ja
mr. pp
Ah, včasih sem bil tudi jaz za Real, kot mulo sem nosil dres od Raula... Ampak takrat je bila to vsaj ekipa, zdej je pa skupina manekenov in nekaj dobrih nogometašev, ki pa ob "zvezdah" niso vredni nič. Dokler bo Ronaldo igral (pa še kdo), mi Real ne bo simpatičen. Briga me, koliko golov da, njegovo obnašanje je zares bedasto, najbrž ne ve, da so drugi igralci zato tam, da skupaj igrajo, ne pa da njemu podajajo... Brez Kakaja in Ronalda bi bila vsaj zame boljš ekipa!
tudi s tabo se strinjam ja!!!! čeprav še vedno navijam za real!!!!
HALA MADRID!!!!!!!!!!!!
Ja, Real je kazal atomski nogomet v času ko sta zanj igrala Di Stefano in Puskas... ;)
Nisem poznavalec nogometa, toda kako se je končalo sestavljanje mozaika pred 10 leti? V domačih tekmovanjih je še šlo, v Evropi se je vedno zalomilo in tako je bilo tudi letos in tako bo, če bo nogomet pravičen, vsako leto...sašapetrovič je napisal nekaj o ekonomskih vidikih kupovanja tako znanih igralcev in zapravljanja desetin milijonov € - četudi se to Realu splača, to preprosto ni higienično, ker to ni več šport ampak je, kot smo lahko prebrali, borza in ta vanj ne sodi. Manekenstvo me je v športu (posebej nogometu) vedno motilo, ker odvrača pozornost od tistega, za kar se pri tem sploh gre - za pošteno športno tekmovanje, kjer zmaga tisti ki največ dela ne pa tisti o katerem največ pišejo rumene strani.
Katastrofa to kar si napisal..SAF kriv za dolg? On ni kriv niti za cent tistega dolga, najprej si mal preberi da ima Manchester ene največjih prihodkov letno zaradi uspehov-tisti dolg je naredila požrešna družina Glazer. In glede nakupovanja igralcev- a ti si mogoče vedu za Ronalda, Nanija, Andersona, dvojčka Rafael, Carricka in še bi lahako našteval, preden jih je Manchester kupu? zelo dvomim...in to je odlika SAF-a, da spozna igralca s talentom in ga vzame k sebi in razvije do maximuma!
Daleč največja napaka Reala je bila odpustitev Del Bosqueja, zatem je šlo vse samo navzdol. Menjave trenerjev na pol leta, nesmiselni nakupi,... Perezu ni jasno da je za lovorike potrebno sestavit ekipo in ne 11 posameznikov, zraven pa dobiti orenk trenerja z avtoriteto. Tega je bil od Del Bosqueja zmožen le Capello, ki pa je letel iz kluba po eni sezoni, ko jim je prinesel naslov državnega prvaka po 3letni suši...
Pellegrini pač ne zmore tega pritiska, že ko ga gledaš na klopi se mu na faci vidi da to ni nek trener s težko avtoriteto. Najet je bil na podlagi uspehov z Villarealom- res ogormen klub z bogato zgodovino uspehov ja. Tisti polfinale posrani pač ne more biti zadosten razlog za najem trenerja, če ne more ekipe uigrat. Zvezdniki so muhasti, sploh ko imaš Ronalda v ekipi. SAF mu je preprosto dal dve okoli ušes ko je pisal SMSe med treningi (halo?), Pellegrini mu verjetno puca kopačke, kot so to pred njim počeli razni Luxemburgi itd.
Včeraj se je videlo dojenčku Ronaldu da bi on rad vse. Ko ni dobil podaje je mahal z rokami in se jezil na Higuaina in ostale kot da so otroku liziko vzeli. Pregoreva v tej svoji želji bit najboljši, ne dojame pa, da v taki ne moreš bit individualist. Rooney igra kot prerojen brez njega, verjetno bo dal še več golov to sezono kot on 2 sezoni nazaj. takrat ko mu ni treba pretirava in duši vse okoli sebe. Kaka sicer ne igra tok slabo kot eni pravjo to sezono, a brez Cristianota bi verjetno veliko več naredu kot sedaj.
Tako stvari stojijo, igralci se morajo zavedat kaj je dobro za ekipo in na temu delati. Pri Chelsea se to dobro vidi, Barci tudi, MANU tudi, skratka top ekipe igrajo homogeno, za ostale pa ni prostora. Miljoni nimajo veze, ob to se brezveze obregujete, ker za naslove je potrebna kombinacija vsega. Lyon lahko pusti vse na igrišču pa ne bojo prišli dlje od naslednje stopničke. Pač srce ni vse :) Tudi ostali klubi ki naj bi bili tako oh in sploh super pri vzgoji svojih igralcev bi bili brez denarja in nakupov totalna ničla.
glede MANCHESTER UNITEDA fant prvo pejt v prvi razred potem pa govori o Sir alex-u Fergusonu ,ker ta dolg ni nastal od njegovih nakupov ampak in predvsem od prevzema DRUŽINE GLAZER ne pa od nakupov omenjenih igralcev zato pa navijiči kluba tudi protestirajo ...razčisti si pojme o zadevah predn komentiraš
Hala Madrid.
Bolfi-ne provociraj skozi!!!!!!!!
rooney---->
nani, anderson, berbatov, rio ferdinand, hargraves in še lahko naštevamo... ni čudno da ima sedaj klub več kot 600 milijonov minusa... kar se tiče povprelčje starosti milana... ni 34 let ampak okoli 29 pejte še enkrat računat... kar se tiče dvoboja manu in milan v tem ciklusu... je mancester bil boljši... pač milan mora prenovit ekipo na določenih položajih... če manu da 2 gola zaradi jankulovskega (kateri ni sposoben niti v slo ligi igrat) dva zaradi favallija (še bolj nesposoben kot jankulovski) en gol scolesa kateri je bil najlepši vole vseh časov nogometa... še tisti od zidana v finalu proti bayerju ne pride zraven... potem lahko govorimo o deklasaciji... včeraj je zaradi poškod moral ambrosini igrat drugi polčas na mestu centralnega branilca... v tistem času ste tudi dali 3 gole... boljši je bil čestitam...
no to je malo bolj razumljivo:)
chelsea bo prvak.
In verjamem da si želijo osvojito lovoriko na domačem terenu a hkrati je ta želja tudi ogromen pritisk in dlje ko bi udejstvovali v LP bolj bi pritisk rasel in ta isti pojav ima Barcelona, samo da pri njih je še slabše, oni branijo vseh šest lovorik (a vendar imajo z leti zgrajen in izpopolnjen nogometni stroj z Messijem na čelu ) in prav zanima me kako se bodo izkazali in prav privoščim jim ubranitev vseh lovorik (a kaj če jih ne ubranijo, a bo potem Barca najslabši klub na svetu, Messi in Ibra in ostali bodo "u kur*u", ne, ne bo tako), a kot sem rekel Realovci imajo zdaj čas za piljenje ekipe in da osvojijo La Ligo.
Špotrni vidik sinočnje tekme... emmm, temu se reče poraz ali knock out :)
lo,Thiago Silva,Bonera
če si ti navijač Reala potem si zelo slab,ker iz tvojega komentarja je prebrati,da si ti zadovoljen iz ekonomskega vidika med tem ko športnega omenjaš kot nekaj obrobnega...ne vem če vprašaš igralce Reala si bolj kot vse želijo zmago v ligi prvakom na domačih tleh...objektivno;)
Sem navijač Reala- objektiven.
To leto so kupili vrhunske nogometaše in s tem porabili ogromno denarja a se jim je ta naložba že povrnila, poglejte malop na stvar z biznis očmi, ker oni se znajo dobr prodat v svetu in temu se reče marketing.
Real je že v tej polovici sezone pokazal 50% svojih sposobnosti in sedaj imajo ves čas tega sveta da se osredotočijo na dovršveanje taktike in izpopolnjevanje igre in ne razumem nekatere, ki klevetajo kaj ti jaz vem kašne bedarije o Ronaldu in Kakaju češ kako nesposobna igralca sta, to so igralci zaradi katerih se prihaja na tekme, to so igralci ki nosijo največje breme, igralci ki čarajo, so občudovanja vredni ampak hkrati so ti isti igralci le navadni ljudje, ki morajo znati prensti poraz in med njih spadajo še seveda Messi, Xavi, Iniesta, Rooney, Torres, Gerrard itd., mislim takšnim je treba prepovedat komentiranje ker pa vsak normalen človek ve da vsaka na novo (še posebaj tako zvezdniška) sestavljena ekipa rabi čas in sedaj so ga dobili s tem ko so izpadli iz LP.
P.S. Barca (igra najbolši nogomet vendar tudi niso v top formi ) in Machester (letijo na krilih Rooneya ) sta najbolj konstantna kluba v zadnjih letih, ampak Real (je že tudi pokazal atomski nogomet) je na dobri poti k sestavljanju mozaika o ekipi ki se bo zapisala v zgodovino, all they need is time :)
11. marec 2010 ob 15:18
Prijavi neprimerno vsebino
Zgodba ni ne pri Milanu niti pri Realu nova.
Naj nekdo izračuna povprečno starost ekipe Milana. Na očke je tam okrog 34 let, nič čudnega da jih je Manchester razbil. Vse kar so morali narediti je da so veliko tekli.
Pri Realu pa je vlada mentaliteta, kupi zvezdnike in stalno menjaj vse ostalo. Poskušajte izbrskati trenerje in športne direktorje zadnjih 3 let. spisek ne bo ravno kratek.
Za oba kluba pa velja, da "naredita" premalo lastnih igralcev.
podpis
kaj sta bla milan in juve včasih, posebno milan, ko so se ga vsi bali....v '90 je bil daleč najboljši klub na svetu, zdej pa se bori za uvrstitev v Ligo prvakov, porazi proti Interju na derbijih pa so nekaj povsem vsakdanjega.
treba je v italiji marsikaj spremeniti, predvsem denar morat spet prit v klube in generacije je treba menjat...klubi, ki so v '90 prosperirali, majo še vedno praktično iste garniture igralcev...mladih ko da jih ni.
hahahahhah, si zamišljate, da v finalu igrata ravno Lyon in Barca? hahahahahahahahahhaah
Si predstavljate Realove funkcionarje, da bi dopustili kaj takega. Skisalo bi se jim najkasneje po dveh letih in mu dali brco. Prepričan sem, da je Pellegrini dober trener, in bo vsekakor prinesel uspehe, ampak dajte mu malce časa.
Lahko porabijo miljarde evrov za nakupe vendar srca,kemije ter pripadnosti dresu s tem ne moreš kupiti-to pride po naravni poti z delom na dolgi rok!!dober in več kot očitni primer je SIR ALEX FERGUSON in MANCHESTER UNITED gospod nogometa sedi 25 let na klopi in osvaja lovorike,kot po tekočem traku ustvarja že 4 generacijo igralcev,in čeprav na začetku ni osvajala prva leta nič so mu verjeli in sedaj zato dobivajo predvsem NAVIJAČI nazaj z obrestmi vred.
Barcelona ustvarja igralce in jih vključuje v moštvo zato ima tudi svojo identiteto,kemijo,ki ni umetna!
Skratka včeraj je dejansko zmagal nogomet in ne neumno zapravljanje denarja za umetno moštvo
Pa še dodatek naslovu lovorik se ne da kupiti potrebno jih je ZNATI osvojiti!
Lp
Naj nekdo izračuna povprečno starost ekipe Milana. Na očke je tam okrog 34 let, nič čudnega da jih je Manchester razbil. Vse kar so morali narediti je da so veliko tekli.
Pri Realu pa je vlada mentaliteta, kupi zvezdnike in stalno menjaj vse ostalo. Poskušajte izbrskati trenerje in športne direktorje zadnjih 3 let. spisek ne bo ravno kratek.
Za oba kluba pa velja, da "naredita" premalo lastnih igralcev.
Čestitke Lyonu za hrabro in drzno predstavo. Tudi Man-u za visoko zmago. Razočaral me je Milan! Že pred nekaj časa kritiziran in napol odpisan Ronaldinho je bil edini igralec Milančanov, ki je ponosno zastopal barvo dresa. Vsi ostali izpod kritike in ob takšnem tekmecu, ki ima igralca kova ROONEY, so jih še relativno dobro odnesli ( navkljub štirice)
šta bosanac zna što je 300 mio €
:-) ne bom iskal avtorja, si pa zasluži da je še enkrat napisana in nasmeje še koga
sem fan reala..samo nasledni teden pa navijat za barco upam da pride barca do finala
tam pa se sreča z lyonom..pa naj se lyon barco sredi madrida premaga!!!
hehehe ;)!!!
js to tut upam, sam raj bi vidu LYON:BORDEAUX finale hehehe!!!! al p ARSENAL(francoska kolonija) hehehe!!!!
tam pa se sreča z lyonom..pa naj se lyon barco sredi madrida premaga
Kar se Milana tiče, krvavo plačajo slabo politiko vodstva zadnjih let....