Pokal konfederacij 2009

Poudarki

  • Američani presenetili prav vse
  • Polom "azzurov" proti "cariocam"
  • Polfinalni tekmi v sredo in četrtek
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,5 od 38 glasov Ocenite to novico!
Robinho in Luis Fabiano
Luis Fabiano je takole dosegel drugi gol na tekmi, Brazilija pa je znova na velikem tekmovanju premagala Italijo. Foto: Reuters
Kaka, Robinho in Fabiano
Napadalna trojica Kaka, Robinho in Fabiano, ki je zrežirala brazilsko eksplozijo ob koncu 1. polčasa. Foto: Reuters
Zadetek Daviesa
Charlie Davies je na nenavaden način popeljal Američane v vodstvo proti Egiptu. Foto: Reuters
Italijanka in Brazilka
Na tribunah v Južnoafriški republiki ne manjka navijačev in lepotic. Foto: EPA
VIDEO
Brazilci nadigrali Italijane
VIDEO
Američani po drami v polfinalu

Sorodne novice

Dodaj v

Svetovni prvaki domov, ZDA v polfinale!

Polfinala Španijia - ZDA in Brazilija - JAR
21. junij 2009 ob 20:19,
zadnji poseg: 21. junij 2009 ob 22:22
Pretoria/Rustenburg - MMC RTV SLO

Američani so začeli 3. krog skupine B v skorajda brezupnem položaju, a visoka zmaga nad Egiptom (3:0) in sočasni poraz Italije z Brazilijo (0:3) jih vodi v polfinale Pokala konfederacij.

Italija in Egipt se poslavljata od 8. Pokala konfederacij, medtem ko se bodo ZDA v sredo pomerile s Španijo za vstop v finale. V četrtek sledi še drugi polfinalni boj med Brazilijo in Južnoafriško republiko.

8-minutni italijanski mrk
Brazilci so začeli poletno, v 6. minuti je žoga oplazila prečko po strelu Ramiresa. Pobudo petkratnih prvakov je v 37. minuti kronal Luis Fabiano, ki je izkoristil podajo Maicona, Fabio Cannavaro je zamudil pri postavljanju "ofsajdzanke" in napadalec Seville je rutinirano matiral Giggija Buffona.

Šest minut pozneje je po levi strani prodrl Kaka, podal Robinhu, a žoga je končala pri osamljenemu Fabianu, ki je zlahka podvojil vodstvo Brazilije. V zadnji minuti 1. polčasa je sledil še en hiter protinapad Južnoameričanov, tokrat je bil v vlogi podajalca Robinho, Buffona pa je premagal kar lastni branilec Andrea Dossena.

V nadaljevanju so "carioce" nadzirale potek srečanja, "azzurrov" pa niso prebudile niti menjave. Največjo priložnost za gol, ki bi jih popeljal v polfinale, je zamudil rezervist Simone Pepe, medtem ko je brazilski vratar Julio Cesar nespametno zapustil svoje mesto in prepustil žogo Italijanom.

Velika napaka vratarja Egipta
Na tekmi v Rustenburgu so ZDA v 21. minuti povedle prek Charlija Daviesa, ki je izkoristil "komično" posredovanje vratarja Al Hadarija in ožje egipčanske obrambe. Hadari je katastrofalno sprejel žogo, ki je nato prišla do ameriškega napadalca, ki je na majhnem prostoru preigraval med štirimi "faraoni" in nato zadel za 1:0.

Ameriške sanje
Nogometaši ZDA so na zadnji tekmi pokazali svoj značaj. Z nepopustiljivo igro in dvema goloma v 2. polčasu so zrežirali skorajda čudežni preboj v nadaljevanje tekmovanja.

Najprej je branilec Egipta Hani na golovi črti posredoval z roko, česar sodnik ni opazil. Blede "faraone" sta nato kaznovala Michael Bradley in Clint Dempsey. Za drugi zadetek je bil zaslužen prodor Landovana Donovana, za odločilni tretji gol pa je 20 minut pred koncem podal Jonathan Spector.

SKUPINA B:

Pretoria/Tshwane:
ITALIJA - BRAZILIJA 0:3 (0:3)
41.195; Fabiano 37., 43., Dossena 45./ag

Italija: Buffon, Chiellini, Cannavaro, Zambrotta, Dossena, Montolivo (46./Pepe), Pirlo, De Rossi, Camoranesi, Iaquinta (38./Rossi), Toni (57./Gilardino)

Brazilija: Julio Cesar, Maicon, Lucio, Juan (25./Luisao), Felipe Melo, Santos, Ramires (86./Josue), Gilberto Silva (84./Kleberson), Fabiano, Kaka, Robinho


Rustenburg:

EGIPT - ZDA 0:3 (0:1)
Davies 21., Bradley 63., Dempsey 70.

Egipt: Al Hadari, Fathi (56./Said), Said, Bomaa, Farag, Muhamadi, Shawky, Rabou, Aboutrika, Abdelghani (62./Abu Grisha), Eid (50./Hassan)

ZDA: Guzan, Spector, Onyewu, Davies (82./Casey), Altidore (69./Feilhaber), DeMerit, Bornstein, Bradley, Clark, Dempsey, Donovan

Lestvica:                              
BRAZILIJA 3 3 0 0 10:3 6 točk
ZDA 3 1 0 2 4:6 3
-----------------------------------
ITALIJA 3 1 0 2 3:5 3
EGIPT 3 1 0 2 4:7 3

SKLEPNI DEL

Polfinale, sreda ob 20.30:
ŠPANIJA - ZDA (Bloemfontein)

Četrtek ob 20.30:
BRAZILIJA - JAR (Johannesburg)


Za 3. mesto, nedelja ob 15.00.

Finale, nedelja ob 20.30.

T. G.
Prijavi napako
Komentarji
violadogroba
# 23.06.2009 ob 22:45
tisti ki je za itakijo je res navaden kr*****
violadogroba
# 23.06.2009 ob 22:44
1. svelenau (21. junij 2009 ob 20:18)
Prijavi neprimerno vsebino
ITALIJAA!!!!!
2. Glam (21. junij 2009 ob 20:22)
Prijavi neprimerno vsebino
FORZA AZZURI!!!

marš fašisti u italijo!
zeks.peter1
# 23.06.2009 ob 11:45
azzurri via - si vedremo al SP...forse - absolutno zasluženo potujejo a casa, saj niso pokazal popolnoma nč in tud ta naslov najbolših na svetu je očitno šou v napačne roke - bolj al manj so ta naslov dobil po nekakšni sreči in naklonjenosti spletu okoliščin, na koncu zmeraj imajo nekakšno pomoč od vsemogočnih in to jim daje prednost pred njihovimi izzivalci a tudi to ne bo trajalo večno, saj je fusbal v zadnjih letih enormno napredoval in tudi nekdaj eksotične ekipe niso več tako naivne kot so to bile včasih, zato se lahk nadejamo še veliko več spektakularnih tekem in relativno "presenetljivih" izidov ki pa bodo po novem stalnica na fusbalskih spektaklih ter bo na ta način pritegnilo še več entuziastov te veličastne igre - MY BALL - MY PLANET
- živeli hedonisti - črni Peter
Cini Minis
# 23.06.2009 ob 11:44
oh ja italija je italija.... na pokalu konfederacij je bila čisto brez motiva to se je videlo iz aviona.... drugo leto bo vse drugače.... italija je italija nikoli je ne smeš odpisat...
zeks.peter1
# 23.06.2009 ob 10:59
italiani gradijo svojo fusbalsko filozofijo na izkušenejših igralcih kar pa na momente niti ni tako zelo zgrešeno saj v ekipi mora nekdo igrat tud tak k ima za seboj določeno vrsto kilometrine in zna vodit moštvo skozi viharna obdobja, a vseeno primanjkuje te mlade zagrizenosti, entuziazma in novih idej k pripomorejo novemu zagonu in igri v duhu s časom ter novimi svežimi koncepti napadalnosti in zmagovalne mentalitete - tle jim mora bit španija za vzor in navdih - VIVA LA ESPANA - FURIA SIMPLE MEJOR -
- živeli hedonisti - črni Peter
zeks.peter1
# 23.06.2009 ob 10:29
azzurri si definitivno zaslužijo potovanje domov - ciao ragazzi - andate via - a casa - demostriral so kako se Ne igra fusbala in kako ga igrajo nesposobneži k so ta generacija saj v bistvu niso pokazal nč pametnega in omembe vrednega - ni mi jasn kako so sploh lahk pršli do naslova svetovnega prvaka - očitno jim je ponovno pomagala višja sila kot že neštetokrat do sedaj, a tega je enkrat konec in to se jim je pripetilo zdaj - no še sama sreča da to že ni SP saj bi bla katastrofa še večja kot pa že je momentalno, a kljub temu da so 4 x prvaki, pa bi glede na prikazano na tem turnirju malo kdo verjel da je to resničn ta nacija, ki ima tako bogato zgodovino za seboj - hja v nogometu je vse mogoče, in to dela to fascinantno igro še bolj atraktivno in vsemogočno......- VIVA LA ESPANA - FURIA SIMPLE MEJOR -
- živeli hedonisti - črni peter
FooFighter
# 23.06.2009 ob 08:49
mha kaj je s temi Italijani?

Izgubijo dvakrat, pa še vedno so imeli največ šans, da pridejo naprej?!
No tokrat se za las ni izšlo, ampak ... vedno ista zgodba! Skozi šivankino uho v finale!
erru
# 22.06.2009 ob 21:07
148. biancocelesti (22. junij 2009 ob 11:48)

Daleko je 2004 :) kaj šele 1990... c c c... Nič konkretnega nisi dokazal...
zeks.peter1
# 22.06.2009 ob 20:38
glede na to kaj so demostrirali svetovni prvaki je absolutno zaslužena njhova pot via - a casa saj niso pokazali nič posebnega kar bi se spodoblo za aktualne svetovne prvake in to je dokaz da je italijanski fusbal v zatonu in skrajni čas za totalno rekonstrukcijo večine tima kjer bi prednjačili novi sveži, polni elana in motivacije za nove zmage in ponovni pohod na sam vrh svetovnega fusbala - očitno je italia v nekakšni krizi in edina pot iz te je pomlajeno moštvo k je motivirano za nova dokazovanja in zmage v slogu velikih teamov - čim prej tem bolje,
forza azzurri - na nove zmage in čimprejšnji come back....- VIVA LA ESPANA - FURIA SIMPLE MEJOR -
- živeli hedonisti - črni Peter
erru
# 22.06.2009 ob 20:35
O.. kako lepo, da se grd fuzbal poslavlja.. Žoge si bodo oddahnle, ker jih ne bodo več tolk mučli in bodo rajši šle v mrežo..

Italia andare a casa!!! :)
scenic
# 22.06.2009 ob 18:15
se vidi,da so američani dobri hokejisti.samo prvi njihov gol si poglejte.zelo velikokrat viden gol pri hokeju,samo da tam ciljajo v drsalke.
bravo ZDA in brazilija!
Buterfly_007
# 22.06.2009 ob 12:34
Presenečenje ZDA-ja sam proti Špancem so bogi tako da bo najverjetneje sanjski finale Brazilija-Španija.

pa še na Nostradamusu sem dobila 2 piki
tuditi
# 22.06.2009 ob 11:53
biancocelesti Nizozemci bi potem takem morali biti že glavna velesila v nogometu pa niso,ker podmladek je nekaj kasneje vrhunski igralci pa čisto nekaj drugega!Kdo pa pravi da se bo talent razvil v vrhunskega nogometaša,več je takih ki se ne razvijejo kot pa da se.
biancocelesti
# 22.06.2009 ob 11:48
tuditi, če ti ni jasno kaj sem hotel povedati, ti prilagam rezultate mlade italijanske reprezentance do 21 let. To kaže, da so vedno imeli dober podmladek in tudi sedaj je tako. Ne glede na to da ni več takih zvezd, kot so Maldini, Del Piero, so Italijani še vedno v boljšem položaju kot Nemci in Angleži, ker nimajo toliko tujcev v ligi, pa tudi velika večina klubov je v lasti Italijanov. Zaradi tega mladi perspektivni igralci že zelo zgodaj igrajo vidno vlogo v 1. ligi in se lažje razvijejo v dobre igralce kot v Angliji in Nemčiji, kjer je več tujcev kot domačih igralcev.

Italia U21:
1988-1990: Losing semi-finalists.
1990-1992: Winners.
1992-1994: Winners.
1994-1996: Winners.
1996-1998: Did not qualify. Finished 3rd of 5 in qualification group.
1998-2000: Winners.
2000-2002: Losing semi-finalists.
2002-2004: Winners.
2004-2006: Finished 3rd of 4 in finals group.
2006-2007: Finished 5th by winning Olympic qualification play-off.
dianbobo
# 22.06.2009 ob 11:36
biancocelesti, ne ti meni zdaj kako makarončki niso bili motivirani za ta turnir, saj si vidu da so v posebej v drugem polčasu igrali s polno močjo. Jah, če pač ekipa lahko zadane samo proti oslabljenim američanom, pol pa ne vem kaj. Edino kar si zaslužijo je mrš domov!!!
šit
# 22.06.2009 ob 10:45
to italija gre domov!!!!!!
tuditi
# 22.06.2009 ob 10:37
biancocelesti v zadnjih 20 letih?Hmmm to je lahko tudi 20 oz 10 let nazaj,če gledmao da so bili igralci stari 20,19 so sedaj lahko tudi 40 ali 30!!Za Cassana vsi vedo kakšen je,res je dober ampak njegov problem je ta bad boy tip,če bi bil res tako super bi ga kupil kakšen velikan ampak vrjetno ne želijo naredit enake napake kot Real in Roma.Škoda denarja za takšnega nogometaša če bo delal same probleme,takšnih si nihče ne želi in vrjetno ga tudi zaradi tega Lippi ne pokliče v reprezentanco.Glede Balotelli-ja je podobno,on je res izjemen napadalec ima vse kar rabi ampak spet isti problem to njegovo obnašanje.Smo videli že to leto ko mu je Mourinho dejal če ne misli spremeniti obnašanja in odnosa ne treningih potem takem pač ne bo igral in to je sigurno velik minus za njegov razvoj.

Tudi velikani kot so Juve,Milan,Inter,Roma,Lazio nimajo tipa igralcev ala Maldini,Del piero,Vierie,Baggio,Totti,Nesta,Inzaghie itd itd...Že to da je Lippi želel v reprezentanci Totti-ja,Nesto itd ti da vedeti da pravih zamenjav ni.
Fabregas1991
# 22.06.2009 ob 10:27
Italijani majo res dobro ekipo u21 in so tut letos že v polfinalu, tko da se jim ni treba bat. Toda nosilci igre njihove članske ekipe so pa res u glavnem veterani, ki jih je omenil tuditi. Upam, da bo drugo leto Lippi dal priložnost tut kakšnim mlajšim (Giovinco, MArchisio, Balotelli,...).
biancocelesti
# 22.06.2009 ob 10:20
tuditi,

kakšne pa govoriš. Italija ima zelo dobre in perspektivne mlade igralce. V zadnjih 20 letih se na evropskih prvenstvih do 21 let redno uvrščajo med prve tri. To kaže da se ne spoznaš prav dobro na nogomet.
Igralci kot so Crscito, Marchisio, Andreolli, Acquafresca, Giovinico, Balotelli bodo dobro nadomestili stare igralce. Ne pozabi pa še na Cassana, ki je eden boljših napadalcev na svetu in mislim, da bi moral biti prvi napadalec Azzurov, a ga na žalost Lippi noče vpoklicati.

Ni realno ocenjevati Italie na podlagi tega turnirja, ker je očitno da niso motivirani in nimajo velike želje igrati in le komaj čakajo na dopust. Ko bo šlo naslednje leto zares, bodo zelo nevarni, a bo Lippi moral dodati nekaj novih igralcev, ker bo s to zasedbo težko obranil naslov.
pinokioc
# 22.06.2009 ob 09:25
forza azzuri my ass!
tuditi
# 22.06.2009 ob 09:06
Italijani drugi leto ne bodo nič naredli!Oni so kot Ac Milan bol si star več igraš!Ali drugače povedano enostavno nimajo mladih nogometašev ki bi lahko zamenjali starejše.

Cannavaro(36),Zambrotta(32),Grosso(32),I
aquinta(30),Toni(32),Pirlo(30),
Camoranesi(33),Gatuso(31),Legrottaglie(3
3)..potem pa še vsem tem prištejemo eno leto pa vidimo s kako starostjo bodo Italijani igrali na SP.
elvog73
# 22.06.2009 ob 09:00
Italijani so pač igrali tako kot znajo.
pero5
# 22.06.2009 ob 08:46
Zelo sem razocaran nad komentiranjem, "doktor" je streljal take kozle, da bi bilo vsakega normalnega cloveka sram. Ne samo smesno naglasevanje, ampak polno neresnic, ki so v najboljsem primeru nakazovale totalno nepoznavanje in nesledenje italijanske lige oz nogometa nasploh. Naj se raje drzi sportov, ki jih redno spremlja.

Se Borkovic bi nam prihranil take neumnosti, smesen pa je gotovo precej bolj kot Stare (ce ze hocete komicnega komentatorja pri nogometu)
gruhl
# 22.06.2009 ob 07:12
italjani za u bolonjez =)
Van Gol
# 22.06.2009 ob 07:12
Stare je čist kul komentator....vedno začini s svojimi primerjavami.... Problem teh komentatorjev iz RTV-ja smo pač že malo naveličani zato si želimo malo sprememb. Sploh ker jga e Milovanovič zadnjič tako biksal.

Obrez je že dober komentator, ni kaj, vendar prevečkrat pristranski...počasi pa se še razvija v Alešiča, ki komentira le še rumeni tisk, tekma pa je skorajda sekundarnega pomena. Pa tisti stavek: Spoštovane, spoštovani....ljubiteljice in ljubitelji nogometa še zlasti španske primere division. Ma, boste videli, čez 5 let bo že vsem vrh glave.

Dgurače pa odlično Brazilija...malo sreče za ZDA, Italiji pa je sreča končno obrnila hrbet, čeprav sem kar pričakoval, da bodo vseeno kakega spocali. Sej, če bi bil v igri Pippo, bi vsi trepetali do zadnjega žvižga.
Ducky
# 22.06.2009 ob 06:49
Lepa zmaga Brazilije :)
bata
# 22.06.2009 ob 06:23
Se ena tipicna predstava Egipta...
Pen118
# 22.06.2009 ob 00:27
Italijani so slabi, sam njih ne smes nikoli odpisat. Bodo ze na SP-ju spacali kak remi, pocasto zmago, podarjeno enajstmetrovko... en dober gol, pa potem bunker. Pa Lippi bo se kako takticno izvleko, pa bodo spet najmanj med 4, ce ne spet v finalu.
sharpening
# 22.06.2009 ob 00:03
makaronflajš :)
haricar
# 21.06.2009 ob 23:54
Mislim, da bi bilo dosti bolj pravično če bi se upoštevale medsebojne tekme, če imata 2 ekipi enako točk in enako gol razliko. V tem primeru bi se v polfinale namesto ZDA uvrstila Italija.
haricar
# 21.06.2009 ob 23:51
Do zdj sm se uspeu zadržat komentarjev, ampak teh napak pri rtv-ju je vedno več....
BRAZILIJA 3 3 0 0 10:3 6 točk.....Pa 3 dni nazaj je isti avtor A.G. napisal da ZDA nima več možnosti za napredovanje. Dj zberte se že enkrat rtv. Pa zakaj brata Obrez ne komentirata Pokala konfederacij? Mislim da sta dosti boljša od Milovanoviča. Pa tudi Stare danes ni vedel kako bi izgovarjal nekatere priimke. Zato je enkrat izgovoril Santos oz. Ramires, drugič pa Santoš oz. Ramireš.
pingu
# 21.06.2009 ob 23:47
sam d so italjani šli domu pa sm srečen
Mishko
# 21.06.2009 ob 23:30
čestitke ZDA. so simpatična reprezentanca, se borijo do konca!!!!!
Primozz
# 21.06.2009 ob 23:21
VIDEO: ZDA - EGIPT 3:0

Posnetek
LFC
# 21.06.2009 ob 23:20
Kdo bi si mislil? ZDA :)

Bojo pač kanonfuter za Španijo.
buffon_30
# 21.06.2009 ob 23:13
ITALIJA je še vedno svetovni prvak
jare1984
# 21.06.2009 ob 23:03
Bravo BRAZILIJA najboljša reprezentanca sveta. Jebeš makaronarje vedno so imeli več sreče kot pameti (primer sp 1994 so kot edina ekipa ki je v skupini končala na 3 mestu napredovali naprej in potem prišli do finala).
ofsajders
# 21.06.2009 ob 22:59
Ohoho, čestitke ZDA, pa so jih že po drugi tekmi odpisali.
LFCboy
# 21.06.2009 ob 22:57
šit na nostradamusu iz sveh tekem nam niti točke dobu
hebl
# 21.06.2009 ob 22:48
bugi25, zakaj bi človek brskal po zgodovini in se trudil z dokazovanjem na primerih, če pa pravijo Uradna pravila FIFE za Pokal konfederacij, da se motiš?
(vsaj če sem te prav razumel, ti praviš, da najprej nastopi krog 3 ekip ... če sem te pa narobe razumel, se pa opravičujem za obsojanje)
korenjak
# 21.06.2009 ob 22:46
No včeraj so me presenetili Iračani, ki niso uspeli premagati Novozelandcev, danes pa Egipčani. Sem mislil, da so boljši. Škoda. Ampak vseeno tudi ZDA privoščim, da so prišli v polfinale. V finalu Brazilija z 2:0 premaga Španijo.
Phillidor
# 21.06.2009 ob 22:41
@bugi25, royalclub

Na ep 2004 so italijani letel zarad kroga treh ekip (švedska-danska 2-2). Ne vem kako je s temi pravili, ampak pomoje bi blo prav, da je medsebojni krog prvi kriterij, šele potem pa gol razlika (vključno z Brazilijo).
Primozz
# 21.06.2009 ob 22:41
VIDEO: Brazilija - Italija 3:0

Posnetek
Think
# 21.06.2009 ob 22:40
Glih toti američani morjo naprej, ko mi gredo totalno na kurac.
ThEPaNdAIcE
# 21.06.2009 ob 22:34
makaronarji grejo domov... ajde lepo počasi jokcat domov! :)
bugi25
# 21.06.2009 ob 22:33
Royalclu ti si mi resno moten, pri teh rezultati ti z mojo teorijo ne morem dokazati kajti ZDA so pri tem izidom bili boljši tudi če je krog treh reprezentanc ali pa če se sštejejo vsi goli iz vseh tekem. Ke vidim da imaš dovolj, časa izbrskaj podoben primer kje iz zgodovine kjer se je naredi krog reprezentanc in mi dokaži da se motim!!!
kreten=kreten
# 21.06.2009 ob 22:32
in your face lahi.....hahahahaha
davidvillacar
# 21.06.2009 ob 22:32
bravo Američani lepo to čeprav sem tudi privoščo Egiptu sam tud to je v redu.Sam proti Španiji nimajo možnosti.

Viva la Furia<3
Tadejstein
# 21.06.2009 ob 22:28
hahahahahahahahahahahaha
Minerc
# 21.06.2009 ob 22:28
Čestitke Braziliji in ZDA za lep igro! :)
an8
# 21.06.2009 ob 22:28
ja upam da bo finale španija:brazilija....menim da bo to zelo dobra tekma ker sta obe reprezentanci zelo kvalitetni z izjemno tehnično podkovanimi nogometaši.
hebl
# 21.06.2009 ob 22:27
Čestitke ZDA! In hvala za neverjetno in povsem nepričakovano senzacijo!!! :D
Pa hvala Braziliji, ki so vse skupaj omogočili, ker so zmleli makaronarje s 3:0!
Fantastičen večer :)
royalclub
# 21.06.2009 ob 22:27
kje si zdaj buzi25 pametn ko driska..
Kiki15
# 21.06.2009 ob 22:26
Hahahaha kr ZDA gre v polfinale !!! Sej je prov, bolj si že zaslužijo kot posrani Italijančki ki niso na tem prvenstvu pokazali nič ...
Brazilija pa je pomoje iz tekme v tekmo bolša in lepo tempira formo tko da upam da bojo najbolši lih v finalu, kjer bo tekma sezone (kar se reprezentanc tiče) z Španci ... komi čakam !!!
an8
# 21.06.2009 ob 22:23
to ja makaronarji adijo.
zda v povfinalu....dobro to.
bojanec
# 21.06.2009 ob 22:22
zda je v polfinalu !
bojanec
# 21.06.2009 ob 22:21
hahaha , makaronari so še nehal šlepat , prvoščm tako egiptu kot zda da gre v polfinale
peterkriza
# 21.06.2009 ob 22:20
A vi gledate obe tekmi istočasno?
slassi
# 21.06.2009 ob 22:20
Italija gre DOMOV!
an8
# 21.06.2009 ob 22:16
kk pa kaka dobro igra...na vsaki tekmi pokaže svoje kvalitete.
upam da bo dobro igral tudi pri realu.
nejcko
# 21.06.2009 ob 22:14
AS IT STANDS Italy 3 points Egypt 3 points USA 3 points USA have the better goals scored, putting them through, but a goal for Egypt changes things in the dying moments
2fast4u
# 21.06.2009 ob 22:12
če dajo američani še en gol pa gredo oni naprej
am shagar
# 21.06.2009 ob 22:09
pizda pobite že te čebele
royalclub
# 21.06.2009 ob 22:05
Bergant pa tudi ne loči narodov :) Brazilci, Američani, vse, samo Egipčani ne :D
royalclub
# 21.06.2009 ob 22:03
kaki levaki so pa toti lahi ne haha, 15 sekund prazn gol pa niso spravli žoge v gol..
slassi
# 21.06.2009 ob 22:02
hahahah Ameri grejo naprej!
davidvillacar
# 21.06.2009 ob 22:02
3:0
tuditi
# 21.06.2009 ob 22:01
Kaj se sploh sekirate Brazilci bodo itaq nabili vse po vrsti!!!!

Brazilija!!
hebl
# 21.06.2009 ob 22:01
hahahaha loooooool :D
a se motim ali so ta trenutek ZDA naprej? O_o
royalclub
# 21.06.2009 ob 22:00
ka pa tooooo
kreten=kreten
# 21.06.2009 ob 22:00
četitke USA
gunslinger
# 21.06.2009 ob 21:58
američani še enga dajo pa so naprej! lol
hebl
# 21.06.2009 ob 21:57
hehehe, dr. Stare - DOKTORAT ima pa vemo mi tukaj več od njega - SRAMOTA!!!
royalclub
# 21.06.2009 ob 21:57
kreten=kreten nič se ne spremeni, če pa dajo američani gol pa grejo američani v polfinale..glejte MMC kanal, Bergant je že parkrat lepo razložo kak pa kaj..
hebl
# 21.06.2009 ob 21:56
pa ne me j*** da bojo na koncu kje američani rešili te vedno posrane makaronare -.-
Minerc
# 21.06.2009 ob 21:56
trenutno je še vedno Egipt naprej Dr.Stare glej točko c

Italija 3:5
Egipt 4:6 so dali pač več golov
slassi
# 21.06.2009 ob 21:55
o joj! Egpit! O joj!

Še najbolj zanimivo je da je Zidan poškodoval Gatuso. Kjer se občutka namerne poškodobe nemorem znebiti.

Gatuso je itaq en največjih klavcem ki je redko kaznovan po pravilih. Žal!
kreten=kreten
# 21.06.2009 ob 21:55
kdo gre pa zdej k so usa dal druzga
royalclub
# 21.06.2009 ob 21:55
evo buzi al bugi al kaj si že bergant ti je lepo zdaj povedal kak pa kaj pa zakaj..
hebl
# 21.06.2009 ob 21:54
stewie, saj lepo piše:
Če sta dve ekipi po kriterijih a-c še vedno izenačeni, se šele gleda medsebojne obračune

Minerc (21. junij 2009 ob 21:50) <-- tukaj maš vse črno na belem - oz. sivem
bugi25
# 21.06.2009 ob 21:53
Royalclub, zato ker so brazilci sami na vrhu med ostalimi se pa naredi krog reprezentanc, ker se ne da določiti polfinalista iz medsebojnih obračunov se šteje gol razlika med temi tremi reprezentancami na medsebojnih tekmah!!! Minerc nisi me užalil samo mislim da imam jaz prav, pač tako mislim oz sem 99%prepričan.
mihabegelj
# 21.06.2009 ob 21:52
če bi bile vse tekme 0:0 bi odločal žreb
Minerc
# 21.06.2009 ob 21:52
313 - v tvojem primeru bi odločav žreb
stewie
# 21.06.2009 ob 21:52
Kaj pa medsebojni rezultat, kje po vrsti pa je to, kar se tiče kriterijev?
tuditi
# 21.06.2009 ob 21:51
Italijani so v zatonu to vedo čisto vsi!

Italijanski klubu niso več to kar so nekoč bili,vsi najboljši nogometaši jih zapuščajo oz tisti ki so kaj veljali se odmikajo od igranja.

Italija pač nima v tem trenutku naslednikov tipa ala Del piero,Totti,Maldini,Nesta,Baggio,Vierie,
kmalu se bodo morlai posloviti tudi Cannavaro,Gattuso,Pirlo,Toni,....Pravih naslednikov pa ni.
Minerc
# 21.06.2009 ob 21:50
če se kermu neda brat vsega:

The ranking of each team in each group will be determined as follows:

a) greatest number of points obtained in all group matches;

b) goal difference in all group matches;
- tukej piše da vse tekme tko da se štejejo tud Brazilci

c) greatest number of goals scored in all group matches.

If two or more teams are equal on the basis of the above three criteria,their rankings will be determined as follows:

d) greatest number of points obtained in the group matches between
the teams concerned;

e) goal difference resulting from the group matches between the
teams concerned;

f) greater number of goals scored in all group matches between the
teams concerned;

g) drawing of lots by the FIFA Organising Committee.
royalclub
# 21.06.2009 ob 21:50
bugi25 pa ti si idiot ker se tak idiotsko obnašaš!
313
# 21.06.2009 ob 21:50
Tisti, ki berete pravila, poiščite kaj bi se zgodilo v naslednjem primeru: v neki skupini na svetovnem ali evropskem prvenstvu vse ekipe igrajo vse tekme 0:0. Torej imajo po treh tekmah vse ekipe 3 točke in gol razliko 0:0.
Kaj bi se v tem primeru zgodilo? 11-metrovke, kovanec, FIF-ina lestvica, ponovitve tekem? Najbolj logične bi bile 11-metrovke, toda vseeno bi rad vedel, če je temu res tako.
Minerc
# 21.06.2009 ob 21:48
bugi25, oprost če sm te užalu!

sam tuki se motš in ti svetujem da si preberš parvila
royalclub
# 21.06.2009 ob 21:47
bugi zakaj se pa tekme proti Brazilcem nebi štele? kolko jaz vem se v dane/prejete gole štejejo vse tekme..popravi me če se motim...
Loserpool
# 21.06.2009 ob 21:47
adijo špageti, končno so tam kamor spadajo!
Sapp
# 21.06.2009 ob 21:46
Naši komentatorji imajo itak zmeri probleme ko pride do osnov matematike.
Se spomnim ko sta se v Planici na zadnji tekmi dajala Funaki in Peterka in je že cela Slovenija slavila, samo še Stare je preračunaval točke in ugibal kdo bo prvak.....
bugi25
# 21.06.2009 ob 21:45
Minerc ti si idiot, ne žali drugih ljudi če nimaš pojma!!! Še enkrat!Če ostane pri istem izidu kot je sedaj gre v polfinale Brazilija in italija, ker se bo naredil krog treh reprezentanc s po tremi točkami in bo odločala gol razlika med temi reprezentancami brez upoštevanja rezultatov iz tekme proti brazilce. Tako ima egipt trenutno razliko 1:!, ZDA 2:3 in Italija 3:2 tako je Italija drugi polfinalist!!!
Minerc
# 21.06.2009 ob 21:45
se opravičujem sapp, sm prej pozabu napisat da grejo domov:)
slassi
# 21.06.2009 ob 21:45
aaaaa OK!
hebl
# 21.06.2009 ob 21:44
Minerc, po pravilih ki si jih dal, gre ta moment naprej Egipt
slassi
# 21.06.2009 ob 21:44
@minerc tud mene zanima. Sej nočem nič slabega samo ne da se mi brat tega!

Ampak trenutno ima Egipt prednost pri: gol razliki in medsebojni tekmi
Minerc
# 21.06.2009 ob 21:43
lahi gredo domov!
Minerc
# 21.06.2009 ob 21:43
bugi25 dej ne seri pa si preber pravila!
Sapp
# 21.06.2009 ob 21:43
The ranking of each team in each group will be determined as follows:

a) greatest number of points obtained in all group matches;
b) goal difference in all group matches;
c) greatest number of goals scored in all group matches.
Sapp
# 21.06.2009 ob 21:42
@minerc
Kako gredo Lahi lepo te prosim??
bugi25
# 21.06.2009 ob 21:41
Če ostane pri istem izidu kot je sedaj gre v polfinale Brazilija in italija, ker se bo naredil krog treh reprezentanc s po tremi točkami in bo odločala gol razlika med temi reprezentancami brez upoštevanja rezultatov iz tekme proti brazilce. Tako ima egipt trenutno razliko 1:!, ZDA 2:3 in Italija 3:2 tako je Italija drugi polfinalist!!!
Minerc
# 21.06.2009 ob 21:39
trenutno gredo lahi :)

preberte si stran 29 in 30
slassi
# 21.06.2009 ob 21:39
Stare nehi pit!!!!!

Italija ma gol razliko -2
egipt pa -1

Torej gre naprej Egipt pri trenutnih rezultatih
Minerc
# 21.06.2009 ob 21:38
tuki mate pravila, da se nebi kregal kdo gre domov :)

http://www.fifa.com/mm/document/tourname
nt/competition/86/49/87/fifa%5fcc2009%5f
regulations%5fen.pdf
mikic007
# 21.06.2009 ob 21:35
Saj ZDA so meni kar dobro igrale, mislim tiste vratnice. V bistvu še najslabš Italani :-))
korenjak
# 21.06.2009 ob 21:35
Napovedujem finale: Egipt - Brazilija. Španija ob taki igri kot jo je kazala do zdaj, nima možnosti proti Egiptu, ki je nekaj razredov boljši od Iraka in Južne Afrike.
slassi
# 21.06.2009 ob 21:34
@kreten
NE ampka če Egipčani ne morjo igrat neodločeno potem naj grejo Amerikanci naprej.
rokec
# 21.06.2009 ob 21:33
slassi; pri eni tekmi zame je to idiotsko, saj takrat odloča dnevna forma!
čim ko se odigrajo dve ali tri ali več tekem med sabo pa naj odloča rezultat med njimi, prej pa ne!
mikic007
# 21.06.2009 ob 21:33
Ej, kje gledaš egipt? Hvala
mikic007
# 21.06.2009 ob 21:32
Nekaj je razlagal o tistem krogu in da grejo Italjani naprej. To bi bilo res čudno. Slabša razlika v golih, medsebojni poraz in vseeno grejo oni naprej?? Sicer pa za Italjane nekaj povsem normalnega :-))
divac
# 21.06.2009 ob 21:31
Zakaj ne igrata Mido in Zaki?
kreten=kreten
# 21.06.2009 ob 21:31
slassi....a lahi si ga pa zaslužjo
slassi
# 21.06.2009 ob 21:31
No ko gledam danes Egipčane se lahk držim za glavo. Jao.
Če ne morjo izenačit potem si ne zaslužijo polfinala!
kreten=kreten
# 21.06.2009 ob 21:31
stare, " lahji špilajo kot mamilaši..."
Van Gol
# 21.06.2009 ob 21:30
Če bo šlo tako naprej pričakujem še kak zanimiv vložek Stareta.....

Barabini...
hebl
# 21.06.2009 ob 21:29
kako je v studiju rekel, da so trenutno makaronarji še v polfinalu?! a niso ta trenutek Egipčani tam???
mikic007
# 21.06.2009 ob 21:29
Čakam da dobijo običajen rezultat San Marina :-))
kreten=kreten
# 21.06.2009 ob 21:28
lahi bodo pa popušili, lahi bodo pa popušili, lahi bodo pa popušili, lahi bodo pa popušili, lahi bodo pa popušili, lahi bodo pa popušili, lahi bodo pa popušili, lahi bodo pa popušili...
noridohtar
# 21.06.2009 ob 21:28
Nekje se je moralo pokazati... slab, nezanimiv in precenjen nogomet Italijanev. Zaslužena kazen.
slassi
# 21.06.2009 ob 21:25
rokec! ne strinjam se. Pač Egipačni so zmagali Italijane. In si zaslužjo it naprej ob enakih točkah. Pri mnogih drugi športih so že prišli do tega, da je zmaga pač nad razliko v golih kar je logično.

Pač tukaj ni tako...nima veze.
gta
# 21.06.2009 ob 21:25
ni lepšega kot gledati ponižane makaronarje.
svelenau
# 21.06.2009 ob 21:24
prvih 30 minut so italijani igrali povsem solidno in enakovredno brazilcem, potem pa polom; že skoraj 10 minut do prvega gola so igrali katastrofalno slabo, ko pa so le tega tudi prejeli se jim je igra povsem sesula, mislim da bosta v polfinale napredovala brazilija in egipt, vendar to ne zmanšuje dejstva, da je italija nogometna velesila in kaj pa veš morda bo že naslednje leto zaprla mnoga usta, ki jo sedaj dajejo v nič..
Partyzan
# 21.06.2009 ob 21:23
@ Sapp: hvala za info!
Sapp
# 21.06.2009 ob 21:22
Ne gleda se krog ampak
1. skupna gol razlika
2. število danih golov
3. medsebojna
313
# 21.06.2009 ob 21:22
Trenutno so naprej Brazilci (gol razlika 10:3) in Egipčani (gol razlika 4:5), Italijani (gol razlika 3:5) in Američani (gol razlika 2:6)pa se poslavljajo
Bobr
# 21.06.2009 ob 21:21
A ni tako da če pride do kroga 3 odloča gol razlika iz medsebojnih tekem? Potem je zaenkrat:
-Italija +1
-Egipt 0
-USA -1

No upam da gre Egipt naprej ker ITA so totalno gnili.
hebl
# 21.06.2009 ob 21:21
se tukaj gledajo za napredovanje samo gol diference ali se upoštevajo medsebojni obračuni?
Partyzan
# 21.06.2009 ob 21:21
25. mikic007 (21. junij 2009 ob 21:18)
Ah, kje pa. Gol razlika je v prid egipčanom za 1 gol. Kako lep večer!


Sicer nisem ziher, ampak če veljajo "normalna" pravila, se zdaj gleda samo reprezentance v krogu, torej Italijo, Egipt in ZDA. Gol razlika je sledeča:
Italija ima 3:2, Egipt 1:1, ZDA pa 2:3.
muha**193
# 21.06.2009 ob 21:20
pa italjinaom se tak jebe kak špilajo na nekem pokalu konfedracij njim je važno svetvono pol, pa mislim da če še pridejo giovinco,baloteli pa aqafresca iz u-21 bo to to :D
Van Gol
# 21.06.2009 ob 21:20
Joj joj joj...Italijani tam kjer sodijo.....

Sam Stare jih pa piha....Zambrota se je preselil v Španijo zaradi packarij...he he...
jest25
# 21.06.2009 ob 21:20
Ha Dossena. Car si mi bil, ko si zabil proti Realu, še večji car, ko si zabil proti Manchestru, največji si pa sedaj, ko si zabil proti Italiji!!!
p.s.: drugače ne navijam za Brazilijo, samo mi grejo pa ŽItalijani pošteno na živce (tako nogometno kot tudi drugače), pa še upam, da se naprej uvrsti Egipt!
slassi
# 21.06.2009 ob 21:20
Ta trenutek grejo Egipčani naprej
Think
# 21.06.2009 ob 21:19
Italija je žač res globoko padla.
Sapp
# 21.06.2009 ob 21:19
Italija 3:5
Egipt 4:5
Kiki15
# 21.06.2009 ob 21:18
Hohoho kakšno demoliranje Brazilcev !!! Prov užitek jih je gledat ko igrajo tako dobro ... dobesedno letijo po igrišču in z izjemnimi protinapadi ubijajo nemočne Italijane. Naši sosedi so res v mizerni formi in če ne misljo igrt kj bolš drugi polčas bo tole petarda.

Gooo BRASIL !!!!
mikic007
# 21.06.2009 ob 21:18
Ah, kje pa. Gol razlika je v prid egipčanom za 1 gol. Kako lep večer!
rokec
# 21.06.2009 ob 21:18
nevem ki je dubu tga dosseno...tip nima pojma, u liverpooli sploh ne igra...raj bi vzeu giovinca, pa pač on nebi igral na u-21.

@slassi; če je odigrana samo ena tekma valda da bodo gledali razliko v golih a! jao si ti:S
kreten=kreten
# 21.06.2009 ob 21:18
hahahaha......teli lahi ga pa pokajo, prov nasmejal seem se...
Partyzan
# 21.06.2009 ob 21:17
Italijani so trenutno še vedno v polfinalu.
medena
# 21.06.2009 ob 21:16
lol 3:0
Arsenal_fan1
# 21.06.2009 ob 21:16
Res,da je mogoce mal smesna primerjava sam italjanski nogomet sedaj zgleda priblizno tako kot nas rokomet,obojni si bili velesile sedaj pa obojni le blede senca tistega kar je bilo....
slassi
# 21.06.2009 ob 21:16
Če bojo Italijani premagal Brazilce sem jaz francoski papež.
Čeprov to še ne pomen da grej Egipčani naprej.
Zanimivo pr fuzbalu razlika v golih je pred zmago nad konkurenčno reperzentacno, kar ni ravno fer.
jbzt
# 21.06.2009 ob 21:15
Azzuri so adijo...
Glam
# 21.06.2009 ob 21:15
Bravo Dossena pravi biser si! Idiot nesposobni...
emideluks
# 21.06.2009 ob 21:15
Če jest prov razumem mora Italija ob porazu Egipta vseeno igrat vsaj izenačeno?
Smajly
# 21.06.2009 ob 21:14
haha kašna italija
angelmanuel
# 21.06.2009 ob 21:14
Beda. Totalno sranje od italijanske obrambe.
Glam
# 21.06.2009 ob 21:13
Evo, Azzuri so vuni :(
slassi
# 21.06.2009 ob 20:47
Zigas hvala za idejo!

hec je bil, da Flash player sem mel že v. 10. Ampak sem ga že iz obupa še enkat naložil. No po nalaganju je FLah ugotovil, da nimam Ocotshape-a (ki mmc rab). NO mel sem ga nameščenga ampak očitno se z Flashom nista maral. No ko sem ga "kao" ponovno naložil je začel delat. Še bolj hecno je pa da naprimer Tvslo2 dela brez dodatnih namestitev. Očitno je "strimanje" med Slo2 in MMc Drugačno.
Mihacar
# 21.06.2009 ob 20:45
Bemti kok so zoprni te africani s temi troblami, da bi jim jih tud nekam...
Mihacar
# 21.06.2009 ob 20:41
Forza Italija!!!
Lepse tekme si kot navijac Italije skor da ne bi mogel zeleti, pa se najboljsi komentator na svetu komentira Stare-legenda! Upam da nam s kaksnimi cvetkami spet popestri tekmo. Zdj pa dejmo azzuri!
zigas88
# 21.06.2009 ob 20:30
Mogoče probi spremenit predvajalnik
zigas88
# 21.06.2009 ob 20:29
Na mcc je so Italjančki pa Brazilci
zigas88
# 21.06.2009 ob 20:29
Ohohohoho Stare
Jibreel
# 21.06.2009 ob 20:29
Goooooooooooooooooooooooo Masr!
slassi
# 21.06.2009 ob 20:28
a kdo vem zakaj na MMC kanalu piše: žal je oddaja tuje produkcije.-....ne morete gledati...!

Ker na strani piše kao da bo prenos Egipt:Zda na MMC kanalu dela pa ne.
Je treba kaj narest al kaj?
Badonkadonk
# 21.06.2009 ob 20:26
Brazilija :Italija 1:1, Egipt : ZDA 2:2. 10 evrov za taka rezultata! :)
Badonkadonk
# 21.06.2009 ob 20:24
Nebo presenečenj...italija in brazilija naprej! Dva remija!
Glam
# 21.06.2009 ob 20:22
FORZA AZZURI!!!
svelenau
# 21.06.2009 ob 20:18
ITALIJAA!!!!!
Kazalo