Nogomet

Poudarki

  • Dogovor s Simičem dosežen v četrtek
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,4 od 30 glasov Ocenite to novico!
Matjaž Kek
Matjaž Kek bo tudi v prihodnje obkrožen s slovenskimi reprezentanti. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Matjaž Kek podaljšal do Eura 2012

Slovenija v lovu vsaj na dodatne kvalifikacije
9. oktober 2009 ob 13:03
Bratislava - MMC RTV SLO

Ne glede na razplet kvalifikacij za SP 2010 bo Matjaž Kek tudi v prihodnje ostal selektor slovenske nogometne reprezentance.

Kek se je v četrtek s predsednikom Nogometne zveze Slovenije Ivanom Simičem dogovoril za podaljšanje pogodbe, Kek bo tako člansko reprezentanco vodil tudi v kvalifikacijah za EP 2012.

Slovenija se bo v soboto v Bratislavi pomerila s Slovaško. Gostiteljem že točka zadošča za 1. mesto in s tem neposredno uvrstitev na SP. Slovenija bi si z morebitno zmago že skoraj zagotovila dodatne kvalifikacije, saj zmaga nad San Marinom štiri dni pozneje ne bi smela biti vprašljiva.

S. J.
Prijavi napako
Komentarji
dolenjcek
# 12.10.2009 ob 15:47
kek definitivno zajebal... če bi mel več jajc bi se šlo v san marino samo rekreativno, tako pa smo odvisni od poljakov...
preden začnete lajat- poglejte si tekme v belfastu, na poljskem in češkem....
ponudnik
# 11.10.2009 ob 10:20
Evo zdaj po tekmi s Slovaško se še bolj razkriva beda patetičnih komentarjev zgoraj.
ics
# 10.10.2009 ob 01:15
smesni usi .. mene kek ni nc impresioniru zazdej .. kakrsnakol ekipa .. da se nardit lepo igro pa da so se tko gnili igralci (kar nepravm da so) ampak npr ksn apoel alpa nicosia .. niso kej ekstra igralci .. je pa zato igra kr dost lepa .. trenerji pac ane
buco75
# 09.10.2009 ob 22:01
no moj point je da se pri NZSju tega zavedajo in so pač keku dal šanso še za en cikl, ker je bil ta kao solidn....
buco75
# 09.10.2009 ob 21:57
za tiste ki še vedno upate na svetovno....FIFA je določla da še močne reprenzentance med sabo ne smejo pomert v kvalifikacijah in bo zato Slovenija (tudi če ji uspe bit druga) definitivno dobila eno izmed tistih nepremagljivih...žal
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 21:48
umit pa spat!!!
olimpija05
# 09.10.2009 ob 20:41

dolenjcek
9. oktober 2009 ob 16:33
Prijavi neprimerno vsebino
kek bo že jutri zafural SP, na tekmo sicer grem, si pa od nje veliko ne obetam... dokler bo ekipo vodil kek le ta nebo dosegla nič in prav hudo mi je ko vidim kam vse skupaj pelje...

pršparajte komentarje mlečnozobčki, nogomet je treba tudi razumeti, ne pa samo gledati......


ja treba ga je razumeti sam kaj ku ga ti nedaš! tu je problem! pa me prou zanima kok greš ti na tekmo ja! moj k... greš!
U-N
# 09.10.2009 ob 20:17
Torej Katanec ne bo vodil reprezentance na otvoritvi stadiona v Stožicah? Vsaj to je na veliko obljubljal Jankovič. Razen, če se bo gradnja zavlekla in bo otvoritev komaj po Euru 2012.
Kerlc1
# 09.10.2009 ob 17:50
mike81, poznam jih kar dobro. Problem je v tem, ker Wisla, Auxerre, Gent, Grenoble, Sochaux, Maccabi, Bochum in podobni klubi niso neka evropska špica, "dobivati priložnost" v takih klubih pa ni ravno zagotovilo, da lahko iz takih igralcev sestavimo močno reprezentanco. Praktično ni slovenskega reprezentanta, ki bi bil ključen mož v svojem klubu - in kot že rečeno - ne gre za nikakršne klubske velikane. Hočem reči, da je pravzaprav Kek naredil veliko iz teh fantov, saj so Čehi, Poljaki in Slovaki po imenih (ceni, renomeju) bistveno boljši od naših.
mike81
# 09.10.2009 ob 17:29
KERLC 1 vidim da slabo poznaš igralce...Šuler in Lubijankič redno igrata v GENTU,Kirm redno v WISLI IZ KRAKOWA,Birsa dobiva kar nekaj priložnosti v AJ AUXERRU.tudi Radosavljevič redno igra v RUSIJI,Dedič se mora še privaditi na Nemško ligo....ti igralci igrajo veliko več v svojih klubih kot v Katančevih časih....

DOLENJČEK....me zanima zakaj potem sploh greš v BRATISLAVO...Verjetn se ga greš SAMO NAŽRET KER DRUGA TK NE ZNAŠ..NO ZRAVEN PLJUVANJA PO KEKU IN IGRALCIH...bi bilo bolje če bi dal karto nekomu ki z srcem navija ZA SLOVENIJO,ne pa ti neki KVAZI NAVIJAČ!!!!!!!!!!
okroglazoga
# 09.10.2009 ob 17:03
čuj dojenček ne gre se zato da se bomo v nedeljo pomenili,če mu ju3 ne uspe je vseeno že dvignil raven nogometa in pripadnost SLOVENIJI!!!Ti si pa en navden butelj,ki nima pojma o fuzbalu,pojdi raje v kot jokcat s katancem vred!!!
Kerlc1
# 09.10.2009 ob 16:54
Bodimo realni - Slovenija je po kakovosti posameznikov tretjerazredna reprezentanca. Poglejte si, v kakšnih klubih večina igra oz. kakšna je njihova vloga v teh ekipah. Recimo, da so edine izjeme Handanovič, Koren in Novakovič. Sicer pa je bilo tako tudi v Katančevi generaciji pa tudi prej in potem. Če sta torej Katanec in Kek (vsaj dobro mu kaže) s tako ekipo nekaj naredila, je treba Keku dati še eno priložnost. Kar se pa naše igre tiče - nikoli nismo igrali lepega nogometa (z izjemo nekaj tekem - npr. proti Jugoslaviji na evropskem prvenstvu), imali pa smo igralca, ki je znal odločiti (včasih Zahovič, danes morda Novakovič) in tudi - priznajmo - veliko sreče ... Roko na srce - bil bi pravi čudež, če bi se tako povprečna ekipa uspela uvrstiti na svetovno prvenstvo. In če bi to res uspelo, bi bil eden od junakov zagotovo tudi selektor.
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 16:50
no, se bomo v nedeljo pomenil, ko zrihtamo mačka................
Nacek
# 09.10.2009 ob 16:48
Kako lahkonekdo reče, da bo zafuru generacijo? Kje so bili naši prej? 5. v svoji kvalifikacijski skupini, danes pa se borijo za 1. mesto! Tako, da raje tisti, ki ste proti Keku (mimogrede - a imate boljšo realno izbiro kot pa Keka?) 'pršparajte komentarje'...
Nacek
# 09.10.2009 ob 16:45
Pravilna odločitev! Če samo primerjamo igro naših pod Kekom in tisto prej, je bistveno večja razlika - naši se bistveno več gibljejo, pa tudi kemija in želja po zmagi sta tu... Tega npr. pod Oblakom ni bilo... Jst osebno upam, da bo NZS še dalj časa vztrajala s Kekom, ker napredek definitivno je tu, ne glede na to kaj nekateri trdijo...
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 16:33
kek bo že jutri zafural SP, na tekmo sicer grem, si pa od nje veliko ne obetam... dokler bo ekipo vodil kek le ta nebo dosegla nič in prav hudo mi je ko vidim kam vse skupaj pelje...

pršparajte komentarje mlečnozobčki, nogomet je treba tudi razumeti, ne pa samo gledati......
srajzel
# 09.10.2009 ob 16:30
Super, da je podaljšal. V primeru da ta ciklus ne pridemo na SP, pa na EP sigurno moramo priti, drugače lahko pakira pa bo še kateri drug poskusil :)) moje mnenje :P
b0149
# 09.10.2009 ob 16:27
Pa kaj je z vami, kaj mislite, da bomo mi premogovali vse povrsti al ka. Kek je s to reprezentanco naredo čist soliden rezultat in si zasluži da nadaljuje.
To, da je skupina lahka, se sicer popolnoma strinjam in ekipe so vse (razem SMR) zelo izenačene. Po imenih so definitivno najbolši Čehi, pa mislim, da so tud Poljaki prd nami, pa smo na lestvici pred obojimi. S splošnem lahko rečem da me je Kek pozitivno presenetil.
Upajmo jutri na NAJBOLJŠE!!!!!!
mike81
# 09.10.2009 ob 15:55
doljenček za SELEKTORJA,pa da te vidimo frajer.....mogoče si pa HRVAT PA TE PIZDI KER SE TRESETE ZA UVRSTITEV NA SVETOVNO.....verjetn si mal preveč spil pa klanfaš bedarije.....naša skupina je bila močna,Češka,Poljska,Slovaška so ekipe ki so pred nami na Fifini lestvici...če je kdo imel lahko skupino so to bili Hrvati,ki pa se tresejo za uvrstitev na svetovno in vesel bom če jih tam tudi ne bo....zato verjamem v jutrišnjo ZMAGO KI NAS LAHKO POPELJE DO RAJA.....
kentaurus
# 09.10.2009 ob 15:47
Jerdnaja, tudi v drugo ti ni uspelo, he, he... Zanimivo pa se mi zdi, da po Keku pljuvajo natančno tisti (vsaj Počakaja sem si zelo zapomnil), ki so pred EP v košarki gnojili po Zdovcu, potem pa so zaprli gobce.

Moj edini komentar je ta, da si je Kek vsekakor zaslužil podaljšanje pogodbe. Nivo igre in rezultatov se je dvignil, zelo pa se strinjam z Vikišefom, glede zamere za taktiko proti Čehom na tekmi v Mariboru.
jerdnaja
# 09.10.2009 ob 15:31
doljenček** se opravičujem .
jerdnaja
# 09.10.2009 ob 15:31
dojenček --> zberi se malo . pa poglej kako je naša četa igrala pred tremi leti .

DAJMO SLOVENIJA <3
olimpija05
# 09.10.2009 ob 15:24

lpool7
9. October 2009 ob 15:11
Prijavi neprimerno vsebino
Bravo, okroglazoga! Tko se govori. Brez igralcev ala Zahovič bi bil Katančič nula-zero. Zaho carrrrrrrr!!!!!!!


zaho car zihr ni sam je pa 100% naj igralc slovenije :)
lpool7
# 09.10.2009 ob 15:11
Bravo, okroglazoga! Tko se govori. Brez igralcev ala Zahovič bi bil Katančič nula-zero. Zaho carrrrrrrr!!!!!!!
stewie
# 09.10.2009 ob 15:11
Kaj pa je nekaj Jankovič pred časom obljubljal, da bo Slovenija leta 2010 odigrala otvoritveno tekmo s Srbijo na novem štadionu v Stožicah in da bo našo ekipo tedaj prevzel Katanec? Morda pa je pod "našo ekipo" mislil državo, od koder je sam doma. :)
robertvo
# 09.10.2009 ob 15:03
Bravo g. Simič. Podaljšanje pogodbe z gentelmanom kakršen je gospod selektor je upanje v to, da se naša reprezentanca uvrsti na veliko tekmovanje. Upam da že letos, zagotovo pa na evropsko in čez štiri leta na svetovno. Ob pozitivnih rezultatih nam bo zrasel tudi rejting, s tem bomo dobivali lažje skupine. Pa še to: aktivno sem spremljal tekme "zlate generacije". Takrat jim je uspelo zaradi izjemne klime in neverjetnih individualnih sposobnostih ZZ. Zaupajmo tudi tej generaciji. Čas dela za nas!!!
olimpija05
# 09.10.2009 ob 15:00
ogenj
9. October 2009 ob 14:55
Prijavi neprimerno vsebino
MIslim, kr tiho bom! V teh dveh ciklusih, kar je reprezentanco vodil g.Kek se dejansko ni prav nič premaknilo na bolje. Tudi dejstvo, da sedaj igramo v eni najlažjih skupin tega ne zanika. Kek s svojo mlačnostjo ni naredil čisto čisto nič. Teba bi ga bilo zamenjati po prvih desetih tekmah. Da jutri ne bo zmage je tako ali tako jasno. Mislim pa: kako ne more biti sam toliko gospod in sam odstopiti! Za g. Simiča velika velika črna pika


stem se nebi mogu strinjat. v eni izmed najlažjih skupin?

Poljska, Češka, Slovaška SO BOLJŠE EKIPE OD SLOVENIJE! Mogoče res niso v formi sam Poljska in Češka sta svetovni ekipi! Tko koda bi reku da Argentina slabša Čile-ja oz Ekvadorja?? ma ja kr niso v formi in so za njimi so pa slabši? jaja kuk prvenstev sta spustili te 2 državi? naj mi en pove odgovor?
ogenj
# 09.10.2009 ob 14:55
MIslim, kr tiho bom! V teh dveh ciklusih, kar je reprezentanco vodil g.Kek se dejansko ni prav nič premaknilo na bolje. Tudi dejstvo, da sedaj igramo v eni najlažjih skupin tega ne zanika. Kek s svojo mlačnostjo ni naredil čisto čisto nič. Teba bi ga bilo zamenjati po prvih desetih tekmah. Da jutri ne bo zmage je tako ali tako jasno. Mislim pa: kako ne more biti sam toliko gospod in sam odstopiti! Za g. Simiča velika velika črna pika!
olimpija05
# 09.10.2009 ob 14:54

vlkišef
9. oktober 2009 ob 14:45
Prijavi neprimerno vsebino
če se samo spomnem v kakšnem razsulu je pustil reprezentanco Oblak,ko nisi vedel bomo zgubli 4-0 al pa samo 3-0 ima ta ekipa rep in glavo,Keku zamerim samo posrano taktiko proti Čehom,ki so trenutno svetlobna leta daleč od reprezentance ki je harala po evropi in upam da nas tiste pike ne bodo stale uvrstitve
- 1 glas


Čehe bi resda mogli vsaj 1x zmagat sam poglj kaj je Češka proti Sloveniji v nogometu pa če je v katastrofalni formi! Kot da bi se merla Barcelona in Dinamo?
vlkišef
# 09.10.2009 ob 14:45
če se samo spomnem v kakšnem razsulu je pustil reprezentanco Oblak,ko nisi vedel bomo zgubli 4-0 al pa samo 3-0 ima ta ekipa rep in glavo,Keku zamerim samo posrano taktiko proti Čehom,ki so trenutno svetlobna leta daleč od reprezentance ki je harala po evropi in upam da nas tiste pike ne bodo stale uvrstitve
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 14:45
glede na to da ste same brihtne bučke, vam nebo težko na netu poiskati že prej omenjenih tekem proti polakom, čehom in severnim ircem v gosteh... oglejte si jih in se zamislite, koga zagovarjate...

@jajčastažoga- dolenjcek spremlja reprezentanco od prve tekme z estonijo na ŽAK ljubljana, prek vseh kvlifikacij, eura, koreje.....
gregor1234
# 09.10.2009 ob 14:40
Če bi imela ta generacija pol toliko sreče kot zlata, bi že bila uvrščena na SP.
te-nej5
# 09.10.2009 ob 14:40
joj, joj, a se ni dalo počakat vsaj do ponedeljka ...
okroglazoga
# 09.10.2009 ob 14:23
ta dolenjcek še verjetno nikoli ni bil na nogometni tekmi,hodi verjetno nižje slo lige gledat!!
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 14:22
gre se zato, kako je-ni postavil taktiko proti omenjenim ekipam... kek je nogometni analfabet, bil in bo...

sreča na tekmah pa pride tako kot prave delboy- 'he who dares wins' in kekec ni mel nikol jajc, torej se ga tud sreča izogiba...
bll
# 09.10.2009 ob 14:18
dolenjcek dolenjcek. dobov bi lahko prinesli tudi 0 točk. bodi raje vesel, na žalost nismo brazilija in nimamo igralca ki bi pretriblu 7 nasprotnikovih igralcev in nato lobu golmana. bot raje optimist, sicer ti pa nemislim mnenja spreminjat
moochie
# 09.10.2009 ob 14:14
Js sem bil skoz proti Keku, ampak zdaj se mi zdi, da je kr solidno sestavil reprezentanco...

Predvsem se mi dopade, da vsaj v medijih deluje zelo samozavestno...
smoky76
# 09.10.2009 ob 14:13
najlaže je bit general po bitki...kaj bi če bi...kaj če mile ne bi zadel s polovice igrišča?
jz nikomur nič ne zamerim, če se bori, pa tud če kakšno napako nardi...kdor dela, ta tud greši
še 1x vsem pametnjakovičem - nismo velesila, smo pa delavni in potrebujemo srečo na vsaki taki tekmi...j e b i ga, kar je blo na teh 3 gostovanjih je blo...gremo na SP
gonza
# 09.10.2009 ob 13:58
Katastrofa, zdej ma službo zagarantirano tudi če izgubijo.

Tako delajo v Mariboru in zdej še v reprezentanci...
Za Maribor me briga, še bolj mi je všeč če bluzijo, ampak za reprezentanco mi pa ni vseno
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 13:58
poglej si tekme iz gostovanj v belfastu, na češkem in na poljskem, ko so bili vsi trije več kot zreli za poraz, domov pa smo prinesli ubogo točko... to je kekov domet in zato trdim da je podaljšanje pogodbe z njim katastrofa za to, sicer perspektivno generacijo.
bll
# 09.10.2009 ob 13:53
Nevem kaj vsi tolko kritizirate:S igra naših je zlo vredu. poglejte po kakšnih klubih igrajo in kako dobri smo na reprezentančnem nivoju. največja zvezda bi naj bil recimo Koren, igra pa v 2. ang ligi. od kar reprezentanco vodi Kek, je igra velik bol povezana in tudi zadetke dosegajo. Če se spomnemo "zlate generacije", so meli velik problem z zadetki tudi ko so igrali proti takim repkam kot je recimo San Marino, uvrstitev na EP in SP je bila pa tudi kar precej posrečena. Če se našim fantom uspe uvrstit vsaj na drugo mesto, je lahko vsake reprezentance strah naših.
smoky76
# 09.10.2009 ob 13:51
ti fantje igrajo svoj max in noben trener ne bo potegnil iz fantov dosti več...kaj je narobe? igrajo kolektivno, se borijo, izkoriščajo svoje znanje in fizične sposobnosti kolikor pač lahko...ne pozabit, še vedno nas je samo 2 miljončka, fanjte igrajo praktično vsi v 2 razrednih klubih (ne se obešat na kakšno izjemo), poglejte samo za primerejavo klube slovaških igralcev...
eni pa še vedno negodujete, kk slab trener je kek??!! niste normalni..prav je da stremimo vedno za višjimi cilji, ampak dejstvo je, da je za eno slovenijo, biti v igri za mundial do konca, fantastičen rezultat...
primerjate reprezentance po skupinah, slovaška, češka, poljska, s. irska...to so spoštljive reprezentance, ki bi povzročale probleme v katerikoli skupini = povzročali bi jih tudi mi :)
zato držmo pesti za jutri!!!
pocakaj
# 09.10.2009 ob 13:46
OneRound, jest ga ne bom nikol hvalu,.......je sem njegov večni kritik in to opravičeno. Realno gledano nimamo proti Slovakom za burek,.....
r.e. king
# 09.10.2009 ob 13:45
Kako res dolencek, kako res, predvsem ferski otoki so me takrat navdušili in mi je kar žal, da se Tokrat ne bodo uvrstili na sp, ker jih je preprosto užitek gledati!
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 13:45
tole bo nagradica keku, ker je v obdobju ko je večina nogometnih delavcev hotela da se v NZS naredi red in odstavi vso strukturo z zavrli, joštom in ostalo golaznijo na čelu,sprejel mesto selektorja in omogočil strukturi da se je obdržala...

adijo.
okroglazoga
# 09.10.2009 ob 13:45
pocakaj pa saj ma dolenjcek tudi prav vsak ma svoj prav,postani tudi ti malo bolj zmeren in mi sedaj povej na kakšen način si ti sedaj našel primerjavo med kekom in igro slo repr. in igro španije in anglije???
bozz
# 09.10.2009 ob 13:44
Slovenija nikoli ni imela lepe igre, kar niti ni čudno, saj razen Zahota in Pavlina nikoli nismo imeli nogometašev v vrhunskih klubih.
OneRound
# 09.10.2009 ob 13:43
Ponavlja se zgodba košarkarske reprezentance. Zdaj vsi pljuvate čez Keka, če se pa uvrstimo na SP ali EP boste pa vsi kar naenkrat navdušeni.
Jaz ga podpiram 100%. Pristop je pravi.
OneRound
# 09.10.2009 ob 13:41
Odlično!
pocakaj
# 09.10.2009 ob 13:40
Mandigo a ti temu praviš, da zdaj igramo nogomet? Dej poglej Špance,...Angleže,... vsaj enkrat daboš vidu kaj je igra
mandingo
# 09.10.2009 ob 13:36
Zdaj vsaj igramo .Pod katancem je bila sama destrukcija.Raje gledam pravi nogomet kot pa tisto nabijanje pod katancem.
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 13:35
vse te reprezentance ki so nas lomile v preteklosti so bile takrat po kvaliteti svetlobna leta nad tem kar zdaj špilajo poljaki in čehi...
sem že prej nekje napisal-pri keku me najbolj moti predvsem to, ker nima jajc in vizije ampak gre vse skup od danes na jutr.. kukr zapiha, bi rekl... zdajjle se mu je pač zgodilo , da ima slučajno možnost odhoda na SP in to je to...

kek je konec za to generacijo... pa nehajte z tem žabarskoštajerskim sranjem, ker to ne pelje nikamor...
debaser
# 09.10.2009 ob 13:34
ma ne govorim da je to kar kažejo nek presežek in igra se jasno ne more primerjat s španijo, anglijo in ostalimi velesilami, samo glede na to kar imamo v repki in iz kakšne situacije smo prilezli zopet nazaj v igro pa je vse skup kar spodbudno a ni?
igabibaa
# 09.10.2009 ob 13:33
sory moja napaka ;)
okroglazoga
# 09.10.2009 ob 13:32
@igabibaa

preberi si še enkrat kaj sem napisal!!!Ga morda nisem pohvalil?dejstvo pa je da ima steklene noge in za njega mi je res žal!!!
SF101
# 09.10.2009 ob 13:30
al po ne bo Edota Reje?
okroglazoga
# 09.10.2009 ob 13:30
ajde dolenjček in pocakaj,se strinjam z vama da smo v kvali. meli velike spodrsljaje mogoče nenadomestljive,toda meli smo še večje z močnejšo generacijo!4-o norveška,ne vem koliko danska,3-3zrj(se strinjam z zz.ki je povedal da mogoče ta tekma če se to ne bi zgodilo ne bi šla v zgodovino),ferski otoki....to pač pride dajmo jim raje motivacijo in jih podprimo saj s stare slave se ne živi!!!
pocakaj
# 09.10.2009 ob 13:29
V glavnem škoda zgublat besed, KEK je slab selektor in igra te reprezentance je še slabša,........ Angleži nas bi nabil z lahkoto ene 5:0,.........
igabibaa
# 09.10.2009 ob 13:28
Katastrofa, ko se je Keku poškodoval branilec, in je dal noter Cesarja je šele po tem opazil šele ko je menjal poškodovanega in je dal zamenjavo kot Ceserja noter, da je to boljša zamenjava mislim haloo!!! To model pol igralcev neve ker je dober za položaj in ker je dober adut
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 13:25
ja pa je kdo od vas sploh gledal tragedije proti s.ircem, poljakom in 2x čehom????????? pa kaj je blo tisto čemu podobno? nula taktika, nula motivacija, nič od nič...
ne ga srat z tem kekom...

sicer pa me glede na strukturo in način delovanja NZSja ne čudi da so se povohal...
bozz
# 09.10.2009 ob 13:23
Počakaj & co. bi seveda reprezentante raje videli pod Katancem, v napadu bi imeli Cimerotiča, v sredini Pavlina, v golu bi bil Oblak ml., na tekmah pa Green Dragonsi zastonj karte :-)
pocakaj
# 09.10.2009 ob 13:20
Super igrajo halooooo DEBASER, dej enkrat prešaltaj še na kakšen drug program in poglej kakšno drugo reprezentanco kako igrajo, pa boš videl to našo bedo od fuzbala,....
bozz
# 09.10.2009 ob 13:19
Dolenjček, zakaj zafural? Zdi se mi, da je Kek iz te generacije izvlekel maximum, pa recite, kar hočete. Niti enega zvezdnika nimamo, nobenega, ki bi igral v dobrem klubu katere od boljših lig. Koga od teh je on zafural?
okroglazoga
# 09.10.2009 ob 13:19
Kot nekateri glupani ki hočejo katanca nazaj!!!katanec je svoje oddelal tako je bil za 3 krasne imel je sijajne nogometaše katere bi na ep moral pripeljat vsaj v četrtfinale samo je nesposoben hrvatek ki bi se samo prepiral,po žabarji pa ma to da bi si lastil zasluge!!!dokazal se je kot trener vsepovsod se je skregal in nikjer ni imel rezultata!!nekaterih je pa tako smo nostalgija od katere se pa ne živi!!! Za SLOVENIJO IN NJENO PRIHODNOST!!!!!!!!!!!!
debaser
# 09.10.2009 ob 13:18
to je pravi duh dolenček in počakaj, tud ko igrajo super jih je treba popluvat ko pse in maksimalno pesimistično zret v prihodnost, preklete babe...
UnionBeer
# 09.10.2009 ob 13:15
tako je prav.Tudi če se nam ne uspe uvrstiti na SP je prav da ostane selektor ker je končno dvignil reprezentanco.Ne pravim da je odlično toda bolje kot zadnja leta je sigurno
ksela
# 09.10.2009 ob 13:15
lepo, nevem kaj vas moti na Keku, eni nebi bili zadovoljni niti če bi Kek z reprezentanco osvojil SP.
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 13:14
boš jutr vidu.......... ko bomo zgubil.........
pocakaj
# 09.10.2009 ob 13:14
Ma ne no s tem Kekom itak ni nč, nobene igre, ta skupina je pa itak bla full lahka, gladko bi moral bit prvi,..... KATASTROFA, še en ciklus bo šel v nič!!! Jih je pa dobr nategnu, podalšal je pred polomom na Slovaškem!!!
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 13:13
ta analfabet bo zafural celo generacijo...
anny22
# 09.10.2009 ob 13:11
Zasluženo, ni kaj. Upam, da reprezentanco popelje na Euro 1012.
jaka93
# 09.10.2009 ob 13:11
fajn
cassano99
# 09.10.2009 ob 13:11
dobra poteza, fantje igrajo OK - pač po svojih zmožnostih in za SLOVENIJO, kar je najvažnejše! če še jutr nabijemo Slovake bo pa itak noro!
dolenjcek
# 09.10.2009 ob 13:11
KATASTROFA!!!!!
blazius
# 09.10.2009 ob 13:10
dobr je to.
ivanjan
# 09.10.2009 ob 13:06
to mislim, da so v redu naredili. Matjaž se je zelo izkazal v tem ciklusu, kljub številnim skeptikom, kot sem bil jaz...

Mi je všeč, da me je demantiral :-)
Svetovno prvenstvo v nogometu
link
Očeta ne bo, vseeno pa bo imel Kampl lepo podporo s tribun
18
25. maj 2012 ob 15:05 Rudi Istenič in Rajko Tavčar sta bila pred leti prva "Nemca", ki sta zaigrala za slovensko nogometno reprezentanco. Dominic Maroh ni šel po njunih stopinjah, saj se je po nekaj vpoklicih odločil, da ...
Več novic ...
Kazalo