Športni direktor NK-ja Maribora Zlatko Zahovič je imel pravo vizijo, kako Maribor popeljati v Evropo. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Športni direktor NK-ja Maribora Zlatko Zahovič je imel pravo vizijo, kako Maribor popeljati v Evropo. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Liverpool
Liverpool slovi po tem, da ima izjemno zveste navijače. Foto: Reuters

Bojan Ban, poslovni direktor Nogometnega kluba Maribor, je bil eden izmed gostov 9. konference o marketingu in sponzorstvih v športu (Sporto), ki poteka v Portorožu. Ban je razkril, da je poslovni letni priliv kluba z 2,8 milijona evrov leta 2009 narasel na 6,5 milijona v naslednjih dveh letih, do konca septembra letos pa znaša že 8,1 milijona. Ban je izpostavil, da je predvsem Zlatko Zahovič po avgustu 2009 klub popeljal do nove ravni.

Gostje na konferenci Sporto so bili tudi nekateri slovenski dobitniki olimpijskih medalj. Kako je tudi država pripomogla k uspehom Primoža Kozmusa, preberite tukaj.

Pri Medveščaku zaposlena le tajnica
Ranko Vučinić, vodja odnosov z javnostmi zagrebškega hokejskega kluba Medveščak, je povedal, da je v klubu zaposlena le tajnica, vsa druga opravila, ki so med drugim omogočila svetovno odmevne hokejske tekme v antični rimski areni v Pulju, pa opravljajo zunanji sodelavci. Zato lahko klub, ki ima 1,7 milijona evrov letnega proračuna, po ponovni oživitvi leta 2009 zdaj razmišlja tudi o priključitvi evropski ruski ligi KHL.

Medveščak je eden redkih klubov na svetu, ki je ambasador Unicefa, kar mu je uspelo tudi zato, ker je iz hokeja naredil dogodek, na katerega brez skrbi zaradi morebitnih izgredov huliganov prihajajo družine z otroki. V to zagrebško zgodbo je dejavno vključen tudi Jure Košir, nekdanji uspešni slovenski alpski smučar.

P & G predstavil svojo kampanjo
Podjetje Procter & Gamble, novi pokrovitelj Mednarodnega olimpijskega komiteja, je predstavil kampanjo Ponosni sponzorji mater, v katero so med letošnjimi olimpijskimi in paraolimpijskimi igrami v Londonu vključili nekatere športnike in športnice ter predvsem njihove matere iz različnih držav sveta. Slednje so povabili v London in z različnimi akcijami poskrbeli tudi za veliko prepoznavnost svoje gospodarske družbe.

Na obisku tudi predstavnik Liverpoola
Matt Owen, skrbnik spletnih skupnosti angleškega nogometnega kluba Liverpool, je prek posrečenega spleta tradicije in sodobnosti pojasnil fenomen ohranjanja in pridobivanja novih navijačev ne le v Angliji, ampak po vsem svetu, po čemer je ta klub znan dolga desetletja. Izpostavil je, da niso pomembne le številke, ampak se je treba dejavno posvetiti tudi ljudem, navijačem, ki sodelujejo v spletnih klepetalnicah in na drugih družbenih omrežjih.

V torek o EP-ju 2013, na koncu podelitev nagrad
Konferenca Sporto se bo v torek, ko bo osrednja tema evropsko prvenstvo v košarki EuroBasket 2013, končala s slovesno podelitvijo Sporto nagrad v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije ter z razglasitvijo znamk leta med slovenskimi športnicami, športniki in športnimi klubi.